Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko368
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

draculeq

draculeq

Dołączył 9 lat i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2536
  • Znaleziska 740
  • Mikroblog 1796
  • Obserwujący 70
  • Obserwowane
    • 38 profile
    • 39 tagi
draculeq
draculeq 07.04.2016, 13:47:50
  • 1
Gmail mi zabłądził ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#humorinformatykow #nieprogramowanie
Pobierz
źródło: comment_KKO3nJKHvJoFiT0oXlgpIHmuoFwFUW87.jpg
  • Cronox
  • 1
F.....t
konto usunięte 07.04.2016, 13:51:17
  • 6
@draculeq: ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Pobierz
źródło: comment_FI9fX14CFAASFOBneSlaTLc6LLTDCSxp.jpg
  • draculeq
  • adek_es
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • Jaszczurovsky
  • +1 innych
draculeq
draculeq 05.04.2016, 09:04:18
  • 90
Ahoy mirki lądowe ( ͡º ͜ʖ͡º)

W ten weekend będziemy się wystawiać na stoisku na Pyrkonie. A już niebawem ogłosimy dzień światowej premiery! I z tego szczęścia mamy dla plusujących zielonek 2 klucze Steam!

A w projekcie dzieje nam się dużo fajnych rzeczy.
- Tworzymy recolorki postaci pierwsza postać już gotowa
- Potrzebujemy dużo kocimiętki żeby wymyślać sensowne opisy postaci
- Bugi w kodzie się wykrwawiają! ZOBACZ
  • FilcowyKlapek
  • konto usunięte
  • spider
  • genmic
  • GniewneKopytko
  • +85 innych
  • 8
N.....a
konto usunięte 05.04.2016, 09:46:16
  • 8
@Perlo: Bo każda gra to musi być Wiedźmin 3 itd... Chłopaki robią swoją gierkę, gra ma spoko "bajkową" grafikę, swój humor i jest naprawdę klimatyczna :) Na 100% znajdą się osoby którym będzie to się po prostu podobało i miło spędzą czas przy takiej produkcji
  • PanDenat
  • Ehrgeiz
  • sopelinho
  • sunnycoast
  • Narkan
  • +3 innych
sortris
sortris
05.04.2016, 09:52:12
  • 3
@draculeq: plusuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1) Czy zamierzacie zachować humor w angielskiej wersji językowej? Jeśli tak, jak zamierzacie to osiągnąć?
2) Czwarta mapa zapowiada się obłędnie. Jaram się!

  • PanDenat
  • arrent
  • gadatos

386

Wsiadanie do pociągu w Indiach.

Przypomnij sobie następnym razem na centralnym...

jonik
z
youtube.com
dodany: 30.03.2016, 22:46:09
  • 108
  • #
    swiat
draculeq
draculeq 31.03.2016, 14:53:37
  • 0
Nic szczególnego w Kostrzynie tak co roku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

420

Rosjanie planują storpedować polską grę Soviet City. Zarzucają autorowi...

Czy uprzedzenia, duma narodowa i niewiedza (lub ignorancja) może przeszkodzić produkcji w świecie gier? Przekonamy się niebawem, bo na celowniku Rosjan znalazła się polska gra Soviet City. Paweł Słabiak ze studia Chicken in The Corn to twórca mrocznej przygodówki 1heart. Kolejną jego grą...

konto usunięte
z
graczpospolita.pl
dodany: 29.03.2016, 09:50:05
  • 81
  • #
    polska
  • #
    gry
  • #
    rozrywka
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
draculeq
draculeq 29.03.2016, 13:17:30
  • 59
Na złość rosjanom kupujmy Soviet City ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • 1
draculeq
draculeq 19.03.2016, 17:00:38
  • 16
Siemanko mirasy!

Dawno się nie odzywałem bo premiera naszej gry już niebawem. Bez crunchu jednak się nie obędzie i zmęczenie już daje się we znaki.

Ale mamy motywację bo będziemy mieli własne stoisko na Pyrkonie (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) Więc jak chcecie pograć za darmo to będziecie mieli świetną okazję ( ͡º ͜ʖ͡º)

Grę można już preorderować na CDP.pl, lajkować na
Pobierz
źródło: comment_RtIRqek4iJPNe0BNBOzkM97l36bqtxOD.jpg
  • Krzychu_
  • konto usunięte
  • TadeuszSynZygmunta
  • Ehrgeiz
  • sortris
  • +11 innych
  • 3
P.....V
konto usunięte 19.03.2016, 17:27:07
  • 1
@draculeq: Z pewnością obczaję, Mireczku!
  • draculeq
draculeq
draculeq 20.03.2016, 21:18:54
  • 0
@Kozun: Jak śledzę statystki to mirki są najbardziej zainteresowanymi osobami, twitter rozwija się dosyć powoli ale zasięg jest dosyć szybko dosyć spory, a facebook to dużo wyświetleń i zero zainteresowania.
Artykułów konkretnych nie mam bo na bieżąco jak na coś trafiamy to się czyta i patrzy co tam mówią
draculeq
draculeq 18.03.2016, 15:51:44
  • 16
takich 11 jak nas 10 nie ma ani 1

#humorinformatykow #nieprogramowanie
  • rajwyk
  • TwigTechnology
  • aphelium
  • StormtrUper
  • maniac777
  • +11 innych
draculeq
draculeq 16.02.2016, 17:53:47
  • 55
Mirki dziś stało się coś czego nie spodziewałem się doświadczyć przez długi czas. Wystartował preorder do mojej gry ( $ ͜ʖ $)

I tak nikt z was nie kupi tylko wszyscy będą czekali na summer sale na steam (╥﹏╥)

Moje zaskoczenie nie wynika z tego że "super udało mi się tak bardzo się starałem". W listopadzie Kuba Wójcik (cdp.pl) zaczepił nas czy może bylibyśmy zainteresowani
Pobierz
źródło: comment_yk5uSYRwGMJeJEfcA26ZeFUdas83LRv5.jpg
  • konto usunięte
  • hochwander
  • Refusek
  • konto usunięte
  • 9Japko9
  • +50 innych
  • 4
K.....a
konto usunięte 16.02.2016, 17:56:34
  • 4
@draculeq: Może jakieś rozdajo jednego, dwóch kluczy twojej gry? #reklamazadarmo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • FlintBeastwood
  • lilimonco
  • NukeButton
  • sunnycoast
NukeButton
NukeButton
17.02.2016, 09:12:49
  • 1
@draculeq: Oooo... Gratulacje! (ʘ‿ʘ)
  • draculeq
draculeq
draculeq 11.02.2016, 17:25:12
  • 10
Siema!

Zostawiam tu komiks i lecę z różowym na impreze ( ͡º ͜ʖ͡º)


#pdk #rozrywka #humorobrazkowy #suchar #heheszki i troche #gamedev
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
Aktualnie pracujemy przy swojej pierwszej produkcji #assvspirates
Pobierz
źródło: comment_eIypsYUNhC9qBUgOoWZmIxGXoLS2NDzw.jpg
  • applicattura
  • konto usunięte
  • devml
  • PanDenat
  • TadeuszSynZygmunta
  • +5 innych
  • 6
applicattura
applicattura
11.02.2016, 17:34:42
  • 5

Komentarz usunięty przez moderatora

ZajebistyMamSzaliczek
ZajebistyMamSzaliczek
12.02.2016, 11:51:27
  • 2
@draculeq: Widze ze tak "dupa kontra piraci" nadal zostal ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • draculeq
  • sunnycoast
draculeq
draculeq 09.02.2016, 19:17:37
  • 10
Inni się chwalą swoimi gierkami z ggj a ja się mogę pochwalić timelapsem z PolyJamu (Warszawa).
Do zobaczenia za rok!


#gamedev #timelapse #programowanie #warszawa #polyjam #polygonpower
  • Crypton3
  • TadeuszSynZygmunta
  • PanDenat
  • sortris
  • bubafed
  • +5 innych
  • 7
bubafed
bubafed
09.02.2016, 20:07:28
  • 0
@draculeq: > Tyle co się przez te 48h nauczysz to w domu pół roku dłubania
przekonał, następna edycja dopiero za rok ? ( ͡° ʖ̯ ͡°)
draculeq
draculeq 09.02.2016, 20:14:34
  • 0
@bubafed: niestety za rok, ale takich eventów to jest trochę w polsce.
niebawem TK Games robi we wrocławiu jam: https://www.facebook.com/events/562910373874316/
a w lipcu prawdopodobnie będzie druga edycja Slavic Game Jam w Warszawie

to są dwa które teraz mam w głowie ale jest ich więcej
draculeq
draculeq 28.01.2016, 20:39:17
  • 6
Global Game Jam się zbliża wielkimi krokami. Jest to bardzo dobry czas na udostępnienie frameworków i innych rzeczy które się przydają w codziennym programowaniu. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

Nie wszystko jest tam piękne bo nikt tego nie przygotowywał do pokazywania ludziom. Ale może komuś się przyda. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Lista featurów:


link do GitHuba

#unity3d #opensource
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy
  • TadeuszSynZygmunta
  • mydailymemes
  • PanDenat
  • sortris
  • konto usunięte
  • +1 innych
  • 8
draculeq
draculeq 29.01.2016, 11:09:51
  • 1
@ave_: wołam wspólnika - @pandenat bo to jego klasa a niedawno została zaimplementowana i ja jeszcze z niej nie korzystałem a nie chce ci nakłamać
  • ave_
PanDenat
PanDenat
29.01.2016, 21:33:34
  • 1
@ave_: każdy stan powinien być komponentem dziedziczącym po interfejsie IMachineState. Samą maszynę stanów tworzymy dziedzicząc po StateMachine<>. Np jeśli gracz ma być maszyną stanów to robimy class Player : StateMachine

Można zmienić stan metodą StateMachine.SetState() gdzie T to klasa stanu na który chcesz zmienić. Maszyna stanów ustawia włączony stan jako włączony, a stan z którego wychodzi ustawia na wyłączony.
  • ave_
draculeq
draculeq 20.01.2016, 13:29:45
  • 44
Ahoj mirki.

Jak wam się podoba taka obrazkowa forma promocji gry?

#gamedev #humorobrazkowy #suchar #heheszki #rozrywka
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
Aktualnie pracujemy przy swojej pierwszej produkcji #assvspirates
Pobierz
źródło: comment_Yx2jW3OQvKOTD76T5RNQnfN7nd9Kd67b.jpg
  • Mareldo
  • konto usunięte
  • sortris
  • Crypton3
  • Krzysztof5
  • +39 innych
  • 14
sortris
sortris
20.01.2016, 13:33:07
  • 4
@draculeq: Do mnie bardzo przemawia. W końcu coś świeżego.
  • draculeq
  • konto usunięte
  • avalid
  • Resiu93
g.....m
konto usunięte 20.01.2016, 13:33:52
  • 5
#assvspirates


@draculeq: ale tag to zły wybrałeś ( ͡° ͜ʖ ͡°)

  • jigsaw96
  • sunnycoast
  • Matlaw
  • konto usunięte
  • ZajebistyMamSzaliczek
draculeq
draculeq 20.01.2016, 12:50:16
  • 1
#wykop #nowywykop
Działa prawie dobrze...
Pobierz
źródło: comment_Dl0nclpXfdDlyAxJcI1yHFAlhNzGw7TL.jpg
  • Cronox
draculeq
draculeq 15.01.2016, 11:48:40
  • 225
Ahoj!

Kolejny wpis i kolejny komplet kluczy Steam dla plusujących!

Przez te 2 tygodnie od ostatniego wpisu trochę się pozmieniało.



Spośród plusujących do jutra (16.01.2016) godziny 9:00 zostanie rozlosowanych 5 kluczy Steam do Assassins vs Pirates
Przy kolejnych wpisach także będziemy rozdawać klucze więc zachęcam do śledzenia ( ͡º ͜ʖ͡º)



______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
  • nowaczq
  • Alamar
  • Blaskun
  • PanDenat
  • Inkwizycja
  • +220 innych
  • 43
i.....n
konto usunięte 15.01.2016, 15:44:31
  • 6
@draculeq: Pady dla biedaków, no ale są ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz
źródło: comment_cjRWxX7R3kcFyId8vXyRkkkE0DxP07Xc.jpg
  • Arakiel
  • tajemniktv
  • konto usunięte
  • Straher
  • arrent
  • +1 innych
draculeq
draculeq 15.01.2016, 16:07:57
  • 5
@inz_informatyk: @issann: Jesteście ostatni i nadprogramowi więc nie żałujcie wpisu na mirko jak się grało :)
Więcej kodów za pady w tym wpisie nie będzie! followujcie #assvspirates i #deadbit to będzie szansa na kolejne!
  • konto usunięte
  • Straher
  • arrent
  • inz_informatyk
  • Casuperu
draculeq
draculeq 06.01.2016, 17:02:45
  • 3
Tam gdzieś jest przecinek? Bo się mocno oplułem jak zobaczyłem cenę
#oculusrift
Pobierz
źródło: comment_vTGy1lID98kZX0gdvcKPmZAreWPrMHVv.jpg
  • PanDenat
  • imarid
  • Cronox
  • 2
d.....s
konto usunięte 06.01.2016, 17:05:06
  • 0
@draculeq: łoooo panie, tam nie ma przecinka
Navari
Navari
06.01.2016, 17:06:26
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

70

Preorder Oculus Rift już 6 stycznia. Rozpoczyna się (?) era VR!

Już jutro każdy chętny będzie mógł zamówić swoje gogle VR Oculus Rift. Przedsprzedaż urządzenia rozpoczyna rewolucję w domowej rozrywce, jaką może okazać się wreszcie (po wielu nieudanych próbach) ta technologia.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 05.01.2016, 08:14:10
  • 97
  • #
    oculusrift
  • #
    rozrywka
  • #
    technologia
  • #
    gry
  • #
    pcmasterrace
  • #
    zainteresowania
draculeq
draculeq 05.01.2016, 18:28:15
  • 22
@dentedpenny:
1920 * 1080 * 60 = 124416000
2160 * 1200 * 90 = 233280000
124416000 / 233280000 = 1,875

1.9x więcej to jednak TROCHĘ więcej.
draculeq
draculeq 30.12.2015, 19:22:21
  • 217
Witajcie Mirki!

;tldr Robie gre i chce sie pochwalić

Razem z @PanDenat podczas compo 8h na IGK w Siedlcach (kwiecień 2015) zrobiliśmy grę. Pomysł spodobał nam się na tyle że postanowiliśmy pomysł rozwinąć a grę wydać. Greenlight udało nam się przejść w sierpniu w 3 tygodnie. Zdziwiło nas to trochę bo byliśmy w 40% do top 100.

Assassins vs Pirates to wieloosobowa zespołowa bijatyka. Bitwa rozgrywa się na areanch, podobnie do Super
Pobierz
źródło: comment_pJymQaJDV7SpFD5lPAl4nm8aN7aMzO3E.gif
  • Kramarz
  • Arveit
  • a_new_error
  • applicattura
  • Qontrol
  • +212 innych
  • 27
makary89
makary89
01.01.2016, 15:47:48
  • 2
@draculeq: a jak ja mam to zrobićnie moge do Ciebie nic napisac
  • konto usunięte
  • Rzuku
draculeq
draculeq 01.01.2016, 16:30:56
  • 2
@makary89: W ustawieniach konta trzeba przestawić. Juz możesz do mnie napisać
  • konto usunięte
  • Rzuku
draculeq
draculeq 04.12.2015, 09:55:56
  • 10
tl;dr Od 2 dni możemy w grach dodawać minigry podczas loading screenów i nie łamać przy tym patentu!

2 dni temu wygasł patent złożony przez NAMCO który zastrzegał prawo do robienia minigier podczas ekranu ładowania.
Dla przykładu Assassins Creed miał tryb biegania po niczym podczas ładowan. Teraz Ubi będzie mogło się wykazać i robić dłuższe ekrany ładowania z minigierkami :D

Jest już nawet game jam z tej okazji: link
Patent: link

#
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • konto usunięte
  • wypokowy_hazardzista
  • mk321
  • +5 innych
  • 4
S.....h
konto usunięte 04.12.2015, 10:04:15
  • 5
Ubi (...) wykazać

@draculeq: taguj #heheszki

swoją drogą, nawet nie widziałem o takim patencie. Aż się boję dalej developować, bo nie wiem co już opatentowane jest.. skoro takie głupoty patentują.
  • konto usunięte
  • jigsaw96
  • konto usunięte
  • PanDenat
  • michal1358
wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
04.12.2015, 11:11:37
  • 1
@draculeq: serio patent na takie coś? Dzięki za info! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • mk321
draculeq
draculeq 24.11.2015, 20:14:45
  • 5
Listopad dobiega końca, wieczory na mirko coraz dłuższe, a na #politechnikawarszawska ostatnie spotkanie cyklu Game Dev Fest. Zostały jednak jeszcze dwa ciekawe wykłady: pierwszy o balansowaniu gier, a drugi o rozwoju branży i pracy w gamedevie. Po spotkaniu tradycyjnie wyjście na piwo z prelegentami :)

Tom Grochowiak — „Balansowanie gier bez Excela”
Tadeusz Zieliński — „Gaming is serious business...”

Impreza darmowa, bez rejestracji
Więcej informacji o spotkaniu: www.gamedevfest.pl
Wydarzenie na fb: link
Pobierz
źródło: comment_tGNlji24ojKG9puVw1FmAV91oCe400TT.jpg
  • luq10
  • sortris
  • sharaquss
  • PanDenat
  • Cronox
  • 4
admund
admund
24.11.2015, 22:28:27 via Android
  • 2
@LooZ: potwierdzam :) ale nie idzcie z nim pic bo umrzecie :p tak slyszalem :)
  • konto usunięte
  • AntoniRysuje
admund
admund
24.11.2015, 22:47:48 via Android
  • 1
@LooZ: co jak co, ale w tancu-#!$%@? to on jest mistrzem :D
  • AntoniRysuje
draculeq
draculeq 13.11.2015, 03:08:16
  • 2
Po łącznie 1024 minutach pracy zakończyłem tygodniowy jam. Miałem problem z nawiązaniem do tematu więc ostatecznie uznałem że zrobię go dokładnie w 1024 minuty (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

Główny fun miałem z napisania dosyć przyjemnego systemu "popychania" się jednostek. Pisanie samej mechaniki zajęło mi 14h z czego akurat nie jestem zadowolony bo trwało to zbyt długo. Podmiana modeli, design leveli i UI to były 2 ostatnie godziny.
Pobierz
źródło: comment_l96h2QuJWnWZiiI5Y3YHu6m3Y1yzj5PO.jpg
  • PanDenat
  • Cronox
draculeq
draculeq 12.11.2015, 21:06:20
  • 13
Na pierwszym spotkaniu #gamedevfest było tyle osób że aż sala wykładowa pękała w szwach.

Teraz nawet cdp.pl i Game Industry Conference piszą o nas na swoich fanpage'ach, to nie może być lipy! I nie będzie ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ

Plan na jutro:
- możliwość porozmawiania z Jakub Wójcik na temat wydania WASZEJ GRY przez CDP.pl
- wykład Daniela Sadowskiego, dzięki któremu dowiecie się jak zawojować rynek gier casual
Pobierz
źródło: comment_2HdITbJR06RYwtC4uH4RNe7mt5cbUPuI.jpg
  • konto usunięte
  • Mav
  • PanDenat
  • Krzysztof5
  • konto usunięte
  • +8 innych
draculeq
draculeq 09.11.2015, 02:34:59
  • 3
Po bolesnym użeraniu się z popychaniem innych jednostek spowodowanym niepoprawnym wywoływaniem się eventów i metod i dodaniu systemu zapobiegającego wchodzeniu w ściany mam już core projektu. Zostało jeszcze wykombinować warunek przegranej i UI do dodawania ruchów.

Gra będzie logiczno turowa. Gracz na początku będzie musiał ułożyć karty ruchów tak aby dotrzeć do celu. Dostępne ruchy to obrót oraz chodzenie do przodu o ileś odległości. Tak myślę że przegraną zrobię przez zauważenie przez
Pobierz
źródło: comment_ZrMofvktXyVfua3V8td82zvRt6SMeRb1.gif
  • MarcelMcOne
  • Cronox
  • 77LatBedeNiedojrzaly
draculeq
draculeq 06.11.2015, 03:23:09
  • 6
Próbowałem zrobić poruszanie się obiektów i przepychanie innych jak stoją na drodze. Niestety robienie tego na kolizjach #unity3d się zbyt mocno krzaczy a to główna mechanika gry :( Czeka mnie przerobienie tego

Czas poświęcony na projekt i wszystko wokół niego 5h 20min
------
Z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon został zorganizowany tygodniwy jam. Koniec jamu w w piątek trzynastego o godzinie 17:00. Będę wrzucał postępy pod tagiem #polygon1024jam
Pobierz
źródło: comment_khYWd93jcQ5R7pi7zVaNsbPDXDKZDCat.gif
  • grodd_belham
  • PiotrokeJ
  • Morimoto
  • PanDenat
  • sortris
  • +1 innych
  • 4
sortris
sortris
07.11.2015, 12:00:54 via Android
  • 0
@draculeq: profil koła śledzę, ale nie zauważyłem żadnego eventu poza GameDevFest. Niemniej jednak powodzenia życzę :)
draculeq
draculeq 07.11.2015, 12:02:41 via iOS
  • 0
@sortris: śmialo mozesz cos zakodzic, projekty bedziemy pokazywac w piatek o 17 przed gamedevfest
draculeq
draculeq 05.11.2015, 21:55:49
  • 5
Już wiem co chcę zrobić i zakodziłem podstawę poruszania się. Będzie to gra karciana/strategiczna w której będzie sterowało się robotem za pomocą rozkazów typu idź w prawo, obróć się

Czas poświęcony na projekt i wszystko wokół niego 45min
------
Z okazji 1024 lajków strony KNTG Polygon został zorganizowany tygodniwy jam. Koniec jamu w w piątek trzynastego o godzinie 17:00. Będę wrzucał postępy pod tagiem #polygon1024jam
Pobierz
źródło: comment_bhqUsyFYBQDScephG42wNBXLx4rGYzGr.gif
  • Krzysztof5
  • kac314
  • PanDenat
  • Cronox
  • 77LatBedeNiedojrzaly
draculeq
draculeq 03.11.2015, 22:21:20
  • 12
Hej! Przypominam że już jutro na #politechnikawarszawska na wydziale EITI obędzie się pierwsze z czterech spotkań #gamdevfest Prelegentami będą Michał Marcinkowski (odpowiedzialny m.in. za gry Soldat i King Arthur's Gold) oraz Maciej Miąsik (Wiedźmin, Electro Body).

Michał przedstawi swoje doświadczenia płynące z wydania KAG: praktyczne porady, sekrety i konkluzje na temat designu, codziennej pracy, kolaboracji, biznesu i marketingu.
Maciej opowie natomiast, jak kończyć projekty: co robić i czego się wystrzegać.

Impreza darmowa,
Pobierz
źródło: comment_uAdZcFMSATLkGK42mGufRwuwEebZqnes.jpg
  • konto usunięte
  • Krzysztof5
  • konto usunięte
  • rangerus
  • PanDenat
  • +7 innych
  • 7
Geburstag
Geburstag
03.11.2015, 22:25:34
  • 2
@draculeq: Electro body !!!
  • Yossarian82
  • rbielawski
NigdyNieJemNaCzczo
NigdyNieJemNaCzczo
04.11.2015, 00:00:15
  • 0
@draculeq: Cieszę się. Nie ma za co. ;-)
draculeq
draculeq 27.10.2015, 17:21:54
  • 7
Oddam 3 klucze do early access silnika twórców Candy Crush Saga - Defold

  • Bialy_Mis
  • nilfheimsan
  • sharaquss
  • Buckethead
  • Thexil
  • +2 innych
  • 13
draculeq
draculeq 27.10.2015, 17:47:40
  • 0
@MiszczProVV: @sharaquss: wysłane
oneirosociety
oneirosociety
27.10.2015, 18:28:34
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

  • <
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Strona 10 z 11
  • >

Grzegorz

  • Freelancer/Gamedeveloper Unity3d Twórca Assassins vs Pirates: http://store.steampowered.com/app/425150
  • Warszawa
  • http://www.deadbitgames.com/blog
  • twitter

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 07.03.2023

    Komentator
  • VIP
    od 10.05.2016

    VIP
  • Człowiek miesiąca
    od 31.05.2016

    Człowiek miesiąca
  • Ekshibicjonista
    od 24.05.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 19.05.2022

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 27.05.2014

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.05.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki