Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko265
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Substytut
Substytut

Substytut

Dołączył 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 516
  • Znaleziska 255
  • Mikroblog 261
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4
Substytut
Substytut
Substytut 28.04.2026, 18:49:11
  • 1
A sobie przypomniałem o #mistersoperfect #mumme, wiadomo co tam słychać u nich od czasów afery? :)
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

szczurek_87
szczurek_87
28.04.2026, 19:10:15 via Android
  • 1
@Substytut: kurde zablokowali mnie dawno temu. XD Nie mam możliwości śledzić ich dynamicznego życia. XD
  • Odpowiedz
chudykbr
chudykbr
28.04.2026, 15:10:46
  • 2
Skoro już rozmawiamy o chodnikach to zainspirowany Konfiturą oraz Stopchamem postanawiam w te wakacje podjąć walkę z kolejnym problemem na chodnikach a mianowicie z dzieciakami, które pod przykrywką "dorobienia sobie" (swoją drogą nielegalnie) kilku złotówek, powodują zagrożenie oraz brak miejsca na chodnikach.
Widzisz 8-latka z dzbankiem i kartonem „Lemoniada 5 zł”? Ja widzę rażące naruszenie norm sanitarnych. Gdzie jest książeczka sanepidowska? Czy stolik z palet spełnia wymogi HACCP? Już widzę te miny
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 28.04.2026, 17:01:55 via Wykop
  • 2
@chudykbr: @TheRealMikz @Pawel993

Ja popieram @chudykbr
Z perspektywy mikroekologii miejskiej, spontaniczne stoiska z lemoniadą prowadzone przez dzieci stanowią potencjalne źródło zakłóceń w przestrzeni publicznej. Lokowane na chodnikach, generują mikrozatory i zaburzają płynność ruchu pieszego.

Równocześnie, ze względu na brak standaryzowanych procedur sanitarnych, oferowana lemoniada może odbiegać od norm higienicznych, stwarzając
  • Odpowiedz
nocne_zwidy
nocne_zwidy
27.04.2026, 13:40:15
  • 20
W sondzie PwP było 65%, która popiera konfiture i 35%, która nie popiera. IMO to i tak dużo osób wybiera łamanie przepisów i dla nich 16 osób zabitych na chodnikach to jest poświęcenie, na które są gotowi tyle, że te 16 osób to tylko osoby rozjechane na chodnikach. Śmiało można założyć, że Ci sami ludzie nie respektują też innych przepisów ruchu drogowego i jak to lubią mówić "jeżdżę szybko ale bezpiecznie" przez
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 20:14:31 via Wykop
  • 0
@nocne_zwidy: @Am61 Ja nie popieram łamania przepisów. Sam często denerwuje się na kierowców łamiących przepisy (dzisiaj zwróciłem uwagę dziadowi, który zatrzymał się po truskawki xD - na chodniku, zmuszając mnie do wejścia na pas ruchu).

Mimo wszystko nie popieram działania Konfitury czy samochodozy - jakbym miał zagłosować w tej sondzie to pewnie bym zagłosował "anty", a nie popierając Konfiturę. Dla mnie on po prostu robi na tym hajs, jego
  • Odpowiedz
KitaxKita
KitaxKita
27.04.2026, 15:38:17
  • 325
#konfitura #samochodoza
KitaxKita - #konfitura #samochodoza

źródło: obraz

Pobierz
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 20:08:05 via Wykop
  • 0
@KitaxKita: @DRESIARZZ @No_mad @tellet @paul772 A ja osobiście - zawsze staram się zasygnalizować zamiar wejścia na przejście dla pieszych (stając twarzą do niego xD, a nie wchodząc z ukosa), dwa zawsze staram się nawiązać kontakt wzrokowy z kierowcą i obserwować samochód, aby widzieć, że on mnie widzi, trzy ZAWSZE DZIĘKUJE KIEROWCY! Wiecie czemu? A tak z czystej kultury, po prostu nawet jak ma obowiązek to jednak
  • Odpowiedz
Roman_Horsetych
Roman_Horsetych
27.04.2026, 16:49:23
  • 5
#konfitura
Roman_Horsetych - #konfitura

źródło: e528112fcb201

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 20:00:09 via Wykop
  • 2
@Roman_Horsetych: @Mariusz_z_Brighton Realnie zapewne tak jest. Jak ktoś bez refleksji podchodzi zero-jedynkowo do tematu to potem znajduje się tak samo łatwo po drugiej stronie barykady. Ja bym się nie zdziwił jakby taki konfitura/samochodoza nie raz też byli "po drugiej stronie barykady". No i nie regularnie, ale myślę, że każdemu z nas zdarza się złamać przepisy. Czasami świadomie, czasami nieświadomie.
  • Odpowiedz
Mariusz_z_Brighton
Mariusz_z_Brighton
26.04.2026, 19:35:16
  • 6
Powiem wam, że mam takie dobre przeczucie, że dzisiejszy program to może być początek końca konfitury. Wyszedł ze swojej banieczki i zmierzył się z rzeczywistością. Jego praktycznie nikt nie lubi i nie szanuje. Policjanci mają go dosyć i walą pouczenia aby się tylko o---------ł straż miejska podobnie ma go w dupie. Normalnym Pieszym też się nie podobają takie akcje byle się p-------ć do kierowcy i go zablokować na chodniku. Mówię wam to
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 19:49:20 via Wykop
  • 0
@Mariusz_z_Brighton: Generalnie mam podobne przemyślenia - dopóki tego typu "szeryfy" mają ograniczony zasięg i trafiają głównie do dobiorców "pragnących" ich kontentu to nie ma problemu. Szersze zainteresowanie, szersza publika - mogą również zacznąć się interesować ludzie i służby negatywnym kontekstem działalności takiego konfitury czy samochodozy (który defacto czasami nie jest w niczym lepszy niż kierowcy łamiący przepisy).

Tak, zwłaszcza 62% w ankiecie na poparcie konfitury idealnie pokazuje że op to
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 19:59:18 via Wykop
  • 0
że coś się zmieni bo wam sie tak wydaje


@lucassith: xD Ja nie mówię, że się coś zmieni. Mówię o tym, że póki był bardziej w cieniu to trafiał głównie do zainteresowanych. Jak będzie mega medialny to trafi również do szerszej maści krytyków. A nie ukrywajmy sam Konfitura przyznał w Kanale Zero - ŻE ŁAMIE PRZEPISY, bo to jego sposób na załatwienie swojego celu. Po prostu robienie samosądów czy zwracanie
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:11:14 via Wykop
  • 1
@lucassith: No i git, wykopki w formie. Jeszcze tylko obraż mnie od upośledzonych xD i bingo fanów konfitury zaliczone.

Nie rozumiesz, że jego zachowanie podlega czasami pod różne paragrafy z kodeksu wykroczeń i najwidoczniej też zaczeli to policjanci dostrzegać.

Czym się różni naruszanie przepisów w ruchu drogowym przez Konfiturę, od łamania przepisów przez kierowców samochodów?
Działamy zgodnie z przepisami, dbamy o bezpieczeństwo? Czy tylko dbamy i dura lex sed lex
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:37:00 via Wykop
  • 0
@lucassith: Co nie zmienia faktu, że jakbym wziął sobie wykroczenia Konfitury czy Samochodoza "na celnownik" to działałbym zgodnie z przepisami (a jeśli służby by dawały "ciała" to dążył do interwencji służb wyżej, pisząc po prostu do jednostek nadrzędnych), a nie stosował samosąd i nie łamał przepisów w celu karania aktywisty xD.

Zresztą pracowałem trochę w sądownictwie przy sprawach karnych i uważam, że jesli ktoś "chce" to po prostu łamiący przepisy
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 04:22:30 via Wykop
  • 0
@Tamerlan: głupoty pleciesz przyjacielu
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 17:04:02 via Wykop
  • 0
@Tamerlan: Wyluzuj, po prostu uznałem, że w swojej nienawiści do kierowców samochodów - jesteś tak zapętlony, że z logicznymi wypowiedziami i argumentami - mieszasz teorie wyssane z pupska i nielogiczne stwierdzenia. Po prostu uznałem, że nie ma co więcej dyskutować, bo i tak nie przekonam Cię do tego, że czarna jest czarne, bo i tak uznasz, że jest białe.

I tak przytoczyłeś wyroki sądów - tak samo jak ja ci
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 17:17:30 via Wykop
  • 0
@Substytut: chłopie, to ty wyluzuj, bo wszędzie piszesz jaki to z ciebie karnista, jurysta, a wiedzę o prawie czerpiesz z blogasków. Śmieszniej się nie da.


@Tamerlan I po tym widać Twoje ograniczenie i zaślepienie.
Przytocz chociaż jeden przykład, gdzie uważam się za karnistę lub jurystę xD.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 17:35:08 via Wykop
  • 1
@Tamerlan: To zdanie nie dowodzi, że byłem karnistą lub jurystą jak to napisałeś.

To zdanie dowodzi tak jw. napisałem, PRACOWAŁEM W SĄDOWNCITWIE PRZY SPRAWACH KARNYCH.

Nigdzie nie napisałem, że jestem prawnikiem lub jestem specjalistą od prawa. Napisałem prawdę - z mojego zdania wynika, że mogłem być może biegłym sądowym? może kuratorem? może protokolantem? może tłumaczem na sprawach?
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 17:54:51 via Wykop
  • 1
@Tamerlan: Piszę o tym, że pracowałem w sądownictwie - bo dużo widziałem, wiem jak ten system działa i jakie zapadają wyroki w sprawach o wykroczenie (w tym sprawach o których piszemy). Nie jestem specjalistą od prawa, nie uważam się za takiego, ale wiem, że sądy nie wyglądają tak jak się wykopkom wydaje, że taki Samochodoza jedzie na dachu Citroena celowo rozbija szybę xD i sąd będzie go chwalił i podniecał
  • Odpowiedz

2791

Czy aktorzy dali zlecenie na Konfiture?

Czy aktorzy dali zlecenie na Konfiture?

Konfitura poinformował na swoim kanale o programie Państwo w Państwie Polsatu planowanym na dziś wieczór. Pomimo wieloletniej działalności Samochodozy i Konfitury, media zaczynają się interesować tematem tylko przy zaangażowaniu celebrytów w sytuację.

sosiwoczostkowe
z
polsat.pl
dodany: 26.04.2026, 08:11:51
  • 525
  • #
    prawo
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    polska
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:17:46 via Wykop
  • -12
@motylbezskrzydel: Nie próbuj z nimi dyskutować xD, nie przegadasz. Dla nich kierowca popełniający wykroczenie = traci swoje prawa i można go mieszać z błotem i stosować samosąd.
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:20:21 via Wykop
  • -41
@Lalatina: xD No tak, bo nie pasująca w Twoją opinie - opinia naukowca z UW traci sens, bo nie pasuje w twoją narrację. Najlepiej wszystko na chłopski rozum brać i wierzyćw teorie spiskowe, przynajmniej się przypasuje coś do swojego poglądu.
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:27:08 via Wykop
  • -11
Może zacznijmy od tego aby państwo ustalało prawo którego potem należy przestrzegać.


@kmlbnd: I cyk, sam Konfitura przyznał się, że czasami łamie prawo - "w imię celu". No i tutaj jest problem, on walczy z samochodziarzami, ale w patologiczny sposób i samemu nieraz narusza przepisy, bo on ma "cel" i do niego dąży. Tylko czy tak patologicznie to powinno wyglądać?

Proszę wytłumacz mi czym różni się debil parkujący na chodniku,
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:32:36 via Wykop
  • -16
@dafto: No oglądnąłem i widziałem jak np. pani z Volvo została przez nich jechana i utrudniano jej przejechanie. A ta kobieta z Volvo nie złamała żadnego przepisu. A ci bohaterowie stawiali jakoś p-------o hulajnogę, aby była w skrajni jezdni (utrudniała przejazd w miejscu, gdzie ktoś źle zaparkował i było wąsko) , biegali po jezdni, nagrywali ją, denerowali itp.

A w żadnym momencie nagrania nie było widać, aby ta kobieta złamała
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 12:00:34 via Wykop
  • -4
@SpalaczBenzyny:
Nie wiem czy wiesz o czym piszesz.

Tak się powołujecie wszyscy na prawo, przepisy, bezpieczeństwo.

A Konfitura w tej sytuacji miał prawo iść jezdnią jeśli chodnik był zablokowany, ale jego zasranym obowiązkiem jest iść przy krawędzi jezdni, unikać zagrożenia, przepuszczać pojazdy, które
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 12:19:29 via Wykop
  • -5
@SpalaczBenzyny:

Nie kocopoły, nie wiem czy jesteś w stanie to zrozumieć. Kierowca jest tak samo zobowiązany jako uczestnik ruchu do zachowania ostrożności i unikania zagrożenia. W sytaucji jak idzie pieszy po jezdni - powinien ominąć go bezpiecznie. Jeśli ma miejsce to np. wziąć "łuk" i bezpiecznie go wyminąć. Niemniej jednak jeśli nie ma miejsca na to, a w tej sytuacji NIE MIAŁ - bo z lewej strony była wysepka, to
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 12:35:56 via Wykop
  • -2
@KristoferMichaelson: Kwestia dyskusyjna. Nie zmienia faktu, że i "dziadek" i "wojtek" do ukarania lub skazania. Nie ma co bronić, ani jednego, ani drugiego.
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 14:19:25 via Wykop
  • -2
@jack_: WSJP, samosąd jest tu dobrym określeniem.
Substytut - @jack_: WSJP, samosąd jest tu dobrym określeniem.

źródło: park

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 18:43:43 via Wykop
  • -3
@Substytut: no niby racja, ale w ten sposób Konfitura pokazał, że gdy pieszy idzie po jezdni to niektórzy twierdzą, że źle, ale jak samochód jedziempo chodniku, to już dobrze... ¯\(ツ)/¯


@pigwa3 Dla mnie pieszy idący po jezdni, który celowo dąży do spornej sytuacji, nagrywa to i wywołuje "awanturkę" - jest tak samo zły, jak debil co jedzie po chodniku, bo chce wygodnie zaparkować mimo, że obok ma wolne miejsca
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:39:16 via Wykop
  • 0
@NaMoment: Wszystko zależy wg mnie od kontekstu i initencji. Jesli w danym miejscu sytuacja jest tragiczna, a chętnych na parkowanie dużo - łamią przepisy ale zachowują ostrożnosć i nikomu nie przeszkadzają xD, to można przymknąć oko, a rozwiązanie sytuacji powinno być stworzenie dla tych ludzi parkingów.

A jeśli ktoś parkuje byle jak, albo łamie w inny sposób przepisy z wygody, albo z ignorancji i olewania społeczeństwa - to powinno się
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:42:51 via Wykop
  • -5
@weeego: No kiedyś takiego "szeryfa" potrąci jakieś auto i wiesz co będzie najgorsze? Że sąd uzna jego współwinę, a ubezpieczyciel nie wypłaci mu odszkodowania.
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:50:38 via Wykop
  • -8
@Darek08:

Art. 14 pkt [Zakazy dotyczące pieszych]
Zabrania się:
3) zwalniania kroku lub zatrzymywania się bez uzasadnionej potrzeby podczas przechodzenia przez jezdnię, drogę dla rowerów lub torowisko;
8) korzystania z telefonu lub innego urządzenia elektronicznego podczas wchodzenia lub przechodzenia przez jezdnię, drogę dla rowerów lub torowisko, w tym również podczas wchodzenia lub przechodzenia przez przejście dla pieszych - w sposób, który prowadzi do ograniczenia możliwości obserwacji sytuacji na jezdni, drodze dla rowerów, torowisku
Substytut - @Darek08:

 Art. 14 pkt [Zakazy dotyczące pieszych]
Zabrania się:
3) zwal...

źródło: kf

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 04:58:37 via Wykop
  • -5
@Bertoos: Zrobiłem sam screena. Zatrzymał się na przejściu dla pieszych i korzystał z telefonu czy ten kamery. Podałem Ci z jakimi przepisami jego zachowanie jest niezgodne.
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 17:07:12 via Wykop
  • -1
@Tamerlan: Jego zachowanie było niezgodne z przepisami niezależnie jak jest zinterpretujesz. Zatrzymywanie się na przejściu, kucanie, nagrywanie sobie wypowiedzi - nie jest zachowaniem zgodnym z przepisami. Już nie mówiąc o zasadach ogólnych pord.
Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 17:08:32 via Wykop
  • -1
@jack_: xD Przecież to Ty jesteś napinaczem wykopkowym. Ja w porównaniu do Was nikogo z Was nie obrażam - staram się dyskutować, wobec mnie non stop lecą obelgi i przytyki nawet na rodzinę. Zresztą sam jesteś chyba autorem kilku. Więc o jakim "mądrali zza klawiatury" piszesz. Zresztą lecisz na czarno, kolejny potężny wykopek, który jedyne co potrafi to prowokować i obrażać jak ktoś ma inne zdanie xD. Możesz nie odpisywać,
PoteznyMagWody
PoteznyMagWody
26.04.2026, 23:32:17
  • 0
Pytanko do fanów #konfitura
Czy powinniśmy wrócić do fotoradarów na każdym kroku, w dodatku nieoznakowanych i pochowanych w śmietnikach na wzór niemiecki?

Fotoradary w śmietnikach?

  • Tak 58.8% (47)
  • Nie 41.3% (33)

Oddanych głosów: 80

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 27.04.2026, 04:56:42 via Wykop
  • 0
@irenicus30: Tak, ale żeby fotoradar był skuteczny to kierowca musi wiedzieć, że jest. Dlatego w UK jest spoko ja np. jest wymalowana pasami jezdnia w miejscu gdzie łapie fotoradar - każdy zwolni. No chyba że chodzi o zarabianie kasy xD
  • Odpowiedz

4264

"Państwo w Państwie" broni jazdy po chodniku i atakuje "Konfiturę"

"Państwo w Państwie" broni jazdy po chodniku i atakuje "Konfiturę"

Tl:dr: Konfitura walcząc z parkowaniem na chodniku niszczy ludziom życia i biznesy, pastwi się nad ludźmi i przyczynia się do wypadków drogowych.

Bulbulator1234
z
facebook.com
dodany: 26.04.2026, 18:03:23
  • 612
  • #
    polska
  • #
    samochodoza
  • #
    konfitura
  • #
    polsat
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 21:28:14 via Wykop
  • 2
@Nadia_: Mają tyle tych sytuacji, bo ich szukają i dążą do awantur. Teraz wyobraż sobie, że jak mijasz tego kuriera DPD - to wyciągasz telefon, zaczynasz go nagrywać, prowokować, a potem z dumą to obrabiasz i wrzucasz do internetu. Co czujesz? Bo ja uczucie żenady na sama myśl, jak pomyślę, że miałbym to robić.

Mój śp. Ojciec nauczył mnie jednej ważniej rzeczy aby w konkretnej sytuacji, gdzie mamy konkretnych ludzi oceniać
KitaxKita
KitaxKita
26.04.2026, 19:09:42
  • 13
Tymczasem w alternatywnej rzeczywistości
#konfitura
KitaxKita - Tymczasem w alternatywnej rzeczywistości
#konfitura

źródło: obraz

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:01:30 via Wykop
  • 0
@KitaxKita: Ale co, że jak ktoś ma inną opinie od waszej to jest alternatywna rzeczywistośc, debil, prostak i obrońca samochodziarzy? Ja mam np. złą opinię na temat tych szeryfów, bo uważam, że społecznie w ogólnej konsekwencji ich działalność jest szkodliwa - a motywacja ich to pieniądze. Co jestem debilem? Żyje w oderwanym świecie? Czy może bronie samochodziarzy i sam łamie przepisy?
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:51:26 via Wykop
  • 0
@Menel-san: Ciekawe, że człowiekowi twojego pokroju tak łatwo idzie obrażanie innych.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:57:47 via Wykop
  • 0
@Menel-san: Będzie mnie typ pouczał co pisze jakieś przygłupie posty, chwali się, że wali tanie browary i diagnozuje u siebie zaburzenia, to wszystko okraszone anime xD.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 21:01:56 via Wykop
  • 0
@Menel-san: W takim razie ocenie Cię Twoimi słowami, przynajmniej nie muszę cię obrażać skoro sam się tak określasz.
Substytut - @Menel-san: W takim razie ocenie Cię Twoimi słowami, przynajmniej nie mus...

źródło: menel

Pobierz
  • Odpowiedz
fornson23
fornson23
26.04.2026, 18:51:19
  • 0
Jestem przeciw #konfitura bo zarabia pieniądze na YT na niby czym? Dam przykład w ankiecie wy hipokryci,

Widzisz auto zaparkowane na chodniku. Co robisz?

  • Nic. Wyjebane 34.8% (56)
  • Zgłaszam na policję/straż miejską 37.3% (60)
  • Telefon, policja, YT i zarobek z filmu na YT, 28.0% (45)

Oddanych głosów: 161

  • 35
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:21:30 via Wykop
  • 0
Wciąż mam problem moralny z taką aktywnością.


@fornson23: Rozwiniesz? Tak bez przekonywania się nawzajem na siłę.


@Zwanek: A ja mogę poruszyć tą kwestię za @fornson23:
  • Odpowiedz
Zuzka_z_Bornholmu
Zuzka_z_Bornholmu
26.04.2026, 19:01:12
  • 51
Chciałam napisać jakiś błyskotliwy komentarz do tego komentarza ale to zbędne. Mamy tu do czynienia z pewną kwintesencją, która sama się komentuje. Obraz doskonały pewnego środowiska.

#konfitura
ZuzkazBornholmu - Chciałam napisać jakiś błyskotliwy komentarz do tego komentarza ale...

źródło: untitled

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 20:02:55 via Wykop
  • 0
@CrytekPL: Jak ja go tutaj merytorycznie krytykuje (bo nie podoba mi się sposób jego działania) to zawsze mnie wykopki obrażają xD. Zatem w sumie nie różnicie się - jego fani - od jego krytyków. Jak po waszej myśli opinia to dobra i tak trzeba, ale jak ktoś ma inne zdanie to zawsze debile.
  • Odpowiedz
Kamenes
Kamenes
25.04.2026, 14:23:30
  • 139
Polacy jeśli chodzi o parkowanie to najwięksi komuniści na świecie. Cooooo, parking za 3 zł? Nie będę płacił. Miasto ma MI ZAPEWNIĆ miejsce do parkowania. Miejsce parkingowe prawem, a nie towarem.

#konfitura #stopcham #samochodoza
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 25.04.2026, 15:57:41 via Wykop
  • 2
Cooooo, parking za 3 zł? Nie będę płacił.


@Kamenes: xD Kolejny, tam gdzie parkingi są za 1-3 zł to nie ma problemu z parkowaniem. Tam gdzie problem jest (to już ostatnio udowawdniałem) czasami trzeba za parę godzin z 50 zł załacić.

Nie żebym dyskutował odnośnie parkowania czy dobrze źle, tak czy siak ma być. Ale ładujecie tą propagandę, że parkingi płatne to kwestia 3 złotych, a ludzie wolą parkować na
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 25.04.2026, 19:28:04 via Wykop
  • 0
@sebusik: Oho przytyk do mnie musiałbyć żeby się poczuć lepiej xD. Nie chodzi mistrzu czy kogoś stać czy nie, chodzi o to, że specjalnie się wykorzystuje miejsca, gdzie nie ma parkingów (a jest duże zapotrzebowanie) i tam zawyża ceny, bo jak ktoś musi to zapłaci i 50 zł za godzinę. Tak samo jak byłoby paliwo za 40 zł za litr. Jak musiałbyś gdzies pojechać to zatankowałbyś i za 40 zł
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 08:44:17 via Wykop
  • 0
@Yelonek: xD Komunista, dobre sobie. Ostatnio mnie jakiś stary dziad od komuchów wyzywał, bo musiałem dywany wytrzepać w niedzielę.

Na jakiej podstawie uważasz, że jestem komunistą? Na takiej, że wyśmiewam stwierdzenia, że płatne parkingi "to 3 zł"? Nie - mówie o tym, że tam gdzie jest duży problem z parkowaniem to zazywczaj wykorzystuje się płatne parkingi do zdzierania kasy (jak pisałem ostatnio, za 3 godziny 10 minut zapłaciłem prawie 50
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:00:27 via Wykop
  • 0
@Yelonek: Ja to wszystko rozumiem. Nie oburzam się na wolny rynek i wiem jak to działa xD. A gorzej, nawet powiem, że i nawet dobrze, że są drogie parkingi w centrach to gwarantuje przynajmniej "rotację". Dalej moim celem było tylko odbicie argumentu, że płatne parkingi to kwestia "3 zł" i mnie śmieszy po prostu ta narracja - ponieważ na dzień dzisiejszy w centrach dużych miast za parę godzin postoju trzeba
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 12:35:18 via Wykop
  • 0
@Yelonek: Dlatego, że czasami muszę. Podam Ci przykład z tamtego roku.

Gorący letni dzień. Jadę na konferencję naukową na uniwersytet w jednym z dużych miast. Jedynym dogodnym dla mnie środkiem transportu jest poruszanie się samochodem, wychodzi tylko 1,5 godziny drogi. Generalnie jestem prelegentem, wiec nie mogę się spóźnić, muszę się jakoś prezentować xD.

Teraz tak mam do wyboru:
- jadę o 7:30 samochodem - parkuje na płatnym parkingu podziemnym przy uniwersytecie,
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 13:26:47 via Wykop
  • 0
@Yelonek: No to była odpowiedź na pytanie

Po co wjeżdżasz samochodem do miasta jak wiesz, że będzie drogo?


Chętnie bym zrezynował z poruszania się samochodem.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 18:44:11 via Wykop
  • 0
@sebusik: xD
  • Odpowiedz
kapitan-serwatka
kapitan-serwatka
26.04.2026, 11:33:22
  • 1
Gdyby #konfitura pojechał do dowolnego miasteczka o populacji 2-10 tysięcy mieszkańców to dopiero by miał co kręcić. Wystarczy się ustawić w niedzielę przy kościele ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

#samochodoza
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:37:25 via Wykop
  • 2
@kapitan-serwatka: No i najbardziej patologiczne byłoby w tej sytuacji to, ze pojechałby do 2 tys. miasteczka, gdzie nikt nie ma problemu i spiny xD każdy sobie żyje i się dogaduje. A on miałby pojechać i awanturować się z ludźmi, żeby mieć kontent na internet. Bez obrazy, ale kontent samochodoz, konfitur i innych szeryfów zaczyna być patostreamingiem, nie różnicącym się zbytnio od jakiś debili upodlających się za donejty. Cieszy was awantura
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:55:45 via Wykop
  • 0
@kapitan-serwatka: Przestrzeganie prawa to nie hejt. Nie do końca rozumiem pytanie skoro na filmach samochodozy/konfitury i nagrywani i nagrywający nieprzestrzegają prawa (w jakimś zakresie).
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 12:47:26 via Wykop
  • 0
@Yelonek: Dam Ci przykład. Mam znajomego, który parkował w taki sposób jak tutaj masz na zdjęciu przed swoim domem - w małej mieścinie xD.

Generalnie kontekst sytuacji taki, że były domki jednorodzinne, uliczka gdzie były 2 domy. Nikt nie korzystał z tej uliczki, prócz mieszkańców tych dwóch domów. Znajomy stawał tak na chodniku, blokował go, chodnik się kończyl i dalej bylo pole. Generalnie zero szkodliwości, nikomu nie przeszkadzał (jw. boczna
Substytut - @Yelonek: Dam Ci przykład. Mam znajomego, który parkował w taki sposób ja...

źródło: park

Pobierz
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 13:08:14 via Wykop
  • 0
@wezsepigulke: Nie, byłem z kolegą na etapie dyskutowania odnośnie tego co odebrałem za "dogadywanie się w małej miejscowości".
  • Odpowiedz
UsmiechnietyAnon
UsmiechnietyAnon
25.04.2026, 19:01:06
  • 22
#latwogang #konfitura #polska
Z ciekawości wszedłem na profil Edyty Pazury zobaczyć komentarze czy pojawi się jakiś śmieszek z komentarzem w stylu 'to za c-----e parkowanie' ale tam jedynie festiwal sztucznego wzruszenia, ogromnych uniesień i wzajemnego łechtania ego.

Pozwólmy jej jeździć po chodnikach, przecież jest łysa!
UsmiechnietyAnon - #latwogang #konfitura #polska
Z ciekawości wszedłem na profil Edyt...

źródło: 1000016844

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 25.04.2026, 21:25:54 via Wykop
  • 1
@ryohei: @UsmiechnietyAnon @revoolution Generalnie beka z frustrowanych wykopków, którzy przez akcją z "konfiturą" będą prowdzić kurcjatę przeciwko p. Pazurom xD. A jeszcze większa beka, że wykopki myślą, że ich opinia obchodzi tych ludzi i szersze społeczeństwo i może kierować jakieś nastroje w społeczeństwie.

A czy się wybieliła, poszła po pijar? Bez znaczenia. Pomoc to zawsze pomoc i nie powinno się jej oceniać czy z takiego, srakiego powodu. Jeśli
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 26.04.2026, 11:07:03 via Wykop
  • 0
@sedno_: Ja nikomu nie zamykam ust i masz prawo mieć inne zdanie. Odmienne zdania to raczej zaproszenie do dyskusji, niż kłótni - przynajmniej w moim rozumowaniu.

Nie neguje "pomagania" samego w sobie i nigdy nie będę tego robił, nawet jesli ktoś to robi z chęci wybielenia się czy złych intencji. Jeśli ktoś przykładowo opłaci całą kurację za leczenie choremu dziecku (które nie miałoby na to szans) - to liczy się pomoc,
  • Odpowiedz

398

Biała Tesla poluje na kierowców. Lokalny szeryf miał wysłać nawet 1000 nagrań.

Biała Tesla poluje na kierowców. Lokalny szeryf miał wysłać nawet 1000 nagrań.

W polskim internecie bardzo głośno robi się o białej Tesli, która jeździ i nagrywa wykroczenia innych kierowców.

Pojedynczy
z
boop.pl
dodany: 23.04.2026, 14:56:06
  • 267
  • #
    konfitura
  • #
    stopcham
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    konin
  • #
    prawojazdy
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 19:42:11 via Wykop
  • -3
@koolfon: Ze skrajności w skrajność. Ignorowanie przepisów, porządku społecznego i po prostu innych ludzi - jest złe. Tak samo, jak bycie jakimś skrajnym donosicielem czerpiającym z tego satysfakcję. Nie ma chyba w Polsce kierowcy, która zawsze i wszędzie jeździ idealnie i przepisowo - nawet jak człowiek nie chce to naruszy czasami jakiś przepis. Nie chodzi o to żeby przez jakiegoś donościeila karać wszystkich do ookoła jak z karabinu, a tych,
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 19:42:58 via Wykop
  • -2
@lukis: Gorzej jak skończy jak ten szeryf co płakał, że wezwali go na policje i dostał mandat za bezpodstawne zgłoszenie xD.
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 19:47:23 via Wykop
  • -3
@Cryolite: Co innego jak nagrasz jakiegoś debila i zgłosisz - ze złości, chęci sprawiedliwości czy chęci wyelimnowania debila z ruchu drogowego. A co innego jak nagrywasz, non stop i potem zgłaszasz, bo ktoś nie wrzucił kierunkowskazu, czy przekroczył linię ciągłą (IMO czasami u nas są tak do d--y narysowne różne znaki poziome, że ciężko na niektórych skrzyżowaniach nie najechać na ciągłą).
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 19:49:09 via Wykop
  • -2
@RelaniU: A mi się wydaje, że cały ten ruch wykopkowy chwalący szeryfów - to po prostu ludzie bez prawa jazdy (nadający z piwnicy) albo bohaterowie z dużych miast w wieku 18 lat, dla których największym problemem logistycznym jest dojazd do centurm na swoje latte, co robią tramwajem. Ewentualnie ludzie, których cieszy jak ktoś denerwuje czy "wyjaśnia" innych i w sumie szukają w szeryfach kontentu podobnego do patostreamów.
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 19:50:12 via Wykop
  • -3
@Antonyo77: Na wykopie sami święci, którym nie zdarzyło się nie wrzucić kierunku czy najechać na ciągłą xD. Życzę Ci, abyś dostał taki z dvpy mandat to możę zrozumiesz, że tacy "szeryfowie" są po prostu szkodliwi społecznie i nie są bohaterami.
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 19:59:30 via Wykop
  • -3
@voot: Dasz CYTAT PRZEPISU znanego tylko tobie? Jest jakieś tajne rozrządzenie przekazywane tylko takim internetowym dzbanom?


@jerzy-sznurek: Niektórym wykopką w nienawiści do kierowców samochodów to już mózg wyżąrło xD.

Tak - możesz ominąć przeszkodę i podstawą do tego jest art. 3 PoRD.
To, że nie ma tam wprost napisane tego jak jakiemuś debilowi z podstawówki - to nie znacyz, że ten przepis nie jest podstawą do ww. czynności, ale
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 20:55:42 via Wykop
  • 1
@Professor_Of_Logic: @wasilas Nie znam osoby, która jest nieskazitelnie czysta i nie popełnia żadnego, nigdy, wykroczenia xD, nie narusza żadnych przepisów i w ogóle. Ja osobiście staram się jeździć mega przepisowo, w sumie nigdy mandatu "w samochodzie" nie dostałem. Niemniej jednak ostatnio xD "przekroczyłem linie ciągłą", bo wg. mnie oznaczenie było tak do d--y, że masakra i proszę bardzo zaprezentuje wam gdzie i jak.
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 20:56:24 via Wykop
  • 1
@wasilas: @Professor_Of_Logic Jechałęm sobie tu i zgodnie ze znakami na drodze, zająłem lewy pas jezdni xD.
Substytut - @wasilas: @ProfessorOfLogic Jechałęm sobie tu i zgodnie ze znakami na dro...

źródło: grz1

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 20:58:43 via Wykop
  • 1
Okazało się, że w tym miejscu trzeba było z lewego przeskoczyć na prawy xD - czego nie zrobiłem. Przed rondem musiałem zająć lewy pas, ponieważ prawy był tylko do skrętu od razu w pierwszy zjazd, a nie w drugi czy trzeci.
Substytut - Okazało się, że w tym miejscu trzeba było z lewego przeskoczyć na prawy x...

źródło: grzyb2

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 21:00:19 via Wykop
  • 1
Nie zmieniłem tam pasa, bo dla mnie to było nieintuicyjne, aby rondo było tak skonsutrowane, że wjeżdżam lewym pasem i muszę przez parę metrów przeskoczyć na prawy, bo inaczej dvpa. Dodatkowo znaki na drodze ciągle informują mnie, że jest to pas do skrętu w prawo.
Substytut - Nie zmieniłem tam pasa, bo dla mnie to było nieintuicyjne, aby rondo było...

źródło: grzyb3

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 21:02:46 via Wykop
  • 1
No i na końcu dvpa, xD to w prawo nie dotyczy w prawo, gdzie chciałem jechać. Całkowicie to dla mnie z bani i niezrozumiałe, że mam oznaczenie, że muszę zając lewy pas, potem nim jade po rondzie mam oznaczenie, że mogę jechać w prawo, a jednak nie mogę, bo się okazuje, że w połowie ronda jest kilka metrów przerywanej linii na której muszę przeskoczyć na prawy pas (a nigdzie nie ma informacji).
Substytut - No i na końcu dvpa, xD to w prawo nie dotyczy w prawo, gdzie chciałem jec...

źródło: grzyb4

Pobierz
Substytut
Substytut
Substytut 25.04.2026, 07:49:14 via Wykop
  • 0
@Tesseract: Wzywać na świadka - tak, jeśli są wątpliwośći to ktoś musi potwierdzić, że tego i tego dnia to się wydarzyło. Co do wątpliwości i badania przez biegłego - musiałby ktoś wnieść taki wniosek i sąd musiałby go uznać. W innym wypadku Sąd może uznać, że nagranie + świadek jest wiarygodne chociazby.
Substytut
Substytut
Substytut 25.04.2026, 07:55:01 via Wykop
  • -2
@voot: Możliwe, że jaśnie oświeconych i jedynie świadomych wykopków typu @jerzy-sznurek może przerastać analiza i interpretacja przepisów. Sprawa jest prosta w przepisach też istnieje hierarchiczność i art. 3 PoRD określa pewne zachowania, które są ważniejsze od innych i bardzo ważne jest tutaj stwierdzenie:

...unikać wszelkiego działania, które mogłoby spowodować zagrożenie bezpieczeństwa lub porządku ruchu drogowego, ruch ten utrudnić albo w związku z ruchem zakłócić spokój lub porządek publiczny oraz
Substytut
Substytut
Substytut 25.04.2026, 12:49:57 via Wykop
  • -2
@jerzy-sznurek: Temat był już wałkowany dużo razy i nawet kilka lat temu MI odpowiadał na jedną interpelację xD (ale nie mogę jej znaleźć). Art. 3 PoRD jak najbardziej tutaj wchodzi w grę, nie chce mi się tłumaczyć. Po prostu jeśli masz przeszkodę trwałą, możesz zachowując się zgodnie z art. 23 pord i zachowujac szczególną ostrożność - najechać na linię ciągłą. Nawet se wrzuć w google ile jest artykuł na ten

586

CIMOSZEWICZ POTRĄCIŁ ROWERZYSTKĘ, SĄD WARUNKOWO UMORZYŁ

CIMOSZEWICZ POTRĄCIŁ ROWERZYSTKĘ, SĄD WARUNKOWO UMORZYŁ

Sąd uchylił uniewinnienie i warunkowo umorzył sprawę potrącenia rowerzystki przez Włodzimierza Cimoszewicza, do którego doszło w 2019 roku w Hajnówce. Orzeczenie będące ustosunkowaniem się do apelacji prokuratury jest prawomocne. Były premier nie przyznawał się do winy

Makavlani
z
youtube.com
dodany: 24.04.2026, 16:26:03
  • 82
  • #
    prawo
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    polska
  • #
    afera
  • #
    polityka
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 21:09:25 via Wykop
  • 1
@Bulgo: Tak jak piszę @Altar - prawdpodobnie tak jeśli pierwszy wyrok, dobra opinia itp. Wykopki już poraz kolejny nie rozumieją, że **warunkowe umorzenie postępowania to nie uniewinnienie, a uznanie winy kogoś xD*
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 21:10:12 via Wykop
  • 0
@felek-sdfsdf: No i warunkowo umarza się 9124821948129141 spraw rocznie. Warunkowe umorzenie postępowania to przecież uznanie p. Cimoszewicza za WINNEGO
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 21:11:55 via Wykop
  • 0
Zawsze przy newsach o warunkowym umorzeniu - rozwala mnie głupota wykopków, którzy myślą, że warunkowe umorzenie to uniewinnienie xD.

Warunkowe umorzenie to uznanie kogoś winy, dodatkowo wiąże się z obciążeniami finansowymi (jedyne co jest okres próby, nie ma kary grzwny/pozbawienia wolności czy tam ograniczenia wolności).
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Turambar022
Turambar022
24.04.2026, 08:59:22
  • 4
#samochodoza
Turambar022 - #samochodoza

źródło: 1000048913

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 10:56:18 via Wykop
  • 0
@Turambar022: @wezsepigulke U mnie była w mieście podobna "akcja z parkowaniem na trawniku" xD, aktywiści wywołali burzę hejtu na typa co tak stawiał auta przy ogrodzeniu na trawie. Koniec końców okazało się, że to jego prywatny teren i może sobie tam nawet nasrać. Nikt już go nie przeprosił.
  • Odpowiedz
Substytut
Substytut
Substytut 24.04.2026, 14:33:33 via Wykop
  • 0
@wezsepigulke: No wygląda to jak budynek wodociągów/kanalizacji.
  • Odpowiedz
new-object
new-object
22.04.2026, 10:32:02
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Substytut
Substytut
Substytut 22.04.2026, 18:03:58 via Wykop
  • 1
@new-object: Sam zauważyłem jak szybko wrzucili Cię do jednego wora z łamiącymi przepisy i przypisali cechy takie i owakie xD. Na podstawie stwierdzenia, że nie popierasz w sumie ślepo płatnych parkingów (można przecież tego "nie lubiec, nie popierać" a parkować zgodnie z przepisami).
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >

Tony Rot

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 29.03.2026

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking