Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko298
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Echo225

Echo225

Dołączył 2 lata i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1102
  • Znaleziska 262
  • Mikroblog 840
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 2
mirko_anonim
mirko_anonim
12.09.2023, 07:30:12
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 12.09.2023, 07:59:30 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 12.09.2023, 08:25:39 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 12.09.2023, 08:26:58 via Wykop
  • 1
@Wszystko_albo_nic: Bardzo mądry komentarz, pozdrawiam
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 12.09.2023, 08:46:58 via Wykop
  • 1
@Nemayu: Na cywilnym składa się oświadczenie, że zrobi się wszystko, aby małżeństwo było zgodne, szczęśliwe i trwałe. Oglądanie obcych kobiet roznegliżowanych czy nagich nie jest uczciwe względem partnera, któremu się przysięgało wierność. Jeśli jest,to wystarczy się partnerowi do tego przyznać, zapytać o akceptację i po problemie. O definicji uczciwości małżeńskiej w ujęciu katolickim można poczytać lub posłuchać, jeśli Cię ten temat interesuje właściwe treści znajdziesz sam.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 12.09.2023, 09:02:20 via Wykop
  • 1
@Nemayu: Nie, wystarczy, że zanim sobie tę przysięgę złożą najpierw się dowiedzą, jakie znaczenie mają poszczególne słowa- tego uczą zdaje się na naukach przedmałżeńskich- osobiście nie byłam, ale podobno tak jest. A w czasie narzeczeństwa- bo temu ono służy- najpierw porozmawiają o swoich oczekiwaniach względem małżeństwa i wymaganiach względem przyszłego męża- żony. A przysięga cywilna mówi jeszcze mniej, bo facet, który zdradza, bez problemu sobie wytłumaczy, że dba o trwałość
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 12.09.2023, 11:48:52 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

396

Niech sobie Trybunał Konstytucyjny wyrokuje jak chce. Wyższy wiek emerytalny męż

Pokaż treści 18+

Niech sobie Trybunał Konstytucyjny wyrokuje jak chce. Wyższy wiek emerytalny męż

Wyższy wiek emerytalny mężczyzn to przykład dyskryminacji uskutecznianej w majestacie prawa i usankcjonowanej przez Trybunał Konstytucyjny.

Kotouak
z
bezprawnik.pl
dodany: 10.09.2023, 20:57:16
  • 66
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
  • #
    wydarzenia
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
Echo225
Echo225 11.09.2023, 18:21:57 via Wykop
  • 0
@jakub-dolega: Nie będzie sprawiedliwie, bo to wyłącznie kobiety pracą własnych ciał wydają na świat dzieci, czyli produkują wszystkich członków społeczeństwa- to też jest koszt, tak jak cięższa praca fizyczna mężczyzn. Po drugie- bardziej dbają o swoje zdrowie, prezentują również znacznie mniej zachowań ryzykownych, co przekłada się na dłuższe życie- karanie ich za to sprawiedliwe nie jest. Natomiast obecny system nie różnicuje rodzących od bezdzietnych kobiet, obniżając wszystkim wiek emerytalny, a
Echo225
Echo225 11.09.2023, 18:29:31 via Wykop
  • -1
@ToTrocheBardziejSkomplikowane: Dawstwo materiału genetycznego to żaden wysiłek względem wyprodukowania człowieka z zasobów własnego organizmu, a następnie wydania go na świat również pracą kobiecego organizmu. Kobiety- matki, poświęcają także dzieciom więcej czasu i uwagi niż ojcowie, zwłaszcza w pierwszych latach życia. To też jest ich koszt, tyle że niematerialny, ale da się to przeliczyć na pieniądze. Rozumiem, że mężczyźni czują się poszkodowani dłuższym wiekiem emerytalnym i rozgoryczeni, ale w ocenie wysiłku
Echo225
Echo225 11.09.2023, 18:32:55 via Wykop
  • 1
@Tesseract: No i to jest sensowny komentarz, aczkolwiek można by pomyśleć jeszcze jakoś o uhonorowaniu mężczyzn wychowujących dzieci względem tych, którzy dzieci nie mają, bo to jednak dodatkowa praca po godzinach na rzecz ogółu społeczeństwa.
Echo225
Echo225 11.09.2023, 18:36:58 via Wykop
  • 0
@ebce: Niebawem zapewne będą mogły robić same, do partogenezy u ludzi coraz bliżej:) Natomiast, koszt zaplemnienia względem kosztów ciąży, porodu i połogu jest żaden, skoro koszt kobiety jest wyższy, uczciwym byłoby je w jakiś sposób nagrodzić i zachęcić do tego- Ty lubisz brać na siebie dodatkowe obowiązki bez żadnego wynagrodzenia?
Echo225
Echo225 11.09.2023, 18:43:23 via Wykop
  • 0
@PierDacze: Nie brzmi uczciwie, kiedy weźmiemy pod uwagę, iż kobiety znacznie bardziej dbają o własne zdrowie, choćby w ujęciu procentowym w zakresie nałogów, a także podejmują mniej ryzykownych zachowań, dzięki czemu ich średnia życia się wydłuża.
Echo225
Echo225 11.09.2023, 20:04:20 via Wykop
  • 0
@ebce: W wielu domach oboje rodziców utrzymuje rodzinę, w dalszym ciągu częściej jednak mężczyzna pracuje więcej zawodowo, a kobieta więcej w domu i przy dzieciach, chodzi na l4 na dzieci, więc i cierpi na tym jej pensja i rozwój zawodowy, co też jest kosztem. Jeśli chodzi o koszt surogacji, to rozmawiamy zdaje się o Polsce, więc liczmy tutejsze koszty. Ja nie odbieram mężczyznom poczucia, że aktualnie są krzywdzeni niesprawiedliwym systemem,
Echo225
Echo225 11.09.2023, 22:15:29 via Wykop
  • -1
@jakub-dolega: No nie wszystkie, zatem nie wszystkie powinny mieć przywilej. Wg nauki żyją krócej- ciąże skracają telomery, ponadto krótko i długoterminowe efekty ciąży, porodu i połogu pogarszają jakość zdrowia w większości aspektów, względem bezdzietnych kobiet. Wysiłek jest niezależnie od rodzaju pokarmu i ilości ciąż- pojedyncze dziecko też trzeba donosić we własnym ciele i następnie urodzić- przyjemne to nie jest. Mężczyźni pracują częściej w szkodliwych warunkach, kobiety więcej pracują nieodpłatnie- w
Echo225
Echo225 12.09.2023, 11:28:15 via Wykop
  • 0
@PierDacze: A ryzykowne zachowania za kierownicą? Jakie podatki odprowadzają paląc lewy tytoń albo oglądając p---o? Urlop macierzyński jest na regenerację zdrowia po ciąży i na połóg, reszta urlopu to urlop rodzicielski, może go wziąć oboje rodziców, niedawno ojcowie i tylko oni dostali dodatkowo 9 tygodni urlopu ojcowskiego- urlopy się wyrównują. A czy obciążenia w zakresie ciąży/ porodu/ połogu i opieki nad noworodkiem i niemowlakiem również?
mirko_anonim
mirko_anonim
04.09.2023, 08:37:04
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 12.09.2023, 08:37:36 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Jestem przekonana w 100 procentach, że przyczyną jest całkowite wygaszenie owulacji przez pigułki. Jak je odstawi, a brała długo, płodność najprawdopodobniej nie wróci sama bez leków (clo), zanim podejmiesz pochopną decyzję spróbujcie jeszcze tego- powrotu do regularnej owulacji bez brania pigułek. A miłość to jest właśnie głębokie przywiązanie, a nie żadna chemia. Nie daj sobie tego wmówić- chemia kończy się w każdym związku w pewnym czasie. https://zwierciadlo.pl/psychologia/379590,1,milosc-to-decyzja.read Wszystkiego co
  • Odpowiedz
PozorVlak
PozorVlak
12.09.2023, 07:24:19
  • 0
czy do #ryanair mogę zabrać fotelik samochodowy bezpłatnie dla #bombelek 3lvl, które ma normalny bilet kupiony? nie mam bagażu rejestrowanego. nic nie rozumiem z tych ich regulaminów

#podrozojzwykopem #linielotnicze
PozorVlak - czy do #ryanair mogę zabrać fotelik samochodowy bezpłatnie dla #bombelek ...

źródło: brajanair

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 12.09.2023, 08:04:59 via Wykop
  • 0
@PozorVlak: Ja zabrałam, okleili a i tak na pokładzie zabrali mimo wykupionego miejsca dla dziecka, dziecko niemowlak.
  • Odpowiedz

489

Dwudziestolatka zostawiła psa w mieszkaniu i się wyprowadziła.

Dwudziestolatka zostawiła psa w mieszkaniu i się wyprowadziła.

Zarzut znęcania się nad psem usłyszała 20-latka, która zostawiła zwierzę w mieszkaniu w Puławach (Lubelskie) i wyprowadziła się poinformowała w poniedziałek policja. Odwodnioną i wychudzoną suczkę znaleźli policjanci i pracownicy fundacji Przyjazna Łapa.

darosoldier
z
pap.pl
dodany: 11.09.2023, 16:35:08
  • 77
  • #
    psy
  • #
    zwierzeta
  • #
    patoogiazmiasta
  • #
    pies
  • #
    prawo
  • #
    policja
Echo225
Echo225 12.09.2023, 07:33:17 via Wykop
  • 4
@FFleur: Chyba abordaż.

656

Rozwód jako rozwój - 'Centrum Rozwodowe Kobieta i Rozwód'

Pokaż treści 18+

Rozwód jako rozwój - 'Centrum Rozwodowe Kobieta i Rozwód'

Ta sympatyczna pani pomoże twojej partnerce się z tobą rozwieść tak żeby one obie nie były stratne. Czego nie rozumiesz frajerze?

191814241
z
tygodnikszczytno.pl
dodany: 10.09.2023, 17:15:47
  • 151
  • #
    redpill
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    p0lka
  • #
    rozowepaski
  • #
    4konserwy
  • #
    rozwojosobisty
Echo225
Echo225 12.09.2023, 07:00:27 via Wykop
  • 4
@sirdam: Złamał umowę to płaci, umów należy dotrzymywać. Sam sobie i swoim dzieciom zgotował taki los.
mirko_anonim
mirko_anonim
11.09.2023, 19:49:39
  • 2
✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Popadam już w depresję :-/ Odkąd nam urodziło się dziecko, kobieta diametralnie się zmieniła i wróciła do staaaaaarego ja, sprzed dobrych kilkunastu lat, nawet jeszcze przed tym zanim byliśmy razem. Przez lata był coraz lepiej, bardziej miło ale po urodzeniu dziecka inny człowiek. Non stop tylko podważa każde zdanie, każde jedno, wszystko źle, źle i żle. W ogóle przestaliśmy ze sobą w zasadzie gadać, czułości zero. Już tak
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 11.09.2023, 22:32:58 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
jan-chrzciciel
jan-chrzciciel
11.09.2023, 17:31:38
  • 0
Polecacie coś na wągry i ogólnie na poprawę cery twarzy? #zdrowie #uroda #rozowepaski #pytaniedorozowychpaskow
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 11.09.2023, 17:40:44 via Wykop
  • 0
@jan-chrzciciel: Atrederm.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
10.09.2023, 16:48:26
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 10.09.2023, 22:16:12 via Wykop
  • 7
@mirko_anonim: Nigdy nie dałem żonie powodu do nieufności, tylko przez 7 lat ją zdradzałem. No faktycznie logiczne.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
09.09.2023, 14:59:30
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 09.09.2023, 21:47:50 via Wykop
  • 3
@WarlordShadow: Po pierwsze, to istnieje coś takiego jak intercyza, żeby zabezpieczyć przed żoną ten Twój ogromy majątek. Po drugie, ta biedna żona wnosi aktywa niematerialne, z których Ty korzystasz ileś lat, a które mają wysoką wartość na rynku- uroda, płodność, młodość, jej czas, uwaga i atencja, którą Cię obdarza, a nierzadko przedłuża Twoją linię genetyczną, dając Ci potomka i go wychowując- jakby dobrze policzyć, to być może byś jeszcze tego
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 09.09.2023, 22:50:05 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 10.09.2023, 09:35:06 via Wykop
  • 1
@WarlordShadow: Dyskutuj o meritum, a nie mi tu wyjeżdżasz z graniem na emocjach, że sam się przekonam i podobne bzdury- ja pisałam wyłącznie o nierównej wartości nimaterialnego wkładu w stałym związku- przynajmniej do pewnego etapu trwania związku. W żaden sposób moich argumentów merytorycznie nie podważyłeś , a do bzdur niemających znaczenia w dyskusji odnosić się nie zamierzam. Jeśli jesteś poważnym człowiekiem, podaj kontrargumenty świadczące o tym, że przykłady, które podałam,
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 10.09.2023, 17:41:46 via Wykop
  • 1
@WarlordShadow: Raczej jest to wymiana, jednej stronie zależy bardziej na pewnych aspektach, a drugiej na innych- potrzeby obojga płci różnią się od siebie. Natomiast meritum jest takie- wartość niematerialnego wkładu kobiety jest większa względem wkładu męskiego, przynajmniej przez pierwsze lata związku, natomiast zaryzykuję stwierdzenie, że wraz z upływem lat związku, aktywa te się wyrównują lub przynajmniej różnica znacząco się zmniejsza.
  • Odpowiedz
Van-der-Ledre
Van-der-Ledre
09.09.2023, 23:15:17
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 09.09.2023, 23:26:21 via Wykop
  • 0
@RadzieckiSnajper: Z jakiego to jest filmu?
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 09.09.2023, 23:34:42 via Wykop
  • 0
@RadzieckiSnajper: Ja pytałam o film, bo jestem przekonana, że pamiętam podobną kwestię skądś, że koleś mówił takie coś, że jedna strona jego osobowości każe mu się kobietą opiekować, a druga w tej samej chwili wyobraża sobie jakieś krzywdy wyrządzane tej kobiecie- sądziłam, że to parafraza.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 09.09.2023, 23:39:12 via Wykop
  • 0
@RadzieckiSnajper: A, racja:) Chyba było w tym filmie biograficznym o nim, albo gdzieś czytałam o tym. Dzięki:)
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 09.09.2023, 23:45:39 via Wykop
  • 0
@przegrywoski: No to może jednak i stąd, aczkolwiek już byłam pewna że to z Teda Bundy'ego...
  • Odpowiedz

809

Była żona M.Adamczyka przerywa milczenie. Robi się ciekawie

Pokaż treści 18+

Była żona M.Adamczyka przerywa milczenie. Robi się ciekawie

Czy za uśmiechniętą twarzą znanego z Wiadomości Michała Adamczyka kryje się inne, mroczne oblicze? Onet ujawnił szokujące szczegóły akt sprawy sprzed 20 lat. Wynika z nich, że gwiazdor TVP usłyszał wyrok za przemoc wobec bliskiej mu kobiety. "Fakt" dotarł do drugiej żony Adamczyka, z którą dziennika

ScypioAfricanus
z
fakt.pl
dodany: 07.09.2023, 17:20:00
  • 101
  • #
    tvpiscodzienny
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
  • #
    tvp
  • #
    bekazpodludzi
Echo225
Echo225 08.09.2023, 19:59:31 via Wykop
  • -1
@cyprianos: A czy on się zajmował dzieckiem w zakresie czasowym, jak i w kwestii poświęcanej uwagi w dokładnie takim stopniu, jak matka? Bo jeśli tak, to oczywiście że powinni płacić po równo. Ale jeśli tylko płacił, plus wykonał telefon raz w tygodniu i raz w tygodniu dziecko na lody zabrał, to może powinien jednak trochę więcej się dokładać? Aby matka mogła np. opiekunkę opłacić, żeby wyjść z domu od czasu
Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:07:21 via Wykop
  • -1
@rafal-heros: Zależy jaki facet. Niektórym wystarczy powiedzieć "nie" albo się krzywo spojrzeć.
Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:09:14 via Wykop
  • 0
@Pedator: Ależ masz przenikliwy wzrok, potrafisz nawet rozpoznać IQ po wyglądzie!
Echo225
Echo225 09.09.2023, 09:38:14 via Wykop
  • 0
@Pedator: No norma widziana obecnie na ulicach pokazuje coś innego- ogromna ilość kobiet się ostrzykuje, więc powoli staje się to już normą. Dbanie o urodę nie stoi w sprzeczności z inteligencją, ocenianie czyjeś inteligencji po wyglądzie już tak.
Echo225
Echo225 09.09.2023, 09:42:55 via Wykop
  • 0
@cyprianos: 1200 zł to są dzisiaj śmieszne pieniądze, liczysz koszt utrzymania dziecka- w sensie opłata za mieszkanie/ czynsz/wodę/prąd/śmieci/dowożenie dziecka- paliwo, utrzymanie auta, jedzenie, ciuchy, wszelkie zachcianki, zajęcia dodatkowe, prezenty z okazji różnych, plus prezenty dla kolegów przy zaproszeniach na urodziny, atrakcje różne i wyjścia itd. itp? A jak wycenisz czas poświęcany na "obsługę" dziecka- włącznie np. ze wstawaniem w nocy, jak małe? Jeśli to spada tylko na jednego rodzica, to
Echo225
Echo225 09.09.2023, 09:55:02 via Wykop
  • 0
@Pedator: No inteligĘtna pewnie nie.
Echo225
Echo225 09.09.2023, 14:31:39 via Wykop
  • 0
@cyprianos: Mam dzieci, koszt wychowania dziecka należy obliczać uczciwie, wliczając w to wszystkie wydatki- dziecko pod mostem nie mieszka, wody traci się na samo pranie o wiele więcej niż bez dzieci, że o kosztach związanych z obsługą dziecka już nie wspomnę- to też koszt, tyle że niematerialny. Alimenciarze jak Ty zawsze się tłumaczą, ile to nie dają i że była żona za to na paznokcie chodzi, a prawda jest taka,

773

Nagły wzrost zbiorowych gwałtów. Dwie trzecie Włochów chce przymusowej kastracji

Pokaż treści 18+

Nagły wzrost zbiorowych gwałtów. Dwie trzecie Włochów chce przymusowej kastracji

Dwie trzecie Włochów chce przymusowej kastracji gwałcicieli. We Włoszech doszło w ostatnim czasie do wielu brutalnych gwałtów zbiorowych. Z opublikowanych sondaży wynika, że prawie 70 procent ankietowanych domaga się przymusowej chemicznej kastracji tych przestępców.

AnimeRPG
z
gazetalubuska.pl
dodany: 07.09.2023, 22:08:41
  • 151
  • #
    wlochy
  • #
    europa
  • #
    zagranico
  • #
    rozowepaski
  • #
    blackpill
  • #
    penis
Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:15:26 via Wykop
  • 1
@RychuiPeja: Mózg- zdrowie psychiczne to też ciało. I g---t, a zbiorowy tym bardziej, uszkadza je na tyle, że może to się skończyć samobójczą śmiercią ofiary.
Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:16:45 via Wykop
  • 0
@RychuiPeja: Możesz zostać zgwałcony- analnie, przez stado większych od Ciebie facetów. To jest porównywalne do zbiorowego gwałtu na kobiecie. Dalej byłbyś zadowolony?
Echo225
Echo225 09.09.2023, 09:32:59 via Wykop
  • 0
@RychuiPeja: Jesteś niepoważny, g---t to nie jest s--s, tylko tortura właśnie. A u kobiet to jest wdzieranie się do ich ciała, zadając ból i upokorzenie- można to porównać do seksu analnego bez zgody u mężczyzny- jak wolisz, to dokonanego przez stado brzydkich, grubych bab. Tobie się wydaje, że g---t dla kobiety jest przyjemnością? Zresztą po Twoim poście o skaczącej na penisie Julce widać, że dyskutować nie ma sensu. Więc jak
Echo225
Echo225 09.09.2023, 10:13:58 via Wykop
  • 0
@RychuiPeja: Nie, to Ty się mylisz. Po prostu aktu seksualnego u mężczyzny i kobiety nie można porównać na skutek różnicy w budowie anatomicznej- narządy płciowe wewnątrz i na zewnątrz ciała. S--s można również uprawiać analnie i jako taki porównywalny jest do seksu waginalnego. Wobec tego g---t zadany mężczyźnie analnie za pomocą penisa- przez innego mężczyznę tudzież za pomocą narzędzia- przez kobietę jest jak najbardziej porównywalny do gwałtu waginalnego u kobiety.
Echo225
Echo225 09.09.2023, 10:29:40 via Wykop
  • 0
@RychuiPeja: Nie, nie podwójne standardy, bo Ty nie porównujesz tego samego- zgwałcenie przez penetrację czyjegoś ciała nijak nie jest porównywalne do zmuszenia do penetrowania. Trauma i krzywda nie jest porównywalna. Dla mnie ofiary zgwałcenia przez penetrację obojga płci skrzywdzone są tak samo, Tobie się natomiast wydaje, że kobieta cierpi mniej- a to są podwójne standardy właśnie. Zatem zgadzam się- dalszą dyskusja nie ma sensu.
mirko_anonim
mirko_anonim
08.09.2023, 15:05:49
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:43:09 via Wykop
  • 3
@Tata_Kasi: Ciekawe, co Ty będziesz wspominał na łożu śmierci. Czy aby nie WZW, albo inną wenerę. Naiwniacy, wydaje się Wam, że tacy wyjątkowi jesteście, że one tylko Wam bez gumy dają, te "prawie dziewice". Szkoda tylko nieswiadomych kobiet, które mogą zapłacić życiem lub bezpłodnością za Waszą rozwiązłość.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:50:07 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 08.09.2023, 20:59:04 via Wykop
  • 1
@Tata_Kasi: Ja pisałam ogólnie. A Ty polecasz innym, aby właśnie w taki sposób postępowali, a wielu jest takich, którzy zdradzają nieświadome kobiety i następnie zarażają je np. chlamydią czy HPV, co kobieta może przypłacić brakiem potomstwa czy nawet śmiercią. Doradzanie innym to jest odpowiedzialność.
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 08.09.2023, 21:12:10 via Wykop
  • 2
@Tata_Kasi: Czy nienawidzę? Raczej gardzę. Użytkownikami tym bardziej. Czytałam niemal wszystkie Twoje wypowiedzi na tym portalu, więc wiem, że nie tylko tu polecałeś takie postępowanie. Facet z anonima może poznać kogoś na stałe, do związku i założenia rodziny i nieświadomie przenieść zakażenie od tej "utrzymanki" na swoją kobietę- bo spał bez gumy z kobietą gościnną w kroku. Dziewica jest dziewicą do momentu rozdziewiczenia. Kiedy opuszcza Twoje mieszkanie, a wraca po
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 08.09.2023, 21:48:01 via Wykop
  • 1
@Tata_Kasi: No tak, każdy decyduje o swoim losie, o ile jest tego świadomy. Kobieta czy mężczyzna zresztą, którzy ufają drugiej stronie, bo kochają, a sami są okłamywani i narażani na ryzyko, takiego wyboru nie mają... Ktoś decyduje za nich. Z tej dwójki akurat kobieta ma wielokrotnie większe szanse na złapanie czegoś w prezencie z racji budowy anatomicznej i niestety są to groźne dla jej zdrowia, życia oraz zdrowia i życia
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 09.09.2023, 09:20:58 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Echo225
Echo225 09.09.2023, 09:23:47 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 8
  • Strona 1 z 8
  • >
  • Podobno w życiu trzeba mieć koniecznie jakieś pasje... No to założyłam tu konto :D

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 17.06.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking