Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko189
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking

    Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dr_Batman

dr_Batman

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 39677
  • Znaleziska 20723
  • Mikroblog 18954
  • Obserwujący 219
  • Obserwowane 63
KundelekPaniMagdaleny
KundelekPaniMagdaleny
15.10.2025, 18:17:45
  • 165
Dał mi do myślenia wpis w gorących o chorej na nowotwór 30 letniej żonie jednego Mirka. Więc naszła mnie myśl o badaniach profilaktycznych.
Osoby z wiedzą medyczną - jakie badania, od jakiego wieku i co ile warto robić by mieć mniejsze ryzyko przykrej niespodzianki w postaci nowotworu, zawału serca, udaru itp?

Jak wpisuje w google to zwykle są to ogólniki jak np. morfologia, a mi chodzi o bardziej konkretne wskazanie.

Jeśli chodzi o mnie to
  • 128
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 20:48:32 via Wykop
  • 94
@kureci_paratko: Nie nie przysługuje dzień wolny na kolonoskopię xD zwolnienie też nie XD

A kolonoskopia to badanie inwazyjne obarczone ryzykiem, nie robi się go dla świętego spokoju
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 21:04:06 via Wykop
  • 20
@kureci_paratko: Lekarze czasem się litują i dają zwolnienie mimo że polski ZUS jasno wydaje interpretację że się nie należy.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 21:16:04 via Wykop
  • 3
@kureci_paratko: Prawda jest taka że nie zależy, lekarz czasem wpisuje biegunke. Tym samym kłamiąc

U nas? Nie w PL w standardzie nie dają znieczulenia.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 22:36:21 via Wykop
  • 33
@vendel: Ta, że widziałam perforację jelita u ludzi po kolonoskopii ( ͡° ʖ̯ ͡°) więc ta, nie robimy u bezobjawowych 30 latków
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 00:19:47 via Wykop
  • 2
@j557: No to albo lekarz skłamał w icd albo może za to beknąć ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 05:17:29 via Wykop
  • 7
@IKnowThings: Możecie sobie na ten własny rozum robić co macie ochotę ¯\(ツ)/¯ tylko potem też wy na ten własny rozum macie pretensje do lekarzy o powikłania ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 06:20:04 via Wykop
  • 1
@YetiKotleti: Według zusu nie. ZUS opublikował specjalne pismo ze na kolonoskopię i gastroskopie się nie należy ZUS zla ¯\(ツ)/¯
Lekarze czasem wystawiają z litości wpisując biegunka tłumacząc się że po lekach do przygotowania występuje biegunka ale ZUS to czasem kwestionuje jak akurat sprawdza ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 06:21:51 via Wykop
  • 1
@IKnowThings: Jestem jednym z tych świetnie zarabiających, mało pracujących specjalistów o których was tak d--a boli, więc nie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 06:33:12 via Wykop
  • 2
@Krole: Cala ta historia brzmi krzywo bo na zapalenie oskrzeli nie daje się antybiotyku bo są wirusowe ¯\(ツ)/¯ a obturacja oskrzeli może być pozapalna, a może być przewlekłą więc niekoniecznie.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 07:18:12 via Wykop
  • 2
@KoperTheDestroyer: Jak już jesteś taki mądry to przeczytaj sobie ramy czasowe jakie występują w stanach ostrych i podostrych, logika też nakazuje zwrócić uwagę że skoro pacjent chorował od miesiąca i przyjął trzy różne antybiotyki to musiał dostać antybiotyki na początku choroby co wyklucza czas na nadkażeniem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ale do tego najwyraźniej trzeba 12 lat edukacji specjalistycznej i nauki logicznego myślenia.

Mój ulubiony rodzaj
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 07:18:45 via Wykop
  • 1
@Cadfael: A potem zdziwko że lekarze są niemili ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 08:19:32 via Wykop
  • 0
@KoperTheDestroyer: Ja nie wiem o czym ty rozmawiałeś, ale ja odpisałam człowiekowi w tej konkretnie sprawie. Ty ciebie coś uroiłeś i wyskoczyłeś z ubliżaniem mi i próba udowodnienia nie wiadomo czego ¯\(ツ)/¯

“ Ty argumentowałeś ze nie sa wskazane, j”
Co? Masz urojenia? Połowa tej dyskusji odbyła się w twoje głowie najwyraźniej

A akcji ma tyle bo jeszcze 10 lat temu udzielałam pomocy jak tylko mogłam na wykopie ( ͡
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 08:45:13 via Wykop
  • 0
@Cadfael: No i cudnie, bo osobiście nie oceniam czy ktoś jest p----------y i jak zachowuje się w prywatnym życiu, byle umiał się zachować w gabinecie. Good for you
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 09:24:13 via Wykop
  • 4
@uriel_ck: Kolonoskopia jest badaniem profilaktycznym raz na 10 lat PO 50ROKU ŻYCIA.

To że coś jest badaniem profilaktycznym znaczy że w określonych warunkach jak przedział wiekowy korzyści przeważają nad ryzykiem ( ͡° ʖ̯ ͡°)

W innych wypadkach wykonuje się jak są OBJAWY kwalifikujące do badania inwazyjnego. Jakbyśmy wsadzali każdemu tak często jak ma ochotę to dopiero miałabym pracy z pisaniem tych wszystkich powikłań i perforacji (
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 09:37:19 via Wykop
  • 0
@mlekoag: Ale co z tego że wzrosła? Na razie nie do tego stopnia żeby korzyści zaczęły przeważać nad ryzykiem w populacji ogólnej ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Bo to jest zasadna postawa w pierwszym zetknięciu się z objawami, nie kierujemy z niektórymi objawami od razu na inwazyjne badania 30latka, ale jak z tymi samymi objawami pierwszorazowo zgłosi się 70 bez kolonoskopii od razu idzie na kolonoskopię. Tak
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 09:38:59 via Wykop
  • 0
@uriel_ck: A jakie niby młodzi powinni mieć badania profilaktyczne?

Tak, obecnie w systemie P1 widać pozostałe wizyty.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 10:29:08 via Wykop
  • 0
@mlekoag:
Wytyczne zmieniają się jak statystycznie zaczyna być istotny inny profil, a nie jak abc zdrowie tak napisze.

Poza tym jakby w Polsce prawo działało tak że pacjent podpisuje papier ze zrzeka się wszystkiego na wypadek powikłań to ja bym dawała skierowania i na ładne oczy. Ale dopóki wytyczne są takie a nie inne to w wypadku ciężkich powikłań jako lekarz kierujący odpowiada się cywilnie, karnie i zawodowo za to
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 11:16:14 via Wykop
  • 1
@mlekoag: Proponuję nie brać na chłopski rozum całej dziedziny nauki i zdrowia jak zdrowie publiczne ( ͡° ʖ̯ ͡°) Największe autorytety światowe z danych dziedzin debatują nad wytycznymi najlepszymi dla pacjentów mając na kolanach badania i dane medyczny na milionowych populacjach. A ty proponujesz tekst “lepiej zapobiegać niż leczyć” ¯\(ツ)/¯

To weź sobie jeszcze dla obrazu sprawdź ile kolonoskopii robi się rocznie w Polsce i wtedy
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 12:53:25 via Wykop
  • 0
@mlekoag: Jesteś w stanie dokonać analizy tych danych czy na pałę bez zrozumienia będziesz mi wrzucał ?

Te dane pokazują że jest niska wykrywalność w badaniach przesiewowych, a wysoka u pacjentów objawowych, częścią tych samych raportów w skali Polski jest to że pacjenci po 50 w Polsce nie korzystają z profilaktycznej kolonoskopii ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Konkluzja jest to że starsi pacjenci w Polsce nie badają się profilaktycznie w kolonoskopii i wykrywania
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 14:35:07 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 15:02:21 via Wykop
  • 0
@uriel_ck: Pytam żeby wiedzieć czy podejmować ci próbę tłumaczenia czym jest badanie przesiewowe ( ͡° ʖ̯ ͡°) czy masz Zamiar wyskoczyć z USG brzucha i morfologia raz w roku
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 15:16:45 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 15:28:31 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 15:39:35 via Wykop
  • 1
@greedy_critic: Jak napisałam wyżej róbcie ze swoimi dupami co chcecie, ale na własne ryzyko. Ja piszę nie co nie wolno, ale co jest w wytycznych, jaka jest aktualna wiedza medyczna i na ile lekarz będzie brał za to odpowiedzialność ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 16:19:12 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 17:14:03 via Wykop
  • 2
@mlekoag: wykryje przypadki w zakresie 0,008% w grupie do 40 przy ryzyku perforacji do 0,2%, oraz innych powikłań jak zakażenie Clostridem, zapalenia czy ryzyku związanym ze znieczuleniem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Wpłynie też na dostępność dla pacjentów potrzebujących tego badania.

Więc z punktu zdrowia publicznego, w niewielkim stopniu zwiększy wykrywalność przy bardzo dużych czynnikach negatywnych więc nie jest zasadne.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 18:20:01 via Wykop
  • 0
@mlekoag: To jest zsumowaną podawana w grupach wiekowych do 40 z danych AI, ale na populację USA, u nas nie chciało mi się szukać dokładnych danych na Polskę ale mamy ogólnie niższą zapadalność na raka jelita że względu na jednak mniej przetworzoną żywność. Więc dane nie są dokładne ale raczej zawyżone.

Tu masz opracowanie w kwestii częstotliwości perforacji, co jest oczywiście dużym uproszczeniem ale pokazuje skalę ryzyka jednego tylko powikłania.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 19:01:54 via Wykop
  • 0
@mlekoag: Założenia to zapadalność na 100k ludzi, czyli 8 przypadków na 100k.

Nie, przekombinowujesz.

A co do dalszej części wypowiedzi, to mają do szczegółowych danych dostęp autorytety i konsultacji i oni naradzając się, opracowując te dane mówią że niezalecane jest wykonywanie kolonoskopii u bezobjawowych, pacjentów bez
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 19:57:33 via Wykop
  • 0
@mlekoag: Jest niedokładne bo jest na populacji amerykańskiej ale nie błędne.

Nie ma sensu różnicować w statystyce czy powikłania wystąpiły u pacjentów z objawami czy bez bo to jest prawdopodobieństwo a nie zasadność ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Jeśli w USA przebadasz 100k bezobjawowych osób do 40 to u 8 znajdziesz raka a u 10 do 20k dojdzie do najcięższych powikłań czyli perforacji. To jest podstawa tych statystyk.
Potem autorytety opracowują
dr_Batman - @mlekoag: Jest niedokładne bo jest na populacji amerykańskiej ale nie błę...
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 22:05:38 via Wykop
  • 0
@mlekoag: Tak nie rozumiem o co ci chodzi.

Wytyczne są jasne, opracowane przez mądrzejszych od Ciebie i odemnie i zmęczyło mnie udowadnianie że wytyczne nie są koniem.

Chcesz innych wytycznych zapraszam po doktorat z nauk medycznych, zdrowia publicznego zrozumienie statystyki medycznej i opracowanie nowych modeli dla badań i wskazań do
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 17.10.2025, 08:04:46 via Wykop
  • 0
@uriel_ck: A ja ci mówię że morfologia nie jest badaniem przesiewowym ( ͡° ʖ̯ ͡°) nie pozdrawia
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 17.10.2025, 13:15:17 via Wykop
  • 1
@mlekoag: Jeśli zachęciło cię to do poszukiwania informacji, zadawania pytań i poszerzyło światopogląd to ten czas nie był stracony :) pozdrawiam
  • Odpowiedz
Pogromca20
Pogromca20
Pogromca20
17.10.2025, 03:34:53
  • 3940
Siedzę sobie właśnie na SOR w Przemyślu. Zero ludzi. Czas oczekiwania 3 g. 5 min. ( ͡° ͜ʖ ͡°). Strach pomyśleć co by było gdyby ktoś był przede mną. Lekarz dostał info że jest pacjent ale stwierdził że pacjent musi poczekać ¯\(ツ)/¯
Pogromca20 - Siedzę sobie właśnie na SOR w Przemyślu. Zero ludzi. Czas oczekiwania 3 ...

źródło: 1000019311

Pobierz
  • 480
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 17.10.2025, 07:52:22 via Wykop
  • 6
@Pogromca20: No I co z tego że spał XD może do 3 reanimował czyjąś matkę i załatwiał 30 innych osób ( ͡° ʖ̯ ͡°) lekarz ma prawo spać na dyżurze i ma prawo do odpoczynku.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 17.10.2025, 08:57:36 via Wykop
  • 9
@FoliarzBombelkowy: Oczywiście że ma, bo to dyżur a nie etat ¯\(ツ)/¯

I ma prawo odpoczywać bo może być pacjent potrzebujący naprawdę pilnej pomocy ¯\(ツ)/¯

No no, napewno, jak mamy system centralny raportowania wizyt, to napewno ma dyżur w trzech miejscach na raz ¯\(ツ)/¯

Takie p---------e jest na poziomie plaskoziemcow obecnie
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 16.10.2025, 17:05:58
  • 9
Ryzyko wystąpienia, a raczej wystepowalbość raka jelita grubego przed 40rokiem życia wynosi 0,008%.

Ryzyko najcięższego ale tylko jednego z powikłań kolonoskopii czyli perforacji jelita grubego które może skończyć się kalectwem lub śmiercią wynosi do 0,1 do 0,2%

Program badań profilaktycznych w wypadku łbem objawowych pacjentów, bez obciążenia rodzinnego jest dostępny dla pacjenta po 50 roku życia co 10lat.

W
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman
Autor
16.10.2025, 17:15:13 via Wykop
  • 0
@Czeski_Pablo: lepsze #oswiadczeniezdupy na podstawie faktów niż objawienie na podstawie #danychzdupy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
16.10.2025, 17:24:27 via Wykop
  • 0
@derivatives: Ma pewne korzyści i większe zastosowanie np w chorobach jelita cienkiego. Ma też swoje ograniczenia.

Zależy od wskazania do badania i oczekiwanej diagnostyki.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
16.10.2025, 18:24:01 via Wykop
  • 5
@KryptonZ: Dobry był koleś co polecał biorezonans ;D na poważnie, a potem bronił swojego zdania ;D
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
16.10.2025, 19:03:50 via Wykop
  • 1
@KundelekPaniMagdaleny: Nikt bardziej niż ja, lekarz nie chciałby żeby były badania które można zrobić i żyć spokojnie. Poważny kryzys w życiu lekarza jest wtedy kiedy zdaję sobie sprawę że wiedza go nie uchroni, ani wszystkie badania które sobie wymyśli ¯\(ツ)/¯

Trzeba być rozsądnym, reagować jak są objawy i żyć i cieszyć się życiem. Pozdrawiam
  • Odpowiedz
notozalezy
notozalezy
notozalezy
15.10.2025, 16:31:02
  • 5
Siemano! Różowej grożą sądem XD
1.5 roku temu była na leczeniu kanałowym zęba w pewnej prywatnej przychodni i tam dentystka naciągała ją na siano, losując za każdym razem inną kwotę do zapłaty.
Po zakończeniu leczenia napisała im opinię na Google, opisując całą sytuację dokladnie jak było. Bodajże miesiąc później zadzwonił do niej właściciel tej przychodni z prośbą o usunięcie tej opinii w zamian za darmowe robienie jakiegoś piaskowania czy czegoś takiego XD
notozalezy - Siemano! Różowej grożą sądem XD
1.5 roku temu była na leczeniu kanałowym...

źródło: 1000008678

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 16:34:22 via Wykop
  • 6
@notozalezy: Wysłać ci pismo mogą, ale jakby chcieli iść do sądu to oni muszą ci udowodnić że było inaczej niż napisała ¯\(ツ)/¯

Zdarza się tak że coś pójdzie nie tak i np wymaga innego zaopatrzenia niż było to na początku założone, ale to powinien pacjent być o tym informowany na bieżąco typu “niestety ubytek tkanek zęba większy niż zakładaliśmy, w mojej profesjonalnej ocenie wymaga dodatkowego wzmocnienia pod postacią taką i
  • Odpowiedz

17

Krytyczny brak kadry lekarskiej. Szpital zawiesza działalność Oddziału Kardiolog

Krytyczny brak kadry lekarskiej. Szpital zawiesza działalność Oddziału Kardiolog

Szpital Miejski w Rudzie Śląskiej ogłosił czasowe zawieszenie działalności Oddziału Kardiologicznego

WagonBuch
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 15.10.2025, 10:45:30
  • 11
  • #
    zdrowie
  • #
    szpital
  • #
    nfz
  • #
    lekarz
  • #
    kardiologia
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 11:18:16 via Wykop
  • 4
Krytyczny brak kadry nie ma nic wspólnego z brakiem lekarzy ogólnie, takie szpitale to zazwyczaj typowe Januszexy.
Oferują wynagrodzenie znacznie poniżej warunków rynkowych, lub za wynagrodzenie rynkowe oczekują pracy dla dwóch, trzech lekarzy, pracy w bardzo złych warunkach, niedoborach sprzętowych.

Jak kardiolog ma do wyboru nowoczesny oddział, prywatną klinikę, z dostępem do echo, pacjentów ambulatoryjnych, a za taki sam hajs lub mniejszy być lekarzem na 30 ciężko chorych leżących pacjentów, brać dyżury
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 12:23:22 via Wykop
  • -9
@dziacha: Te limity co mamy największe w Europie w stosunku do ludności? 11k studentów medycyny? Czy jakie? Bo albo kłamiesz albie nie wiesz o czym mówisz
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 12:24:38 via Wykop
  • 0
@snup-siup: A co ma ilość lekarzy do tego że w jakimś Januszexie nikt nie chce pracować? Jak pracodawca daje złe warunki, mało płaci to nie ma znaczenia ilość pracowników na rynku.
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 12:26:58 via Wykop
  • 1
@friko9: Za oszukiwanie niech go sądzą, ale jeśli zarobił te 100k biorąc dyżury, które uczciwie wyrobił to co mają jego zarobki do czegokolwiek?

Cytując artykuł:
“ ordynator miał miesięcznie ponad 20 dyżurów, co czyniło go rekordzistą w szpitalu. Stawki dyżurowe - jak mówił - w zależności od specjalizacji wynoszą 130–200 zł za godzinę,”

Normalne stawki.
A według prawa jak ordynator nie ma komu dać dyżurów to musi je wziąć sam.

324

Stres i depresja coraz częstszym powodem zwolnień lekarskich

Stres i depresja coraz częstszym powodem zwolnień lekarskich

Problemy ze zdrowiem psychicznym stają się coraz poważniejszym wyzwaniem dla polskich pracowników i pracodawców. Jak wynika z najnowszych danych, w 2024 r. liczba zaświadczeń lekarskich wystawionych z powodu zaburzeń psychicznych i zachowania wzrosła o blisko 14% w porównaniu do roku poprzedniego.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 13.10.2025, 16:12:17
  • 114
  • #
    psychiatria
  • #
    psychologia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    depresja
  • #
    nerwica
dr_Batman
dr_Batman 13.10.2025, 16:30:38 via Wykop
  • 86
Z jednej strony tak, z drugiej powinni jeszcze opublikować ile z tych zwolnień wystawianych jest okresie wypowiedzenia i po ustaniu zatrudnienia. Bo czytając posty na mirko pod #l4 mam wrażenie że to bardzo popularne postępowanie na okres wypowiedzenia i poszukiwania pracy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 13.10.2025, 17:38:57 via Wykop
  • -18
@Geomemnon: Tak, tylko potem pojawiają się pytania czy na L4 można iść na rozmowę o pracę albo jechać na wakacje ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Niezdolność do pracy to nie fakt wystąpienia zaburzeń sam w sobie, a niemożliwość wykonywania czynności zawodowych związanych n skutek zaburzeń ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 14.10.2025, 15:13:10 via Wykop
  • 0
@znmd: Oczywiście, zapraszam do poczytania tagu L4 i samemu ocenienie czy ktoś ma zaburzenia psychiczne spowodowane stresem u mobbingiem. , czy cwaniakuje na kosz płatników składek. Jako lekarz powiem że jak wam się pacjentom że łykamy wszystko jak pelikany to powiem wam że nie. Tak jak wiedziałam kiedy pacjent kłamie i chce 3 tygodnie L4 na ból pleców ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 14.10.2025, 17:34:22 via Wykop
  • -6
@DerMitteleuropaer: Stres nie jest powodem niezdolności do pracy, objawy zaburzeń związanych ze stresem też ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Niezdolność do pracy to niezdolność do pracy.

A potem się dziwicie że kolejne rządy zaostrzają i ograniczają prawa do zwolnień lekarskich ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 14.10.2025, 20:08:27 via Wykop
  • -4
@groszek28: Co słabo wygląda ( ͡° ʖ̯ ͡°) wam się wydaje że lekarz nie widzi jak jest okłamywany? Nigdy nie odmówiłam zwolnienia potrzebującemu, ale to co ludzie odwalają na koszt ZUS to jest głowa mała.
dr_Batman
dr_Batman 14.10.2025, 22:44:56 via Wykop
  • -2
@Leison: Po to płacimy ZUS żeby korzystać w razie niezdolności do pracy, a nie niewygody, niemiłego szefa czy perspektywy bezrobocia ( ͡° ʖ̯ ͡°)

A co to ma do rzeczy? Statystyki depresji nie mają nic do rzeczy do wyłudzania fałszywych zwolnień ¯\(ツ)/¯
Jakbyście to jeszcze robili sami na własny rachunek to miałabym to w dupie, ale lekarzy używa się do rozwiązywania problemów natury życiowej typu kac,
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 07:49:59 via Wykop
  • 0
@jobzpaticzku2: Nie na otwarto ¯\(ツ)/¯ ale na przykład chcą tylko teleporade, jak im się każe przyjść do przychodzi to przychodzą i walą alkoholem ¯\(ツ)/¯ A przez telefon wmawiali biegunke. Albo w poniedziałek nie przychodzą tylko we wtorek po pracy i domagają się zwolnienia za poniedziałek jak we wtorek byli już w pracy.
Albo masz pacjentów co mają już 20 zwolnienie i to na ból pleców, to na cośtam.
Miałam pacjentkę
dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 10:33:21 via Wykop
  • 0
@jobzpaticzku2: Oczywiście, właśnie dlatego pisałam że cwaniactwo jest pierwszą przyczyną zaostrzania polityki przez kolejne rządy. Kto stracił najwięcej na ograniczeniu do 6miesiecy? Ludzie onkologicznie chorzy, po ciężkich urazach i zabiegach.

No nie mają, empatyzuje z ludźmi w ciężkiej sytuacji. Ale są ubezpieczenia od utraty pracy, a brak oszczędności to brak zaradności, mówimy o ludziach których stać na wakacje a najwyraźniej nie oszczędzają na czarna godzinę. Zostawiając furtkę na kombinowanie, nie

376

Ponad tysiąc lewych dyplomów wyższych uczelni w rękach cudzoziemców!

Ponad tysiąc lewych dyplomów wyższych uczelni w rękach cudzoziemców!

Funkcjonariusze Straży Granicznej z Rzeszowa-Jasionki rozbili grupę przestępczą zajmującą się wystawianiem fikcyjnych dokumentów dla cudzoziemców. Zarzuty w tej sprawie usłyszeli obywatele Polski i Ukrainy. Wg śledczych przestępcy wystawili ponad tysiąc fałszywych zaświadczeń o przyjęciu na studia.

Car_Roman
z
wprawo.pl
dodany: 13.10.2025, 20:32:02
  • 23
  • #
    polska
  • #
    przestepczosc
  • #
    podkarpacie
  • #
    ukraina
  • #
    kryminalne
  • #
    policja
dr_Batman
dr_Batman 14.10.2025, 22:48:58 via Wykop
  • 17
Przypominam że w Polsce można praktykować medycynę, leczyć i operować na zdjęcie dyplomu z Ukrainy przez 5 lat. A minister zdrowia przyznała że nikt nie weryfikuje prawdziwości dyplomów na które przyznają WPWZ oraz zgody ministra.

A ty nawet się o tym nie dowiesz kto cię znieczulał do zabiegu, kto opisać rezonans twojej matki, albo kto przyjmie dziecko na SORze.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 15.10.2025, 07:39:47 via Wykop
  • 0
@Ximcio: Nie dowiesz, dostaniesz wynik badania obrazowego ze spolszczonym nazwiskiem ¯\(ツ)/¯
mirko_anonim
mirko_anonim
13.10.2025, 13:37:21
  • 7
✨️ Zarobki lekarzy SOR: Fakty i mity Ⓘ
Bajki o zarobkach lekarzy SORu wylatują w 5 kosmiczną.
Ostatnio usłyszałem od ratowników, że oferowali za pracę na karetce 180 tysięcy miesięcznie i nie było chętnego.
U nas w powiecie faktycznie nie było chętnych na lekarza w karetce S, ale stawka była 140 zł za godzinę na b2b.
Albo jak była luka u nas w grafiku, to podobno oferowali tysiąc złotych za godzinę i nie było
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 13.10.2025, 14:14:01 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Klasyka, kilka głośnych artykułów a pod stołem przepychane są ustawy o obniżaniu ilości świadczeń i wycen.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 13.10.2025, 14:47:41 via Wykop
  • 1
@Nighthuntero: A czytasz ze zrozumieniem? Związki lekarskie domagają się trzech średnich krajowych, a media próbują wmawiać że lekarze zarabiają po 100k xD
  • Odpowiedz
kt13
kt13
12.10.2025, 22:32:36
  • 2
W ogóle nie potrzeba więcej lekarzy w Polsce.
#lekarze #nfz
kt13 - W ogóle nie potrzeba więcej lekarzy w Polsce.
#lekarze #nfz

źródło: temp_file2188936285249647007

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 12.10.2025, 22:35:09 via Wykop
  • 0
@kt13: No bo nie potrzebujemy, mamy dostatecznie endokrynologów. Tylko wolą pracować prywatnie, a Polacy leczą u endokrynologa zmęczenie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz

989

Patologiczne zarobki na SOR-ach. Ten system sam potrzebuje lekarza

Patologiczne zarobki na SOR-ach. Ten system sam potrzebuje lekarza

Mamy do czynienia z kolejnym etapem degradacji polskiego systemu ochrony zdrowia. Lekarze na SOR-ach zarabiają nawet 200 tysięcy złotych miesięcznie, co tworzy struktury mafijne wewnątrz tej organizacji.

tomasztomasz1234
z
klubjagiellonski.pl
dodany: 10.10.2025, 20:27:07
  • 323
  • #
    polska
  • #
    lekarski
  • #
    postkomunistycznepanstwomafijne
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    zarobki
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 23:23:49 via Wykop
  • 10
Na początku roku 300k ale się nie przyjęło, w zeszłym miesiącu propaganda na 100k siadła ładnie to w tym jedziemy z 200k.

A prawdziwe oferty na sporach wiszą za 200zł/h ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ciekawe jak to możliwe że w SORach się zarabia po 200k, podczas gdy w skali kraju lekarzy zarabiających takie pieniądze jest kilkaset na 200tysiecy
  • 17
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 23:25:07 via Wykop
  • -2
@snup-siup: Wstawaj, zesrałeś się ( ͡° ʖ̯ ͡°) Lekarze w SOR tyle nie zarabiają.

To tylko kolejna fala propagandy przed końcem roku żeby było cicho o tym że NFZ obcina pacjentom świadczenia ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 23:26:50 via Wykop
  • -4
@HeniekZPodLasu: Niewielu, ale dziennikarz może napisać cokolwiek i ślepy lud do kupi.
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 05:56:58 via Wykop
  • -3
@KaczuszkaKwak: Ostrożne, bo na SORze jest duże ryzyko że ktoś uśmierzy w taki artykuł a potem wsadzi ci kosę w trakcie pracy ¯\(ツ)/¯

@Szczuroskoczek_ Skandalem jest gdy aparat rządowy wykorzystuje media żeby wmówić ludziom że to jest 16k a nie 4,8 w celu robienia propagandy
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 06:37:06 via Wykop
  • 5
@lookaszpl: Kłamiesz, po prostu kłamiesz, albo tak wierzysz w propagandę że powtarzasz kłamstwa. Nikt niczego nie ogranicza, a w szczególności izby lekarskie. Ilość miejsc na medycynę mamy niemal najwyższą w Europie w stosunku do ludności ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Chcesz dostawać plusy, płacą ci za manipulacje czy o co chodzi?
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 06:38:05 via Wykop
  • 0
@Luciferrrro: A z jakiej d--y akurat wyciągnięte 35k? Ani to mediana, ani średnia, ani na kontrakcie ani na UOP ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 06:39:34 via Wykop
  • -20
@Ilahinefes: Dziwne, a dane pokazują że większość lekarzy by się usatysfakcjonowała trzema średnimi krajowymi ¯\(ツ)/¯
A tu jakieś 100,200, rezydenci żądają milionów złotych ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 06:47:17 via Wykop
  • 1
@Luciferrrro: Dalece wątpię że za to samo ¯\(ツ)/¯
Ja na przykład nie operuje, nie wkładam nikomu cewnika do serca ani nie muszę reanimować pacjentów.
A akurat moje wynagrodzenie jest adekwatne do pracy i odpowiedzialności jaką mam ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 07:10:03 via Wykop
  • 0
@X-PC: Wspaniały dowód anegdotyczny. co tam rządowe statystyki, ważne że ty masz klienta co lekko pod 100k wystawia ¯\(ツ)/¯
To dopiero wiarygodne dane.

A jest regulowany bo medycyna ma to do siebie że można kogoś zabić ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 07:12:55 via Wykop
  • 0
@gejts: XD teraz młodzi ludzie takie artykuły widzą, za 10 lat będą rzucać zawód. Też ich będziesz pytał co nimi kierowało i co nie zdawali sobie sprawy z realiów zawodu?

Ja szłam na studia za czasów porozumienia zielonogórskiego, myślałam że lekarz jakieś kokosy zarabia, potem niby mi mówili że rezydent to niewiele ponad minimalna ale nie wierzyłam. Dobre potem zdziwko było jak wypłatę dostałam.
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 08:27:16 via Wykop
  • 0
@paliwoda: Wow lepiej się czujesz ze sobą jak wytkniesz komuś błędy językowe? Nawet Miodek powtarzał żeby nie oceniać ludzi po zdolnościach językowych ¯\(ツ)/¯ a ty wyzywasz mnie od nieuków i gamoniów XD Mnie i mojej sytuacji edukacyjnej jest to w zupełności wszystko jedno
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 10:13:10 via Wykop
  • 6
@gejts:
Oczywiście że poszłam do pracy dla pieniędzy ( ͡° ʖ̯ ͡°) A ty dlaczego pracujesz? Jakbym nie potrzebowała pieniędzy zostałabym artystą.

Zależy jak na NFZ muszę przytulać i się szarpać ze śmierdzącym żulem albo krzyczy na mnie “stara baba” bo jej się kolejka nie podoba to nie lubię. Jak mogę sobie na spokojnie w dobrych warunkach robić swoje to lubię i nawet pacjentów lubię, jak
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 12:11:08 via Wykop
  • 6
@gejts:
Wyrachowanie bo chce pracować w dobrych warunkach za dobre pieniądze? Pogięło cię? Tobie wolno pracować jak lubisz a mi nie? Bo ci się nie podoba że nie poświęcam swojego dobra dla innych?

Klasyka i złoto.

No takie masz priorytety, wybierasz satysfakcję w pracy, inni
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 13:28:08 via Wykop
  • 1
@gejts: Jaka złość i frustracja? Zarzuciłeś mi wyrachowanie a potem dziwisz się frustracji ( ͡° ʖ̯ ͡°) Frustruje mnie i wszystkich lekarzy ze ludzie roszczą sobie prawo do oceniania a nas za to samo co sami robią, tylko dlatego że nas potrzebują..

To sobie jeszcze zrób równanie ze niektórzy są mili, inni nie, a inni będą chcieli cię pobić, a jak się pomyślisz to kogoś zabijesz i idziesz do
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 13:35:37 via Wykop
  • 10
@thedi1957: A patrz, pielęgniarki mogą robić obie te rzeczy w szpitalach ¯\(ツ)/¯ a wiesz czemu nie robią? Bo w tym kraju pielęgniarka nawet jak nie robić swojej roboty to ma dobry PR. Powie ci że nie umie i niech lekarz zleci i nara.
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 13:38:22 via Wykop
  • 3
@Luciferrrro: A dlaczego wyciągasz zarobki jakiś polityków, tłustych kotów politycznych i szarej eminencji do zarobków lekarzy?

To tak jakbyś porównywał zarobki gazowników do zarobków jakiegoś politycznego śmiecia w radzie nadzorczej PGNIG ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 15:22:59 via Wykop
  • 2
@gejts: Oczywiście, czy nie wszyscy tego chcą?
Nie musiałam wiedzieć bo to nie jest jakiś cyrograf ¯\(ツ)/¯
Jesteśmy wolnymi ludźmi więc możemy zdecydować o tym gdzie chcemy pracować w każdym momencie ¯\(ツ)/¯

Nie to ty hipokryto, rościsz sobie prawo do mienia oczekiwań w stosunku do cudzego życia. Jesteś jak madki które oczekują że ktoś im coś da za darmo, albo jak roszczeniowi imigranci oczekują że ktoś na nich zarobić i
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 17:39:49 via Wykop
  • 1
@gejts: I są lekarze którzy leczą niezależnie od stanu pacjenta, zatrudniają się na takich stanowiskach i w stosunku do nich można mieć takie oczekiwania ¯\(ツ)/¯

No to tak jak zgadzasz się na stawkę lub nie, tak zgadzasz się na warunki lub nie. I większość lekarzy nie zgadza się na warunki panujące na sorach.
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 20:13:41 via Wykop
  • 2
@Albert_Einstein: W szpitalu na NFZ za pracę na UOP dostaje, a raczej dostawałam pod koniec rezydentury 8k netto za 200h pracy ¯\(ツ)/¯ to już razem etat i dyżury w nocy i święta

Mam też prywatną praktykę i tu zarabiam wielokrotnie więcej, na co poświęcam ok 50/60h miesięcznie. I tu dużo zależy od miesiąca i ilości pacjentów.
dr_Batman
dr_Batman 12.10.2025, 09:43:01 via Wykop
  • 0
@Zurii: Wystarczy być elektrykiem hydraulikiem lub kafelkarzem ¯\(ツ)/¯

A ja nie lubię gadania ze lekarze ogólnie to zarabiają po 100k bo ja wiem że to bzdura ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 12.10.2025, 09:46:37 via Wykop
  • 1
@Albert_Einstein: Ale ja już to przerabiałam ( ͡° ʖ̯ ͡°) łącznie z wstawianiem przelewów ze szpitala na Wykop. Nie raz.
Zara przyjdzie ktoś kto będzie tłumaczył że rezydent to się tylko uczy, że to lekarz od razu po studiach, albo że co z tego że rezydent zarabia mało jak po specjalizacji będę kosić 100k. Inny będzie się domagał PITu bo uzna że to pewnie tylko za
Glimpse0fTheFuture
Glimpse0fTheFuture
11.10.2025, 18:44:45
  • 3
Jezu, jak z perspektywy lekarza można popełnić taki błąd? Chociaż to nie jest błąd, to jest wielbłąd.

Jeżeli ktoś nie chce się na wieczór denerwować to niech tego nie ogląda.

https://www.youtube.com/watch?v=KORL70DshJQ

#przegryw #medycyna
Glimpse0fTheFuture - Jezu, jak z perspektywy lekarza można popełnić taki błąd? Chocia...
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 19:05:54 via Wykop
  • 1
@Glimpse0fTheFuture: Z perspektywy lekarza? To zależy, wywiad i TRIAGE robi pielęgniarka lub ratownik, rejestruje rejestracja. Więc ktoś źle zidentyfikował pacjentkę na początku a potem np pytali po imieniu i nikt nie zweryfikował ¯\(ツ)/¯
Jak robili TK to zweryfikować pacjenta powinien technik i też tego nie zrobił.

Wielopoziomowy błąd i nie koniecznie lekarza. Przy czym lekarz pewnie za to odpowie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 20:05:58 via Wykop
  • 1
@Glimpse0fTheFuture: Szczerze? C-----y system, masz system informatyczny który jest tak c-----y że jest nastawiony na to żeby się pomylić. Są systemy które mają zabezpieczenia które mają ograniczyć czynnik ludzki, inne takie że go wręcz inicjuje.

Ze swojego doświadczenia to problemem jest brak odpowiedzialności personelu pomocniczego. W całym kraju sanitariusze, pielęgniarki mają w dupie kogo biorą na badanie obrazowe, technik ma w dupie i nie sprawdza, a pomyłki typu wzięty zły
  • Odpowiedz

1135

Adwokat od "trumny na kółkach" miał wynieść niejawne dokumenty dła członka gangu

Adwokat od "trumny na kółkach" miał wynieść niejawne dokumenty dła członka gangu

Adwokat Paweł K., znany między innymi z kontrowersyjnego określenia "trumna na kółkach", został po raz kolejny skazany. Tym razem chodzi o ujawnienie tajemnicy śledztwa z udziałem przestępcy "na wnuczka".

chaosrising
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: 11.10.2025, 08:48:55
  • 66
  • #
    wypadek
  • #
    polskiedrogi
  • #
    afera
  • #
    polska
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 13:42:51 via Wykop
  • -13
Dobrze że uwalniali zawód prawnika, dzięki temu dyplom z prawa może mieć każdy i już nie straszny jest nam prawny monopol ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

693

Dzieci odbierają radość z życia? Badania mówią, że jest odwrotnie

"Mam 40 lat i żałuję bycia matką. Nigdy więcej bym na to nie poszła" "Dzieci odebrały mi radość z życia. Jestem wrakiem człowieka" "Nienawidzę być matką!" Z takich nagłówków codziennie krzyczą portale i magazyny. A jednak badania pokazują, że rodzina wciąż daje szczęście.

VoxClamantisInDeserto
z
klubjagiellonski.pl
dodany: 10.10.2025, 16:03:14
  • 456
  • #
    dzieci
  • #
    rodzicielstwo
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    ciekawostki
  • #
    demografia
dr_Batman
dr_Batman 11.10.2025, 08:53:53 via Wykop
  • 6
@Silaqui: A co jest w tym złego? Jedni chcą się bawić, inni realizować, inni robić dzieci ¯\(ツ)/¯ każdemu wedle tego na co ma ochotę.
Dzieci odbierają smak życia tym którzy je mają choć tego nie przemyśleli.

513

Ostrzegła przed lekarzem, została skazana.

Ostrzegła przed lekarzem, została skazana.

Sąd Okręgowy w Gdańsku utrzymał wyrok wobec matki z Pomorza skazanej za internetowe ostrzeżenie przed lekarzem, który wcześniej sugerował aborcję jej zdrowego dziecka.

wiktorks
z
kresy.pl
dodany: 09.10.2025, 15:00:33
  • 96
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    panstwozdykty
  • #
    aborcja
  • #
    bekazpodludzi
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 21:58:26 via Wykop
  • 57
@funksik: Nie rozpoznał źle tylko na podstawie badań prenatalnych określa się ryzyko, które może być wysokie, ale potwierdzenie uzyskuje się w aminiopunkcji ( ͡° ʖ̯ ͡°) i dopiero wtedy proponowało się aborcje jak jeszcze była legalna.

Podobne komentarze się pojawiały przy Jagielskiej. Oburzone matki pisały że niby rozpoznano wady płodu, nie zgadzały się na amniopunkcję i cud dziecko urodziło się zdrowe ( ͡° ʖ̯
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 07:44:17 via Wykop
  • -14
@home-uk: A co jest według Ciebie bezkarnego w sytuacji w której ktoś zostaje skazany przez sąd? XDDD
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 09:26:49 via Wykop
  • -20
@gerokSQ: Więc nie bezkarność a z mała kara? Wam to wiecznie nic nie pasuje. Odpowiadało by wam tylko jakby ucinali ręce paskudnym lekarzom. A wszystko tylko i wyłącznie przez ból d--y o zarobki.

Zresztą patrząc na możliwy wymiar kary to dostał pośrednią wysokość przewidziana przez kodeks. Ale nie, tobie odpowiadał by tylko maksymalny co?
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 15:34:56 via Wykop
  • 3
@Avekkk: Bo wykopki mnie minusuja bo jestem lekarzem niezależnie od tego co pisze. Tak samo wykopki wmawiają mi wypowiedzi których nigdy nie popełniłam ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Wycu91 Świetne to świadczy o ich zdolności przetwarzania treści pisanych i faktów ¯\(ツ)/¯
To samo zastosowanie co w czytaniu tytułów
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 15:38:33 via Wykop
  • 3
@titus1: Z tego artykułu wynika jedynie że babka która jest tak ograniczona na punkcie swoich przekonań, że odmówiła badania amniopunkcji w celu dokładnej diagnozy swojego własnego dziecka, tak twierdzi.
Mało wiarygodne jak dla mnie.

My lekarze zapisujemy takie rzeczy w dokumentacji, np”poinformowano o konieczności weryfikacji w amniopunkcji” ja czasem prowadziłam tego kalibru rozmowy w obecności świadka, co też notowałam w dokumentacji, co nie przeszkadza pacjentom kłamać zaraz po wyjściu z
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 15:40:04 via Wykop
  • 3
@gnijacy_wypok: Jakby od czasu do czasu nie pojawił się taki komentarz jak twój, chyba też dałabym sobie spokój z próbą edukowania wykopu.
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 15:44:04 via Wykop
  • 3
@kt13: A gdzie tam jest napisane że mu ktoś odradzam amniopunkcję? Jest napisane że w badaniach nie było nieprawidłowości ( ͡° ʖ̯ ͡°) Co nie znaczy że trzech lekarzy to konowały, tylko że płód miał prawidłowe parametry i badania go nie wychwyciły ¯\(ツ)/¯
Jak się poczyta to dalej tylko procenty i szanse.
Nie uważasz że to oczekiwanie cudów, żeby oczekiwać że ci lekarzy wszystko wykluczy? Medycyna
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 16:18:36 via Wykop
  • 0
@kt13: Przeczytaj jeszcze raz bez uprzedzeń co ten człowiek napisał ( ͡° ʖ̯ ͡°) Bo napisał że zapytał o ryzyko amniopunkcji i lekarz mu jest objaśnił, a jednym powikłań jest poronienie ciąży.
Na dodatek lekarz zobaczył jakieś nieprawidłowości, a OP postanowił do niego nie wracać i nie kontynuować diagnostyki, poszli do innego lekarza i on tych niepokojących rzeczy nie zobaczył (wystarczy że miał trochę gorszy aparat
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 16:42:25 via Wykop
  • 1
@kt13: Lekarz wykrył nieprawidłowości i zalecił kontrolę, tak jak mówiłam, jak nie mamy pewności to robi się kontrolę USG, w mojej specce jest tak samo, jak widzę guza na 5 od razy wysyłam na zabieg, jak widzę małe rozmazany niewiadomo to zalecam wczesną kontrole i wtedy jak mi się potwierdzi podejrzenie wysyłam dalej ¯\(ツ)/¯
A skoro rozmawiali op pytał jakie są ryzyko to znaczy że rozmawiali o amniopunkcji ¯\(ツ)/¯ widocznie w
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 20:19:59 via Wykop
  • -1
@kt13: Ale on nie dał lekarzowi szansy żeby l tak zrobić ¯\(ツ)/¯ Tak od lekarza to zależy jak to przedstawi, ale na nas lekarzy spoczywa obowiązek i duża odpowiedzialność zaplanować ścieżkę, tak jak tutaj my w takich wypadkach w głowach planujemy sobie dwie ścieżki, jedna ze okaże się wszystko ok i nie będzie trzeba straszyć przyszłych rodziców, ryzykować stres, druga gdy jednak podejrzenie się potwierdza i trzeba to przedstawić jako

144

Oto koszty leczenia Ukraińców w Polsce. Składki pokrywają z nawiązką

Oto koszty leczenia Ukraińców w Polsce. Składki pokrywają z nawiązką

Dane z Narodowego Funduszu Zdrowia pokazują, że składki zdrowotne od pracujących Ukraińców przewyższają koszty leczenia obywateli Ukrainy. Także tych, którzy leczyli się w Polsce w ostatnich dwóch latach, nie "dorzucając się" do systemu ZUS - wynika z analizy portalu Rynku Zdrowia.

rybak_fischermann
z
money.pl
dodany: 09.10.2025, 07:34:44
  • 158
  • #
    polska
  • #
    ukraina
  • #
    zdrowie
  • #
    pieniadze
  • #
    polityka
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 07:45:55 via Wykop
  • 79
Robienie takiej statystyki to takie robienie kurtyzany z logiki że aż szkoda gadać. System społeczny polega na tym że jedni wkładają więcej inni mniej i wykorzystują że wspólnej puli. To że pracujący Ukraińcy przewyższają koszty nie pracujących znaczy tylko że dokładają się do wspólnego systemu tak samo jak wszyscy pracujący Polacy. Co nie zmienia tego że nieubezpieczeni, nie pracujący pasożytują na systemie i są tylko obciążeniem.

To tak jakby wyciągać statystykę z
  • 22
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 09:10:36 via Wykop
  • 44
@Sossija: Ale rząd nie zwiększył kontraktów medycznych adekwatnie na kilka milionów ekstra pacjentów ¯\(ツ)/¯ Wiec co zmienia ile wykładają skoro nie zwiększa to ilości świadczeń i pieniędzy w systemie?

A czemu ma ich nie być wszystkich ¯\(ツ)/¯ przyjechali niech żyją i pracują na zdrowie. Nie pracują to nie powinni być utrzymywani.
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 10:31:05 via Wykop
  • 7
@robolol: Tak, a prezydent mimo szumnych zapewnień obciął tylko świadczenia jak przeszczepy i stomatologię, dalej można leczyć się onkologicznie i planowo. Co jest absurdem i tanim chwytem medialnym.
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 12:35:24 via Wykop
  • 5
@ikkiz: Niepracujący Ukraińcy są ciężarem. Bo wyprodukowane PKG, oraz składki powinny iść na PRACUJĄCYCH Polaków i Ukraińców. Każda niepracująca grupa jest ciężarem. Ale tylko jednej grupie daliśmy to ustawą ¯\(ツ)/¯

To co robi artykuł to celowa manipulacja mająca na celu ocieplanie wizerunku.

Tak jak z lekarzami z Ukrainy, robią histerię ze polscy lekarzy ich nie lubią. Lubią, ale nie tych którzy oszukują ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 12:53:10 via Wykop
  • 6
@ikkiz: Polskim emerytom I niepełnosprawnym należy się tytuł do ubezpieczenia. Ukraińskim również, w ich kraju.

A żule i samotne matki nie pracują z wyboru ¯\(ツ)/¯ Moim zdaniem do szpitala, z pokaźnym rachunkiem. Gdybyś Ty nie płacił składki to tak by zrobili
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 15:41:31 via Wykop
  • 1
@Tym: Ale przecież to nie ma znaczenia ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 18:11:06 via Wykop
  • 1
@Bioenergetyk: Nie utrzymują swoich pasożytów, tylko partycypują w systemie ubezpieczeń społecznych państwa w którym żyją z których to ubezpieczeń korzystają ¯\(ツ)/¯
Tak działa socjalizm.
Nie jest to uzasadniene dla rozdawania darmowych świadczeń socjalnych.
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 18:11:36 via Wykop
  • 1
@Grymas-Tysiaclecia: Każda grupa pracująca daje bilans na plus ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 09:29:08 via Wykop
  • 0
@Bioenergetyk: Żadnej logiki to nie ma w obowiązkach socjalnych wobec obywateli INNEGO KRAJU.

To okradanie to partycypowanie w systemie kraju do którego się przeprowadziło, to nie jest ICH KASA, tylko kasa płatników składek.
dr_Batman
dr_Batman 10.10.2025, 16:28:41 via Wykop
  • 0
@Bioenergetyk: Bo niepracujący Polacy są tu wyjściowo i są naszym problemem bo tak działa socjalizm. Tak działa też socjalizm na Ukrainie. Tak, te określone kryteria to a)bycie Polakiem b) zapracowanie sobie na przywileje pracownicze po tym jak się pracowało w Polsce

Wymaga wymiany, bo utrzymujemy z małych składem swoich pasożytów i cudzych ¯\(ツ)/¯

Też nie pozostawiam. Jak będziesz miał okazję spytaj Niemców i Szwedów jak się bawią bo swego czasu

191

Psychiatrzy i ich pacjenci znów wyjdą na ulice.

Psychiatrzy i ich pacjenci znów wyjdą na ulice.

Ponad tysiąc osób - według organizatorów - weźmie udział w Żółtym Marszu, który przejść ma ulicami Warszawy. Lekarze-psychiatrzy i ich pacjenci w ten sposób będą domagać się, by w Polsce powstawały nowe centra zdrowia psychicznego.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 09.10.2025, 05:56:55
  • 84
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    psychiatria
  • #
    psychologia
  • #
    depresja
  • #
    protest
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 11:24:06 via Wykop
  • 6
@kocurrek32: Pseudo lekarz, bo oczekuje że będzie zapewniona obstawą lekarską i pielęgniarska adekwatna do ilości pacjentów, która pozwoli na zapewnienie bezpieczeństwa pacjentom?

Puknij sie w swoje poglądy ¯\(ツ)/¯

Lekarz na dyżurze ma zapewniać bezpieczeństwo, pozostać gotowy do działania i wykonywać świadczenia jak zachodzi taka potrzeba. A nie pracować za 10 osób
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 11:25:05 via Wykop
  • -2
@DoktorMorela: Klasyka, czyli chcieli za 400zł/h jedna osoba do pracy dla 10 osób
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 11:27:04 via Wykop
  • -1
A potem w innych komentarzach pretensje że lekarze nie protestują za poprawą jakość.
Za moment będą artykułu że nie ma co dorzucać bo tylko pójdzie na pensje dla lekarzy.
Potem zacznie się wyciąganie ile lekarze którzy próbują walczyć o poprawę sytuacji na NFZ biorą prywatnie.

Opinia publiczna jak zawsze podpali kukły lekarskie a to wasze dzieci, drodzy pacjenci i rodzice będą popełniać samobojstwa ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Sami
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

21

Prezeska Lux Med: Kilkadziesiąt złotych za dopasowaną usługę medyczyną to ułuda

Prezeska Lux Med: Kilkadziesiąt złotych za dopasowaną usługę medyczyną to ułuda

Pełny cytat: Pacjenci oczekują szybkiego dostępu do lekarza, ale musimy patrzeć na realia. Nie da się dziś kupić opieki medycznej dopasowanej w stu procentach do oczekiwań pacjenta za kilkadziesiąt złotych. To ułuda.

kapusniak
z
xyz.pl
dodany: 06.10.2025, 06:44:53
  • 52
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
  • #
    biznes
  • #
    pieniadze
dr_Batman
dr_Batman 06.10.2025, 09:30:44 via Wykop
  • 6
@Chris_Karczynski: Taaaa, a potem dostaniesz jakiegoś raka i okaże się że operacja 200k a potem chemia 30k za podanie ¯\(ツ)/¯ nie daj jeszcze dostaniesz białaczki wiedzy to i 100k za podanie, albo będziesz miał wypadek samochodowy, wtedy 2k za dzień na OIAT.
dr_Batman
dr_Batman 06.10.2025, 09:34:15 via Wykop
  • 2
Przecież cała zabawa polega na tym że to po prostu kosztuje. Luxmed ma nieograniczone ilości tanich nie wykwalifikowanych lekarzy, tele poradę w CI masz za 5 minut. Ale za wykwalifikowanych specjalistów nie chcą płacić ¯\(ツ)/¯

Inna rzecz jest taka drodzy pacjenci ze sami to sobie robicie, jeśli codziennie 20% mojego grafiku nie odwołuje wizyt, to czyja to jest wina? Będziecie się zasłaniać niemożliwością dodzwonienia się na rejestrację? W luxmedzie wystarczy kliknąć przycisk.
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 06.10.2025, 12:22:14 via Wykop
  • 1
@or4nge: 20% nie odwołuje i nie stawia się na wizycie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Jakbyś czytał ze zrozumieniem, przeczytałbyś ze sytuacja dotyczy luxmedu. Gdzie jednym kliknięciem odwołuje się wizytę.
dr_Batman
dr_Batman 06.10.2025, 23:00:11 via Wykop
  • -2
@gophffer: A ty umiesz dodawać i mnożyć? Leczenie szpiczaka to kwota większa niż większość Polaków zarabia w trakcie całego życia ¯\(ツ)/¯ Powodzenia z odkładaniem 300zł miesięcznie

Zapomniałam więcej o wszystkich proponowanych reformach niż Ty kiedykolwiek przeczytałeś, ja nawet wiem kto to chciał wprowadzić po raz pierwszy, kto go zakrzyczał i na co umarł ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 06.10.2025, 23:03:31 via Wykop
  • 0
@or4nge: Ale za to infolinia Luxmed odbiera w 3 minuty ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Generalizuje? Ja ci podaję statystykę.
dr_Batman
dr_Batman 07.10.2025, 10:58:03 via Wykop
  • 0
@gophffer: Tak, nie zrozumieliśmy się. A mówią że to lekarze mają problem z kulturą ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Przy czym obecna wysokość składki na NFZ nie pokrywa obecnego zapotrzebowania, a wydatki na ASO są marginalne ¯\(ツ)/¯
Wiec ten pomysł ma równą zasadność w kwestii kwoty jak dziecięce założenie perpetum mobile
dr_Batman
dr_Batman 07.10.2025, 11:02:59 via Wykop
  • 0
@or4nge https://www.luxmed.pl/dla-pacjenta/aktualnosci/ruszyla-kolejna-edycja-kampanii-spolecznej-odwoluje-nieblokuje
dr_Batman
dr_Batman 08.10.2025, 20:44:35 via Wykop
  • 0
@or4nge: A co jest dla ciebie niezrozumiałego w:

“Grupa LUX MED w ubiegłym roku odnotowała średnio od 35 do 40 tys. nieodwołanych wizyt miesięcznie. Kolejne 130 tys. wizyt miesięcznie było odwoływanych, ale na tyle późno, że z uwolnionych terminów często nie byli w stanie skorzystać inni pacjenci”

Potrzebujesz jeszcze info ile wizyt mają ogólnie żeby się dokładnie procent zgadzał?

Bo im się to opłaca ¯\(ツ)/¯ nie odwołasz, wizyta się nie
dr_Batman
dr_Batman 08.10.2025, 21:07:39 via Wykop
  • 0
@or4nge: Sa informacje jedynie o wizytach umawianych online co wynosi 25milionow rocznie, wiec z d--y to dokładne ale jak licząc 170k zmarnowanych wizyt rocznie daje niedokładnie 2 miliony rocznie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ale masz racje nie mam dokładnych danych, w Polsce pacjenci szanują wizyty i wogole ¯\(ツ)/¯

Oni nie narzekają ¯\(ツ)/¯ pacjenci narzekają że nie ma dla nich wizyt
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 07:43:01 via Wykop
  • 0
@or4nge: Wizyty są tak umawiane bo nigdy nie wiadomo ile co zajmie ¯\(ツ)/¯ jestem radiologiem, jeden pacjent zajmuje mi 5 minut lub 20, a jak jest gruba akcja to czasem 30. Więc mimo że mam dużo wizyt czasem kończę pół godziny przed czasem czasem zostaje chwilę dłużej w pracy. Nigdzie na świecie nie ma systemu że wizyty są umawiane na duży zapas, tak że to lekarz czeka na pacjenta ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 10:07:01 via Wykop
  • 0
@or4nge: Oczywiście że trafiłam, oczywiście że system przyjdź o 8 i siedź do 17 jest patologiczny. Ale zamiast rozmawiać o zmianach dajecie sobie drodzy pacjenci wmówić nagonkę na place lekarzy, ich ilość i pozostajecie ślepi jak wam rząd ogranicza świadczenia i wprowadza cichą prywatyzację ¯\(ツ)/¯

Przy czym sposób umawiania pacjantow zależy od Przychodni/właściciela/ dyrekcji. Lekarz nie ma nic do gadania jest ofiara tak samo jak pacjenci.

8

Ponad 100 tys. zł miesięcznie, a chętnych brak. "Ta robota to koszmar"

Ponad 100 tys. zł miesięcznie, a chętnych brak. "Ta robota to koszmar"

Ponad 100 tys. złotych miesięcznie za pracę na szpitalnym oddziale ratunkowym, a chętnych i tak brak. Oferta obnaża brutalną prawdę o sytuacji wielu szpitali w Polsce. - Ta robota to koszmar i dlatego nie ma na nią chętnych - mówi wprost Damian Patecki z Naczelnej Izby Lekarskiej i wskazuje długą li

sub_zero_1
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 09.10.2025, 09:25:33
  • 7
  • #
    nfz
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    zdrowie
  • #
    polska
  • #
    lekarz
  • #
    szpital
dr_Batman
dr_Batman 09.10.2025, 09:48:32 via Wykop
  • -1
To nie jest oferta pracy, a konkurs na Kontrakt, a najwyższa stawka jest od deklarowanej ilości godzin 250-300h miesięcznie. Dobra manipulacja

Poza tym bo nikt nie chce nawet za 100k być jedynym lekarzem na cały SOR w rejonie na kilkadziesiąt tysięcy ludzi, nie che być pobitym przez pijaka czy zadźganym nożem przez jakiegoś psychola?
Szok.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9
  • Strona 3 z 9
  • >

Pani Batman

  • Obawiam się że nie mam poczucia humoru.
  • Mordor
  • cutthroatbitch@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.09.2021

    Komentator
  • VIP
    od 12.01.2025

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2016

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 19.02.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.01.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.03.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 26.04.2016

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 01.09.2025

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia