Wpis z mikrobloga

Ahoj!

Juz ponad 2 tygodnie od premiery Assassins vs Pirates na Steam ( ͡° ͜ʖ ͡°) Od tego czasu udało nam się trochę odpocząć od ciągłej pracy i aktualnie odzwyczajmy się od crunchu co jak się okazuje nie jest proste ()

W międzyczasie zdążyłem odwiedzić Nordic Game Conference (knferencja game devova w Szwecji) chce ktoś żebym zrobił jakiś wpis z podsumowaniem jak to wyglądało? Zdjęcie stoiska

Okazało się że wersja premierowa nie miała downgrade i wydajność ciągle jest zbyt wysoka więc planujemy to popsuć dodając więcej efektów ( ͡ ͜ʖ ͡).
Jedną z pierwszych rzeczy do popsucia jest efekt spawnu postaci.

#deadbit <-- Obserwuj tag jeśli chcesz wiedzieć co dalej będziemy robić

#gamedev #unity3d
______________________
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić! (Facebook | Twitter
Aktualnie pracujemy przy swojej pierwszej produkcji #assvspirates która miała premierę na Steam 10 Maja

Animacja spawnu

  • jest ok 51.3% (61)
  • jest super 11.8% (14)
  • potrzebuje jeszcze więcej particli! 35.3% (42)
  • była lepsza 1.7% (2)

Oddanych głosów: 119

draculeq - Ahoj!

Juz ponad 2 tygodnie od premiery Assassins vs Pirates na Steam ( ...
  • 2
@draculeq:
Przyznaję się bez bicia, że NIE GRAŁEM:
Powiem Ci szczerze, że ta gierka wydaje się nawet wporzo i może bym kupił za jakieś 5 euro (nie za 8, sorry, virtuti cebulari), no ale nie lubię kupować kota w worku. Jak jest jakaś gra typu overwatch to nawet wrzucili wersję beta do sprawdzenia ludzio za free. Taki wiedźmin co prawda nie dawał nic za darmo, ale oni zdobyli sobie zaufanie na