Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko151
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Substytut
Substytut

Substytut

Dołączył 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 748
  • Znaleziska 353
  • Mikroblog 395
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4
kochamcovid
kochamcovid
31.05.2026, 15:31:58
  • 6
Wiadomo, że w przypadku wojny pierwsi uciekliby kibole, gdzie mogliby dalej drzeć ryja i przenieść tam swoje kryminalne biznesy, ale zastanawiam się, czy liczba osób chętnych do walki byłaby wystarczająca - prawdopodobieństwo wojny w Polsce jest niemal zerowe, ale Polska postawiona w sytuacji Ukrainy mogłaby sobie poradzić gorzej. #polityka #wojna
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 31.05.2026, 18:01:15 via Wykop
  • 1
@kochamcovid: @wojtas924 Jak to mówił gen. Petelicki, to są waleczni, młodzi ludzie, których się obraża - w innych krajach robią z kibiców jednostki wojskowe, u nas się ich wszędzie obraża. Wśród kibiców są i patologię, ale to jak w kazdej grupie społecznej. Niemniej jednak pewnie więcej kiboli poszłoby walczyć niż uciekało - w porównaniu do innych grup społecznych.

https://www.youtube.com/watch?v=91f34kgiNgk
Substytut - @kochamcovid: @wojtas924 Jak to mówił gen. Petelicki, to są waleczni, mło...
  • Odpowiedz
Mega_Smieszek
Mega_Smieszek
30.05.2026, 14:30:22
  • 0
Ciekawe czy ktoś kiedyś wpadnie na pomysł, że będzie nagrywał pieszych, którzy popełniają wykroczenia typu zaśmiecanie, albo przechodzenie nie po pasach xd

Pomyślałem o tym, bo pamiętam jak jakiś typ z Warszawy tak z dekadę temu chodził ubrany jak antyterrorysta z psem i nagrywał typeczków co se browarki pili nad Wisłą i nawet miał tu konto

#konfitura #samochodoza
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 31.05.2026, 12:36:59 via Wykop
  • 0
@Mega_Smieszek: Jak fanbase Konfitury/Samochodozy mówi, że kierowcy mogą zabrać im robotę "wystarczy nie łamać przepisów". No to ja zawsze sobie myślę - to nie takie proste, przyje..bać się do kogoś o coś można zawsze i awanturować potem z nim. Nawet jak mielibyśmy super przepisowych kierowców to jak by się chcieli do..bać to się dowalą, bo przecież już nie raz na ich filmach - mamy akcje "z dvpala" albo przypierniczanie się
  • Odpowiedz
fenixs
fenixs
28.05.2026, 18:26:04
  • 5
Ale trzeba przyznać, że wysyp kanałów a'la konfitura jest ogromny. Kiedyś to tylko samochodoza nagrywał, teraz mamy konfiture, stop cham warszawa, stop cham szczecin, wolne chodniki, okiem-policjanta, carrioner, strefa wolna od logiki. I każdy film po 10k+ wyświetleń. Tylko czekać aż dojdzie do przesilenia i jakieś większej dramy
#konfitura #samochodoza
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 29.05.2026, 19:33:53 via Wykop
  • 1
@fenixs: Nowoczesna forma patrostreamingu, kiedyś dojdzie do tragedii i się skończy rumakowanie. Naturalnie nie popieram jeżdzenia po chodnikach czy innego łamania przepisów, ale nie tędy droga do poprawy sytuacji.
  • Odpowiedz
wezsepigulke
wezsepigulke
25.05.2026, 14:06:41
  • 4
Ale będą szyby wybijać i łamać lusterka

#samochodoza #konfitura
wezsepigulke - Ale będą szyby wybijać i łamać lusterka 

#samochodoza #konfitura

źródło: 1000035735

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 25.05.2026, 20:22:05 via Wykop
  • 2
@wezsepigulke: @winsxspl Wiadomo czemu ten typ nie jest policjantem? Generalnie bez kitu xD ładnie się lansuje. Wszystko to doprowadzi w końcu do jakieś potężnej awantury, albo tragedii i się skończy szeryfowanie.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.05.2026, 18:00:04 via Wykop
  • 0
@wezsepigulke: Wiedziałem, że u Ciebie zawsze można liczyć na mądrą i wyważoną odpowiedź, a nie zidiocałe wypociny.

@Substytut: W sensie że ktoś ma na tyle krótki lont że kogoś z-----e za blokowanie mu przejazdu po chodniku? xD To może to i lepiej, sami się wyeliminują ze społeczeństwa


@maad - w sensie takim, że jak taki samochodoza biegnie kilkdziesiat metrów po chodniku, aby wskoczyć po jadący pojazd (tak
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.05.2026, 22:19:46 via Wykop
  • 1
według mnie potencjalny zabójca w samochodzie na chodniku


@yaah Generalnie litości, paranoje jakaś już macie. Nie znam przypadku (i zapewne ty też nie jesteś w stanie mi go wskazać), że ktoś kto zaparkował nielegalnie na chodniku, chce z niego zjechać xD i rozjeżdża pieszego - śmiertelnie. Przecież Ci ludzie zazwyczaj jadą kawałek, uważają i ich prędkość to 5 km/h.

Oczywiście nie popieram jeżdżenia wzdłuż chodnika, parkowania nieprzepisowo itp. (sam tego nie
Substytut - >według mnie potencjalny zabójca w samochodzie na chodniku

 @yaah Genera...
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 15:01:48 via Wykop
  • 0
@Substytut: Aha czyli jak trupa nie ma to nie ma problemu. Poniżej masz video jak kierowca jedzie wolno i uważa


Nie - ja tylko mówię, że ciągle wycieracie sobie twarze biezpieczeństwem i mówicie o jakiś rozjeżdzanych pieszych, śmiertelnych wypadkach - jak ktoś jedzie kawałek chodnikiem bo nielegalnie zaparkował. A takich sytuacji nie ma.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 19:44:15 via Wykop
  • 0
@Substytut: Czyli czekasz aż ktoś odpowiednio zginie by stwierdzić że jednak niezgodna z przepisami jazda po chodniku jest niebezpieczna? xD


@maad Nie. Przez samych "szeryfów" i ich fanbase wyciągane są statystyki odnośnie potrąceń śmiertelnych na chodniku i jest to wynoszone na sztandary. Motywuje się tym, że Konfitura czy Samochodoza dobrze robią bo ludzie giną na chodnikach.

Problem tylko w tym, że jw. piszę - ludzie nie giną w sytuacjach,
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 19:53:17 via Wykop
  • 0
@maad: Najwidoczniej nie rozumiesz o czym pisze, albo okopałeś się w swojej jedynej słusznej antysamochodziarskiej bańce.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 20:07:13 via Wykop
  • 0
@maad: No widzisz - ja też staram się nie łamać przepisów, a parkowanie gdzieś po chodnikach nielegalnie czy jeźdżenie na przypał to praktycznie w moim wykonaniu nierealne.

Mimo wszystko - nie podoba mi się działalność Konfitury/Samochodozy. Generlanie uważam, że przynosi to więcej złego niż dobrego dla społeczeństwa. Chociażby to, że teraz jestem w jednym z duzych miast w delegacji, rowerzyści tutaj jeżdża po chodnikach jak szaleńcy i zacząłem na to
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 20:27:08 via Wykop
  • 0
Na co drugim filmiku Konfitury głównym argumentem jest - tu każdy tak parkuje albo od zawsze się tak parkowało.


W sumie to jest ciekawy argument. A co jeśli w danym miejscu na serio, gdzieś się parkuje "nieprzepisowo" od 20-30 lat XD. Wszyscy o tym wiedzą, wszystkim to pasuje, nikomu nie przeszkadza. Przejżdża Konfitura z drugiego końca miasta i jemu jedynemu zaczyna to przeszkadzać i robi awantury.

Wiesz, ja rozumiem, że tacy ludzie łamią przepis,
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 28.05.2026, 08:00:14 via Wykop
  • 0
@Substytut: XD

Ktoś pytał pieszych czy im pasuje zanim tam wjechał? Dajesz na bezczelnego, a jak ktoś zwraca uwagę, to mówisz mu, żeby

pilnował swojego nosa. Jak przyjdzie policjant to się kajasz, mówisz, że nie wiedziałeś i wybłagujesz pouczenie. Następnym

razem robisz to samo, bo policja ma pamięć złotej rybki.


@Yelonek: Ale pitolisz, życia nie znasz czy co. Czasami są takie miejsca, że gdzieś mieszkańcy bloku "X" parkują nieprzepisowo, ale
  • Odpowiedz
typ53B
typ53B
27.05.2026, 19:52:06
  • 1
#konfitura #samochodoza #bekazpodludzi #heheszki
Ciekawe jaki ma nick na wykopie XD
typ53B - #konfitura #samochodoza #bekazpodludzi #heheszki
Ciekawe jaki ma nick na wyk...

źródło: 585

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 20:38:23 via Wykop
  • 1
@typ53B: Teren prywatny, generalnie na googlach widać, że cały czas tam stoją tak samochody. W mojej ocenie po analizie miejsca to nikomu nie przeszkadza to xD, bo i tak ludzie muszą chodzić tą wybrukowaną drogą w dojścu do bloków czy garaży.

Swoją drogą tam nie ma znaku "strefa ruchu", a teraz jest prywatny za tym szlabanem.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
26.05.2026, 06:34:48
  • 63
✨️ P-----c w filmach Konfitury – co się dzieje za kulisami? Ⓘ
Ogladając ostatnie filmy Konfitury rzuca się w oczy, że głównie biją kobiety, często pod wpływem nagłego impulsu. Ostatnie nagranie z parą Audi, czy pod słynnym przedszkolem "nie patologii z wyższych sfer" i inne przypadki.
Co musi dziać się w domach tych ludzi, poza kamerą?
IMO opieka społeczna powinna sprawdzić, jeśli ci ludzie mają dzieci, czy nie dochodzi tam do przemocy.

#konfitura #
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.05.2026, 18:18:12 via Wykop
  • 1
@emasele: Niestety, ale piwniczaki z wykopu albo jacyś ambsadorzy tagu przegryw - nie zrozumieją o czym piszesz. Dla nich świat jest zero-jedynkowy, ciesza się z tej nowoczesnej formy patostreamingu (bo jak to inaczej nazwać?), a już kompletnie nie są w stanie zrozumieć rzeczywistości xD. Takie moje zdanie.

I ja Ciebie rozumiem, bo mam podobne zdanie - nie łamie przepisów (przynajmniej staram się), nie popieram kierowców łamiących przepisy. No, ale... działanie samochodozy
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.05.2026, 15:11:28 via Wykop
  • 1
Jeśli mówimy o szacunku, to nie można mówić o nim wybiórczo w wąskim kontekście, nie uważasz?


Oczywiście, że tak - pytanie tylko dlaczego uważasz, że "pośrednie" okazywanie braku szacunku przez np. niszczenie chodnika czy trawnika jest czym gorszym od chamskiego, bezpośredniego braku szacunku i denerowaniu kogoś, bo popełnił wykroczenie?

Zrozum - ja nie jestem zwolennikiem debili za kółkiem, nawet dzisiaj spacerując sobie po jednym z większych miast w Polsce (jestem na konferencji naukowej) -
Substytut - >Jeśli mówimy o szacunku, to nie można mówić o nim wybiórczo w wąskim kon...
  • Odpowiedz
jazdaniebieski2023
jazdaniebieski2023
23.05.2026, 14:16:09
  • 11
#szczecin #konfitura #samochodoza #polskiedrogi Sporkalem znów tego samego kierowcę na tym samym chodniku. Jak tylko zrobiłem zdjęcie to zamknął drzwi i chciał odjechać. Poprosiłem żeby opuścił szybę. Zapytałem czy naprawdę chce stracić prawko i czy on się nie nauczy parkować normalnie. Powiedział że nie jest dumny że czeka na żonę xD sto metrów wcześniej jest ogromny niemal pusty i bezpłatny parking. Wygoda i lenistwo
jazdaniebieski2023 - #szczecin #konfitura #samochodoza #polskiedrogi Sporkalem znów t...

źródło: IMG_0438

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 21:50:49 via Wykop
  • 7
@jazdaniebieski2023: A tak na poważnie, ta uliczka to jakieś zadupie. Krzywda się komuś stała jak typ na 2 minuty zakotwiczył żeby poczekać na żonę. Też nie popadajmy w jakaś paranoje, że będziemy się wszędzie i do wszystkich przypie..lać jak tylko będzie okazja. Bez kitu jak stanał tak na chwilę i był w aucie to jaki realnie w tym problem? Realnie, a nie prawnie.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 24.05.2026, 11:34:30 via Wykop
  • 2
@jazdaniebieski2023: Ogólnie rzecz biorąc popieram zdanie @CREATE_USER - jeśli chodnik od takiego zakotwiczenia na chwilę się psuje to coś jest nie tak z chodnikiem.

Przecież normalnie nie ma całkowitego zakazu jeżdżenia po chodnikach (przecież można przejechać w poprzek), tak samo nie ma całkowitego zakazu parkowania na chodniku (też można w określonach warunkach). Zatem chodniki wyjściowo POWINNY jako część drogi być tak budowane, aby utrzymywać nacisk pojazdów. Nie po to,
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 24.05.2026, 17:54:41 via Wykop
  • 0
@jazdaniebieski2023: Poka na googlach to miejsce, chce sobie obczaić, bo po tym zdjęciu to wygląda na to, że twoje problemy są zmyślone.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.05.2026, 18:33:50 via Wykop
  • 0
@jazdaniebieski2023: I jak zapodasz mi miejsce na google maps? Nie będę Cie stalkował nie bój się, chce tylko zobaczyć czy masz rację czy piszesz wysrywy (może zmienie zdanie i cię przeproszę).
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.05.2026, 22:11:43 via Wykop
  • 0
@jazdaniebieski2023: Dobra obczaiłem. Rzeczywiście muszę Ci przyznać, że masz więcej racji niż jej nie masz, bo xD ta uliczka trochę zadvpie, ale wydaje się, że jeździ tam dużo aut. Parkowanie jego w tym miejscu - to albo utrudnienie przejazdu samochodom, albo przejścia pieszym - więc troche egoistyczne (na zdjęciu raczej samochody muszą na styk przejeżdżąć). Na nielegalnu mógłby lepiej już zaparkować w tym wjeździe na teren szpitala (dosyć szeroki na
  • Odpowiedz
honorowy_dawca_nasienia
honorowy_dawca_nasienia
honorowy_dawca_nasienia
26.05.2026, 07:25:43
  • 10
#heheszki #konfitura #samochodoza
honorowydawcanasienia - #heheszki #konfitura #samochodoza
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.05.2026, 18:03:22 via Wykop
  • 1
@honorowy_dawca_nasienia: Następnym razem niech lepszych aktorów dobierze XD.
  • Odpowiedz
Zgrywajac_twardziela
Zgrywajac_twardziela
25.05.2026, 09:06:34
  • 34
Zawsze mam małe święto, i niemałą bekę, jak widzę wykopkowe zderzenie z rzeczywistością xD Czy to kwestia #psy, czy #sct czy jakichś krzykaczy typu #samochodoza, czy choćby jeśli chodzi o robienie dobrze deweloperom i likwidację ogródków działkowych xD Zawsze jestem j----y jak bura suka, gdy przedstawiam pogląd zbieżny z większością społeczeństwa, albo nawet gdy się z nim nie zgadzam(!), ale tłumaczę z czego on
Zgrywajac_twardziela - Zawsze mam małe święto, i niemałą bekę, jak widzę wykopkowe zd...

źródło: obraz_2026-05-25_104235074

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 25.05.2026, 20:21:06 via Wykop
  • 3
@Zgrywajac_twardziela: Defacto to przykrę xD, bo ja jestem jednym z tych, którzy nie popierają działalności samochodozy/konfitury - i nie dlatego, że jestem kierowcą łamiącym przepisy, nie dlatego, że jestem osobą, której się podobają kierowcy jeżdżacy po chodnikach i parkujący jak debile.

Tylko dlatego, że nie podoba mi się forma działalnia i sposób "szeryfów". Nie okłamujmy się - samo wychodzenie na ulicę z zamiarem wchodzenia w kłótnie, aby mieć materiał jest chorę.
  • Odpowiedz

810

Bandyta ze Straszyna skopał kobietę w jej samochodzie.

Bandyta ze Straszyna skopał kobietę w jej samochodzie.

Funkcjonariusze policji zabezpieczyli już materiał dowodowy dostarczony przez kierowcę, który wykonał nagranie. Wideo, na którym wyraźnie widać numery rejestracyjne pojazdu napastnika oraz sam moment napaści stanowią kluczowy dowód w sprawie. Policja dąży do ustalenia tożsamości sprawcy.

wykoppltakastronazobrazkami
z
x.com
dodany: 25.05.2026, 10:12:41
  • 180
  • #
    polska
  • #
    patologiazewsi
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    polskiedrogi
  • #
    samochodoza
  • #
    stopcham
Substytut
Substytut
Substytut 25.05.2026, 20:14:50 via Wykop
  • 2
Wojtek z Samochodozy, bo ktoś za blisko wyprzedził go jadącego rowerem?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

622

Wspólna akcja z KONFITURĄ i agresywna KONWOJENTKA!

Wspólna akcja z KONFITURĄ i agresywna KONWOJENTKA!

I ruszyli razem

KRUCIUSZ
z
youtube.com
dodany: 23.05.2026, 08:08:47
  • 220
  • #
    komfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 21:54:28 via Wykop
  • -6
@yetix: Przynajmniej się przyznajecie, że chodzi o dymy w nowej formie patostreamingu - a nie o bezpieczeństwo i przepisy.
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 21:59:07 via Wykop
  • -1
@say-my-name: @stroggoslaw Też się zastanawiam skąd na wykopie taki poklask i wsparcie dla różnej maści "szeryfów". Łąza w poszukiwaniu ludzi z którymi mogą wchodzić a awantury i się pokłocić dla filmu na yt. A wykop im masowo bije brawo i się podnieca xD. Normalnie nowa forma patostreamingu i podniecanie się, że ktoś się awanturuje z ludźmi.

@cacum3 Buce, nie buce, za dane wykroczenie jest przewidziana kara ustalona przez
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 22:04:38 via Wykop
  • 2
@killuawykop: To ma jedno do drugiego, że osoby, które nie popierają działalności "szeryfów" - to nie są osoby, które łamią przepisy i stają się bohaterami na kanale samochodozy czy konfitury. Można jeździć przepisowo, można ba - nawet krytykować i tępić źle jeżdżacaych, ale to nie znaczy, że się popiera szeryfów, którzy generalnie eskalują jeszcze problemy i antagonizmy, nie mówiąć o tworzeniu dodatkowego zagrożenia. Taka prawda, pod filmy, awanturkę żeby było
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 22:07:25 via Wykop
  • 0
@mateopoznan: xD odezwał się ten u którego pod chatą stoją auta na chodniku, tak że trzeba ulicą chodzić.
Substytut
Substytut
Substytut 24.05.2026, 11:47:23 via Wykop
  • 2
@say-my-name: @stroggoslaw @Substytut @krzysztof2033 - wołam, bo Was też obrażajo.

....przykro mi, że w Polsce wciąż jest sporo takich ludzi jak wy, którzy zatrzymali się w ewolucji społecznej i nigdy nie osiągnęli stadium uczestników społeczeństwa obywatelskiego.


@Lalatina: Piekny wysryw, szczerze mówiąć xD. Rzeczywiście smarowanie klamek czy rzucanie gównem po samochodach to jest najwyższy stopień człowieczeństwa i społecznej postawy. A nie uważasz, że brak szacunku do innych osób
Substytut
Substytut
Substytut 24.05.2026, 17:16:19 via Wykop
  • 0
@Lalatina: https://youtu.be/M4O34oEc_j4?t=155

Proszę bardzo, tutaj masz chociażby fragment jak Samochodoza bierze g---o psie i rzuca w auto. To jest normalne?
Po drugie sam przyznawał się, że smarował klamki psimi odchodami (już mi się nie chce słuchac).

Więc ponowie
Substytut - @Lalatina: https://youtu.be/M4O34oEc_j4?t=155

Proszę bardzo, tutaj masz ...
Substytut
Substytut
Substytut 25.05.2026, 18:14:55 via Wykop
  • 0
@stroggoslaw: Można iśc dalej, a a czy popiera @Lalatina i uważa, że zgodne z przepisami jest takie zachowanie? Stawanie roweru przed samochodem i celowe awanturowanie się z kierowcom samochodu? "Bo za blisko przejechał". Litości jezdzi tam z kamerą jeśli tak było niech zgłosi, a nie awanturuje się z ludźmi i tamuje ruch. Przecież to podchodzi przynajniej pod art. 90 KW (blokowanie/tamowanie ruchu).

Popieramy takie zachowania? Tylko dlatego, że szeryfy

734

Prawnik po filmie Konfitury: taki kierowca bez prawa jazdy

Prawnik po filmie Konfitury: taki kierowca bez prawa jazdy

Oskar Możdżyń stwierdził, że samochód na chodniku łamie przepisy, a pieszy nie ma obowiązku znikać mu z drogi. Kierowca, który z emocji potrąca człowieka na chodniku, nie powinien prowadzić auta. Kto nocą przez celowo przyciemnione szyby potrąci pieszego, powinien stracić prawo jazdy i dowód rejestr

Pan_od_Internetu
z
moto.pl
dodany: 24.05.2026, 01:55:35
  • 76
  • #
    konfitura
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    motoryzacja
  • #
    prawo
Substytut
Substytut
Substytut 25.05.2026, 02:46:02 via Wykop
  • -1
@cacum3: Pieszy ma prawo chodzić po chodniku, nie ma obowiązku ułatwiać popełniania wykroczenia. Ma też prawo czuć się bezpiecznie idąc chodnikiem.

Ale jak już jakiś debil jedzie chodnikiem to nie jest zgodne z przepisami - abyś jak Konfitura czy samochodoza biegł kilkadziesiąt metrów tylko po to aby wskoczyć przed jadący samochód i walić mu po masce.

Wynika to z art.3 pord. Masz unikać zagrożenia, nie eskalować go. A to co
wezsepigulke
wezsepigulke
20.05.2026, 12:30:51
  • 349
Witam wszystkich zainteresowanych tym filmem. To ja jestem osobą potrąconą przez tego kierowcę. Czy byłem tam specjalnie? trochę tak trochę nie, wracałem z pracy i widziałem że się rozkręca jeżdżenie po chodniku i chciałem zrobić parę zdjęć na grupę Święte krowy warszawskie, po jakimś czasie pojawił się pan Konfitura. Stałem blisko latarni i chyba chciałem uruchomić aparat i jeszcze parę zdjęć lub filmików zrobić i naprawdę nie widziałem tego samochodu bo gapiłem
wezsepigulke - > Witam wszystkich zainteresowanych tym filmem. To ja jestem osobą pot...
  • 67
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 14:41:25 via Wykop
  • 2
@mayek: @StaryWedrowiec Generalnie ja mam problem z tymi ludźmi, że gdyby nie ich zachowanie to do takich sytuacji by nie dochodziło. Biegają, robią zdjęcia, zaogniają sytuację itp. xD Normalnie po prostu jakby się zachowywali to by nigdy do tego potrącenia nie doszło. Oczywiście doszłoby do wykroczenia przez kierowcę, ale do potrącenia już nie.

Nie zmienia faktu to, że typ w samochodzie ładnie w niego przywalił i należał mu się
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 15:51:27 via Wykop
  • 3
@KitaxKita: uga buga hue hue stojący pieszy prowokujoo blachosmrodziarza. W czym jesteś lepsza od debilnego kierowca sprowadzają rozmowę do taki wniosków i smieszkowania.

Jeżdżący po chodniku popełnia wykroczenie, nigdzie nie zamierzam ich bronić. A tym bardziej tego głupka co potrącił pieszego.

Jak nie rozumiesz o czym pisze to litości nie włączają się do rozmowy.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 16:39:35 via Wykop
  • 0
Zrozum, że oni to robią, żeby nagłośnić problem i wymusić ostracyzm społeczny na takich zachowaniach.


@diwi: Ja to rozumiem, ale nie popieram tego działania, bo uważam, że problem nie jest tak drastyczny jak się go rysuje - oczywiście kierowcy popełniają wykroczenia i nie mam nic przeciwko zgłaszaniu ich, bo ja nie łamie w taki sposób prawa.

Dopóki kierowcy nie przestaną jeździć po chodnikach, dopóty będzie ryzyko zrobienia innym
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 17:18:40 via Wykop
  • 0
@Substytut: ty może pooglądaj trochę konfiturę jak tak uważasz xD

W ostatnim odcinku ukry na chama, przy policji, wjeżdżali na chodnik.


@dafto: Oczywiśćie ja tego nie neguje, nie uważam, że problemu nie ma - nie uważam również, że nie należy reagować. Uważam, że nie jest ten problem tak drastyczny i tak poważny, aby trzeba było reagować jakimiś "popisami" w celu wywołania zamieszania. Wystarczy zgodnie z normami robić dokumentacje
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 19:18:19 via Wykop
  • 0
@WWWGGGX: Nie zazdroszczę, ale macie jakiegoś wyjątkowego farta, że tyle razy Was samochody rozjeżdżają na chodnikach (ja nigdy nawet blisko takiej sytuacji nie byłem) - no chyba, że mieszkasz w jakimś popieprzonym miejsuc.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 09:12:38 via Wykop
  • 0
@WWWGGGX:
Po pierwsze mam 2 dzieci, więc wiem po co ten przytyk.
Po drugie jeźdzenie wzdłuż chodniak to patologia i nie powinno do tego dochodzić, nie mam co do tego wątpliwości. Nie zmienia to jednak faktu, że nadal uważam, że nie jest to problem wymagający drastycznych rozwiązań.
Po trzecie - tak nadal uważam, że macie niezły "fart", że akurat Was kilkakrotnie ktoś potrącił na chodniku.

Aktualnie przez sytuację, które spotkały mnie i moją
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 09:40:15 via Wykop
  • 1
@WesolyLudwiczek:
Nie okłamujmy się, może czas powiedziec to szczerze - nie wiem jak wyjściowo, nie wiem jak z idei, ale na chwilę obecną dla takiego Samochodozy czy Konfitury - nagrywanie filmów, publikowanie ich jest sposóbem na zarobek i życie z tego. Sama idea dbania o bezpieczeństwo schodzi na drugi plan, a może i w ogóle przestaje być ważna. Możemy dyskutować nad bezpieczeństwem i przepisami, ale dla nich taka akcja jak
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 10:06:45 via Wykop
  • 0
@WesolyLudwiczek:
Biorąc pod uwagę, że na ich materiałach znajdziesz, m. in.:
- rzucanie stolem w samochód,
- chwalenie się, że się smarowało klamki samochodów psim stolcem,
- całe nagranie dot. auta, które nie łamało żadnego przepisu (rzekomo złe parkowanie, ale w 100% zgodne z przepisami),
- generowanie większego zagrożenia niż to przez które dana osoba jest zaczepiana (tamowanie ruchu, walenie po masce samochodu, bo "samochód przejechał zbyt
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 10:26:48 via Wykop
  • 0
@WWWGGGX: Z ciekawości jeśli to nie wielka tajemnica wiary, to o jakich regionach Wrocławia mówimy? Bo bardzoo często bywam we Wrocławiu i nie mam takich atrakcji, że mnie regularnie chce lub skutecznie rozjeżdża jakis kierowca. Oczywiście debile zdarzają się, ale nie uważam, że Wrocław ma jakiś mega problem z pato-parkowaniem.

Co według ciebie powinnam zrobić idąc 2 metrowym chodnikiem z partnerem, psem i dzieckiem w wózku, gdy przede mną na
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 19:36:09 via Wykop
  • 0
Ale, że bieganie po chodniku jest niezgodne z przepisami?


@WesolyLudwiczek: A sobie biegaj po chodniku, możesz biegać i nie jest to zabronione. Chodnik jest dla pieszych, a nie dla samochodów. Ale serio nie zniżajmy się do tego poziomu "hue hue hue co nie można stac na chodniku, heu hue co nie można biegać po chodnik bo to prowokuje kierowców" xD.

Tutaj chodzi o to, że niezgodne z przepisami jest biegnięcie w
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 24.05.2026, 18:01:40 via Wykop
  • 0
@EpicKris: Dziękuje za ta przepotężnie merytoryczną wypowiedź xD. Uwielbiam tą merytoryczną dyskusję z fanbase Konfitury i Samochodozy, potraficie tylko obrażać.

@Dinth Słuchaj - no i ja się z Tobą zgodzę, jestem jak najbardziej za wolnością, ale nie podoba mi się "działalność szeryfów", ich metody i tyle.

Co do samego audytu to on ma bardzo dużo fajnych i dobrych materiałów, wręcz potrzebnych, ale nie podoba mi się to, że potrafi:
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 24.05.2026, 18:49:36 via Wykop
  • 0
@EpicKris: Nie łamie przepisów i nie mam zamiaru tłumaczyć patologii drogowej. Po prostu sposób działania "szeryfów" mi się nie podoba. Mozna czegoś nie lubieć, nie popierać - a nie zgadzać się z patologiczną formą tępienia tego, tym bardziej jeśli mamy prawne procedury i przewidziane sankcje w prawie, a nie samowolę, dziki zachód i samosądy XD.
  • Odpowiedz

61

Złożono pismo do RPO w sprawie legalozacji jazdy po chodnikach

Złożono pismo do RPO w sprawie legalozacji jazdy po chodnikach

INTERWENCJA W SPRAWIE PATOSZERYFÓW DROGOWYCH TRAFIŁA DO RPO Skierowaliśmy oficjalny wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich. Zwróćcie uwagę ze w załączonych Polsatnews, odpowiedzialny za Państwo w Panstwie.

Walldi
z
facebook.com
dodany: 22.05.2026, 20:43:39
  • 41
  • #
    panstwowpanstwie
  • #
    konfitura
  • #
    patologia
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 20:01:43 via Wykop
  • 0
@caveflacon: Nie tłumacz, nie przebijesz się przez ten beton. Oni są "team konfitura/samochodoza" i chociażbyś sypał im 1000 wyroków w poodbnych sprawach to ci zawsze napiszą, że "ugabuga to jest nakazowy" xD i co z tego, że nakazowy - pokazuje, że Sąd przyznaje rację, że można popełnić wykrocznie z art. 90 kw - jako pieszy na chodniku.

Swoją drogą najbardziej s-------------e myślenie "antyblachosmrodziarzy" jest to, że jak kierowca samochodu popełnia
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 20:47:53 via Wykop
  • -1
@caveflacon: Oczywiście, że tak by było. Generalnie mnie tylko irytuje to, że - przynajmniej mi się tak wydaje - fanbase Samochodozy/Konfitury to są ludzie, którzy cieszą się z tego, że oni się awanturują i "wyjaśniają" kierowców samochodów. Obecnie uważam, że działalność takich "szeryfów" opiera się na robieniu filmów i zarabianie na tym - a nie nad tymi ideami, którymi sobie niektórzy tutaj mordy wycierają xD.

I mnie to chyba irytuje, że
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 22:53:21 via Wykop
  • 0
@Brut_all: Każdy ma prawo do własnego zdania. Ja nie uważam, że mam monopol na rację, a tym bardziej nie zamierzam komuś mówić, ze jej nie ma - dopóki potrafi uargumentować swoje zdanie.

Racja Konfitura jest dużo bardziej stonowany, co nie zmienia faktu, że też nei działa zgodnie z przepisami w 100% (w Kanale Zero sam się przyznał, że łamie prawo jakby co). I nie podoba mi się ten dualizm. Na
matixrr
matixrr
22.05.2026, 11:40:11
  • 38
ci ludzie naprawdę muszą tamtędy chodzić i przeszkadzać innym w pracy?
#konfitura #samochodoza #polskiedrogi #kierowcy #warszawa
matixrr - ci ludzie naprawdę muszą tamtędy chodzić i przeszkadzać innym w pracy?
#kon...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 15:54:12 via Wykop
  • 0
@matixrr: Git wszystko przepisowo od strony kierowcy samochodu.

Z tego co pamiętam, po nowelizacji przepisów o transporcie lokalnym z 2021 roku busy wykonujące przewóz osób albo dostawy dla punktów usługowych mają możliwość czasowego wykorzystania infrastruktury pieszej jako ciągu technicznego, jeżeli jest to związane z wykonaniem manewru logistycznego lub ominięciem zablokowanego pasa ruchu. To samo dotyczy zatok i wysp przystankowych, które w takich przypadkach traktowane są jako element strefy włączenia do
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 19:33:52 via Wykop
  • 0
@Rabe: Ja bajtowałem, ale IMO jeśli post konfitury dotyczy tego to xD. A szczerze? To tak czasami bywa, że szeryfy przypie..lają się w sytuacjach, które są całkowicie "prawilne".

Jak już tu kilkakrotnie pisałem, u mnie w mieście była akcja, że zgnoili typa, zę firmowe samochody parkuje "na polance, na trawniku" - a się okazało, ze to jego prywatny teren. W mediach była nagonka, do dzisiaj go nikt nie przeprosiłl.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 23.05.2026, 22:45:05 via Wykop
  • 0
@ButtHurtAlert: Kaucja wraca i to się opłaca ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz

472

Nie dziw się, że przegrywasz w sądzie, mimo że masz rację. To normalne

Nie dziw się, że przegrywasz w sądzie, mimo że masz rację. To normalne

Przyda się niektórym odświerzyć informacje dlaczego nie wszystkie wyroki są po myśli wykopu lub dowolnej innej bańki.

Miszel616
z
bezprawnik.pl
dodany: 21.05.2026, 10:35:03
  • 149
  • #
    sadowehistorie
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 21:59:57 via Wykop
  • -6
Zakopuje, bo tekst dotyczy SPRAW CYWILNYCH, gdzie wiadomo, że ciężar dowodów leży na stronach, a nie Sądzie. Jest to przecież całkowicie normalne.

Litości, jak chce np. żeby pani X oddała mi 10 tys. zł. pożyczone, to idę do sądu po nakaz zapłaty, ale przecież ja wykazuje, że ta pani mi wisi i mam prawo żądać tych 10 tys. zł. xD A nie sąd ma dochodzić i przeprowadzać śledztwo.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Substytut
Substytut
Substytut 21.05.2026, 22:02:56 via Wykop
  • -1
@4e68a9f9a671: @SCAInet Trochę p--------o:
- po pierwsze artykuł dotyczy spraw cywilnych, a nie karnych
- po drugie nie ma w sądach żadnej zmowy z SM czy policją xD, a często te służby są traktowane tak średnio bym powiedział.

Ogólnie nie chcem i się wierzyc, że dowody były na uniewinnienie a sąd klepał. Po drugie masz zawsze możliwość apelacji, drugiej instancji sąd się już chyba nie pomyli, a jak nie
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 10:06:44 via Wykop
  • 0
Nie wiesz, że skrótu „złotych” nie kończymy kropką?


@paliwoda:

Wiem, przyjacielu, ale zawodowo pracuję z dokumentacją, w której używało się skrótu „zł.”, więc czasami przenoszę te złe nawyki xD.
Na szczęście są jeszcze internetowi strażnicy ortografii - dzięki nim świat się nie rozpada.
Substytut - >Nie wiesz, że skrótu „złotych” nie kończymy kropką?

@paliwoda: 

Wiem, ...

źródło: zl

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 10:16:29 via Wykop
  • 0
@Substytut: A co to ma za znaczenie? W sprawie cywilnej można przegrać znacznie więcej niż w karnej.


@SCAInet: Takie to ma znaczenie, że w sprawie cywilnej ciężar dostarczania dowodów leży na Tobie. Jeśli stwierdzisz, że ktoś naruszył Twoje dobra osobistę i pójdziesz do sądu - musisz wykazać jakie dobre, w jaki sposób, jak straciłes na tych naruszeniach. Ty musisz wykazać dowody przed sądem, że tak było.

W sprawie karnej -
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 19:31:32 via Wykop
  • 0
@SCAInet: Wiadomo, że rzeczywistość to jedno, prawo to drugie.
Sobie przypomiałem teraz sprawę, gdzie typ gnębił rodzinę. Żona w końcu stwierdziła, że zgłosi typa jak pobił ich córkę.
Koniec końców - żona wszystko wycofała, nie chciała zeznzawać itp. Jej zeznania były "nieważne" itp. itd. Sędzia z trudem się nakombinował, jak tu typa skazać za cokolwiek, w końcu z dowodów udao się - za uderzenie raz córki, jakaś śmieszna kara, chociaż

399

Kaczor się miga od przesłuchania

Kaczor się miga od przesłuchania

Przesłuchanie Jarosława Kaczyńskiego w tak zwanej sprawie "dwóch wież" nie odbędzie się w planowanym terminie 20 maja. S

okazzz
z
polskieradio24.pl
dodany: 21.05.2026, 13:55:02
  • 68
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    kaczynski
  • #
    pis
  • #
    zlodziejstwopis
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 14:34:47 via Wykop
  • 1
@arkadi2020: Ja pienie nie kumam, że tacy ludzie jak @Znachor_enjoyer nie ogarniają, że to nie p. Kaczyński dał zwolneinie tylko pokrzywdzony, czyli druga strona barykady xD i przez niego odroczenie poszło.

@serwitor: czyli tu się rozumiemy że sprawa może różnie się potoczyć i ten Birgfellner mógł mówić prawdę lub kłamać dla szopki politycznej.


@arkadi2020: Z artykułu wynika, że "pełnomocnik pokrzydzwonego" - nie wiem czy to
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 14:35:50 via Wykop
  • 2
@Dupa01: Przecież te wszystkie oskarżenia, razem z Ziobor na czele to gierka polityczna. Przecież sprawa Ziobry jest na etapie "podejrzanego", to nawet z prokuratury nie wypłnie, nie mówiąc już o akcie oskarżenia i skazaniu xD.
Zresztą nie o to im pewnie chodzi, władzy obecnej wystarczy zamieszanie i to, że np. elita internetu - wykopki - już uznają Ziobrę za skazanego.
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 14:38:06 via Wykop
  • 0
@Ojkofil:
Ani to, ani to.

Nie odbędzie się przesłuchanie z uwagi na wniosek pełnomocnika pokrzywdzonego poparty zwolnieniem lekarskim. Nowy termin nie został jeszcze ustalony" - powiedział.
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 14:38:31 via Wykop
  • 1
@pawloka1:
Wy umiecie czytać, czy wam nienawiśc zalepia oczy xD?

Nie odbędzie się przesłuchanie z uwagi na wniosek pełnomocnika pokrzywdzonego poparty zwolnieniem lekarskim. Nowy termin nie został jeszcze ustalony" - powiedział.
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 14:38:49 via Wykop
  • 1
@uknot:

Nie odbędzie się przesłuchanie z uwagi na wniosek pełnomocnika pokrzywdzonego poparty zwolnieniem lekarskim. Nowy termin nie został jeszcze ustalony" - powiedział.


Rozumiesz czy nie
Substytut
Substytut
Substytut 22.05.2026, 15:31:42 via Wykop
  • 4
@Dupa01: Jak dla mnie odnośnie do Ziobry to trochę afera z dvpala potężnego. To znaczy zarzut tak na prawdę jest taki, że źle gospodarował hajsem - czyli coś co robi chyba każdy minister i większość posłów xD. Tylko, że tutaj zrobili otoczkę grupy przestępczej jakiś wyłudzeń i w ogóle hu.. wie czego, przecież on nawet tych pieniędzy nie przytulił.

Dlatego to gierka polityczna i tyle. Zobacz ile obecna władza ma
adrninistrator
adrninistrator
20.05.2026, 10:24:35
  • 43
#konfitura #samochodoza #parkowanie #samochody #uprzejmiedonosze

Jeszcze tylko dwa punkty karne i wbijam kolejny lewel na Uprzejmie Donoszę
adrninistrator - #konfitura #samochodoza #parkowanie #samochody #uprzejmiedonosze

Je...

źródło: ud

Pobierz

Zbierasz punkty

  • Zbieram 27.5% (44)
  • Nie zbieram 72.5% (116)

Oddanych głosów: 160

  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 14:50:36 via Wykop
  • 2
@niebadzogrem: Zgodzę się z Tobą. Są sytuacje, że należy i trzeba zgłaszać - są sytuacje, że należy to olać i żyć dalej. Przepisy nam mają ułtwaiać życie, a nie być powodem do kłótni i antagonizmów xD.
Generalnie jakby ktoś mi parkował pod domem (nielegalnie) i by to było dla mnie uciążliwe to pewnie bym zgłaszał i ostro wojował.
Z drugiej strony, jak ktoś na jakimś wypizdowie dolnym, zaparkuje na chodniku,
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 17:21:21 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 20.05.2026, 18:37:58 via Wykop
  • 0
@d4wid: Kaucja wraca i to się opłaca, nie czytam twoich postów bo jesteś na czarno xD, więc se możesz pisać. Oznaczony jesteś jako niezbyt bystry i żeby sobie nie psuć nerwów mam nie czytac, przykro mi, więc możesz nie pisać od mnie.

@Substytut: A w USA jeżdżą prywatne lawety i odholowują nieprawidłowo zaparkowane samochody. Jakoś tam ludzie nauczyli się parkować.


@adrninistrator: Nie do końca to tak działa. Głównie
Substytut - @d4wid: Kaucja wraca i to się opłaca, nie czytam twoich postów bo jesteś ...

źródło: sz

Pobierz
  • Odpowiedz
yuio
yuio
19.05.2026, 15:50:56
  • 1
Zakopali ale w sumie racja: https://francuskie.pl/miast-wrogiem-kierowcy-i-samochodu/
Powinien byc w miescie podatek od aut - taki zeby wykosic 1/2 kierowcow i zmusic do jazdy komunikacja miejska.
Ale pierw miasto powinno usprawnic komunikacje. W krakowie np dowalili ceny biletow i zdziwienie.

#samochody #konfitura
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 19.05.2026, 20:08:46 via Wykop
  • 3
@Lardor: Psychofani samochodoy i konfitury tego nie rozumieją. Sam preferuje komunikację zbiorową, ale czasami po prostu nie ma jak, nie ma czasu, szkoda czasu albo się finansowo nie opłaca xD.
  • Odpowiedz
loginnawykoppl
loginnawykoppl
19.05.2026, 12:55:56
  • 9
Nie wiem czy jeszcze tak jest ale jak byłem mały to na przyrce była lekcja o różnicach między miastem a wsią i niestety widać, że wiele osób ją opuściła. Sprawa jest dosyć prosta: mieszkanie w mieście wymaga kompromisów związanych z koncentracją tak dużej ilości ludzi. I tak w zamian za dostęp do wszystkiego na miejscu (niezależnie od polityki regionalnej, nigdy wieś czy powiatowe nie dogonią pod tym względem stolicy) trzeba zrozumieć, że
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 19.05.2026, 14:14:39 via Wykop
  • 0
....trzeba zrozumieć, że samochód to przywilej który powinien być dostępny przede wszystkim dla osób które naprawdę go potrzebują (np niepełnosprawni).


xDDDD To może powiedzieć tylko 20 letni student w wielkim mieście, dla którego jedyny problem z komunikacją to jak dojechać na sojowe latte do centrum.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 19.05.2026, 14:26:18 via Wykop
  • 0
@loginnawykoppl:
Na pewno w duzym mieście można ograniczyć korzystanie z samochodu. Realnie patrząc jak się nic ciekawego nie robi i nie ma rodziny to w ogóle zdaje sie samochód nie być potrzeby w dużym mieście (bez aluzji).

Z drugiej strony bardzo często jest potrzebne auto, ułatwia życie itp.
Pamietam jeszcze nie tak dawno kolegi ś.p. pradziadek miał kibel na zewnątrz, "sławojkę" xD i z domu wychodził się tam załatwiac. Tak
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 19.05.2026, 20:00:01 via Wykop
  • 0
@loginnawykoppl: @ShortyLookMean
Generalnie ja się z wami zgodzę. Mieszkałem w różnych miejscach i to w Polsce i w Europie (czasowo czy na dłużej). Ogólnie teraz siedzę w dużym mieście w Polsce i tak - ograniczam poruszanie się samochodem, po prostu w dużych miastach jest w miarę sensowana komunikacja zbiorowa, dwa nie chce mi się denerowac na kroki, trzy jestem introwertykiem i mnie przytłacza zbyt duży ruch xD.

Zatem jak
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
  • Strona 2 z 8
  • >

Tony Rot

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.03.2026

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking