Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko306
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

Echo225
Echo225

Echo225

Dołączył 1 rok i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1103
  • Znaleziska 262
  • Mikroblog 841
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2
Gruboklates
Gruboklates
Gruboklates
23.08.2023, 14:39:07
  • 1
#przegryw #pies jakieś rady co zrobić jak pies mi zdechł? Czuje się beznadziejnie, ciągle chce mi się płakać, pustka w środku, tęsknię za nim... wziąść nowego?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 14:56:10 via Wykop
  • 1
@Gruboklates:
Zapłacz
Kiedy odejdzie,
Uroń łzę jedną i drugą,
I – przestań
Nim
  • Odpowiedz
wakxam
wakxam
wakxam
23.08.2023, 09:43:00
  • 65
#logikarozowychpaskow Ci z pod tagu "przegryw" to myślą, że związek z kobietą jest taki zajebisty, nie ma samotności, są ciągle motylki w brzuchu i jest zajebiście bo ciągle s-x...

No nie, niestety tak nie jest, kobieta po jakimś czasie potrafi się znudzić facetem nawet, jeżeli jest w związku małżeńskim, s-x tylko wtedy kiedy ona chce, nawet w małżeństwie oboje potrafią być samotni, nie wiem skąd się wzięło przekonanie, że będąc
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 10:05:08 via Wykop
  • 13
@Katiee: Masz bardzo niedojrzałe myślenie, niebezpieczne nawet, jeśli jesteś dorosła. To, że po pewnym czasie w związku, po latach np. ludzie trochę się od siebie oddalają, miewają rozkminki, że czują się samotni, że już nie jest tak jak dawniej, jest zjawiskiem zupełnie normalnym. Życie trwa wiele, wiele lat. Małżeństwo- kilkadziesiąt, jeśli tylko ludzie się nie poddadzą. To, że już nie ma niebywałych emocji z początkowych lat związku, nie jest żadną
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 10:19:25 via Wykop
  • 4
@Katiee: Oczywiście, że zależy na drugiej osobie ale jesteś bardzo naiwna, albo jeszcze bardzo młoda, myśląc, że człowiek nie czuje się nigdy samotny, nawet będąc w udanym, spokojnym i stabilnym związku. Poczucie osamotnienia nie oznacza, że z małżonkiem nie można porozmawiać, ale nie oznacza też, że małżonek rozumie i że od tej rozmowy osamotnienie zniknie. Jedyne co Cię ratuje w Twojej wypowiedzi to fakt, iż piszesz, że "starałabyś się" drugiej
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 10:29:44 via Wykop
  • 3
@Katiee: Dokładnie. Jak są dzieci, to trzeba być odpowiedzialnym. Jako starsza koleżanka (tak podejrzewam) napiszę Ci, że w wieloletnim związku, udanym i szczęśliwym też bywa się samotnym, a los nie raz kusi, że na zewnątrz jest więcej zrozumienia. Życie nie jest łatwe, a we dwoje czasem nawet trudniejsze, niż w pojedynkę. Ale trzeba się umieć wznieść wyżej, niż wyłączne uszczęśliwianie własnego ego- można zyskać wtedy coś większego- szczęście, spokój i
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 10:51:08 via Wykop
  • 0
@czuczupikczu: To nie jest tak, jak napisałeś, że red flagi przed związkiem. Owszem, część przed, ale w większości przypadków to jest niewłaściwe postępowanie już w związku, niewłaściwe prowadzenie go. Ale to jest temat rzeka, dlaczego kobiety z czasem mniej chcą się kochać w stabilnych związkach, można znaleźć takie informacje w necie i starać się temu zapobiegać już od początku związku.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 10:55:51 via Wykop
  • 1
@powsinogaszszlaja: Nie pisz bzdur. Czasowe poczucie osamotnienia na przestrzeni kilkudziesięciu lat związku nie przeświadcza w żadnej mierze o tym, że związek jest nieudany czy nieszczęśliwy.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 11:07:32 via Wykop
  • 3
@powsinogaszszlaja: Człowieku, zanim napiszesz coś takiego, to zadaj sobie trud, żeby choć pobieżnie dowiedzieć się, z kim rozmawiasz. Jeżeli uważasz, że będąc np. 40 lat w małżeństwie, po 365 dni w roku i każdego jednego dnia będziesz mieć poczucie zrozumienia przez małżonka, to jesteś osobą naiwną i niedojrzałą. Nie ma ludzi idealnych, ani Ty nie jesteś idealny, ani Twoja żona- jesteście tylko ludźmi. Dodatkowo, jeżeli od stałego i niezmiennego poczucia
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 11:16:49 via Wykop
  • 0
@powsinogaszszlaja: Mam bliżej 40 niż 30 lat, w tym 17 związku i 10 małżeństwa. Ja polegam na swoim mężu i nie czuje się samotna. Co nie znaczy, że nigdy się tak nie czułam mimo związku i nie znaczy, że już nigdy nie będę tak się czuć. Nie oznacza to też, że mąż nie starał się ze wszystkich sił, abym się tak nie czuła w gorszych momentach. I mimo to, uważam
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 11:23:52 via Wykop
  • 0
@powsinogaszszlaja: No i o czym to niby świadczy? Miarą dojrzałości nie są wcale lata, tylko suma doświadczeń i wyciągane z nich wnioski. Każdy swój związek ocenia z własnej perspektywy, może zapytaj w wolnej chwili żony, czy nie było choć jednej chwili w jej życiu z Tobą, kiedy czuła, że jej nie rozumiesz. Możesz o to zapytać również innych szczęśliwych żon i mężów w swoim otoczeniu, a potem poprosić ich o
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 11:40:52 via Wykop
  • 0
@powsinogaszszlaja: Niech Ci będzie, widzę że Ty z tych, co to się znają, bo są starsi. Piszę na podstawie własnych doświadczeń, rozmów z innymi i obserwacji, a Ty najwyraźniej swoje małżeństwo stawiasz za wzór małżeństwa z Sevres i wszystkich, którzy myślą inaczej i mają inne doświadczenia uznajesz za głupszych od siebie, bo "co oni mogą wiedzieć o życiu". Starsze pokolenie tak ma, przekonani o własnej nieomylności. Najważniejsze, żeby żona uważała
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 11:46:34 via Wykop
  • 3
@powsinogaszszlaja: No i na koniec oprócz pochwalenia się swoim wybujałym ego pochwaliłeś się jeszcze chamstwem. Brawo Ty. EOT.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 14:13:07 via Wykop
  • 1
@NieBendePrasowac: Jestem bardzo daleka od tego, aby moje doświadczenia i poglądy wmawiać innym czy od innych oczekiwać realizacji moich poglądów w praktyce czyjegoś życia. Za to sporo tu osób, które właśnie w taki sposób postępują, zarzucając własne grzechy interlokutorom. Natomiast nie oznacza to, że amoralne postawy będę uznawać za moralne, tylko z tego powodu, że są powszechne czy mają aprobatę społeczną. Trzeba też pamiętać, że tekst pisany ma to do
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
23.08.2023, 09:39:53
  • 4
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wiecie co by rozwiązało problem złych wyborów kobiet? Akceptacja wybranego faceta przez jej rodziców, a zwłaszcza przez ojca. #rozowepaski same chcą sobie wybierać facetów? Spoko, ale jeśli nie został by on zaakceptowany przez jej ojca, to robiłby wypad. Drugi facet lepiej potrafi odgadnąć, a nawet nie tyle co odgadnąć, co rozpoznać bawidamka i k-------a od porządnego faceta.
#takaprawda #przemyslenia #zwiazki #
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 10:12:26 via Wykop
  • 3
@mirko_anonim: I tak by uciekały z wybrankiem, a potem pewnie wracały z bombelkiem lub w ciąży. Raczej trzeba uczyć mądrych postaw- promować pewne wartości, odkłamywać przekaz medialny... Wychowywać społeczeństwo. Obecnie wszystko jest na odwrót i zaczynam podejrzewać, że robi się to celowo.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
23.08.2023, 09:00:18
  • 4
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy leczył się ktoś z uzależnienia od hazardu w Warszawie, nfz bądź prywatnie?
Musze iść na terapię ale terapia dzienna to 6 miesięcy w godzinach mojej pracy co będzie wiązało się z tym, że prawdopodobnie nie będzie do czego wracać, a co gorsze z czego spłacać długów. Jak nie pójdę na terapię to też będzie źle. Terapię prywatne kosztują miliony monet a w tej sytuacji to nie mam
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 09:14:11 via Wykop
  • 4
@mirko_anonim: Stracisz pracę, ale możesz wygrać życie. Czasem jak się w życiu bardzo nabałagani, to aby posprzątać, trzeba sporo poświęcić. Polecam zwrócić się o pomoc do osób, które z nałogu wyszły- na pewno są takie grupy podobne do AA, które się wspierają. Tam możesz uzyskać realną pomoc i podpowiedzi. Powodzenia
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
23.08.2023, 05:27:39
  • 397
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mirki, jak ktoś twierdzi, że bicie, straszenie, grożenie dzieciom jest ok przy wychowywaniu to mam go za podczłowieka. Nawet z jakimiś umniejszaczami jak klapsy mi nie wyskakujcie.
Starzy mają 4 dzieci. Z naszej czwórki, troje ma problemy z banią, a w sumie czwarta osoba łatwo się może spłakać (typu zatrzymała ją policja do kontroli to tak się zestresowała, że trzęsącymi rękoma podawała dowód rejestracyjny).

Wychowywani w latach 90. Ja mam
  • 167
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 08:24:59 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: Każdy klaps to kapitulacja dorosłego. Ale nie oznacza to, że nie należy stawiać dziecku granic czy nie wyciszać złych zachowań. Trzeba jednak pamiętać jeszcze o jednym- wyszydzanie, krytykowanie, umniejszanie, porównywanie, zawstydzanie bolą nawet bardziej, niż klapsy. To takie klapsy po mózgu- zostawiają ślady na dziesięciolecia.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 08:42:28 via Wykop
  • 2
@typzoszczednosciami96: Pomiędzy przemocą a bezstresowym wychowaniem jest bardzo szerokie pole dla rodzica na wychowywanie dziecka.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 08:52:42 via Wykop
  • 2
@Lethaliity: Ja mam 2 dzieci i mówię, że klaps jest zły. I co teraz?
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
22.08.2023, 20:26:29
  • 3
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wraz z wiekiem zauważam, że zaczynają mi się podobać i zachwycać mnie takie prozaiczne rzeczy.

Podobają mi się wschody i zachody słońca, podoba mi się mgła, podoba mi się jak deszcz obija się w nocy o blachodachówkę. To mi realnie daje relaks i przyjemność.

Jest też jedna dodatkowa rzecz. Przyjemność daje mi... Patrzenie na kobiety. Serio. W okresie letnim łapię się na tym, że lubię sobie usiąść na
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 20:44:52 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Tak, to coś złego, skoro jesteś mężem. Jeśli w dodatku katolikiem- to pamiętaj, grzeszy się też myślą. Zdrada nigdy nie wydarza się znienacka, najpierw są "niewinne" myśli. Czasem latami... Ale to już jest grunt. Jak chcesz wiedzieć, czy Twoje zachowanie jest ok, to masz 2 strategie- powiedz o swoich zachwytach żonie, jeśli to dla niej ok, to nic nie zmieniaj. Nie powiesz? To już sam wiesz, czy to w
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 07:59:48 via Wykop
  • 0
@MajsterOfWihajster: Ale że niby co? Twoim zdaniem "zachwycanie" się biustami bez staników czy tyłkami w obcisłych legginsach, ewentualnie ślinienie na widok muskulatury, kiedy się jest w małżeństwie i przysięgało komuś uczciwość małżeńską jest w porządku? Nie, nie jest. Zawarcie małżeństwa to dokonanie wyboru i trzymanie się tego wyboru każdego dnia. Przed dokonaniem wyboru można kręcić głową na boki, choćby i głowa miała odpaść. Po wyborze- nie, bo nie jest to
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
22.08.2023, 19:32:49
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Mam pytanie do niebieskich pasków:
Dlaczego dziwicie się, że kobiety lubią mężczyzn z pieniędzmi, skoro sami patrzycie u lasek tylko na wygląd? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wiem. Was mamy kochać za sam fakt istnienia, czy jak?
#rozowepaski #niebieskiepaski #zwiazki #tinder
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 22:15:24 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Ale obnosisz się jakoś z tym bogactwem, czy hajsy po skarpetach chowasz? No bo skąd kobieta ma wiedzieć, że to auto na własność, a nie w leasingu na firmę albo że mieszkanie Twoje, a nie wynajęte. Albo może zresztą i lepiej chować do skarpet, niż trafić na taką, co tylko na pieniądze leci.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 23.08.2023, 07:50:26 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: A to racja, dla kobiet nie ma sufitu w zachłanności;)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
10.08.2023, 11:33:15
  • 0
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Już nie mam siły i mam wrażenie, ze jestem w kropce. Staram się zrzucić trochę kg i daje radę trzymać michę jakos 2 tyg, liczę wszystko z Fitatu (2.1k kcal, 160b, 60t, 210w przy 98kg), ale wystarczy, ze wypadnie jakieś spotkanie ze znajomymi czy wyjazd i ciężko mi wrócić do takiej rutyny… wtedy mam duże wyrzuty, wracają złe nawyki żywieniowe, „w głowie się wręcz biczuje” i po niecałym
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 22:55:07 via Wykop
  • 0
@majkel88: No pewnie, że nie problem. Tylko życie jest długie, z czasem bierze się coraz więcej leków przeciwbólowych, nerki się starzeją samoistnie, nefrony szkliwieją... A i ryzyko, że chemię trzeba będzie brać że względu na nowotwór też jest niemałe, bo szacuje się że 1 na 4 osoby będzie chorować na jakiegoś raka. A wtedy co? Dializy. Nerki są dane raz na jedno życie. I albo się je szanuje albo nie.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
22.08.2023, 13:45:14
  • 19
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
W pierwszą rocznicę związku zebrało nas na wspomnienia i różowy powiedział mi że na początku nie podobałem się jej bo ona gustuje w innym typie (nie dopytywałem jakim) ale miałem zajebisty charakter i to mnie do niej przyciągneło. Zapytała co mi się spodobało w niej to powiedziałem że tak samo jak u niej. Że dla mnie ważniejszy jest charakter niż wygląd. Teraz nie odzywa się do mnie drugi
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 16:40:46 via Wykop
  • 2
@Kamokamo: Kobieta zawsze chce usłyszeć od swojego faceta w pierwszej kolejności, że mu się podoba fizycznie, dopiero potem że charakter. Nawet, jeśli on jej co 2 dni o tym przypomina, to i tak w kluczowym momencie- kiedy pyta, chce usłyszeć to jeszcze raz:)
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 21:44:41 via Wykop
  • 0
@sepuqqu: Czy ja gdzieś napisałam, że faceta boli mniej? Pisałam o kobietach i tylko o nich. Nadinterpretowujesz przez własne skrzywienie.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 21:50:15 via Wykop
  • 0
@WhitePill4All: No niekoniecznie. Bo jeśli on jej niebawem nie potwierdzi, że mu się podoba, to ona zacznie szukać potwierdzenia swojej atrakcyjności na zewnątrz, a to się może różnie skończyć w dłuższej perspektywie czasu.
  • Odpowiedz
anonanonimowy321
anonanonimowy321
anonanonimowy321
22.08.2023, 20:24:38
  • 5
Jest taka zależność że jak np. w pracy z kimś trochę pogadam i przychodzi trzecia osoba to cała uwaga tej osoby przechodzi na osobe która przyszła i ze mną już nic nie gadają, a jak próbuje coś powiedzieć to nie słuchają mnie.
Tak samo było w szkole.
#przegryw
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 20:48:26 via Wykop
  • 1
@anonanonimowy321: A zrób eksperyment i zobacz jak zachowują się ludzie, kiedy do nich podchodzisz/ dołączasz do rozmawiającej pary. Czy zwracają uwagę bardziej na Ciebie, czy dalej jakby nic kontynuują rozmowę. Bo chyba ogólnie jest tak, że jak ktoś podchodzi, to uwaga przenosi się automatycznie na niego.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 20:54:56 via Wykop
  • 1
@anonanonimowy321: To się nie dawaj. Poczytaj, posłuchaj o tym, jak się skutecznie komunikować, jak wyznaczać swoje granice- również w obszarze szacunku do swojej osoby. Tego wszystkiego można się nauczyć.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 21:01:42 via Wykop
  • 0
@anonanonimowy321: Jakbyś parę razy się postawił, nie pozwolił siebie olewać, zamiast odwracać się na pięcie i odchodzić, to od razu byłby inny temat. Co Ci szkodzi poćwiczyć, skoro masz ich gdzieś. No ale to wymaga wyjścia ze strefy komfortu. Najpierw wiedzą jak, potem małymi kroczkami praktyka. Namawiam:)
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 21:40:27 via Wykop
  • 0
@anonanonimowy321: To dłuższy temat, na początek możesz sobie posłuchać o stawianiu granic. Ale generalnie niemało pracy przed Tobą, jeśli zechcesz coś naprawdę zmienić. https://okoliceciala.pl/mypodcast/stawianie-granic/
  • Odpowiedz
Herato
Herato
Herato
22.08.2023, 20:21:48
  • 0
Są różne rodzaje #przegryw i nie mówię ze każdy z was jest zły z tego powodu ale ktos z was spełnia wszystkie te podpunkty

- +25 lat
- brak pracy oraz kontynuowania nauki
- mieszkanie z rodzicami
- brak dziewczyny oraz kolegów

Dlaczego twoje życie to wegetacja?

  • Lubię swoją wegetację 22.0% (9)
  • Boje się magika 46.3% (19)
  • Te pytanie mnie nie dotyczy 31.7% (13)

Oddanych głosów: 41

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 20:51:28 via Wykop
  • 0
@Herato: Są też przegrywy, które piszą "te pytanie", zamiast "to pytanie".
  • Odpowiedz
Tylkotunasraciszczurapuscic1
Tylkotunasraciszczurapuscic1
Tylkotunasraciszczurapuscic1
22.08.2023, 18:58:01
  • 23
#przegrywpo30tce Dziś moje 34 urodziny. Kołchoźnik bez kobiety i dzieci ʕ•ᴥ•ʔ
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 19:12:13 via Wykop
  • 2
@Tylkotunasraciszczurapuscic1: Wszystkiego najlepszego:)
  • Odpowiedz
essos
essos
essos
22.08.2023, 18:58:56
  • 0
Czym sie różnią takie zwykłe krople do nosa od psikanych roztworów czy tam aerozolów?

Dzisiaj byłem w aptece po z nastawieniem na zakup kropli do nosa (bo dotychczas zawsze te kupowałem) ale najpierw pani w aptece podstawiła mi jakis aerozol, ale potem dodała czy może chce Pan takie zwykłe, no i nie wiedząc czym to się różni a znając to co na obrazki wziąłem właśnie takie, ale teraz się zastanawiam.. Tamta babka
essos - Czym sie różnią takie zwykłe krople do nosa od psikanych roztworów czy tam ae...

źródło: temp_file4184342510563073884

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 19:11:14 via Wykop
  • 0
@essos: Tym, że jedne są w aerozolu a drugie w kroplach. Obie mają tę samą substancję, ksylometazolinę. W aerozolu wygodniejsze bo nie spływają po tylnej ścianie gardła.
  • Odpowiedz

65

Solo tata AMA

Kiedyś zadeklarowałem, że jeśli będzie zainteresowanie, to czemu nie. O byciu facetem wychowującym dziecko, relacjach, kobietach i życiu. LVL 50, tata przedszkolaka.

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 21.08.2023, 18:22:00
  • 91
  • #
    zwiazki
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    mgtow
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 13:04:47 via Wykop
  • 0
@kosmita: Ja mam pytanie- czy w trakcie trwania małżeństwa zdradziłeś/ zdradzałeś żonę lub czy ona mogła być przeświadczona o tym, że ją zdradzasz? To by po części wyjaśniało jej mściwość i chęć zniszczenia Cię. Liczę na szczerą odpowiedź. Opieki nad synem gratuluję i życzę mu dobrego rozwoju, a Tobie wyciszenia i poukładania skomplikowanej sytuacji rodzinnej.
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 13:35:14 via Wykop
  • 1
@kosmita: Co do mojego poprzedniego komentarza- już doczytałam. Byłeś zdrajcą, dostałeś to, na co zasłużył zdrajca i jesteś w pełni winien temu, co przeżyłeś i przeżywasz. Szkoda jedynie rodziny, dzieci, które ze sobą pociągnąłeś na dno. Ponadto- zdrajca nie zasługuje na bycie czyimś wychowawcą. Dziecko nie powinno być przy Tobie, bo brak Ci kręgosłupa moralnego. Twój przypadek powinien być przestrogą dla każdego, kto się zastanawia czy zdradzić, kiedy są dzieci
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 14:34:03 via Wykop
  • 0
@0rdynus: Opisał oczywiście tylko to, co dla niego wygodne. O tym, że zdradzał żonę, a z innych wpisów wynika, że w wieloletnim romansie, już nie dodał, bo by psuło narrację, że żona taka zła, a on taki dobry i skrzywdzony. Taka to była historia.
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 14:41:58 via Wykop
  • 1
@kosmita: Tego czy nie była, to nie wiesz. I tego, czy się nie dowiedziała, nie wyczuła czy nie podejrzewała, też nie wiesz. Twoje wielopiętrowe tłumaczenia mnie nie interesują- im ktoś się bardziej zapętli w działaniu, tym lepsze usprawiedliwienia dla swojego postępowania wymyśla. Prawda jest taka- zawiodłeś jako mąż i ojciec, zamiast skierować uwagę, czas i siły na poprawę sytuacji w domu, z separacją (u katolików w pełni dopuszczalna) lub rozwodem
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:04:06 via Wykop
  • 0
@kosmita: No i co z tego? Co to zmienia, że ona zdradziła? Skoro oboje nie byliście fair. Nie rozmawiam z nią, tylko z Tobą. Ty odpowiadasz za swoją przysięgę, za swoje decyzje- odpowiadasz przed sobą. Postawa żony nie jest tu żadnym usprawiedliwieniem dla Twoich czynów. Nawet więcej Ci napiszę- całość obrazu świadczy o tym, że nie umiałeś zarządzać własną rodziną, przewodzić jej, a kiedy zaczęło być źle, jeszcze ją dobiłeś.
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:21:29 via Wykop
  • 1
@kosmita: Jest. Bo Twojego małżeństwa już nie ma, a Ty rozwijasz relację z inną kobietą, nie z żoną. Reszta to tylko usprawiedliwienia. Ale rozumiem Cię- poddać się jest łatwiej, niż walczyć, zwłaszcza, że szanse na wygranie niewielkie. No nic, trzymam kciuki za synów.
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:36:19 via Wykop
  • 0
@0rdynus: Napisałam po sprawdzeniu, nie rzucam kalumni. On o tym otwarcie pisał.
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:42:12 via Wykop
  • 1
@kosmita: Słuchaj, bo zaczynasz mnie denerwować gadaniem głupot. Ja wiem jakie jest życie, żyję dostatecznie długo i wiele przeszłam, dobrych i złych chwil ogólnie i w wieloletnim związku. Jakbym nie miała pojęcia, o czym piszę to bym siedziała cicho. Już pisałam wyżej- człowiek chcący usprawiedliwić swoje postępowanie zawsze znajdzie wytłumaczenie dla swoich czynów. Nie ma takiego usprawiedliwienia, którego człowiek nie byłby w stanie wymyślić, jeśli tylko chce wybielić czy usprawiedliwić
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 16:12:38 via Wykop
  • 1
@kosmita: Jak na razie nic nie sprostowałeś, bo i nie ma czego- romansowałeś na boku, sprzeniewierzyłeś się danemu słowu, wystąpiłeś przeciwko małżeństwu, wycofałeś się w momencie największej próby- a przyrzekałeś na dobre i na złe, również w chorobie- a Twoja żona zdrowa nie jest, skoro wykazuje agresję względem Ciebie czy dzieci. Za to usilnie tłumaczysz, że zrobiłeś wszystko. Otóż nie wszystko, pewnie nawet nie połowę tego, co trzeba było. I
Hemingwayy
Hemingwayy
Hemingwayy
22.08.2023, 15:08:25
  • 0
Które województwo w Polsce uważacie za najbardziej nijakie i nie wyróżniające się niczym szczególnym?
Dla mnie to od zawsze było Opolskie,sama stolica tez nigdy jakoś nie przyciągała żeby ja odwiedzić.
Ale to tylko moje subiektywne odczucia zanim ktoś się oburzy bo zapewne tak nie jest.
#kiciochpyta #polska
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:15:10 via Wykop
  • 0
@Hemingwayy: Lubuskie
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:22:27 via Wykop
  • 0
@Hemingwayy: A co tam niby ciekawego w tych dwóch stolicach, no jedynie ten żużel się trochę broni. Świętokrzyskie jeszcze do bani.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 15:28:46 via Wykop
  • 0
@Hemingwayy: No, kiedyś się jeździło nad morze tramwajem 10, ale w końcu zrobili i już się dojechać nie da;) Aktualnie pachnie czekoladą, nie paprykarzem:) Podlaskie jeszcze nic ciekawego wg mnie. Bo co tam w tym Białymstoku i w dodatku dziwnie gadają.
  • Odpowiedz
LynxOV
LynxOV
LynxOV
22.08.2023, 14:54:13
  • 0
Jakiś polski serial kryminalny polecicie? Oglądałem i podobały mi się Wataha, Ślepnąc od świateł i starego Pittbulla. Najlepiej jakby był już zakończony.
#netflix #seriale #pytanie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 14:57:36 via Wykop
  • 0
@LynxOV: Rojst polecam i drugą część, Odwilż
  • Odpowiedz

417

Otyłość, depresja i samotność zagrażają nam wszystkim.

Otyłość, depresja i samotność zagrażają nam wszystkim.

Już nie pandemia czy wojna są największym zagrożeniem, a nadwaga, depresja i samotność. Ludzie mają coraz bardziej chore ciała i umysły, dodatkowo mamy coraz więcej singli co drastycznie zmniejsza dzietność oraz zwiększa ilość samobójstw. Jako społeczeństwo stoimy właśnie nad krawędzią przepaści…

PakaBaka
z
wykop.pl
dodany: 21.08.2023, 11:52:44
  • 287
  • #
    przegryw
  • #
    zwiazki
  • #
    samotnosc
  • #
    polska
  • #
    feels
  • #
    depresja
Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 12:16:22 via Wykop
  • 0
@bregath: Kobiecą nadwagę widać na ulicach i w mediach społecznościowych, bo kobiety są istotami społecznymi. W Polsce otyłych lub z nadwagą jest zdecydowanie więcej mężczyzn i to o kilkanaście procent. Tylko że to nie rzuca się w oczy, bo panowie nie pchają się na afisz i swoich zdjęć do internetu nie wstawiają.
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
22.08.2023, 09:51:49
  • 1
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Przyczyna problemow na rynku matrymonialnym jest to, ze kobiety maja dostep do pracy zarobkowej, glosowania w wyborach i wybor partnera. Gdyby byly finansowo zdane na meza, nie mogly glosowac, a dobrego kandydata na meza wybierlaby im ojciec to nie byloby problemu (oczywiscie corka musialaby byc wychowana w duchu, ze rozwod jest niedopuszczalny i w dniu slubu musi byc dziewica ale ojciec juz by zadbal o te 2 rzeczy).
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 10:08:57 via Wykop
  • 1
@mirko_anonim: Popraw wpis: przyczyną problemów na rynku matrymonialnym dla mężczyzn jest to... i ble ble dalej.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
22.08.2023, 05:59:30
  • 12
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Z------m koncertowo :( straciłem kobietę która była dla mnie złotem, wskoczyłaby za mną w ogień, ja debil brałem to za pewniak i doprowadziłem do tego ze się bardzo od siebie oddaliliśmy aż w końcu odeszła. Ona próbowała, chciała o mnie zawalczyć, zawsze była i dbała o moje potrzeby a ja… miałem w------e, jaranie ziola i PS całymi dniami. Nie widzialem jak wszystko się j---e, jak robi się smutniejsza
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 22.08.2023, 07:53:24 via Wykop
  • 2
@mirko_anonim: Bardzo dobrze zrobiła i oby nie dała się przekabacić na szybki powrót, bo przez chwilę będzie dobrze, a potem wrócisz do uzależnień- jarania i PS. Jeśli chcesz ją odzyskać, to pokaż jej zmianę i stań się facetem, z którym chciałaby być- ogarniętym, sprawczym, odpowiedzialnym. Najpierw się taki stań, a potem pokazując jej to spróbuj zawalczyć o nią ponownie. W tej kolejności, nie odwrotnie- błagając, że jak wróci to się
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
mirko_anonim
21.08.2023, 13:33:43
  • 19
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
opowiesc z cyklu #logikarozowychpaskow i #zwiazki z #kobiety ala #tinder.
skracajac ta cala historie bylo tak - zakochanie, 4 lata wspolnego zycia. robilem dla niej doslownie wszystko i mimo to ze wiedzialem ze robie zle i robie z siebie idiote to rezygnowalem z wielu swoich hobby na rzecz wspolnych aktywnosci. staralem sie byc do rany przyloz, bo tak zostalem
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225
Echo225 21.08.2023, 17:08:50 via Wykop
  • 0
@lexico: Za takie treści powinieneś dostać bana. Jesteś chory.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
  • Strona 5 z 10
  • >
  • Podobno w życiu trzeba mieć koniecznie jakieś pasje... No to założyłam tu konto :D

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.06.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2024

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl