Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko165
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Howea

Howea

Dołączył 10 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 51433
  • Znaleziska 20143
  • Mikroblog 31290
  • Obserwujący 46
  • Obserwowane 22

428

Facet Ma Płacić Za Wszystko, a Kobieta "ZASZCZYCA" Obecnością.

Facet Ma Płacić Za Wszystko, a Kobieta "ZASZCZYCA" Obecnością.

Kto płaci na randce? W Polsce 61 procent z nas wciąż mówi: facet. Mimo że luka płacowa wynosi u nas około 4 procent jedna z najniższych w Unii. W sierpniu 2025 anonimowy mężczyzna opisał Onetowi randkę za prawie 600 złotych: Wybrała najdroższe danie z karty, a po randce mnie zablokowała".

HardWax
z
youtube.com
dodany: przedwczoraj, 16:03:52
  • 170
  • #
    rozowepaski
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    ciekawostki
Howea
Howea 18 godz. i 42 min temu via Wykop
  • -3
Temat mnie trochę śmieszy jak się spojrzy na statystyki ile mężczyźni wydają milionów na onlyfans, a nawet nie spotykają się z tymi kobietami XD Tam zacznijcie oszczędzać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 18 godz. i 25 min temu via iOS
  • -10
@soniq51: Chodzi o sam fakt, że jednak jesteście w stanie płacić. Jak kobieta się umawia przez internet to raczej szuka związku, a nie tylko seksu (chyba że gościu jest chadem top 1% to może mu się zdarzać takie coś), czyli lasce pokazującej c---i w internecie jesteście w stanie płacić, a kobiecie która mogłaby być żoną i matką waszych dzieci żałujecie postawić obiad. Brzmi logicznie.
Howea
Howea 18 godz. temu via iOS
  • -1
@GorlockTheImmoral: Randka to nie szansa usługi. Po usługi to faktycznie do prostytutek się idzie, a nie na randki. Właśnie to jest w tym śmieszne, że nie jesteście w stanie zrozumieć, że na randkę się idzie poznać partnera do związku, a nie jako szansa, że za 50-100 zł będzie s--s. Idź daj tyle prostytutce to cię wyśmieje.
Howea
Howea 17 godz. i 53 min temu via iOS
  • -3
@soniq51: Po pierwsze nie musisz umawiać się od razu z każdą laską na żywo, zwłaszcza w dzisiejszych czasach jak można nawet online gadać z kamerką i się poznać. Po drugie jakoś nie chce mi się wierzyć, że tyle kobiet ryzykuje umawiając się z jakimiś randomami z neta, żeby zjeść obiad. Szansa, że trafi prędzej czy później na jakiegoś zboka, który będzie ją prześladował jest ogromna. To że jakiś artykuł gdzieś

1582

Kraków. Referendum. Miszalski musi odejść

Kraków. Referendum. Miszalski musi odejść

W najbliższą niedzielę, 24 maja, mieszkańcy Krakowa wezmą udział w referendum dotyczącym odwołania prezydenta miasta Aleksandra Miszalskiego (KO) oraz całej rady miasta.

marbar4241
z
gazetatrybunalska.info
dodany: 22.05.2026, 12:57:24
  • 310
  • #
    gazetatrybunalska
  • #
    krakow
  • #
    referendum
  • #
    miszalski
  • #
    ko
  • #
    polityka
Howea
Howea 23.05.2026, 06:21:42 via iOS
  • 0
Najbardziej żałosny to jest Gibała, trzy razy przegrał i dalej próbuje i mąci. Najgorzej dla Krakowa jak taka kanalia zacznie rządzić i wstawiać przeróżne pokemony do urzędów. A tak będzie, bo Konfa i PIS nie mają rozsądnych ludzi w swoich szeregach, same antyszczepy, plaskoziemcy i złodzieje.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

285

Mózg matki z każdą ciążą staje się bardziej wyspecjalizowany

Mózg matki z każdą ciążą staje się bardziej wyspecjalizowany

Ciąża wywołuje głęboką, neurobiologiczną reorganizację mózgu kobiety, m.in. redukcję istoty szarej w obszarach odpowiedzialnych za empatię i relacje. Ta ewolucyjna adaptacja zwiększa plastyczność organu, optymalizując go do opieki nad dzieckiem i ułatwiając budowanie silnej więzi z noworodkiem.

Dereg
z
national-geographic.pl
dodany: 18.05.2026, 04:41:51
  • 132
  • #
    nauka
  • #
    ciekawostki
  • #
    biologia
  • #
    dzieci
  • #
    ciaza
  • #
    rozowepaski
Howea
Howea 19.05.2026, 08:20:51 via Wykop
  • 9
@bropek: To jest tak - jeśli mężczyzna się nie zmieni po ślubie i pojawieniu się dziecka na świecie to wtedy kobieta się zmieni. Jeśli mężczyzna zrobi się odpowiedzialny, opiekuńczy, będzie brał czynny udział w wychowywaniu dziecka i wspieraniu kobiety to związek będzie kwitł, ale jeśli mężczyzna będzie nadal "kawalerem" to dla kobiety będzie tylko bankomatem, no bo innej roli nie spełnia, więc wtedy owszem kobieta się zmieni, przejdzie w tryb
Howea
Howea 19.05.2026, 11:04:45 via Wykop
  • 2
@bropek: Nikt nie oczekuje, że mężczyzna zacznie karmić piersią, ale pewne zmiany po pojawieniu się dziecka muszą w życiu nastąpić, czyli tzw. zmiana priorytetów. Przykładowo facet sobie jako kawaler jeździł z kumplami na popijawy to jednak po ślubie i mając niemowlaka takie rzeczy już nie powinny być priorytetem i trzeba z tego zrezygnować. Kobieta też nie zostawia niemowlaka i nie jedzie z koleżankami do klubu, więc czemu mężczyzna miałby tak
Howea
Howea 19.05.2026, 11:50:26 via iOS
  • 2
@bropek: Tak, zależy od obu stron, ale ja się odnoszę do tego co napisałeś:

jak znam życie, to my właśnie zostajemy tymi samymi chłopakami, którzy się oświadczali i zmieniamy się dopiero po rozwodzie

Jeżeli mężczyzna nie zmieni się po założeniu rodziny to jest to właśnie ten problem, o którym piszę. Życie diametralnie zmienia się po pojawieniu się dziecka.
Howea
Howea 19.05.2026, 12:38:11 via iOS
  • 3
@bropek: Błąd, który popełniacie jest taki, że zakładacie, że kobiecie to przychodzi wszystko łatwo i to dla niej jakaś wielka przyjemność. Kobieta to robi, bo musi. Nikt nie lubi nie spać w nocy, mieć bolących sutków, słuchać ciągle płakania dziecka.
Piszesz, że mężczyźni to wszystko robią, ale właśnie problem jest w tym jeśli nie robią, a wielu nie robi. Wolą wmówić sobie i wszystkim dookoła, że kobieta się do tego
Howea
Howea 19.05.2026, 13:48:15 via iOS
  • 1
@bropek: Przystosowała lepiej pod kątem rozumienia potrzeb dziecka, ale fizycznie jest ciężko i tak.
Kiedyś nie było antykoncepcji i też kobiety nie były świadome jak to faktycznie wygląda. Teraz dobrze wiedzą co je czeka.
Howea
Howea 19.05.2026, 17:38:07 via Wykop
  • -1
@ramlet: Jeśli naszym celem jest rozmnażanie byle kogo byle jak najwięcej to ok, ale dwie płcie istnieją właśnie po to, żeby istniał dobór płciowy i maja rozmnażać się najlepsze geny. Dla dobra gatunku właśnie.
Jaki jest sens rozmnażania się w nieskończoność? Żaden gatunek tak nie robi. Populacja dostosowuje się do otoczenia, w którym żyje. 100 lat temu ludzi było 2 mld a teraz jest 8 mld. Dalszy wzrost nie ma

643

Naukowczynie udowadniają! Związek z psem lepszy niz z chłopem!

Naukowczynie udowadniają! Związek z psem lepszy niz z chłopem!

Nie chcę nabijać wyświetleń więc wrzucam screen. To dzięki takiej propagandzie naród wymiera.

ZolniezMordoru
z
wykop.pl
dodany: 18.05.2026, 07:51:31
  • 251
  • #
    dogpill
  • #
    p0lka
  • #
    psiarze
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    zwiazki
  • #
    rozowepaski
Howea
Howea 19.05.2026, 08:35:03 via Wykop
  • 0
@zychtomasz: Wiedzą dokładnie to samo co wy - że kobietę trzeba zmusić, żeby była z kiepskim mężczyzną, bo inaczej nie będzie chciała, a najlepiej zmusić jak jest bardzo młoda i jeszcze głupia. No tylko takie podejście stawia mężczyzn niżej niż zwierzęta, bo nawet wśród zwierząt są zaloty, starania, jakaś "chemia", a nie zamykanie samicy w klatce i zakrywanie szmatą.
A wystarczyłoby wziąć przykład ze świata zwierząt i jakoś się postarać,

370

Michał Płociński: Skończmy z dyskryminacją mężczyzn

Michał Płociński: Skończmy z dyskryminacją mężczyzn

Jeśli damy sobie narzucić, że rozmowa o problemach mężczyzn w Polsce to prawacki radykalizm, pozwolimy, by na emocjach największej mniejszości w kraju żerowali populiści. Czas na odważną dyskusję o mężczyznach. Zacznijmy od zrównania wieku emerytalnego

freedomseeker
z
rp.pl
dodany: 18.05.2026, 06:46:39
  • 24
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    emerytura
  • #
    zus
  • #
    praca
  • #
    pieniadze
Howea
Howea 19.05.2026, 07:52:37 via Wykop
  • -9
@eko-port-karnowski: Mężczyźni są silniejsi i inteligentniejsi, ale nie mogą sobie poradzić z feministkami? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Trochę słaba ta siła i inteligencja w takim razie. Poza tym siła w dzisiejszych czasach już się nie liczy, a inteligencja bez pracowitości i ambicji też nie ma znaczenia. Co z tego, że jakiś mężczyzna jest inteligentny jak jest na przykład zbyt leniwy, żeby skończyć studia, a bez studiów
Howea
Howea 19.05.2026, 08:04:09 via Wykop
  • -2
@SirJames: Jeśli wiek emerytalny zostanie zrównany w ten sposób, że kobietom zostanie podwyższony to waszej sytuacji to i tak w żaden sposób nie zmieni. Wiek należy zrównać, ale wy się zachowujecie jakby to było rozwiązanie wszelkich problemów, a właściwie to żadnego męskiego problemu to nie rozwiąże. Największym problemem jest wykształcenie mężczyzn, a raczej jego brak, bo to wpływa na relacje między płciami i ogólnie też na pozycję mężczyzn w społeczeństwie,

1053

Prawie wszystkie roślinne zamienniki mięsa zawierały toksyny

Prawie wszystkie roślinne zamienniki mięsa zawierały toksyny

Najnowsze doniesienia naukowe rzucają nowe światło na skład popularnych "zamienników". Jak wynika z najnowszych analiz, niemal każda roślinna alternatywa dla mięsa kryje w sobie pasażerów na gapę - mykotoksyny.

VoxClamantisInDeserto
z
strefabiznesu.pl
dodany: 14.05.2026, 19:43:14
  • 119
  • #
    weganizm
  • #
    jedzenie
  • #
    zywnosc
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    wydarzenia
Howea
Howea 15.05.2026, 07:52:04 via Wykop
  • -4
@typ53B: No nie, jak patrzę na skład tej kiełbasy to wegetariańskie jednak są lepsze.

1552

Szefowa Polski 2050 chce zrównania wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn

Szefowa Polski 2050 chce zrównania wieku emerytalnego kobiet i mężczyzn

Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz, ministra funduszy i polityki regionalnej oraz szefowa Polski 2050 w mocnych słowach na antenie radiowej Trójki opowiedziała się za zrównaniem wieku przechodzenia na spoczynek dla kobiet i mężczyzn.

Anakee
z
bankier.pl
dodany: 14.05.2026, 07:13:08
  • 253
  • #
    emerytura
  • #
    zus
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    rozowepaski
  • #
    polityka
Howea
Howea 15.05.2026, 07:38:51 via Wykop
  • -4
Ja jestem za zrównaniem, ale nie chcę żeby to zrobili. Czemu? Bo ludzie to debile i z tego powodu później zagłosują na PIS. Już to widzę jak mężczyźni idą głosować na koalicję za to, że zrobili coś dla nich, i tak zagłosują na PIS albo Konfę. Nie opłaca się.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1014

Dlaczego społeczeństwo drwi z męskich kryzysów?

Dlaczego społeczeństwo drwi z męskich kryzysów?

"Faceciki się spłakały" z taką reakcją często spotykają się mężczyźni szukający pomocy. Ciekawy artykuł o znieczulicy na męskie cierpienie, podwójnych standardach i tym, dlaczego empatia w dzisiejszych czasach zdaje się mieć określoną płeć.

Famine
z
tokfm.pl
dodany: 10.05.2026, 19:11:47
  • 306
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    pieklomezczyzn
Howea
Howea 11.05.2026, 09:56:54 via Wykop
  • -4
Ja nie czuję empatii do większości mężczyzn od kiedy wiem co myślą m.in. dzięki Wykopowi. Możecie sobie podziękować ( ͡° ͜ʖ ͡°) A poza tym sami do siebie nie czujecie empatii. Kobiety muszą bronić jednych mężczyzn przed drugimi, bo jak któryś się wyróżnia to zostanie przez innych mężczyzn zniszczony. Kto walczył o prawa mężczyzn gejów? Na pewno nie mężczyźni.
W ogóle zawsze mnie rozwalają wasze komentarze, jakie to
  • 16
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 11.05.2026, 10:16:45 via Wykop
  • 0
@jast: To piszcie na zamkniętych forach, a nie otwarcie nawołujecie do zabierania praw kobietom i stosowania wobec nich przemocy tylko dlatego, że nie chcą z wami być.
Howea
Howea 11.05.2026, 10:25:27 via Wykop
  • -3
@Argiope: Właśnie za takie teksty mamy was w dupie XD Litujcie się sami nad sobą, czego chcecie od kobiet. Mało to mężczyzn na świecie? Znajdźcie sobie przyjaciół między sobą, a kobietom dajcie już spokój.
Howea
Howea 11.05.2026, 10:28:13 via Wykop
  • -4
@JazzBlurr: Kobiety skupione na sobie? Od pokoleń to kobiety zajmują się dziećmi, starcami, niepełnosprawnymi, walczą o prawa mniejszości, zwierząt itd. Was tylko boli, że o was nie walczą. Widocznie nie jesteście priorytetem XD
Howea
Howea 11.05.2026, 10:32:27 via Wykop
  • 0
@Bialek_napraw_tagi: Nie chodzi o odpowiedzialność zbiorową tylko o to, że na żywo tego nie powiecie, a w internecie wychodzi wszystko na jaw. Zresztą mężczyźni przez wieki gnębili kobiety, teraz po prostu nie mogą robić tego fizycznie, więc robią w internecie.
Howea
Howea 11.05.2026, 11:40:38 via iOS
  • 0
@Senex: Mężczyznom też współczuję, ale tym którzy mają empatię do innych. Jeśli któryś wyzywa mnie od bambinistów, bo jestem przeciwko maltretowaniu zwierząt albo od lewaczek, bo chce żeby geje mogli normalnie żyć to akurat takim nie współczuję. Najsmutniejsze, że wy podziwiacie tych najgorszych, najbardziej agresywnych samców, którzy są źródłem problemów kobiet, mężczyzn i całego świata zamiast gnębić akurat ich i walczyć z nimi. Jakby taki jeden agresywny i wredny był
Howea
Howea 11.05.2026, 19:21:43 via Wykop
  • 0
@Bialek_napraw_tagi: Artykuł też jest o mężczyznach jako całości. Na pewno istnieją mężczyźni, którzy są wspierani przez żony, rodziców, dzieci, przyjaciół itd. Po prostu uogólniamy rozmawiając o zjawiskach, a nie konkretnych osobach.
Howea
Howea 11.05.2026, 19:25:11 via Wykop
  • -2
@Argiope: Nie lubię jej jakoś specjalnie, ale właściwie to ona tylko mówi kobietom, że ich praca w domu jest ważna i żeby nie pozwalały się źle traktować. To jest nic w porównaniu do tego co mężczyźni wypisują w internecie. To co ona robi może co najwyżej irytować, ale nie jest w żaden sposób groźne.
Howea
Howea 12.05.2026, 09:18:26 via iOS
  • -2
@Argiope: Nie chce, żeby płacono tylko żeby nikt nie mówił, że skoro kobieta pracuje w domu to znaczy, że nie pracuje w ogóle. Pracuje tylko za darmo. Jakby to samo robiła u kogoś to zarobiłaby mnóstwo kasy. Sama opiekunka do dziecka to koszt kilku tysięcy miesięcznie. I to tylko 8 h, a nie dyżur 24/7.

3218

Szokujący raport: aż 38,1% mobberów to mężczyźni! Kobiety stanowią zaledwie 61%.

Szokujący raport: aż 38,1% mobberów to mężczyźni! Kobiety stanowią zaledwie 61%.

Co trzeci pracownik w Polsce doświadcza przemocy psychicznej w pracy alarmuje psycholog Joanna Kolenda, jedna z autorek raportu o mobbingu Pracować po ludzku. Wśród osób przejawiających zachowania mobbingujące 61 proc. to kobiety najczęściej przełożone, dyrektorki.

Famine
z
kobieta.rp.pl
dodany: 28.04.2026, 10:55:03
  • 328
  • #
    pdk
  • #
    praca
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    rozowepaski
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
Howea
Howea 28.04.2026, 22:38:58 via iOS
  • -13
W badaniu wzięło udział 81 proc. kobiet, 18,5 proc. mężczyzn i 0,5 proc. osób, które w rubryce „płeć” zaznaczyło odpowiedź „inna”.

Już samo to pokazuje, że te badania można wsadzić sobie w d… W ogóle to mobbing występuje tylko w środowiskach kobiecych, bo jak na kopalni czy w wojsku jeden drugiego wyzywa czy upokarza to nie nazywają tego mobbingiem tylko rygorem, hierarchią, dyscypliną. W związku z tym mobbingować będą zawsze kobiety, bo
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 28.04.2026, 22:43:58 via iOS
  • -4
@Blaskun: To tylko i wyłącznie wynika z interpretacji. Te same słowa wypowiedziane przez kobietę będą uznawane za mobbing, a wypowiedziane przez mężczyznę nie. Mężczyźni wyzywają się w pracy tak, że uszy bolą tylko nie nazywają tego mobbingiem.
Howea
Howea 28.04.2026, 22:50:00 via iOS
  • -1
@WesolyLudwiczek: Ma ogromne znaczenie, że badania były robione wśród kobiet, bo wśród męskich zawodów takie coś jak mobbing nie występuje. To znaczy występuje, ale nikt tego mobbingiem nie nazywa XD Po prostu chłopy się wyzywają między sobą, upokarzają, ale dopóki nie robi im tego kobieta to jest gites. Z kolei w kobiecych środowiskach wystarczy, że kobieta nie jest miła i już mamy mobbing. Gdyby kobieta wyzwała drugą kobietę tak jak
Howea
Howea 28.04.2026, 23:05:25 via iOS
  • -7
@Kulek1981: No właśnie mężczyźni sobie mogą dać po mordzie i dla was to jest normalne. Wyobrażasz sobie kobiety, które sobie dają po mordzie? Zaraz byś pisał, że jakieś niezrównoważone wariatki, które się do ludzi i roboty nie nadają. Z jakiegoś powodu mężczyźni mają większe przyzwolenie na zachowywanie się jak dzieci. Kobieta krzywo spojrzy? Mobbing. Facet daje drugiemu po mordzie? Redukcja napięcia XD
Howea
Howea 28.04.2026, 23:16:05 via iOS
  • -3
@Kulek1981: Też byłam w miejscu, gdzie byli sami faceci i ja i faktycznie było super, czułam się jak księżniczka, wszyscy mi usługiwali i zabawiali. To jest cała tajemnica czemu kobietom się dobrze pracuje z mężczyznami XD Szczególnie jak kobieta jest ładna. Dobry bajer, ładny uśmiech i facet zrobi co kobieta zechce ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Howea
Howea 28.04.2026, 23:32:21 via Wykop
  • -4
@Catmmando: Badania były robione w kobiecym środowisku, a tylko tam bycie "niemiłym" jest uznawane za mobbing. Mężczyźni się między sobą wyzywają, upokarzają, biją, ale nie nazywają tego mobbingiem. Jak szef na budowie krzyknie "nieroby wracać do pracy" to mężczyzna nie nazwie tego mobbingiem, a w kobiecym środowisku za takie coś byłaby dyscyplinarka. Różne standardy po prostu. Słyszałeś kiedyś o mobbingu na kopalni? Pewnie nie. A co tam się wyprawia to
Howea
Howea 29.04.2026, 11:02:24 via Wykop
  • -1
@heniek_8: Tak, tylko jak szef powie "lenie do roboty" to mężczyźni nie odbiorą tego za obrazę, ale gdyby to samo powiedziała kobieta to wyszła by na najgorszą, najwredniejszą istotę na świecie.
Howea
Howea 29.04.2026, 11:05:59 via Wykop
  • -3
@Pan_Slon: Kobiety pracują ze sobą w szpitalach, szkołach, przedszkolach, nieraz prawie 100% pracowników to kobiety. Słyszałeś kiedyś o jakichś bójkach tam, fali, prześladowaniach itd. tam? Ja nie słyszałam. Nawet badania nad mobbingiem piszą o "soft mobbing" czyli jakieś rzeczy typu wykluczanie z grupy, brak pochwał i tego typu duperele. Nie mówimy tu w ogóle o jakichś prześladowaniach i tego typu rzeczach.
Howea
Howea 29.04.2026, 11:08:11 via Wykop
  • 0
@bialytaboret: Kontekst decyduje, dlatego to kobiety są oskarżane o mobbing zachowując się dokładnie tak samo jak mężczyźni, a nawet lepiej.
Howea
Howea 29.04.2026, 11:50:38 via Wykop
  • -1
@Gaak: Po prostu nikt nie traktuje tego co mówią i robią faceci poważnie i też więcej się im wybacza, bo każdy wie, że są trochę upośledzeni społecznie. Jak chłop uderzy drugiego i przeprosi to zostanie mu to szybko wybaczone, bo jest traktowany jak dziecko, które nad sobą nie panuje i trzeba mu wybaczyć, bo biedaczek nie potrafił się powstrzymać. Gdyby to kobieta uderzyła drugą kobietę to by się nie rozeszło
Howea
Howea 29.04.2026, 12:09:49 via Wykop
  • 0
@Pan_Slon: Zależy od definicji i kontekstu. Przykładowo u mężczyzn "podważanie autorytetu", które tam jest uznawane za mobbing jest standardowym zachowaniem i sposobem budowania swojej pozycji w grupie. Jak pracowałam z mężczyznami to ciągle jeden drugiemu próbował udowodnić, że ten drugi źle coś robi i się wykłócali, rywalizowali. W kobiecym środowisku byłoby to zupełnie inaczej odebrane. Jak kobieta drugiej powie, że beznadziejnie coś zrobiła, albo kobieta powie to mężczyźnie to jest
Howea
Howea 30.04.2026, 10:30:54 via Wykop
  • 0
@Gaak: Bicie kogoś nie jest bez znaczenia, po prostu mężczyźni wbrew temu co sami głoszą mają większy problem z kontrolą emocji niż kobiety. Kobieta może ma problem z kontrolą smutku i się rozpłacze, ale mężczyźni nie potrafią kontrolować złości. I to widać nawet po różnych męskich eventach, jak drużyna przegra to są w stanie niszczyć wszystko dookoła, bić się między sobą. Pełno w internecie filmików jak mężczyźni niszczą telewizory podczas
Howea
Howea 30.04.2026, 11:38:49 via iOS
  • 0
@bialytaboret: Nie mam z tym problemu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Howea
Howea 30.04.2026, 18:41:24 via iOS
  • 0
@Gaak: No tak tylko w ten sposób wychodzi, że mężczyźni nigdy nie mobbingują, bo wszystko co mówią i robią jest tak po prostu bo jest, bez większego znaczenia i zaraz o tym zapominają. Tylko czy to jest fair? Czemu mężczyźni mogą beztrosko kogoś bić, wyzywać, upokarzać i trzeba im to wybaczać, bo to nie było na serio. Może lepiej nauczyć mężczyzn, że takie rzeczy są na serio. Może ja sobie
Howea
Howea 04.05.2026, 13:54:18 via Wykop
  • 0
@Gaak: To tak nie działa, że jednego dnia możesz wyzwać kogoś od najgorszych, a drugiego udawać, że nic się nie stało. Przynajmniej nie powinno tak działać. I to nie znaczy, że w kobiecym świecie jest coś nie tak, tylko właśnie w męskim. Nie macie szacunku ani do drugiej osoby, ani do siebie samych tak naprawdę. Jednego dnia szef czy kolega z pracy mówi do ciebie przykładowo "pedale, idioto, palancie", a
Howea
Howea 05.05.2026, 10:07:12 via iOS
  • 0
@bialytaboret: Tak, rozmawiamy o badaniach, które były robione w 80% na kobietach i ich odczuciach co do mobbingu. Po pierwsze, co innego kobieta będzie uznawać za mobbing, a co innego mężczyzna. A po drugie oczywiste że w środowiskach kobiecych, gdzie pracują kobiety i pyta się o opinię kobiety to mobberami będą kobiety. Jakby zapytali na kopalni to 100% będą mężczyźni, bo kobiet tam nie ma.
Howea
Howea 05.05.2026, 20:52:52 via iOS
  • 0
@Gaak: Ty zakładasz że mężczyźni nie robią tego na serio, a ja twierdzę, że robią tylko rżną głupa, żeby nie ponosić konsekwencji swoich czynów. To jest różnica.
Howea
Howea 05.05.2026, 20:54:58 via iOS
  • 0
@bialytaboret: W badaniu wzięło udział 81 proc. kobiet, 18,5 proc. mężczyzn i 0,5 proc. osób, które w rubryce „płeć” zaznaczyło odpowiedź „inna”.
Artykuł jest głównie o soft mobbingu, a to jest bardzo uznaniowe.
Howea
Howea 06.05.2026, 21:38:26 via Wykop
  • 0
@Gaak: Ty zakładasz, że wyzywanie i znęcanie nic nie znaczy, ale ofiary, które się przez takie znęcanie zabiły miały chyba inne zdanie na ten temat. Wytłumacz im, że jak koledzy ich wyzywają od pedałów i śmieci to nie mają nic złego na myśli XD
Howea
Howea 08.05.2026, 15:08:02 via iOS
  • 0
@bialytaboret: Przecież w artykule jest wytłumaczone co to jest soft mobbing. Chyba nie komentujesz bez przeczytania? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Howea
Howea 11.05.2026, 09:49:53 via Wykop
  • 0
@bialytaboret: Przecież ja cały czas o tym piszę, że artykuł dotyczy "soft mobbingu" i to zależy od tego, kto co uważa za mobbing, to nie żadna obiektywna miara. W związku z tym wyniki tego "badania" może wsadzić wiadomo gdzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Howea
Howea 11.05.2026, 11:50:00 via iOS
  • 0
@bialytaboret: 80% osób biorących udział w ankiecie to kobiety i większość zgłoszeń dotyczy soft mobbingu.
Kobiety nie pracują na kopalniach, budowach, tylko pracują tam gdzie są inne kobiety, więc jakich wyników chciałbyś się spodziewać po takiej ankiecie. Nie chce mi się już dyskutować na ten temat, bo powtarzam cały czas w kółko to sama i mnie to znudziło. Wszystkie moje argumenty są powyżej.

1220

Karolina Pajączkowska skazana za pomówienia o mobbing przez mężczyznę

Karolina Pajączkowska skazana za pomówienia o mobbing przez mężczyznę

Ile jeszcze bab będzie kłamać i manipulować by osiągnąć swoje cele?

xxwykopekxxxx
z
ludzie.fakt.pl
dodany: 09.05.2026, 04:50:30
  • 230
  • #
    pieklokobiet
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    p0lka
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
Howea
Howea 10.05.2026, 07:36:38 via iOS
  • -2
@Jorsten: Nie bardzo rozumiem o co chodzi w tym wpisie. Masz pretensje do mężczyzn, że nie myślą mózgiem tylko dolną częścią ciała czy co? Chyba nie masz pretensji do kobiety, że jest ładna XD
Howea
Howea 10.05.2026, 08:04:06 via iOS
  • -4
@Jorsten: A ja jestem sceptyczna do mężczyzn, bo są pedofilami i gwałcicielami. Może być? XD i dlatego, że nie potrafią panować nad swoimi popędami seksualnymi nie powinni być w polityce, bo łatwo ich szantażować. Do tego sam przyznałaś, że awansują ładne i płacą ładnym ( ͡° ͜ʖ ͡°)

3354

Jakub Dymek przeproszony małym druczkiem za pomówienia o gwałt

Jakub Dymek przeproszony małym druczkiem za pomówienia o gwałt

Autorki "Krytyki Politycznej" i "Codziennika Feministycznego" przepraszają Jakuba Dymka. Ogłoszenie jest słabo widoczne, napisano je niewielką czcionką pozostałe wpisy na stronie, nawet data, mają większe litery.

GrimoaldStarszy
z
press.pl
dodany: 03.05.2026, 09:28:18
  • 240
  • #
    lewica
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    lewackalogika
  • #
    logikarozowychpaskow
Howea
Howea 04.05.2026, 07:16:05 via Wykop
  • -2
@KKapeKK: Najpierw niech takie wyroki będą za gwałty to wtedy możemy rozmawiać o jakichś wyrokach za pomówienia.

382

Wypowiedź dziennikarki Forbes na temat Manosfery

Wypowiedź dziennikarki Forbes na temat Manosfery

Oryginalne znalezisko zostało usunięte, więc wrzucam wypowiedź tej Pani w formie całkowicie neutralnej, bez przebarwień, bez komentarza i bez opisu.

nirvikalpasamadhi
z
streamable.com
dodany: 30.04.2026, 09:06:00
  • 95
  • #
    kultura
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    rozowepaski
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    zwiazki
Howea
Howea 30.04.2026, 17:30:47 via iOS
  • -14
@Famine: Największe problemy są odkąd pojawili się „guru”, którzy zrobili sobie biznes na mężczyznach i wciskają im swoje mądrości, książki, szkolenia jednocześnie odbierając im możliwość znalezienia partnerki przez pranie mózgu. Fajny paradoks, im więcej facet się nasłucha tych mądrości tym robi się mniej atrakcyjny dla kobiety. W sumie to model biznesowy idealny, bo klient na lata XD
Howea
Howea 30.04.2026, 18:15:21 via iOS
  • -13
@Famine: Mężczyźni nie byli mieszani z błotem, po prostu skończyły się czasy, w których kobieta musiała mieć męża i to spowodowało, że kobiety zaczęły bardziej zwracać uwagę na różne cechy mężczyzn, jak wygląd, zawód, poglądy. Wcześniej wystarczyło, że facet nie chlał i już był dobrą partią. Lepszy był byle jaki mąż niż żaden. Teraz jest na odwrót. Zmiana spowodowała frustrację wielu mężczyzn. A oni zamiast zadbać o wygląd, zrobić jakieś
Howea
Howea 30.04.2026, 19:00:11 via iOS
  • -11
@Famine: Pamiętaj tez o tym, że to mężczyźni zawsze mówili, że kobiety się do wojska nie nadają i ich tam nie chcieli, blokowali dostęp.
Różnica w tym wszystko jest taka, że mężczyźni nie byli systemowo dyskryminowani ze względu na płeć, a kobiety tak. Kobiety nie mogły się uczyć, głosować, zakładać konta w banku, pełnić wielu różnych funkcji czy wykonywać wielu zawodów. Kobiety mają te prawa od niedawna, a już pojawiają
Howea
Howea 30.04.2026, 20:50:29 via iOS
  • -9
@Famine: Chodzi o prawa ze względu na płeć, a nie to, że chłopi nie mogli tyle co szlachta. Nie udawajmy, że nie było dyskryminacji, bo była.
Kobiet nie wysyłano na wojnę nie dlatego, że ktoś chciał dla nich dobrze tylko dlatego, że tylko one mogą rodzić dzieci, więc jak ginie kobieta to ginie ona i wszystkie potencjalne dzieci, która mogłaby urodzić. A jak już miała dzieci to jak miała jechać
Howea
Howea 30.04.2026, 17:04:05
  • 7
Właśnie dzisiaj sobie zdałam sprawę, że Konrad Berkowicz i Janusz Kowalski to dwie różne osoby, cały czas myślałam, że to jeden gostek XD Zdziwiło mnie, że odchodzi z PISu, a przecież był w Konfie.
#heheszki #konfederacja #pis
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

normalne_dziecko
normalne_dziecko
30.04.2026, 17:04:52 via Wykop
  • 9
@Howea: miałaś rację - bo to dwa półgłówki są
  • Odpowiedz

318

O 155 tys. Polaków mniej. Tusk nie pomaga strasząc wojną

O 155 tys. Polaków mniej. Tusk nie pomaga strasząc wojną

Polska od lat zmaga się z problemami demograficznymi. Sytuacji długofalowo nie poprawiło żadne z proponowanych dotychczas rozwiązań, a co gorsza poczynania rządu nie pomagają. W niektórych przypadkach nawet szkodzą. Chodzi między innymi o wypowiedzi premiera Donalda Tuska, który w ostatnich dniach p

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: 28.04.2026, 11:43:41
  • 179
  • #
    polityka
  • #
    gospodarka
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    demografia
Howea
Howea 28.04.2026, 20:41:20 via Wykop
  • -3
Ludzi powinno być maksymalnie miliard, a to i tak za dużo. 96% ssaków na ziemi to ludzie + zwierzęta hodowlane na mięso dla ludzi. Absurdalne wręcz. Tylko 4% ssaków to dzikie zwierzęta. Ludzie muszą się kiedyś skończyć wreszcie mnożyć. Może to jest właśnie ten moment. Nie wiem po co ta panika. Jedyny problem to teraz zachęcić jeszcze Afrykę, żeby przestała się mnożyć.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

476

W Wielkopolsce rozbito gang handlarzy ludźmi.

W Wielkopolsce rozbito gang handlarzy ludźmi.

Policjanci zatrzymali 9 osób wykorzystujących obywateli Kolumbii do niewolniczej pracy na terenie Wielkopolski. Kolumbijczycy pracowali w branży spożywczej i przetwórczej, niestety szczegóły i nazwy firm korzystających z niewolniczej pracy nie zostały ujawnione.

Manah
z
radiopoznan.fm
dodany: 27.04.2026, 13:36:21
  • 51
  • #
    wielkopolska
  • #
    poznan
  • #
    imigranci
  • #
    4konserwy
Howea
Howea 28.04.2026, 06:56:05 via Wykop
  • 16
Takie znaleziska niech zostaną zabezpieczone i zarchiwizowane, żeby za 10-20 lat nie było, że lewacy ściągnęli imigrantów do Polski. Ludzie krótką pamięć mają. We Francji było identycznie.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 28.04.2026, 08:57:54 via iOS
  • -7
@In_thrust_we_trust: Lewica wspiera dobre traktowane imigrantów (jak już tu są) i ewentualnie udzielnie azylu uchodźcom wojennym, a nie masowe ściągnie robotników do pracy.
Howea
Howea 28.04.2026, 11:49:51 via Wykop
  • -3
@In_thrust_we_trust: Sam dobrze napisałeś "refugees welcome" czyli dokładnie chodzi o uchodźców, a nie pracowników fabryk. Kraje nie stają się multikulturowe, bo lewica tak chciała, tylko dlatego, że ściągano ludzi do pracy. I to tyczy się Francji, Wielkiej Brytanii czy nawet USA. Poza tym lewica by chciała dużo rzeczy np. śluby dla gejów, dbanie o planetę, lepsze traktowanie zwierząt i co jakoś w tym nie chcecie słuchać lewicy, tylko akurat imigrantów

444

Eurostat obniża prognozy populacji Polski o 4 miliony

Eurostat obniża prognozy populacji Polski o 4 miliony

Polska populacja w 2100 ma spaść o 32% do 25 milionów. Jest to o 4 miliony mniej mieszkańców niż zakładano 3 lata temu. Polska ma jedną z najniższych liczbę urodzeń na świecie a od 13 lat zgony przewyższają urodzenia.

chlopiec_kucyk
z
notesfrompoland.com
dodany: 27.04.2026, 08:35:50
  • 226
  • #
    ciekawostki
  • #
    statystyka
  • #
    dzieci
  • #
    polska
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    gospodarka
Howea
Howea 27.04.2026, 22:00:34 via iOS
  • -3
@chlopiec_kucyk: Ale po co małżeństwa i po co mamy rozmnażać przegrywów? Lepiej niech chady dadzą nasienie, kobiety wypłaty za wychowywanie dzieci i będziemy mieć przynajmniej wysokiej jakości obywateli, a przegrywy niech to finansują w podatkach XD
Howea
Howea 28.04.2026, 10:55:37 via Wykop
  • 1
@In_thrust_we_trust: Wystarczy ich nasienie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

2403

Opieka naprzemienna jako opcja domyślna po rozwodzie.

Opieka naprzemienna jako opcja domyślna po rozwodzie.

Dziecko nie jest własnością. Dziecko to człowiek, którego dobro musi stać ponad konfliktem rodziców.

KrowkaAtomowka
z
bankier.pl
dodany: 26.04.2026, 18:50:37
  • 341
  • #
    rozwod
  • #
    dzieci
  • #
    prawo
Howea
Howea 27.04.2026, 11:33:56 via iOS
  • 12
Wiecie jaki jest problem w tym wszystkim? Ja bym od męża nie odeszła teraz tym bardziej jak mamy małe dzieci, bo (oprócz innych powodów jak miłość) bez niego nie dałabym rady wychowywać dzieci i nie mogłabym pracować. On zajmuje się dziećmi bardzo dużo. Jakbym została z dziećmi sama to komfort mojego życia spadłby drastycznie i nie chodzi o kasę, bo sama dobrze zarabiam, ale o codzienne obowiązki, a przy dzieciach jest tego
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Howea
Howea 27.04.2026, 11:58:48 via Wykop
  • 3
@thePodstawczak: Przy małym dziecku tym bardziej nie chciałabym mieć obcego faceta w domu, obcy nigdy nie będzie tak dobrze traktował dziecka jak własny ojciec, a i molestowania się zdarzają.
Howea
Howea 27.04.2026, 12:04:08 via Wykop
  • 2
@Piotrek6312: Wszystko zależy od wieku dziecka, no i owszem jest ogromna różnica między jednym dzieckiem, a kilkorgiem dzieci. Przy jednym dziecku nawet da się czasami odpocząć. Ja sama bym nie dała rady bez męża. Nawet psychicznie, bo człowiek potrzebuje chociaż chwili oddechu, a bez drugiej osoby do pomocy przy dzieciach jest to niemożliwe.

726

Relacja z II Kongresu Mężczyzn

Relacja z II Kongresu Mężczyzn

Na naszym blogu pojawiła się pierwsza, na gorąco spisana relacja Katarzyny Ryker o II Kongresie Mężczyzn, organizowanym przez Stowarzyszenie na rzecz Chłopców i Mężczyzn. Zapraszamy do lektury i zapowiadamy kolejne relacje.

schmorgpl
z
schm.org.pl
dodany: 27.04.2025, 16:26:13
  • 140
  • #
    mezczyzni
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    prawamezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    rownouprawnienie
  • #
    kongresmezczyzn
Howea
Howea 27.04.2026, 11:11:00 via iOS
  • 0
@GeraltRedhammer: Nie chce mi się czytać całej dyskusji, już jej nie pamiętam, ale po swoim pierwszym komentarzu dokładnie widzę co mnie wkurzyło. Chwalenie się, że się wspiera tylko organizacje walczące o własne prawa to mega żenujące jak dla mnie. Ja nawet złotówki nie wpłaciłam na organizacje feministyczne, za to wpłaciłam dużo na zwierzęta, chore dzieci, głodne dzieci, ochronę planety itd. Irytuje mnie wasz totalny egoizm. Warto walczyć o prawa mężczyzn,

717

Alimenty na byłą żonę. Polki wygrywają z mężami, nawet jeśli same pracują.

Alimenty na byłą żonę po rozwodzie stają się w Polsce coraz częstszą praktyką, a sądy coraz chętniej przyznają świadczenia nawet aktywnym zawodowo kobietom. Wbrew powszechnym przekonaniom, własna pensja nie zamyka drogi do wsparcia.

kasza332
z
gazetaprawna.pl
dodany: 25.04.2026, 16:06:21
  • 161
  • #
    prawo
  • #
    zwiazki
  • #
    rozowepaski
  • #
    malzenstwo
  • #
    rodzina
  • #
    slub
Howea
Howea 26.04.2026, 09:52:58 via Wykop
  • -2
@Chlaposz_Minetosz: Jak sobie kobiety szkodzą? Kobiecie ślub jest potrzebny tylko jak chce mieć dzieci, przecież z obcym sobie nie będzie robić, ale teraz wiele kobiet nie chce dzieci, więc nie ma problemu.
Howea
Howea 27.04.2026, 11:02:38 via iOS
  • 0
@Chlaposz_Minetosz: Kiedyś mężczyźni byli bardziej traktowani jak zasób niż teraz. Teraz kobiety patrzą na wygląd, charakter, poglądy. Kiedyś tylko się liczyło to co może mężczyzna dać kobiecie - zasoby, ochronę. Problem jest tylko w tym, że charakter, wygląd i w szczególności poglądy większości mężczyzn nie są zbyt zachęcające. Teraz jak kobiety mają swoją kasę to oczekują trochę więcej od związku niż przyniesienie wypłaty do domu.

564

Dzik na placu zabaw. "Aktywistki argumentowały, że dzik nie jest agresywny"

Dzik na placu zabaw. "Aktywistki argumentowały, że dzik nie jest agresywny"

Dzik na palcu zabaw w Warszawie. Aktywistki pomimo zabezpieczenia terenu przez policję do czasu przyjazdu dalszych służb, chciały wypuścić dzika na miasto, bo "nie jest agresywny"...

potworzak21
z
tvn24.pl
dodany: 25.04.2026, 06:39:42
  • 173
  • #
    warszawa
  • #
    ekologia
  • #
    dzik
  • #
    absurd
Howea
Howea 26.04.2026, 10:11:43 via Wykop
  • -3
@malkontent: Dla mężczyzn rozwiązanie wszystkich problemów to p-----c, zabijanie, rywalizacja. Najpierw należy wejść na teren dzików, zbudować tam swoje domy albo iść do lasu i do nich strzelać, a jak z tego lasu wyjdzie to też strzelać. Wy macie wszyscy mentalność jak Izraelczycy. Zabijać, zabierać, jak ktoś się broni lub próbuje uciec lub przetrwać to tym bardziej zabijać. Ile dziki zabijają rocznie ludzi, a ile mężczyźni? Zobaczmy kto jest bardziej
Howea
Howea 26.04.2026, 10:27:28 via Wykop
  • -2
@malkontent: Tak, bo to kobiety tym inżynierom te pontony sprzedają i ich tu szmuglują. Jasne, bo to kobiety są znane z takich rzeczy XD To jest zachowanie dokładnie zgodne z moim poprzednim przykładem. Mężczyźni zarabiają na przemycaniu ludzi przez granicę i chcieliby żeby w momencie jak dostaną kasę do ręki to żeby ci ludzie znikali, najlepiej żeby ich zabić, ale te głupie kobiety nie pozwalają i każą traktować ich jak
Howea
Howea 26.04.2026, 11:01:51 via iOS
  • -3
@malkontent: Tokarczuk ich tu ściągnęła? XD
Poza tym jeśli ktoś musi uciekać jako uchodźca ze swojego kraju to też przez mężczyzn, to wy bombardujecie kraje.
Howea
Howea 26.04.2026, 11:04:31 via iOS
  • -3
@Restrukturyzacja: Może dlatego, że to ludzie zabijają dziki, a nie odwrót. I to jeszcze ludzie robią z siebie ofiary XD
Howea
Howea 26.04.2026, 11:28:02 via iOS
  • -2
@Restrukturyzacja: Bo zabijanie wszystkiego co się rusza to nie jest domyślne zachowanie tylko takich popaprańców jak wy. Jeśli jest inna możliwość i jeśli zwierzę nie stanowi zagrożenia (a w statystykach jest dokładnie 0 ofiar śmiertelnych dzików za ostatnie lata) to po co mamy zabijać. Jeże, koty, gołębie też zabijasz? A może wiewiórki też powinniśmy.
Howea
Howea 26.04.2026, 12:01:11 via iOS
  • -2
@Restrukturyzacja: No to przytocz statystyki ataków dzików na ludzi i inne zwierzęta i dla przykładu ataków psów na ludzi inne zwierzęta i zabijajmy te zwierzęta, które wypadną gorzej w tym zestawianiu, ok? Bo takie sobie przytaczanie, że jakiś jeden dzik zaatakował jakiegoś jednego psa to wiesz gdzie możesz sobie wsadzić, nie? Mnie kiedyś kot podrapał tak, że wyglądałam jak po napadzie napastnika z nożem. To znaczy, że mamy teraz wybić
Howea
Howea 26.04.2026, 12:37:52 via iOS
  • -1
@Restrukturyzacja: No statystyki są istotne, bo skoro chcesz zabijać akurat dziki to chyba masz jakieś podstawy do tego. Czemu nie sarny czy zające tylko dziki akurat. Widocznie muszą być bardzo agresywne, zabijać ludzi na ulicach, że chcesz tak bardzo z nimi walczyć. Muszą ginąć setki ludzi rocznie skoro te dziki tak się panoszą po miastach.
Ja akurat zawsze jak spotykam dziki to po prostu idę dalej, nie wiem co miałabym
Howea
Howea 26.04.2026, 13:03:08 via iOS
  • -1
@Restrukturyzacja: Po prostu nie boję się dzików. Jestem odważna w przeciwieństwie do was XD Nie boję się, że mi ukradnie kanapkę.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 16
  • Strona 1 z 16
  • >
  • Agresywny rozowy pasek

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 08.10.2020

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 30.06.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 31.01.2017

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking