Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko256
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
TheKirghizLight

TheKirghizLight

Dołączył 3 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4834
  • Znaleziska 2161
  • Mikroblog 2673
  • Obserwujący 46
  • Obserwowane 1
Niesondzem
Niesondzem
27.11.2025, 16:45:51
  • 43
śmiem twierdzić że większośc problemów z kapitalizmem wynika z tego obrazka
To znaczy że wiesz że robią cie w c---a tylko że nie masz alternatywy
a odpowiedz trolli to "zaloz firmę"
#antykapitalizm #kolchoz #pracbaza
Niesondzem - śmiem twierdzić że większośc problemów z kapitalizmem wynika z tego obra...

źródło: image

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 17:02:21 via Wykop
  • 7
Masz alternatywę, ale nie podejmiesz ryzyka.


@brygadzistausmiechnietejpolski: Na pewno chodzi o ryzyko, a nie kapitał, czy to właściwy, czy dalej społeczny i kulturowy. I zawsze dziwnym przypadkiem ci co odnoszą największe sukcesy to ci co mają kapitał właściwy (z kolonizacji), społeczny i kulturowy. Wzorcowy przykład Bill Gates. Kapitał z kolonizacji po rodzicach, znajomości matki z szefem IBM, szkoła z dostępem do komputerów i geniusz biznesu, wielki ryzykant postanowił kupić Quick
  • Odpowiedz

531

Razem nie poprze liberalizacji przepisów dot. najemców niepłacących za wynajem

Tyle gadania o tych mieszkaniach, a jak przychodzi co do czego, żeby jakoś wspomóc rynek mieszkaniowy, zachęcić właścicieli by wynajmowali swoje mieszkania, sprawić, że więcej pustych mieszkań trafi na rynek, bez obawy o oszustów, to "to i tak by nic nie dało". Trzeba więcej sądów, sądów :)

Shiroi420
z
x.com
dodany: 26.11.2025, 21:25:07
  • 174
  • #
    konfederacja
  • #
    razem
  • #
    zandberg
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    polityka
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 10:16:51 via Wykop
  • -7
Pamiętajcie na kogo nie głosowac za niecałe dwa lata.


@MaxiuBaxiu: Ooo, przyszły miliarder, kapitalista bez kapitału i antypolak do tego, bo współczynnik urodzeń to 1,099 i już jasno społeczenstwo dało do zrozumienia, że dziecka u czynszojada nie zrobi.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 10:19:20 via Wykop
  • -7
Czego sie spodziewaliście po lewicy? Przecież Senyszyl, idolka młodych kobiet które nie mają mieszkania trzyma 5 pustych i najeżdża na patryjarchalne Państwo które utrudnia młodym kobietom (facetom już nie, wiadomo) wejście w dorosłe życie przez brak mieszkań na rynku xD


@Pytalski_malopolan: Współczynnik urodzeń to 1,099. Nie będzie u dzieci u czynszojada. To końcowka 2025, nie 2010, nie 1995. Nie udało się, wszystko jest jasne.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 10:20:28 via Wykop
  • -3
Nie wiem czy u was w squacie to ogarnięcie, ale rentierzy płacą podatek. Co kwartał place państwu polskiemu za to, że w moim mieszkaniu, kupionym za moje pieniądze, ktoś mieszka.


@Ratto: Chodzi o taki podatek, żebyś na tym nie zarabiał, bo kto nie pracuje, ten nie je, tak jak pisał Adam Smith. Nie chcemy czynszojadów. Nie zrobimy u nich dzieci, więc po co państwo ma was chronić? Państwo przez was
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 10:22:27 via Wykop
  • -11
Kolejny temacik kapialistów bez kapitału przyszłych miliarderów. Przypominam każdemu z was, że nigdy, ale to przenigdy nie będziecie bogaci. Elon Muzgownica nie chce być waszym ziomem. A wasz dobrodziej natychmiast was wyrzuci z pracy jak znajdzie tańszego. Możecie darować wszelkie oniryczno-onanistyczne marzenia o bogactwie. Przypominam też, że współczynnik urodzeń to 1,099 a nikt nie zrobi dziecka u czynszojada. Nie ma takkiej opcji. Nie spamujcie więc potem o planach Kalergiego etc, bo plan
TheKirghizLight - Kolejny temacik kapialistów bez kapitału przyszłych miliarderów. Pr...

źródło: kapitalizm 10

Pobierz
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 11:24:47 via Wykop
  • -5
Lenin też tak gadał, ale już się nie damy nabrać towarzyszu


@lodowy19: O podatku katastralnym to pisał z kolei Adam Smith. A w USA jeden z najwyższych jest w Texasie. Smith to też był lenista? I stan Texas?

@omgzpwnd Adam Smith to komuch? No ładnie. I że stan Texas jest komunistyczny. No ładnie.

Oczywiście obaj nigdy bogaci nie będzie, bo jesteście kapitalistu bez kapitału.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 11:25:50 via Wykop
  • -5
ponownie - źródłem jest jakiś nieruchający wykopek. Zabieraj te wypierdy i idź zaśmiecać inny portal.

Jak nie chcesz pracować to nie dostaniesz swojego mieszkania bo nigdy nie będzie cię stać. Przykro mi, nikt nie będzie utrzymywał darmozjadów. Z panem bogiem.


@PuchaczLesny: Dokładnie. Jak nie chcesz pracować to nic nie dostaniesz. W końcu sie z czymś zgadzamy. A czynszojad nie pracuje, wiec nie zarabia.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 11:27:17 via Wykop
  • -4
Niespodzianką dla Ciebie będzie pewnie informacja, że w tym kraju około 1/4 gruntów jest wynajmowana. A to akurat nie napisał Adam Smith, bo to cytat z Biblii :D Widzę że edukacja w squatach sięgnęła dna, ale fajnie, że się biblią zainteresowaliście.


@Ratto: Fajnie, fajnie, ale za każdym razem przy konsultacjach społecznych, za każdym razem w tematach o demografii czy to w internecie czy w realu pojawia się ten sam powód
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 11:29:00 via Wykop
  • -2
@Jorund225: Miło się to czyta ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Ja to planuje zrobić tak. Kupuje parówki i ketchup w biedronce. Robię się stragan. Sprzedaje paróweczki mniam mniam. Po miesiącu zatrudniam kogoś do roboty, po 3 kolejne osoby, a po pół roku organizację firmy a po roku się lecę na Bahamy i liczę zysk i kupuje mieszkania na wynajem. Każdy może, tylko trzeba chcieć ( ͡°
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 13:22:34 via Wykop
  • -3
Wszystko w swoim czasie. Niedługo kryzys, i skończą się wasze lewackie p---------a tak jak i wasze okradanie ludzi. Zrobi się z wami porządek. Przypomnij sobie ten komentarz za kilka lat.


@crazy_wolf: Tak, tak, wielki kryzys, czyli pękniecie bańki nieudanego pomysłu Balcerowicza, tak? To masz na myśli? Jak tak to nieruchomości są cześcią tej bańki. Pomysł na kraj gdzie produkuje się śrubki a prace biurowe to usługi BPO nie mógł się udać
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 14:20:05 via Wykop
  • -2
Może spróbuj nie zwalać swoich niepowodzeń życiowych na zły system, opresję, spiski. Zacznij brać to na klatę i spróbuj coś poprawić, bo smutno i śmieszno to czytać.


@Ratto: Wiem, wiem. Jak lewak nie ma kasy to zwala na system, a jak się okaże, że ma kasę to hipokryta. A tak to krzywa popytu i podaży nie istnieje, podobnie jak teren na nowe mieszkania jest nieskończony i kraj lekarzy i dyrektorów

440

Lewica proponuje podatek katastralny. "Od trzeciego mieszkania", mówi ekspert

Podatek katastralny wkrótce może stać się nową rzeczywistością Polaków. O to, jak informuje RMF FM, od grudnia ma zabiegać Lewica. Według mnie powinno się wprowadzić ten podatek od trzeciego mieszkania, powiedział Piotr Kuczyński, analityk rynków finansowych Domu Inwestycyjnego Xelion w rozmowie z

ross-flow
z
fxmag.pl
dodany: 26.11.2025, 13:48:05
  • 374
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkania
  • #
    polska
  • #
    podatek
  • #
    wydarzenia
  • #
    polityka
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:15:56 via Wykop
  • -5
Czyli prywatnym ludziom ograniczymy zakup i posiadanie,a fundusze inwestycyjne będą miały po 2 mieszkania na każdą spółeczke i nie zapłacą nic.


@Huop_z_lasu:
TheKirghizLight - >Czyli prywatnym ludziom ograniczymy zakup i posiadanie,a fundusze ...

źródło: kapitalizm copy

Pobierz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:17:27 via Wykop
  • -7
@PuchaczLesny: Ooo przyszły miliarder kapitalista bez kapitału. Za prowadzenie antypolskiej polityki (nikt dziecka u czynszojada nie zrobi) dostajesz certyfikat jakości antypolaka za realizowanie planu "The Great Replacement". Kalergi byłby z Ciebie dumny.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:18:29 via Wykop
  • -6
bo dla polaka zarabiajacego 3600 kazde ograniczenie nierownosci spolecznych to literalnie komunizm, bo co jak on wygra w eurojackpot, to tez by chcial sobie kupic 10 mieszkan i zyc z wynajmu, a tak to lewaki mu ograniczaja i bedzie musial zainwestowac w jakas gielde ktora wypracowuje dobrobyt i innowacje, zamiast w beton, ktory nie sluzy niczemu poza kumulowaniem bogactwa u waskiej grupy ludzi xd


@harrame:

bo dla polaka zarabiajacego 3600
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:21:40 via Wykop
  • 1
Komentarze w tym temacie to kolejny zjazd przyszłych miliarderów - kapitalistów bez kapitału co już obliczają ile stracą jak kiedyś (nigdy) będą mieć x mieszkań. Współczynnik urodzeń 1,099. Społeczenstwo daje jasny sygnał, że dziecka u czynszojada nie robi. A wykopkowi kapitaliści bez kapitału dalej swoje oniryczno-onanistyczne marzenia o bogactwie. Już siebie wyobrażali jak mają ze 100 mieszkań i sobie chillują w Hiszpanii a inni na nich z----------ą a równocześnie jak lud ich
TheKirghizLight - Komentarze w tym temacie to kolejny zjazd przyszłych miliarderów - ...

źródło: kapitalizm 10

Pobierz
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:23:00 via Wykop
  • -2
Katastral jest komunistycznym podatkiem od zamożności. Rodzice jeśli chcą zadbać o dzieci inwestują w domy i mieszkania dla nich. Katastral powoduje dramatyczny spadek dzietności.

Pomysł wydziedziczenia tym podatkiem jest do bardzo groźny. Ludzie promujący go są po prostu źli.


@TatusBogus: Sugerujesz, że Adam Smith, ojciec ekonomii był komunistą? Sugerujesz, że stan Texas, który ma jeden z najwyższych podatków katastralnych jest komunistyczny?
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:24:04 via Wykop
  • -1
Kolejne komiczne przepisy uderzające nie w najbogatszych tylko w zwykłych ludzi


@Grzesiok: Nigdy bogaty nie będziesz kapitalisto bez kapitału, więc daruj sobie wyobrażenia ile stracisz na tym podatku, bo Cie przenigdy to dotyczyć nie będzie. I nie. Elon Muzgownica nie chce być twoim ziomem.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:30:45 via Wykop
  • -5
A poza tym to oczywiste kłamstwo i odklejka komunisty który legalnie kradłby ludziom mieszkania na które pracowali 10-15 lat.

Jakby ucinać ręce za takie pomysły to szybko partia razem by się rozwiązała. Ha tfu.


@PuchaczLesny: Przypominam, że zwolennikiem tego podatku był Adam Smith. A w USA stan, który słynie z jednej z najwyższych stawek to Texas. Sugerujesz, że Adam Smith to komunista był i że Texas jest komunistyczny? Nie pracujesz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 09:38:46 via Wykop
  • -5
przypominam, że g---o mnie to obchodzi, a jak lubisz politykę USA to wywalaj do USA i przestań generować problemy antypolski dzbanie. Prawie 90% polaków mieszka we własnych mieszkaniach. To znaczy, że problem nie istnieje.


@PuchaczLesny: Przypominam, że artykuł mówi o podatku od 3 mieszkania. I 90 procent Polaków nie posiada 3 mieszkań. A generujesz to Ty antypolskie wysrywy, bo nikt nie zrobi dziecka u czynszojada. A współczynnik urodzeń to 1,099.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 10:08:06 via Wykop
  • -5
Przypominam, że w polsce nie ma problemu z dostępnością mieszkań. To znaczy, że ludzie mogą ich nawet mieć 50.


@PuchaczLesny: Nie, nie mogą, bo nie mają na to pieniędzy i bez mieszkania nie robią dzieci. A teoretyczne możliwości z gatunku - możesz być miliarderem tego nie zmieniają.

Próby ograniczania tej możliwości to wymysł nawiedzonego lewactwa które próbuje manipulować rynkiem i wprowadzać swoją "sprawiedliwość społeczną" w sensie mieszkania dla zapijaczonych bezdomnych i niewypłacalnych
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 14:10:29 via Wykop
  • -1
ot klasyczna taktyka lewicy - wymyślić sobie argument u przeciwnika, atakować ten argument po czym na koniec ogłosić triumfalne zwycięstwo. Brawo kolego, wygrałeś sam ze sobą.


@Elitar: Wiem, wiem, przez lewagi nie możesz wrócić do twojego właściwego stanu a więc miliardera. Podobnie jak u każdego prawicowca. Każdy z was będzie bogaty jak tylko lewagi przestaną dokuczać. Kraj dyrektorów co sobie wzajemnie mieszkania wynajmują w końcu powstanie.
mirko_anonim
mirko_anonim
27.11.2025, 12:35:58
  • 0
✨️ Dlaczego ludzie nie chcą inwestować w nieruchomości? Ⓘ
Dlaczego ludzie zamiast cisnąć rynek wynajmu to cisną o ceny #nieruchomosci? Chodzi mi o to, że po co komu własne mieszkanie w dzisiejszych czasach, gdzie podobno ma być nas połowa mniej, ludzie nie chcą dzieci, żyją w pojedynkę, itp. Nawet gdyby duże mieszkanie w centrum kosztowało 250tys. to nadal to dużo za to że masz po prostu dach nad głową. Po
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.11.2025, 13:26:18 via Wykop
  • 7
@mirko_anonim: Na szybko:

-podwyżki kwoty wynajmu, bo tak sobie czynszojad uroił
-okresowy umowy a więc za rok możesz szukać nowego lokum
-proszenie dobrodzieja o to, aby zmiany zrobić w mieszkaniu
-ograniczenie jego meblami (jeżeli mieszkanie
  • Odpowiedz

582

Meta ukrywała badania o depresji i lęku wywoływanych przez Facebooka

Meta ukrywała badania o depresji i lęku wywoływanych przez Facebooka

Meta właściciel Facebooka i Instagrama miała zatrzymać własne badania, które wskazywały, że użytkownicy odstawiający platformę stawali się mniej depresyjni, mniej lękowi i rzadziej porównywali się społecznie.

FredOnizuka
z
portaltechnologiczny.pl
dodany: 25.11.2025, 08:56:56
  • 41
  • #
    facebook
  • #
    instagram
  • #
    mediaspolecznosciowe
  • #
    internet
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 20:14:00 via Wykop
  • 5
I znowu nękają biednego Marka, który dzień dobry mówił ludziom i się chce tylko biznesa prowadzić. Przecież to taki dobry chłopak. Czemu ludzie tak strasznie nękają umęczonych wizjonerów, co nigdy nie śpią i na własnym garbie trzymają ciężar całej ziemi? Cały czas się nęka ich podatkami, których wprawdzie nie płacą, ale sam fakt. Wiecie jak taki Mark cierpi? Pomyślcie też o nim. To naprawdę dobry chłopak. Dajcie mu biznesa prowadzić. Chcecie KOMUNIS???
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

620

Oblana benzyną i podpalona w pociągu przez seryjnego bandyte 72 aresztowaniami.

Pokaż treści 18+

Oblana benzyną i podpalona w pociągu przez seryjnego bandyte 72 aresztowaniami.

26-letnia kobieta siedziała w pociągu w Chicago korzystając z telefonu, kiedy mężczyzna podszedł do niej i wylał płyn z butelki na jej głowę. Kobieta rzuciła się do ucieczki, ale mężczyzna dogonił ją i podpalił benzyne. Ofiara wysiadła wciąż płonąc, następnie upadła na peronie tracąc przytomność

Kam3l
z
nypost.com
dodany: 25.11.2025, 05:35:46
  • 136
  • #
    terroryzm
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    usa
  • #
    rasizm
  • #
    przestepczosc
  • #
    kryminalne
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 10:45:55 via Wykop
  • -4
dla lewicy koszty się nie liczą. Liczy się niwelacja klasy średniej i wymieszanie genetyczne biedoty. Średnie IQ musi im odjechać w dół, żeby łatwiej motłochem sterować. A najlepsze, że wśród tej klasy dojonej i biedoty, której regularnie dokręcają śrubę, mają nadal wyborców XD


@Jare_K: Ale to przecież prawica nam sprowadza imigrantów i broni 10 metrowych klitek i czynszożerstwa jak i śmieciowych umów. Zapamiętaj sobie, że za każdym razem jak pszembeberce
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 10:48:01 via Wykop
  • 6
@xmas78: Tak się kończy państwo minimum gdzie nieleczelni bezdomni schziofrenizy latają sobie po ulicy. A latają sobie po ulicy, bo państwo nie chce za nich płacić w więzieniach. Nie zakładają bazarów z parówkami mniam mniam jak w bajkach nieudacznika Korwina Krula. Znowu leseferyzm się nie udał. Ale dajmy mu jeszcze jedną szansę. Skoro nie udał się w XIX wieku i doprowadził do Wielkiego Głodu w Irlandii, nie udał w XX,
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 10:49:15 via Wykop
  • 2
@WirujacaStupka: Tak się kończy państwo minimum, gdzie bezdomni nieleczeni schizofrenicy latają sobie po ulicy, bo państwo minimum ma Excela a w Excelu wyszło, że taki człowiek to koszt. A skoro jest kosztem no to wiadomo - prywatyzacja zysków a uspołecznienie strat.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 10:51:14 via Wykop
  • 5
Nic tylko czekać jak w historii z Charlotte wyjdzie, że to kolejny nieleczony bezdomny schizofrenik. Znów państwo minimum się nie udało. Nieleczeni bezdomni mieli zakładać stragany z parówkami mniam mniam jak w bajkach nieudacznika Korwina Krula, ale niestety zawsze się to kończy inaczej. A państwo minimum nie chce takich ludzi w więzieniach, bo one są kosztem, zwłaszcza, że wiele więzien w USA jest prywatne i świadczy usługi dla stanów. A takie leczenie
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 11:09:42 via Wykop
  • 4
K----n to ten, który mówił, żeby nie pokazywać w mediach niepełnosprawnych, gdy sam ma potężną wadę wymowy, a niby zarabia słowem? To dopiero ironia losu i mega hipokryzja w jednym.


@ameneos: Tak, to dokładnie ten geniusz ( ͡° ͜ʖ ͡°). Twierdził on też, że jak ktoś będzie bezdomny to jego problem, nie społeczeństwa. Jak widać po USA i numerach jak bezdomny z nożem czy bezdomny podpalacz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 13:28:03 via Wykop
  • -5
Pierdzielenie o państwie minimum. Popatrz sobie na grooming gangi w UK, co wyrabiają kolorowi i jak są karani. To jest wojna przeciw białym toczona rękami zdrajców rasy.


@NocnikDzienny: Tak, tak, wojna ras. Blablabla, a potem jak na obrazku i obrona czynszożerców, gdy społeczeństwo jasno mówi "NIE ZROBIĘ DZIECKA U CZYNSZOJADA PRACUJĄC NA ŚMIECIOWEJ UMOWIE, NIE MA TAKIEJ OPCJI".

bo lewaccy sędziowie ich nie zamykają, to jest powód.

Tu (po raz kolejny, jak
TheKirghizLight - > Pierdzielenie o państwie minimum. Popatrz sobie na grooming gangi...

źródło: kapitalizm 23

Pobierz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 16:39:16 via Wykop
  • -2
w bajkach Korwina Krula akurat występuje też czapa


@Aaaaarghhh: W USA czapa to na pierwszym miejscu zysk. Zysk z więźnia co ma pracować. Zysk z usług telekomów więziennych i ich zaporowych statek. Wiele więzień jest prywatna a praktycznie telekomy zawsze. To jest cała konkretna grupa pszembebercuw. I niestety nieleczony psychicznie chory człowiek nie będzie pracował, nie będzie kupował w kantynie, nie będzie też dzwonił. On jest kosztem. Będzie trzeba zapewniać

495

Valeo Chrzanów: Ładunek z spadł z helikoptera

Valeo Chrzanów: Ładunek z spadł z helikoptera

Sytuacja w Valeo Chrzanów przybiera na sile: Dyrekcja zamiast dogadać się z załogą woli zatrudnić helikoptery do transportu towarów. Jeden z nich zgubił ładunek w pobliskim lesie!

eugeniusz_geniusz
z
przelom.pl
dodany: 25.11.2025, 10:04:04
  • 155
  • #
    polska
  • #
    valeo
  • #
    chrzanow
  • #
    wiadomosci
  • #
    wydarzenia
  • #
    informacje
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 15:28:02 via Wykop
  • 16
@Pawel993:

boją sie zamknięcia zakładu pracy?


Tak było, zamkną zakład, biedny dobrodziej 30 lat dokłada do interesu. Po prostu liczą (i niestety mają rację), że wyjdą wielcy Polacy na biurowych posadach co będą bronić dobrodzieja, bo myślą, że są kimś, bo zarabiają 500zł więcej. Dobrze też wiedzą, że u siebie a więc kraju rewolucji francuskiej by było "tak, tak będzie panie pracowniku, tak, pieniądze się znajdą, tak, z prezesa pensji

314

Miliarderzy nie powinni istnieć? Władza, wyzysk i bezkarność

Pokaż treści 18+

Miliarderzy nie powinni istnieć? Władza, wyzysk i bezkarność

Jak najbogatsi wykorzystują majątek do łamania prawa, unikania podatków i wpływania na politykę, zachowując bezkarność?Jedni bogacze dla rozrywki zabijali przypadkowych ludzi, podczas gdy inni dokonywali czynów pedofilskich.

BojWhucie
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 24.11.2025, 08:24:22
  • 167
  • #
    antykapitalizm
  • #
    polityka
  • #
    pieniadze
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 12:36:32 via Wykop
  • 23
@jerry-snow: Twój obraz.
TheKirghizLight - @jerry-snow: Twój obraz.

źródło: kapitalizm copy

Pobierz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 12:37:26 via Wykop
  • 2
@argonauta1000: @jerry-snow Oooo, dwóch "przyszłych miliarderów", kapitalistów bez kapitału. Wy na obrazku.
TheKirghizLight - @argonauta1000: @jerry-snow Oooo, dwóch "przyszłych miliarderów", k...

źródło: kapitalizm 10

Pobierz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 16:19:39 via Wykop
  • -4
spora w tym zasługa lewicy, która dużo mówi o opodatkowaniu tryliarderów, a gdy przychodzi do konkretnych propozycji, to się okazuje, że chce podnieść PIT tym zarabiającym powyżej średniej krajowej.


@xetrov: Widzę bajki typowego korpo specjalisty co myślał, że jest kimś, bo ma pensję kasjerki w Luksemburgu i się zbliża (w swojej głowie, bo nawet o krok się przez całe życie nie zbliży) do swojego ziomala Elona Muzgownicy. No więc piszesz same
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 18:19:23 via Wykop
  • -6
czy ja powiedziałem, że chcę być miliarderem? Po prostu nie znoszę bazujących na resentymencie współczesnych farbowanych na zielono i tęczowo bolszewickich półgłówków.


@argonauta1000: Rewolucji, którą sobie w głowie uroiłeś a dzięki bierności miliarderzy są jeszcze bogatsi a kapitalizm to system ograniczony i kapitał się kumuluje i kumluje a szanse i możliwości jednostki maleją, bo Ty sobie uroiłeś jakieś bajki o rewolucji. Dlatego lepiej bronić miliarderów, bo tak jest lepiej. A jak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 18:21:32 via Wykop
  • -8
dokładnie tak jest, masz tak potężny umysł, że najwyraźniej wierzysz, że jak się Mariuszowi 7k brutto pln miesięcznie zostawi za dużo dochodu, to miną dwa lata i zostanie drugim Bezosem. Dokładnie tak jest, dlatego właśnie trzeba nałożyć jak najwyższe podatki na pracowników.


@xetrov: Nigdzie tego nie napisałem. To Ty sobie dopisałeś, a że w kapitalizmie zwykli ludzie będą płacić na bogatych i programy jak deweloper Plus czy w USA 30
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:26:54 via Wykop
  • -3
ależ ty jesteś ubogi. Materialnie i mentalnie.


@Restrukturyzacja: Oooo, kolejny "przyszły miliarder". Co tam kapitalisto bez kapitału? Kiedy spotkanie z Piżmowym Elonem? Bo rozumiem, że jesteś prawdziwym kapitalistą a nie jakimś nieudacznikiem z zarobkami typu kasjerka w Luksemburgu. Jak to drugie to nie odpisuj, bo nie piszę z nieudaniczkami z takimi zarobkami.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:28:33 via Wykop
  • -1
to może zamiast terroryzować zwykłych ludzi zlikwidujemy uop i wszyscy będą na kontrakcie?


@grzypAtomowy: Zwykłych ludzi to właśnie Ty też chcesz teraz terroryzować. Ludzie co wykonują zwykłe płace za słabe-średnie pieniądze nie chcą być na B2B. Nic na tym nie zyskują a jedynie tracą. Muszą płacić za księgowość i w każdej chwili mogą być zwolnieni. A przypominam, że współczynnik urodzeń to 1,099. Nikt nie zrobi dziecka na śmieciowej umowie jak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:33:41 via Wykop
  • -3
musisz się w końcu zdecydować, czy jesteś z bogatymi, czy z biednymi. Ta schizofrenia może cię doprowadzić do choroby.


@argonauta1000: Zawsze z biednymi. Ale pseudo bogatym kapitalistom bez kapitału zawsze przypomnę jaka jest ich klasa, choćby przez drwinę i szyderstwo. A Elon Muzgownica nie chce zostać ziomalem biedaka z zarobkami typu 15k. To są grosze w skali kapitalizmu. Śmiesznę pieniądze. A skoro bronisz miliarderów to należy drwić z twoich dochodów.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:44:48 via Wykop
  • -2
no ciekawe. Jestem na b2b i przejście na uop to ostatnie o czym marzę i nie znam nikogo kto ma kontrakt na siłe. Zawsze jest opcja robic to samo na uopie w tej, albo innej firmie.


@grzypAtomowy: Jak dobrze zarabiasz to jest to wybór. Jak słabo to nie ma wyboru. A ludzie ze zwykłymi zarobkami nie chcą być na B2B. Oni tylko i wyłącznie na tym tracą.

Jesli jednak kontraktor
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:57:16 via Wykop
  • 0
a nie mozemy pójść w drugą stronę i skończyć z przymusem UoP?


@grzypAtomowy: Chodzi przede wszystkim o zwykłych kurierów, dostawców jedzenia czy prace administracyjne niskiego szczebla itd.

A co do tego, że nie można rpzenieść to w wielu kontraktach jest zapis, że zleceniodawca musi zaakceptować każdego podwykonawcę przysłanego przez Kamilka i to jest UoP-killer


Dalej na B2B dużó osób zostanie. Co więcej PIP nagle nie będzie robił masowo kontroli. Jak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 09:03:29 via Wykop
  • 1
no to chyba ok, że jeśli ktoś chce Uop, a firmie ta forma współpracy nie pasuje to nie bierze takiego gagatka.Strony sie nie dogadały i każdy idzie w swoją stronę


@grzypAtomowy: I potem w wyniku przymusu ekonomicznego akceptuje niekorzystną ofertę a następnie olewa temat rozrodu i upada demografia kraju. Państwo akceptując ten stan rzeczy dąży do własnego zaniknięcia.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 09:16:49 via Wykop
  • 1
stworzyłeś sobie hohoła i z nim walczysz, a powiązanie b2b z dzietnością to już himalaje projekcji. Kontraktorzy normalnie mają dzieci i to często więcej niż jedno. Naczytałeś sie o przymusie ekonomicznym i nie bierzesz pod uwagę, że ludziom moze pasować taki stan rzeczy


@grzypAtomowy: Nie, ludziom co zarabiają 6k nie pasują takie rzeczy. Nie pasuje im koszt w postaci księgowości (i tym samym zarabiają mnej niż pensja na UOP), nie
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 10:37:08 via Wykop
  • 2
Ależ oczywiście, że istnieje korzyść - nazywa się to wolność. I wyobraź sobie, że niektórzy cenią ją sobie bardziej niż pieniądze.


@FredOnizuka: Wolność do bycia niewolnikiem nie jest wolnością.

Ale rozumiem, koncepcja wolności jest dla Ciebie niezrozumiała - w środowiskach lewicowych standardem są zapędy

377

Bill Gates: Jeśli robot zabierze twoją pracę, powinien płacić podatki.

Bill Gates: Jeśli robot zabierze twoją pracę, powinien płacić podatki.

Bill Gates, współzałożyciel Microsoftu, ponownie wraca do kontrowersyjnej koncepcji opodatkowania robotów i sztucznej inteligencji, które mogą zastąpić ludzi w miejscu pracy. W wywiadzie dla Quartz zaproponował rozwiązanie, które według niego mogłoby zabezpieczyć gospodarkę w erze automatyzacji.

FredOnizuka
z
ithardware.pl
dodany: 24.11.2025, 20:12:38
  • 199
  • #
    billgates
  • #
    roboty
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    praca
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:23:00 via Wykop
  • 2
w zasadzie można znaleźć analogię do czasów starożytnych, w której wszystkie prace były wykonywane przez prawie darmowych niewolników.


@barman84: No i skończyło się to przzejęciem władzy przez Cezara i de facto pierwszą rewolucją prowadząca do polepszenia losu zwykłych obywateli rzymskich przez reformy jakich się podjął. A potem on i cała julijsko-klaudyjska dokonała w sumie rzezi swojej klasy społecznej i zanikli ludzie co mieli wszystko. Z resztą jak się poszuka źródeł
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:54:18 via Wykop
  • -1
Kaligula :) ?? No proszę. Przecież największy "socjal" wprowadził Hadrian.


@barman84: Chodziło o świra z dynastii julijsko-klaudyjskiej. I rozchodzi się o to, że za czasów republiki to zwykły człowiek akurat nic nie miał. I rewolucji dokonała garstka pośród najbogatszej klasy, która też dokonala eksterminacji tej klasy i potem sama też została zlikwidowana. Oczywiście Cezar kierował się przede wszystkim zdobyciem jednowładztwa co nie zmienia faktu, że dużo jego reform miało charakter

653

"Traktują nas jak niewolników". Strajk generalny w kilku fabrykach firmy Valeo.

"Traktują nas jak niewolników". Strajk generalny w kilku fabrykach firmy Valeo.

Od czwartku od 6 rano trwa strajk generalny w kilku fabrykach Valeo w Polsce. Firma produkuje części samochodowe. Największy protest trwa w zakładzie w Chrzanowie, gdzie podczas porannej zmiany odeszło od maszyn prawie 300 osób, a po południu kolejne 200.

Zakopianczyk
z
onet.pl
dodany: 21.11.2025, 06:59:43
  • 312
  • #
    chrzanow
  • #
    myslowice
  • #
    trzebinia
  • #
    strajk
  • #
    valeo
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 15:03:07 via Wykop
  • 23
@CalibraTeam:

Mnie zawsze uczono, że jak się gdzieś w robocie nie podoba, to się składa wypowiedzenie


Taki z Ciebie inteligent wyuczony a jeszcze się nie nauczyłeś, że istnieje coś takiego jak przymus ekonomiczny. Ludzie muszą jeść i mieć gdzie mieszkać panie inteligencie. Tyle nauczyli a podstaw nie nauczyli. Będę tak miły, że jakbyś miał problem to pisz. Ja Ci z chęcią wyjąsnię, bo widzę, że kiepskiej jakości byli ci twoi
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 15:04:39 via Wykop
  • 4
i tym to się skończy, będzie kolejny sukces Solidarności


@Pawel993: To niech w----------ą. Nie chcemy g---o firm. Jak chcesz prowadzić śmiecio firmę to w ogóle jej nawet nie zakładaj. Jedyne co powinieneś dostać od społeczeństwa to pogardę za samą myśl o założeniu tego typu firmy.

A państwo na zakończenie powinno zrobić taką kontrolę jak wygląda praca w tej firmie i maksymalne kary za każde uchybienie i natychmiastowa wykonalność z kont
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 16:11:51 via Wykop
  • 2
Trzeba przekwalifikować się uzyskać jakich fach choćby to było umiejętność kładzenia płytek i możesz rządzić na rynku


@Lech1990: I jak wszyscy się przekwalifukują i będą rozwijać to będą dobrze zarabiać, tak?
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 16:13:27 via Wykop
  • 5
ogólnie to jestem za tym żeby ludzie nie byli zmuszani do podpisywania umów które im się nie podobają.


@Zle_Japko: Na pewno nie istnieje coś takiego jak przymus ekonomiczny, bo ludzie nie muszą jeść i nie muszą mieć gdzie mieszkać. A pszembeberca nigdy by tego nie wykorzystywałby, bo to człowiek cnót wszelakich.

Precz z przymusem podpisywania umów! mnie na szczęście nie dopadli i pracuje tam gdzie chciałem ja. Ale boje się
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 16:21:38 via Wykop
  • 5
Teraz o pracę nie jest już tak lekko, a jak pracujesz w pierdziszewie dolnym, to jeszczcze trudniej. Są miejscowości gdzie za większość zatrudnienia odpowiada 1 firma.


@guilmonn: Niestety wątpie, aby pan inteligent byl tego świadomy, a już na pewno nie jest pojęcia monopsonisty na rynku pracy, a już sami liberalni ekonomiści dokładnie opisali to zjawisko i co robi monopsonista. I jako państwo należy monopsonistę ustawić do pionu. Odebrać mu faktyczne wykorzystywanie swojej
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 16:26:00 via Wykop
  • 0
super jedyny kolchoz na tym zadupiu zamkna to potem kwik ze bezrobocie


@Pawel993: Fajnie, ale nie chcemy śmieciofirm. Niech nie powstają. Co więcej państwo powinno maksymalnie wykorzystywać swoje możliwości na smieciofirmach, a więc kary za cokolwiek, blokowanie kont śmiecio firmy i to samo względem osób co pełnią funkcję organu. Jak jeden prezes się dowie, że innemu komornik skarbowy zablokował konto i ustanowił hipotekę na nieruchomości to szybciutko spokornieje. A jak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 16:33:40 via Wykop
  • 3
taa twoja polityka spowoduje jak w latach 90-tych czyli Polacy wyjezdzajacy na jakas sortownie cebuli do Holandii za gowniane wyplaty


@Pawel993: Ale oni wyjeżdzali, bo jedyne oferty pracy w Polsce to były właśnie śmiecio-firmy. Do tego mamy upadającą demografię (dzięki kulturze z--------u i chorym cenom mieszkań). Więc o czym my mówimy? To co Ty piszesz to chęć sztucznego utrzymywania przy kraju bazującego na śmiecio-firmach. To nie jest leczenie, bo zanikamy.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 16:35:30 via Wykop
  • 4
czyli zwiazki to juz za malo?


@jerry-snow: Jak chcesz sprowadzać imigrantów co mają zastąpić Polaków to tak, to jest za mało. A skuteczne działanie organów jak PIP to druga sprawa.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 18:47:03 via Wykop
  • 5
Nie, nie ma żadnego przymusu. Przymus jest w ich głowach.


@editores: Tak było, wystarczy się rozwijać i w końcu powstanie kraj lekarzy i informatyków co sobie wzajemnie wynajmują mieszkania w Warszawie.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 18:48:52 via Wykop
  • 1
ale zeby pensje rosly trzeba zrobic inwestycje i zwiekszyc efektywnosc,


@Pawel993: Jak juz wiemy dzięki panowi Mentzenowi to pszembebercy nie chcą inwestować.

Zbedne etaty do likwidacji ale wiadomo ze na to nigdy zwiazek zawodowy sie nie zgodzi wiec statek coraz wiecej wody nabiera i w pewnym momencie pojdzie na dno
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 18:52:08 via Wykop
  • 3
: a co oni robili jak nie bylo tam tej fabryki? Podpowiem - nic albo wyjezdzali. Teraz tez moga robic nic, albo wyjechac albo pracowac za najnizsza w fabryce.


@oddalenie: Istnienie g---o zakładu powoduje, że ludzie nie podejmują tak radykalnych decyzji. To po pierwsze. Po drugie chodzi o danie sygnału innym g---o firmom, że nie tylko nam nie zależy na ich istnieniu, ale że je chętnie zniszczymy jak będzie trzeba.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 19:15:19 via Wykop
  • 2
lol. Dla was komuszkow kazda firma jest gowno warta i w sumie jedyne co potraficie to niszczyc.


@oddalenie: Nie podoba to sobie sam prowadź firmę, dosłownie sam, bez pracowników i nie na terytorium kraju. Na pustynię się przenieś.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 19:54:53 via Wykop
  • 1
a co przedsiębiorce obchodzi przymus ekonomiczny jego pracownika? to chyba jest sprawa pracownika żeby uwolnić się od przymusu ekonomicznego?


@Zle_Japko: Dokładnie. I pracownicy tworzą związek zawodowy, bo w grupie siła. Jak w naturze np. stadio hien czy wilków i osaczyć dużego drapieżnika. O to chodzi.

Przychodzi Ci jakiś człowiek za minimalną obaj się zgadzacie że będzie u Ciebie pracował za taką stawkę a po podpisaniu umowy on zaczyna gadać że on
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 19:56:45 via Wykop
  • 2
a nauczono cię że jak fabryka się wyniesie do innego kraju to ci z przymusem ekonomicznym zostaną bez jakiejkolwiek pracy i nie będą mieli co jeść?


@donatien-de-sade: Nigdzie nie wyjadą, te nudne bajki się już nam przejadły. A jak jedna śmiecio firma ucieknie to dobrze, inne zobaczą, że nia ma taryfy ulgowej i np. lokalny Januszek zrozumie, że nie będzie nowego Ferrari, co najwyżej 5 letnie BMW, które Januszek przyjmie
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 20:06:55 via Wykop
  • 0
przecież możesz odmówić? xD słyszałeś o czymś takim?


@Zle_Japko: No i odmawiają jako grupa. Ale to Tobie się coś nie podoba, bo jak to tak, że maluczcy się jednoczą przeciwko dużemu.

no to jest oczywiste - idziesz do szefa mówisz mu dowaliłeś mi to to i to to dawaj wiecej kasy. Jak on odmawia to rzucasz mu wypowiedzenie - koniec tej
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.11.2025, 20:59:35 via Wykop
  • 3
Polska jest skończona.


@editores: Tak, nasza demografia jest skończona. Opcje są dwie - albo podejmujemy ryzykowane leczenie albo czekamy na śmierć pacjenta. Innego wyboru nie ma.

Niekoniecznie trzeba być lekarzem i informatykiem. Nawet nauczyciel w szkole podstawowej ma teraz całkiem
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:24:59 via Wykop
  • 2
Standardowo strajkuja tylko pisowscy dzialacze a reszta chce normalnie pracowac i nie chce zeby zaklad szedl do likwidacji


@Pawel993: Czyli ludzie co są ofiarami przymusu ekonomicznego. To nie jest wyraz ich woli tylko efekt przymusu.

511

80 procent pokolenia Z nie ma środków na miesiąc życia bez pracy

80 procent pokolenia Z nie ma środków na miesiąc życia bez pracy

Aż 80 proc. zetek przyznaje, że utrata głównego źródła dochodu uniemożliwiłaby im utrzymanie się miesiąc, a 27 proc. nie ma żadnych oszczędności. Raport Deloitte wskazuje, że 56 proc. młodego pokolenia żyje od wypłaty do wypłaty, a 30 proc. nie czuje się finansowo bezpieczna. W Polsce 43 proc. zetek

sub_zero_1
z
businessinsider.com.pl
dodany: 24.11.2025, 18:14:09
  • 273
  • #
    przegryw
  • #
    pieniadze
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    zarobki
  • #
    finanse
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.11.2025, 08:24:09 via Wykop
  • -1
Z pewnością bez środków do życia po utracie pracy, śmieciowej umowie i wegetacji u czynszojada zrobią dzieci. No ale skoro kapitalizm nie udał się dosłownie nigdy to czemu nie dać mu jeszcze jednej szansy?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

261

Matka z dziećmi koczowała przy ognisku nad Wisłą. Nie miała gdzie się podziać

Matka z dziećmi koczowała przy ognisku nad Wisłą. Nie miała gdzie się podziać

W sobotni poranek warszawscy strażnicy miejscy otrzymali zgłoszenie dotyczące kobiety, która ogrzewa się przy ognisku z dzieckiem

Pasterz30
z
rmf24.pl
dodany: 24.11.2025, 16:38:05
  • 76
  • #
    ukraina
  • #
    rodzina
  • #
    warszawa
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 20:56:04 via Wykop
  • -1
@feroze_adrien: @Fernis

a to trzeba by pracować,

załatwić pracę


Najpewniej ta praca to praca u pszembebercy soli tej ziemi przez ZUS i podatki uciemiężonej co 30 lat dokłada do interesu i jak tylko zobaczy się te warunki pracy to bezdomność na Centralnym to jest Wersal.

630

Miliarder domaga się 72-godzinnego tygodnia pracy. Indie są wstrząśnięte

Miliarder domaga się 72-godzinnego tygodnia pracy. Indie są wstrząśnięte

Narayana Murthy, współzałożyciel technologicznego giganta Infosys, który od wielu lat nie pracuje zawodowo i którego majątek szacowany jest w miliardach dolarów, postuluje dziś model obejmujący 72 godziny tygodniowo. Murthy twierdzi, że optymalny tryb dla pracowników to 6 dni roboczych po 12 godzin.

FredOnizuka
z
ithardware.pl
dodany: 24.11.2025, 13:43:57
  • 206
  • #
    praca
  • #
    pieniadze
  • #
    pracait
  • #
    kolchoz
  • #
    indie
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 19:21:20 via Wykop
  • 3
@rychlikrychlik:
TheKirghizLight - @rychlikrychlik:

źródło: kapitalizm copy

Pobierz

489

Filmu o Sercu Jezusa nie chciały pokazywać kina. "Sacré Coeur" bije rekordy

Filmu o Sercu Jezusa nie chciały pokazywać kina. "Sacré Coeur" bije rekordy

Ponad 400 tys. widzów w niespełna półtora miesiąca i rekordowe kolejki przed kinami we Francji na film, którego niektóre kina nie chcą wyswietlać a agencje reklamowe odmawiają reklamowania

enterprize
z
opoka.org.pl
dodany: 23.11.2025, 09:56:16
  • 194
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    religia
  • #
    4konserwy
  • #
    katolicyzm
  • #
    film
  • #
    wykopnaniedziele
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 08:55:41 via Wykop
  • -2
Znowu nękanie katolików, ratunku komunis! A potem myk prawackiego katolika do tematu o niedzieli handlowej gdzie wielkiemu katolikowi przykazania 1 i 3 a więc "Nie będziesz miał bogów cudzych przede Mną" i "Pamiętaj, abyś dzień święty święcił" są obce, bo wielki prawacki katolik ma bożka w postaci dolara i on musi wydawać pieniądze. Adekwatnie w kontekście wigilii Bożego Narodzenia gdzie Lewica wywalczyła wolny dzień to pracy. No ale tak to jest z
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.11.2025, 12:32:36 via Wykop
  • 1
ale się zamotales już kompletnie przykazania boże mylą ci się z kościelnymi wyimaginowane lewaki z prawami, wigilia ze świętami, mocno masz zakręcone korbą


@dbc4razy: Oooo, kapitalita bez kapitału "przyszły miliarder" co już broni interesu dobrodziejstwa. Gratulację. Dzięki swojej obronie dobrodziejstwa jeszcze więcej Polaków zrezygnuje z posiadania dzieci (niedziela to w końcu idealny dzień do prokreacji). Dostajesz certyfikat jakości antypolaka za dumne realizowanie planu "The Great Replacement". Kalergi byłby z Ciebie

902

Szokujące zeznania byłych pracowników META.

Szokujące zeznania byłych pracowników META.

Twórcy Facebooka i Instagrama wiedzieli, że ich platformy są wykorzystywane m.in. do handlu ludźmi, ułatwiają obcym dorosłym nawiązywanie kontaktu z nieletnimi i pogarszają zdrowie psychiczne nastolatków twierdzą byli pracownicy Mety w zeznaniach, które opisuje m.in. magazyn "Time".

Bobito
z
wirtualnemedia.pl
dodany: 23.11.2025, 16:51:32
  • 112
  • #
    meta
  • #
    facebook
  • #
    instagram
  • #
    socialmedia
  • #
    internet
  • #
    informacje
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 19:35:05 via Wykop
  • 1
Ale jak to?! Przecież Mark to taki dobry chłopak, dzień dobry mówił ludziom. On się tylko biznesa chciał prowadzić, nic więcej. Ehh, znowu nękają pszymbebercuw sól tej ziemi przez ZUS i podatki uciemiężonych. A oni jedynie chcą się biznesa prowadzić.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

842

Czarzasty nie wpuści Brauna do Sejmu. "Podtrzymam decyzję"

Czarzasty nie wpuści Brauna do Sejmu. "Podtrzymam decyzję"

Marszałek Sejm Włodzimierz Czarzasty w Poznaniu zadeklarował, że podtrzyma decyzję Szymona Hołowni o niewpuszczaniu do Sejmu Grzegorza Brauna. To, co pan poseł Braun wyczynia, jaki ma stosunek do Żydów, jest skandalem po prostu stwierdził lider Nowej Lewicy.

gerwazy-oko
z
rmf24.pl
dodany: 23.11.2025, 16:29:55
  • 276
  • #
    braun
  • #
    konfederacja
  • #
    polska
  • #
    sejm
  • #
    polityka
  • #
    4konserwy
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 19:20:01 via Wykop
  • -1
@debiec: Powinien się cieszyć, że pomarańczowy idol prawicy nie wie o jego istnieniu, bo by nie mógł teraz używać czegokolwiek co amerykańskie jak np. kart płatniczych.

https://wykop.pl/link/7837091/sankcje-trumpa-wobec-sedziego-za-wydanie-nakazu-aresztowania-netanjahu
@Grymas-Tysiaclecia 539

Sankcje Trumpa wobec sędziego za wydanie nakazu aresztowania Netanjahu

więcej

1743

Niedziele handlowe wracają? Czas skończyć z absurdem i oddać handel Polakom

Niedziele handlowe wracają? Czas skończyć z absurdem i oddać handel Polakom

Zakaz handlu w niedzielę, wprowadzony w 2018 roku, miał chronić pracowników i przywrócić święto rodzinie. Tymczasem z upływem lat stał się symbolem rosnącej frustracji - zarówno klientów, jak i przedsiębiorców, którzy próbują odnaleźć się w gąszczu wyjątków, luk i niejasnych regulacji.

miro87
z
przegladhandlowy.pl
dodany: 23.11.2025, 11:53:29
  • 667
  • #
    handel
  • #
    handelwniedziele
  • #
    wolnaniedziela
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 16:15:29 via Wykop
  • -1
W takich tematach jak ten naprawdę czuję radość ze zwycięstwa Nawrockiego (na którego oczywiście nie głosowalem). W końcu szanse, że nie zawetowałby takiego pomysłu są bardzo niskie. I naprawdę sprawia mi wielką przyjemność czytanie tych oburzonych libków z g---o prac typu BPO w korporacjach co kultywują antykulturę pana i chama. Przypominam wam, że zarabiacie tyle co kasjerka w Luksemburgu a tak kasjerkami pogardzacie. Tyle jesteście warci. Nie jesteście też przedsiębiorcami i zaraz
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 16:42:56 via Wykop
  • 0
Dociskać śrubę, społeczeństwo wytrzyma


@KijanoRys: Uuuuu dociśkanie śruby biednym korpo specjalistom na fake B2B, ratunku KOMUNIS!! Ja szczerze powiedziawszy bym poszedł dalej. A więc za wzorem Austrii. Raz będąc w Austrii, gdzie oczywiście w niedzielę sklepy są zamknięte to w dzień roboczy włączył się we mnie tryb Polaka wieczorem i postanowiłem iść do sklepu Billa coś kupić do zjedzenia a głodny w sumie nie będąc. Wszedłem przed 20 i w
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 19:13:55 via Wykop
  • 3
Dlaczego „oczywiście”? To na kogo głosowałeś?


@Zylet: Niestety na "mniejsze zło", bo ten kraj jeszcze nie dorósł do głosowania na lewicę i dalej żyje liberalnym snem. A w I turze na Zandberga.
kamil-tumuletz
kamil-tumuletz
23.11.2025, 14:50:00
  • 1622
#antykapitalizm

A jaka jest wasza wymówka?
kamil-tumuletz - #antykapitalizm 

A jaka jest wasza wymówka?

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 171
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 17:05:07 via Wykop
  • 16
ale co tu jest nie tak? laska odziedziczyla po dziadkach siec kawiarnii. To zle? Nalezy jej to zabrac i dac wykopkowi bo sie urodzil w wiejskiej chacie?


@oddalenie: Ewidentnie widząc, że myślenie nie jest twoją mocną stroną będę tak miły, że Ci wyjaśnie o co chodzi. Należy więc podjąć się dekonstrukcji tego typu artykułów. A więc z tego artykułu, że zdania użytego w tym artykule jasno wynika sugestia, że dorobiła się
  • Odpowiedz

893

Zgubiliśmy milion Polek. Nie wiadomo z czego żyje duża grupa kobiet

W Polsce żyje około miliona kobiet, które nie pracują, nie opiekują się dziećmi i nie uczą się. Co robią, z czego żyją?

PIAN--A_A--KTYWNA
z
innpoland.pl
dodany: 23.11.2025, 07:58:08
  • 434
  • #
    rozowepaski
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 16:50:51 via Wykop
  • -1
W głowie kapitalistów bez kapitału z kościoła św. Nieudacznika Janusza Korwina Krula pod Rothbardem wezwaniem to Polki nic nie robią albo sprzedają filmiki na OnlyFans. A w rzeczywistości pracują na czarno u soli tej ziemi pszembebercy przez ZUS i podatki uciemiężonego co 30 lat dokłada do interesu i dlatego nie może zatrudnić na umowę o pracę, bo on ma koszty duże np. nowe Lamborghini czy studia w USA jego dzieci. To nie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

821

ZUS: Mała firma po kontroli straci 137 000 zł

ZUS: Mała firma po kontroli straci 137 000 zł

Rząd przygotował gotowy projekt ustawy nadający kontrolerom Państwowej Inspekcji Pracy wyjątkowo rozbudowane uprawnienia.

harvester
z
zus.pox.pl
dodany: 21.11.2025, 20:43:39
  • 445
  • #
    zus
  • #
    jdg
  • #
    dzialalnoscgospodarcza
  • #
    podatki
  • #
    b2b
  • #
    prawo
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 08:14:54 via Wykop
  • -10
Ma być tylko korpo i państwowe stołki. Reszta do wywalenia - to jest nowy Polski Ład.


@MrAndy: Na udawanym B2B i tak byłeś w korpo, byłeś zawsze pracownikiem a przesłanki UOP i JDG są jasne.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 08:16:14 via Wykop
  • 1
@krulkartonu: Zaradność nie ma niczego wspólnego z cwaniactwem. Ustawodawca jasno określił przesłanki UOP i JDG. Jeżeli wykonujesz konkretne czynności, w danym miejscu, w danych godzinach, masz przełożonego, któremu nie możesz odmówić polecenia służbowego jak i przenieść na innego pracownika to jest to umowa o pracę. Zawsze nią była. Nie zostały spełnione przesłanki JDG, za to każda przesłanka UOP tak.

A masa osób jak kurierzy czy dostawcy jedzenia nie chcą być
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 08:17:52 via Wykop
  • -11
Nawrocki to zablokuje oczekując wcześniej podniesienia wolnej kwoty od podatku / drugiego progu.


@onionhero: Na szczęście to jest związanę z kasą z KPO i jakby chcieć to bez zmian w obecnym prawie można by rozpocząć likwidowanie udawanych B2B. Środki są już od dawna.

u. Ilość JDG w tym kraju jest porażająca, od spedytorów, przez informatyków do lekarzy.


Udawane JDG to nie jest JDG. Wystarczy czytać kodeks pracy, wystarczy przeczytać przesłanki
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 08:19:47 via Wykop
  • -8
Uh pięknie oglądać płacz tych wszystkich wielkich śmiecio specjalistów z korpo z pensją typu kasjerka w Luksemburgu. A przesłanki UOP i JDG są jasne. Zacznie być przestrzegane prawo. A masa osób nie chce być na JDG jak dostawcy jedzenia czy kurierzy. A stwierdzenie stosunku pracy nie stworzy długu u udawanego przedsiębiorcy, bo to pracodawca odpowiada za ZUS i podatki pracownika. A że będzie bardzo smutno wielkim korpo? Bardzo dobrze, o to chodzi.
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 08:32:35 via Wykop
  • -7
myślisz, że KPO zjednoczy PiS i PO pod jednym sztandarem? Moim zdaniem wcale nie. Ustawa pewnie przejdzie, ale nie od razu, po poprawkach i poprzedzona zmianą drugiego progu.


@onionhero: PiS jako pierwszy chciał się podjąć tematu likwidacji udawanych B2B, ale brakło odwagi. Mieli odwagę do podniesienia minimalnej (wielki szacun), ale w tej kwestii zawiedli. Nie liczyłbym więc na prezydenta. A i tak jakby państwo chciało to może zacząć na podstawie
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 09:08:17 via Wykop
  • -3
i jaka będzie konsekwencja tych ruchów dla gospodarki?


@Matula5555599: Bardzo pozytywne. Zwiększenie wpływów budżetowych, zapewnienie pracownikom ochrony prawa pracy. A nikt nigdzie nie ucieknie, bo w całej UE tak de facto już jest poza Polską. Z resztą gdzie ucieknie np. firma kurierska co świadczy usługi w Polsce? Grzecznie się dostosuje. Tak samo firmy od dostaw jedzenia. Uberowi np. w Austrii się nie podobało i co? Weszły inny firmy, nikt za
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 09:40:34 via Wykop
  • -2
Ale Cie boli, ze ludzie sobie radza lepiej niz ty xd


@spnt: Klasyk z gatunku, że jak ktoś nie ma pieniędzy to "zazdrosny lewak" a jak ma pieniądze to "lewak hipokryta". Stare, znałem. A wystarczy przestrzegać prawa. Tak wielcy korporacyjni specjaliści bez problemu mogą przeczytać kodeks pracy czy przesłanki działalności gospodarczzej. W końcu są wykształceni i całe życie się rozwijają.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 09:51:45 via Wykop
  • -10
Tylko bedac na JDG mogles byc pracownikiem 5 korpo jednoczesnie i nikt nie mogl sie do Ciebie o to przywalic ( ͡° ʖ̯ ͡°)


@RobotKuchenny9000: Tak samo możesz mieć 5 umów o pracę. Przesłanki są naprawdę proste. Wykonujesz czynności w danym miejscu, w danych godzinach, masz przełożonego, nie możesz odmówić wykonania polecenia służbowego, nie możesz zlecić czynności innej osobie to jest to umowa o pracę.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 09:53:05 via Wykop
  • -4
Ale nie robia nic wbrew prawu. Jakby robili to by siedzieli w wiezieniu


@spnt: Z faktu, że państwo przymyka oko na obowiązujące prawo nie wynika, że tego prawa nie ma. Jeżeli dajmy na to w jakiejś małej miejscowości przechodzisz sobie przez jezdnie na czerwonym świetle i policji to nie interesuje, bo każdy każdego zna i w ogóle - to nie powoduje, że możesz przechodzić przez czerwone światło.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 09:56:37 via Wykop
  • -1
no nie tutaj ZUS i PIT będzie musiał zapłacić udawany przedsiębiorca, za to jeśli sobie odliczał usługę księgową to tego też się doczepią ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@KakaowyTaboret: Nie, płatnikiem jest pracodawca. Jedynym wyjątak to pracodawca z innej kraju co w ramach umowy przenióśł obowiązki na pracownika. A sama ustawa motywowana jest przede wszystkim dostawcami jedzenia i kurierami. A oni nie chcą być na B2B. Zostali
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 10:00:06 via Wykop
  • -3
@zrzed:

ale syf nie do ogarniacia czyli będą tworzyć fikcyjne spółki zoo


Pracownicy nie będą tworzyć spółek sp. z.o.o bo to już skomplikowany byt prawny (ma osobowść prawną), dochodzi pełna księgowość, sprwawozdanie finansowe czy kwestię jak jednosobowa spółka z.o.o. i interpretacje organów jak ZUS. Nikt więc przy dochodach typu 20 000 a co dopiero dostawca Ubera się na to nie zgodzi.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 14:35:01 via Wykop
  • -4
Według niego JDG są nieefektywne i trzeba wepchnąć ludzi do wielkich korporacji.


@mathix: Na udawanym B2B i tak jesteś w korporacji tylko wracasz do właściwej formy prawnej a więc umowy o pracę. To jest naprawdę bardzo proste. I tak jest w każdym kraju UE. Nie ma pracowników na B2B w korporacjach.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 15:43:56 via Wykop
  • -2
odwagę? Przecież to czysta głupota była.


@or4nge: Jeśli za cel uważasz exodus Polaków na zachód i jeszcze gorszy stan demografii to na pewno głupota. Ale pisz wprost, że chodzi Ci o likwidację narodu polskiego.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 15:56:30 via Wykop
  • -3
super inflacja


@or4nge: Zyskflacja wywołana chwicością przembercuw soli tej ziemi. I brak wzrostu minimalnej przy takiej inflacji to gwarantowany exodus i wzrost przestępczości.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.11.2025, 19:35:28 via Wykop
  • -2
odkąd na wykopie jest tyle trockitowskuch komuchów darzących do likwidowania przedsiębiorczości


@grzypAtomowy: Wręcz przeciwnie. Zwiększając minimalną zwiększa się na szanse, że ktoś oszczędzi i założy coś nowego. Dbać o konkurencję należy u samych podstaw i oczywiście na koszt korporacji, żeby się nie rozrosły. Najpierw pracownik, potem konsument, potem konkurencja a na samym końcu jak jakieś grosiki zostaną to ludzie pokroju Elona Muzgownicy.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 09:32:37 via Wykop
  • 1
uwielbiam krotkowzrocznosc wykopkow, w korpo ludzie czesto sa na b2b bo wbijaja zrobic konkretna robote i wychodza


@xede: Pytanie czy spełnia przesłanki UOP. Jak wykonujesz konkretne czynności, w konkretnym miejscu, w ustalonym czasie, masz przełożonego, musisz wykonywać jego polecenia służbowe, nie możesz zlecić zadań innej osobie to jest to umowa o pracę. A jak masz zlecenie, które masz zrealizować do konkretnego terminu i możesz zlecić je komuś innemu to jest
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 09:33:12 via Wykop
  • 0
a czy wszyscy mają takie możliwości


@Lech1990: No dokładnie. Nie mają. Dlatego obowiązkiem państwa jest zwiększyć ich szanse. O to dokładnie chodzi.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 10:36:42 via Wykop
  • 0
@onomatopejusz:

Poza tym powodzenia mieć 5 uopow, na uopie pracodawca jest twoim panem i zagoni cię do biura i tyle z pracy dla innych w międzyczasie.


Jeżeli zarządzasz sobie czasem sam i nie musisz w danych godzinach wykonywać danych czynności będąc zależny od poleceń przełożonego no to nie wiem czego się obawiasz, bo to Cię nie dotyczy. A dotyczy to takich JDG gdzie tak naprawdę wykonujesz umwe o pracę. I
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 10:54:35 via Wykop
  • -1
Powtarzam - dyrektywa unijna miała na celu pomoc ludziom siłą wypychanym na UZ/B2B którym się to nie opłaca.

To miał zrobić nasz rząd, a nie przygotowywać narzędzie opresji niezgodne na dodatek z konstytucją, gdzie urzędnik arbitralnie zmienia z dnia na dzień osobie co chce być na b2b umowę, a po 3-4 latach sąd stwierdza że PIP nie miał racji, sorry.


@onomatopejusz: Z polskimi pszembercami nie ma innego sposobu. Rząd się więc dostoswał.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 11:46:01 via Wykop
  • 0
Myślę że pracownik owszem sporo zyska jak ma ratę kredytu 5.5k, ma teraz na rękę dzięki b2b 15k, a po przerzucie na UoP będzie miał we wrześniu 8k z hakiem.


@onomatopejusz: Jakoś pracownicy na UOP też tak mają, a skoro on też de facto jest na UOP to nie przysługują mu przywileje z JDG. To jakbyś parkował sobie autem na miejscu dla niepełnosprawnych (nie będąc niepełnosprawnym) i od lat nikt
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.11.2025, 14:19:10 via Wykop
  • 0
No oczywiście normalnie że zmienia się reguly w trakcie gry jak ludzie już mają zobowiązania, a poprzednie rządy legalizowały coraz bardziej takie formy współpracy. Dlatego ten projekt jest idiotyczny - prawo działa wstecz, zmiana reguł w trakcie gry, a wszystko na podstawie arbitralnej decyzji urzędnika.


@onomatopejusz: Jakby firma transportowa od lat jeździła na czerwonym świetle, bo mała miejscowość i policja nie reaguje i już zrobili sobie obliczenia ile zyskują na niestaniu
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 11
  • Strona 1 z 11
  • >
  • “There is nothing so loathsome as a sentimental surrealist.”

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.06.2025

    Komentator
  • Mikroblogger
    od 10.12.2022

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 23.01.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking