Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko224
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
neo78

neo78

Dołączył 7 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 15020
  • Znaleziska 14900
  • Mikroblog 120
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 4

391

Kierowca wywrotki łamie latarnię. Na szczęście, akurat "nikt nie szedł"

Kierowca wywrotki łamie latarnię. Na szczęście, akurat "nikt nie szedł"

Kierowca wywrotki nie ma pojęcia, co znajduje się za jego pojazdem, a mimo to cofa w poprzek przez chodnik i uszkadza wielką latarnię. Zatrzymał się tylko dlatego, że poczuł opór. Człowiek nie stawiałby takiego oporu. Kierujący sypie tłumaczeniami: "ale nikt nie szedł", "latarnia była z tyłu"

o__0
z
youtube.com
dodany: 11 godz. i 25 min temu
  • 232
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    patologiazmiasta
neo78
neo78 6 godz. i 42 min temu via Wykop
  • -7
Twoje fikołki czas zacząć. Latarnia go sprowokowała zapewne (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞


@jack_: A widzisz patologiczny kłamco żeby on tu kogoś blokował?
neo78 - >Twoje fikołki czas zacząć. Latarnia go sprowokowała zapewne (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞

@ja...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 6 godz. i 32 min temu via Wykop
  • -6
@LudzieToDebile: Cały czas nie odpowiedziałeś na pytanie...
Dlaczego wspierasz fizyczne uniemożliwianie autom zniknięcia z chodnika, skoro twierdzisz, że walczysz o to, żeby z nich zniknęły?

W kontekście filmiku z konfiturą który nie chce wypopuścić żle zaparkowanego samochodu
neo78
neo78 6 godz. i 14 min temu via Wykop
  • -5
@LudzieToDebile:Przy policji ujęcie obywatelskie?

Gratuluję, właśnie oficjalnie potwierdziłeś, że twoje IQ oscyluje w okolicach temperatury pokojowej
neo78 - @LudzieToDebile:Przy policji ujęcie obywatelskie? 

Gratuluję, właśnie oficja...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 5 godz. i 54 min temu via Wykop
  • -5
Przecież Konfitura wyraźnie mówi, że czeka na interwencję policji w tej sprawie. Do czasu przejęcia sprawy przez uprawnione organy trwa ujęcie obywatelskie. A milicjant sam mówi, że interwencji jeszcze nie podjął ¯\(ツ)/¯

I to tyle z twojego "merytorycznego zmielenia" :D


@LudzieToDebile: Nie było według niego pewnie powodu do interwencji... chyba ze co do tego patola konfitury, który blokuje ruch. Co zresztą sam powiedział

Ujęcie obywatelskie Art. 243 KPK kończy się w sekundzie pojawienia
neo78
neo78 5 godz. i 37 min temu via Wykop
  • -4
No przecież wg twojego myślenia


XD
Twój intelekt jest na takim poziomie że nawet nie będę z takim czymś rozmawiał.
neo78
neo78 4 godz. i 53 min temu via Wykop
  • -5
No i zostałeś zmiażdżony jak leszcz. (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞


@jack_: XD, czym.... na pewno nie twoim intelektem. Tak, zgadza się jestem zirytowany twoja inteligencją i się poddaje. Szkoda strzępić ryja
neo78
neo78 4 godz. i 25 min temu via Wykop
  • -3
Nie pojawienia tylko w momencie jak organy się sprawą zajmą, a nie przejdą obok i zignorują.

Milicjant sam wyraźnie powiedział, że za chwilę się zajmie tą sprawą, jak zakończy drugą. Więc ujęcie trwa.


@LudzieToDebile: Masz tłuku jak sobie nie potrafisz wygooglować:

Art.  243.
neo78
neo78 3 godz. i 49 min temu via Wykop
  • 0
Przecież już ci to tłumaczyłem. Kobieta odjedzie, a nikt nie ma jej danych.


@LudzieToDebile: Skoro funkcjonariusz państwowy nakazuje odjazd, to odjazd ten nie jest zbiegnięciem, tylko wykonaniem polecenia służbowego XD.
W tym momencie twój ten patol blokując auto nie ujmował sprawcy, tylko stawiał czynny opór policji i uniemożliwiał jej zakończenie interwencji.

Chcecie, żeby auta znikały z chodników? Policjant też
neo78
neo78 3 godz. i 43 min temu via Wykop
  • 0
to i latarniom nie przepuścisz? Latarnia też fizycznie nie umożliwia autom zniknięcie z chodnika ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Znachor_enjoyer: A gdzie ja coś napisałem o latarni? Czytaj ze zrozumieniem...
A teraz pokaż mi gdzie ja napisałem coś o latarni. Jak tego nie zrobisz to będę cię musiał nazwać intelektualnym planktonem
neo78
neo78 3 godz. i 3 min temu via Wykop
  • 0
Hehe, ale rozumiesz, że funkcjonariusz może takie polecenie wydać tylko w ramach interwencji, prawda? A on jasno powiedział, że tej nie podjął.


@LudzieToDebile: Policjant, który podchodzi do auta i nakazuje odjazd, właśnie podjął interwencję. To jest czynność służbowa zmierzająca do przywrócenia porządku publicznego. Art. 5 Ustawy o Policji

A on jasno powiedział, że tej nie
neo78
neo78 2 godz. i 23 min temu via Wykop
  • 0
Piszesz, że podjął, a potem przyznajesz, że powiedział, że "na razie nie" podjął. Nie widzisz tu sprzeczności???

Rozumiesz język polski?


@LudzieToDebile:

Znowu kłamiesz,
neo78
neo78 2 godz. i 17 min temu via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile: Teraz poczekam na błąd konfitury, tej patologii. Udowodnię mu hipokryzję i zrobię z niego idiotę. Tylko potrzebny jest odpowiedni film, ten się nie nadaje bo się nie ma do czego przyczepić
neo78
neo78 2 godz. i 6 min temu via Wykop
  • 0
ALe to że coś zabredziłeś, nie oznacza, że tak było. Podjęcie interwencji i jej początek jest jasno opisane w przepisach. A ten milicjant sam powiedział, ż interwencji nie podjął. A ty z tym dyskutujesz! Nie ogarniam tego.


@LudzieToDebile: XD, ale ty jesteś ciemny...pogubiłeś się w zeznaniach - po raz enty.

A ten milicjant sam powiedział, ż interwencji nie podjął. No, nie podjął bo mu to uniemożliwiono.

Jesteś tak ciemny ze
neo78
neo78 1 godz. i 32 min temu via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile:
Skoro sam przyznajesz, że interwencji nie było, to oficjalnie potwierdzasz, że twój idol to jedyny powód, dla którego to auto tam stało dłużej. A przypomnę ci ze ten policjant przybył tam nie na kawę tylko na interwencję. Konfitura mu to nie umożliwił.

Jeżeli tak bardzo zależy ci na udrożnionych chodnikach, to dlaczego popierasz działanie, które polega na fizycznym zmuszaniu auta, żeby blokowało ten chodnik jak najdłużej?

No i jesteśmy
neo78
neo78 1 godz. i 15 min temu via Wykop
  • 0
Przecież Konfitura wyraźnie powiedział, że czeka na interwencję.


@LudzieToDebile: Spierd...
Już cię w tym temacie wyjaśniłem że ujęcie obywatelskie się skończyło w momencie jak przyjechały służby.

Już mi się znudziło, czekam na następny filmik z tym psycholem, jakiś dobry, jak ten gdzie łaził po ulicy.
neo78
neo78 54 min temu via Wykop
  • 0
Właśnie ludzie do mnie piszą kto ty jesteś:|
neo78 - Właśnie ludzie do mnie piszą kto ty jesteś:|

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 54 min temu via Wykop
  • 0
@LudzieToDebile:
neo78 - @LudzieToDebile:

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 46 min temu via Wykop
  • 0
To taki sam nieogar jak ty, został zaorany, i wymyślił takie bzdety. No, poza kupnem mieszkania i remontem. To sią akurat zgadza. I jest spójne, nie sądzisz?

Widzę, że już kompletnie brak ci argumentów :D


@LudzieToDebile: Już cię wyjaśniłem kilka razy... i nie będę odpisywał po 10 razy na to samo.

Dlaczego wspierasz fizyczne uniemożliwianie autom zniknięcia z chodnika, skoro twierdzisz, że walczysz o to, żeby z nich zniknęły?
neo78
neo78 7 min temu via Wykop
  • 0
Ja nigdzie nie twierdzę, że walczę o to, by samochody zniknęły z chodników. Znów coś halucynujesz!


@LudzieToDebile: Wspierasz konfiturę tylko i wyłącznie dla czystej, prymitywnej satysfakcji z robienia dymu?

825

Obrońca uciśnionych kierofcuf

Obrońca uciśnionych kierofcuf

Dawno tak nieogarniętego milicjanta nie widziałem

LudzieToDebile
z
youtube.com
dodany: przedwczoraj, 12:38:28
  • 510
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:07:35 via Wykop
  • -67
Kanał promuje skrajne nękanie i niebezpieczne zachowania. Autor celowo blokuje wyjazd kierowcom, uniemożliwiając im odjazd, oraz cynicznie symuluje upadki i potrącenia, by wymuszać agresywne reakcje dla zasięgów. To klasyczny ragebaiting i prowokowanie wypadków, które zagraża życiu i zdrowiu postronnych osób. Treści te naruszają zasady społeczności dotyczące nękania, oszustw i promowania zachowań drastycznych. Proszę o natychmiastową blokadę kanału
neo78 - Kanał promuje skrajne nękanie i niebezpieczne zachowania. Autor celowo blokuj...

źródło: image

Pobierz
  • 27
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neo78
neo78 przedwczoraj, 13:15:06 via Wykop
  • -12
@LudzieToDebile: Opisuje rzeczywistość.
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:20:31 via Wykop
  • -9
@Znachor_enjoyer: Szkoda strzępić ryja
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:38:16 via Wykop
  • -10
xD wystarzcy nie parkować na zieleni czy nie jeździć po chodnikach. dopasuj się, nie bądź patusem


@mateopoznan: A gdzie ja napisałem ze jeżdżę po zieleni....
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:47:11 via Wykop
  • -10
Nikt nie pisał o jeżdżeniu po zieleni. Ale ty nie umiesz nawet czytać...


@LudzieToDebile: Za to ty nie potrafisz odpowiedzieć merytorycznie. Miej pretensje do matki, jakby cię w łonie nie poiła Bałtycką może byłoby inaczej.
Do ciebie pisałem? Kto tu nie umie czytać?
neo78
neo78 przedwczoraj, 16:08:43 via Wykop
  • -9
@congobongo:

Zwracam się z żądaniem natychmiastowej weryfikacji i blokady profilu "Konfitura". Twórca ten w sposób cyniczny wykorzystuje Państwa platformę do monetyzacji zachowań patostreamerskich, które stoją w sprzeczności z elementarnymi normami społecznymi i dobrymi obyczajami.

Działalność tego kanału to nie jest kontrowersyjna twórczość, to promowanie postaw antyspołecznych, które w publikowanych materiałach uderzają w godność ludzką. Dopuszczanie do finansowania takich treści przez Państwa serwis jest legitymizowaniem patologii w przestrzeni
neo78 - @congobongo: 

Zwracam się z żądaniem natychmiastowej weryfikacji i blokady p...
neo78
neo78 przedwczoraj, 16:16:53 via Wykop
  • -6
@congobongo: Właśnie puściłem....
neo78
neo78 przedwczoraj, 16:33:44 via Wykop
  • -5
@congobongo: OK, jak będziesz tam podawał nr tel to XXX XXX XXX. w innym formacie nie chce przepuscić
neo78
neo78 przedwczoraj, 16:39:33 via Wykop
  • -12
@congobongo: Wiesz, ja to wysłałem tu:
neo78 - @congobongo: Wiesz, ja to wysłałem tu:

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 przedwczoraj, 16:48:10 via Wykop
  • -5
@congobongo: Coś jeszcze później skrobnę do policji - z podtekstem- jak sobie mogą tak pozwalać. Jak tylko im to zgłoszę to, to oleją... Trzeba im po ambicji pojechać.
neo78
neo78 przedwczoraj, 17:13:31 via Wykop
  • -14
Na którym filmie Konfitury można was obejrzeć? :D


@LudzieToDebile: To wszystko na co cię stać? XD Jak widzisz nie umiesz obalić faktu, że problemem tutaj jest promowanie postawy, w której każdy może niszczyć cudzą własność lub blokować innych, jeśli tylko uzna to za słuszne.
neo78
neo78 przedwczoraj, 17:44:59 via Wykop
  • -18
@LudzieToDebile: Patrz, odpisał coś bardziej po ludzku, no geniusz....

Prawo to nie szwedzki stół, żebyś sobie wybierał, co ci pasuje. Twoim problemem jest mentalność kibica patologii który bije brawo, gdy ktoś łamie prawo w tak zwanej "dobrej wierze"
Co najlepsze zupełnie nie chcesz przyznać że walka z patologią przy pomocy innej patologii to tylko mnożenie syfu przez dwa.

to tobie to nie przeszkadza, ale przeszkadza ci, jak pieszy po prostu stoi
neo78
neo78 przedwczoraj, 18:02:47 via Wykop
  • -16
@LudzieToDebile: wyjechać...,

Jaki przepis łamie włamywacz testujący odporność zamka?
To jest ten sam poziomo abstrakcji

Celowe prowokowanie, blokowanie wyjazdu nawet z miejsca niedozwolonego i symulowanie potrąceń to podręcznikowa definicja
neo78
neo78 przedwczoraj, 18:11:01 via Wykop
  • -14
@LudzieToDebile: Art. 90 Kodeksu Wykroczeń
Pieszy na chodniku ma pierwszeństwo, ale nie ma prawa do celowego blokowania wyjazdu pojazdu nawet jeśli ten wjechał tam nieprawidłowo.
neo78
neo78 przedwczoraj, 18:31:23 via Wykop
  • -18
I uważasz, że ten artykuł można zastosować do pieszego, który stoi na chodniku nie pozwala tam wjechać samochodowi? Np. w takiej sytuacji jak na obrazku, tak?


@LudzieToDebile: Oczywiście że tak, chodnik to cześć drogi. Tylko z tą różnicą że na cześć można wjechać a na część nie:
Kto tamuje lub utrudnia ruch na drodze publicznej, w strefie zamieszkania lub strefie ruchu, podlega karze grzywny albo karze nagany

Sytuacja jest taka
neo78
neo78 przedwczoraj, 18:32:20 via Wykop
  • -10
Aby można było mówić o karalnym tamowaniu ruchu (art. 90 k.w.), ruch ten musi być prawnie dopuszczalny.


@Traper1001: Bądź precyzyjny, gdzie to jest napisane... Art. 90 KW nie mówi o utrudnianiu legalnego ruchu, tylko o utrudnianiu ruchu jako takiego.
neo78
neo78 przedwczoraj, 18:47:32 via Wykop
  • -12
Ale ja pytam o blokowanie wjazdu w takie miejsca, gdzie wjeżdżać nie wolno. To też jest wykroczenie twoim zdaniem i podpada pod ten artykuł?


@LudzieToDebile: Ja się odnoszę do patostreamera, on głownie blokuje wyjazd, co robi bezprawnie... Nie widziałem żeby blokował wjazd i nie będę tego roztrząsał. To mnie nie interesuje. Dla mnie kontekstem jest konfitura i jego wyczyny. Dodatkowo ostatnio zaczęło mu odbijać i zaczął łazić po jezdni... bo mu
neo78
neo78 przedwczoraj, 18:49:04 via Wykop
  • -10
@congobongo: No i sam się zaorał... XD
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:11:13 via Wykop
  • -10
No i znowu nie dostałem odpowiedzi na moje pytanie. Ja cię o coś pytam, a ty mi odpowiadasz na zupełnie inne pytanie, które sam sobie zadałeś. I uważasz, że się zaorałem :D Ty naprawdę nie ogarniasz słowa pisanego i logicznej, rzeczowej rozmowy.


@LudzieToDebile: Co mnie interesują twoje pytania, Przecież nie są na temat. Znowu zadajesz jakieś pytania z czapy. Mój czas jest cenny i nie będę roztrząsał twoich pytań. Merytorycznie
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:18:27 via Wykop
  • -13
ale jak już cytujesz to cytuj pełny przepis fajfusie?


@Rwa_mac: Wystarczy artykuł pierwszy, miernoto. Chodnik to część drogi. Merytoryka XD

to jaki przepis łamie pieszy stojący na chodniku? CZEKAM NA FIKOŁY XDDD
neo78 - >ale jak już cytujesz to cytuj pełny przepis fajfusie?

@Rwa_mac: Wystarczy a...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:21:07 via Wykop
  • -12
Na razie to @neo78 nie zauważa pytania. Nie po raz pierwszy zresztą. On na niewygodne odpowiadać nie lubi :D


@LudzieToDebile: Na jakie. o tym zdjęciu, co wysłałeś? XD To tym stanął jak niemota. Czy mam prawo mu porysować samochód z premedytacją? Nie, nie mam prawa, nie mam prawa go też blokować jak bedzie wyjeżdżał.
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:24:43 via Wykop
  • -11
@LudzieToDebile: Jakoś najczęściej widziałem go w akcji jak blokował wyjazd. Zresztą on nie jest od tego żeby coś lub kogoś blokować blokować. Konfitura nie ma prawa nikogo blokować
neo78 - @LudzieToDebile: Jakoś najczęściej widziałem go w akcji jak blokował wyjazd. ...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:41:38 via Wykop
  • -8
Ja pytam czy pieszy ma prawo stać na chodniku i blokować samochód chcący tam wjechać.


@LudzieToDebile:Nie wiem... Nie znam kontekstu tego zdjęcia.

Wiem ze nie może nikogo blokować jak ten chce wyjechać nawet jak wjechał tam nielegalnie. Konfitura się w tym lubuje, a na tym zdjęciu to ja nie wiem o co chodzi. Stoi jakiś samochód i przechodzi pieszy.
Nie może też łazić po środku ulicy, jak na filmie, który tam wyżej
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:50:37 via Wykop
  • -6
@Traper1001:Skoro chodnik jest uznawany za część drogi to obowiązuje go Art 90.... a skoro tak to takiego kogoś jak chce wyjechać nie możesz zatrzymać, bo nie ma czegoś takiego jak legalne blokowanie nielegalnego ruchu.

Czy osoby próbujące zatrzymać samochód jadący pod prąd na autostradzie / tunelu (werble - infrastruktura drogowa) wyłapią grzywnę z kw 90.


Widziałeś kiedyś konfiturę na autostradzie, bo ja nie, więc nie gdybaj, tylko trzymaj się tego
neo78
neo78 przedwczoraj, 20:54:43 via Wykop
  • -5
Hehe, małpka fika fikołki :D


@LudzieToDebile: XD. Trzymajmy się może tego konkretnego filmu który zamieściłeś i z którego jesteś tak dumny.
Fakt jakby ten policjant był bardzie rozgarnięty to powinny polecieć dwa mandaty, jeden z art 90 dla konfitury i drugi za parkowanie w nieodpowiednim miejscu.
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:04:27 via Wykop
  • -5
W żadnym wypadku NIE MASZ PRAWA BLOKOWAĆ WYJAZDU. Czy to do was wreszcie dotrze?


@congobongo: Te dwa nie do końca bystre typy nie rozumieją że takie coś się często kończy mordobiciem (na co konfitura liczy) i ze do trzymania porządku są wyznaczone odpowiednie służby. Konfitura może co najwyżej grzecznie komuś zwrócić uwagę, ale nie może go blokować a tym bardziej prowokować wypadków, włazić pod samochód nieświadomej baby.

Co lepsze bronią
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:17:56 via Wykop
  • -7
No ale wracając do pytania, czy pieszy ma prawo stać na chodniku i blokować pojazd chcący nań wjechać i dalej jechać wzdłuż tego chodnika w sposób sprzeczny z przepisami? Dasz radę?


@LudzieToDebile: Już ci nawet odpisałem... ale postanowiłem usunąć bo nie znam kontekstu, dlatego nie odpowiem.

Trzymajmy się może tego konkretnego filmu który zamieściłeś i z którego jesteś tak dumny. Wiem ze nie może nikogo blokować jak ten chce wyjechać nawet
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:21:50 via Wykop
  • -7
A samochodu nie ma prawa być na chodniku z dala od krawędzi jezdni. Zauważ, że w obu sytuacjach bronisz kierowców, a sytuacje są dokładnie symetryczne. Pojazd na chodniku - nie ma prawa tam być - ale pieszy ma mu zejść z drogi. Pieszy na ulicy - nie ma prawa tam być, ale teraz samochód nie musi mu zejść z drogi. Widzisz tę asymetrię?


@LudzieToDebile: hahaha, nie bronię kierowców, ganię konfiturę,
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:23:52 via Wykop
  • -2
dobra, ostatni raz - rodzaj ruchu na chodniku jest określony w art 2 pkt 9 PRD i tylko taki może być utrudniany w myśl art 90 kw. (plus wyjątki - ale te nie dotyczą tego przypadku)


@Traper1001: Ale to jest nieistotne, jak ktoś wjechał to popełnił wykroczenie, ty jak go będziesz blokował też popełniasz wykroczenie.
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:25:03 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Dlaczego nie chcesz komentować filmu który sam zamieściłeś i jesteś dumnym autorem tego postu?
To jest ciekawe?
Co ci tak nie pasuje w tej klasyce konfitury, przecież takie coś to jego konik. Wejść komuś z premedytacją pod samochód i lecieć po policję.

Co najlepsze ten go olał ciepłym moczem. Może nie jest taki głupi na jakiego wygląda? XD
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:28:22 via Wykop
  • -3
Na niewygodne pytania nauczyłeś się nie odpowiadać :D


@LudzieToDebile:
Sytuacja, w której pieszy blokuje pojazd próbujący jechać po chodniku jest złożona prawnie, ponieważ mamy do czynienia ze zderzeniem dwóch wykroczeń.

Nie umiem tego rozstrzygnąć to zależy od sytuacji... tej konkretnej i tym zajmuje sią sąd. Nie ma tego zdefiniowanego
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:29:59 via Wykop
  • -3
Każde blokowanie patokierofcuf jest po prostu zatrzymaniem obywatelskim ¯\(ツ)/¯


@LudzieToDebile: Nieprawda, jak ktoś próbuje wyjechać to już nie. I zależy od konkretnej sytuacji.
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:35:22 via Wykop
  • -4
@LudzieToDebile: Fikołem to jest to ze sam zmajstrowałeś post z filmikiem - klasyka konfitury, a ni chcesz go komentować. Tylko zmyślasz jakieś sytuacje i jeszcze wmawiasz mi że bronie kierowców którzy źle zaparkowali.

Dlaczego nie chcesz komentować filmu który sam zamieściłeś i jesteś dumnym autorem tego postu?
To jest ciekawe?
Co ci tak nie pasuje w tej klasyce konfitury, przecież takie coś to jego konik. Wejść komuś z premedytacją pod
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:39:14 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile: @congobongo

Walić ten watek, pisze to pismo na policje. Zamierzam pojechać im po ambicji - tak w skrócie - "żeby z was taki konfitura robił takie ofermy". Jak tylko to opisze, to, to okleją, a tak, może.... Wyśle to i do komendy głównej. XD
neo78
neo78 przedwczoraj, 21:54:00 via Wykop
  • -2
@congobongo: @LudzieToDebile

Zwracam się z prośbą o analizę materiału
neo78 - @congobongo: @LudzieToDebile 

Zwracam się z prośbą o analizę materiału wideo...
neo78
neo78 przedwczoraj, 22:06:26 via Wykop
  • -2
@congobongo: @LudzieToDebile
neo78 - @congobongo: @LudzieToDebile

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 przedwczoraj, 22:10:34 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Właśnie, przed chwilą, pewnie to ojeją. A może któryś się wkru... i wydadzą wyrok na konfiturę, na to liczę.
neo78
neo78 przedwczoraj, 22:21:36 via Wykop
  • -3
Ja pierdziu! Normalnie nie wierzę. Trollujesz. To nie jest w wysłanych. Takim ulomem nie jesteś chyba.


@LudzieToDebile: Oczywiście ze wysłałem... XD
neo78
neo78 przedwczoraj, 23:07:07 via Wykop
  • -8
Człowiek będzie miał tym bardziej przewalone, że dał się ośmieszyć i zmanipulować.


@LudzieToDebile: Przecież ma kumpli.... oni tam trzymają komitywę... mniej więcej wiem jak to funkcjonuje. Mój mail niewiele zapewne da, zapewne, bo może zapolują na konfiturę. Taki jest mój cel, wkur... policję, niech będą źli na konfiturę.

Mój cel to sprawić, żeby konfitura przestał być dla nich nieszkodliwym dziwakiem a stał się targetem, celem nr 1, który psuje im statystyki
neo78
neo78 przedwczoraj, 23:17:35 via Wykop
  • -6
@LudzieToDebile: Najskuteczniejszą bronią jest bezwzględny legalizm. Policja ma tysiące narzędzi, które są zgodne z literą prawa, ale niesamowicie uprzykrzają życie konfiturze.
Jeśli konfitura niszczy mienie i łazi środkiem ulicy, to żadna kamera go nie uratuje przed wyrokami sądowymi. Mój mail ma sprawić, że policjantom przestanie się chcieć dogadywać i dyskutować, a zaczną po prostu mechanicznie klepać wnioski do sądu za każdy najmniejszy błąd.

No chyba ze popełni błąd i się
neo78
neo78 przedwczoraj, 23:29:51 via Wykop
  • -4
Większość milicjantów zaniemówi i nie będzie wiedziała co zrobić. Najwyżej go wylegitymują. No i co z tego.


@LudzieToDebile: Na ulicy w dzień tak, ale przecież on też porusza się autem, tak m i się wydaje..
Laweta za każdy wyciek płynu, konfiskata sprzętu, komputerów do badań biegłych bo np. służył uprawiania patosteamingu, czy kierowanie wniosków o badania psychiatryczne przy uporczywym stwarzaniu zagrożenia na drodze.

I o czym zapomniałeś -Ty chyba nie
neo78
neo78 przedwczoraj, 23:48:54 via Wykop
  • -5
Sugerujesz, że oni powinni go gdzieś po bandycku, nocą pobić i zabić czy co????

Piłeś, nie pisz.


@LudzieToDebile: Były takie przypadki, nie wiadomo na kogo trafi, nie kochają go tam.

Piłeś,
neo78
neo78 przedwczoraj, 23:58:47 via Wykop
  • -4
Jesteś chory umysłowo. Innego wytłumaczenia nie widzę.


@LudzieToDebile: XD, jesteś tak naiwny... nie fikaj do ludzi bo nie wiesz na kogo trafisz. A takich jak konfitura się nie lubi. A jak się nie lubi to dla zabawy....
neo78
neo78 wczoraj, 00:03:04 via Wykop
  • -1
@Mariusz357: Dokładnie, przypomniałeś mi go. Ten sam charakter.
neo78
neo78 wczoraj, 00:09:22 via Wykop
  • -10
no to niech dostanie, po c--j jej blokować wyjazd? dziwie sie że ten konfitura cały nie zostal jeszcze połamany, z całego serca życzę tej k----e kalectwa do końca zycia


@Piotszak: Ostatnio się położył pod samochód jakiegoś Ukraińca, a on mógł być przecież tydzień temu czołgistą na froncie. Kiedyś ktoś po nim na prawdę przejedzie wszystkimi kołami
neo78
neo78 wczoraj, 07:40:33 via Wykop
  • -2
Mylisz się. Poczytaj art. 45 kpw.


@LudzieToDebile: Ujęcie sprawcy nawet wykroczenia jest dopuszczalne tylko wtedy, gdy istnieje obawa ucieczki lub nie można ustalić tożsamości. Tymczasem auto na chodniku ma coś takiego jak tablice rejestracyjne. I zapominasz o jednym drobnym szczególe - proporcjonalności.
Przestań udawać, że nie rozumiesz asymetrii Auto na chodniku to błąd kierowcy, ale człowiek celowo blokujący wyjazd to po prostu szukający guza frustrat

Sam przyznałeś, że dostajesz seryjne umorzenia. Policja widzi
neo78
neo78 wczoraj, 09:12:58 via Wykop
  • -3
Nie, to nie błąd, tylko działanie z premedytacją i pełną świadomością.


@LudzieToDebile: znowu wycinasz kawałek zdania z kontekstu:

Przestań udawać, że nie rozumiesz asymetrii Auto na chodniku to błąd kierowcy, ale człowiek celowo blokujący wyjazd to po prostu szukający guza
neo78
neo78 wczoraj, 09:42:19 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile: Czyli dla ciebie źle zaparkowany samochód to zbrodnia przeciw ludzkości, ale sprowadzanie bezpośredniego zagrożenia życia przez twojego idola to edukacja?
neo78
neo78 wczoraj, 09:45:59 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Czyli dla ciebie źle zaparkowany samochód to zbrodnia przeciw ludzkości, ale sprowadzanie bezpośredniego zagrożenia życia przez twojego idola to edukacja?
neo78
neo78 wczoraj, 09:50:37 via Wykop
  • -3
Nigdzie niczego takiego nie napisałem.


@LudzieToDebile: Ale bronisz gościa który wychodzi na środek ulicy i wchodzi pod koła.
neo78
neo78 wczoraj, 10:37:10 via Wykop
  • -3
W jakim sensie bronię? Uważam, że robi dobrą, społecznie potrzebną robotę, pokazuje bezczelność, chamstwo i butę kierofcuf (czasami zwykłą głupotę), indolencję służb, bezradność Państwa, nierealność przepisów. Może to coś zmieni.


@LudzieToDebile: Nie robią żadnej dobrej roboty... jemu i tobie należy się dobre prostowanko. Ktoś żle zaparkował a konfitura robi wszystko żeby to jego złe parkowanie przekuć w wypadek.

To jest co najmniej dyskusyjne. Ale jakie wykroczenie popełnia Konfitura stojąc na
neo78
neo78 wczoraj, 11:02:37 via Wykop
  • -2
Ale jakie wykroczenie popełnia Konfitura stojąc na chodniku I NIE WPUSZCZAJĄC tam pojazdu?


@LudzieToDebile:

Z tym odjechaniem to znowu patrzysz niesymetrycznie. To samochód blokuje drogę pieszemu i to samochód powinien się usunąć z drogi pieszemu. Pieszy idzie chodnikiem i ma zablokowaną drogę przez samochód. Kto komu blokuje i kto powinien się przesunąć - pieszy czy
neo78
neo78 wczoraj, 11:07:04 via Wykop
  • -2
to jest TYLKO wykroczenie, a nie przestępstwo XD to można zgłosić, ale nie... lepiej patronejta ciągnąć i rżnąć "aktywistę"?

czym to się różni od np ostatniego pokolenia? niczym.


@congobongo: Wiesz ten @LudzieToDebile i konfitura to przypomina mi tego crawl - czy jak mu tam było co ze 2 lata temu skakał po samochodach. Taki sam charakter i zero honoru, nie wspominając o inteligencji
neo78
neo78 wczoraj, 11:17:02 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile: Dlaczego wspierasz fizyczne uniemożliwianie autom zniknięcia z chodnika, skoro twierdzisz, że walczysz o to, żeby z nich zniknęły?

I spalił ci się ten twój przepity procesor.
neo78
neo78 wczoraj, 11:24:45 via Wykop
  • -2
A gdzie w kodeksie wykroczeń jest przepis pozwalający jeść jabłka?


@LudzieToDebile: Twoje porównanie z jabłkami to nie jest tylko ćwierćinteligencja,to jest k--w.... jawny dowód na to, że w twoim drzewie genealogicznym ktoś zamiast podlewania korzeni, wylewał na nie czysty spirytus.

Jedzenie jabłek nie jest czynnością zabronioną, więc nie wymaga przepisu pozwalającego. Natomiast pozostawanie pojazdu na chodniku w sposób tamujący ruch jest zabronione. Kiedy twój idol staje przed maską auta, które
neo78
neo78 wczoraj, 11:29:51 via Wykop
  • -3
Dobra, to od początku. O ile dasz radę, w co wątpię. Ale ja spróbuję. Krok po kroku.

1. Czy można blokować ruch, stając na czyjejś drodze i uniemożliwiając kontunuowanie tego ruchu?


@LudzieToDebile:

Jeśli samochód chce zjechać z chodnika czyli przestać łamać prawo, a ty mu stajesz na drodze, to ty w tym momencie jesteś jedynym który blokuje ruch. Kierowca chce ten ruch kontynuować w stronę jezdni, żeby zniknąć z twojego świętego chodnika,
neo78
neo78 wczoraj, 11:31:32 via Wykop
  • -3
@congobongo: hej, widziałeś jak się procesor przypalił
neo78
neo78 wczoraj, 11:32:36 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile: Dlaczego wspierasz fizyczne uniemożliwianie autom zniknięcia z chodnika, skoro twierdzisz, że walczysz o to, żeby z nich zniknęły?
neo78
neo78 wczoraj, 11:47:21 via Wykop
  • -4
Ale czy możesz odpowiedzieć krótko i konkretnie: można lub nie można? Bo zawsze lejesz hektolitry wody, a konkretnej odpowiedzi brak.


@LudzieToDebile: Nie, ja przedstawiłem argumentację, której ty po prostu nie jesteś w stanie przetrawić. Czytanie ze zrozumieniem to umiejętność, która najwyraźniej cię przerosła. Zamiast odnieść się do faktu, że fizycznie zmuszasz auta do dłuższego stania na chodniku, to ty skamlesz o jakieś tak lub nie. Konkretem jest to, że jesteś
neo78
neo78 wczoraj, 12:02:00 via Wykop
  • -3
@jack_: Chcecie wolnych chodników? To pozwólcie im do cholery zjechać na jezdnię. Blokowanie wyjazdu to sztuczne podtrzymywanie stanu wykroczenia.
To, że auto stoi źle, nie daje wam prawa do bycia ludzkim pachołkiem. W momencie, gdy blokujesz wyjazd, to ty stajesz się główną przyczyną zatoru i zagrożenia.

Pytanie, na które wasz pachołkowy kolektyw boi się odpowiedzieć to:

Dlaczego wspierasz fizyczne uniemożliwianie autom zniknięcia z chodnika, skoro twierdzisz, że walczysz o to,
neo78
neo78 wczoraj, 12:15:04 via Wykop
  • -3
Ale rozumiesz może, że to samochód tamuje i utrudnia ruch pieszych?


@LudzieToDebile: Twierdzisz, że walczysz z tamowaniem ruchu, fizycznie uniemożliwiając jego odblokowanie.
Konfitura jest logicznym inwalidą, który podtrzymuje stan bezprawia, żeby mieć co nagrywać telefonem.
neo78
neo78 wczoraj, 12:50:19 via Wykop
  • -3
Ja nigdzie nie twierdzę, że walczę z tamowaniem ruchu!


@LudzieToDebile: Skoro teraz twierdzisz, że nie walczysz z tamowaniem ruchu, to oficjalnie przyznajesz że los pieszych którym rzekomo to auto zawadza, masz w głębokim poważaniu.
To jest ostateczny dowód na twoje zakłamanie

Jesteś kłamcą, który pogubił się we własnych zeznaniach. Twoje walki i pisanie tych pism do SM to tylko marna przykrywka dla sadystycznej satysfakcji z bycia upierdliwą mendą.
neo78
neo78 wczoraj, 12:54:56 via Wykop
  • -4
On to wypiera. I za nic nie przyzna, że to samochód blokuje pieszego.


@LudzieToDebile: Twierdzisz, że nie walczysz z tamowaniem ruchu, a sekundę później płaczesz, że samochód blokuje pieszego. To zdecyduj się, ty osiedlowy mędrcu Jeśli samochód blokuje przejście, to jedynym logicznym rozwiązaniem jest pozwolić mu odjechać. Ty natomiast wspierasz kogoś, kto to blokowanie wydłuża.
neo78
neo78 wczoraj, 13:43:57 via Wykop
  • -4
Ja nie twierdzę, że walczę, ale to nie oznacza, że twierdzę, że nie walczę. Łapiesz?

@LudzieToDebile: Skoro jesteś takim mistrzem logiki, to wyjaśnij to w jaki sposób zmuszanie auta do pozostania na chodniku poprzez blokowanie wyjazdu sprawia, że na tym chodniku jest więcej miejsca dla pieszych?

Ja nie twierdzę, że walczę, ale to nie oznacza, że twierdzę, że nie walczę. Łapiesz?

Czy ty widzisz co ty wypisujesz? Skompromitowałeś się się już tymi głębokimi
neo78
neo78 wczoraj, 13:50:27 via Wykop
  • -4
Odpowiesz? To proste pytanie.


@LudzieToDebile: Nie, poczekam sobie na następny post z konfiturą. Będę tam żeby znowu przypomnieć ci, że twój aktywizm to tylko złośliwe hobby małego człowieka z kredą w garści.
neo78
neo78 wczoraj, 13:55:29 via Wykop
  • -2
poczekam sobie na następny post z konfiturą. Będę tam żeby znowu przypomnieć ci, że twój aktywizm to tylko złośliwe hobby małego człowieka z kredą w garści.
neo78
neo78 wczoraj, 14:22:41 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Mam frajdę z tego, a nie się boję....

To zdanie zamyka rozmowę:

Ja nigdzie nie twierdzę, że walczę z tamowaniem ruchu!


Poczekam sobie na następnego konfiturę. Tam również się nie wyplączesz. Tutaj to już bez sensu marnować zasoby.
neo78
neo78 wczoraj, 15:05:50 via Wykop
  • -2
Ale z czego się nie wyplączę? Ty nie potrafisz połączyć kilku faktów, wyciągnąć logicznego wniosku ze zdania: nie twierdzę, że pada deszcz. Mam nadzieję, że rozumiesz, że jak tak nie twierdzę, to nie znaczy, że twierdzę, że deszcz nie pada oraz kompletnie z tego zdania nie wynika czy pada czy nie pada.

Wiem, skomplikowane. Nie ogarniasz. ¯\(ツ)/¯


@LudzieToDebile: Przestań bełkotać o deszczu, bo to nie jest ten wątek, tylko rozmowa o konkretnym
neo78
neo78 wczoraj, 15:13:53 via Wykop
  • -2
@Rwa_mac: No i widzisz, znowu próbujesz manipulować kontekstem. Przejrzałem ten filmik na szybko i... nie widzę, żeby ten twój bohater kogoś tutaj fizycznie blokował. Może coś przeoczyłem, ale jeśli pozwolił tym samochodom opuścić chodnik, to nie mam z tym żadnego problemu. Jeśli tam nie ma blokowania wyjazdu, to nie ma o czym gadać.
neo78
neo78 wczoraj, 15:33:37 via Wykop
  • -2
Znów czytanie ze zrozumieniem. U ciebie to za każdym razem wychodzi!

Ja nie nawiązywałem to tego filmiku w moim pytaniu. Nawet podrzuciłem ci zdjęcie sytuacji. Ale JEJ NIE MA NA TYM FILMIE. Musisz koniecznie dostać film ilustracyjny do tego pytania? Bez filmu nie jesteś w stanie go zrozumieć?


@LudzieToDebile: Co mnie interesuje jakieś twoje zdjęcie? Rozmawiamy o całokształcie działalności konfitury, której tytułowy film jest idealną wizytówką. To tam i w
neo78
neo78 wczoraj, 15:49:43 via Wykop
  • -2
Ja niczego nie wspieram.


@LudzieToDebile: Czyli nie popierasz konfitury jak blokuje wyjazd? Albo popierasz albo nie... Ja np. nie popieram
neo78
neo78 wczoraj, 16:09:24 via Wykop
  • -2
Czy można blokować ruch, stając na czyjejś drodze i uniemożliwiając kontunuowanie tego ruchu?

@LudzieToDebile: XD

Twoje pytanie jest kuriozalne, bo zakłada, że ruch jest liniowy, a przecież wszyscy wiemy, że na chodniku konfitury obowiązuje geometria nieeuklidesowa, gdzie najkrótsza droga do sławy prowadzi przez stanie w miejscu.

XDXDXDXDXD
neo78
neo78 wczoraj, 16:46:23 via Wykop
  • -2
No, skoro ty nie popierasz konfitury jak blokuje wyjazd samochodom, w każdym razie tego nie chcesz przyznać, no to chyba rozmowa skończona. To znaczy ze się rozumiemy, ja jego działań tez nie popieram
neo78 - No, skoro ty nie popierasz konfitury jak blokuje wyjazd samochodom, w każdym ...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 wczoraj, 17:06:46 via Wykop
  • -2
skoro ty popierasz kierowców parkujących na chodniku to chyba rozmowa skończona.


@jack_: Gdzie ja coś takiego napisałem, nieudolnie manipulujesz faktami, kłamco.
neo78
neo78 wczoraj, 18:04:59 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile: Ujęcie obywatelskie Art. 243 KPK można go dokonać tylko wtedy, gdy zachodzi obawa ucieczki lub nie można ustalić tożsamości sprawcy. Kierowca siedzący w aucie, z tablicami rejestracyjnymi na wierzchu, nie jest osobą anonimową.
Wyrywanie kluczyków za złe parkowanie to nie ujęcie, to zmuszanie do określonego zachowania Art. 191 KK i naruszenie nietykalności. Przestępstwo to ścigane jest z urzędu, nawet konfitura tego nie robi...
Gratuluję, popierasz przestępstwa, żeby walczyć z
neo78
neo78 wczoraj, 18:41:06 via Wykop
  • -1
Oczywiście, że jest. Jak widzisz kogoś za kierownicą, to znasz jego dane??? Przesłanie zdjęcia do SM nic nie daje, bo SM poprosi listownie właściciela auta o wskazanie kierujacego, a wówczas właściciel auta powie, że nie pamięta albo że to był Iwan z Białorusi. Albo po prostu nie odbierze poleconego. I cyk, sprawa umorzona z powodu niewykrycia sprawcy wykroczenia. ¯\(ツ)/¯


@LudzieToDebile:
Twierdzisz, że zdjęcie nic nie daje To idź pod sejm i
neo78
neo78 wczoraj, 19:21:36 via Wykop
  • -1
Prawda zabolała xD


Dowiedziałeś się już gdzie powinny poruszać się pojazdy, a gdzie nie powinny? Doczytałeś to sobie, czy dalej czujesz się zagrożony pieszym na chodniku? (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞


@jack_: Zapytałem cię konkretnie. Gdzie ja napisałem ze popieram parkowanie na chodniku?
Nie potrafisz wskazać ani
neo78
neo78 23 godz. i 55 min temu via Wykop
  • -1
Którego sprawca zamierza zbiec. Można wiec zastosować ujęcie obywatelskie. Cieszę się, że to zrozumiałeś.


@LudzieToDebile: Właściciel auta ma ustawowy obowiązek wskazania, komu powierzył pojazd. Jeśli zacznie kłamać lub nie pamiętać, tym gorzej dla niego - dostaje grzywnę do 5000 zł. Twoje fizyczne blokowanie auta jest więc całkowicie zbędne z punktu widzenia prawa. Wystarczy zdjęcie rejestracji. W tym przypadku, który rozpatrujemy, konfitura przecież nagrał ta kobietę i był tam policjant, a on
neo78 - >Którego sprawca zamierza zbiec. Można wiec zastosować ujęcie obywatelskie. C...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 22 godz. i 53 min temu via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Rozumiem ze twoja wiedza pochodzi z poradnika dla dłużników z 1995 roku.

Istnieje coś takiego jak fikcja doręczenia. Dwukrotne awizowanie listu poleconego sprawia że w świetle prawa jest on uznany za skutecznie doręczony. Brak odbioru to najkrótsza droga do wyroku zaocznego i wizyty komornika na koncie. Blokują ci konto, albo skarbówka te mandaty pobiera. Jak nie odbierzesz poleconego to się kiedyś możesz zdziwić.

A Iwan...Służby weryfikują bazy SG w sekundę. Zamiast
neo78
neo78 22 godz. i 15 min temu via Wykop
  • -1
Co innego oglądam...

bo to bełkot bez znaczenia.


Największy obrońca patostreamera zmiażdżony, patronite poinformowane, komenda główna również... co pozostało?

Następnym razem wyzwę konfiturę na konfrontacje (ma tu chyba konto) i go zmiażdżę jeszcze mocniej jak ciebie. To bedzie jego upadek.

2203

Karniści wprost: Sebastian M. mógł być sądzony za zabójstwo, nie za wypadek

Karniści wprost: Sebastian M. mógł być sądzony za zabójstwo, nie za wypadek

Autorzy analizy wskazują, że przy najbardziej karygodnych przypadkach drogowego bandytyzmu nie trzeba zmieniać prawa, by mówić o kwalifikacji, za którą grozi nawet dożywocie.

Pan_od_Internetu
z
brd24.pl
dodany: wczoraj, 12:18:44
  • 256
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    polskiedrogi
  • #
    bandycidrogowi
  • #
    informacje
neo78
neo78 wczoraj, 14:36:50 via Wykop
  • 0
Dla mnie klasyczny przykład zabójstwa z zamiarem ewentualnym, czyli sytuacja, gdy sprawca nie zamierzał nikogo zabić, ale powinien liczyć się z tym, że jego działanie może zakończyć się czyjąś śmiercią.


@Zenon_Zabawny: Dokładnie.

494

Świadomość nagrywania (Giełda - Odc. 7)

Świadomość nagrywania (Giełda - Odc. 7)

Kierowcy znowu dali się złapać w wyjątkowo perfidną pułapkę zastawioną przez pieszych: stanie na chodniku! Niektórzy chcą pokojowo dogadać się, inni są nieuprzejmi. Przekrój charakterów pod łódzką giełdą w nowym sezonie.

o__0
z
youtube.com
dodany: 22.03.2026, 08:01:22
  • 322
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    kierowcy
  • #
    policja
neo78
neo78 22.03.2026, 14:39:33 via Wykop
  • -13
Czy ja mam wrażenie czy konfitura się obsrał w 4:35?


@dawidv8: On przecież wycina te akcje jak go ktoś agresywnie wyjaśni... Pewnie kilka razy musiał już uciekać, być może dostał już w oko, ale tego nie zobaczysz bo tego nie publikuje
neo78
neo78 22.03.2026, 15:04:21 via Wykop
  • -7
@congobongo:
neo78 - @congobongo:

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 22.03.2026, 16:34:27 via Wykop
  • -5
@voices38: Kanał promuje skrajne nękanie i niebezpieczne zachowania. Autor celowo blokuje wyjazd kierowcom, uniemożliwiając im odjazd, oraz cynicznie symuluje upadki i potrącenia, by wymuszać agresywne reakcje dla zasięgów. To klasyczny ragebaiting i prowokowanie wypadków, które zagraża życiu i zdrowiu postronnych osób. Treści te naruszają zasady społeczności dotyczące nękania, oszustw i promowania zachowań drastycznych. Proszę o natychmiastową blokadę kanału za naruszanie zasad dotyczących nękania (Harassment) i szkodliwych działań.
neo78
neo78 22.03.2026, 16:43:59 via Wykop
  • -1
wszedłeś, obejrzałeś, zarobił i czym się różnisz od pozostałych oglądających?


@o__0: Ja zawsze stawiam łapkę w dół i zgłaszam tą jego twórczość. Na tym chyba nie zarabia
neo78
neo78 22.03.2026, 16:45:37 via Wykop
  • -4
którą dokładnie wyciął?


@mvmxks: tą której nie ma
neo78
neo78 22.03.2026, 17:27:19 via Wykop
  • -1
to skąd o niej wiesz?


@mvmxks: bo widziałem na własne oczy, na zywo
neo78
neo78 22.03.2026, 17:32:24 via Wykop
  • -10
Policja oczywiście wie o tej patologii ale ma to w doopie.


@tekbbar: Pewnie wie o konfiturze i o tym patologicznym kanale, mają to gdzieś że jakiś patologiczny typ zaczepia postronne osoby i szuka awantury.
neo78
neo78 22.03.2026, 18:26:22 via Wykop
  • -4
widziałeś jak dostał w oko?


@mvmxks: widziałem jak uciekał i przepraszał. jakby nie uciekł to by pewnie dostał
neo78
neo78 22.03.2026, 18:31:47 via Wykop
  • -6
Cholerni piesi, śmią śmieć chodzić po chodnikach i nie pozwalają jeździć tam samochodom - rzeczywiście patola totalna. ¯\(ツ)/¯


@Horkheimer: Ja nie mam z tym problemu jak ktoś zaparkuje w takim miejscu. Konfitura zrobił sobie z tego sposób na zarobek, a to mię się bardziej nie podoba. Poucza innych a nie ma do tego kwalifikacji. XD
neo78
neo78 22.03.2026, 19:14:45 via Wykop
  • -6
Jakie specjalne kwalifikacje trzeba mieć, by zwrócić uwagę osobie jadącej wzdłuż po chodniku pełnym ludzi, że robi źle?


@LudzieToDebile: Zapomniałeś odpisać na pytanie z innego wątku, tam gdzie zostałeś zaorany:

Jeśli przyjadę rowerem na twój ślub z Niemiec i zacznę tupać nóżkami, że to dwukołowy samochód bezsilnikowy, to czy regulamin parkingu ma się pode mnie nagiąć, bo tak sobie to nazwałem w niemieckim garażu?
neo78
neo78 22.03.2026, 19:24:29 via Wykop
  • -1
to po co komentujesz jak nawet nie oglądasz?


@o__0: też nie oglądam a zawsze łapka w dół i zgłoś... Po prostu wiem co to za ściek.
neo78
neo78 22.03.2026, 19:36:58 via Wykop
  • -5
Raczej nie dowiemy się jakie wyjątkowe kwalifikacje miał na myśli @neo78. No ale to nic dziwnego, bo neo sam tego nie wie, tylko tak sobie bredzi.


@LudzieToDebile: Żeby blokować wyjazd, uniemożliwiać odjazd, i cynicznie symulować potrącenia dla wyświetleń, trzeba być albo funkcjonariuszem publicznym w trakcie czynności, albo zwykłym naciągaczem. On nie jest tym pierwszym. Ty za to jesteś idealnym odbiorcą ragebaitu
Od karania są odpowiednie służby. Gość, który
neo78
neo78 22.03.2026, 19:41:35 via Wykop
  • 1
książkę też oceniasz po tytule? Albo autorze? Żeby komentować to wypadałoby zapoznać się z materiałem


@o__0: Czy muszę wskoczyć do szamba i przepłynąć je żabką, żeby stwierdzić, że śmierdzi? Czy muszę zjeść całe zgniłe jajko, żeby ocenić, że jest nieświeże? Nie. Wystarczy zapach i widok.

Jeśli autor książki używając twojej pokrętnej logiki na każdej stronie namawia do skakania pod koła, to nie muszę doczytywać do końca, żeby wiedzieć, że to
neo78
neo78 22.03.2026, 19:55:39 via Wykop
  • -3
Nie rozumiem. Dlaczego trzeba być funkcjonariuszem publicznym w trakcie czynności, by cynicznie symulować potrącenia dla wyświetleń? Co ma jedno do drugiego???


@LudzieToDebile: - albo zwykłym naciągaczem.

Nie dziwię się ze nie rozumiesz, jak nie doczytałeś zdania do końca.

Na pytanie z poprzedniego wątku też nie umiesz odpowiedzieć. Czy przypadkiem twoja matka nie poiła cię Bałtycką jak była w ciąży?
neo78
neo78 22.03.2026, 20:11:02 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Nie tak nie napisałem, cytuj dokładnie... Nie odpowiedziałaś co z tą Bałtycką?

I nie podpowiedziałeś na pytanie na innym wątku
neo78
neo78 22.03.2026, 20:15:39 via Wykop
  • 1
@o__0: Oglądałem odcinek ze położył się przed samochodem Ukraińca. Symulował przewrotkę.

Przyczyniam się do likwidacji kanału
neo78
neo78 22.03.2026, 20:29:55 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Podmiot A ma ustawowe prawo do blokowania i uniemożliwiania odjazdu
podmiot B Robi to samo PLUS dorzuca cyniczne symulowanie potrąceń dla kasy.

Fakt, że ty przypisujesz symulowanie potrąceń policjantowi (chociaż często zdążają się i takie fikołki), świadczy tylko o tym, że twój mózg pracuje w trybie ze znieczuleniem i nie ogarnia niczego powyżej instrukcji obsługi widelca.

Nie potrafisz zrozumieć ironii ani analogii - pytanie o rower, od którego uciekasz
neo78
neo78 22.03.2026, 20:43:57 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile:

Osoby z FAS mają potężny problem ze zrozumieniem sarkazmu, ironii i metafor. Ty, zawieszając się na spójniku „i” oraz analizując zdanie jak instrukcję składania szafki z Ikei, udowodniłeś, że twoj mózg nie obsługuje warstwy podtekstowej. Widzisz litery, ale nie widzisz sensu. To się nazywa upośledzenie myślenia pojęciowego.

O rower się już nie będę pytał, bo tam skapitulowałeś

Nie bardzo potrafisz zastosować inferencje, wnioskowanie, co nie?
neo78
neo78 22.03.2026, 21:33:08 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile:
Nie bardzo potrafisz zastosować inferencje, wnioskowanie, co nie?
Na temat parkingu roweru skapitulowałeś.

Twoja niezdolność do zrozumienia, że funkcjonariusz ma prawo, i naciągacz ma tupet to twój deficyt poznawczy.
Ty tych kropek nie połączysz, bo twój mózg zatrzymał się na analizie spójnika „i”.
neo78
neo78 22.03.2026, 21:47:52 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: tak jak napisałem
Ty tych kropek nie połączysz, bo twój mózg zatrzymał się na analizie spójnika „i”.

Czy patostremer ma prawo zatrzymywać samochody?

Nie bardzo potrafisz w logikę, to tylko dowód na to, że czytasz tekst jak skaner w markecie.
neo78
neo78 22.03.2026, 22:21:29 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: Czyli kolejne pytania pozostaną bez odpowiedzi. Standard. Po samozaoraniu unikasz odpowiedzi :D
neo78
neo78 22.03.2026, 22:41:26 via Wykop
  • -3
@LudzieToDebile: To jest właśnie to o czym pisałem, wystarczy wprowadzić nieprawidłowy spójnik a ty się zawieszasz. Zresztą nie jeden błędny spójnik w tej rozmowie wprowadziłem z premedytacją. Pisze o tym od nie wiem już 6 wpisów... nie będę liczył

A to jest wniosek
Od karania są odpowiednie służby. Gość, który cynicznie eskaluje konflikt, by wywołać agresję u kierowcy, sam staje się częścią patologii, którą rzekomo zwalcza. A patologia nie ma
neo78
neo78 22.03.2026, 22:46:09 via Wykop
  • -2
O! Nowa narracja. Nieprawidłowy spójnik. A jaki byłby prawidłowy? Zaciekawiłeś mnie.


@LudzieToDebile: nowa XD Przeanalizuj jaka ona nowa...
neo78
neo78 22.03.2026, 23:03:36 via Wykop
  • -2
@LudzieToDebile:

Pomyślę nad odpowiedzią, jak odpowiesz na moje wcześniejsze pytania, które pomijasz.


Jeśli przyjadę rowerem na twój ślub z Niemiec i zacznę tupać nóżkami, że to dwukołowy samochód bezsilnikowy, to czy regulamin parkingu ma się pode mnie nagiąć, bo tak sobie to nazwałem w niemieckim garażu?
neo78
neo78 22.03.2026, 23:11:44 via Wykop
  • -2
Pomyślę nad odpowiedzią, jak odpowiesz na moje wcześniejsze pytania, które pomijasz.


to ty to napisałeś

Jakoś wcześniej nie wspominałeś, że i było nieprawidłowe :D

2 i pół h temu tylko ty nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
neo78 - >Pomyślę nad odpowiedzią, jak odpowiesz na moje wcześniejsze pytania, które p...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 przedwczoraj, 09:00:51 via Wykop
  • 0
Ale dlaczego sam promujesz łamanie przepisów? Uważasz, że ci kierowcy nie łamią przepisów? Nie stwarzają zagrożenia?

Jeżeli tak, to powinieneś mieć odebrane prawo jazdy i takie zachowania powinny być zgłaszane. Zgłosiłeś już sam siebie? Ludzie którzy nie przestrzegają przepisów nie powinni poruszać się po drogach.


@kci83: Nie podobają mi się metody tego dzbana konfitury.
neo78
neo78 przedwczoraj, 09:03:57 via Wykop
  • 0
Tak ci się tylko synek wydaje. Widać i ten @congobongo to takie dwa dzbanki, które wjechać na chodnik muszą bo inaczej się uduszą!


@jack_: No razem z @congobongo oramy ten kanał i nie tylko my, z każdym takim zgłoszeniem patostreamer mniej zarabia.
neo78
neo78 przedwczoraj, 09:21:09 via Wykop
  • 0
Te urojenia pato wykopków są zawsze śmieszne. Wjechałeś już dzisiaj na chodnik? (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞


@jack_: No taka prawda...

Potowykopki to tutaj zakopywali , żeby się nikt nie dowiedział jaka to patologia:

https://wykop.pl/link/7913027/szeryf-teksasu-konfitura-chodzi-po-ulicy-i-zatrzymuje-ruch
@Franker 63

Szeryf Teksasu Konfitura chodzi po ulicy i zatrzymuje ruch

więcej
neo78
neo78 przedwczoraj, 11:44:49 via Wykop
  • 0
To było zakopane za głupi złośliwy tytuł ujadaczy takich jak ty. xD


@jack_: Tytuł jest jak najbardziej na miejscu, patorstreamer zrobił z siebie pośmiewisko jeszcze większe jak zwykle i fanom zrobiło się po prostu głupio.
neo78
neo78 przedwczoraj, 12:30:44 via Wykop
  • -1
Na razie ty ty nie odpowidziałeś na moje. Ciekawe czy znów odkryjesz jakis "nieprawidłowy spójnik". Dobre, tego nie znałem. Walnąłeś bzdurę i wymawiasz się spójnikiem :D


@LudzieToDebile: Kałem zajeżdża jak do mnie piszesz, nawet tego nie czytam.
neo78
neo78 przedwczoraj, 12:38:02 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: No nie będę tego czytał. Nie odpowiedziałeś na inne pytania, bez sensu.
neo78
neo78 przedwczoraj, 12:45:03 via Wykop
  • 0
Hehehe, zobacz, wrzuciłem najnowszą Konfiturę. Ten milicjant to chyba twój stary.


@LudzieToDebile: Twój nick XD matka co cię nie zobaczyła to to powtarzała. Cóż, wiedział że chlała w ciąży i z tego nic dobrego nie wyrośnie.
neo78
neo78 przedwczoraj, 12:53:24 via Wykop
  • 0
Hehehe, zobacz, wrzuciłem najnowszą Konfiturę. Ten milicjant to chyba twój stary.


@LudzieToDebile: Widziałem, zakopałem... Nawet psy go mają w głębokim poważaniu. Nawet jak ma racje że nie powinno się po chodnikach jeździć to go zlewają.
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:03:30 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Przełożeni to mają dosyć patostreamera
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:12:12 via Wykop
  • -1
W to nie wątpię. Policja nie lubi także @audyt-obywatelski, bo wszyscy oni demaskują indolencję i brak profesjonalizmu, a często wręcz bandyterkę służb.


@LudzieToDebile: No nie lubią, bo to nie ich robota. Tylko prowokują agresywne zachowania. Robią to w jednym celu - żeby wywołać negatywne emocje, a co z tym idzie zwiększają ilość wyświetleń i zarabiają na tym.
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:18:17 via Wykop
  • -1
Oni pokazują, że służby nie działają ¯\(ツ)/¯


@LudzieToDebile: Nie, oni prowokują agresje i na tym zarabiają. To jest ich cel, nie robią tego bezinteresownie
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:32:16 via Wykop
  • -1
Powiedz mi jak stojąc na chodniku prowokuje się agresję?


@LudzieToDebile: XD znowu wycięte z kontekstu.
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:33:06 via Wykop
  • -1
Czujesz wewnętrzną potrzebę rozjechania osoby stojącej na chodniku? Udaj się do specjalisty!


@jack_: A gdzie ja napisałem ze jeżdżę po chodnikach i rozjeżdżam ludzi?
neo78
neo78 przedwczoraj, 14:47:46 via Wykop
  • 0
Czyli wstydzisz się tego? OK.

Zaciekłość twoja sama sugeruje, że masz kłopoty z pojęciem prawidłowego zachowania.


@jack_: A gdzie ja napisałem ze jeżdżę po chodnikach i rozjeżdżam ludzi?

reszta to twoje
neo78
neo78 przedwczoraj, 14:55:56 via Wykop
  • 0
Typ wlazł pod samochód... bo nie ma chodnika.
https://www.youtube.com/shorts/Sj7kll_NjZk
neo78 - Typ wlazł pod samochód... bo nie ma chodnika. 
https://www.youtube.com/shorts...
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:09:05 via Wykop
  • 0
Zastanów się nad tym co napisałeś.

Typ wlazł pod samochód... bo nie ma chodnika.

I nie - nie wlazł pod samochód, chyba, że twój język Polski jest inny.


A dlaczego nie ma chodnika? Bo patologia na nim stoi samochodami. W 0:02 też idzie prowokatorka???? (╭☞
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:13:39 via Wykop
  • -1
Kobieta z dzieckiem w wózku i babcia o lasce też cię prowokuje?


@jack_: Widziałeś kiedyś babcię o lasce, która z premedytacją wskakuje przed maskę, uderza w auto i nagrywa to z kijka do selfie, żeby wyżebrać parę złotych na YT
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:19:47 via Wykop
  • 0
@congobongo: Przeskocz tu i wiesz co robić:

https://wykop.pl/link/7913451/obronca-ucisnionych-kierofcuf

@LudzieToDebile nie umie tam odpowiedzieć merytorycznie i zamknął jadaczkę jak dostał z liścia. Jedynie co odpowiedział to że bredzę.
@LudzieToDebile 825

Obrońca uciśnionych kierofcuf

więcej
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:28:05 via Wykop
  • -1
A widziałeś kiedyś filmik, w którym taka babcia jest przejeżdżana przez cofającego po chodniku dostawczaka?


@LudzieToDebile: Widziałem filmik jak smieciarka przejechała babcie, przy czym ta smieciarka miało prawo tam jeździć.
To nie ten temat, naucz się czytać i jak odpisujesz do kogoś kto do ciebie nie pisał to staraj się chociaż pisać na temat.
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:32:15 via Wykop
  • -1
Powiedziałem że bredzisz i to uzasadniłem stosownym zrzutem :D Po czym zamilkłeś :D


@LudzieToDebile: XD, to nie ten wątek. Wątki mylisz, zresztą w tamtym cię już wyjaśniłem. Zero - totalne dno merytoryczne.
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:39:37 via Wykop
  • 0
Może dla ciebie śmieciarka to dostawczak, ale dla 99% ludzi nie. Ona robi dostawy na wysypisko - chyba tam pracujesz, skoro traktujesz śmieciarkę jak dostawczaka :D

Ty się każdym wpisem podkładasz :D


@LudzieToDebile: I to jest własnie to o czym pisze zero merytoryki.
Pytasz o filmik z babcią i dostawczakiem No to cię zmartwię wróżbito. nie widziałem go, bo on w tej dyskusji nie istnieje. To jest właśnie twój koronny
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:48:11 via Wykop
  • -1
Ten, ten, ty nie ogarniasz niczego.

Jak tam, śmieciarka już przyjechała z dostawą?? :D


@LudzieToDebile: Znowu to samo XD. Znowu coś wyciągasz z kontekstu

Nie przeszkadzaj. pisze właśnie email do patronite
neo78
neo78 przedwczoraj, 16:22:59 via Wykop
  • -1
Już wysłałem

690

Dzieci nie ma, bo ludzie kochają luksus i lenistwo. To wiedzieli już starożytni

Dzieci nie ma, bo ludzie kochają luksus i lenistwo. To wiedzieli już starożytni

"Ludzie kochając luksus, pieniądze oraz lenistwo nie chcą się żenić, a jeśli już się żenią nie chcą dużej rodziny" - pisał o pierwszym w historii kryzysie demograficznym grecki kronikarz. Być może jednak to ostatni moment, by opinia publiczna poznała skalę wymierania.

VoxClamantisInDeserto
z
klubjagiellonski.pl
dodany: 21.03.2026, 08:20:39
  • 497
  • #
    demografia
  • #
    polska
  • #
    takaprawda
  • #
    niepopularnaopinia
  • #
    dzieci
  • #
    spoleczenstwo
neo78
neo78 22.03.2026, 20:49:44 via Wykop
  • -1
nie musi. Jak się wszystko rozpadnie i nie będzie ludzi, to jest mi to bardzo obojętne.


@Galvay: Dlatego... jak na razie mamy 800+, zaraz będzie wprowadzone jakieś bykowe, albo inne... A na koniec nie dostaniesz emerytury bo nie bedzie miał na nią kto zarobić a ty będziesz już stary niedołężny i nikt się za tobą nie wstawi.
neo78
neo78 22.03.2026, 21:07:37 via Wykop
  • 0
no to nie dostanę, strzelę sobie w łeb i koniec, jeśli nie będę miał za co żyć


@Galvay: trzymam cię za słowo...

Robienie dzieci żeby było na emerytury, to jak robienie dzieci żeby je wysłać do pracy w kopalni. Obrzydliwe i niemoralne.

A ciebie twoja rodzicielka wysłała do pracy w kopalni... bo mi się podoba, i z chęcią urodziłby się
neo78
neo78 przedwczoraj, 13:54:16 via Wykop
  • 0
@GodEmperorWasRight: >Przecież napisałem że w sile wieku zaczyna się być od 25 rż.

Jesteś naprawdę tak upośledzony ze nie rozumiesz co to znaczy od

Z czytaniem jesteś na bakier czy co?
neo78
neo78 przedwczoraj, 15:22:14 via Wykop
  • 0
Nie, wiemy że mam nadzieję że autanazja na życzenie do tego czasu będzie legalna. Niedołężność to dramat, nie ma po co żyć w takim stanie.


@Galvay: To pracuj do końca, do ostatniego dnia

49

"PiS-owcu, ściągaj panel". Deklaracja Czarnka wywołała dyskusję

Fotowoltaikę zamontowałem chyba pięć lat temu, kiedy w naszej gminie był program z dofinansowaniem. Zapłaciłem za to 8 100 złotych, płacąc za energię wówczas jakieś 2-2,5 tys. złotych rocznie. Po zamontowaniu fotowoltaiki płaciłem za energię 1 000-1 200 rocznie - powiedział.

neo78
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 09.03.2026, 16:19:51
  • 117
  • #
    polityka
  • #
    pis
  • #
    polska
  • #
    energetyka
neo78
neo78
Autor
przedwczoraj, 11:54:24 via Wykop
  • 1
gdzie tam jest napisane że niedługo to 5 lat, ty masz typie problem ze zrozumieniem prostego zdania na poziomie 1 klasy szkoły podstawowej xD jesteś skończonym tłukiem, który strzelił coś kretyńskiego i nie potrafi z godnością przyznać się do błędu


@pepopek: Gdzie ty o godności... Jakby miał godność to by na zmywaku nie siedział 10 lat. Wrócił i patrzy wszyscy maja panele...
No i jako panelarz zostałeś jego wrogiem. Bo
neo78
neo78
Autor
przedwczoraj, 12:22:57 via Wykop
  • 0
ale z ciebie kłamczuch. Po pierwsze nie byłem na zmywaku, po drugie w UK były popularne panele zanim były popularne w PL, po trzecie nie jestem wrogiem paneli, po czwarte to nie ja napisałem, że ci się dołożyłem do paneli, to ktoś. Po co to tak kłamać, przecież wszystko jest widoczne na czacie.


@Orlenc: Tak sobie to tłumacz XD. Zmywak ci się znudził i wróciłeś do mamusi... Czy nie jesteś wrogiem
neo78
neo78
Autor
przedwczoraj, 12:25:05 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Nawet tego nie3 czytam, nie odpowiedziałeś na wcześniejsze pytania.
neo78
neo78
Autor
przedwczoraj, 13:01:51 via Wykop
  • 0
No nie miałem okazji na zmywaku, moje początki były gorsze, jak produkcja przy ważywach, widziałem fabryke kurczaków, ale na zmywaku nigdy nie miałem okazji, nawet na początku kiedy człowiek łapał cokolwiek, zanim zaczął szukać lepszej roboty. Druga pomyłka to juz kolejne słowo, bo nie znudziło mi się, tylko zwyczajnie wyjeżdzałem z założeniem, że jadę odłożyć a potem wracam, wszystko zgodnie z planem. I kolejna pomyłka w tym samym zdaniu, nie do mamusi,
neo78
neo78
Autor
przedwczoraj, 13:40:58 via Wykop
  • 0
@Orlenc: nawet tego nie czytam a odpowiem. Słowo niedługo ma określone ramy czasowe w kontekście. Tutaj autor wprowadził kontekst 5 letni.

neo78
neo78
Autor
przedwczoraj, 13:44:16 via Wykop
  • -1
Tamten ma rację, jesteś patusem który nie rozumie określeń których używa. 25 lat to nie jest siła wieku ośle.


@GodEmperorWasRight: Jak nie od 25 lat to kiedy? Ty nigdy nie będziesz w sile wieku, upośledzeni nigdy nie dorastają. Niedorozwinięty - to słowo mówi ci coś. Nigdy się nie rozwiniesz, to cecha upośledzonych

12

Jutro w Biedronce masło EKSTRA Mleczna Dolina 200g za złotówkę

Jutro w Biedronce masło EKSTRA Mleczna Dolina 200g za złotówkę

Coś dla prawdziwych fanów masła w promocji. Masło Ekstra Mleczna Dolina za 1 zł. Limit 10 sztuk.

hotshops_pl
z
hotshops.pl
dodany: 22.03.2026, 08:48:27
  • 14
  • #
    promocje
  • #
    biedronka
  • #
    jedzenie
  • #
    maslo
  • #
    gotujzwykopem
  • #
    kuchnia
neo78
neo78 22.03.2026, 15:21:09 via Wykop
  • 0
Limit 10 na osobę, a w sklepie towaru pewnie z 200 kostek


@w9rT_wv_bIAn37l: wczoraj było po 1,89. Po 20:00 było tego dużo. Zresztą mam tego masła już z 15 kostek
neo78
neo78 22.03.2026, 15:22:09 via Wykop
  • 0
ja chętnie zapłacę te 10zł aby nie musieć tego jeść


@blank2: nie musisz nic płacisz, po prostu nie kupuj.
neo78
neo78 przedwczoraj, 11:47:02 via Wykop
  • -1
babka w Biedronce mówiła że biorą po kilka kartonów na osobę, na pewno kupisz xd


@idqp: xd, to miało być śmieszne?

13

Co najmniej 10 zł za litr paliwa?

Pokaż treści 18+

Co najmniej 10 zł za litr paliwa?

Rosnące napięcie na Bliskim Wschodzie i groźba zamknięcia cieśniny Ormuz mogą doprowadzić do gwałtownego wzrostu cen rop

Pasterz30
z
rmf24.pl
dodany: 22.03.2026, 12:23:20
  • 27
  • #
    iran
  • #
    usa
  • #
    wojna
neo78
neo78 22.03.2026, 19:03:08 via Wykop
  • 0
to nie ceny paliw uderzą ale ceny żywności


@Grzesiok: I inflacja, a co za tym idzie stopy %.
neo78
neo78 22.03.2026, 23:55:38 via Wykop
  • 0
i ceny mieszkań spadną ...co prawda zaraz nawet tych co nie mają kredytów nie będzie stać na mieszkanie na swoim ale przynajmniej mieszkania będą TANIE ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・


@NieWiemWiecSieWypowiem: Mieszkania nie są drogie, kiedyś były droższe.
neo78
neo78 przedwczoraj, 00:02:16 via Wykop
  • 0
jak ceny żywności w takiej biedronce będą szybowały w tempie cen paliwa na stacjach to w sumie już nikogo nie będzie obchodziło ile kosztują mieszkania ( ͡€ ͜ʖ ͡€)


@NieWiemWiecSieWypowiem: Ostatnio staniało, mleko po 1,5 zł, masło po niecałe 2 zł. na mięso też promocje cały czas.

63

Szeryf Teksasu Konfitura chodzi po ulicy i zatrzymuje ruch

Szeryf Teksasu Konfitura chodzi po ulicy i zatrzymuje ruch

Pseudo strażnik teksasu znalazł sobie nowe zajęcie

Franker
z
x.com
dodany: 22.03.2026, 19:30:29
  • 68
  • #
    konfitura
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
neo78
neo78 22.03.2026, 23:45:42 via Wykop
  • -1
jeden próbował, ma wyrok


@klapektarasa: Zrobił to za słabo i w nieodpowiednim miejscu. Jakby zrobił to dobrze nie miał by wyroku
neo78
neo78 22.03.2026, 23:47:11 via Wykop
  • 0
ktos mu kiedys ryj skopie


@il682: Przecież on tylko się czepia takich co mu nic nie zrobią. A jak się pomyli to ucieknie. Jak sobie to wyobrażasz inaczej
neo78
neo78 22.03.2026, 23:48:10 via Wykop
  • -3
@Pan_krecik: Szkoda ze nie mieszka w mojej okolicy
neo78
neo78 22.03.2026, 23:48:41 via Wykop
  • 1
Koleś jest czystej maści debilem i atencjyszem.


@konkarne: To przedsiębiorca, ma swoich fanów i z tego żyje.

6

Ciekawostka: jakie małżeństwa w Niderlandach są najtrwalsze?

Ciekawostka: jakie małżeństwa w Niderlandach są najtrwalsze?

Okazuje się, że małżeństwa pomiędzy dwoma mężczyznami są najtrwalsze, a lesbijskie najmniej trwałe. To wynik badania 20 tysięcy par małżeńskich na przestrzeni 10 lat. Źródła: https://www.cbs.nl/en-gb/news/2021/13/20-years-of-gay-marriage-in-the-netherlands-20-thousand-couples https://nltimes.nl/2016

LudzieToDebile
z
wykop.pl
dodany: 22.03.2026, 20:01:30
  • 12
  • #
    ciekawostki
  • #
    statystyka
  • #
    malzenstwa
neo78
neo78 22.03.2026, 23:14:10 via Wykop
  • 0
bo znalazlem inne statsy i nie zgadza sie


@DziendobryMireczku: Co to za życie taplać się w kale XD

1102

Policzyłem, ile straciłem na systemie kaucyjnym w 3 miesiące. Ta kwota boli

Policzyłem, ile straciłem na systemie kaucyjnym w 3 miesiące. Ta kwota boli

Polska to nie jest kraj dla biednych ludzi – gdzie nie spojrzysz, tam same podwyżki i nowe podatki czy inne daniny

starnak
z
bezprawnik.pl
dodany: 21.03.2026, 10:44:24
  • 671
  • #
    lolska
  • #
    butelki
  • #
    puszki
  • #
    opakowanie
  • #
    systemkaucyjny
neo78
neo78 21.03.2026, 22:31:32 via Wykop
  • 7
Można nie chcieć wyższych podatków i jednocześnie chcieć, żeby coś działało lepiej. To się nie wyklucza.


@naki2001: Tak, nie wyklucza się. Ale te pomysły lewicy to wyższe podatki bez zmiany na lepsze.
neo78
neo78 21.03.2026, 23:00:04 via Wykop
  • 3
plastik to masz chyba w muzgu...


@taatatko: co to było XD, ktoś chyba jeszcze nie dorósł. Albo jest tak ciemny... XD
neo78
neo78 22.03.2026, 00:02:35 via Wykop
  • 0
@neo78: wiec mamy zmienić prawo, bo twoja żona kupuje butelki i sam jesteś temu przeciwny ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Co lepsze przynieść ze sklepu pełne butelki to nie problem, ale zaniesienie już pustych do tego samego już problemem jest? Nawet jak automat nie działa, to jak sam pisałeś masz 100 metrów...


Kup dla dzieci metalowe, wielorazowe - łatwij niż sie wymiksować jak kraj z tego,
neo78
neo78 22.03.2026, 00:26:27 via Wykop
  • 0
Kup sobie filtr wody pod zlew tyle w temacie, my mamy i sobie chwalimy


@MrocznyZiemniak: Żonka kupiła tego soda steam... niby korzystamy... Ale wiesz jak to jest... kupuje. Ma własne pieniądze i się rządzi.

W sumie to nic nie ma, ma pieniądze na miesiąc, a ja na lata życia.
neo78
neo78 22.03.2026, 00:58:58 via Wykop
  • 0
I jeszcze niech zlikwidują pochmurne dni


@tomekruslan: następny z genialnym pomysłem XD
neo78
neo78 22.03.2026, 01:16:31 via Wykop
  • 0
Zajebista żona, taka nie za mądra, winszuję. XD


@KosmicznyKotZNapedemAtomowym: Wie że może, bo mi zostaje więcej jak zarabiam - nie żartuje
neo78
neo78 22.03.2026, 11:40:25 via Wykop
  • 0
tyle plastiku. Jesteś upierdilwy dla środowiska, dobrze ci tak.


@Albert_Einstein: Oddaje to co do sztuki.
neo78
neo78 22.03.2026, 11:43:49 via Wykop
  • 0
Kupowania nawet 200 puszek napojów tygodniowo -- jak sam napisales -- wolę nawet nie komentować :/


@charlie-shanowsky: Nie tygodniowo tylko miesięcznie, nie puszek tylko ogólnie opakowań zwrotnych, i nie 200 . tylko od 100 - do nawet 200. Czytaj ze zruzumienie.
4 osoby * 30 dni to już daje 120 w miesiącu. najwięcej jest tych małych 0,5l lub 0,75. dzieciaki to wkładają do plecaka jak do szkoły idą.
neo78
neo78 22.03.2026, 14:14:44 via Wykop
  • 0
200 butelek miesięcznie? Q--a, teraz to popieram system kaucyjny, przyznam szczerze, może nawet warto rozważyć kaucję 5 złotych za butelkę, 200 butelek miesięcznie to jest po prostu chore.

W każdym markecie masz bidony, nawet z filtrami, i większość dzieciaków z nimi lata, praktycznie nie widziałem żeby z jednorazówkami ktoś był


@najbardziej-lysy: Nie łamię minie to bo i tak wszystkie oddaje

CO jest chore?? 4*30. po jednej butelce na głowę dziennie
neo78
neo78 22.03.2026, 17:42:49 via Wykop
  • 0
I tak się frajernią steruje xD


@wstanczyk: frajernia nie chodzi na wybory i nią inni sterują
neo78
neo78 22.03.2026, 17:53:33 via Wykop
  • 0
Co za różnica, że niby chodzisz na wybory, skoro poddajesz się takiej propagandzie? Fiksujesz się na takiej drobnostce, gdy odbywa się transfer kapitału do najbogatszego promila w takim tempie, którego nie masz szansy nigdy nadrobić. Któraś partia zapewne to wykorzysta, ty pójdziesz zagłosować, a potem dalej będziesz się zastanawiał, czemu kaucji nie ma, a pieniędzy jakoś nie przybyło.


@wstanczyk: A gdzie ja napisałem że to jest jedyny warunek oddania na
neo78
neo78 22.03.2026, 18:19:08 via Wykop
  • 0
Nigdzie nie napisałem ze to jest warunek jedyny czy tam wystarczający XD. to twoja błędna interpretacja.

Partia, która to obieca, raczej nie będzie z lewej strony. Wiec to i tak prawdopodobnie ułoży się w logiczną całość. Jest duża szansa że zagłosuje na tego kto to obieca, bo zapewne obieca i inne rzeczy którymi jestem zainteresowany.

Ale podkreślam że to nie jest warunek jedyny, miernoto
neo78
neo78 22.03.2026, 18:43:25 via Wykop
  • 0
@wstanczyk: Zapomniałem dodać ze tylko frajernia głosuje na lewicę, to są najczęściej miernoty, które jeżdżą autobusem i nie posiadają swoje nawet jednej nieruchomości. Teraz wprowadzili jakieś butelki. Na takich nie głosuje. Lewacy są od ciężkiej, mało płatenj pracy... mają to w genach są najczęściej potomkami tych najuboższych chłopów pańszczyźnianych.
neo78
neo78 22.03.2026, 18:50:14 via Wykop
  • 0
ze sie dasz sprzedac za 5 zl w wyborach


@Pawel993: To nie jest warunek jedyny, ale to raczej nie lewica się zdeklaruje. A skoro zrobi to ktoś z prawej strony więc to i tak prawdopodobnie ułoży się w logiczną całość. Ten kto zdeklaruje likwidację tego najprawdopodobniej zdeklaruje tez inne rzeczy które są mi po drodze. Ale podkreślam że to nie jest warunek jedyny
neo78
neo78 22.03.2026, 21:16:18 via Wykop
  • 0
baz obiektywny kto wprowadził butelkomaty ?:D


@bankruteuropy: Lewacka UE
neo78
neo78 22.03.2026, 21:51:53 via Wykop
  • 0
czyli PIS :)


@bankruteuropy: pod naciskiem....
wymogów UE która narzuciła państwom członkowskim bardzo wyśrubowane normy. Musimy zebrać selektywnie 77% butelek plastikowych w 2025 roku i 90% do 2029 roku.

Ale wprowadziła to lewica w takiej formie, oni kończyli tą ustawię. Do plastiku bym się jeszcze nie czepiał, ale z puszkami nie było nigdy problemu, to już wymysły lewicy

360

Pro-palestyńscy terroryści podpalili fabryke dronów w Czechach

Pro-palestyńscy terroryści podpalili fabryke dronów w Czechach

Terroryści z grupy "Earthquake Faction" chwalą się podpaleniem fabryki dronów Czechach. Firma Elbit Systems zaopatruje Ukraine w niezbędne systemy przeciw dronowe, drony i systemy walki elektronicznej, które ratują życie.

KIaudik
z
x.com
dodany: 20.03.2026, 14:50:00
  • 96
  • #
    ukraina
  • #
    czechy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    militaria
neo78
neo78 22.03.2026, 19:07:24 via Wykop
  • -1
To fajnie że wybierasz tych bardziej antypolskich, winszuję. A ten twój bóg, wiesz- ten jedyny o którym pisałeś to jak się zapatruje na ludobójstwo i zbrodnie wojenne?


@1nner1ce: No nie wiem.... patrząc jak się muslimy w Europie rządzą... Z izraelitami nie ma takich problemów.
neo78
neo78 22.03.2026, 19:45:34 via Wykop
  • -1
Poza tym, historycznie rzecz biorąc to Irańczycy zrobili dla Polaków wiele więcej dobrego niż żydzi kiedykolwiek i nie plują na nas na arenie międzynarodowej.


@1nner1ce: Akurat w 39 irańczycy nie mieli nic do gadania. To Brytyjczycy wtedy tam dyktowali warunki.

Wiem co robią muslimy i mi wystarczy. Czym ich mniej tym lepiej.
Wyciągasz za daleko idące wnioski, jechać z muslinami.
neo78
neo78 22.03.2026, 20:35:14 via Wykop
  • -1
A z ciekawości jeszcze zapytam. Tatarów też nie cierpisz? W końcu to też muzułmanie.


Jesteś wrogiem Polski pod płaszczykiem religijno-ideologicznym, mam nadzieję że zdajesz sobie z tego sprawę, bo nie ma nic gorszego niż bycie pożytecznym idiotą.


@1nner1ce: mam ich gdzieś... czy tak to trudno zrozumieć

48

1,7 mln wyświetleń 53 tys. reakcji

1,7 mln wyświetleń 53 tys. reakcji

Jeśli Iran padnie Żydzi przejmą pełną kontrolę nad Bliskim Wschodem, a wówczas będą mogli skoncentrować swe wysiłki na b

qbr777
z
facebook.com
dodany: 21.03.2026, 19:50:37
  • 18
  • #
    iran
neo78
neo78 22.03.2026, 16:24:06 via Wykop
  • -3
Co mnie interesują jakieś muslimy z Iranu. Już wole wielki Izrael od morza śródziemnego po cieśninę Ormuz
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neo78
neo78 22.03.2026, 19:42:21 via Wykop
  • 0
no a jak myślisz gdzie podzieją się te wszystkie muslimy gdy powstanie "wielki izrael" od Nilu po Turcję ? tak brakuje ci islamistów na ulicach ?


@mike100: Na dnie Nilu, albo tej zatoki

505

Netanyahu oficjalnie wspiera Wiktora Orbana w wyborach.

Netanyahu oficjalnie wspiera Wiktora Orbana w wyborach.

"Chciałbym podziękować mojemu przyjacielowi Wiktorowi Orbanowi. On jest twardy niczym kamień, dzisiaj gdzie żyjemy w ciężkich czasach potrzebujecie liderów, którzy będą mogli zapewnić wam bezpieczeństwo i stabilność"

KIaudik
z
x.com
dodany: 22.03.2026, 15:56:18
  • 93
  • #
    iran
  • #
    usa
  • #
    izrael
  • #
    wegry
  • #
    bekazpisu
  • #
    polityka
neo78
neo78 22.03.2026, 18:59:34 via Wykop
  • -1
Wspólny mianownik najbardziej rakowych liderów świata to konsewatyzm. Zaskakujące


@jegertilbake: Dożo w tym racji co piszesz, ale nie rozumiem co wam tak robienie porządku z muslinami przeszkadza?

Tak wiem ta wojna z Iranem jest zepsuta, s--------i to, ale sama idea jest jak najbardziej ok.
neo78
neo78 22.03.2026, 19:11:29 via Wykop
  • 0
Zabijanie małych dzieci celowo przez Izrael i gwałcenie innych małych dzieci przez władze USA


@jegertilbake: A te małe z Iranu to zaraz urosną i wstąpią do hamasu...
O tych co je tam gwałcili na tej wyspie to fakt... dlatego napisałem ze masz częściowo rację

424

Już widać, że USA szykują eskalację w Iranie. Okręty desantowe i marines w drodz

Już widać, że USA szykują eskalację w Iranie. Okręty desantowe i marines w drodz

USA zdecydowały się przyspieszyć przerzut okrętów desantowych oraz tysięcy żołnierzy piechoty morskiej na Bliski Wschód.

ZaczarowanyLump
z
forsal.pl
dodany: 22.03.2026, 10:26:08
  • 136
  • #
    usa
  • #
    iran
  • #
    wojna
  • #
    izrael
neo78
neo78 22.03.2026, 19:01:41 via Wykop
  • -6
Zapewne wielu Amerykanów zginie ale jest to poświęcenie na które Tramp jest gotów


@clubcard: Jak na razie to chyba 13, Irańczyków coś obiło mi się o uszy że 3100, w tym pierwszego dnia 50 tych najważniejszych
LudzieToDebile
LudzieToDebile
LudzieToDebile
22.03.2026, 18:24:13
  • 0
Taka rozkmina:

Czyli jak dwie lesbijki się całują i wiesz, że są w formalnym związku małżeńskim zawartym np. w Niemczech, to wówczas bardziej chce ci się na ten widok wymiotować niż gdyby to były lesbijki żyjące na kocią łapę? Dobrze to rozumiem?

Pytam, bo @neo78 napisał mi, że tak myśli, ale jak staram się upewnić, bo nie wierzę w to co czytam, to już mnie zbywa. Też tak macie czy gość
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neo78
neo78 22.03.2026, 18:29:51 via Wykop
  • 0
masz

w polsce takich nie ma bo nie ma tu małżeństw homo. Niemieckiego nie znam, i zawsze przewijam

XD
  • Odpowiedz

324

Kluczowa decyzja NSA

Kluczowa decyzja NSA

Naczelny Sąd Administracyjny zobowiązał urząd stanu cywilnego do wpisania do polskiego rejestru aktu małżeństwa jednopłciowego zawartego za granicą.

Stopa_Szopa
z
rmf24.pl
dodany: 20.03.2026, 09:39:03
  • 429
  • #
    malzenstwajednoplciowe
  • #
    nsa
  • #
    wyrok
neo78
neo78 22.03.2026, 12:20:40 via Wykop
  • -1
No to jak będzie, odpowiesz czy czmychniesz?


@LudzieToDebile: XD, już cię dawno wyjaśniłem... I widzę że nie masz nic do powiedzenia.

Wrzuć jeszcze jakąś emotkę, żeby ukryć ból tego merytorycznego łomotu.
neo78
neo78 22.03.2026, 13:57:26 via Wykop
  • -1
@LudzieToDebile: Nie odpowiedziałeś na pytanie które ci zadałem 5 razy XD miernoto
Rozmawiamy o tym czy konstytucja i ogólne prawo w Polsce określa czym jest małżeństwo.

Jeśli przyjadę rowerem na twój ślub z Niemiec i zacznę tupać nóżkami, że to dwukołowy samochód bezsilnikowy, to czy regulamin parkingu ma się pode mnie nagiąć, bo tak sobie to nazwałem w niemieckim garażu?

A
neo78
neo78 22.03.2026, 13:58:25 via Wykop
  • 0
jedyna partia która była przeciw to konfederacja, ale z tym profilowym to ja wątpię czy na nich zagłosujesz xD


@NijuGMD: to dla beki
neo78
neo78 22.03.2026, 17:48:20 via Wykop
  • -1
Nie czytam wywodów dopóki nie udzielisz mi ostatecznej odpowiedzi na poniższe:


@LudzieToDebile: Już je przeczytałeś i nie wiesz co odpowiedzieć... XD Zostałeś zaorany, ale wcale się nie dziwie bo to było nie do obrony XD
neo78
neo78 22.03.2026, 17:54:42 via Wykop
  • -1
przeczytałeś XD

192

Brakuje gazu! Europejskie magazyny świecą pustkami

Brakuje gazu! Europejskie magazyny świecą pustkami

Wojna na Bliskim Wschodzie odciska brzemię na kolejnych sektorach gospodarki. Po tym, jak świat musiał stawić czoło dużym niedoborem ropy ze względu na zaburzenie łańcucha dostawa, coraz większym problemem staje się deficyt gazu.

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: 21.03.2026, 19:56:04
  • 67
  • #
    gaz
  • #
    afera
  • #
    wojna
  • #
    wykop
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
neo78
neo78 22.03.2026, 15:47:37 via Wykop
  • 0
Polska importuje gaz z Norwegii i usa. Stanowi to ok 80% importu. Gdzie problem?


@ZbednyNick: problem jest taki ze gaz na rynkach światowych podrożał i ten z Norwegii przez to też jest droższy.

459

Nigeryjczyk przeprowadził niezależne IQ Testy w swoim kraju.

Nigeryjczyk przeprowadził niezależne IQ Testy w swoim kraju.

Jakie były rezultaty? Czy testy są rasistowskie?

editores
z
youtube.com
dodany: 22.03.2026, 02:22:02
  • 247
  • #
    afryka
neo78
neo78 22.03.2026, 15:30:06 via Wykop
  • 2
@BlueBerryCaffe: testy IQ są projektowane tak, aby średni wynik wynosił 100. Jeśli cała ludzkość staje się mądrzejsza lub głupsza, testy są aktualizowane, aby środek skali zawsze trafiał w setkę.
RobertPPK
RobertPPK
14.03.2026, 11:02:56
  • 232
XDD zainteresowania polki. One wprost wam mówią, że chcą czarnych.
#p0lka #mokebe #demongate #blackpill
RobertPPK - XDD zainteresowania polki. One wprost wam mówią, że chcą czarnych.
#p0lka...

źródło: 1000033490

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

neo78
neo78 21.03.2026, 22:58:40 via Wykop
  • 0
@michau-wpychau: Michau, Ty o tym pożądaniu i boksie to tak teoretycznie,czy to ten boks sprawił że twoja dziewczyna od tygodnia milczy i intensywnie myśli XD po twoich propozycjach? XD
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 13
  • Strona 1 z 13
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 22.09.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.02.2026

    Rocznica
  • Wykopowicz
    od 07.03.2023

    Wykopowicz
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 09.03.2026

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking