Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko218
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
TheKirghizLight

TheKirghizLight

Dołączył 4 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 6114
  • Znaleziska 3214
  • Mikroblog 2900
  • Obserwujący 51
  • Obserwowane 1

643

Koniec tajemnic majątkowych posłów? Polska 2050 chce prześwietlić fundacje rodzi

Koniec tajemnic majątkowych posłów? Polska 2050 chce prześwietlić fundacje rodzi

Polska 2050 chce, by parlamentarzyści ujawniali w oświadczeniu majątkowym informacje o przynależności i majątku zgromadzonym w fundacji rodzinnej; projekt ma trafić do Sejmu na najbliższym lub kolejnym posiedzeniu - dowiedziała się PAP w ugrupowaniu.

Sudo_exit
z
bankier.pl
dodany: 24.03.2026, 08:21:41
  • 82
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    pl2050
  • #
    polska2050
  • #
    ciociakasia
  • #
    fundacjerodzinne
TheKirghizLight
TheKirghizLight 24.03.2026, 12:20:22 via Wykop
  • 2
Dowalać klasę średnią XD typowa lewica


@madero: Jaką klasę średnią? Przecież prawica regularnie sugeruje, że politycy kradną i w ogóle przekręty robią. I to jest ta klasa średnia, tak?

Jak w PRL wszystkim równo ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@awres: Przecież "wszyscy równo, czyli g---o" to masz teraz w kapitalizmie

454

Firmy w Polsce przestają zatrudniać. Pracy coraz mniej

Firmy w Polsce przestają zatrudniać. Pracy coraz mniej

To, że stopa bezrobocia w Polsce rośnie to fakt, który obserwujemy od kilku miesięcy. W lutym 2026 roku wyniosła ona 6,1%. Okazuje się, że problem może się dalej pogłębiać. Wskazują na to dane z raportu Gremi Personal, który bada nastroje kadrowe w firmach. Indeks NEI spadł poniżej 50 punktów, co po

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: 23.03.2026, 14:12:42
  • 170
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    gospodarka
  • #
    wiadomosci
  • #
    informacje
  • #
    ciekawostki
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 17:18:57 via Wykop
  • 3
Spokojnie - zaraz się podniesie minimalną, wjedzie praca sezonowa i na koniec roku wywali współczynnik w kosmos...


@mmzf: Lepiej nie podwyższać i patrzec jak rośnie emigracje, wzrasta wskażnik przestępczośći co będzie oczywiste przy inflacji w ostatnich latach czy też płakać, że współczynnik urodzeń jest gorszy niż obecny fatalny wynik. Ale wiem, że w prawdziwym kapitalizmie marzeniem każdego będzie z---------ć za grosze, żyć u czynszojada i oddawać mu 2/3 pensji jak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 17:34:47 via Wykop
  • 1
Przecież to jest dosłownie mokry sen niektórych wykopków piszących, że tak wygląda normalność i jeszcze wyzywających innych kiedy im ktoś napisze, że nie.


@Cztero0404: Od razu zaczyna się wtedy ględzenie o komunizmie, Wielkim Głodzie i innych bolszewikach. I w ogóle kiedyś to było - człowiek pracował za darmo a był szczęśliwy, że praca jest a dzieci były ( ͡° ͜ʖ ͡°).

że to on płacić jak

2106

Nicolas Gouyou - francuski sędzia który wydał nakaz aresztowania Netaniahu

wpadł w ostre problemy. Visa i Mastercard zablokowały mu karty płatnicz. Wstawiennictwo prezydenta na razie nie poskutkowało.

lowdeamon
z
x.com
dodany: 22.03.2026, 21:38:06
  • 224
  • #
    francja
  • #
    izrael
  • #
    zydzi
  • #
    bliskiwschod
  • #
    palestyna
  • #
    polityka
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:18:28 via Wykop
  • 8
Potraktowali go jak przeciwników koronacyrku w Kanadzie.


@jednorazowka: Ale kto go potraktował? Mityczni oni? Mówmy wprost, że to efekt nałożenia sankcji przez pomarańczowego mesjasza prawicy Donalda Trumpa co miał walczyć ze światowym lewackiem i ich spiskami.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:19:54 via Wykop
  • 13
Wszystkim zwolennikom teorii spiskowych itp. przypominam, że te sankcje na sędziego nałożył sam mesjasz pomarańczowy mesjasz prawicy Donald Trump co miał walczyć z lewactwem i odbieraniem wolności.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:21:17 via Wykop
  • 0
wielcy, bogaci i


@Raubritter91: Sankcje na sędziego nałożył pomarańczowy mesjasz prawicy Donald Trump - miliarder, znajomy Epsteina i regularny gość. Tak więc nie ma tam bogatych i wielkich. Oni są od dymania tych na dole. O to się zawsze rozchodziło. Nie ma fajnych miliarderów. Każdy kapitalista chce Cię wydymać a jak staniesz się zbędny to wylatujesz z pracy.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:22:31 via Wykop
  • -1
I to nie jest szuria tylko fakty, na każdy aspekt który wyżej napisałem są potwierdzenia w internecie w postaci filmów, zeznań ludzi z danych krajów czy choćby wprost oficjalnych zapowiedzi agendy która do nas zmierza i póki nie jest wprowadzona to jest szurska a jak zostanie wprowadzona to już nie będzie szurska, jak zwykle ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@To_The_Moon: A powiedz mi czy w tych filmikach
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:23:10 via Wykop
  • -3
Maja rozmach żymianie, nie ma co. Wszędzie macki wpuścili.


@Pytalski_malopolan: A czemu nie wspomnisz kto nałożył sankcję? A zrobił to sam Donald Trump? Czy może to niedobra o tym mówić, bo to mesjasz prawicy, co?
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:24:23 via Wykop
  • 2
No to zobaczymy czy UE zacznie batować te firmy miliardowymi karami czy jednak skorumpowana KE podkuli ogon przed Izraelem


@fittrenerka: Ale sankcję nałożył osobiście Donald Trump a nie Netenjahu. No ale to pewnie niedobra o tym mówić, bo to miał być mesjas prawicy co uchroni świat przed lewactwem i teraz narracja się sypie.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:26:19 via Wykop
  • -4
@LubieSzaszylkiZLublina:

Cicho goje, nie można być takim antysemitą i mówić, że żydzi kontrolują banki i media, bo zablokują ci konta i obsmarują w prasie.


Ale to Donald Trump nałożył sankcję. Czemu o tym nie wspomniałeś? Czyżby dlatego, że to miał być mesjasz prawicy, co? I to niedobra teraz o tym mówić, bo on ratuje świat przed lewactwem, ale o tym nie mówmy, bo to niedobra i psuje narrację. Niedobra, niedobra!!!111
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 07:27:13 via Wykop
  • -1
Ja sie nawet cieszę, pejsy robią wszystko co mogą by ludzie ich znienawidzili, arogancja i pycha wywaliła ponad skale a wiemy gdzie to prowadzi, idzie nowe pokolenie, które im tych zbrodni nie zapomnij. Szalka z mojego awatara w końcu sie przechyli we właściwą stronę.


@Grz3sztoff: Ale jakie pejsy? To przecież Donald Trump nałożył sankcje. Ale o tym coś nie wspomniałeś, co?
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 08:14:35 via Wykop
  • 0
natenjahu aktualnie pociaga za sznurki trumpa i jest prezydentem usa. Aczkolwiem jezeli nie wygraja z iranem tk bibi idzie na grillowanie a trump bohater bog krol prawicy byl niewinny zmanipulowany itd itp


@warzone-rastafuraj: Oczywiście. Oni nigdy się nie uczą. Albo znajdą kolejnego mesjasza. Adekwatnie z polską prawica - Konfederacją czy gaśnicą. Jak jednak zrujnują kraj to wina lewaków, albo to jednak nie była prawdziwa prawica, ale już nowy mesjasz powstaje...
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 08:42:31 via Wykop
  • 0
potężna UE zgasi Trumpa jak peta, prawda?


@fittrenerka: Jak pojawiają się plany umocnienia UE jak np. wspólna armia to przypominam, że prawactwo pierwsze jest do jarcia japy w stylu "KOMUNIS, DRUGIE ZSRR". Równocześnie to samo prawactwo drwi ze słabej reakcji względem USA a samemu chce braku UE i państw narodowych czyli najlepszego co może spotkać Trumpa czy Putina. No ale jak znowu się okaże, że finalnie nie jest tak jak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 08:46:24 via Wykop
  • -3
przecież trump to nieobliczalny świr, ale na koszernej smyczy.


@LubieSzaszylkiZLublina: Naprawdę? Czyli Trump jest na koszernej smyczy a polskie prawactwo za Izraelem delikatnie mówiąc nie przepada i dlatego od prawie dekady podniecają się pomarańczowym i bronili każdej jego decyzji jak np. mordowanie przez ICE. Niezłe pięciowymiarowe szachy...
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 08:47:19 via Wykop
  • 0
żymianie.


@wu-jaszek: Donald Trump - idol światowych środowisk alt-right.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 08:53:48 via Wykop
  • -2
@LubieSzaszylkiZLublina: Następny mesjasz prawicy zbawi świat przed lewactwem, woke, marksistami, LGBT, planetą Nibiru, czymkolwiek sobie jeszcze wymyślisz. Ten po prostu nie był prawdziwy.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 12:25:02 via Wykop
  • 0
ale jakie sankcje? Ja mam na myśli mordowanie cywilów, wypędzanie ludzi z ich domów. To jest chory kraj i trzeba świadomie wypierać ich zbrodnie żeby tego nie zauważyć bo nie da sie być tak ślepym.


@Grz3sztoff: A czy ja to neguje? Nie. Ja tylko stwierdzam, że to wszystko się dzieje przy wsparciu wielkiego mesjasza prawicy, co został wybrany do walki z woke, lewactwem i planetą Nibiru. Niech więc ci wszyscy
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 12:25:59 via Wykop
  • -2
Trump ma g---o do gadania, on tańczy jak mu żydzi zagrają


@NijuGMD: Aha, czyli alt-right całego świata, w tym polski wiedząc, że Trump zrobi wszystko dla Izraela tak dumnie go wspierała w internecie. Nic tylko gratulować kolejnemu genialnemu ruchowi polskiemu alt-rightu w tych 5d szachach.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 12:34:57 via Wykop
  • -2
no wtedy nie wiedzieli


@NijuGMD: Od początku z Trumpem było wszystko wiadome. I wiesz co jest najlepsze? Że mityczne lewactwo nie tylko miało rację, ale Trump przekroczył już najgorsze oczekiwania. Przebił już wszystko. No ale wtedy to złośliwe lewactwo było co nie doceniało tego wizjonera...
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 13:16:32 via Wykop
  • 2
@sm311:

Proszę zauważ, że alternatywą dla Trumpa była Kamala. Więc mogłeś wybrać tylko mniejszej zło.


Kamala, która Iranu by na 99 procent nie zaatakowała. A z tego ataku to skutki mogą być na długie lata. No ale woke i lewactwo i w ogóle KOMUNIS. A równocześnie GOSPODARKA NAJWAŻNIEJSZA. Co tam ropa, co tam hel, to nie gospodarka, to też lewactwo.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 17:16:10 via Wykop
  • 2
Tam gdzie jest socjalism jest pełno melneli. Ja wolę brak moralności.


@terenn: Ciekawa teza. Dlatego w lewicowej Kopenhadze meneli praktycznie nie ma a uchodzi za topową destynację do życia, adekwatnie Wiedeń. Za to w każdym mieście USA jest ich pełno. Niesamowity zbieg okoliczności...

407

To już nie wyjątek, a norma. Polacy masowo biorą drugi etat

To już nie wyjątek, a norma. Polacy masowo biorą drugi etat

Gastronomia, usługi kurierskie czy zlecenia IT. Coraz więcej Polaków szuka dodatkowych źródeł dochodu. Niezależnie od tego, czy chodzi o dorabianie do pensji, realizowanie pasji czy zabezpieczenie finansowe w niepewnych czasach, dorabianie staje się codziennością.

VoxClamantisInDeserto
z
bankier.pl
dodany: 23.03.2026, 06:02:34
  • 189
  • #
    polska
  • #
    praca
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    finanse
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 12:33:45 via Wykop
  • 5
I na pewno robią to bo chcą a nie dlatego, że dostają grobowe pensje u dobrodzieja pzebebercy co 50 lat dokłada do interesa co nic z tego nie ma, ale co roku na parkingu nowe Ferrari. I na pewno zrobią po pracy dzieci, bo w końcu doba ma 72 godziny, bo jakby miała 24 godziny to by wynikalo, że natura jest komunistyczna a KOMUNIS to Wielki Głod i miliony ofiar a prawdziwy
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

450

Nowy Jork wydał 81 tys. dolarów na każdego bezdomnego w 2025 roku

Nowy Jork wydał 81 tys. dolarów na każdego bezdomnego w 2025 roku

Nowy Jork wydaje na jedną osobę bezdomną ok. 81 tys. USD rocznie. Kwota ta niemal zrównała się z medianą dochodów nowojorskich gospodarstw domowych (81 228 USD). Łącznie miasto przeznaczyło na ten cel 368 mln dolarów w ciągu roku.

matixrr
z
nypost.com
dodany: 22.03.2026, 19:02:17
  • 98
  • #
    usa
  • #
    ameryka
  • #
    finanse
  • #
    pieniadze
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
TheKirghizLight
TheKirghizLight 23.03.2026, 12:30:34 via Wykop
  • 0
Przecież wszelaki socjalis to jest jeden wielki kretynizm a pasuje podatków jest jeszcze większą głupotą to jest utrzymywanie się armii urzędasów zupełnie bez potrzeby ci ludzie nie przynoszą dochodu. Tutaj mamy najlepszy przykład jak ma natrawione są pieniądze


@terenn: Zabawnie to brzmi w kontekście całego USA i kapitalizmu i takich dzieł kapitalizmu jak np. to co stworzył koncern Purdue, którego dumnie bronił Rudy Giuliani w TV a więc plagę fentanylu.

694

Dzieci nie ma, bo ludzie kochają luksus i lenistwo. To wiedzieli już starożytni

Dzieci nie ma, bo ludzie kochają luksus i lenistwo. To wiedzieli już starożytni

"Ludzie kochając luksus, pieniądze oraz lenistwo nie chcą się żenić, a jeśli już się żenią nie chcą dużej rodziny" - pisał o pierwszym w historii kryzysie demograficznym grecki kronikarz. Być może jednak to ostatni moment, by opinia publiczna poznała skalę wymierania.

VoxClamantisInDeserto
z
klubjagiellonski.pl
dodany: 21.03.2026, 08:20:39
  • 498
  • #
    demografia
  • #
    polska
  • #
    takaprawda
  • #
    niepopularnaopinia
  • #
    dzieci
  • #
    spoleczenstwo
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.03.2026, 19:08:07 via Wykop
  • 4
Odcinek 2137 tasiemca na miarę Mody na Sukces serialu "Czemu nie ma dzieci?". I jak w każdym odcinku lenistwo, roszczeniowe kobiety, feminizm, planeta Nibiru, spisek. Na pewno w końcu nie chodzi o mizerne pensje, fatalne warunki pracy, śmieciowe umowy, fatalne warunki najemnców (szcególnie z dziećmi), chore ceny mieszkań. Ale na pewno w prawdziwym kapitalizmie każdy po z--------u będzie marzył, aby robić dzieci żyjąc u czynszojada albo podpisać cyrograf na 30 metrowy penthouse
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.03.2026, 05:31:13 via Wykop
  • 2
Jak mieszkania są klaustrofobicznie ciasne, koszty życia nieadekwatnie wysokie a warunki pracy zwyczajnie beznadziejne to może warto w końcu rozważyć wyprowadzkę z 30-metrowego penthouse'u na Białołęce z powrotem w rodzinne strony, gdzie może nie zarobisz 6 tysięcy, tylko 5, ale za to nieruchomości są kilkukrotnie tańsze i w ogólnym rozrachunku wyjdzie się na zdecydowany plus?


@PepikPL: Jak czyjeś rodzinne strony to tzw. "Polska B" to czeka minimalna w januszexie albo
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.03.2026, 19:20:51 via Wykop
  • 1
A jak Ty mówisz o pracy w "lokalnej fabryce smrodu" to ja równie dobrze mogę sprowadzać "karierę w mieście" do przerzucania papierków w korporacji dla Hindusa, który zredukuje Cię przy pierwszej okazji ;)


@PepikPL: Raczej każdy woli pracę biurową niż z-------l w Dino na minimalnej. To po pierwsze. Po drugie to w miastach wojewódzkich pracownicy fizyczni też lepiej zarobią. Po trzecie małe miejscowości to obecnie często miejsca bez żadnego transportu

465

Po co w ogóle próbować - mój syn zszokował mnie swoją przyszłości pokolenia Z

Po co w ogóle próbować - mój syn zszokował mnie swoją przyszłości pokolenia Z

Mój syn powiedział mi, że on i wielu jego przyjaciół wierzy, że przyszłość obróciła się przeciwko nim do tego stopnia, że czasami zastanawiają się, czy w ogóle warto próbować.

osetnik
z
youtube.com
dodany: 21.03.2026, 17:14:43
  • 433
  • #
    pokoleniez
  • #
    kultura
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    przyszlosc
  • #
    demografia
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.03.2026, 10:41:37 via Wykop
  • 2
@yannikto: Co, już się kapitalizm nie podoba? Warto dalej bronić kapitalistów z WEF jak Trump, Bezos, Musk czy Zuckerberg? Za nagrodę więcej pracy, więcej imigrantów, głodowa pensja, wegetacja u czynszojada i permanentna kontrola. No ale jak się opodatkuje bywalców WEF a tym samym wyspy Epsteina to będzie komunis i Wielki Głód.
TheKirghizLight
TheKirghizLight 22.03.2026, 11:41:53 via Wykop
  • 27
@k_suchy: Wzorcowy kapitalizm. Sama nazwa o tym mówi. Kapitał. Ty go nie masz. Ma go garstka ludzi. Ale masz się łudzić, że masz, że dokądś zmierzasz, że też możesz być bogaty. W ten sposób racjonalizuje się byt kapitalizmu. A nie jesteś kapitalistą i za obronę ich interesu to oni w zamian Cię wydymają. A twoim ziomkiem być nie chcą.

I tak mamy urojonych kapitalistów tzw. przyszłych miliarderów w tymczasowych tarapatach

2039

Nie będzie podatku katastralnego i od pustostanów

Nie będzie podatku katastralnego i od pustostanów

Procent pustostanów w Europie: Warszawa 15%-20%, Kraków 14%, Berlin 0.8%, Amsterdam 2.5%, Oslo 1.5%, Kopenhaga 2%

Lama1
z
biznes.interia.pl
dodany: 16.03.2026, 11:47:32
  • 506
  • #
    nieruchomosci
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
TheKirghizLight
TheKirghizLight 20.03.2026, 12:37:13 via Wykop
  • 1
@jan-solana:

Nie wiem jak ci wyszło, że jak będzie łatwiej i bezpieczniej wynajmować mieszkania to wszyscy zaczną je sprzedawać? Teraz w większości stoją pustę bo właściciele je trzymają np. dla dzieci. A wynajęcie to ryzyk fizyk. Albo się trafi uczciwy albo tylko dołożą do interesu.


Nie. Jak ci z tymi mieszkaniami zaczną je wynajmować to inni zobaczą i też będą chcieli i zaczną wykupować mieszkania i te będą rośly. Straci na
TheKirghizLight - @jan-solana: 
Nie wiem jak ci wyszło, że jak będzie łatwiej i bezpi...
TheKirghizLight
TheKirghizLight 21.03.2026, 19:00:39 via Wykop
  • 2
Wszyscy będą mieli po równo (Wszyscy będą mieli g---o, ale po równo)"


@jan-solana: Przecież to masz teraz. Zarabiasz jakieś komiczne grosze w skali majątku miliarderów i wydaje Ci się, że jesteś kimś. A to żałosne grosze. Masz g---o i nigdy nie będziesz mieć więcej. I nigdy nie było założenia w jakiejkolwiek lewicowej idei, że każdy ma mieć tyle samo, bo lewicy rozchodzi się o kapitał. Ty ani tobie podobni go

369

Rosyjskie władze do kobiet: nie chcesz mieć dzieci, pójdziesz na terapię

Rosyjskie władze do kobiet: nie chcesz mieć dzieci, pójdziesz na terapię

Rosyjskie Ministerstwo Zdrowia zaleciło lekarzom, by kierowali do psychologa kobiety, które nie planują mieć dzieci. Cel? Wykształcenie pozytywnego nastawienia do porodu.

darosoldier
z
centrumeuropy.pl
dodany: 18.03.2026, 19:21:53
  • 265
  • #
    rosja
  • #
    kobiety
  • #
    rozowepaski
  • #
    europa
  • #
    dzieci
  • #
    zdrowie
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 18:31:14 via Wykop
  • 5
Ja też właśnie nie wiem. To ty napisałeś, że rodzaj gospodarki ma kluczowe znaczenie i że głównym winowajcą jest kapitalizm, więc wymieniłem ci kraje niekapitalkstyczne. Mogę Ci też wymienić kraje kapitalistyczne, a na pewno nie socjalne, które mają dzietności na poziomie 4-6, chcesz?

No i jak ty mi piszesz, że wskaźnik 1.5 to jest dobry wskaźnik, to się nie dogadamy.


@bropek: Nie, dalej nie zrozumiałeś. Racjonalizacja bytu kapitalizmu w zachodnim świecie opiera
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 20:18:13 via Wykop
  • 4
Tymczasem im bardziej niezależna finansowo kobieta, im lepiej wykształcona, tym mniej dzieci. Więc na co czekają ci bogaci? Przeciez oni już dymają innych?


@bropek: Zapomniałeś tylko dodać, że wiek rozrodczy jest ograniczony a zanim się kobieta stanie wykształcona i niezależna finansowa to trochę czasu minie.

Dodajesz teorie, które nie mają związku. Dzieci nie ma, bo się nie opłacają. Nie opłacają się w każdym systemie gospodarczym, w którym państwo skutecznie przekonało ludzi,
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 20:56:21 via Wykop
  • 3
@bropek:

Czemu większość gwiazd Hollywood nie ma dzieci do poznej 30-tki? Czemu popularne piosenkarki mają późno dzieci albo wcale?


Ty naprawdę mnie pytasz czemu kobiety w Hollywood nie mają dzieci? Już Ci odpowiadam jako kinoman i jako antykapitalista. Aktorka w ciąży to koszt dla producentów. Polecam poczytać historie choćby naszej rodzimej Kasi Figury i jak ją producenci potraktowali. A oni przecież 50 lat do interesa dokładają i jak to tak
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 22:22:50 via Wykop
  • 3
Ale co ją to obchodzi? Dziewczyna zrobiła kilka filmów, nazbierała kilkanascie/dziesiąt baniek, co ja obchodzi zdanie producentów? Jest zabezpieczona finansowo, może sobie pykać dzieciaki, w końcu tylko kasa i konieczność dymania na czynszojadów ją blokowała? Czemu dalej stawia na karierę?


@bropek: Bo może cała neoliberalna narracja krąży wokół kariery? Co? Teraz się nie podoba, że kapitaliści taką narrację narzucili? To nie był prawdziwy kapitalizm po prostu.

Figura to nigdy nie

529

NFZ na krawędzi. Brakuje pierdyliardów.

NFZ na krawędzi. Brakuje pierdyliardów.

W tym roku NFZ może stanąć przed koniecznością zgromadzenia nawet 240 mld zł. Co to znaczy? Że w systemie zabraknie.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
kronikatygodnia.pl
dodany: 18.03.2026, 07:24:41
  • 164
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    lekarz100k
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 17:15:06 via Wykop
  • 3
Brak regulacji nie oznacza automatycznie, że ludzie stają się idiotami, którzy będą dawać się kroić nożem stołowym. Nie rozumiem dlaczego "organicznie" wyuczony cyrulik miałby używać czegoś innego, niż najlepsze dostępne narzędzia? Brak regulacji nie oznacza braku odpowiedzialności. Każdy na rynku chce dla swoich klientów jak najlepiej, bo od tego zależy czy ma tych klientów czy nie. Idąc do takiego uzdrowiciela możesz go zapytać o jego kwalifikacje, doświadczenie, edukację, wyposażenie, standardy i wszystko
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 17:19:07 via Wykop
  • 3
Więcej dostępnych mieszkań na wynajem to niższe ceny wynajmu.


@jan-solana: Nie, spowoduje to że więcej pseudo inwestorów wykupi mieszkania i mieszkania zdrożeją. A pogorszenie warunków wynajmu spowoduje jeszcze większy upadek demografii.

Deregulacja przepisów
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 17:23:55 via Wykop
  • 2
Budownictwo społeczne mieliśmy - kosztowne i w końcu upadło. Mieszkania socjalne - syf, malaria i wylęgarnia patologii.

Zakaz kupowania domów i mieszkań przez fundusze - jak najbardziej.


@taatatko: To ciekawe, ale dalej kupa ludzi żyje w blokach z PRL, które się świetnie trzymają a osiedla mają dostęp do sklepów, szkół, boisk itd. Za to do czego mają dostęp takie perły urbanistyki jak Miasteczko Wilanów?

A co do funduszy to przypominam o idolu
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 17:25:10 via Wykop
  • 3
mieszkalnictwo nie działało. W kraju po prostu niczego nie było, byliśmy zacofani o 2-3 dekady, wybudowano beznadziejnej jakości osiedla na kredyt, ludzie dsotswali mieszkania po długim czekaniu i wpłacaniu na nie i robili to kosztem tego, że nie mogli korzystać z dobrodziejstw wolnego rynku na zachodzie, a zamiast tego stali po kilku godzin w kolejce po mięso.


@Shatter: Tak beznadzieje, że dalej trwają i mają dostęp do szkół, do sklepów,
TheKirghizLight
TheKirghizLight 19.03.2026, 17:27:51 via Wykop
  • 4
Czyli w komunistycznej Kubie i w Korei Północnej dzietność jest wysoka, bo tam nie ma kapitalizmu i ludzie nie muszą się bać, że zostaną wydymani przez kapitalistow? Prawda?


@bropek: Nie wiem co ma dawanie przykładów jednego zniszczonego przez USA kraju a przypominam, że z burdelu Batisty to już rodzina Marco Rubio uciekała w podskokakach i totalitarnego państwa co z komuną nie ma wiele wspólnego. A przypadkiem w Danii gdzie jest
jakismadrynickpolacinsku
jakismadrynickpolacinsku
15.03.2026, 00:51:24
  • 20
Karl Marx w dużym stopniu przewidywał osłabienie lub rozpad tradycyjnych więzi społecznych w kapitalizmie. Nie używał dokładnie takiego sformułowania jak dzisiejsza socjologia, ale jego analiza prowadziła właśnie w tym kierunku. Kluczowe są tu trzy idee.

1. Alienacja (wyobcowanie)

Marks twierdził, że w kapitalizmie robotnik doświadcza wyobcowania:

od
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 15.03.2026, 10:21:03 via Wykop
  • 12
Wspaniale. Mamy tu marksistę. No dobra, bierzmy sie za to. Co my tu mamy? Oh, punkt pierwszy Alienacja i wyobcowanie. A przepraszam, tak na marginesie spytam, kolega, skoro po polsku piszę, to optymistycznie zakładam, że Polak, a skoro tak, to albo urodził się za komuny, czyli przed rokiem 89, albo potem. W sumie, jak się urodził w 90 nawet, to już potem, bo i tak dorastał kolega w kapitalizmie, mniej więcej. Ale
TheKirghizLight - > Wspaniale. Mamy tu marksistę. No dobra, bierzmy sie za to. Co my ...

źródło: kapitalizm 11

Pobierz
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 15.03.2026, 10:42:15 via Wykop
  • 4
W sensie koncepcyjnym, bo efektywność zbrodni w czasach ZSRR wzrosła niepomiernie.


@mike-78: Z rozwojem technologicznym rozwijają się też możliwości kontroli czy masowego mordowania. To są skutki uboczne technologicznego postępu.

. No chyba, że cię to j---e. Co do Berlina, to żarty sobie stroisz, sugerując, że ludzie ze wschodu uciekali na zachód z powodu świadczeń społecznych i opieki państwa. Coś ci się na serio w mózgu zabełtało. Może za dużo aspiryny,
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 15.03.2026, 11:35:34 via Wykop
  • 5
Ale ty jesteś ostro odklejony jednak. To może tak: a potem przyszedł Obama, wdrożył Obama-Care i jest już zajebiście. Czyżby?


@mike-78: Obama-Care czyli zwiększenie dostępności do służby zdrowia, no ale to przecież KOMUNIS. I dlatego system służby zdrowia w USA nie działa. On się w końcu uda. To lewaki ciągle dokuczają. Skoro nie udał się nigdy i nigdzie na świecie, skoro nawet takie superliberalne państwo jak Singapur od razu olało temat
  • Odpowiedz
ukojenie
ukojenie
26.02.2026, 15:52:51
  • 14
#antykapitalizm #kapitalizm #bekazlibka #socjalizm #pracbaza
ukojenie - #antykapitalizm #kapitalizm #bekazlibka #socjalizm #pracbaza

źródło: 2

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.02.2026, 07:48:53 via Wykop
  • 12
nie po to ludzie się kształcą i specjalizują, żeby "być równymi".


@tellet: I te twoje komiczne zarobki to z perspektywy kapitalisty jedno to wielkie g---o. Nie ma znaczenia czy zarabiasz minimalną czy 15k. To jest g---o. Nie jesteś kimś. Twoja rola to robienie targetów, aby prezes mógł lecieć na wyspę Epsteina. A jak prezes znajdzie tańszego to z automatu w----------z. Co więcej jak wszyscy zaczną się rozwijać to twoje g---o
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.02.2026, 08:07:12 via Wykop
  • 9
Przy takim myśleniu to po co w ogóle żyć?


@Mathas: Na pewno odpowiedzią ma być oszukiwanie samego siebie, że jest się kimś, czyli wielkim klepaczem Excela i że trzeba robić więcej targetów i więcej rozwijać i więcej mieć, bo to cel życia, więcej i więcej a ciągle stoisz w miejscu, ale oszukujesz samego siebie, że dokądś zmierzasz a twoja rola to k----m ekonomiczny. Masz wyrobić zysk zyskojadowi a potem Cię
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.02.2026, 15:47:56 via Wykop
  • 6
Uwielbiam was za tę lewicowość Schrodingera - w tym wpisie jestem takim samym biedakiem, jak kiep na kasie, ale dwa wpisy dalej zesrasz się, że jak ktoś wykręca dochód 50k miesięcznie, to powinno się go opodatkować w p---u.


@stanleymorison: Przecież wielcy bogacze 15k jako pierwsi stają do obrony miliarderów i korporacji. To kto myślałeś będziesz płacił bogatki? To jest twoja nagroda za obronę miliarderów. Płacenie za nich podatków i z-------l
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 03.03.2026, 15:10:07 via Wykop
  • 4
Próbowali tego w USA kiedyś, ale przekonali kastę robotniczą, że ja ich rodzic w jakimś cudem zarobi milion to oni ten milion opodatkują i g---o dostaną. A jaką ma szansę byle człowiek na to że ich rodzice będzie mieć ten milion?


@Cozwykopem: Dokładnie tak. I dziś przeciętny robonik staje w obronie bogatych żyjąc na planecie "będę". Wmawia sobie, że pewnego dnia to mu się zwróci i już realizuje swój przyszły
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 03.03.2026, 15:26:57 via Wykop
  • 3
Tak, ale z drugiej strony, świadomość, że nigdy nie będzie się nikim więcej niż tym, kim się jest teraz, też raczej nie sprzyja ebaniu zarobasów, tylko raczej depresji.


@ukojenie: Nie. To antykultura kapitalizmu nam wmówiła, że my musimy być "kimś". Że miarą sukcesu jest posiadanie i wielka pozycja w kapitalistycznym świecie i żerowanie na pracy innych. I jak już to do depresji prowadzi świadomość, że de facto w ogóle się
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 03.03.2026, 15:38:49 via Wykop
  • 3
akceptacja, że bogatym się nie będzie


@ukojenie: Myśle, że łatwiej jest zaakceptować, że nie będzie się bogatym i normalnie żyć niż wpadać w depresję z kolejnych to nieudanych prób zmiany statusu quo i z-----------a na prezesa, aby sobie mógł polecieć na wyspę Epsteina.
  • Odpowiedz
pysznewpierdalator
pysznewpierdalator
26.02.2026, 09:20:35
  • 1
#nieruchomosci #gielda #ekonomia #gospodarka #polska

Dobra krwa dzisiaj wam opowiem o teorii skapywania i dlaczego niektórzy mówią ze nie działa, choć tak naprawdę działa, ale nie tak jakbyśmy chcieli to siadajcie na d00pie odpalajcie czipsy i jedziemy

W teorii skapywania chodzi o to, ze jak w czasie t bogol d00pek kapitalista ten co go nie lubimy bo ma hajs i spoko życie wzbogaci
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 26.02.2026, 18:47:18 via Wykop
  • 4
@pysznewpierdalator:
TheKirghizLight - @pysznewpierdalator:

źródło: kapitalizm 2

Pobierz
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 25.02.2026, 17:56:44
  • 26
Dzięki czytaniu tematów na głównej dowiedziałem się, że komunizmem jest:

-Adam Smith i jego poglądy na temat nieruchomości
-John Stuart MIll i istota ekonomiczna co dąży do maksymalizacji swojego zysku a nie dobrodzieja
-stan Texas i bardzo wysokie opodatkowaniem podatkiem katastralnym
-reguła Lex specialis derogat legi generali (szczególne przepisy KP w odsiesieniu do swobody umów z KC)
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
25.02.2026, 18:03:53 via Wykop
  • 2
@niecodziennyszczon: Lex specialis derogat legi generali w kontekście swobody umów opisanej w KC. I na przykład ten artykuł kodeksu pracy

Art. 300. [Odpowiednie stosowanie przepisów k.c.]

W sprawach nieunormowanych przepisami prawa pracy do stosunku pracy stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu cywilnego, jeżeli nie są one sprzeczne z zasadami prawa pracy.

Rzymianie to jednak komuniści byli.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight
Autor
25.02.2026, 18:29:16 via Wykop
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Howsitgoing
Howsitgoing
Howsitgoing
13.02.2026, 13:58:36
  • 6
#antykapitalizm #polityka

lewakom od jakiegoś czasu udało się zdać sobie sprawę z tego, że

1.kapitał na narodowość.
Nieironicznie cieszę się z tego.
Howsitgoing - #antykapitalizm #polityka

lewakom od jakiegoś czasu udało się zdać sob...

źródło: images

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 14.02.2026, 10:36:00 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
10.02.2026, 23:25:26
  • 159
Jak mnie śmieszy, że ten obrzydliwy karaluch jest wrzucany na wykop gdy mówi o sprawie Epsteina i jest dla wykopków jakimś autorytetem i rzetelnym źródłem w tej sprawie podczas gdy jednocześnie:

- Jest w bezpośredniej korespondencji z ludźmi, którzy są powiązani z Epsteinem takimi jak Elon Musk(który sam wrzucał jak z nim rozmawiał w dmach)
- Jest propagandystą administracji, która aktywnie tuszuje sprawe Epsteina, której prezydent jest jedną z najczęściej wymienianych postaci w aktach
ShadyTalezz - Jak mnie śmieszy, że ten obrzydliwy karaluch jest wrzucany na wykop gdy...

źródło: twitch-asmongold-krankheit-780x438

Pobierz
  • 57
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 11.02.2026, 10:01:00 via Wykop
  • 5
nie zadziala to ludzka natura, ktora nigdy sie nie zmieni.

Wszyscy musieliby jechac na magicznych grzybkach. Przestac chciec miec wiecej niz inni. To naturalne ze kobiety chca byc piekniesze, faceci silniejsi, wplywowi. To naturalne ze chcemy ze soba rywalizowac.


@cerbera: Czyli liberalny bambinizm typu klasycznego oparty o ględzenie o naturze, ale równocześnie oparcie się o konstrukty prawne jakie stworzyło państwo, które tworzy społeczeństwo. A w naturze spamujący autysta Elon Musk z prośbami
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 11.02.2026, 11:21:58 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 11.02.2026, 11:40:23 via Wykop
  • 4
Jak komuszki


@bastek66:

Jak komuszki
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 11.02.2026, 12:01:34 via Wykop
  • 5
Skoro zacząłeś odpowiadać za niego i bronisz tej chorei ideologii uznałem że nim jesteś.


@bastek66: Ty za to bronisz kapitalizmu nie będąc kapitalistą. Geniusz po prostu. Masz łeb do interesów. Nieswoich, ale jednak.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 11.02.2026, 23:09:59 via Wykop
  • 3
: Nie specjalnie go bronię w tej nitce ale nadal wolę go od zbrodniczego komunizmu.


@bastek66: Wiem, wiem, zbrodniczy komunizm to zaraz się okaże wysokie opodatkowanie miliarderów. A oni sobie tylko chcą na wyspie Epsteina robić pdfowe imprezy.
  • Odpowiedz
Notes
Notes
07.02.2026, 11:08:08
  • 3
Nietsche powiedzial kiedys "Socjalizm jako doprowadzona do ostatecznych konsekwencji tyrania najmarniejszych i najgłupszych"
Socjalizm to nie jest sprawiedliwosc tylko zemsta biedaków i słabych na tych ktorzy sa silni i mocni!
głuupotą jest to, ze idioci uwazaja, ze wszyscy musza byc rowni co jest niemozliwe do dokonania. to po prostu nie jest wykonalne bo zawsze ktos bedzie mial sie lepiej...

#socjalizm #antykapitalizm #kapitalizm
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 11:25:07 via Wykop
  • 20
Nietsche powiedzial kiedys "Socjalizm jako doprowadzona do ostatecznych konsekwencji tyrania najmarniejszych i najgłupszych"


@Notes: To teraz się pochwal co napisał Nietzsche o ludziach, którzy żyją tylko po to, aby mieć więcej i więcej. Chyba czytałeś "Tako rzecze zaratustra". Pochwal się więc wnioskami na ten temat. Były tam jakieś sugestie, że cel życia to więcej i więcej? A może pochwała pracownika co wyrabia lepiej normy, aby pzembem miał więcej. A może
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 11:58:06 via Wykop
  • 11
wątek nie jest o tym jakie Nietzsche mial poglady na temat przedsiebiorcow albo tego jaki jest cel zycia tylko o tym jak okreslil socjalizm. zrobil to bardzo trafnie. ja rowniez nie chcialem sie tu rozpisywac o celach w zyciu bo to zupelni inny temat. chcialem napisac ze socjalizm jest gówniany i to tez zrobilem. Nietzsche mi tylko w tym pomogl.

w kapitalizmie ty tez mozesz zarobic na ferarri. w socjalimie żarłbys gruz
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 12:11:31 via Wykop
  • 9
Nawet przecietna osoba moze swietnie dzialac w realiach systemu kierujacego sie w strone wolnorynkowa.


@jerry-snow: Dokladnie tak. Dlatego trzeba wrócić do Johna Stuarta Milla i istoty ekonomicznej a więc dążącej do maksymalizacji SWOJEGO zysku. A zysk pana dobrodzieja ma nas nie obchodzić. A jak pan zyslojad się bogaci to pracownik robi się biedniejszy. A więc należy walczyć o swoje, bo w końcu jesteśmy istotami ekonomicznymi :)
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 12:53:53 via Wykop
  • 5
Zysk Przedsiebiorcy was nie obchodzi. Bo bywa, ze i strata sie pojawi.


@jerry-snow: Zabawnie to brzmi w czasach kapitalizmu w którym maksymalizuje się zyski a uspołecznia straty. Na przykład KPO czy 30 mld na rzecz Elonka w USA. A na co poszło 30 mld USD? Czy zadziałała teoria skapywania? Ależ nie. Elonek w końcu nie ma czasu na wydawanie pieniędzy u lokalnych przedsiębiorców, bo zajęty jest spamowaniem Epsteina czy jego
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 13:09:08 via Wykop
  • 3
Agresywny ton wypowiedzi z twojej strony rujnuje sens dalszej dyskusji.


@jerry-snow: To nie jest agresywny ton. Od dekad maksymalizuje się zyski a uspołecznia straty. W reszcie punktów się zgadzamy przy założenu, że prawo jest przestrzegane. A narracji, że firma upadnie jak zacznie działać zgodnie z prawem nie mam zamiaru tolerować ani akceptować.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 13:55:29 via Wykop
  • 5
adekwatnie pracownik ma pracować a się nie obijać. Pracodawca i tak już jest poszkodowany ponieważ prawo pracy jest na korzyść pracownika. Głupi przykład to chociażby to że pracodawca wypłaca kasę za 12 miesięcy pracy a pracownik pracuje tylko średni tylko 9 miesięcy ;) Umowa o pracę to umowa partnerska gdzie obie strony mają prawa i OBOWIĄZKI :) jak pracodawca coś z----e to odrazu jest darcie ryja i straszenie popem i sądami. A
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 07.02.2026, 14:42:19 via Wykop
  • 5
Ale to nie wina kapitalizmu, że w Polsce akceptowane są umowy śmieciowe. Państwo powinno zlikwidować ten sposób zatrudnienia. To samo z likwidacją udawanych b2b o czym ostanio było głośno. Podpisuję się pod tym obiema rękami.


@Notes: No tak. Tak powinno być. Ale masa Polaków co na samą myśl o likwidacji tej patologii krzyczy KOMUNIS.

Posiadając 30 dni urlopu nie ma cię w pracy już 6 tygodni. Do tego dochodzą dni wolne ustawowo
  • Odpowiedz
Milioner_z_Choroszczy
Milioner_z_Choroszczy
06.02.2026, 06:53:10
  • 257
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 06.02.2026, 08:52:38 via Wykop
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
ShadyTalezz
ShadyTalezz
01.02.2026, 11:02:05
  • 38
#bekazlibka #antykapitalizm #bekazprawakow #usa #trump
ShadyTalezz - #bekazlibka #antykapitalizm #bekazprawakow #usa #trump

źródło: HAApMfhXkAA7Oa9

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 01.02.2026, 16:06:15 via Wykop
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 01.02.2026, 18:18:06 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 01.02.2026, 19:59:21 via Wykop
  • 5
Tak to jest jak się myli gospodarkę rynkową z gospodarką wolno-rynkową.


@Chat-Noir: Nie ma czegoś takiego jak wolny rynek. To przymiot racjonalizujący byt kapitalizmu. Żaden kapitalista nie chce wolnego rynku. On chce monopolu. Tak jak Gates i Microsoft z Windowsem czy np. próba wejścia Walmarta na rynek niemiecki i dumping cenowy względem konkurencji i natychmiastowa reakcja organów państwa po której Walmart zniknął.
  • Odpowiedz
TheKirghizLight
TheKirghizLight 01.02.2026, 20:36:25 via Wykop
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
cat_tea
cat_tea
27.01.2026, 20:17:22
  • 173
To najbardziej kuriozalny paszkwil z #businessinsider jaki ostatnio czytałam ( ͡º ͜ʖ͡º)
Daje najlepsze cytaty:

Zjawisko maskowania zadań pokazuje, że tradycyjne podejście do pracy — obecność równa się produktywności — nie sprawdza się wśród młodych
cattea - To najbardziej kuriozalny paszkwil z #businessinsider jaki ostatnio czytałam...

źródło: Zrzut ekranu 2026-01-27 210628

Pobierz
  • 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TheKirghizLight
TheKirghizLight 27.01.2026, 20:19:00 via Wykop
  • 267
@cat_tea: Nic tak nie boli kapitalistów jak granie w ich grę za pomocą ich własnych metod. Adekwatnie z kapitalistami bez kapitału i już wychodzi, że Adam Smith czy John Stuart Mill to jednak komuniści byli ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11
  • Strona 4 z 11
  • >
  • “There is nothing so loathsome as a sentimental surrealist.”

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 26.06.2025

    Komentator
  • Mikroblogger
    od 10.12.2022

    Mikroblogger
  • Rocznica
    od 23.01.2026

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking