@gorzki99: Prawe ucho jest po drugiej stronie głowy.
Chyba że Trump sobie zamienił uszy i prawe ma na miejscu lewego, nie wiem. Teraz jest w modzie sobie różne rzeczy zamieniać.
  • Odpowiedz
@harcerz: Zdjecie jest 2d. Wiec ta pchla niekoniecznie musi byc w pozycji na lewe ucho. Po prostu ze zdziecia nie widzisz ze jest z drugiej strony glowy.
No ale wysokosci to juz nie oszukasz :)
  • Odpowiedz
#ciekawostki chyba #nauka i prawdopodobnie #biologia
Niedawno dowiedziałem się, że miód nie psuje się z tego samego powodu, dla którego mógł powstać węgiel kamienny.
Ale jestem leniwą bulwą i nie chce mi się sprawdzać, czy rzeczywiście nie istnieją organizmy potrafiące zredukować miodek.
Mirki, ma któryś jakiś większe doświadczenia z jaskółczym zielem? Jak to działa, że skóra po nim się albo regeneruje, albo wchłania pieprzyki, ewentualnie odpadają? Jak to dokładnie działa, bo testowałem na sobie kilka razy i nie mogę dokładnie ogarnąć mechanizmu. Internety umierają i jak się w nich czegoś szuka, to albo pisane przez boty, albo reklamy.

#biologia #ziololecznictwo #ziola #glistnik #domoweleczenie
Kulek1981 - Mirki, ma któryś jakiś większe doświadczenia z jaskółczym zielem? Jak to ...

źródło: licensed-image

Pobierz
  • Odpowiedz
"Brutalna prawda, której nienawidzi normictwo, kołczowie i wszyscy guru od samorozwoju:

Nie masz wypływu na większość swojego życia. Twój los został przesądzony już w momencie narodzin.

Ludzie lubią sobie tłumaczyć, że każdy jest kowalem i własnego losu i ich życie leży tylko i wyłącznie w ich rękach - to tylko prosty mechanizm obronny mózgu polegający na wyparciu nihilistycznej prawdy. Najbardziej wierzą w nią ludzie "sukcesu", bo chcą zawdzięczać swoje bogactwo i osiągi wyłącznie dzięki sobie co daje im komfort psychiczny. Tymczasem rzeczywistość jest brutalna. To kim zostaniesz w dorosłości jest zależne głównie od twoich genów i środowiska w jakim dorastałeś.

Wpływ
TTedbundYY - "Brutalna prawda, której nienawidzi normictwo, kołczowie i wszyscy guru ...

źródło: rtyuio

Pobierz
@TTedbundYY: Dwa skrajne przykłady przez co dla niektórych to może wydawać się groteskowe. Ja wolałbym porównać do np.:
- Historie jednego murzyna z getta, który odniósł sukces swoją pracą, a raczej swoimi genami i szczęściem. Ponieważ 50 tys innych murzynów zostało w tym getcie. Czyli historia jeden na milion.
- Albo porównać dwóch normików, o przeciętnej inteligencji, wyglądzie i zamożności. Ale jeden ma za rodziców totalnych poj3bów co robią awantury
  • Odpowiedz
@TTedbundYY: Z jednej strony podajesz skrajne przykłady na poparcie swoich tez ale z drugiej......no nie da się ukryć że genetyka plus wczesny etap życia ma kolosalny wpływ. A jednocześnie są to czynniki bardzo często ignorowane bo przecież chcemy mieć pełen wpływ na życie i jakoś nie jest łatwo się przyznać że sukces w jakiejś dziedzinie to nie tylko wynik własnej pracy ale przede wszystkim tych czynników na które nie mamy
  • Odpowiedz