Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko187
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Echo225

Echo225

Dołączył 2 lata i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1102
  • Znaleziska 262
  • Mikroblog 840
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2

805

Kazimierz Marcinkiewicz kolejny raz skazany w sprawie o alimenty

Kazimierz Marcinkiewicz kolejny raz skazany w sprawie o alimenty

Sąd Rejonowy skazał byłego premiera Marcinkiewicza na grzywnę za uchylanie się od płacenia alimentów na rzecz swojej byłej żony Izabelli. Można lubić Marcinkiewicza lub nie, ale to chore, że musi płacić pieniądze kobiecie, z którą nie ma dzieci i nie dorobił się majątku.

eMWu12
z
rp.pl
dodany: 24.07.2023, 11:40:12
  • 340
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    pieklokobiet
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    rozowepaski
  • #
    ciekawostki
Echo225
Echo225 24.07.2023, 16:56:26 via Wykop
  • 0
@piter259: No ale niezdolność do pracy powstała jeszcze w trakcie trwania małżeństwa. A to, że nie jest już żoną, nie znaczy, że nie występują zobowiązania powstałe na skutek zawartej umowy. Jak skasujesz zakredytowane auto, które nie było ubezpieczone, to i tak musisz je spłacić, mimo że auta już nie ma. Dura lex sed lex.
Echo225
Echo225 24.07.2023, 17:11:50 via Wykop
  • 0
@piter259: Umowy nie miałeś z samochodem, tylko z bankiem ( ͡º ͜ʖ͡º) Następnym razem przemysl, zanim coś napiszesz.

1136

"Alimenty dwukrotnie przekroczyły mój dochód".

"Alimenty dwukrotnie przekroczyły mój dochód".

Wiem, że aktor. Może jednak czas porozmawiać wreszcie o sztywnych alimentach? Nie może być tak, że były piłkarz (Boruc) dostaje dziesiątki tysięcy alimentów, bo sąd uważa, że "kiedyś tyle zarabiał, to na tyle ma możliwości". A to dotyczy wszystkich nas.

Kapitalista777
z
pomponik.pl
dodany: 22.07.2023, 11:46:43
  • 485
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    rozowepaski
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    alimenty
  • #
    rodzina
  • #
    dzieci
Echo225
Echo225 22.07.2023, 20:02:10 via Wykop
  • -4
@Heady1991: Ale dlaczego rozporządzasz 800 +, jeśli ktoś chce te pieniądze inwestować w przyszłość dziecka, albo je odkładać? I po drugie, skoro równo oboje rodziców płaci, to czas zajmowania się dziećmi powinien być taki sam dla obojga, a nie że mamtka po pracy do dzieci, a ojciec na piwko.
Echo225
Echo225 22.07.2023, 20:09:15 via Wykop
  • -7
@HaPe: Jak Ty sobie tę finansową aborcję wyobrażasz? Planujesz dziecko z żoną czy tam partnerką, ona zachodzi w ciążę, a Ty: usuwaj albo nara? Za konsekwencje stosunku- powołanie do życia kolejnego człowieka odpowiadają obie osoby w nim uczestniczące. Chcesz być pewien, że nie będziesz miał dziecka, zadbaj o swoje 100 procentowo skuteczne zabezpieczenie. Albo nie uprawiaj seksu.
Echo225
Echo225 22.07.2023, 20:12:25 via Wykop
  • -1
@Anacron: Łapie na dziecko. No biedni faceci, nie wiedzą skąd się dzieci biorą i że jak się s--s bez zabezpieczenia uprawia, to może być dzidziuś. Nie rób z facetów debili bez prawa samostanowienia i decyzyjności.
Echo225
Echo225 22.07.2023, 20:17:17 via Wykop
  • 3
@bialy100k: W relacjach medialnych pojawiła się np. informacja, iż w drodze do syna został zatrzymany przez policję i okazało się, że jest pod wpływem- nie pamiętam, alkoholu lub narkotyków. Jego żona zeznawała, iż przywiózł niemowlakowi do jedzenia pierogi itp.
Echo225
Echo225 22.07.2023, 20:21:39 via Wykop
  • -5
@Anacron: Nie zrobiły sobie dziecka same. Mężczyźni nie zostali sprowadzeni do roli bankomatu, tylko dali się sprowadzić. Mierzi mnie grupowe odbieranie tutaj odpowiedzialności i sprawczości mężczyznom przez samych mężczyzn.
Echo225
Echo225 22.07.2023, 21:12:43 via Wykop
  • 0
@CarrighanN: To czemu on ma służyć, a czemu służy to jedna rzecz. Dalej: to chyba sprawa rodziców, którzy tymi pieniędzmi rozporządzają, co uważają w danym momencie za najpotrzebniejsze dla własnych dzieci. Ustawodawca nie weryfikuje w jaki sposób rodzice wykorzystują te pieniądze. Jedni przejadają, drudzy np. odkładają na wkład do mieszkania dzieci, kolejni finansują korepetycje i zajęcia dodatkowe.
I oczywiście opieka dzielona po połowie. A jak nie, to drugi rodzic powinien
Echo225
Echo225 23.07.2023, 06:27:11 via Wykop
  • -4
@HaPe: "Tak to bardzo logiczny argument, ktoś planuje dziecko, żeby tylko je usunąć" No bo ludzie się nie rozmyślają albo nie oszukują, na jakim świecie Ty żyjesz. Wystarczy tylko takie ryzyko, że facet może tak zrobić, aby kobieta nie zdecydowała się w ogóle na dziecko. Z żadnym facetem.
"Dlatego panie mają mieć możliwość dokonania aborcji"
Tak, dokładnie. Sami tu piszecie- płcie nie są równe. Więc się proszę nie oburzać, ale
Echo225
Echo225 23.07.2023, 06:30:36 via Wykop
  • 0
@jukel: Oczywiście, że faceta można oszukać. Kobietę też- życie, funkcjonowanie w społeczeństwie, jakiekolwiek relacje to zawsze ryzyko. Przecież tutaj na wykopie, kiedy wieloletni partner zdradzi kobietę albo oszuka, piszą panowie, że powinna była przewidzieć i "nóg nie rozkładać". No to stosujmy tę samą logikę- proszę kobietę najpierw sprawdzić z każdej strony, iść do wróżki nawet, a nie myk do łóżka i płacz, bo ciąża.
Echo225
Echo225 23.07.2023, 07:47:53 via Wykop
  • 0
@jukel: I vice versa :-*
Echo225
Echo225 24.07.2023, 11:51:16 via Wykop
  • 0
@HaPe: A pewnie, że nie ufam kobietOM. W końcu jestem jedną z nich;)
Ludzie oszukują. Płeć nie ma tu nic do rzeczy. Lepiej ufać przede wszystkim sobie, zwłasza, w tak istotnym aspekcie jak posiadanie (lub nie) potomstwa.

934

Ojcowie bez prawa do dzieci.

Ojcowie bez prawa do dzieci.

Kiedy Rafał zobaczył dzieci po półtora miesiąca, płakał jak bóbr, choć jest twardym facetem. Łukasz przez dwa lata nie widział córki i przez sąd jest traktowany gorzej niż bandzior w więzieniu. Tomek chce tylko być ojcem i jeszcze wierzy, że uda mu się dogadać z mamą Wojtka bez sądu.

Kruk_
z
weekend.gazeta.pl
dodany: 22.07.2023, 18:40:50
  • 169
  • #
    ojcowie
  • #
    dzieci
  • #
    rodzina
  • #
    rozwod
  • #
    malzenstwo
  • #
    zwiazki
Echo225
Echo225 23.07.2023, 06:22:08 via Wykop
  • -4
@deafpool: A rozpad związku z czyjej winy? Może się mści z poczucia krzywdy? Nie, że pochwalam, po prostu się zastanawiam, czemu jest taka zawzięta.

324

Iran. Aktorka skazana na dwa lata więzienia. Nie nosiła hidżabu

Iran. Aktorka skazana na dwa lata więzienia. Nie nosiła hidżabu

Znana irańska aktorka, Afsaneh Bayegan usłyszała wyrok dwóch lat pozbawienia wolności w zawieszeniu na pięć lat. Kobieta została skazana za noszenie kapelusza, a nie obowiązkowego hidżabu. Sąd w Teheranie nakazał jej także cotygodniowe wizyty w ośrodku psychologicznym, aby leczyć zaburzenia związane

Kolekcjoner_dusz
z
polsatnews.pl
dodany: 20.07.2023, 16:22:28
  • 70
  • #
    swiat
  • #
    iran
  • #
    prawo
  • #
    bliskiwschod
  • #
    wydarzenia
Echo225
Echo225 20.07.2023, 21:25:38 via Wykop
  • 0
@RandomNetUser: Nawet zerowa. Dla tego, kto nie będzie musiał płacić.
Echo225
Echo225 20.07.2023, 21:29:59 via Wykop
  • 0
@RandomNetUser: Przecież koleś pisał o Polsce, a Ty się odniosłeś do jego komentarza.
Ja tam nie życzę Iranu u nas ani Polkom, ani Polakom.
Echo225
Echo225 20.07.2023, 21:34:51 via Wykop
  • 0
@RandomNetUser: I nic. Ani ja, ani Ty sami nie zdecydujemy, co tu będzie za jakiś czas.

965

Poradnik: Jak wyrzucić z domu partnera za pomocą ustawy "antyprzemocowej"

Pokaż treści 18+

Poradnik: Jak wyrzucić z domu partnera za pomocą ustawy "antyprzemocowej"

Słynny już poradnik pt. "Jak wyrzucić z domu partnera za pomocą tzw. ustawy Mieszkanie za Pomówienie" przetrwał nawet nowelizację ustawy i już rozeszła się wieść, że nakaz opuszczenia może być bezterminowy. Oto analiza, czy poradnik może być wykorzystany w praktyce.

sildenafil
z
wykop.pl
dodany: 18.07.2023, 08:10:47
  • 279
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    mieszkanie
  • #
    prawo
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
Echo225
Echo225 18.07.2023, 18:12:34 via Wykop
  • 0
@Rolnikzpodlasia: Sytuacja jest niewesoła, ale nie nie do uratowania. Ale wymagałoby to Twojej sporej pracy, takiej liczonej w miesiącach, a nawet latach. Pytanie, czy Ci się chce, czy już się poddałeś... Pozdrowienia.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 18:43:13 via Wykop
  • 1
@Rolnikzpodlasia: No i co zamierzasz z tym wszystkim robić? Tolerować? Jesteś ojcem, masz obowiązek wychowania syna w warunkach najlepszych dla jego zdrowia psychicznego. Tkwienie w tym i użalanie się nad sobą, że mogłeś wybrać inaczej to jest wygodne wyjście. Trudniej wziąć odpowiedzialność za swoją rodzinę i prowadzić ją ku uzdrowieniu relacji.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 19:03:47 via Wykop
  • 1
@Rolnikzpodlasia: No pewnie, dajesz się obrażać i jeszcze głowę posypujesz popiołem. Czy Ty wiesz, o co Cię bezpodstawnie oskarżono? P-------a ma swoją definicję i nie jest nią na pewno chodzenie w ręczniku po domu. Kolego. Masz 3 kobiety pod swoją opieką. Jak się nie uzbroisz w wiedzę i narzędzia, to Cię żywcem zeżrą:) A syna wychowa Twoja żona na pantofla. Nie możesz na to pozwolić.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 19:19:53 via Wykop
  • 2
@Rolnikzpodlasia: No to widzę, że jednak wybrałeś wygodniejsze wyjście. Ewakuację z relacji, najpierw mentalną, a potem pewnie rzeczywistą. Szkoda:(
Jakbyś jednak postanowił sprostać roli, którą na siebie przyjąłeś, to się odezwij na priv, może coś podpowiem:)
Echo225
Echo225 19.07.2023, 06:54:37 via Wykop
  • 0
@Joncrow: Skoro czujesz się bardziej upoważniony do dawania rad ode mnie, to nic nie stoi na przeszkodzie. Zalecałabym jedynie więcej kultury w wypowiedzi, bo oczy bolą. Bez odbioru i na czarną.

388

Osadzeni w aresztach i więzieniach lepiej żywieni niż pacjenci szpitali

Osadzeni w aresztach i więzieniach lepiej żywieni niż pacjenci szpitali

W jednostkach penitencjarnych dostępnych jest 7 rodzajów posiłków. Wartość energetyczna posiłków, w ramach dziennego wyżywienia osadzonych zawiera nie mniej niż 2800 kcal dla osadzonych do 18-go roku życia oraz 2600 kcal dla pozostałych osadzonych.

GN0SIS
z
tomaszowmazowiecki.naszemiasto.pl
dodany: 17.07.2023, 18:49:02
  • 105
  • #
    polska
  • #
    wiezienie
  • #
    szpital
  • #
    ciekawostki
  • #
    polityka
  • #
    wydarzenia
Echo225
Echo225 18.07.2023, 09:58:21 via Wykop
  • 1
@paliwoda: Ty już nie bądź taki hiperpoprawny. Z tego co wiem to tak się mówi w slangu.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 16:12:05 via Wykop
  • 1
@KochanekAdmina: Czy to jest wsad do kotła? Bo chyba nie całodzienny koszt wyżywienia? Czy stawki, które podałeś są aktualnie obowiązującymi? Bo są bardzo niskie, wydają się być niemożliwe do realizacji w obecnej sytuacji ekonomicznej.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 20:20:24 via Wykop
  • 0
@Camis: To chyba jedyna możliwość, że większą część pracy wykonują sami więźniowie, a w dodatku nie wliczają w to mediów. W znanym mi szpitalu obecnie jest to 12,50 sam wsad do kotła.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 20:26:03 via Wykop
  • 0
@Camis: No to jednak wsad. To nie jest źle. W szpitalu wychodzi po 4 zł wsadu na każdy z posiłków.
Echo225
Echo225 18.07.2023, 20:53:33 via Wykop
  • 0
@Camis: No to już faktycznie wyższa szkoła jazdy;)

397

Lekarze doradzali aborcję, dziecko żyje. Śledztwo umorzono - Interwencja

Pokaż treści 18+

Lekarze doradzali aborcję, dziecko żyje. Śledztwo umorzono - Interwencja

Paulina Sikora usłyszała od ginekolog oraz lekarzy lubartowskiego szpitala, że jej płód obumarł, dostała tabletkę poronną, ale jej nie połknęła. Wyniki kolejnych badań wskazywały, że ciąża przebiega prawidłowo. Pani Paulina urodziła zdrowe dziecko. Mimo stwierdzonych nieprawidłowości, śledztwo w spr

SweetieX
z
interwencja.polsatnews.pl
dodany: 17.07.2023, 19:54:01
  • 74
  • #
    interwencja
  • #
    aborcja
  • #
    lekarze
  • #
    medycyna
  • #
    kryminalne
  • #
    bledylekarskie
Echo225
Echo225 18.07.2023, 18:35:46 via Wykop
  • 23
@brodatykarzel: Co za bełkot. Jakie suplementy na podtrzymanie? Progesteron to nie suplementy. A w Anglii z relacji wielu dziewczyn do 12 tygodnia ciążą się nie przejmują, nie próbują jej podtrzymywać, nawet często nie badają. Więc nic dziwnego że nie chcieli dać progesteronu.
Plus ciąża to stan dynamiczny, z tygodnia na tydzień sytuacja się zmienia- zagrożenie mogło minąć.

860

Ponad 3600 użytkowników wykop.pl plusuje wpis czlowieka, który krzywdzi innych

Ponad 3600 użytkowników wykop.pl plusuje wpis czlowieka, który krzywdzi innych

3600 tysiaca plusów - tyle zebrał użytkownik serwisu wykop.pl, ponieważ kupił swojej matce mieszkanie. Już w kilku komentarzach pod postem znajduje się screenshot, w którym autor postu wyjaśnia, że zarabia na tworzeniu scamowych grafik i stron internetowych oszustom giełdowym i kryptowalutowym

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 17.07.2023, 19:06:01
  • 156
  • #
    chwalesie
  • #
    ekonomia
  • #
    mieszkanie
  • #
    wykop
  • #
    programista15k
  • #
    pracbaza
Echo225
Echo225 18.07.2023, 14:48:13 via Wykop
  • 16
Idzie się załamać, co się dzieje na tym świecie. Jedni piszą tu, że zdradzają małżonków bez żadnych skrupułów, drudzy że zakładają profile chadów i wyłudzają nagie zdjęcia, które następnie sprzedają jako kobiety w internecie, kolejni że stręczą swoje własne dziewczyny i nie mają w związku z tym dylematów moralnych, a teraz ten zarabia duże pieniądze mając świadomość, że to na krzywdzie innych i jeszcze się cieszy. A pod każdym takim wpisem mnóstwo
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

268

Strzelanina w Poznaniu. "Zastrzelony nie był kochankiem kobiety"

Pokaż treści 18+

Strzelanina w Poznaniu. "Zastrzelony nie był kochankiem kobiety"

Kim był zastrzelony mężczyzna? "Nie był kochankiem kobiety" Od niedzieli media spekulowały, że zastrzelony mężczyzna, który feralnego...

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 17.07.2023, 08:33:25
  • 194
  • #
    poznan
  • #
    przestepczosc
  • #
    strzelanina
  • #
    zabojstwo
  • #
    zazdrosc
  • #
    samobojstwo
Echo225
Echo225 17.07.2023, 20:34:33 via Wykop
  • 0
@Pedator: No a czy oni nie są często w kołach łowieckich? Ci z PSL? Mają wtedy dostęp do broni.

947

Strzelanina w restauracji w centrum Poznania. Dwie osoby nie żyją.

Strzelanina w restauracji w centrum Poznania. Dwie osoby nie żyją.

Strzały padły w niedzielę przed godz. 17 w ogródku restauracji przy hotelu NH Poznań przy ul. Święty Marcin. Policja potwierdza "użycie broni"

zouzosi
z
poznan.wyborcza.pl
dodany: 16.07.2023, 16:00:03
  • 653
  • #
    poznan
  • #
    strzelectwo
  • #
    policja
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
Echo225
Echo225 17.07.2023, 13:55:42 via Wykop
  • 4
@qdry: Jak to nie było tematu, pomówiłeś kogoś, to teraz to odszczekaj. Panie honorowy.

1510

Jechał jak wariat! Film z udziałem Patryka P. Który zginął wczoraj w Krakowie

Jechał jak wariat! Film z udziałem Patryka P. Który zginął wczoraj w Krakowie

Wyprzedzanie na skrzyżowaniu, wyprzedzanie na ciągłej, jazda na pełnej na czerwonym, 150 km(?) w mieście... i jeszcze sam się tym chwalił na instagramie. Ktoś jeszcze twierdzi, że winny jest pieszy?

chomik3
z
lansik.pl
dodany: 16.07.2023, 09:13:58
  • 618
  • #
    wypadek
  • #
    krakow
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    polskiedrogi
  • #
    peretti
Echo225
Echo225 16.07.2023, 14:48:30 via Wykop
  • 40
Skoro mama tego chłopaka wiedziała, że on ma "taką słabość", to jest sama sobie winna, że nie ma teraz syna. Ponosi konsekwencje własnego zaniechania.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

661

Jak otyłe białe kobiety są publicznie wyszydzane w japonii.

Jak otyłe białe kobiety są publicznie wyszydzane w japonii.

Japonia światowa stolica fat-shamingu. Jak w przeciwieństwie do zachodu bycie szczupłym jest uważane za zdrowe (nawet na pograniczu anoreksji). A w USA kobieta średnio waży więcej niż mężczyzna w 1960 r

biskup2k
z
youtube.com
dodany: 15.07.2023, 18:06:19
  • 332
  • #
    japona
  • #
    bekazgrubasow
  • #
    rozowepaski
  • #
    otylosc
  • #
    bekazrozowychpaskow
  • #
    bodyshaming
Echo225
Echo225 16.07.2023, 13:44:22 via Wykop
  • 13
@Detharon: A może inaczej. Grube kobiety się wyszydza, bo od kobiet oczekuje się atrakcyjnego wyglądu. A grubi mężczyźni mają społeczne przyzwolenie na bycie grubymi. Więcej mężczyzn w Polsce jest otyłych w stosunku do kobiet. Jak w Japonii to nie wiem.
Echo225
Echo225 16.07.2023, 13:47:52 via Wykop
  • -3
@ewa-m: Zależy jeszcze, ile masz lat. Jak jesteś młodą kobietą, to Twoja tzw. należna masa ciała przy tym wzroście to 59 kg.
Echo225
Echo225 16.07.2023, 13:57:46 via Wykop
  • 3
@WaldemarBatura: Grubi faceci się nie pocą, nie śmierdzą czy po prostu mają Twoją dyspensę na wychodzenie z domu powyżej 25 stopni?
Echo225
Echo225 16.07.2023, 14:03:55 via Wykop
  • 5
@majkelito-_-: Już nie przesadzaj, że 50 kilo. Dziewczyny są coraz wyższe, a za masę ciała odpowiada również masa kostna, mięśniowa i woda zgromadzona w tkankach, a to są kwestie bardzo indywidualne. Ale faktycznie, powyżej 75 to w zasadzie u każdej będzie już nadwaga.
Echo225
Echo225 16.07.2023, 14:22:18 via Wykop
  • 9
@ewa-m: Napisałam jaka jest należna masa ciała. Jak się ją oblicza to sobie sama możesz sprawdzić. Wg różnych wzorów od 57 do 65 kg przy wzroście 165. BMI jest słabym wyznacznikiem prawidłowej masy ciała. Przy okazji- waga to urządzenie do ważenia.
Echo225
Echo225 16.07.2023, 14:33:02 via Wykop
  • 2
@paliwoda: Dla mnie niewielka różnica to jest 1- 2 procent, natomiast w 2019 roku 49 procent kobiet miało nadwagę lub było otyłych w stosunku do aż 65 procent mężczyzn wykazujących nadwagę lub otyłość. Ale zgodzę się, że kobiety gonią i może nawet kiedyś przegonią panów, niestety.
Echo225
Echo225 16.07.2023, 14:42:54 via Wykop
  • 6
@ewa-m: Słuchaj, jak dla mnie możesz ważyć ile chcesz. No i chyba mogę się pokusić o stwierdzenie, że wiem lepiej, bo po prostu zajmuję się tym zawodowo. Napisałam do Ciebie z życzliwością, bo może nie wiesz, że BMI wcale nie jest idealnym narzędziem do określania prawidłowej masy ciała. A błąd, kiedy ludzie piszą "waga ciała", zamiast "masa ciała" jest bardzo powszechny, ale w dalszym ciągu to błąd. Pozdrawiam:)

679

"Dziel i rządź" na przykładzie afery Onetowej

Pokaż treści 18+

"Dziel i rządź" na przykładzie afery Onetowej

Naszła mnie pewna smutna refleksja w związku z aferą "Onetową". Wydaje mi się, iż mamy tu imo do czynienia z próbą budowania i pogłębiania polaryzacji społecznej przez obie strony konfliktu politycznego w Polsce. Moje przemyślenia i hipotezy w rozwinięciu.

kawuel
z
wykop.pl
dodany: 14.07.2023, 20:34:17
  • 176
  • #
    onet
  • #
    redpill
  • #
    afera
  • #
    p0lka
  • #
    ciekawostki
  • #
    przemyslenia
Echo225
Echo225 15.07.2023, 17:53:06 via Wykop
  • -5
@rocketfjuel: Zniewolone to były kobiety, zanim im "dano" prawo decydowania o sobie. Zdane wyłącznie na widzimisię najpierw ojca, potem męża, bez możliwości utrzymania się, realizowania na jakimkolwiek innym polu niż macierzyństwo i rodzina. Jeden, jedyny schemat życia setek pokoleń kobiet. One faktycznie nie miały wyjścia, natomiast Ty aktualnie masz wiele możliwości zmiany sytuacji, która Ci nie odpowiada. Włącznie z rzuceniem wszystkiego w cholerę i wyjechaniem do innego, bardziej przyjaznego wg
Echo225
Echo225 15.07.2023, 18:12:59 via Wykop
  • -4
@franek022: "takie same wypłaty za znacznie więcej pracy vide chociażby normy noszenia ciężarów w pracy"
Chciałabym Cię zapytać i piszę to całkowicie serio, co byś zaproponował kobietom, jak już zniesiecie tę supremację kobiet i przywrócicie równowagę, w zamian za to, że "produkują" i rodzą dzieci wysiłkiem własnych ciał, własnego zdrowia.
Piszesz, że mężczyźni zarabiają tyle samo za noszenie większych ciężarów, mimo, że ich biologia- większa masa mięśniowa i kostna, większa
Echo225
Echo225 15.07.2023, 19:00:21 via Wykop
  • -3
@92cel: Prawie każdy mężczyzna na ziemi jest silniejszy od prawie każdej kobiety. Wiele kwestii w naszej rzeczywistości musi zostać zunifikowanych, nie da się wszystkich i wszystkiego traktować indywidualnie. Każdy zbiór praw, jak szczegółowy by nie był,będzie dyskryminował pewne jednostkowe przypadki.
Jeśli zrównamy obciążenia w dół, to też nie będzie do końca sprawiedliwe- obciążenie bowiem kobiecego ustroju będzie np. na poziomie 90 procent dźwigając dany ciężar, a mężczyzny 60 procent. Już

1407

To Twoja wina, że jesteś otyły

To Twoja wina, że jesteś otyły

Tak, to Twoja wina, że jesteś otyły. To Twoja wina, że jesz śmieciowe, wysokokaloryczne jedzenie. To Twoja wina, że nie ćwiczysz. To Twoja wina, że całymi dniami siedzisz i się nie ruszasz. To wszystko są Twoje wybory. I wymówki, że nie masz na to wpływu, niczego nie zmieniają.

zmarnowany_czas
z
youtube.com
dodany: 14.07.2023, 07:27:07
  • 735
  • #
    odchudzanie
  • #
    chudnijzwykopem
  • #
    zdrowie
  • #
    dieta
  • #
    nadwaga
  • #
    otylosc
Echo225
Echo225 14.07.2023, 14:48:46 via Wykop
  • 3
@Nerax123: Jeżeli zajadasz depresję, to ciężko powiedzieć, aby to była Twoja wina. Depresja to choroba, kompensowanie sobie złego samopoczucia jedzeniem jest jedną z jej składowych.
Echo225
Echo225 14.07.2023, 14:53:32 via Wykop
  • 2
@Ko_Otu: To jest kwestia ustawienia priorytetów i szukania sposobów, aby jak najmniejszym kosztem osiągnąć cel, w tym przypadku zdrowe żywienie. Jeśli nie będziesz prawidłowo się odzywiał i dbał o zdrowie, to i tak z czasem inne zajęcia wymagające Twojego czasu/ uwagi nie będą miały znaczenia, bo nie będziesz miał zdrowia/ sił aby je realizować.
Echo225
Echo225 14.07.2023, 14:57:32 via Wykop
  • 3
@BarkaMleczna: Nie jest to takie proste. Za otyłość w wieku dorosłym odpowiadają często nawyki wyniesione z domu oraz otyłość wieku dziecięcego, czyli przekarmianie przez rodziców/ dziadków.
Echo225
Echo225 14.07.2023, 15:05:15 via Wykop
  • 1
@Umcia_Umcia: Masz niewydolność nerek? Otyłość bardzo skraca życie nerki, jeżeli ten problem Cię dotyczy, to warto zgłosić się do kompetentnego dietetyka.
Echo225
Echo225 14.07.2023, 15:05:52 via Wykop
  • 3
@DrCieplak: Nie masz racji, więcej mężczyzn w Polsce jest otyłych niż kobiet.
Echo225
Echo225 14.07.2023, 15:11:29 via Wykop
  • 0
@Umcia_Umcia: To gratuluję i trzymam kciuki, aby znalazł się dawca. Wiesz, że możesz przyjmować ketoanalogi aminokwasów, aby zmniejszyć objawy mocznicy? Po przeszczepie dbanie o należną masę ciała również jest bardzo ważne, otyłość wydatnie skraca życie także przeszczepionych nerek. Zdrowia! :)
Echo225
Echo225 14.07.2023, 15:26:20 via Wykop
  • 3
@BarkaMleczna: Z mojej wypowiedzi nie wynika, iż uważam, że bycie wysportowanym przychodzi łatwo. Dyskusja toczy się o otyłości i jej pierwotnych przyczynach, a nie o sportowej sylwetce. Nie mam problemów z nadmiarem masy ciała.
Echo225
Echo225 14.07.2023, 22:30:44 via Wykop
  • 2
@neoandrew: Oczywiście, że mają. Nawyków nie zmienisz od pstryknięcia palcem. Komórek tłuszczowych naprodukowanych w dzieciństwie też nie zlikwidujesz, a one ciągle chcą się napełniać, bo taka ich rola. Więc wybacz ¯\(ツ)/¯
Echo225
Echo225 14.07.2023, 22:42:14 via Wykop
  • -1
@neoandrew: Z poprzedniej wypowiedzi zostawię tylko końcówkę: nie zamierzam wyprowadzać Cię z błędu. Pozdrawiam.
Echo225
Echo225 15.07.2023, 12:10:18 via Wykop
  • 0
@neoandrew: Skąd możesz wiedzieć, że niczym nie poparte, skoro nie wiesz, z kim dyskutujesz? Wyżej były argumenty świadczące za tym, co napisałam, z racji, iż zawodowo zajmuję się tym tematem od kilkunastu lat. Ale uznałam, że to perły przed wieprze. Bez odbioru:)

1701

"Brudni, nudni, skąpi". Onet szczuje na polskich mężczyzn.

"Brudni, nudni, skąpi". Onet szczuje na polskich mężczyzn.

Na łamach kobiecej sekcji portalu Onet publikowane są liczne artykuły stawiające polskich mężczyzn w skrajnie negatywnym świetle w porównaniu do obcokrajowcow. Z podobną krytyką nie spotykają się zachowania kobiet.

bespace
z
bespace.pl
dodany: 12.07.2023, 14:39:02
  • 346
  • #
    polska
  • #
    onet
  • #
    dziennikarstwo
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    wyd
  • #
    afera
Echo225
Echo225 13.07.2023, 10:41:43 via Wykop
  • 0
@Xagog: Opisałeś przykład mojego małżeństwa. Jak się poznaliśmy na studiach naście lat temu, nie mieliśmy nic. Najpierw studia/ praca/ mieszkanie/ auto, z czasem dzieci i w miarę wygodne życie. Oprócz kredytu na mieszkanie, mieliśmy jeszcze kredyt na wykończenie plus dodatkowo raty za sprzęt, bo nie wystarczyło z kredytu. Kilka lat żyliśmy licząc każdą prawie złotówkę.
Z perspektywy czasu wydaje mi się jednak, że to wcale nie jest szczęśliwsza droga niż
Echo225
Echo225 13.07.2023, 11:10:29 via Wykop
  • -1
@troloking: Bo się zakochałam w moim mężu;)
Echo225
Echo225 13.07.2023, 12:10:46 via Wykop
  • 1
@troloking: Najwyraźniej :D

1081

Lublin: Zaszczuty przez dyrektorki nauczyciel muzyki popełnił samobójstwo

Zaczynało mu brakować sił i czasu. Wiem, że raz poszedł do dyrekcji poprosić o dzień wolny. Później opowiadał, że dyrektorki na niego naskoczyły. Że co on sobie myśli, że to szkoła, wolne będzie miał w wakacje, że tu się pracuje, a nie odpoczywa

byferdo
z
glos24.pl
dodany: 01.07.2023, 08:49:42
  • 215
  • #
    lublin
  • #
    depresja
  • #
    samobojstwo
  • #
    szkola
  • #
    p0lka
  • #
    nauczyciele
Echo225
Echo225 01.07.2023, 17:53:19 via Wykop
  • -3
@GodEmperorWasRight: Kobiety chodzą w ciąży 2 lata? ( ಠ_ಠ)

2153

KOBIETA WYCENIA SWOJĄ PRACĘ W DOMU

Pokaż treści 18+

KOBIETA WYCENIA SWOJĄ PRACĘ W DOMU

Chłop w zabawny sposób wyjaśnia manipulacje feministki.

l--RAD--l
z
youtube.com
dodany: 25.06.2023, 14:17:37
  • 422
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    4konserwy
  • #
    lewackalogika
Echo225
Echo225 25.06.2023, 16:49:40 via Wykop
  • 1
@ruonim: 150 zł to p---------a, dla której jesteś jednym z wielu klientów. Było nie było, żona świadczy usługę ekskluzywną, bo jednak tylko mężowi... ;)
Echo225
Echo225 25.06.2023, 16:56:43 via Wykop
  • 0
@ruonim: No fakt, że to kłoda osobista;)
Na szczęście nie wszyscy mężowie muszą heblować deski... :)

4738

Nie ma uzasadnienia dla dyskryminacji - wiek emerytalny musi być zrównany.

Nie ma uzasadnienia dla dyskryminacji - wiek emerytalny musi być zrównany.

Opinia: wiek emerytalny kobiet i mężczyzn musi zostać zrównany, podobnie jak ma to miejsce w niemal wszystkich krajach UE. Dalsze utrzymanie rozróżnienia dyskryminuje mężczyzn, szkodzi kobietom, jest sprzeczne z potrzebami społecznymi i gospodarczymi, a także procesami demograficznymi.

bespace
z
bespace.pl
dodany: 15.06.2023, 15:45:51
  • 619
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    europa
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    emerytura
  • #
    ekonomia
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:15:27 via Wykop
  • -1
@Enso_: Fizyczne, czyli w razie czego iść na wojnę? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:19:39 via Wykop
  • -1
@Pavulenko: Sebix może umrzeć jeszcze wcześniej, jak się rozwali swoją beemką na drzewie, przy okazji zabierając ze sobą dwóch kolegów. A zoperowany pacjent- wartościowy członek społeczeństwa może żyć aż do śmierci;) Bezsensowny argument.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:27:11 via Wykop
  • 0
@mike-78: Dobre sobie. Zarzucasz komuś pychę, a sam uważasz się za jaśnie oświeconego w kontekście "czeluści nieodkrytych faktów, poglądów, zachowań, koncepcji" i wyobraźni- jak napisałeś. Skąd Ty wiesz z kim dyskutujesz, że zakładasz że ktoś ma mniejszą wiedzę od Ciebie albo doświadczenia czy wyobraźnię? Zastosuj swoje rady najpierw sam do siebie.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:30:57 via Wykop
  • 1
@Burned: Kobiety rodzą 100 procent osób wpłacających składki do ZUSu.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:32:30 via Wykop
  • 1
@MateMizu: Oczywiście, że żart. W końcu wg prawa mężczyzna może dokonać wazektomii, kobieta podwiązania jajowodów już nie.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:38:06 via Wykop
  • 3
@bylem_bordo: Niech tyle nie piją, nie palą, nie jedzą byle czego, w tym tych wykańczających nerki odżywek białkowych i kilogramów kurczaków, to będą mogli pobierać emeryturę tak długo jak kobiety.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:45:08 via Wykop
  • -2
@Falcon: I co by tym mężczyznom po tej wolności było, gdyby kobiety zginęły w okopach? Zaraz by się powyrzynali w walce o tę resztę kobiet, która została. Mężczyzn w wieku rozrodczym jest więcej niż kobiet, już teraz dla części nie starcza, co implikuje poważne problemy, m.in. samobójstwa i uzależnienia mężczyzn, a co dopiero w sytuacji hekatomby kobiet w wojnie.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 00:51:04 via Wykop
  • 1
@Jurigag: Mój sąsiad niedawno zapił się na śmierć, jak rozumiem z rozpaczy, że będzie żył krócej? XD
Ty czytasz co piszesz?
Echo225
Echo225 16.06.2023, 01:00:19 via Wykop
  • -7
@Inc3l_z_Krosna: No pewnie, bo macierzyński to przecież urlop XD
Może jakaś regeneracja organizmu się należy po 9 miesiącach ciąży i wyprodukowaniu z zasobów własnego organizmu 3 kilogramowego człowieka? Ja właśnie sobie odpoczywam na takim urlopie jak pod palmami. 3 w nocy, dziecko druga godzina na cycku, obok mąż chrapie, a ja sobie marzę, że jak zasnę za godzinę przy dobrych wiatrach, to mi się wcześniejsza emerytura przyśni XD
Echo225
Echo225 16.06.2023, 01:04:35 via Wykop
  • -1
@Pavulenko: Ale żeś się uczepił. Nie wszystkie choroby mózgowia mają podłoże genetyczne. Są też ludzie po wypadkach komunikacyjnych. A najczęściej są to udary krwotoczne, skutek nadciśnienia tętniczego, na które choruje 10 mln Polaków.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 01:09:40 via Wykop
  • -1
@guest: Dowalić po 5, Polki wytrzymają ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Echo225
Echo225 16.06.2023, 01:21:54 via Wykop
  • 0
@Enso_: A co to jest społeczeństwo? Bo mi się wydaje, że mniej więcej połowa tego społeczeństwa to kobiety i one mogą mieć odmienne zdanie co do tego, co jest podstawowym celem ich egzystencji? Skoro nie ma z kobiet nierodzących pożytku dla "społeczeństwa", to może od razu zrzucać że skał?
A co z bezdzietnymi facetami, może sprzedawać ich jako najemników wojennych? W końcu skoro nie płodzą dzieci, to niech będzie z
Echo225
Echo225 16.06.2023, 01:28:00 via Wykop
  • -2
@iamjashin: Niestety, brutalne jest to, że w związku ze zmniejszeniem populacji młodych mężczyzn, którzy zginęli w wyniku wojny, pozostałym po wojnie będzie łatwiej o partnerkę, z tych, które zostały i z tych, które wrócą.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 08:37:19 via Wykop
  • -1
@Kalosz667: No wybacz,ale z chamami nie dyskutuję. I raczej większa, bo jestem kobietą.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 08:50:08 via Wykop
  • -3
@Enso_: No odważne tezy. Byś się sprawdził w nazistowskich Niemczech. Kobiety bezdzietne wykonują dużo prac na rzecz społeczeństwa, nie będę wypisywać bo sam sobie możesz sprawdzić. Pełnią np. funkcje opiekuńcze względem osób chorych, niedołężnych, niepełnosprawnych. Już widzę jak mężczyźni się palą do wykonywania tych czynności. Jak chętnie np. zmieniają pieluchy maluchom w żłobkach. Kobiety bezdzietne to też towarzyszki mężczyzn, którzy dzięki temu towarzystwu nie popadają np. w nałóg z samotności.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 08:55:56 via Wykop
  • 0
@gophffer: A niby temu ograniczony człowieku, że z zasobów własnego organizmu produkuje i wykarmia drugiego, a często trzeciego i czwartego człowieka. Też poświęca własne zdrowie, też po pracy pracuje na drugi etat, wychowując przez wiele lat niesamodzielne dziecko, póki co wg badań angażując się bardziej od ojca. Mój mąż nie pracuje na żaden drugi etat w związku z tym, że mamy dzieci, istnieje coś takiego jak zasiłek macierzyński na czas
Echo225
Echo225 16.06.2023, 08:57:09 via Wykop
  • 1
@dondussy: Zacznie Cię obchodzić, jak będziesz stary i nie będzie komu produkować dla Ciebie towarów i usług. Kopnij się sam w zakuty łeb.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 09:39:44 via Wykop
  • 0
@Falcon: Nie, nie to. Aczkolwiek muszę przyznać, że niestety raczej jest tak w naturze, że to mężczyznom zależy bardziej na kobietach niż kobietom na mężczyznach. Decyduje przede wszystkim popęd płciowy, wielokrotnie większy u mężczyzn niż u kobiet. Mężczyźnie zależy bardziej, aby mieć u boku kobietę, a co za tym idzie stały dostęp do seksu.
Natomiast w obecnej sytuacji kulturowej, kiedy kobiety potrafią się same utrzymać i nie są narażone na
Echo225
Echo225 16.06.2023, 10:06:06 via Wykop
  • 0
@cameel_: Mam wrażenie, że logiczne argumenty do większości użytkowników tutaj nie docierają. Okopali się na pozycji własnej krzywdy, nie widząc realnych przyczyn pewnych zjawisk, nie patrząc dalej niż czubek własnego nosa i nie umiejąc przyjąć perspektywy drugiej strony.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 10:42:22 via Wykop
  • -1
@SiewcaZaglady: Ja pracowałam jak byłam w ciąży i pracuję na macierzyńskim. Jaki wiek emerytalny dla mnie przewidujesz?
Czy w swojej łaskawości przewidujesz dla mnie jakąkolwiek gratyfikację na starość za to, że moje dzieci będą pracować m.in. na Twoją emeryturę?
No ale spoko, domyśliłam się że Twoja wypowiedź to był sarkazm. Podejście większości wypowiadających się już jednak takie nie jest.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 10:43:43 via Wykop
  • 0
@xaliemorph: No jedna z nielicznych logicznych wypowiedzi w tym wątku.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 11:02:29 via Wykop
  • -1
@Kowal13: No to jest faktycznie chore. Wcześniejsza emerytura powinna być jedynie dla dzieciatych kobiet, tym krótsza praca im więcej dzieci. No i faktycznie możnaby pomyśleć nad jakimś rozróżnieniem w tej materii mężczyzn, którzy spłodzili i wychowali dzieci od tych, którzy potomka nie mają.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 11:09:18 via Wykop
  • -1
@Odbytniczy: A ktoś zabrania mężczyznom chodzić w moherowych beretach? XD
A na serio- zrównanie ciężarów tylko w dół, do poziomu udźwigu kobiet, bo nie będą w stanie one dźwigać więcej, mają masę kostną i mięśniową, siłę znacznie mniejszą od mężczyzn ze względu na biologiczne uwarunkowania. Kluby to inicjatywy prywatne, najwyraźniej właścicielom taki system się opłaca. Pomieszczenia do przebierania dzieci już coraz częściej oznaczane są jako pokój rodzica z dzieckiem. Godziny
Echo225
Echo225 16.06.2023, 11:28:06 via Wykop
  • 0
@zapalara: " Nie było żadnej cywilizacji w historii opartej o matriarchat która by się utrzymała a co dopiero odniosła sukces."

No ale przyznasz, że nie było też nigdy w historii cywilizacji tak rozwiniętej kultury jak dziś w zachodnich społeczeństwach, że kobiety nie obawiały się fizycznego ataku że strony grup mężczyzn, chcących wziąć je siłą. Może były próby założenia takiej cywilizacji, ale nie miały szans one się rozwinąć, bo mężczyźni nie
Echo225
Echo225 16.06.2023, 11:41:24 via Wykop
  • 0
@kropidlak: Z tym ściąganiem pokarmu to nie jest taka prosta sprawa. Mleko produkowane jest cały czas, po 3-4 h bez karmienia p----i są pełne, tym bardziej jeśli je stymulujesz poza ssaniem laktatorem dodatkowo. Więc i tak kobieta nie pośpi, przepełnione p----i bardzo bolą. Po drugie, u karmiącej matki karmienie dziecka butelką z czasem powoduje zmniejszenie i zanik laktacji, przez okresowe spadki stymulacji brodawek przez malucha- w tym czasie, kiedy je
Echo225
Echo225 16.06.2023, 11:59:53 via Wykop
  • 0
@zapalara: Ale ja się z Tobą w zdecydowanej części zgadzam. I rozumiem Twoje argumenty. Po prostu zastanawiam się,czy w dzisiejszych realiach taka kultura, oparta powiedzmy w 85 procentach na kobietach, gdzie rządziłyby kobiety miałaby szansę się utrzymać i rozwijać. W przeszłości to nie było możliwe, bo agresywni mężczyźni z marszu podbijali takie kobiety. Ale dzisiaj, przy założeniu poszanowania prawa i nieprzekraczania pewnych ustalonych granic, być może mogłoby to się udać.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 12:53:30 via Wykop
  • 0
@zapalara: Przemyślę sobie co napisałeś i postaram się odnieść. Myślałam o takiej cywilizacji, w której kobiet jest właśnie ok. 85 procent, reszta to mężczyźni o wysokiej wartości i wysokim potencjale genetycznym, z którymi kobiety bardzo chętnie się rozmnażają, a którzy zostają za swoją pracę na rzecz społeczności nagradzani nieograniczonym dostępem do seksu z kobietami. Wtedy te kobiety chciałyby rodzić. Mężczyźni niespełniający pewnych standardów opuszczaliby społeczność, procent męskiej populacji byłby utrzymywany
Echo225
Echo225 16.06.2023, 12:59:49 via Wykop
  • -1
@gophffer: To odpowiedź na argument, że mężczyźni powinni odchodzić na emeryturę wcześniej, bo tracą zasoby swojego organizmu (zdrowie) na pracę na rzecz społeczeństwa.
Taką pracą na rzecz społeczeństwa, jak nadgodziny u mężczyzn, jest ciąża i karmienie oraz opieka nad maluchami u kobiet. To są ich "nadgodziny" względem normalnej pracy etatowej.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 13:07:22 via Wykop
  • 0
@CzaryMarek: Ile osób kobieta neurochirurg może ocalić od przedwczesnej śmierci czy kalectwa w trakcie całej swojej wieloletniej praktyki zawodowej? Ilu osobom może oszczędzić popadnięcia w depresję, ratując ich dziecko po wypadku? Więcej niż 6? Ile osób może wykształcić, które w następnym pokoleniu będą ratować kolejne osoby? Niech wykształci 6, każdy z nich kolejnych 6... Itd. Czy jej dziedzictwo, w postaci uratowanych ludzi, np. dzieci, którzy będą się rozmnażać i mieć
Echo225
Echo225 16.06.2023, 13:42:57 via Wykop
  • 0
@Pizdystrat: To że Ty masz o niczym nie świadczy. I na marginesie raczej zdrowe nie jest. Nie nazwałabym też popędu do rozmnażania prymitywnym, skoro przesądza o istnieniu populacji.
No i sam podałeś przykład- mężczyzna bez popędu się nie rozwija, nie ma motywacji do robienia czegokolwiek poniżej minimum, woli spokój i rąbanie drewna, a z czasem niestety picie alkoholu.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 13:52:32 via Wykop
  • -8
@bardzofajnestworzonka: A czy odniesiesz się do niematerialnego wkładu kobiet w rozwój społeczeństwa? Chodzi mi o konkretnie Twój przykład- kobiety okradają mężczyzn z pieniędzy, wypracowanych składek. Ale w zamian za to dają tym emerytom bioroboty wykonujące pracę na rzecz tych mężczyzn- emerytów- no dajmy na to rodzą i wychowują lekarza, piekarza, kierowcę autobusu, fryzjerkę. Pracowały, załóżmy urodziły 2 dzieci, pracując cały czas poza macierzyńskim. 2 fizyczne osoby które za jedno pokolenie,
Echo225
Echo225 16.06.2023, 13:58:25 via Wykop
  • 0
Matko święta, czytanie Kanta czy innych filozofów to Twój rozwój, nie wkład w rozwój społeczeństwa. Co innym z tego, że umrzesz oświecony? Natomiast mając dzieci, czy np. chcąc zdobyć kobietę musisz pracować, wytwarzając przy okazji wartość dodaną dla społeczeństwa.
I jaką fiksację- mi nic do tego, co kto robi ze swoim życiem. Ale patrząc globalnie, społeczeństwo w którym nie rodzą się dzieci, degraduje się i wymiera. Zapada. Zaprzeczysz?
Echo225
Echo225 16.06.2023, 14:05:53 via Wykop
  • -1
@CzaryMarek: Nie ratuje dzieci? Dużo guzów mózgu trafia się w wieku dziecięcym, te dzieciaki potem żyją (przynajmniej jakaś część) i rozmnażają się. A kobiety które mają jedno dziecko, potem tętniaka, zostają uratowane, a potem jeszcze dwoje dzieci? Nie ma takich przypadków?
Oczywiście, że 30 procent bezdzietnych kobiet nie jest warte tyle samo, co 30 procent kobiet, które się rozmnożą, ale to Ty napisałeś, że dowolna kobieta, która się rozmnoży w
Echo225
Echo225 16.06.2023, 14:18:25 via Wykop
  • 0
@El_Kamilos23: O święta naiwności... Tak może napisać tylko ktoś, kto nigdy nie siedział z dwójką chorych maluchów w domu, jedno z rotawirusem, drugie ząbkujące... No ale życzę Ci, żeby Twoje wyobrażenia o ojcostwie się spełniły:)
Echo225
Echo225 16.06.2023, 14:22:10 via Wykop
  • 0
@Pizdystrat: Nie wykluczam, wszak realizują popęd, mają więc motywację;)
A na serio- poczytaj sobie wieczorami czy w weekendy tag "przegryw". To, że mężczyźni bez kobiety i bez szans na kobietę/ dzieci popadają w marazm, alkoholizm i popełniają samobójstwa to nie jest mój wymysł. Ja sobie z tego nie zdawałam sprawy, dopóki nie zaczęłam o tym czytać- u mądrzejszych ode mnie, choć niekoniecznie Kanta;)
Echo225
Echo225 16.06.2023, 14:59:15 via Wykop
  • 0
@Pizdystrat: Skąd założenie, że nie czytałam? Masz dowód na to, że nie zaspokajał popędu płciowego?
I nie gniewaj się, ale to, że w zdecydowanej większości przypadków mężczyzna niemający dostępu do seksu czy ogólnie rozumianej bliskości, bez nadziei na zmianę sytuacji w przyszłości "degraduje się", to są fakty, a nie opinie. Będziesz chciał znaleźć o tym info, to bez trudu znajdziesz w necie.
A chłopaki na tym tagu owszem, często wyzywają
Echo225
Echo225 16.06.2023, 16:09:31 via Wykop
  • -1
@zapalara: Oni to wiedzą Kocie;)
Chyba czytamy te same źródła:)

Widzę, jakie zmiany zachodzą w społeczeństwie, i o ile cieszę się jako kobieta z przywilejów, których nie miały moja matka czy babka, przede wszystkim z prawa samostanowienia oraz samodzielnego doboru mężczyzny, z którym się związałam, to dopiero niedawno zaczęłam dostrzegać zagrożenia, które się z tym wiążą. Najgorzej, że te kwestie są pomijane w ogólnym dyskursie społecznym. Zarówno ogół kobiet, jak
Echo225
Echo225 16.06.2023, 16:16:04 via Wykop
  • -1
@T_S_: W domu wszyscy zdrowi?
Echo225
Echo225 16.06.2023, 16:27:57 via Wykop
  • -1
Ja o chlebie, Ty o niebie... Dyskusja dotyczyła tego, że ktoś tam w komentarzu wyżej wywyższył wartość jakiejkolwiek pojedynczej kobiety, która się rozmnoży względem wysoce wartościowej kobiety bezdzietnej, która dzięki swojej pracy, jak napisałam wyżej, ocali być może dziesiątki kobiet w trakcie całego życia, które następnie się rozmnożą. To, że nie przekazała ona swoich genów, nie oznacza, że jest mniej wartościowa od takiej np. matki zmarłego Kamilka. Jej spuścizną są geny, które
Echo225
Echo225 16.06.2023, 19:27:29 via Wykop
  • 0
@Odbytniczy: Czy krótsze życie mężczyzn wynika faktycznie z natury, jak to określiłeś, czy z ogólnie rozumianego faktu mniejszej dbałości o zdrowie?
A z tym Ibiszem to nie kumam...
Echo225
Echo225 16.06.2023, 19:37:19 via Wykop
  • 0
@Odbytniczy: No przecież górnicy odchodzą na emeryturę wcześniej. Po drugie nie bagatelizuj kwestii dbałości o zdrowie, należy do niej profilaktyka w postaci unikania uzależnień jak a-----l i p-------y, co wydatnie skraca życie mężczyznom. Ponadto średnią długość życia mężczyzn w Polsce skraca ich nadreprezentatywna umieralność w grupie 20-24 lata w względem kobiet,w wyniku podejmowania ryzykownych zachowań- śmierć za kółkiem. Mężczyźni tracą zdrowie na skutek pracy dłuższej i cięższej jak napisałeś, kobiety
Echo225
Echo225 16.06.2023, 19:52:05 via Wykop
  • 0
@Odbytniczy: Życzę żonie więcej konsekwencji. Zaprzeczysz, że kobiece mleko wytwarzane jest ze składników krwi kobiety karmiącej? Ile myślisz tego mleka kobieta wytwarza w ciągu doby? Ile miesięcy/ lat karmi dziecko?
Pofatygowałeś się choć, aby sprawdzić, jakim obciążeniem dla kobiecego organizmu jest ciąża i jakie konsekwencje zdrowotne pozostawia po sobie w ogólnym rozrachunku?
Wobec tego wybacz, też napiszę: ha ha, dobre.
I pozwolę sobie zakończyć dyskusję opartą na dowodach anegdotycznych z
Echo225
Echo225 16.06.2023, 20:01:20 via Wykop
  • 0
@zapalara: Mnie do przemyśleń w tym zakresie i poszukiwania odpowiedzi skłoniło kilka rzeczy. Najistotniejsze z nich to oczywiście moja relacja małżeńska oraz perturbacje w związkach z mojego otoczenia, a także refleksja, która dopadła mnie bardzo wyraźnie pewnego dnia w pracy- czy będąc silną i niezależną, nie odbieram sobie prawa do słabości? Czy wewnętrznym imperatywem własnej niezależności, udowadniania otoczeniu samodzielności, nie sabotuję wyższego celu, jakim jest dobro mojej rodziny? No i
Echo225
Echo225 16.06.2023, 20:54:18 via Wykop
  • 0
@Odbytniczy: Póki co karmią i rodzą. Ja urodziłam i karmię. Ile rodzi i karmi, to możesz sprawdzić samodzielnie. Czym jest uwarunkowana laktacja i dlaczego zanika to polecam poczytać np. tutaj:
https://www.hafija.pl/2022/06/ratunku-chyba-mam-za-malo-mleka.html
Nie szafuj bezpodstawnie głową, masz tylko jedną;)
Co do kobiet bezdzietnych się zgadzam. Zmniejszenie wieku emerytalnego powinno być skorelowane z liczbą urodzonych dzieci.
Echo225
Echo225 16.06.2023, 23:54:45 via Wykop
  • -1
@zyjebojem: Może Cię to zaskoczy, ale są instytucje które potrafią oszacować wartość takiej pracy. Idź spać lepiej.
Echo225
Echo225 17.06.2023, 10:02:37 via Wykop
  • 1
@kaganiec_oswiaty: Nie twierdzę,że mam źle i nie o to tu chodzi. Ktoś musi po prostu za te 20- 30 lat pracować, wytwarzać towary i usługi. Ciapatych nie starczy dla wszystkich- wszędzie na Zachodzie są niedobory dzieci. Ponadto im więcej imigrantów z obcych kultur, tym niebezpieczniej i niestabilnej w kraju. I o jakim pociąganiu na dno Ty piszesz??
Echo225
Echo225 17.06.2023, 10:22:06 via Wykop
  • 0
@metatrotro: A dlaczego nie za urodzenie? Czy wysiłek kobiecego organizmu związany z wyprodukowaniem innego człowieka, a następnie wykarmieniem, się nie liczy? Ja nie umniejszam dodatkowej pracy ojców przez 18 lat związanej z wychowywaniem dziecka, matka też pracuje przy tym wychowaniu, ale dodatkowo jeszcze "wytwarza" to dziecko, rodzi i karmi.
Echo225
Echo225 17.06.2023, 17:29:47 via Wykop
  • 0
@kaganiec_oswiaty: Dużo tekstu, sporo inwektyw i insynuacji. Pozwolisz, że pominę Twój komentarz:)

567

W środę strajki kobiet w 40 miastach

Pokaż treści 18+

W środę strajki kobiet w 40 miastach

Między innymi w Lublinie, w Krakowie, w Grodzisku Mazowieckim, w Piotrkowie Trybunalskim i w Rzeszowie - tam w środę demonstracje planuje Ogólnopolski Strajk Kobiet. Protesty mają związek z ostatnimi wydarzeniami w szpitalu w Nowym Targu, gdzie lekarze odmówili przerwania zagrożonej ciąży.

Kolekcjoner_dusz
z
rmf24.pl
dodany: 12.06.2023, 18:33:21
  • 222
  • #
    polska
  • #
    protest
  • #
    bekazpisu
  • #
    pieklokobiet
  • #
    aborcja
  • #
    neuropa
Echo225
Echo225 13.06.2023, 00:44:20 via Wykop
  • 1
@PrawdziwyM_89: Odpowiedzi są adekwatne do poziomu chamstwa w pierwotnym komentarzu i stanowią tylko kalkę/ parafrazę słów, których użył ten człowiek. Trzeba nie mieć w sobie za grosz empatii i kultury, by publicznie znieważać nieznajomą osobę, która zmarła chwilę wcześniej i nie może się obronić.
Echo225
Echo225 13.06.2023, 07:35:22 via Wykop
  • 0
Prawie 10 h od pojawienia się komentarza, który narusza artykuł 216 kk dotyczący znieważania publicznie osoby, w tym przypadku zmarłej, która nie ma jak się obronić, zgłoszenie do moderacji a on dalej wisi.
Ten portal to nie miejsce dyskusji, tylko siedlisko ludzi chorych z nienawiści do kobiet.

1097

Feministka twierdzi, że biały mężczyzna szkodzi planecie.

Pokaż treści 18+

Feministka twierdzi, że biały mężczyzna szkodzi planecie.

Feministka Agnieszka Szpila twierdzi, że biały, heteroseksualny mężczyzna szkodzi planecie.

Marekkk12345
z
m.facebook.com
dodany: 10.06.2023, 16:57:34
  • 238
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    feminizm
  • #
    lewackalogika
  • #
    rakcontent
  • #
    bekazpodludzi
Echo225
Echo225 10.06.2023, 20:48:05 via Wykop
  • -19
@FejsFak: Heh, tak jak część kosmetyków, ubrań, dodatków, usług- kobiety "konsumują", aby podobać się mężczyznom. Dzieci też rodzą mężczyznom... ;)
Echo225
Echo225 10.06.2023, 20:52:50 via Wykop
  • -19
@FejsFak: Zgorzkniały jakiś jesteś. Mężczyźni chyba nie narzekają, skoro w dalszym ciągu chcą z kobietami się zadawać, a w dodatku kupują "drogie rzeczy", aby się im przypodobać...
Echo225
Echo225 10.06.2023, 21:06:49 via Wykop
  • -11
@FejsFak: Ale z czym Ty chcesz dyskutować? I w jakim celu? Że obie płcie kupują i używają różnych rzeczy, czy korzystają z usług, aby się upiększyć, podnieść status, by podobać się płci przeciwnej? Czy że Twoje stwierdzenie, że kobiety pasożytują na mężczyznach, w mojej opinii świadczy o tym, że jesteś zgorzkniały? Masz prawo się z tym nie zgadzać, tak jak ja nie zgadzam się z ogólnym twierdzeniem, że kobiety (wg
Echo225
Echo225 10.06.2023, 21:28:25 via Wykop
  • -14
@bropek: O ile mi wiadomo, wciąż do powołania życia potrzebne są dwie gamety- przeciwnych płci. Partenogeneza u ludzi nie występuje. I niezależnie od tego, czy ojciec dziecko będzie wychowywał, to i tak jego geny idą w świat.
Oczywiście zdaję sobie sprawę z sytuacji w polskim sądownictwie w zakresie przyznawania opieki nad dzieckiem, ale nie ten aspekt miałam na myśli w tamtym komentarzu.
Echo225
Echo225 10.06.2023, 21:43:23 via Wykop
  • -12
@FejsFak: Napisałam "z czym", nie z kim. No i na szczęście przymusu dyskusji nie ma :) Tym bardziej, jeśli adwersarz nie stosuje podstawowych zasad kultury, pisząc "Ty" z małej litery.
Echo225
Echo225 10.06.2023, 23:44:01 via Wykop
  • -5
@neoklasyk: Druga część Twojej wypowiedzi, to dużo słów, nawet wyszukanych, a mało treści.
Co do pierwszej części- Twoje obserwacje nie przesądzają o faktach. Jednakowoż- nie przeczę, że pewien procent motywacji kobiet względem zakupu rzeczy materialnych czy korzystania z usług mających pozytywny wpływ na ich aparycję jest spowodowany próżnością, czy rywalizacją z innymi kobietami na wielu polach, nie tylko o zdobycie najlepszego mężczyzny. Jaki procent- zapewne inny dla każdej jednostki.
Echo225
Echo225 10.06.2023, 23:48:00 via Wykop
  • -7
@arturwaaagh: Nie wiem, czy dobrze odczytuję Twoje intencje, ale jeśli chciałeś mnie obrazić stwierdzeniem o durnych wypowiedziach, to Ci się nie udało. Dyskusja z osobami nieczytającymi wypowiedzi, do których się odnoszą, mija się z celem. Pozdrawiam
Echo225
Echo225 11.06.2023, 08:27:24 via Wykop
  • -3
@bropek: Wiesz, w historii ludzkości przekazywanie genów przez mężczyznę to był wielki przywilej, bo dokonywała tego mniejsza część męskiej populacji. I powoli w naszej kulturze dążymy do tego z powrotem, poczytaj sobie o tym w wolnej chwili, bo to ciekawy temat. Jeżeli jako ludzie dążymy do czegokolwiek trwałego, co po nas pozostanie, to jest to spłodzenie potomka. Reszta to pył na wietrze.
Echo225
Echo225 11.06.2023, 11:35:29 via Wykop
  • -3
@bropek: Całym swoim przydługim wywodem potwierdziłeś, że niegdyś nie większość samców, lecz mniejszość przekazywała swoje geny dalej. Obecnie istnieją normy kulturowe w naszym społeczeństwie, że nie siła (bezpośrednia) samca decyduje o tym, czy spłodzi on potomstwo- musi się wykazać innymi przymiotami, aby przyciągnąć samicę i założyć z nią rodzinę.
I dopóki nie będzie resetu w postaci wojny lub nie zaleje nas inna kultura, w której mężczyzni uzależniają od siebie kobiety
Echo225
Echo225 11.06.2023, 12:39:32 via Wykop
  • 0
@bropek: Wybacz, ale nudzi mnie już ten wątek i chyba się nie dogadamy przez różne rozumienie pojęć.

Swój wywód opierasz na perspektywie samca, który geny przekazał, pomijając rzeszę samców, którzy takiej szansy nie mieli- a to też przecież samcy. Z ogólnej populacji samców, którzy kiedykolwiek żyli, część miała przywilej przekazania swoich genów dalej, związany z tym, że mieli oni odpowiednie warunki ku temu (byli najbardziej agresywni, najwięksi i co tam
Echo225
Echo225 11.06.2023, 13:36:43 via Wykop
  • 0
@bropek: To, że odpowiadam nie oznacza, że oczekuję, iż będziesz uzupełniał moje braki wiedzy, raczej skłaniam Cię do spojrzenia na temat z innej strony, uzupełniając poprzednią wypowiedź.
Z pojęcia "przywileju", który użyłam w moim komentarzu, nie próbuję wybrnąć, ponieważ w dalszym ciągu uważam, iż jest jak najbardziej na miejscu.
To, że ja mam szansę przekazać swoje geny dalej, jest jak najbardziej moim przywilejem. To, że się urodziłam, również nim jest.
  • <
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Strona 7 z 8
  • >
  • Podobno w życiu trzeba mieć koniecznie jakieś pasje... No to założyłam tu konto :D

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.06.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking