Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko229
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Howea

Howea

Dołączył 11 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 51478
  • Znaleziska 20169
  • Mikroblog 31309
  • Obserwujący 46
  • Obserwowane 22

318

O 155 tys. Polaków mniej. Tusk nie pomaga strasząc wojną

O 155 tys. Polaków mniej. Tusk nie pomaga strasząc wojną

Polska od lat zmaga się z problemami demograficznymi. Sytuacji długofalowo nie poprawiło żadne z proponowanych dotychczas rozwiązań, a co gorsza poczynania rządu nie pomagają. W niektórych przypadkach nawet szkodzą. Chodzi między innymi o wypowiedzi premiera Donalda Tuska, który w ostatnich dniach p

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: 28.04.2026, 11:43:41
  • 179
  • #
    polityka
  • #
    gospodarka
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    demografia
Howea
Howea 28.04.2026, 20:41:20 via Wykop
  • -3
Ludzi powinno być maksymalnie miliard, a to i tak za dużo. 96% ssaków na ziemi to ludzie + zwierzęta hodowlane na mięso dla ludzi. Absurdalne wręcz. Tylko 4% ssaków to dzikie zwierzęta. Ludzie muszą się kiedyś skończyć wreszcie mnożyć. Może to jest właśnie ten moment. Nie wiem po co ta panika. Jedyny problem to teraz zachęcić jeszcze Afrykę, żeby przestała się mnożyć.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

476

W Wielkopolsce rozbito gang handlarzy ludźmi.

W Wielkopolsce rozbito gang handlarzy ludźmi.

Policjanci zatrzymali 9 osób wykorzystujących obywateli Kolumbii do niewolniczej pracy na terenie Wielkopolski. Kolumbijczycy pracowali w branży spożywczej i przetwórczej, niestety szczegóły i nazwy firm korzystających z niewolniczej pracy nie zostały ujawnione.

Manah
z
radiopoznan.fm
dodany: 27.04.2026, 13:36:21
  • 51
  • #
    wielkopolska
  • #
    poznan
  • #
    imigranci
  • #
    4konserwy
Howea
Howea 28.04.2026, 06:56:05 via Wykop
  • 17
Takie znaleziska niech zostaną zabezpieczone i zarchiwizowane, żeby za 10-20 lat nie było, że lewacy ściągnęli imigrantów do Polski. Ludzie krótką pamięć mają. We Francji było identycznie.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 28.04.2026, 08:57:54 via iOS
  • -7
@In_thrust_we_trust: Lewica wspiera dobre traktowane imigrantów (jak już tu są) i ewentualnie udzielnie azylu uchodźcom wojennym, a nie masowe ściągnie robotników do pracy.
Howea
Howea 28.04.2026, 11:49:51 via Wykop
  • -3
@In_thrust_we_trust: Sam dobrze napisałeś "refugees welcome" czyli dokładnie chodzi o uchodźców, a nie pracowników fabryk. Kraje nie stają się multikulturowe, bo lewica tak chciała, tylko dlatego, że ściągano ludzi do pracy. I to tyczy się Francji, Wielkiej Brytanii czy nawet USA. Poza tym lewica by chciała dużo rzeczy np. śluby dla gejów, dbanie o planetę, lepsze traktowanie zwierząt i co jakoś w tym nie chcecie słuchać lewicy, tylko akurat imigrantów

444

Eurostat obniża prognozy populacji Polski o 4 miliony

Eurostat obniża prognozy populacji Polski o 4 miliony

Polska populacja w 2100 ma spaść o 32% do 25 milionów. Jest to o 4 miliony mniej mieszkańców niż zakładano 3 lata temu. Polska ma jedną z najniższych liczbę urodzeń na świecie a od 13 lat zgony przewyższają urodzenia.

chlopiec_kucyk
z
notesfrompoland.com
dodany: 27.04.2026, 08:35:50
  • 227
  • #
    ciekawostki
  • #
    statystyka
  • #
    dzieci
  • #
    polska
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    gospodarka
Howea
Howea 27.04.2026, 22:00:34 via iOS
  • -3
@chlopiec_kucyk: Ale po co małżeństwa i po co mamy rozmnażać przegrywów? Lepiej niech chady dadzą nasienie, kobiety wypłaty za wychowywanie dzieci i będziemy mieć przynajmniej wysokiej jakości obywateli, a przegrywy niech to finansują w podatkach XD
Howea
Howea 28.04.2026, 10:55:37 via Wykop
  • 1
@In_thrust_we_trust: Wystarczy ich nasienie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

2404

Opieka naprzemienna jako opcja domyślna po rozwodzie.

Opieka naprzemienna jako opcja domyślna po rozwodzie.

Dziecko nie jest własnością. Dziecko to człowiek, którego dobro musi stać ponad konfliktem rodziców.

KrowkaAtomowka
z
bankier.pl
dodany: 26.04.2026, 18:50:37
  • 341
  • #
    rozwod
  • #
    dzieci
  • #
    prawo
Howea
Howea 27.04.2026, 11:33:56 via iOS
  • 13
Wiecie jaki jest problem w tym wszystkim? Ja bym od męża nie odeszła teraz tym bardziej jak mamy małe dzieci, bo (oprócz innych powodów jak miłość) bez niego nie dałabym rady wychowywać dzieci i nie mogłabym pracować. On zajmuje się dziećmi bardzo dużo. Jakbym została z dziećmi sama to komfort mojego życia spadłby drastycznie i nie chodzi o kasę, bo sama dobrze zarabiam, ale o codzienne obowiązki, a przy dzieciach jest tego
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 27.04.2026, 11:58:48 via Wykop
  • 3
@thePodstawczak: Przy małym dziecku tym bardziej nie chciałabym mieć obcego faceta w domu, obcy nigdy nie będzie tak dobrze traktował dziecka jak własny ojciec, a i molestowania się zdarzają.
Howea
Howea 27.04.2026, 12:04:08 via Wykop
  • 2
@Piotrek6312: Wszystko zależy od wieku dziecka, no i owszem jest ogromna różnica między jednym dzieckiem, a kilkorgiem dzieci. Przy jednym dziecku nawet da się czasami odpocząć. Ja sama bym nie dała rady bez męża. Nawet psychicznie, bo człowiek potrzebuje chociaż chwili oddechu, a bez drugiej osoby do pomocy przy dzieciach jest to niemożliwe.

726

Relacja z II Kongresu Mężczyzn

Relacja z II Kongresu Mężczyzn

Na naszym blogu pojawiła się pierwsza, na gorąco spisana relacja Katarzyny Ryker o II Kongresie Mężczyzn, organizowanym przez Stowarzyszenie na rzecz Chłopców i Mężczyzn. Zapraszamy do lektury i zapowiadamy kolejne relacje.

schmorgpl
z
schm.org.pl
dodany: 27.04.2025, 16:26:13
  • 140
  • #
    mezczyzni
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    prawamezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    rownouprawnienie
  • #
    kongresmezczyzn
Howea
Howea 27.04.2026, 11:11:00 via iOS
  • 0
@GeraltRedhammer: Nie chce mi się czytać całej dyskusji, już jej nie pamiętam, ale po swoim pierwszym komentarzu dokładnie widzę co mnie wkurzyło. Chwalenie się, że się wspiera tylko organizacje walczące o własne prawa to mega żenujące jak dla mnie. Ja nawet złotówki nie wpłaciłam na organizacje feministyczne, za to wpłaciłam dużo na zwierzęta, chore dzieci, głodne dzieci, ochronę planety itd. Irytuje mnie wasz totalny egoizm. Warto walczyć o prawa mężczyzn,

717

Alimenty na byłą żonę. Polki wygrywają z mężami, nawet jeśli same pracują.

Alimenty na byłą żonę po rozwodzie stają się w Polsce coraz częstszą praktyką, a sądy coraz chętniej przyznają świadczenia nawet aktywnym zawodowo kobietom. Wbrew powszechnym przekonaniom, własna pensja nie zamyka drogi do wsparcia.

kasza332
z
gazetaprawna.pl
dodany: 25.04.2026, 16:06:21
  • 161
  • #
    prawo
  • #
    zwiazki
  • #
    rozowepaski
  • #
    malzenstwo
  • #
    rodzina
  • #
    slub
Howea
Howea 26.04.2026, 09:52:58 via Wykop
  • -2
@Chlaposz_Minetosz: Jak sobie kobiety szkodzą? Kobiecie ślub jest potrzebny tylko jak chce mieć dzieci, przecież z obcym sobie nie będzie robić, ale teraz wiele kobiet nie chce dzieci, więc nie ma problemu.
Howea
Howea 27.04.2026, 11:02:38 via iOS
  • 0
@Chlaposz_Minetosz: Kiedyś mężczyźni byli bardziej traktowani jak zasób niż teraz. Teraz kobiety patrzą na wygląd, charakter, poglądy. Kiedyś tylko się liczyło to co może mężczyzna dać kobiecie - zasoby, ochronę. Problem jest tylko w tym, że charakter, wygląd i w szczególności poglądy większości mężczyzn nie są zbyt zachęcające. Teraz jak kobiety mają swoją kasę to oczekują trochę więcej od związku niż przyniesienie wypłaty do domu.

565

Dzik na placu zabaw. "Aktywistki argumentowały, że dzik nie jest agresywny"

Dzik na placu zabaw. "Aktywistki argumentowały, że dzik nie jest agresywny"

Dzik na palcu zabaw w Warszawie. Aktywistki pomimo zabezpieczenia terenu przez policję do czasu przyjazdu dalszych służb, chciały wypuścić dzika na miasto, bo "nie jest agresywny"...

potworzak21
z
tvn24.pl
dodany: 25.04.2026, 06:39:42
  • 173
  • #
    warszawa
  • #
    ekologia
  • #
    dzik
  • #
    absurd
Howea
Howea 26.04.2026, 10:11:43 via Wykop
  • -3
@malkontent: Dla mężczyzn rozwiązanie wszystkich problemów to p-----c, zabijanie, rywalizacja. Najpierw należy wejść na teren dzików, zbudować tam swoje domy albo iść do lasu i do nich strzelać, a jak z tego lasu wyjdzie to też strzelać. Wy macie wszyscy mentalność jak Izraelczycy. Zabijać, zabierać, jak ktoś się broni lub próbuje uciec lub przetrwać to tym bardziej zabijać. Ile dziki zabijają rocznie ludzi, a ile mężczyźni? Zobaczmy kto jest bardziej
Howea
Howea 26.04.2026, 10:27:28 via Wykop
  • -2
@malkontent: Tak, bo to kobiety tym inżynierom te pontony sprzedają i ich tu szmuglują. Jasne, bo to kobiety są znane z takich rzeczy XD To jest zachowanie dokładnie zgodne z moim poprzednim przykładem. Mężczyźni zarabiają na przemycaniu ludzi przez granicę i chcieliby żeby w momencie jak dostaną kasę do ręki to żeby ci ludzie znikali, najlepiej żeby ich zabić, ale te głupie kobiety nie pozwalają i każą traktować ich jak
Howea
Howea 26.04.2026, 11:01:51 via iOS
  • -3
@malkontent: Tokarczuk ich tu ściągnęła? XD
Poza tym jeśli ktoś musi uciekać jako uchodźca ze swojego kraju to też przez mężczyzn, to wy bombardujecie kraje.
Howea
Howea 26.04.2026, 11:04:31 via iOS
  • -3
@Restrukturyzacja: Może dlatego, że to ludzie zabijają dziki, a nie odwrót. I to jeszcze ludzie robią z siebie ofiary XD
Howea
Howea 26.04.2026, 11:28:02 via iOS
  • -2
@Restrukturyzacja: Bo zabijanie wszystkiego co się rusza to nie jest domyślne zachowanie tylko takich popaprańców jak wy. Jeśli jest inna możliwość i jeśli zwierzę nie stanowi zagrożenia (a w statystykach jest dokładnie 0 ofiar śmiertelnych dzików za ostatnie lata) to po co mamy zabijać. Jeże, koty, gołębie też zabijasz? A może wiewiórki też powinniśmy.
Howea
Howea 26.04.2026, 12:01:11 via iOS
  • -2
@Restrukturyzacja: No to przytocz statystyki ataków dzików na ludzi i inne zwierzęta i dla przykładu ataków psów na ludzi inne zwierzęta i zabijajmy te zwierzęta, które wypadną gorzej w tym zestawianiu, ok? Bo takie sobie przytaczanie, że jakiś jeden dzik zaatakował jakiegoś jednego psa to wiesz gdzie możesz sobie wsadzić, nie? Mnie kiedyś kot podrapał tak, że wyglądałam jak po napadzie napastnika z nożem. To znaczy, że mamy teraz wybić
Howea
Howea 26.04.2026, 12:37:52 via iOS
  • -1
@Restrukturyzacja: No statystyki są istotne, bo skoro chcesz zabijać akurat dziki to chyba masz jakieś podstawy do tego. Czemu nie sarny czy zające tylko dziki akurat. Widocznie muszą być bardzo agresywne, zabijać ludzi na ulicach, że chcesz tak bardzo z nimi walczyć. Muszą ginąć setki ludzi rocznie skoro te dziki tak się panoszą po miastach.
Ja akurat zawsze jak spotykam dziki to po prostu idę dalej, nie wiem co miałabym
Howea
Howea 26.04.2026, 13:03:08 via iOS
  • -1
@Restrukturyzacja: Po prostu nie boję się dzików. Jestem odważna w przeciwieństwie do was XD Nie boję się, że mi ukradnie kanapkę.

507

Kongres Mężczyzn to danie głosu tym, których nie widać Wszystko co najważniejsze

Kongres Mężczyzn to danie głosu tym, których nie widać Wszystko co najważniejsze

Prezes Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn zapowiada III Kongres Mężczyzn - w najbliższą sobotę w Warszawie. https://kongres-mezczyzn.pl/

schmorgpl
z
wszystkoconajwazniejsze.pl
dodany: 23.04.2026, 22:28:22
  • 96
  • #
    kongresmezczyzn
  • #
    prawamezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    mezczyzni
  • #
    prawo
Howea
Howea 24.04.2026, 11:10:31 via Wykop
  • -4
@3mortis: Mogę iść do wojska, ale jeśli jakiś "kolega" dotknie mnie bez mojej zgody w nieodpowiedni sposób to ma mieć jaja ucięte. Wy się możecie między sobą gnębić, ale ja nie mam zamiaru brać udziału w waszych męskich zabawach.
Howea
Howea 26.04.2026, 09:18:04 via Wykop
  • -2
@Yolo_Ebola_grill: No to nie zagłosuje za służbą wojskową dla kobiet, a kobiet z prawem do głosowania jest więcej, więc siedźcie tam sobie sami.

405

Dlaczego body positive dotyczy tylko kobiet? Tak kultura i system dyskryminują m

Dlaczego body positive dotyczy tylko kobiet? Tak kultura i system dyskryminują m

Wywiad z Michałem Gulczyńskim wokół książki "Mężczyźni" - o tym, jak technologie wpływają na relacje między kobietami a mężczyznami

schmorgpl
z
spidersweb.pl
dodany: 22.04.2026, 22:28:50
  • 63
  • #
    dyskryminacja
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    praca
  • #
    automatyzacja
  • #
    tinder
Howea
Howea 24.04.2026, 06:43:47 via iOS
  • -4
@Arkass: No nie wiem, kobiety zawsze sie wstydzily jeśli ich sylwetka nie była idealna natomiast mężczyźni od zawsze łazili z wielkimi bebechami i cycami bez skrępowania, więc im ruch body positive nie był do niczego potrzebny.

701

Jak wygląda kobieca przemoc i jak uzyskują dominację nad mężczyznami?

Jak wygląda kobieca przemoc i jak uzyskują dominację nad mężczyznami?

Przemoc kobiet wobec mężczyzn jest rzadko omawiana, przez co wiele kobiet unika odpowiedzialności za nią. Dla społeczeństwa kobiety zwykle były płcią chronioną, a mężczyźni tą, która musi być silna i nie ma prawa być ofiarą. W ten sposób wielu kobietom przemoc uchodziła na sucho.

wardenga
z
swiadomosc-zwiazkow.pl
dodany: 20.04.2026, 11:24:03
  • 207
  • #
    psychologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    rownouprawnienie
Howea
Howea 20.04.2026, 20:20:37 via Wykop
  • -16
Dopiero co była afera, bo odkryto stronę, na której mężczyźni publikowali jak odurzają i gwałcą swoje żony/partnerki, uczą innych mężczyzn jak to robić bezkarnie i stronka miała dziesiątki milionów wyświetleń i mnóstwo użytkowników. No ale co tu porównywać, kobieta powie mężowi, że za mało zarabia i jest kiepskim mężem, to jest dopiero straszne, bo jest mu przykro XD Kobiety to teraz właśnie powinny się na porządnie wziąć za mężczyzn, bo coś za
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 21.04.2026, 06:47:21 via iOS
  • -7
@ReinmarBielawa: Fajny fejk news jak jeden facet z Polski, użytkownik tej strony już został aresztowany.
Howea
Howea 21.04.2026, 07:53:07 via Wykop
  • -5
@ReinmarBielawa: https://www.tvp.info/92519338/piotr-z-polski-ktory-mial-odurzac-gwalcic-i-nagrywac-swoja-zone-zostal-namierzony-i-zatrzymany-bohater-szokujacego-sledztwa-cnn-uslyszal-zarzuty-grozi-mu-20-lat-wiezienia
Howea
Howea 21.04.2026, 08:33:45 via Wykop
  • -7
@ReinmarBielawa: Poczytaj sobie oryginalny artykuł CNN, nie będę ci go streszczać przecież. Zakładam, że umiesz czytać.
Wystarczy, że kobiety się wypną na was i nie pozwolą się zbliżać, co już zachodzi i z tego powodu już beczycie XD Wszystko co robicie będzie obserwowane i ocenianie, kobiety już mają pomysły, żeby zakładać strony, na których z imienia i nazwiska będą wypisywani wszyscy zboczeńcy, najlepiej ze zdjęciami XD Będziecie linczowani i usuwani
Howea
Howea 21.04.2026, 12:33:32 via Wykop
  • -3
@Bananowy_Kochanek: Jedni z was gwałcą i nagrywają, a reszta to ogląda i zamiast zgłosić to do służb, pomóc ofiarom to traktujecie to jako rozrywkę. Szukacie w internecie egzekucji, mordów, gwałtów żeby sobie popatrzeć i w dupie macie, że to prawdziwe osoby. Czemu ktoś miałby wami się przejmować. Jeden facet na iluś jest zły, ale wy też bierzecie w tym udział, bo zamiast powstrzymywać ich to się do nich dołączacie i
Howea
Howea 21.04.2026, 12:46:54 via iOS
  • -4
@ReinmarBielawa: I tak 90% mężczyzn nie nadaje się do rozmnożenia, wybierzemy 10% najlepszych XD
Nie wiem czemu wy się tak podniecacie arabami, oni nawet patrzeć na kobiety nie mogą bez pozwolenia. Myślisz, że czemu one muszą nosić te burki? Właśnie dlatego, żeby mężczyźni nie mogli na nie patrzeć. Jeszcze wam tylko zakazać p---o to będziecie między sobą tylko mogli fikać, w sumie jak araby. Oni kozy mają jeszcze XD

370

Rodzice płacili nawet 50 tys. zł rocznie. American Elite School zamknięte

Rodzice płacili nawet 50 tys. zł rocznie. American Elite School zamknięte

Właściciel placówki jest ścigany czerwoną notą Interpolu, a szkoła właśnie znika z mapy Warszawy.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
warszawa.wyborcza.pl
dodany: 16.04.2026, 06:25:07
  • 144
  • #
    warszawa
  • #
    angielski
  • #
    szkola
Howea
Howea 17.04.2026, 06:43:27 via iOS
  • 1
@OkruszekBojowy: Sama nie mam kolumn przed wejściem, ale kolumny to przecież klasyczny element architektury w tym polskich dworków, więc nie wiem co w nich jest kiczowatego. Za to kiczowate to są modernistyczne kwadraty, już wyglądają źle, a za kilka lat jak moda się zmieni to już w ogóle będzie kicz, vibe kostki z prlu.
Howea
Howea 17.04.2026, 13:46:52 via Wykop
  • -1
@michcio: Oczywiście bydynek musi być proporcjonalny, ale to co odbieramy jako gustowne to jest kwestia dzisiejszej mody i poczucia estetyki. Jak się popatrzy po domach i blokach to większość jest brzydka i nijaka tylko jakoś wszyscy uznają, że jeśli jest brzydkie, ale proste to jest ok. W porównaniu do dawnych kamienic to dzisiejsze bloki wyglądają jak mieszkania dla biedoty. Takie czasy po prostu. Zresztą wszystko wygląda jak upośledzone - ławki,
Howea
Howea 17.04.2026, 13:56:27 via Wykop
  • 2
@michcio: Tu masz zdjęcie z dawnego podręcznika do architektury, na które kiedy trafiłam i sobie zapisałam. To co kiedyś uznawano za budynek bez uwzględnienia czynników estetycznych dzisiaj jest uznawane za gustowne i nowoczesne.
Howea - @michcio: Tu masz zdjęcie z dawnego podręcznika do architektury, na które kie...

źródło: IMG_8450

Pobierz

3565

Czy "naukowczyni" Kornelia Wieczorek próbuje uciszyć krytyków?

Czy "naukowczyni" Kornelia Wieczorek próbuje uciszyć krytyków?

Dwa dni temu na polskim subreddicie portalu reddit.com pojawiła się bardzo obszerna analiza naukowej "działalności" Kornelii Wieczorek podważająca jej "osiągnięcia". Dzień później artykuł został usunięty, a w sieci pojawiła się informacja o krokach prawnych podjętych w kierunku autora.

Nigarun
z
wykop.pl
dodany: 16.04.2026, 05:14:25
  • 602
  • #
    polska
  • #
    oszukujo
  • #
    korneliawieczorek
  • #
    afera
  • #
    nauka
Howea
Howea 16.04.2026, 20:38:29 via Wykop
  • 28
Ogólnie niech sobie dziewczyna gada, widać, że jest nakręcona i ma parcie na szkło itd., ale to co mnie w tym martwi to jak zakłamuje to obraz pracy naukowej. Że niby jakaś nastolatka mogłaby wymyślić coś przełomowego czego nie są w stanie wymyślić ludzie pracujący nad jakąś dziedziną latami, mający doktoraty, profesury, spędzający godziny w labie i robiący analizy i symulacje na klastrach obliczeniowych. To po prostu jest śmieszne i w ogóle
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

255

USA większym zagrożeniem niż Chiny?USA pod rządami Trumpa postrzegana negatywnie

USA większym zagrożeniem niż Chiny?USA pod rządami Trumpa postrzegana negatywnie

Najnowszy sondaż Politico Pulse przynosi niepokojące wnioski dla relacji transatlantyckich. Stany Zjednoczone pod rządami Donalda Trumpa są postrzegane przez mieszkańców sześciu największych krajów UE bardziej jako zagrożenie niż sojusznik.

Portal_Obronny
z
portalobronny.se.pl
dodany: 09.04.2026, 13:24:58
  • 51
  • #
    trump
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    swiat
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
Howea
Howea 10.04.2026, 19:20:58 via Wykop
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

575

Kancelaria Obrony Mężczyzn

Pary rozwodzą się zawsze wtedy, gdy kobieta zaczyna uważać, że jej mąż jest kimś gorszym od niej, jest od niej niżej. Zawsze" piszą adwokaci ze Szczecina

PIAN--A_A--KTYWNA
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 09.04.2026, 06:47:07
  • 98
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    prawo
  • #
    zwiazki
Howea
Howea 09.04.2026, 20:35:06 via Wykop
  • 3
@m_ney: Tych mężczyzn, którzy zainteresowaliby kobiety akurat obchodzi wykształcenie kobiety i temu podobne sprawy. Wyobrażasz sobie lekarza, prawnika, profesora itd. z kobietą po zawodówce z jakiejś rodziny patologicznej? Raczej to jest rzadki widok. Jeśli mężczyzna sam ma niską pozycję to wiadomo, że nie patrzy na takie rzeczy u kobiety, ale wykształceni mężczyźni mają z reguły wykształcone żony.
Howea
Howea 09.04.2026, 20:40:03 via Wykop
  • -1
@Syfilis: No nie wiem, dla mnie bicie kogoś to oznaka słabości psychicznej, nie umiesz kobiety ustawić i przedstawić swoich racji to sięgasz po p-----c fizyczną. Mężczyzna z własnym zdaniem i potrafiący tupnąć nogą jest spoko, czasami tak trzeba, ale jeśli musisz wymuszać siłą posłuszeństwo i szacunek to znaczy, że nie masz i tak tego szacunku.
Howea
Howea 09.04.2026, 20:46:13 via Wykop
  • 0
@m_ney: Ja znam mnóstwo wykszatłconych mężczyzn i każdy ma wykształconą żonę. To jak facet nie patrzy na wykształcenie, hobby, zawód itd. to na co patrzy? Na c---i? XD Tacy mężczyźni to w sumie niczym się nie różnią od blachary - blachara leci na kasę, a taki facet na c---i XD
Howea
Howea 09.04.2026, 20:56:03 via Wykop
  • -5
kobiety w głębi ducha wierzą, że są gorsze od mężczyzn. Że ich właściwym miejscem jest bycie poniżej

To już ich wydało, że g.. wiedzą o kobietach XD

Dalej adwokaci piszą, że właściwie każda kobieta porzuci mężczyznę, jeśli ten zachoruje, straci pracę albo ulegnie wypadkowi.

A to pokazuje, że nawet się nie zapoznali ze statystykami, bo jest wręcz odwrotnie - to mężowie porzucają żony, gdy te zachorują.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 09.04.2026, 21:40:09 via Wykop
  • -2
@Syfilis: No to jak sobie chłop wziął głupią to niech żyje z głupią XD Do kogo może mieć pretensje taki mężczyzna. A poza tym większość wniosków o rozwód składają kobiety, więc klapsznyty nie będzie XD
Howea
Howea 09.04.2026, 22:52:18 via Wykop
  • -1
@m_ney: No to wytłumacz. Zawsze powtarzacie, że was nie interesuje gdzie kobieta pracuje, jakie ma zainteresowania, co lubi robić w wolnym czasie, jej osiągnięcia itd. Więc ja się pytam czego właściwie szukasz u kobiety? Co to znaczy fajny charakter? Że niby przyjdziesz z pracy, zrobi ci i obiad i nie będzie d--y zawracać? O to ci chodzi? To w takim razie lepiej po prostu zatrudnić gosposię XD
Howea
Howea 09.04.2026, 23:26:26 via iOS
  • -2
@m_ney: Zawsze patrzę co druga osoba lubi robić w wolnym czasie, jakie ma plany, marzenia, czym się interesuje, jakie ma poglądy, wartości. Ogólnie jaka ta osoba jest, a nie tylko co może mi dać. Wy z kolei nie patrzycie na kobietę jak na osobę, która ma swoje własne przemyślenia, cele, marzenia, ambicje. Was to nie obchodzi. Chcecie żeby po prostu było wam dobrze i wygodnie, więc najlepiej żeby nic nie
Howea
Howea 09.04.2026, 23:48:02 via iOS
  • -2
@m_ney: Ja się nie marzę. Mam gdzieś co myślą mężczyźni. Mam swojego męża, a reszta jest dla mnie niewidoczna, nieistotna, a większość wręcz obrzydliwa zarówno fizycznie jak i pod kątem poglądów.
Po prostu tłumaczę ci to czego sam nie rozumiesz. I to jak ciągle podkreślacie, że was nie interesują zainteresowania kobiety ani jej osiągnięcia to tylko źle świadczy o was. Jesteście po prostu pustakami, takimi męskimi blacharami :)
Howea
Howea 10.04.2026, 00:08:28 via iOS
  • -3
@m_ney: Poczytaj sobie męskie komentarze na tym portalu, to w zupełności wystarczy, żeby zrozumieć. Ja trochę żałuję, że czytałam, ale takiej wiedzy to nawet podręczniki nie mają, więc generalnie na plus XD
Howea
Howea 10.04.2026, 07:35:01 via Wykop
  • -1
@Marmurowy_Gargulec: Jeszcze nigdy nie widziałam badań, które by potwierdzały twoją tezę. Tak samo kobiety zostają z chorymi dziećmi, nie porzucają ich jak mężczyźni. No chyba, że to nie jest prawda i jest pełno samotnych ojców, a nie matek z chorymi dziećmi tylko się gdzieś chowają.
Howea
Howea 10.04.2026, 07:36:12 via Wykop
  • -2
@Syfilis: Wykształcone, bo miały maturę? To ty chyba po podstawówce skoro to dla ciebie wykształcenie XD
Howea
Howea 10.04.2026, 11:33:02 via Wykop
  • 0
@Syfilis: Wmawiajcie sobie takie bzdury, może będzie wam lżej. Ja skończyłam studia techniczne ( ͡° ͜ʖ ͡°). A po co ktoś miałby mi studia stawiać jak studia w Polsce są darmowe? I jeszcze stypendium można mieć.

382

Sam Altman nie umie kodować? Ludzie z OpenAI sypią szefa

Sam Altman nie umie kodować? Ludzie z OpenAI sypią szefa

CEO firmy wartej 850 mld dolarów podobno myli podstawowe pojęcia z machine learningu. Menedżer Microsoftu porównał go do Madoffa, członek zarządu nazwał socjopatą, a współzałożyciel Y Combinator twierdzi, że Altman "cały czas im kłamał".

aiport
z
aiport.pl
dodany: 09.04.2026, 06:26:39
  • 156
  • #
    openai
  • #
    chatgpt
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ai
  • #
    technologia
  • #
    samaltman
Howea
Howea 09.04.2026, 21:26:01 via Wykop
  • 1
ChatGPT przy Claude jest jak upośledzony. Po co ktoś miałby za to coś płacić w ogóle. Teraz jeszcze nowe wersje mają jakąś cenzurę odnośnie Izraela, że można napisać, że Izrael zabił 100 cywili w 5 minut, a ten będzie starał się wymyślić na siłę jakiś argument, żeby to wybielić.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

344

Teatr Narodowy przerażony lewicowym fanatyzmem "Działaliśmy zgodnie z prawem"

Teatr Narodowy przerażony lewicowym fanatyzmem "Działaliśmy zgodnie z prawem"

Oburzenie polskiej lewicy po premierze spektaklu "Mężczyźni objaśniają mi świat" w Teatrze Narodowym.

Emerald84
z
kultura.onet.pl
dodany: 09.04.2026, 06:02:18
  • 54
  • #
    feminizm
  • #
    warszawa
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    literatura
  • #
    teatr
  • #
    logikarozowychpaskow
Howea
Howea 09.04.2026, 21:11:54 via Wykop
  • -19
@malkontent: Współczesnym feministkom chodzi tylko o jedno - żeby mężczyźni dali im spokój i nie myśleli, że mają do nich jakieś prawa, bo nie mają. Jak kobieta chce to będzie rozwiązła i nic wam do tego. Wy panikujecie, bo kobiety gdy są niezależne to mogą wpaść na pomysł, że nie potrzebują mężczyzny, mogą zacząć zauważać, że władza mężczyzn jest szkodliwa (choćby obecna sytuacja na świecie spowodowana przez niestabilnych psychicznie mężczyzn),

1910

W upadłym państwie Iran średnia długość życia mężczyzn jest dłuższa niż w Polsce

W upadłym państwie Iran średnia długość życia mężczyzn jest dłuższa niż w Polsce

To tak daję żeby mieć trochę dystansu do tego wyzwalania narodu irańskiego

Kolargol76
z
wykop.pl
dodany: 07.04.2026, 18:28:12
  • 310
  • #
    iran
  • #
    izrael
Howea
Howea 07.04.2026, 23:42:06 via Wykop
  • 1
@KwadratF1: Zobacz sobie statystyki wykształcenia to zobaczysz czy tam kobiety siedzą w workach zależne od męża. Zobacz filmiki jak wyglądają tam młode kobiety na ulicach. Niektóre mają nawet kolorowe włosy i tatuaże XD Karmili nas propagandą tyle lat i ludzie uwierzyli w to wszystko.

1856

Trump: Dzisiejszej nocy cała (perska) cywilizacja zginie

"Nie chce żeby się to stało, ale tak się chyba stanie" - Czy ten wariat sugeruje użycie broni atomowej?

60groszyzawpis
z
x.com
dodany: 07.04.2026, 12:23:34
  • 358
  • #
    iran
  • #
    usa
  • #
    wojna
  • #
    gospodarka
  • #
    wydarzenia
  • #
    polityka
Howea
Howea 07.04.2026, 15:12:31 via Wykop
  • -5
@Bing0Bang0Bong0: Musisz trochę więcej się dowiedzieć o świecie. Te protesty i zamieszki, które były w Iranie przed wojną to akcja CIA, oni dostarczyli b--ń ludziom i ci używali tej broni na ulicach. Trump sam się wygadał, że przekazywali b--ń tylko część została rozkradziona przez pośredników. Nie wyszła im ta akcja obalenia reżimu rękami obywateli to zaatakowali militarnie. Organizacje terrorystyczne, które niby Iran wspiera to powstały z udziałem USA i za
Howea
Howea 07.04.2026, 17:56:33 via Wykop
  • -2
@tanaka1234: Nie wiem w sumie czy piszesz teraz o USA czy Iranie. Bardziej mi ten opis pasuje do USA.

404

Stan zdrowia Donalda Trumpa. Lekarz zamieścił wpis o demencji

Chaotyczny. Nie potrafi kończyć zdań. Często zdezorientowany. Nielogiczny tok myślenia. Trudności w znajdowaniu słów. Objawy rozwijają się i stopniowo nasilają z upływem czasu. Prezydent wykazuje wszystkie oznaki demencji - twierdzi lekarz, analizując wypowiedzi prezydenta USA. Portal Daily Beast s

sub_zero_1
z
o2.pl
dodany: 06.04.2026, 18:33:20
  • 125
  • #
    trump
  • #
    usa
  • #
    wojna
  • #
    iran
  • #
    zdrowie
  • #
    polityka
Howea
Howea 07.04.2026, 07:14:35 via Wykop
  • 1
@Aster1981: Ciekawy jest ogólnie sposób zaliczania krajów do osi zła i dobra. Czemu w osi zła są akurat kraje, które nie lubią USA, a USA są w osi "dobra" chociaż to jedyny kraj, który zrzucił na cywili b---ę atomową i zabił setki tysięcy ludzi i w sumie od kilkudziesięciu lat zaatakował militarnie dziesiątki krajów i zabił miliony ludzi. Do tego okazuje się, że ich elity to pedofile. Takie dobro to
Howea
Howea 07.04.2026, 07:57:39 via Wykop
  • 2
@Aster1981: Co wiemy w Europie? Ja widzę, że Europa właśnie od USA chce się uniezależnić i dogaduje z wieloma innymi krajami, w tym nawet z Iranem. Bez nich dogadamy się ze wszystkimi po cywilizowanemu czyli dyplomatycznie, współpracując z USA będziemy ciągle wmanewrowywani w jakieś konflikty, w tym Izraelskie, bo USA jest na ich smyczy. Na szczęście Europa się obudziła i nikt już nie będzie ginął, bo USA chcą komuś ropę
Howea
Howea 07.04.2026, 08:47:38 via iOS
  • 0
@Aster1981: To ty nie żartuj. Oś zła XD Kiedy Chiny groziły w jakkolwiek sposób Europie, bo sobie nie przypominam? USA groziły Europie całkiem niedawno.
A poza tym co ty liczysz na zmianę prezydenta. Myślisz, że ludzie którzy głosowali na Trumpa się rozpłyną? Może chwilę porządzi jakiś demokrata i będzie siał zamęt mając lepszy PR niż Trump, ale prędzej czy później i tak się ujawnią konflikty wewnętrzne w USA. Tam poziom
Howea
Howea 07.04.2026, 09:24:45 via iOS
  • 0
@Aster1981: No to niech sobie USA walczą z Chinami. Tym bardziej musimy się od nich odciąć żeby nas nie wciągnęli w wojnę. My nie mamy powodów, żeby wojować z Chinami. Wątpię, żeby Chiny wypowiedziały wojnę Europie jeśli nie dołączy do ataku z USA. Tak samo jak Iran nie atakuje Europy, bo nie poparliśmy USA.
Howea
Howea 07.04.2026, 10:00:27 via iOS
  • 0
@Aster1981: Napisałeś, że wojna na Ukrainie to wojna zastępcza. A skoro USA cały czas przygotowują się do konfliktu z Chinami to po czyjej stronie Chiny muszą stanąć? Na pewno nie po stronie USA i sojuszników USA. Ale nie zmienia to faktu, że Chiny nie napadną pierwsze na Europę ani nawet na USA. My współpracujemy gospodarczo z Chinami i nie mamy żadnego interesu, żeby na nich napadać militarnie. Jeśli USA to
Howea
Howea 07.04.2026, 10:26:51 via Wykop
  • 0
@Aster1981: Zbliża się starcie USA-Chiny, a nie Europa-Chiny. Konflikt Ukraina-Rosja to jest coś innego. Gdyby Chiny faktycznie chciały brać w nim udział to wysłaliby swoich żołnierzy. Tak samo jak Europa nie chce być na wojnie i nie wysyła żołnierzy, tak samo oni nie wysyłają. To, że ktoś jest w sojuszu z kimś innym kto prowadzi wojnę nie znaczy, że ten ktoś też jest na wojnie. W ten sposób my też

582

Agresywna żona może wpędzić męża w przedwczesną śmierć.

Pokaż treści 18+

Agresywna żona może wpędzić męża w przedwczesną śmierć.

Badania wykazały, że obciążenie wnoszone przez roszczeniowe kobiety wiąże się z większą liczbą zgonów mężczyzn. Mężczyźni od których stale się wymaga i powoduje się ich zmartwienia, byli dwa i pół razy bardziej narażeni na śmierć w ciągu 10 lat niż ci, których związki były mniej stresujące.

gerwazy-oko
z
nationalpost.com
dodany: 02.04.2026, 15:08:53
  • 131
  • #
    p0lka
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    blackpill
  • #
    zwiazki
  • #
    malzenstwo
Howea
Howea 03.04.2026, 09:46:12 via Wykop
  • -4
@inflacja_biedaku: Jak kobieta sobie weźmie za męża przemocowca to mężczyźni piszą "widziały gały co brały" i że sama sobie winna, bo widocznie takich lubi. W przypadku mężczyzn można zastosować dokładnie to samo rozumowanie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Howea
Howea 03.04.2026, 10:40:44 via iOS
  • 0
@inflacja_biedaku: Tak, jasne, kobiety biorą specjalnie takich, którzy je biją, a wy tylko przypadkiem. Jest na twoją teorię rozwiązanie - znajdźcie sobie kobietę, która jest na niższym poziomie intelektualnym, mniej zarabia i jest brzydka to będziecie jej imponować do końca życia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16
  • Strona 2 z 16
  • >
  • Agresywny rozowy pasek

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.07.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 30.06.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 31.01.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking