Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko206
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
hatt0ri_
hatt0ri_

hatt0ri_

Dołączył 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 586
  • Znaleziska 537
  • Mikroblog 49
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4
DrGreen_2
DrGreen_2
DrGreen_2
07.02.2026, 10:47:58
  • 870
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 102
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 08.02.2026, 15:15:52 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 09.02.2026, 09:22:42 via Wykop
  • 0
@DrGreen_2: A już myślałem, że same boty na mikroblogu, bo mało kto odpowiada.

Temat się ciągnie od dłuższego czasu, głosują przeciw dochodzeniom w tej sprawie, w typowy sposób wykorzystują pojęcia pokroju "islamofobii" lub innych, aby tylko tej sprawy nie dotykać.

Warto sobie o tym poczytać, bo historie ofiar są równie tragiczne, może nawet bardziej, co w przypadku Epsteina, zwłaszcza, że w kwestii Epsteina sprawa jest zakończona (w ujęciu praktycznym -
  • Odpowiedz
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 09.02.2026, 15:41:03 via Wykop
  • 0
@DrGreen_2: To coś słabo im idzie skoro tak długo to trwa, a wygląda na to, że deputowani nie odpowiadają na żadne naciski społeczne, czy z opozycji (choćby nawet działaczy społecznych)

Starmer z drugiej strony jest w partii liczącą się osobą, jest przecież premierem, chyba, że cudzoziemscy deputowani mają tam więcej do powiedzenia, a on nie ma decydującego głosu o kierunku partii

Wygląda też, że sprawa ma cały czas nowe wątki,
  • Odpowiedz
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 09.02.2026, 16:49:47 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 09.02.2026, 17:08:57 via Wykop
  • 0
@DrGreen_2: W zasadzie do niczego się nie odniosłeś, sam się obudź chłopie.

Rozumiem, że tą odpowiedzią wywieszasz białą flagę? Mnie pasuje, pozdrawiam
  • Odpowiedz
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 10.02.2026, 16:05:57 via Wykop
  • 0
@DrGreen_2: Każda dyskusja jest swoistm "pojedynkiem", toteż "szermierką słowną", stąd takie sformułowanie.

Punktów było wiele (które zdaje się nie zostały wychwycone, patrząc na twoje uproszczenie), rozumiem jednak, że z uwagi na wieloletnie życie za granicą może być problem z rozumieniem bardziej skomplikowanych zdań i złożonych argumentów (styl, którym akurat lubię się posługiwać).

Gdybyśmy kiedyś jeszcze dyskutowali, możemy zdecydować się na język angielski, natomiast już nie będę tłumaczył dotychczasowej wymiany. To
  • Odpowiedz

2975

Poszukiwany listem gończym Zbigniew Tadeusz Ziobro

Poszukiwany listem gończym Zbigniew Tadeusz Ziobro

Jeśli znasz miejsce pobytu tej osoby skontaktuj się z policjantami z Komendy Stołecznej Policji, tel. 47 72 37 657, numerem alarmowym 112 lub z najbliższą jednostką Policji.

QoTheGreat
z
ksp.policja.gov.pl
dodany: 06.02.2026, 15:36:37
  • 328
  • #
    ziobro
  • #
    polityka
  • #
    bekazpisu
  • #
    pis
  • #
    polska
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 07.02.2026, 11:34:59 via Wykop
  • 0
To jest niesamowite, jak bardzo ten rząd zrobił w konia (niestety także mnie) Polaków w wyborach w 23.

Jak ktoś sobie poczyta przepisy prawa o takiej instytucji jak list gończy, to zobaczy, że to jest zastosowane tu niezgodnie z prawem, tj. stanowi tylko teatrzyk polityczny.

Miało być lepiej, a jest tak samo lub gorzej, gdzie jak widać prokuratura jest politycznie sterowana, PiS 2.0
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 07.02.2026, 18:12:26 via Wykop
  • 0
Funkcjonowanie listu gończego i poszukiwania wynika z KPK (kodeks postępowania karnego)

Wątpie, że przesłanki realnie zostały spełnione, choć to podobnie jak wszystko w prawie jest dwuznaczne (nie oceniam treści listu pod względem formalnym, chociaż gdzieś mi mignęło, że już go chyba raz poprawiali/zmieniali w jakimś stopniu)

Już pierwsza przesłanka nie jest spełniona, bo miejsce pobytu Ziobro jest znane (tu nie jestem pewien, ale wydaje się też, że list gończy to instytucja przeznaczona raczej do
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 09.02.2026, 16:28:53 via Wykop
  • 0
@Smartek: Nie wchodząc w polemikę o samym poszukiwaniu (to też są IMO słabo napisane przepisy), to wciąż konieczność poszukiwania ma ścisły związek z instytucją listu gończego. Nie można wydać listu gończego, jeżeli nie ma konieczności poszukiwania Sam fakt postanowienia o tymczasowym aresztowaniu nie wystarczy, nie zgodzę się też, że można mówić o ukrywaniu się.

Cytowany prawnik zdaje się nie uwzględniać choćby tego, że zastosowana została instytucja (prawa międzynarodowego) azylu. Warto pamiętać
BalonowySutener
BalonowySutener
05.02.2026, 10:03:57
  • 443
Złomowanie Mateckiego nie jest niczym trudnym, ale tutaj Pan mecenas wykazał się wybitną formą

#bekazpisu #polityka
BalonowySutener - Złomowanie Mateckiego nie jest niczym trudnym, ale tutaj Pan mecena...

źródło: IMG_0455

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 05.02.2026, 12:05:32 via Wykop
  • 0
@BalonowySutener: Piotr Zemła to ten jegomość co posłużył władzy w nielegalnym wejściu do Telewizji publicznej i teraz reprezentował przeciw państwu polskiemu syryjczyka z granicy?
  • Odpowiedz

381

Hiszpania odrzuca udział w Radzie Pokoju. "Rząd USA nie przestrzega prawa"

Hiszpania odrzuca udział w Radzie Pokoju. "Rząd USA nie przestrzega prawa"

Dziękujemy za zaproszenie, ale odmawiamy. Postępujemy zgodnie z naszym zobowiązaniem do przestrzegania prawa międzynarodowego. Rada wykracza poza ramy ONZ. Rząd Stanów Zjednoczonych nie przestrzega prawa międzynarodowego i wywołuje napięcia w relacjach transatlantyckich między USA a UE jak nigdy dot

Stopa_Szopa
z
onet.pl
dodany: 23.01.2026, 13:37:54
  • 50
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    hiszpania
  • #
    pedrosanchez
  • #
    donaldtrump
  • #
    radapokoju
  • #
    polityka
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 23.01.2026, 16:02:14 via Wykop
  • -3
Prawo międzynarodowe to nieśmieszny żart, Europa stała się (a raczej słabsze państwa europejskie) w sumie jego zakładnikiem i to na własne życzenie (przykładem choćby niczym nieograniczona i nieuzasadniona w skali 'ochrona' praw człowieka cudzoziemców).

Można mówić wiele o obecnym USA, ale Unia Europejska sama prawa międzynarodowego nie przestrzega (patrz np. wykraczanie poza swoje traktatowe kompetencje wobec PC - tj. traktatowe regulacje zawarte na podstawie prawa traktatów).

To jest jak z tzw. praworządnością, każdy wyciera
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 24.01.2026, 07:33:49 via Wykop
  • 3
@nom_om: Cytowane stwierdzenie pozostaje w sumie aktualne, wciąż nie wiadomo jakie rzekome łamanie prawa się Hiszpanii nie podoba - takiej odpowiedzi nie znajdzie się choćby w artykule.

Z drugiej strony, większość osób tutaj zdaje się raczej rozumieć tą kwestię przez przedmiotową sprawę Grenlandii, a nie jako jakiś ogólny i nieokreślony całokształt (z resztą inne spojrzenie nie ma tutaj całkowicie sensu, skoro chodzi o radę pokoju - tj. wątpliwe, by Hiszpania
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 25.01.2026, 07:47:40 via Wykop
  • 1
@nom_om: Nieco pomieszałem, sprawa Grenlandii i Rady Pokoju to dwie odrębne rzeczy. Logicznie rzekome łamanie prawa międzynarodowego w stosunkach lokalnych USA nie ma znaczenia dla Hiszpanii położonej w UE.

"Skąd ty to możesz wiedzieć" XD" - skąd ty możesz wiedzieć, że jest inaczej "XD"? Takie podejście sugeruje logika i pozostałe komentarze (w których żywo funkcjonuje temat Grenlandii).

Twoja niezwykła zdolność "czytania ze zrozumieniem" zdaje się nie uwzględniać przesłanek wielopoziomowych. Fakt,
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 26.01.2026, 14:47:53 via Wykop
  • 1
@nom_om: Niewiele było potrzebne, żebyś ujawnił swoją naturę. Wyrazy współczucia, jeżeli w twoim życiu prywatnym dzieje się coś, co prowadzi do tak prymitywnych reakcji

377

Król jest nagi. Bełkot Trumpa [OPINIA]

Król jest nagi. Bełkot Trumpa [OPINIA]

Analiza wypowiedzi Donalda Trumpa nie ma sensu. Jego publiczne wystąpienia to zwyczajny bełkot niekompetentnego narcyza - ciekawa opinia Tomasza Terlikowskiego

Kmicic90
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 21.01.2026, 16:37:52
  • 119
  • #
    polityka
  • #
    usa
  • #
    davos
  • #
    trump
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 22.01.2026, 15:45:27 via Wykop
  • -12
Czy ja wiem, pewnie w sprawie niektórych rzeczy bredzi, ale toż to nieodłączny element bycia politykiem. Pierwsze 15 minut i w sumie idzie mu lepiej niż naszemu premierowi na co dzień:
CAŁE WYSTĄPIENIE - BEZ CIĘĆ i PO POLSKU! Donald Trump w Davos (2026)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

45

Elon Musk wezwał do likwidacji Unii Europejskiej.

Elon Musk wezwał do likwidacji Unii Europejskiej.

"Unia Europejska powinna zostać zniesiona, a suwerenność przywrócona poszczególnym krajom, aby rządy mogły lepiej reprezentować swoich obywateli." - napisał na swoim profilu w serwisie X.

gerwazy-oko
z
x.com
dodany: 06.12.2025, 13:59:21
  • 34
  • #
    musk
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    usa
  • #
    polityka
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 06.12.2025, 21:32:20 via Wykop
  • 1
@Mario7400: Można pisać, zawsze można było. Po to jest wolność słowa. Ale czy to prawda to odrębna kwestia - a jest to nieprawda.

P. Lempartowej już raz nie udało się tego udowodnić przed sądem.

Jak masz dowody, to prędko dzwoń do odpowiednich służb, masz szansę zostać bohaterem i zapisać się na kartach historii
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 06.12.2025, 22:16:31 via Wykop
  • 1
@Mario7400: nie wiem jak brzmiało ustne uzasadnienie sądu. Z pewnością chciałbym je usłyszeć. Jakie jest źródło artykułu? Kto relacjonował treść ustnego uzasadnienia do mediów?

Co znaczy sformułowanie pośrednie dowody? Chodzi zatem o rzekome powiązanie bazujące na jej niczym niepotwierdzonym stwierdzeniu w social mediach. Jak rozumiem w sprawie był też świadek, który sam przyznał, że nie było podstaw do tych stwierdzeń.

Podsumowując, nie ma żadnego dowodu, a mój wpis pozostaje prawdziwy
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 07.12.2025, 06:48:52 via Wykop
  • 1
@Mario7400: podsumowując, zapytałeś czy można tak mówić, udzieliłem ci odpowiedzi. Nic tego nie zabrania ale nie jest to prawda.

Sad się nie wypowiadał w przedmiocie tego czy można, czy nie można tak mówić. Przedmiotem sprawy było naruszenie dóbr osobistych. Pozwana nie wykazała, że jest to prawda, zatem nie sposób przyznać, że jej stwierdzenie jest jakkolwiek prawdziwe. Sam żadnych dowodów nie masz.

Rozumiem, że twój umysł nie pojmuje jak działa wolność
Variv
Variv
06.12.2025, 19:24:20
  • 1222
#usa #uniaeuropejska

Zmasowany atak na UE, zarówno ze strony USA jak i Rosji udowadnia jak bardzo UE jest nam Europejczykom potrzebna. UE niczym Polska dawniej, wróg z każdej strony.
  • 45
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 06.12.2025, 21:19:58 via Wykop
  • 2
@RandyBobandy: Rosji jest względnie obojętnie czy UE jest w tej formule co teraz, czy jej nie będzie. Rosja będzie coraz bardziej zależna od Chin, a my z nimi (Chinami) przegramy gospodarczo. Może nawet lepiej dla Rosji jest, jak UE będzie istnieć dalej i wciąż "orać" europejski przemysł I rolnictwo oraz niszczyć Europę masową migracją.

Współpracę można realizować bez UE, patrz to jak działa EEA czy nawet inne porozumienia gospodarcze z przeszłości.
  • Odpowiedz

417

UWAGA!!! Nic tu nie ma!

UWAGA!!! Nic tu nie ma!

Oficjalne konto jednego z kont amerykańskiej organizacji rządowej zostało stworzone i mieści się w państwie narodu wybranego...Oczywiście to był tylko "glitch"

aiksto
z
x.com
dodany: 23.11.2025, 15:18:38
  • 34
  • #
    izrael
  • #
    usa
  • #
    zydzi
  • #
    bliskiwschod
  • #
    elonmusk
  • #
    twitter
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 24.11.2025, 08:26:55 via Wykop
  • 0
@Jariii: Jeżeli kogoś ten argument przekonuje, to stanowi on część problemu i powód, dla którego w Polsce jest źle i robi się coraz gorzej (w kontekście świadomości społecznej).

Niestety coraz częściej widzę takie kwiatki, zero logicznego myślenia
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 24.11.2025, 09:03:16 via Wykop
  • 4
@jakis_login: To nie jest miejsce założenia konta, tylko zapewne ip powiązane z kontem przy ostatnim logowaniu. Jak już zatem widać miałeś mylne założenie co do funkcjonowania mechanizmu lokalizacji X i jego znaczenia.

Najprawdopodobniej konto było połączone z Polski, co sugeruje "Poland app store", po ip holenderskim przez VPN. Tylko tyle i aż tyle. Wskazuje na to przykład innych kont, widocznie połączonych z np. Niemiec (German app store), czy UK (odpowiednio),
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 24.11.2025, 09:14:46 via Wykop
  • 4
@SCAInet: Doskonałego słowa użyłeś, sam już o tym miałem pisać.

Sztuczna inteligencja prowadzi nas niestety ku swoistej idokracji, gdzie traktuje się ją faktycznie jako wyrocznię - choć kuriozum jest takie, że można z niej uzyskać odpowiedzi wspierające nawet sprzeczne stanowiska (pytanie kto wówczas rozstrzyga czyja racja jest "mojsza", a czyja "najmojsza").

Niestety trend jest raczej nastawiony na coraz większe poleganie na tej technologii (całkiem bezrefleksyjnie), zwłaszcza wśród młodzieży

144

Hejt na Ukraińców przekracza granice rozsądku.

Pokaż treści 18+

Hejt na Ukraińców przekracza granice rozsądku.

Rosną nastroje niechęci wobec Ukraińców w Polsce, co potwierdzają relacje osób doświadczających wrogości na co dzień. Zjawisko napędzają treści z mediów społecznościowych i stygmatyzacja całej grupy. Prorosyjska propaganda zbiera żniwo.

gerwazy-oko
z
natemat.pl
dodany: 23.11.2025, 19:16:49
  • 66
  • #
    ukraina
  • #
    polska
  • #
    ruskieonuce
  • #
    polskieonuce
  • #
    ruskapropaganda
  • #
    russiahateclub
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 24.11.2025, 05:14:35 via Wykop
  • 39
@orkako: To jest też ciekawe, że jak w Polsce mówi się o odebraniu świadczeń, albo odsyłaniu na Ukrainę, to zaraz całe media i zwolennicy rządowi wylewają całe szambo, że jak to, rosyjska dezinformacja/propaganda, itp., ale jak Niemcy (ustami samego Merza) robią to samo, to nagle się okazuje, że nie ma problemu
Reanef
Reanef
23.11.2025, 08:35:22
  • 1232
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 23.11.2025, 20:07:52 via Wykop
  • 0
@Fookingalien: Co jak co, ale przykład Korony jest raczej bezprzedmiotowy. Konto połączone z Holandią przez VPN, ale na "Poland app store".

Faktycznie możesz to tylko tutaj zostawić, bo nic z tego nie wynika.

Ale i z lewa i prawa sytuacja tradycyjna, obie strony myślą, że ta druga została zdemaskowana, a rzeczywiste problemy są spychane na drugi plan. Wojny Polsko-polskiej ciąg
  • Odpowiedz

607

Nawrocki zawetował ustawę dotyczącą badań mikroplastiku w wodzie

Prezydent zawetował ustawę o zaopatrzeniu w wodę, w ramach której wprowadzaliśmy obowiązkowe badania wody na obecność mikroplastiku w szkołach czy przedszkolach. Ja nie wiem, czym się prezydent kierował. To już przekracza granice absurdu. Fany ten nasz prezydent.

motvik
z
tokfm.pl
dodany: 21.11.2025, 12:13:15
  • 213
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    bekazpis
  • #
    polityka
  • #
    zdrowie
  • #
    dzieci
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 21.11.2025, 12:51:08 via Wykop
  • 14
Odpowiedzi udzielał nie kto inny, jak senator Kwiatkowski. Można się zatem spodziewać, że skłamał lub naciągnął prawdę. Przynajmniej podstawa tezy (jak ją przedstawia w skrócie tokfm) i autor posta jest manipulacją.

W projekcie ustawy nie ma nic o badaniu w odrębny sposób wody pitnej w przedszkolach (już sam tego rodzaju pomysł jest kuriozalny, przecież woda idzie z wodociągów taka sama, jak do budynków mieszkalnych i już wcześniej przechodzi odpowiednie badania - to w
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

971

Skarga do KRRiT na kontrowersyjny film w TVP o relacjach polsko-żydowskich

Pokaż treści 18+

Skarga do KRRiT na kontrowersyjny film w TVP o relacjach polsko-żydowskich

TVP w likwidacji wyemitowała film "Wśród sąsiadów". Przedstawiono w nim narrację sugerującą współodpowiedzialność części Polaków za zbrodnie na Żydach podczas II wojny światowej. KRRiT wszczęła w tej sprawie postępowanie.

Bobito
z
biznesalert.pl
dodany: 18.11.2025, 10:43:09
  • 56
  • #
    wojna
  • #
    izrael
  • #
    historia
  • #
    zydzi
  • #
    iiwojnaswiatowa
  • #
    ciekawostkihistoryczne
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 18.11.2025, 13:42:09 via Wykop
  • 12
@laress: No, niesamowity ten PiS, nawet sami wprowadzili spółkę w stan likwidacji, przez co sformułowanie "w likwidacji" zawiera się formalnie w nazwie firmy i wprowadzili też te dane do Krajowego Rejestru Sądowego.

Co jak co, ale sformułowanie w likwidacji we właściwy sposób przedstawia obecny stan prawny spółki i jej rzeczywistą nazwę.

Może jak ją w końcu zlikwidują i pieniądze pójdą na bardziej wartościowe rzeczy, to problem się rozwiąże
hatt0ri_ - @laress: No, niesamowity ten PiS, nawet sami wprowadzili spółkę w stan lik...

źródło: KRS

Pobierz

70

Bąkiewicz nawołuje do przemocy rasowej z różańcem w ręce.

Pokaż treści 18+

Bąkiewicz nawołuje do przemocy rasowej z różańcem w ręce.

Jest jeszcze nadzieja ponieważ na katolickim wiecu prorosyjskich neonazistów było niewiele osób.

homer0278
z
fakt.pl
dodany: 12.10.2025, 17:21:24
  • 36
  • #
    neonazizm
  • #
    katolicyzm
  • #
    bekapisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    ludobojstwo
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 13.10.2025, 11:33:53 via Wykop
  • -4
@zabbii: "Nie pierwszy raz ktoś powołujący się na akceptację i równość nawołuje do przemocy" - taka narracja, jakby nie było, działa w dwie strony. "Fajnie się chronić za płaszczykiem walki o równość mając ją totalnie w pomime, tylko, aby osiągnąć jakąś pozycję [...]" - znowu, taka sama narracja pasuje do różnych stron sceny politycznej. Nie wnosi to akurat wiele wartości merytorycznej, więc raczej unikałbym tego rodzazju stwierdzeń.

Mylisz nieco o co

1070

Ukrainiec Mazurenko w Debacie Gozdyry obraża Prezydenta Polski

Pokaż treści 18+

Porównuje go do przywódcy kryminalnego, używając terminologii z grypsery więziennej. Podobno ma polskie obywatelstwo.

Makavlani
z
x.com
dodany: 26.08.2025, 19:31:31
  • 217
  • #
    polityka
  • #
    ukraincy
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    konfederacja
  • #
    polsatnews
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 27.08.2025, 05:56:37 via Wykop
  • 6
@omezrP: Z tym będzie ciężko, bo uważa się za "Polaka", w związku z nadanym obywatelstwem.

Niestety obecnie nie ma narzędzi, żeby je odebrać...

2904

KPO największy wał ostatnich lat, Mapa

KPO największy wał ostatnich lat, Mapa

Spójrzcie, jak rozpieprzają kasę z KPO to jakiś cholerny absurd. Centrum masażu za 13 baniek, pizzeria kupuje jacht co to, kurde, ma być?! Ci, co klepnęli te bzdurne wnioski, powinni za to beknąć!

Dawid_Kwlk
z
kpo.gov.pl
dodany: 08.08.2025, 05:15:23
  • 247
  • #
    kpo
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    pieniadze
  • #
    afera
  • #
    krajowyplanodbudowy
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 08.08.2025, 14:42:18 via Wykop
  • 1
@Jungen: Z tego co mi wiadomo, to rząd już ją ukrył...

42

Nieprawidłowości wyborcze. W 84 komisjach stwierdzono błędy

Pokaż treści 18+

Nieprawidłowości wyborcze. W 84 komisjach stwierdzono błędy

Jak przekazał na konferencji prasowej rzecznik prasowy Prokuratury Krajowej Przemysław Nowak, w 84 komisjach stwierdzono "pewne nieprawidłowości". Zgodnie z ustaleniami,Zgodnie z ustaleniami, Karol Nawrocki powinien otrzymać ponad 1500 głosów mniej.

tormentorer
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 25.07.2025, 12:55:53
  • 51
  • #
    plotyka
  • #
    wybory
  • #
    narwocki
  • #
    4konserwy
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 25.07.2025, 12:59:03 via Wykop
  • 9
Chyba najbardziej istotny fragment:

Ostateczne wyniki. Nawrocki ponad 1500 głosów mniej - Podsumowanie tego wszystkiego pozwoliło na stwierdzenie, iż w rezultacie przeprowadzonych przez prokuratorów oględzin 250 komisji wynik jest taki, że Karol Nawrocki powinien otrzymać o 1538 głosów mniej, a Rafał Trzaskowski 1541 głosów więcej, niż wynikało to z oficjalnych wyników wyborczych - powiedział. Podkreślił, że anomalie nie mają więc wpływu na ostateczny wynik wyborów
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1306

Odlot prezes SN Manowskiej

Pokaż treści 18+

Czy ja jestem zainteresowana w tym żeby został prezydentem ktoś, kto powie, że ja nie jestem sędzią? I oni maja rostrzygac o ważności wyborów...

TenXen47
z
x.com
dodany: 26.06.2025, 10:10:36
  • 112
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    sejm
  • #
    bekazpisu
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 26.06.2025, 14:30:46 via Wykop
  • -4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 26.06.2025, 19:45:17 via Wykop
  • -1
@milo1000: Rozumiem, że znamy się osobiście i mówiłem ci "w cztery oczy" czy w 2020 roku w ogóle głosowałem i jeżeli to zrobiłem, to na kogo.

Z braku argumentów merytorycznych postanawiasz odwołać się do jednego zdania i skorzystać z argumentacji całkiem absurdalnej. Można i w ten sposób.

Przypomnę jednak, że dyskusja dotyczy chwili obecnej i sytuacja jest znacznie bardziej rozbudowana. Co więcej, dotyczy działań mogących stanowić naruszenie po stronie obecnego rządu, tak
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 26.06.2025, 20:03:12 via Wykop
  • -1
@maddox84: Skąd taki wniosek? Nie widzę korelacji zdania pierwszego i drugiego twojej wypowiedzi, tym bardziej, że nie ma takiego wniosku w pierwotnym komentarzu.

Wysnuwanie tak daleko idącego wniosku jak tutaj:
"Czyli co, jak by wygrał Trzaskowski to Manowska by uznała nieważność wyboru?",
uwzględniając, że taki argument z mojej strony nigdy nie padł (nie było nawet takiej insynuacji) jest zasadniczo
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 27.06.2025, 06:23:19 via Wykop
  • -1
@milo1000: "nikt ich w "blankietowy" sposób nie kwestionuje"
Na jakiej podstawie twierdzisz, że tak nie jest? Ostatnio były nominacje około stu sędziów. Jak rozumiem według rządu ci sędziowie to nie są sędziowie. Czym innym jest to, jak nie kwestionowaniem sędziów in blanco. Analogicznie, podważa się tym samym status wszystkich sędziów powołanych do dzisiaj.

Mowa, rzekomo, wyłącznie o Izbie Kontroli [...], ale przecież to nie jest kwestia najbardziej istotna w

664

Andrzej Duda: trzymajcie się z daleka od kart do głosowania

Pokaż treści 18+

Andrzej Duda: trzymajcie się z daleka od kart do głosowania

Kolejna zastanawiająco emocjonalna reakcja Prezydenta na pomysł ponownego przeliczenia głosów w związku z doniesieniami o kolejnych fałszerstwach w komisjach wyborczych

Nanak
z
x.com
dodany: 21.06.2025, 12:42:40
  • 115
  • #
    polityka
  • #
    wybory
  • #
    polska
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 22.06.2025, 06:42:19 via Wykop
  • -5
To lepiej pomyślcie skąd taka nagła zmiana u Tuska po 3 tygodniach.

Karty zalegają w urzędach, w samorządowych nadal przewagę miało m.in. KO. Może teraz dopiero zaczynają się fałszerstwa, kto wie, może doszło przez te 3 tygodnie do jakiejś podmiany. Stąd Giertych i teraz nawet Tusk z taką butą apelują i podpalają Polskę, bo wiedzą, że robota została już wykonana.

Skoro teoretyzujecie o sfałszowaniu przez PiS, to zachęcam, żeby nie pozostawać ślepym
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

78

Neo-sędzia SN porównuje składanie protestów wyborczych do wojny hybrydowej

Pokaż treści 18+

Neo-sędzia SN porównuje składanie protestów wyborczych do wojny hybrydowej

"Mamy sytuację analogiczną do tej na granicy z Białorusią, z tą różnicą, że prezydent Łukaszenka używa migrantów, a tu wykorzystano obywateli polskich." "(...) dezinformacja i ataki hybrydowe. Z takim właśnie przypadkiem mamy obecnie do czynienia."

MistrzCiezkiejRiposty
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 20.06.2025, 17:53:22
  • 27
  • #
    bekazpisu
  • #
    wybory
  • #
    polityka
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 20:05:30 via Wykop
  • -7
I ma rację.
Giertych nakłonił dziesiątki tysięcy ludzi, żeby wysyłali protesty na zrobionym przez niego wzorze.

Duża część z nich z brakami formalnymi powodującymi niemożność ich procedowania, złe PESELe, PESELe Giertycha powielone na wielu z nich, wiele z tą samą treścią czy z treścią całkowicie abstrakcyjną lub nawet obelżywą.

Gdyby to ktoś z Konfy albo PiSu coś takiego organizował (w alternatywnej rzeczywistości), to już byście wszyscy pisali tutaj, że "agentura", że odklejeni itp.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 20:15:48 via Wykop
  • -5
@makaronzjajkiem: Gwoli ścisłości, nie ma czegoś takiego jak "neo-sędzia". Nie potrzeba nawet tej decyzji przedstawicieli TSUE ostatniej, która to właśnie stwierdziła, bowiem pojęcie nie ma podstaw normatywnych w polskim porządku prawnym.

Powiem więcej, można się spierać o jakiś poziom upolitycznienia sądów, ale obecny rząd jest niestety wcale nie lepszy.
Jeszcze szerzej, faktyczne niesłuszne nominacje lub awanse stanowią niewielki procent sędziów. Pozostali skończyli na politycznej linii boju dwóch quasi-demokratycznych partii politycznych
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 20:50:59 via Wykop
  • -4
@przeciwko78: Nie zniszczył, bo nie mieli jeszcze do tego okazji. Nie oszukujmy się, widać gdzie zmierza A. Bodnar, pytanie kto go niedługo zastąpi.
Nie chodzi tylko o sądy. Wyszło chyba dzisiaj od RPO, że chociażby przejęcie prokuratora krajowego było niezgodne z prawem. Działań ukrytych przed opinią publiczną jest pewnie więcej.

Bazujesz na uproszczeniach i wrzucaniu każdego sędziego do jednego worka. KO apeluje o odejście od formalizmu prawnego i najchętniej nagięłoby
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 20:53:28 via Wykop
  • -4
@zwirz: Stażysta to nie sędzia, asesor to nie sędzia, urzędnik to nie sędzia. Czytałeś wypowiedź ze zrozumieniem?

To zwykli pracownicy, tak jak w każdej innej jednostce, czy to w administracji, czy nawet w korporacjach.

Swoją wypowiedzią zapewniasz jedynie dowód na postawioną przeze mnie tezę.

Pozdrawiam, życzę dobrej nocy
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 21.06.2025, 05:05:46 via Wykop
  • -3
@zwirz: Dziękuje za potwierdzenie stawianych przeze mnie tez.

Współczuję Polsce, że taka młodzież jest w niej kształtowana przez polityków.

Pozdrawiam
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 21.06.2025, 05:15:46 via Wykop
  • -3
@przeciwko78: Wiadomo co jest wyrokiem i czy dana izba sądu jest sądem.

Były już opinie różnych organizacji o projektach A. Bodnara określając je jako niekonstytucyjne, atakujące w taki sam sposób jak PiS niezależność sądów. Nie zarzucaj kłamstwa, jeżeli nie jesteś w stanie przytoczyć merytorycznych argumentów popierających swoją tezę.
Dalej, nic nie stoi na przeszkodzie, by KO zaproponowało zmiany większością Konstytucyjną, "ponad podziałami politycznymi", lecz tego nie robią. Skutek przy uzyskaniu prezydentury byłby
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 21.06.2025, 11:18:07 via Wykop
  • 0
@przeciwko78: Nie zgodzę się z twoim spojrzeniem na sytuację. Nie ma podstaw, aby oceniać tamto zdarzenie w sposób 0/1, w taki sposób jaki proponujesz.

Ustawa incydentalna to nie jest zasadne rozwiązanie w obecnej chwili (jeśli już, to powinna była znaleźć się na biurku Prezydenta już rok temu), lecz stanowi próbę destabilizacji istniejącego porządku wyborczego, we wrażliwym czasie. Radzę zapoznać się z prawną argumentacją weta, która znajduje słuszność w podstawach prawa wyborczego i

655

Przeliczono głosy w 13 komisjach. Pisowska Izba Kontroli SN utajniła wyniki

Pokaż treści 18+

Przeliczono głosy w 13 komisjach. Pisowska Izba Kontroli SN utajniła wyniki

Polaku, nie masz prawa się dowiedzieć, czy wybory w Polsce były w ogóle uczciwe.... W 13 komisjach przeliczono ponownie głosy. Dane nie zostały jednak upublicznione, ponieważ informacje te zostały "objęte tajemnicą postępowania" przez pisowską Izbę Kontroli Sądu Najwyższego.

spere
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 20.06.2025, 11:20:59
  • 93
  • #
    polska
  • #
    wybory
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    afera
  • #
    polityka
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 11:46:52 via Wykop
  • 7
Coś ci się chyba pomyliło, albo manipulacja.
Przecież były już publicznie informacje o wynikach liczenia przez sądy powszechne z przynajmniej kilku komisji.

Dobrze by było podać źródło, na jakie się powołujesz. Post bardziej wygląda jakby pisał go ktoś z silnych razem.

Poza tym, same orzeczenia co do protestów będą z pewnością publikowane tak jak każde inne, a do tego trochę czasu pewnie upłynie. SN nie ma obowiązku na bieżąco publikowania tego typu
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 12:14:23 via Wykop
  • -15
@szmichal: I?
hatt0ri_
hatt0ri_
hatt0ri_ 20.06.2025, 12:17:21 via Wykop
  • -7
@szmichal: Nawzajem
  • <
  • 1
  • 2
  • Strona 1 z 2
  • >

Hattori

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking