Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko188
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dr_Batman

dr_Batman

Dołączył 11 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 41657
  • Znaleziska 22071
  • Mikroblog 19586
  • Obserwujący 228
  • Obserwowane 61

538

Naczelna Rada Lekarska: lekarze z UA bez znajomości polskiego wykluczeni z pracy

Naczelna Rada Lekarska: lekarze z UA bez znajomości polskiego wykluczeni z pracy

Od 1 maja NRL wygasiła warunkowe prawo wykonywania zawodu 146 lekarzom spoza UE, którzy nie przedstawili dowodu na znajomość języka polskiego co najmniej na poziomie B1. Spośród szacowanych ok. 3 tysięcy lekarzy z Ukrainy leczących w Polsce, około tysiąca z nich nie dostarczyło żadnego certyfikatu.

Lolenson1888
z
rp.pl
dodany: 11.05.2026, 06:04:28
  • 109
  • #
    polska
  • #
    lekarz
  • #
    medycyna
  • #
    ukraina
  • #
    konowalposting
  • #
    lekarze
dr_Batman
dr_Batman 11.05.2026, 07:49:09 via Wykop
  • 157
@jamajskikanion: Izba Domagała się C1 ale rząd który nie musi się leczyć w miejscach zatrudniających takich lekarzy obniżył do B1
dr_Batman
dr_Batman 11.05.2026, 07:50:33 via Wykop
  • 60
@miszczumsc: Był też skandal z zadrukowaniem przez ministerstwo lekarzy bez weryfikacji dyplomu, ale jakoś wpadły trzy artykuły o zarobkach i nikogo specjalnie to nie obeszło.
dr_Batman
dr_Batman 11.05.2026, 13:33:29 via Wykop
  • 8
@Gjbgghbhhjj: Po to żeby umieć pacjentowi wytłumaczyć prostym językiem skomplikowane medyczne zagadnienia w tak trudnym języku jakim jest polski.

@ZegarekSekonda Patrz a ci lekarze nawet B1 nie zdali.

@Mirek007 I prawidłowo

18

Zmiany w prawie dla lekarzy z Ukrainy. Dziesiątki osób bez prawa do pracy w Pols

Zmiany w prawie dla lekarzy z Ukrainy. Dziesiątki osób bez prawa do pracy w Pols

Naczelna Rada Lekarska od 1 maja wygasiła warunkowe prawo wykonywania zawodu 146 lekarzom spoza UE. Medycy, w większości

ZaczarowanyLump
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 10.05.2026, 18:25:47
  • 13
  • #
    zus
  • #
    nfz
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    wydarzenia
dr_Batman
dr_Batman 10.05.2026, 19:01:27 via Wykop
  • 14
Wygasiła lekarzom którzy nie dostarczyli papierów ze mówią po polsku na poziomie B1, na co mieli dwa lata.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

RenoJackson
RenoJackson
10.05.2026, 11:21:53
  • 36
Z medycyną obecnie dzieje się to samo co z IT działo się 10 lat temu. Dopóki na medycyne dostawały się osoby z 90% z matur z chemii, biologii i matmy to te osoby były na tyle inteligentne, że siedziały sobie cichutko, nie obnosiły się z bogactwem i zniechęcali innych do medycyny mówiąc jak jest ciężko i jak kasy nie ma w zawodzie.

Teraz naotwierali uczelni i na instagramach i tiktokach zaroiło się
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 10.05.2026, 14:44:04 via Wykop
  • 6
@mackbig: Już zaczęli ¯\(ツ)/¯ A tylko idiota nie widzi że Polski szpital zatrudni każdego byle taniej. Dlatego w polskich SORach jest największa patola, a w Luxmedach masz lekarzy których zdolności kończą się na zleceniu morfologii i nadziei że nigdy nie wrócisz z pytaniami. Ale jakość broni się w placówkach i szpitalach prywatnych. Gdzie pieniądze idą za dobrym lekarzem. Tylko wtedy pojawia się w mediach twoja morda i nazwisko z aferą
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 10.05.2026, 15:48:36 via Wykop
  • 1
@romek898: Nie, jak chcesz 400zł i nie nic sobą nie reprezentujesz to masz puste grafiki albo placówka kończy z tobą współpracę bo nikt nie będzie płacił gabinetu bez zysku.
Chyba że mówisz o jakiejś wiosce na Podlasiu.
  • Odpowiedz

59

Dentystka oskarżona o wyłudzenie 275 tys. zł na niewykonane świadczenia

Dentystka oskarżona o wyłudzenie 275 tys. zł na niewykonane świadczenia

682 zarzuty poświadczenia nieprawdy w dokumentacji medycznej i oszustwa znalazły się w akcie oskarżenia przeciwko 59-letniej stomatolog z powiatu zielonogórskiego. Według prokuratora miała ona wyłudzić z NFZ ponad 275 tys. zł poinformowała we wtorek rzecznik Prokuratury Okręgowej w Zielonej Górze.

VoxClamantisInDeserto
z
bankier.pl
dodany: 10.05.2026, 07:45:08
  • 8
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
  • #
    dentysta
  • #
    sluzbazdrowia
dr_Batman
dr_Batman 10.05.2026, 15:22:29 via Wykop
  • -5
I bardzo dobrze.
Wszelkie próby wyłudzeń należy piętnować i karać.

Pod wieloma znaleziskami pojawiają się zarzuty że takie wyłudzenia nie są ścigane, bo kasta ble ble.

Oczywiście że są ścigane i oczywiście że sądy skazują lekarzy. Chociaż proceder dotyczy głównie dentystów, psychologów i fizjoterapeutów.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1043

Były dyrektor luxmed w jednostce podległej ministerstwu zdrowia

Były dyrektor luxmed w jednostce podległej ministerstwu zdrowia

Komercjalizacji służby zdrowia ciąg dalszy...

typ53B
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 09.05.2026, 06:51:52
  • 177
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    nfz
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    medycyna
  • #
    lekarze
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 08:52:43 via Wykop
  • -4
@osetnik:
Kto komu płaci za zwalanie winy na lekarzy?
Kto komu płaci za prywatyzację ochrony zdrowi?
Dlaczego minister zdrowia doradzają ludzie związani z Luxmedem i Medicoverem?

Płace całego personelu medycznego średnio nie przekraczają 60% budżetu polskich szpitali. Tyle ile na zachodzie. To jak to jest że niby lekarze sprawiają że
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 08:53:59 via Wykop
  • -7
@Paradajek: Jak mówili Wał na służbie zdrowia będzie robiony.
A klaunem na rodeo zrobili lekarzy.
Wszyscy grillują temat kilka gości z zarobkami z kosmosu, a bokiem prywatyzują ochronę zdrowia ku uciesze Luxmedu
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 08:59:02 via Wykop
  • -5
@osetnik: Wiem, ( ͡° ʖ̯ ͡°) pytanie jest czemu sugerujesz że to lekarze rujnują szpitale. Skoro najwyraźniej da się ustalić że to Ministerstwo głodzi szpitale żeby wykupił je Luxmed ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 09:04:19 via Wykop
  • -4
@osetnik: Fakty poproszę. Ile idzie na pensje lekarskie.
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 09:21:57 via Wykop
  • -4
@osetnik: Trzeba co palcem pomagać ze tam jest na wszystkie wynagrodzeni? Łącznie z dyrektorami ich premiami i całym zespołem?
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 11:09:19 via Wykop
  • 1
@osetnik: Cóż, skoro nie potrafiłeś przeczytać ze tam jest na wszystkie wynagrodzenia, a nie na wynagrodzenia lekarzy to ja ci nie pomogę. Najwyraźniej moja autokorekta już uznała że nie ma sensu.
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 11:10:38 via Wykop
  • -1
@zwirz @osetnik @17loginbylzajety: Zwłaszcza te 95% po prostu uczciwie pracujących za rynkowe stawki ma wiele do powiedzenia w kwestii pozostałych 5% których PO zrobiło twarzą tej prywatyzacji
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 11:11:25 via Wykop
  • 4
@Project_Yi: Przecież wykop tego chciał, żeby otworzyć rynek na lekarzy ze wschodu. Mam nadzieję że się podoba
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 11:12:25 via Wykop
  • -3
@niko444: Więc chcesz palić miliony publicznych pieniędzy na kształcenie bez przyszłości tylko po to żeby złamać monopol? Nic dziwnego że ten kraj upada
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 14:26:43 via Wykop
  • -2
@PfefferWerfer: Pewnie dlatego co roku zostaje tysiąc wolnych miejsc na specjalizację których silnie brakuje jak onkologia i chirurgia
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 14:28:53 via Wykop
  • -1
@PfefferWerfer: One sa publiczne, wystarczy zapytać. AOTMIT ma te dane i są one publiczne
placebo_
placebo_
09.05.2026, 07:08:07
  • 0
czyli #hantawirus jeszcze groźniejszy od #koronawirus? zarażeni padają jak muchy, a koronka głównie starych zabijała
#zdrowie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 08:57:00 via Wykop
  • 0
@placebo_: Niektóre odmiany hantawirusow mają śmiertelność na połowie 60% przy rozwinięciu objawów ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz

1487

Szpitale toną w kosztach wynagrodzeń lekarzy, a na badania brakuje pieniędzy

Szpitale toną w kosztach wynagrodzeń lekarzy, a na badania brakuje pieniędzy

Jak powiedziała w rozmowie z TVN24 minister zdrowia Jolanta Sobierańska-Grendaw, w części szpitali koszty wynagrodzeń przekraczają już cały budżet placówki i sięgają nawet 106 proc., co stawia takie podmioty w wyjątkowo trudnej sytuacji finansowej.

VoxClamantisInDeserto
z
pulshr.pl
dodany: 08.05.2026, 15:10:55
  • 307
  • #
    polska
  • #
    szpital
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    finanse
  • #
    spoleczenstwo
dr_Batman
dr_Batman 09.05.2026, 06:46:01 via Wykop
  • -4
@Kowal13: Ach, niewolnictwo się marzy co?

508

25 szpitali złożyło wniosek do NFZ o likwidację oddziału całodobowego

25 szpitali złożyło wniosek do NFZ o likwidację oddziału całodobowego

25 szpitali złożyło wniosek do Narodowego Funduszu Zdrowia o likwidację oddziału całodobowego w zamian za 50 proc. ryczałtu przez kolejne dwa lata dowiedziała się Rzeczpospolita.

PanJelonek
z
rp.pl
dodany: 07.05.2026, 14:29:34
  • 192
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    ekonomia
  • #
    umieralnie
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 14:38:40 via Wykop
  • 66
Likwidacja całodobowych świadczeń na konto systemu planowego?
Czyli co że zabieg planowy, świetnie wyceniany zrobią i pacjent za drzwi?
A co z obsługą ostrodyżurową?
Co z przypadkami nagłymi i pilnymi?

Czyli NFZ ogranicza operacje zaćmy to szpital likwiduje okulistykę?
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 14:51:15 via Wykop
  • 1
@Anomalocaracid: Jestem ciekawa co będzie się robiło z pacjentami ostodyżurowymi jak zlikwidują całodobową obstawę.
W nocy bez konsultacji okulistycznych i urologicznych? Czekamy do rana?
Odsyłanie pacjenta do wojewódzkiego?
dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 20:04:13 via Wykop
  • 0
@Instrybutor_z_Orlenu: Mi się podoba retoryka ze wszystko byłoby dobrze gdyby nie ci wstrętni lekarze ( ͡° ʖ̯ ͡°)

1083

Wystarczyło USG, ale był weekend. 15-latka zwijała się z bólu, kazano czekać

Wystarczyło USG, ale był weekend. 15-latka zwijała się z bólu, kazano czekać

15-latka z ostrym bólem brzucha przez godziny czekała na diagnozę. Mimo nasilających się objawów nikt nie wykonał podstawowego badania, jakim w takich przypadkach jest USG. Ostatecznie nastolatka straciła jajowód.

VoxClamantisInDeserto
z
zero.pl
dodany: 04.05.2026, 15:08:38
  • 289
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    lekarz
  • #
    szpital
  • #
    zdrowie
  • #
    sluzbazdrowia
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:08:54 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 40
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:10:12 via Wykop
  • -13
@Anomalocaracid: Starzy przez dwa lata nie kontrolowali zmiany w jajniku a potem afera ze lekarze nie są jasnowidzami a USG to nie kula życzeń.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:11:28 via Wykop
  • 37
@QuickCharger: To ta co miała złośliwy nowotwór jajnika, miała mieć wycięty guz jajnika, śród operacyjnie okazało się że z możliwym naciekiem na macice ale media to pomijają bo jak się o tym nie wspomni to brzmi bardziej dramatycznie?
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:25:32 via Wykop
  • -221
@friesee: A to wtedy rodzinie przestaną zaniedbywać dzieci i zrzucać winę na lekarzy przy konieczności ponoszenia konsekwencji zaniedbań?

Nie żartowałam ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:32:33 via Wykop
  • -104
@depay: Przeczytałam, najwyraźniej dziecko miało badania jak miało 13 lat, torbiel pękła a potem przez 2 lata, do czasu aż dziecko miało 15 lat nie wiedzieli że cokolwiek tam jest.
Torbiel 7cm rośnie miesiącami/latami.

Więc tak, dziecko musiało być bez kontroli przez te dwa lata, a wzmianka o lekarzach prywatnych jest tylko po to żeby wyglądało na troskliwych rodziców, ale zwykły czytelnik, od razu nastawiony dramat spowodowany przez lekarzy, nie
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:38:21 via Wykop
  • 14
@Edisni: Jeśli dziecko miało objawy od piatku, a na SOR trafiła w niedzielę to martwica była już sobotę rano ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:40:08 via Wykop
  • -81
@depay: Gdzie jest to wypunktowane? Są słowa matki że lekarz jej rzekomo tak powiedział.

Podczas gdy objawy były od piątku a dziecko trafiło na sor w niedzielę.
Przy niedokrwieniu jajnika jest kilka/kilkanaście godzin na reakcje. Więc pozamiatane było już w sobotę ¯\(ツ)/¯
I to jest fakt medyczny.

Jak napisałam niżej, 7cm torbiel to od razu zła sytuacja diagnostyczna bo ogranicza znacząco diagnostykę i możliwość wykrycia takiego skrętu.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:41:04 via Wykop
  • -75
@beka-bekowski: Bo wiedza medyczna pozwala mi stwierdzić po jakim czasie torbiel rośnie i po jakim czasie od niedokrwienia występuje martwica?
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:51:08 via Wykop
  • -82
@depay:
I co ci to niby mówi? Gdzie masz jakiekolwiek fakty którą świadczą o tym że jajnik był do uratowania?
I ani konsultacja, ani USG nie wykazało skrętu jajnika, a jedynie torbiel ¯\(ツ)/¯
Która sama w sobie nie jest ani zagrażająca życiu ani sama w sobie nie jest wskazaniem do operacji ostrodyzurowej

Oho, lubię jak zawsze od razu mi zarzucacie
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:53:16 via Wykop
  • -16
@Anomalocaracid: A najlepsze że starzy czekali dwa dni ze zgłoszeniem na SOR a potem w mediach płaczą że jeden dzień opóźnienia USG mógł uratować jajnik XD
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:12:31 via Wykop
  • -48
@depay: Pierwsza błędna decyzja było nie kontrolowanie dziecka, a następna czekanie dwa dni ze zgłoszeniem na SOR.

Co to znaczy eskalować diagnostykę i przyjąć najgorszy scenariusz i podjąć działanie?
Jakie działanie? Jaką diagnostykę? Konkretniej.

Ja jestem przerażona że każdy wykopek przeczyta artykuł i na chłopski rozum wydaje mu się że rozumie co zaszło.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:13:57 via Wykop
  • -44
@Kismeth: ( ͡° ʖ̯ ͡°) Acha, rodzice nie kontrolują dziecka ze zmianą na jajniku, czekają dwa dni ze zgłoszeniem na SOR, wykop bez grama wiedzy urządza jazdę i hejt nawet nie rozumiejąc co tam zaszło. Ale to ja mam zaburzenia ¯\(ツ)/¯

Wykop będący wykopem
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:20:07 via Wykop
  • -18
@byferdo: Lekarz stwierdził że widział naciek makroskopowo ¯\(ツ)/¯
Ale że wszystkie artykuły wygodnie pomijają czy w histpacie wyszedł naciek na macice czy nie to ciężko powiedzieć.
We wszystkich zgodach masz napisane że w razie konieczności zgadzasz się na poszerzenie zakresu.

Tylko tutaj pacjentka zarzuca że nie było to świadome bo tego nie
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:21:39 via Wykop
  • -44
@PfefferWerfer: Odjechał ci peron XD

@Rudz1elec Jestem tu dla rozrywki.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:28:43 via Wykop
  • -44
@depay: Nie, wystarczyłoby żebyś wypowiadał się z ograniczenie do zaprezentowanych faktów.

Nie, to znaczy że rodzice sami postawili swoje dziecko w sytuacji klinicznej z góry skazanej na ciężki przebieg i trudną diagnostykę.

A czas wykonania USG i konsultacji ginekologicznej z wysokim prawdopodobieństwem nie wpłynął na
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:30:20 via Wykop
  • -42
@Rudz1elec: ¯\(ツ)/¯ Ja was nie oceniam za siedzenie tu z zawiści i bólu d--y.
Niech każdy się realizuje jak uważa za stosowne.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:32:23 via Wykop
  • -7
@tomilipin: A nie ok, to wszystko co napisałam jest do wyrzucenia do kosza, bo na portalu z kłamliwymi artykułami nie zachowałam norm gramatycznych. Kajam się ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:38:19 via Wykop
  • -35
@Makavlani: Ja tam bym się nie chwaliła tak opornym podejściem do poszerzania wiedzy.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 20:30:04 via Wykop
  • -6
@byferdo: Było kilka artykułów, w tym jedne w którym napisano że były dwa telefony z patomorfy, jeden ze niezłośliwy, a drugi niedługo potem ze jednak złośliwy ¯\(ツ)/¯

Mi to wystarczy żeby poddać w wątpliwość rzetelność tych artykułów. A o winie zdecyduje sąd.

Czy ja wiem czy ciekawy, raczej myślę że będzie proste, jak był na macicy naciek w histpat to za okaleczenie go uniewinnia ale dalej może przegrać sprawę o
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 20:32:59 via Wykop
  • -3
@miklach25: Bo wołacie mnie zazwyczaj do tendencyjnych artykułów pisanych pod publikę. Zawołajcie nie do wyroku z orzeczeniem to porozmawiamy o winie.

Tylko jak lekarz potem dostanie uniewinnienie to albo was to nie interesuje albo zarzucacie bezkarność w kaście i Elo.
Nic do was nie dociera jak do pisowcow/
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 20:34:08 via Wykop
  • -7
@Anomalocaracid: Mocno wątpię, zwolnią jakiegoś lekarza pod publikę a po kilku latach będzie wyrok ze i tak jajnik był nie do uratowania ale co sobie ktoś polata po sądach to jego ;/
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 20:40:17 via Wykop
  • -1
@DoktorMorela: To idź sobie na jakiś kurs FAST albo POCUS.
To nie jest czarna magia ¯\(ツ)/¯

Chyba że chcesz robić diagnostyczne USG to wtedy lepiej zostawić to radiologom bo to nie jest dorywczy temat że ci ktoś kilka rzeczy pokaże tylko jednak trzeba tysiąc badań po nadzorem zrobić.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 21:15:13 via Wykop
  • -17
@lysa_pala: No jak jest niedokrwienie i martwica to już niewiele zmieni czy badanie będzie od razu ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 21:38:21 via Wykop
  • -7
@Anomalocaracid: Wiem, mówię że mocno wątpię bo pewnie będą próbować uwalić lekarza.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 21:46:04 via Wykop
  • -6
@marcind1: Taka niefortunna że pewnie tłumaczył matce czym jest niedokrwienie, że w takich wypadkach po kilku godzinach dochodzi do martwicy, że w wypadku zabiegu od razu jest szansa na uratowanie organu, a matka usłyszała co chciała.

@miklach25 strzał w płot kolego, nie wzięłam grosza dodatków covidowych.

Mam mnóstwo czasu, bo odrobiłam pańszczyznę i teraz jestem wolnym człowiekiem i pracują gdzie chce i ile chce. Zgadnij czy pracuję na NFZ
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 22:18:45 via Wykop
  • -14
@byferdo: To było pół roku temu więc trzeba by trochę poszukać, a ja już dzisiaj wyczerpałam chęci uświadamiania świata, jak ta sprawa znowu wyjdzie pewnie pojawią się odnośniki i nowe informacje i wtedy możemy porozmawiać.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 23:04:04 via Wykop
  • -14
@Dark_Lord_22: Albo kamica, albo ZUM, albo zapalenie przydatków, pęknięta ciąża pozamaciczna albo kilka innych rzeczy.

No i mieli dziecko w obserwacji w kierunku ZWR ale mieli ujemne CRP (skoro pisze że wyniki dobre), mieli dziecko z objawami od kilku dni i nie mieli podstaw żeby uważać że coś co nie może sobie poczekać na USG w poniedziałek. Nawet po znalezieniu torbieli to mieli wywiad kilkudniowy, bez anemizacji, bez pęknięcia.

Odważne
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 23:11:49 via Wykop
  • -8
@kot_gagarina: Sami napisali że w USG nie było widać skrętu ¯\(ツ)/¯

Na podstawie aktualnej wiedzy medycznej lekarz musiałby być jasnowidzem żeby wyrokować ze skręt to był w niedzielę a nie w piątek i w niedzielę dałoby się uratować ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Więc albo tak nie powiedział, albo wytłumaczył matce czym jest dokonane niedokrwienie a ta usłyszała co chciała bo jeszcze by się okazało że to
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 23:26:02 via Wykop
  • -10
@kot_gagarina: Rozbawiłeś mnie tym ostatnim editem.

To uważajcie żeby lekarze nie zaczęli się zastanawiać czy wasze komentarze nie oczerniają kogoś przed wyrokiem.

To niech się odniesie, rzetelne dziennikarstwo by wymagało zapytać czy dziecko miało kontrolowaną zmianę w ciągu tych dwóch lat i czemu nie zgłosili się na sor dwa dni wcześniej. Potem możemy rozmawiać XD
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 02:25:22 via Wykop
  • -10
@FunnyLogin: Z równą łatwością przychodzi ci nadinterpretacja treści i najwyraźniej moje psychiki ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Przyszło ci do głowy że stosujesz projekcje?
Nigdy nie obraziłam na wykopie nikogo kto mnie nie obraził pierwszy. Na wykopie na porządku dziennym jest wyzywanie mnie w jednym zdaniu a w drugim oburzanie się że moje komentarze mają złą/bezczelną nutę.
A dostawałam agresywne wiadomości i wyzwiska na długo zanim moje
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 09:29:42 via Wykop
  • -12
@Klozapina: Mogli nie wiedzieć, więc to nie jest powód żeby tak to nazywać? Ale za to jest powód żeby pisać w mediach ze to wina lekarzy bo jajnik się dało uratować?
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 09:55:10 via Wykop
  • -7
@moll: Były próby tłumaczenia żeby nie patrzeć na każdą sytuację przez pryzmat swoich traum i urojonych treści i intencji ( ͡° ʖ̯ ͡°) najwyraźniej nie pomogło, skoro w twojej głowie moje wypowiedzi ewoluowały do "bo lekarz ma prawo wyżywać się na pacjentce". Nie pozdrawiam.
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 11:18:22 via Wykop
  • -8
@23kulpamens: Tak, stan zastany. Ale wtedy nie lekarz odpowiada za gorszy efekt terapeutyczny ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Zlecono tylko nie wykonano, a jak sprawa trafi do sądu to będzie pytanie czy było wskazanie na tamten moment że badanie jest potrzebne natychmiast oraz czy to że wykonano je na następny dzień miało wpływ na efekt terapeutyczny ¯\(ツ)/¯
Bo sam fakt wywiadu torbieli i retrospektywna ocena ze to
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 11:19:27 via Wykop
  • -5
@hiperchimera: To musisz szpitala spytać czy zatrudnia radiologa na dyżurze w weekend czy ból d--y dyrektora nie pozwala mu zapłacić za osobę wykonującą USG.
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 11:29:19 via Wykop
  • -3
@hiperchimera: Oszustwo zawsze powinno być karane. Zawsze jasno opowiadam się przeciw kretactwu, oszukiwaniu, robieniu prywaty przez NFZ czy patologiom systemowym.

Tylko że problem jest marginalny bo elektroniczne raportowanie zdarzeń idzie centralnie i przypadki są jednostkowej.
Od dwóch lat jest ostra nagonka, NFZ przeprowadza kontrolę, rząd tylko czeka żeby wyciągać takie rzeczy i grzać w mediach. I ile takich przypadków wpadło? Kilka na dekadę odkąd mamy cyfryzację, z czego większość to
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 13:26:30 via Wykop
  • -2
@PonuryZniwiarz93: @byferdo Zapraszam do szukania samodzielnie, jak już ustaliliśmy ani to co napisał ktoś w pierwszym komentarzu ani to co jest w artykułach nie jest wiarygodne więc ja poczekam aż trafią do mediów dokumenty że sprawy sądowej.
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 13:28:56 via Wykop
  • -4
@Ogau: Też bym napisała że się tobą brzydzę ale zaraz ktoś przybiegnie ze lekarzom nie wolno i że gardzę pacjentami i niech ktoś zawoła NIL.

@PonuryZniwiarz93 A na jakiej podstawie sądzisz że ktoś miał to w dupie? Czy może to tylko twoje urojenia?
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 13:58:58 via Wykop
  • -3
@byferdo: Ja mam w dupie co ty traktujesz poważnie. Tych artykułów od kilku miesięcy było kilkadziesiąt do 10 strony Google, nie mam zamiaru czytać ich wszystkich, czytałam je wtedy. Za to już po pierwszym może się przekonać że pierwszy komentarz to kłamstwo trolling i wysryw, jak to ująłeś.

Zachęcam do samodzielnego poszerzania wiedzy i weryfikowania rozwiązań spraw jak już są wyroki zamiast gdybać po jednym artykule z onetu. Pozdrawiam.
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 14:08:20 via Wykop
  • -3
@byferdo: ¯\(ツ)/¯ Nie zapomnij mnie zawołać jak będzie wyrok.
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 14:32:56 via Wykop
  • -1
@uriel_ck: Torbiele czynnościowe jajnika nie mają ścian na pół centymetra ¯\(ツ)/¯ A wiem to bo opisuje takie torbiele we wszystkich modalnościach.
Ludzie zapominają że medycyna nie jest tak prosta ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Bo nie mieli podstaw klinicznych podejrzewać poważniejszego procesu, matka sama napisała że wszystkie badania były dobre, jakby była anemizacja albo wykładniki zapalenia pewnie zrobili by TK, które dalej mogło nie wykazać skrętu. A
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 14:56:54 via Wykop
  • 0
@Ogau: Jakby zaczęły się pojawiać artykuły co dwa tygodnie które zarzucają błędy budowlane po czym w treści miałbyś rzeczy które się nie zgadzają z twoją wiedzą szybko byś zmienił zdanie. Poczytałbyś sobie komentarze jakim inżynierowie są złodziejami, jak zarabiają po 20k (ja np znam kilku inżynierów budowlanych z uprawnieniami i zarabiają takie kwoty) po czym każdy wykopek stałby się specjalistą od zastosowania belek konstrukcyjnych na pałę po dwóch wpisach do
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 15:29:22 via Wykop
  • -4
@Ogau: Zawalać nie, ale pękają i r-----------a się każdego dnia drogi i budynki.

Może zaczniemy oskarżać inżynierów o błędy w budowie drug co?
Czy może zaczniesz się bronić ze to kwestia wykonawstwa i utrzymania ;D

Uwielbiam takie historie, jak nie wiedział co podpisuje to po co poszedł do domu?
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 15:58:47 via Wykop
  • -1
@uriel_ck: Na siłę? W twoich urojeniach. Jak sprawa jest po wyroku, albo są niezaprzeczalne fakty jak np podanie narkozy przez lekarza bez uprawnień jestem pierwsze do objaśnienia co lekarz z----ł ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Tylko w dupie macie komentarze w których nie można mnie wyzywać ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 16:01:11 via Wykop
  • -3
@Ogau: Nie założyłam że lekarka nie popełniła błędu tylko że twoje historia jest z d--y. Ot cała różnica której nie wyczytałeś i nie zrozumiałeś z żadnego mojego komentarza.

Jakby się okazało ze dziecko miało wysokie CRP albo się anemizowalo i nie zrobili TK to wtedy by można dyskutować o zaniedbaniach, różnica jest taka że ja widzę czy historia jest z d--y bo mam wiedzę w temacie. A ty jesteś na
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 17:14:53 via Wykop
  • -1
@uriel_ck: Oni sami napisali że USG nie pokazało skrętu, ani ginekologa ani radiologa, a wyszło dopiero przy operacji.

Ale misiu kolorowy, niepowikłana torbiel nie jest wskazaniem do ostrodyzurowej operacji i nie jest stanem zagrożenia życia.
Ale tak może dawać silne dolegliwości.
Powikłanie skrętu zwiększa CRP, pęknięcie torbieli, zapalenie
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 18:54:16 via Wykop
  • -1
@uriel_ck: Nie wiedzieli, dowiedzieli się dopiero w poniedziałek, w niedzielę to mogli najwyżej podejrzewać.

Torbiel da się wykryć w USG, skrętu się nie dało, nie czytasz ze zrozumieniem ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Tomograf który zapuści 15 letniemu dziecku jakieś kilkanaście mSV?
Jednak trzeba by było mieć wskazania, a ból brzucha u dziecka z ujemnymi parametrami to nie jest wskazanie.
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 18:55:00 via Wykop
  • -1
@23kulpamens: Przecież wykonano USG i nic to nie zmieniło w postępowaniu. Za co ty chcesz badać PWZ? Za jaki paragraf?
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 06:08:25 via Wykop
  • -2
@moll: Taka jest twoja spaczona ocena tego, tak samo jak reszta Twoje wypowiedzi pokazuje że nie jesteś w stanie wyjść poza swoje uprzedzenia bez wytwarzania i odpowiadania negatywnych intencji. I moja kultura nie ma nic do tego, bo w całości to twój problem.
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 07:11:34 via Wykop
  • -2
@Dark_Lord_22: Pęknięta ciąże pozamaciczna można wykluczyć badaniami lab, tak samo zapalenie przydatków, nie ma opcji że było by nieme lab.
Ostre wodonercze dawałoby objawy w umiejętnym badaniu fizykalnym, od czegoś to w końcu jest a nie okrągły piec na wszystko, a kamicy poszukać w trybie przyspieszonym następnego dnia, skoro i tak objawy trwały kilka dni.
Z wyrostkiem nawet wtedy byłby wzrost poziomu CRP po ponad 48h od wystąpienia objawów i trwania
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 13:11:46 via Wykop
  • -1
@moll: Nic takiego nie napisałam ale widzę że się rozkręcasz, co idealnie pokazuje w jaki sposób zachowują się takie osoby i dlaczego warto relacje takich osób traktować z rezerwą.
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 15:04:19 via Wykop
  • -1
@moll: Nie? A jak nazwiesz wkładanie w moje wypowiedzi rzeczy których nie powiedziałam, oskarżanie mnie o coraz to nowe poziomy negatywnych zachowań wobec pacjentów.

A skąd ja mam wiedzieć co tam zaszło i czyja to była wina, nie jestem jasnowidzem a najwyraźniej twoja relacja jest mało wiarygodna, stronnicza i przeładowana emocjami i wewnętrznymi problemami. Co nie znaczy że nie prawdziwa, po prostu mało wiarygodna.

Właśnie taka, potrzebująca walidacji od obcych
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 15:43:30 via Wykop
  • 0
@moll: Na pytanie czemu lekarz może popełnić błąd albo zachowywać się niewłaściwie właśnie taka może być odpowiedź, nie man nic wspólnego z dokonywaniem osądu błędu czy zachowania.
Nie koniecznie jest niekompetentny, wariatem albo chce kogoś celowo skrzywdzić.

I pewnie tak nasza rozmowa przebiegała.

Jak nie potrzebujesz walidacji to o co
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 16:22:30 via Wykop
  • 0
@moll: Zdążyłaś w tych kilku wiadomościach zarzucić mi kilka rzeczy, wmówić rzeczy których nie napisałam i ubliżyć mojej integralności i założyć moje intencje. To nie ja mam problem z konfabulacją.

Ja na przykład nie broniłam nikogo w tych kilku wiadomościach.

Za to ty w każdej wiadomości projektujesz na mnie.

Najwyraźniej nie masz.
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 23:08:41 via Wykop
  • 0
@kot_gagarina:
Będziesz mnie obrażał i wrzucał mi teksty z chata? XD Lepiej ci?

Do 70% szansy przy skręcie jajnika (tak jajnika, skręt jajowodu wokół torbieli powoduje niedokrwienie jajnika). Aha. Chat ci wyciągnął z d--y statystyki razem z częściowym skrętem?

Sprawdzanie Dopplera na jajniku uciśniętym przez 7cm
drBatman - @kotgagarina: 
Będziesz mnie obrażał i wrzucał mi teksty z chata? XD Lepie...

źródło: IMG_9267

Pobierz
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 13:55:12 via Wykop
  • 0
@kot_gagarina: Jak to, chat nie zauważył jajnika? Spytaj go jak ocenia jajnik na zdjęciu, tam jest jajnik widoczny poza tą torbielą, spytaj go czy widać tu zmiany niedokrwienne jajnika:)

Ja jestem śmieszna?
Ty jesteś bezdennie nieświadomy własnej niewiedzy.
dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 13:51:54 via Wykop
  • 0
@kot_gagarina: To jeszcze musisz wrzucić jak go zapytałeś :) i co mu napisałeś i w jaki sposób naprowadziłeś go na wiadomości mają wiedzę retrospektywną :D
GaldCC
GaldCC
GaldCC
08.05.2026, 12:01:04
  • 2
W ogóle to przywróciłbym zawód felczera i nadał mu więcej uprawnień niż miał dawniej.

Zrobiliśmy z dostępu do opieki zdrowotnej luksus dostępny dla zamożnych i rzadko chorujących. Przez zwiększające się limity finansowania na NFZ zaraz się okaże że prostych zabiegów nie będzie się dało zrobić w akceptowalnym terminie. Już teraz jest źle. Już teraz likwiduje się oddziały i czyta znaleziska że mamy kwiecień a lekarz wyrobił zaplanowaną normę na cały rok.

Dawniej był
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 13:19:05 via Wykop
  • 0
@GaldCC: Bo kiedyś były 4 leki a proste zabiegi to było nacięcie ropnia. Teraz źle dotkniesz kogoś w trakcie badania i jest pozew w sądzie ;D już widzę jak felczer wykonuje drobne zabiegi i wypisuje leki z pełną tego odpowiedzialnością.

Pewnie dlatego pielęgniarki mające do takich rzeczy uprawnienia robią to bez problemu. A zaraz czekaj. Nie robią bo boją się odpowiedzialności jak pod wszystkim im się nie podbije lekarz ;D
  • Odpowiedz

921

Ministra zdrowia: W niektórych szpitalach pensje personelu pochłaniają 106 proc.

Ministra zdrowia: W niektórych szpitalach pensje personelu pochłaniają 106 proc.

W niektórych szpitalach na wynagrodzenia przeznaczone jest nawet 106 proc. budżetu, co jest skrajnie trudną sytuacją dla

Boloo2000
z
bankier.pl
dodany: 08.05.2026, 09:10:19
  • 223
  • #
    nfz
  • #
    po
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    polska
  • #
    podatki
  • #
    pis
dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 09:42:54 via Wykop
  • -6
Które szpitale?
Konkretnie, przecież to informacja publiczna, nie będzie żadnego problemu żeby to upublicznić. Dzięki temu będziemy mogli się dowiedzieć ile idzie na lekarzy.

Bo przecież w pensjach są też dyrektorzy, jak ten co zarobił 800k w rok, politycy udzielający konsultacji z dziesiątki tysięcy.
Oraz ugody o wyrównanie pensji po wyrokach dla pielęgniarek które idą w milionach na szpital.

Przecież nie chcielibyśmy żeby dane były niedokładne, prawda? PRAWDA?
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 09:43:47 via Wykop
  • -3
@konkarne: Ostatnio była informacja o szpitalu w którym dyrektor przyznał sobie 800k wynagrodzenia. Może jednak jak już minister zdrowia podaje że podobno jakoś szpital, niech poda jaki i upubliczni wysokości, które są publiczne
dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 12:44:14 via Wykop
  • 1
@pepedros: Wspaniały pomysł. Popieram całym sercem.
Lekarzom trzeba jasno pokazać że praca na NFZ to zamordyzm, jasno pokazać gdzie trawa jest zielona a gdzie biją kijem. Dzięki temu powołanie i realizacja mogą zostać przegłosowane przez zwykłą ludzką obawę o komfort własnej d--y i przekonać te resztę lekarzy która ma taką opcję na wyniesienie swojego życia zawodowego do prywaty.

Jestem za.
dr_Batman
dr_Batman 08.05.2026, 13:11:49 via Wykop
  • 1
@pepedros: Bo czas pracy kierowców da się regulować ustawą, a nakazu pracy na NFZ lekarzom nie.

Dla mnie b---a. Zawsze boli mnie jak rozmawiam z kolegami i oni tacy smutni w tych szpitalach, opowiadają jak im się źle pracuje jakie są złe warunki ale że kochają swoją pracę i wolą pracować w szpitalu bo czują misje.

Myślę że inaczej niż zamordyzmem nie da się nauczyć ich szacunku do samego siebie.
dr_Batman - @pepedros: Bo czas pracy kierowców da się regulować ustawą, a nakazu prac...

źródło: IMG_9273

Pobierz

2

Ministerstwo chce skończyć z marnowaniem leków. Do odzyskania nawet miliard zł

Ministerstwo chce skończyć z marnowaniem leków. Do odzyskania nawet miliard zł

W projekcie Ustawy o Receptach oddanych kilka dni temu do prekonsultacji, Ministerstwo Zdrowia planuje wprowadzić mechanizmy, które ograniczą marnotrawienie leków i nadmiarową ich refundacją. Resort ocenia, że pozwolą one odzyskać nawet 1 mld rocznie

freedomseeker
z
mgr.farm
dodany: 07.05.2026, 14:02:57
  • 20
  • #
    nfz
  • #
    leki
  • #
    erecepta
  • #
    zdrowie
  • #
    pieniadze
  • #
    apteka
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 14:08:06 via Wykop
  • -3
To jest pierwszy dobry pomysł jaki słyszę od dawna.

Pacjenci zwłaszcza 60+ mający część leków za darmo, wybierają leków na pół roku, potem ktoś zleci inne leczenie, pacjent umrze, inny lekarz wypisze kolejne 6 opakowań i tak przelewają się miliardy.
Czasem ktoś w aptece wyda zamiennik, pacjent nie kojarzy i ma dwa razy po 6 opakowań i bierze tylko jedno a drugie leży.

Powinien być system amerykański, pacjent ma receptę w aptece i dostaje
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 14:40:37 via Wykop
  • -2
@darek-jg: A nie to nie pół roku tylko 4 miesiące, to kompletnie zmienia sens moje wypowiedzi ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 14:55:59 via Wykop
  • 0
@Willux: Nie jest złe, w interesie dobra publicznego i finansowania publicznego nie jest żeby pacjent 90+ chomikował leków na rok.

Albo jeśli chce to robić niech robi to za własne pieniądze a nie systemowe. Systemowy dostęp do darmowych leków powinien być równy.

To jest tylko jeden z wielu elementów problemu który wymieniłam, nie ma ciągłości terapii ale w podstawowych schorzeniach internistycznych wynika to z tego że Polski pacjent często na
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 15:09:34 via Wykop
  • -2
@odomdaphne5113: Ja p------e dawno nie widziałam kogoś tak ograniczonego kto próbuje udawać mądrego.

Będzie lekarza pouczał człowiek z Internetu o terapii nadciśnienia.
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 16:13:13 via Wykop
  • -2
@odomdaphne5113: XD niesamowite
Można wystawić i na rok. A można wystawić dwie na to samo i to ze NFZ mówi że nie będzie tego refundował nie znaczy że się nie da, tylko że nie powinno.
A artykuł jest o tym że planują to właśnie zablokować.

Więc tak niesamowite, jak ludzie ograniczeni są w stanie myśleć że pozjadali wszystkie rozumy.
dr_Batman - @odomdaphne5113: XD niesamowite 
Można wystawić i na rok. A można wystawi...

źródło: IMG_9269

Pobierz
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 16:48:41 via Wykop
  • -3
@odomdaphne5113: Najwyraźniej przerasta Cię słowo pisane.
Smutne, umiejętność czytania zanika.

Recepta obejmuje leku na rok stosowania.
Ilość wykupionego leku może być jednorazowo 120dni.

Obrażaj mnie dalej aż przeczytasz i zrozumiesz jak bezdennie nieświadomy swoich ograniczeń jesteś
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 17:08:36 via Wykop
  • -2
@odomdaphne5113: Czyli zorientowałeś się że p--------z i obrażasz mnie i idziesz w zaparte że niby lekarz nie wystawi ale wcześniej utrzymywałeś ze nie można?
Bo jasno napisałeś że na recepcie rocznej nie będzie więcej leku niż na 3 miesiące?
Dokładnie tak napisałeś ¯\(ツ)/¯
Coś jeszcze? Kto wyszedł na pajaca?

Wspaniałe.
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 17:20:47 via Wykop
  • -2
@odomdaphne5113: XD

5

Ponad 9 mld zł. Tyle kosztują nas "bezpłatne" leki 65 plus. Będą zmiany?

Ponad 9 mld zł. Tyle kosztują nas "bezpłatne" leki 65 plus. Będą zmiany?

Ministerstwo Zdrowia analizuje zmiany w wykazach bezpłatnych leków. W grę wchodzi m.in. usunięcie droższych odpowiedników i ograniczenie finansowania preparatów wysoko wolumenowych

freedomseeker
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 07.05.2026, 14:08:46
  • 6
  • #
    nfz
  • #
    leki
  • #
    erecepta
  • #
    zdrowie
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 14:20:46 via Wykop
  • 1
Przypominam że PIS wrzucił finansowanie leków dla seniora do budżetu na Ochronę Zdrowia, w wyniku czego nawet jeśli od tamtej pory zwiększono finansowanie to nie wzrosła od tego ilość środków na faktyczne leczenie, tylko poszło i coraz więcej idzie na te leki oraz wzrost ich cen.

9mld.

A ograniczenie pacjentom diagnostyki to cel oszczędzenia 800mln
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1268

166 tys zł za "usługi doradcze" w szpitalu powiatowym dla Adama Niedzielskiego

166 tys zł za "usługi doradcze" w szpitalu powiatowym dla Adama Niedzielskiego

18450 zł miesięcznie kosztuje SP ZOZ w Mińsku Mazowieckim "doradztwo" byłego ministra zdrowia. Teraz zastanówmy się ile podobnych "usług doradczych" świadczą różni lekarze w skali całego kraju. To co, pompujemy więcej kasy w NFZ?

Edonik
z
x.com
dodany: 07.05.2026, 10:27:19
  • 70
  • #
    nfz
  • #
    polska
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    polityka
dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 12:30:24 via Wykop
  • 2
Przecież Niedzielski nie jest lekarzem.
Wciskanie lekarzy w polityczne wyciąganie kasy PISowca z instytucji państwowych tylko pokazuje jak wygląda obecna retoryka.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 07.05.2026, 13:36:48 via Wykop
  • 1
@Peter_Sinclair: Ale o czym ty do mnie piszesz? Ja odnoszę się do opisu w którym OP sugeruje że jest lekarzem.

Przecież nikt nie neguje że polityczna sitwe ciągnąca kasę z instytucji publicznych trzeba wsadzić do więzienia. Tylko co mają do tego lekarze

714

Fentanyl wycieka od lekarzy do internetu

Fentanyl wycieka od lekarzy do internetu

Trzeba dorobić na fentanylu bo wypłata nie starcza do pierwszego.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
warszawa.wyborcza.pl
dodany: 06.05.2026, 06:23:11
  • 135
  • #
    lekarz100k
  • #
    zdrowie
  • #
    leki
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 06:47:24 via Wykop
  • -129
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 08:20:33 via Wykop
  • -28
@GeraltRedhammer: Przecież handlował na skalę całego kraju i to jest fakt.
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 08:31:14 via Wykop
  • -29
@GeraltRedhammer: Tak, ale to pokazuje że dajemy polskie PWZ na sfałszowane dyplomy, minister zdrowia Leszczyna przyznała że nie ma mechanizmu sprawdzania prawdziwości, a proceder najwyraźniej kwitnie.

I oczywiście Polacy lekarze też handlują jak ta szajka z Poznania, ale lekiem na patologie nie jest dopuszczanie więcej patologii i dalsza utrata kontroli. A to właśnie obecnie jest uskuteczniane w polityce kadrowej lekarzy.

Bo skoro można dyplom w prywatnej uczelni kupić to jaki
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 15:54:54 via Wykop
  • -10
@Senex: Zawsze bawią mnie wszystkie te pojazdy odnoszące się do moich kompetencji, zawsze wtedy się uśmiecham ze swojej obecnie świetnej pracy, gdzie placówki same do mnie dzwonią czy chce tam pracować, patrzę sobie na pieniążki które za swoją kompetencję zarabiam i w duszy raduje mnie twój ból d--y.
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 16:51:43 via Wykop
  • -8
@IKnowThings: Miód na moje uszy. Jak przejechanie po kratach
dr_Batman - @IKnowThings: Miód na moje uszy. Jak przejechanie  po kratach

źródło: IMG_9266

Pobierz
dr_Batman
dr_Batman 06.05.2026, 18:12:18 via Wykop
  • -8
@sruba_m3: Tak sobie mów jak co z tym lepiej
PrzodownikPracyZaGrosze
PrzodownikPracyZaGrosze
05.05.2026, 12:24:44
  • 2148
#lekarz100k #lekarz
PrzodownikPracyZaGrosze - #lekarz100k #lekarz

źródło: 17779838572097455390834808666318

Pobierz
  • 64
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 18:11:48 via Wykop
  • 0
@4mmc-enjoyer: Ale to boli bo cię d--a czy masz problem z tym że ktoś chce pieniądze za swoją pracę, bo nierozumiem.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.05.2026, 18:47:40 via Wykop
  • 2
@4mmc-enjoyer: To nie ma znaczenia że ktoś ci coś wystawił wcześniej ¯\(ツ)/¯ lekarz ponosi odpowiedzialność prawną i karną za każdym razem jak klika receptę.
I za to płacisz kasę ¯\(ツ)/¯

To zapytaj czemu wszyscy dostają minimalną ¯\(ツ)/¯

Idź do notariusza i powiedz że chcesz podpis pod poświadczeniem notarialnym bo nic go to nie kosztuje.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 10:13:11
  • 4
To jak to było #moderacja @wykop ?

Będziecie dbać o jakoś treści i ograniczać manipulacje?

Czy tylko jak nie dotyczy propagandy medialnej, zmanipulowanych tytułów? Mających na celu sterowanie opinią publiczną?
dr_Batman - To jak to było #moderacja @wykop ?

Będziecie dbać o jakoś treści i ogran...

źródło: IMG_9259

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 11:12:40 via Wykop
  • 1
@Basiura89: I dlatego macie potrzebę kłamać w połowie artykułów? Bo fakty są takie przekonujące?
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 11:56:08 via Wykop
  • 0
@tulipana: Czyli w tytule i opisie na cztery zdania ostatnie jest prawdą ale nigdzie w artykule nie ma o tym wzmianki?
Aha.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 13:07:24 via Wykop
  • 0
@tulipana:
https://wykop.pl/link/7938399/dokad-dojdzie-granica-absurdu-zarobkow-lekarzy/komentarz/136769529/jak-taka-sytuacja-ma-sie-przyczyniac-do-rozwoju-panstwa-nawiazujac-do-systemu-zdrowia-budzet-na-nfz-rosnie-wiekszosc-z-tego-idzie-juz-na-pensje-lekarz/strona/1

Kłamstwem jest to że statystyka przytoczona w artykule zarobków lekarzy bo dotyczy wszystkich zawodów medycznych, nie ma tam słowa o absurdalnych zarobkach lekarzy, a tytuł i opis sugeruje że lekarze na UOP zarabiają średnio 3 krajowe.

Sama statystyka też jest manipulacją bo porównuje pełne wynagrodzenie w Polsce z wynagrodzeniem za wymiar etatu za granicą ale to już
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 13:37:42 via Wykop
  • 1
@tulipana: Ale do tej pory nie mieliśmy tak rozwiniętego narzędzia medialnego do pisania kłamstw jak wykop ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 13:44:24 via Wykop
  • 1
@tulipana: Kiedyś znaleziska z takimi tytułami były usuwane lub moderacja edytowała takie tytuły ¯\(ツ)/¯

Mam tu konto na tyle długo żeby pamiętać że kiedyś to był portal na którym byli ludzie z alternatywnymi ale w większości jednak rozsądnymi poglądami
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 14:07:35 via Wykop
  • 0
@tulipana: Nie, ja po prostu mam tu konto 11lat.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
04.05.2026, 20:26:55 via Wykop
  • 1
@tulipana: Lepiej ci jak sobie kogoś obraziłaś czy o co chodzi?
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
04.05.2026, 15:43:17
  • 1
✨️ Jak pomóc ojcu w trudnej sytuacji zdrowotnej? Ⓘ
Potrzebuję porady w temacie - tata ma kilka chorób, nasiliła mu się niewydolność krążeniowo oddechowa, pojechaliśmy z nim na SOR w zeszlym tygodniu, przenieśli go na oddział wewnętrzny. Porobili badania, nie ma żadnego zatoru, zawału, w teorii wyniki ma w normie jak na swoje choroby i wypisują go do domu jutro. Problem polega na tym, że on się dalej źle czuje, źle mu się
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 18:44:56 via Wykop
  • 1
@Rudz1elec: Wal się, skończyłam pomagać jak ludzie którym udzielałam darmowych porad zdążyli o tym zapomnieć i wyzywają mnie w komentarzach od konowałów bez empatii ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@mirko_anonim A to wszystko zależy od tego na co wyjściowo choruje.
Bo jak ma niewydolność serca/albo niewydolność oddechowa z powodu przewlekłej choroby płuc to intensyfikuje się leczenie chorób podstawowych i wypisuje pacjenta do leczenia ambulatoryjnego.
  • Odpowiedz

2379

Dokąd dojdzie granica absurdu zarobków lekarzy

Dokąd dojdzie granica absurdu zarobków lekarzy

Wynagrodzenia 2.9-krotnie od średniej, i to licząc tylko tych na umowach o pracę, czyli zarabiających najmniej. NFZ na granicy upadku pomimo 2.2 krotnego wzrostu budżetu w ciągu pięciu lat. A już od lipca podwyżki dla lekarzy o 8.82%. Studia te są trudne, ale ostatnie 5 lat to totalne odklejenie.

danielbr3
z
businessinsider.com.pl
dodany: 04.05.2026, 07:49:29
  • 507
  • #
    lekarz100k
  • #
    medycyna
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 09:26:47 via Wykop
  • -4
@miszczumsc: A pielęgniarki, ratownicy, technicy, psychologowie, nawet kadry szpitalne są w tej ustawie.

A i nauczyciele.

Po co kłamać i manipulować skoro podobno macie rację??
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 09:39:54 via Wykop
  • -6
@danielbr3:

Fakty są takie że są największą grupą korzystającą z ustawy podwyżkowej, oraz zajmują grupę 2, lekarze rezydenci którzy są największą grupą wśród lekarzy na UOP zajmują dopiero 3.

Manipulacja jest ze chce źródło informacji potwierdzające twoje wysrywy?

Fajny ten artykuł, pokazuje że większość waszych treści to kłamstwa, np podaje że na wszystkie pensje personelu medycznego idzie 50%, ze lekarze na UOP zarabiają niewiele więcej niż pielęgniarki. W artykule który
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 09:49:58 via Wykop
  • -39
@Kismeth: Jak zwykle wysoki poziom na wykopie, kłamstwa, chamstwo i ubliżanie.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 10:07:03 via Wykop
  • -27
@ragnarok-asgartus: Nie według mnie tylko według danych statystycznych. I takie są fakty. Jest ich dużo więcej niż lekarzy, a wynagrodzenie na UOP jest niewiele niższe niż lekarskie, z kolei większość lekarzy na UOP to rezydenci którym szpital nie płaci ani złotówki bo pensje idą z innego departamentu.

Więc tak. Ustawa podwyżkowa dotyczy głównie pielęgniarek, oraz ratowników, fizjoterapeutów, techników i diagnostów (ale ich jest dużo mniej) i to ich wynagrodzenie ministerstwo
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 10:08:56 via Wykop
  • -3
@danielbr3: To pokazuje problem z twoja percepcja, nazywasz powtórzoną anegdotę wiarygodną informacją.

Nie, uważam że nie powinieneś się odzywać bo nie operujesz faktami tylko pomówieniami.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 11:19:09 via Wykop
  • 10
@danielbr3: Dlatego wrzuciłeś kłamliwy tytuł o zarobkach na UOP zawodów medycznych?

Więc kłamiesz i manipulujesz żeby rozmawiać o kontraktach które są jawne i można uzyskać dostęp do kwot z raportów AOTMiT lub z informacji publicznej?
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 12:16:15 via Wykop
  • -6
@enterprize: Zarzucasz mi kłamstwo a jesteś zbyt ograniczony żeby zrozumieć że podwyżki dotyczy tylko UOP i tylko jak jesteś w zakresie minimalnej. Co zgodnie z danymi rządowymi obejmuje 14% lekarzy i tylko dla nich podwyżka minimalnej zrobi różnicę.

Niesamowite.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 13:12:35 via Wykop
  • -4
@danielbr3: Czyli kłamiemy i manipulujemy żeby podnieść dyskusję na fałszywych danych i przekonaniach opinii publicznej?

Wspaniale.

Średnio jest 25k na kontrakcie i nijak się to ma do waszych urojeń i kłamstw.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 13:36:51 via Wykop
  • -7
@danielbr3: Całe mnóstwo wolnych zawodów, adwokaci, architekci, IT na kontrakcie dla seniora to na luzie 20pare k, zarabiają też tyle fryzjerzy i stolarze ¯\(ツ)/¯
To że ty tyle nie zarabiasz nie znaczy że to są jakieś niesamowite kwoty.
W Polsce ludzi z takimi zarobkami i więcej na samym kontrakcie jest ok 500k
Lekarzy w Polsce jest ok 200k, przy czym tylko ok połowa osiąga te kwotę.
Kto według Ciebie to te pozostałe
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 14:11:39 via Wykop
  • -12
@danielbr3: A na jakiej podstawie, poza swoim bólem d--y wyrokujesz czy taka jest wartość czy nie?
Na całym świecie lekarze to jedna z najlepiej zarabiających grup zawodowych. W krajach wysoko rozwiniętych to jest zawsze TOP.
Ale tylko polskiego obywatela boli o to d--a.

Ale to pretensje do NFZ że nie chce finansować badań.
Stawka lekarza jest niezależna od finansowania z NFZ, więc nie ma wpływu na
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 14:35:37 via Wykop
  • -6
@enterprize: Ty ale o czym ty gadasz? Co roku zostaje ok 4 tysiące miejsc wolnych na specjalizację. Po co klamieszv

Wolny rynek jest wtedy kiedy każdy może skończyć studia, a nie że nie trzeba ich robić.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 14:42:35 via Wykop
  • -8
@danielbr3: XD Kolejne kłamstwa? Zostaje setki miejsc na chirurgię, onkologię, radioterapię, ginekologię, nawet na kardiologie zostaje.

Wszystkie świetnie płatne i krytycznie niedoborowe.

Nie zapomnij wypomnieć endokrynologii których mamy niemal najwięcej w Europie, więcej nie trzeba a pacjentów boli d--a że nie mogą leczyć swojej niedoczynności tarczycy na NFZ, gdzie w żadnym normalnym kraju endokrynolog nie prowadzić niedoczynności.
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 14:44:10 via Wykop
  • -5
@enterprize: Przecież nie izby decydują i zostaje co roku kilka tysięcy.

A co mają przeszczepy włosów do specjalizacji XD
Ja j---e, w Turcji przeszczepów nawet nie robią lekarze xD dlatego jest taniej
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 15:01:31 via Wykop
  • -6
@enterprize: Brakuje na tych których więcej nie potrzebujemy ¯\(ツ)/¯

Jaka statystyka kłamstwa? Nawet na kardiologie zostaje miejsc ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 16:55:07 via Wykop
  • -3
@enterprize: Przecież estetyczna to nie jest specjalizacja xD
Ale ty jesteś odklejony, a okulistów mamy więcej niż potrzebujemy ¯\(ツ)/¯

Tylko NFZ nie chce płacić, właśnie wprowadzili limity na operację zaćmy
dr_Batman
dr_Batman 04.05.2026, 17:47:28 via Wykop
  • -1
@enterprize: Jesteś tak ograniczony że nie zauważyłeś że napisałeś estetyczna a nie plastyczna a to dwie różne rzeczy?

Oraz że chirurg plastyczny nie przeszczepia włosów?

Tak, bo NFZ daje niskie kontrakty na mało wizyt, lekarzy w prywacie nie brakuje ¯\(ツ)/¯
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12
  • Strona 2 z 12
  • >

Pani Batman

  • Obawiam się że nie mam poczucia humoru.
  • Mordor
  • cutthroatbitch@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.09.2021

    Komentator
  • VIP
    od 12.01.2025

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2016

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 19.02.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.03.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 26.04.2016

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 01.09.2025

    Kałasznikow
  • Wykopowicz
    od 22.04.2026

    Wykopowicz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking