Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko173
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
danielbr3
danielbr3

danielbr3

Dołączył 5 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 509
  • Znaleziska 260
  • Mikroblog 249
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 7

741

Niemal 300 tys. zł kary dla kolejnego szpitala w Warszawie

Niemal 300 tys. zł kary dla kolejnego szpitala w Warszawie

Chorzy kierowani na oddział z przyszpitalnej poradni otrzymują odległe terminy przyjęcia. Natomiast pacjenci ze skierowaniami z prywatnego gabinetu jednego z lekarzy są czasami przyjmowani z dnia na dzień.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
rp.pl
dodany: 13 godz. i 8 min temu
  • 75
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    warszawa
danielbr3
danielbr3
danielbr3 9 godz. i 12 min temu via Wykop
  • 103
Co to za kara, która zaplaca podatnicy.
Karane powinny byc osoby z tym zwiazane z nie szpital
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 6 godz. i 58 min temu via Wykop
  • 4
@DoktorMorela: mniej na nagrody i pensje? co za bzdura. chyba więcej długu. tu jest właśnie problem że tego typu kara prawdopodobnie bardziej zadłuży szpital a osoby odpowiedzialne za to nie poniosą żadnej kary. znalazł sie EKSPERT MANIPULACJI. Myślisz że z tego powodu osoby odpowiedzialne faktycznie coś stracą i zostaną ukarane przez szpital czy po prostu pójdzie w dług który jest przecież do żadnej z tych osób nie należący?
danielbr3
danielbr3
danielbr3 6 godz. i 32 min temu via Wykop
  • 5
@DoktorMorela: za takie rzeczy jak tutaj konsekwencje powinni ponosić ludzie za to odpowiedzialni a nie szpital, któr jest utrzymywany przez panstwo a więc przez podatki. Uważasz, że jak coś jest państwowe to niczyje a dług to może sobie dowolnie rosnąć a lekarze i pracownicy szpitala powinni mieć przyzwolenie na lamanie prawa?
danielbr3
danielbr3
danielbr3 wczoraj, 12:17:54
  • 9
Kolejna historia o niekompetencji lekarzy, wychodzeniu przed czasem, braku doszkalania się przez co nie wiedzą nawet jak poprawnie wypisać receptę na szczepionkę

Żona, ktora jest w ciąży poszła w piątek do lekarza rodzinnego by wypisał jej receptę na szczepionkę RSV która w ciąży jest refundowana w 100%

Po godzinie czekania lekarka ja przyjęła. Na początku zamiast na RSV to wypisała na krztuśca, błonicę i coś jeszcze.
Żona to zauważyła, jak powiedziała, by przyszła po
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nemayu
Nemayu
wczoraj, 13:24:21 via Wykop
  • 4
Tutaj żona zauważyła, że zamiast 100% jest 50% refundacji a lekarka na to, że inaczej nie może wydrukować XD

I żeby powiedziała pielęgniarkom, że jest w ciąży to jej dadzą za darmo.

Niezbyt w to wierząc poszła do pielęgniarek, które od razu powiedziały, że nie ma takiej opcji i dopłata 400zł. Na recepcie brakuje jakies litery C i bez tego za darmo nie dostanie.


@danielbr3: Na to lekarka, że dziwne,
  • Odpowiedz

39

Lekarze po aferze w Szpitalu Południowym: Politycy nie powinni zarządzać publicz

Lekarze po aferze w Szpitalu Południowym: Politycy nie powinni zarządzać publicz

Warszawski samorząd lekarski domaga się pilnych reform, zwiększających przejrzystość w publicznej ochronie zdrowia. Okrę

Endrula83
z
wiadomosci.gazeta.pl
dodany: przedwczoraj, 16:49:03
  • 3
  • #
    lekarz
  • #
    lekarz100k
  • #
    afera
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    heheszki
danielbr3
danielbr3
danielbr3 przedwczoraj, 17:02:45 via Wykop
  • 11
Dobry pomysł. Prowadzi to do takich samych nadużyć jak łączenie pracy pracy prywatnej z publiczną
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

enten
enten
enten
19.06.2026, 10:39:34
  • 27
Nie boicie się, że jak przegniecie pałkę z tą nagonką to lekarze się skrzykną i urządzą jakiś strajk?
Tak solidarnie, wszyscy na raz - bo są zgraną grupą zawodową, która potrafi bronic swoich interesów w przeciwieństwie do #programista15k który zawsze podkopuje jeden drugiego.
I co wtedy będzie? Wszystkie szpitale staną, a nawet placówki prywatne. Lekarze są zarobieni. To oni są rentierami #nieruchomosci. Poradzą sobie bez dochodów przez miesiąc, może
  • 70
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 16:25:43 via Wykop
  • 1
@enten: być może trzeba przez taki strajk przejśc be zustepowania by bylo lepiej. Ale oni tez mają dużo do stracenia jak im się pogrozi zakazem wykonywania zawodu. Nie wszyscy już mają ogromne majątki by zrezygnowac choćby z dochodów rzędu 50k miesięcznie. Zresztą zawsze będą chcieli więcej a wielu z nich poza byciem lekarzem nie ma alternatyw jesli. Wynajem mieszkań ma tez swoje wady i nie wszystkim zapewni życie na takim
  • Odpowiedz
ki-shak
ki-shak
19.06.2026, 15:07:45
  • 3
Ja mam pomysł. Skoro w takim Amazonie ludzie legalnie noszą jakieś trackery, żeby manager widział,.że ktoś zatrzymał się w miejscu na dłużej niż 10 sekund, to niech to zostanie wprowadzone wsrod lekarzyn, tylko w formie namierzania GPSem. Wynagrodzenie wypłacane na podstawie raportu z urządzenia. Oczywiście to szczyt góry lodowej, bo trzebaby opracować zabezpieczenia, np zabezpieczenie przed spaniem na dyżurze, i jednocześnie przed sytuacja, że lekarzyna zostawi urządzenie w jednym szpitalu, i pójdzie
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 16:18:00 via Wykop
  • 3
Niektórzy (zwłaszcza programiści 15k na Wykopie) myślą, że każdy może zostać lekarzem, wystarczy skończyć studia. No nie, do tego trzeba mieć predyspozycje psychiczne i fizyczne.


@Altar: tak, bo 15 latek idąc na biol-chem wie czy ma predyspozycje psychiczne i tak samo 19 latek idący na studia. Jedyne co trzeba mieć, to trochę zdolności do zapamiętywania i chęć uczenia. Tak jak wielu innych ludzi kończących tez trudne studia (wiadomo, nie wszystke,
  • Odpowiedz

515

Medycyna pracy największa fikcja polskiej ochrony zdrowia?

Medycyna pracy największa fikcja polskiej ochrony zdrowia?

Badania medycyny pracy online obnażają absurd systemu. Miliony ludzi płacą za formalność, która często niczego nie wykrywa. W czasie gdy pacjenci miesiącami czekają do specjalistów, tysiące wizyt są przeznaczane na produkcję zaświadczeń. Może czas ograniczyć ten relikt do zawodów niebezpiecznych?

danielbr3
z
medycynapracyonline.pl
dodany: 18.06.2026, 07:47:29
  • 72
  • #
    zdrowie
  • #
    prawo
  • #
    polityka
  • #
    medycyna
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 07:56:49 via Wykop
  • 23
danielbr3

źródło: image

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 08:01:30 via Wykop
  • 1
@Jariii: tak, ostatnio też mnie wnerwila, co prawda badań nie zrobiła praktycznie żadnych ale na podstawie tego, że przeczytałem tekst z kartki bo całkiem slepy nie jestem, to pomimo zeza i tego, że oczy przy komputerze mi się szybko męczą napisala, że nie potrzebuję okularów do pracy. Wprost powiedziala, że jak chcę ten wpis to mam przyjść do ich okulisty po opis a potem do niej na jeszcze jedną wizytę.
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 10:43:37 via Wykop
  • 12
@Bijelodugme: nie była formalność bo ja tak wybrałem tylko dlatego, że tak zazwyczaj jest. to nie jest żdna proflaktyka. sam potrafię stwierdzić czy dobrze widzę i zmierzyć sobie ciśnienie i nie potrzebuję za to płacić 400zł
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 12:17:05 via Wykop
  • 14
@Bijelodugme: czy ty człowieku nie rozumiesz, że z reguły takich badań jak mocz czy morfologia nie ma? na 4/4 wizyt medycyny pracy na których byłem to było tylko szybkie sprawdzenie czy cokolwiek widzę i 2/4 to pomiar ciśnienia oraz 1/4 przesłuchanie płuc. To żadne anegdoty lecz fakty więc naucz się czytać. A to że płaci pracodawca to w żaden sposób tego w moich oczach nie usprawiedliwia. Sprytnie to sobie wymyślili,
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 12:34:08 via Wykop
  • 3
@Bijelodugme: no nawet nie wiem jak to skomentować. według ciebie to są jednostkowe przypadki? Spytaj ludzi pracujących biurowo czy to jednostkowe. Mówię przecież, że rozumiem sens tam, gdzie sa jakieś czynniki narazenie ale to nie może wyglądać tak, że to jest 400zł za sprawdzenie czy ktoś widzi i jakie ma ciśnienie. Ja miałem 4/4 takich wizyt i słyszałem o wielu ludziach podobnie. Wyjątkami i jednostkowymi przypadkami to jest sytuacja odwrotna
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 13:26:40 via Wykop
  • 1
@Bijelodugme: to tak jak twoje dowody na to, że tak nie jest. Bo ty zostałes przebadany. Niezła hipokryzja
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 17:54:03 via Wykop
  • 2
@Xagog: to czy źle mówię o tym, ze tego typu badania mozna zlikwidowac w przypadku pracy biurowej, co jest pokazna liczbą pracowników i tam badania wyglądają wlasnie tak jak opisałem? Jeśli w twojej branży badania są lepsze no to tam niech zostają. Można chyba rozdzielić te gdzie jedynym czynnikiem zagrożenia jest praca przy komputerze i wyłącznie pod tym kątem badają co jest absurdem. Zreszta nawet nie można mówić tu o
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 17:56:50 via Wykop
  • 4
@gnijacy_wypok: tu akurat są, bo daltonista elektrykiem nie powinien byc jesli kompletnie kolorów nie rozpoznaje. Choc z drugiej strony to sam o tym wie i w takim przypadku jest świadomy swoich ograniczeń. A badania takich sytuacji i tak nie wskaza bo tego nawet nie sprawdzą
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 22:03:11 via Wykop
  • 1
@Bijelodugme: to jest moja opinia oparta na doswiadczeniach moich, rodziny, znajomych i mam do tego prawo. Jak widac duzo ludzi jest podobnego zdania i nie trzeba robic wielkich badan by wskazac na problem. Ale tacy jak ty beda podwazali zdanie kazdego tak jakbysmy nie mieli prawa sie wypowiadac i glosno mowic o tym, co nam sie nie podoba. Tak, badania ktore polegaja na podpisaniu papuerka a tak w wielu przypadkach
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
19.06.2026, 06:09:20 via Wykop
  • 1
@Bijelodugme powiedzmy, że od 15 znajomych i osob z rodziny wiem, ze wygladaja tak jak wygladaly u mnie a od 2, ze faltycznie ich lepiej zbadano. Jak wliczę jeszcze w te statystyki swoje to co słyszałem od osób idących na studia to syruacja będzie wyglądała tylko gorzej.
Twoje p---------e przypomina bronienie lekarzy ktorzy mowili o tym, ze podwyzki bidzetowe dotycza tylko pielegniarek a nie ich bo nie sa na umowach. Tylko
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
19.06.2026, 06:21:57 via Wykop
  • 1
@Bijelodugme: dowodem jest możliwość kupienia tego badania legalnie przez internet co pokazuja, ze jest to ch**a warte. Jak to uargumentujesz? Ze to sa cudowne badania wykrywajace choroby?
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
19.06.2026, 07:49:56 via Wykop
  • 1
@Bijelodugme: może biologie znasz ale matematyki to chyba zero, a taki niby wyksztalcony. Wiesz czym jest proba badawcza? Doczytaj sobie ale majac statystyke z mniejszej proby badawczej mozna wyciagac juz pewne wnioski. Oczywiscie im wieksza grupa badawcza tym lepsza statystyka ale nadal sluchajac zwyczajnie otoczenia to nie jest cos co mozna zignorowac.
Jakos nie widzę tu osób broniących twojego zdania i jak widac poza toba jeszcze jeden taki konowal jak
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
19.06.2026, 08:24:22 via Wykop
  • 1
@Bijelodugme: tak. Uważam że taka teleporada jak jest na tej ztronie opisane ze laczy sie na chwile z klientem i tego samego dnia ma sie skierowanie nie pozwala na zbadanie absolutnie niczego. I tak, moze w twoim zawodzie masz wiecej czynnikow ryzyka i rzeczywiscie badania są dokladniejsze. Ale dla pracowników biurowych gdzie czynniki ryzyka to tylko praca przy komputerze to wyglada wlasnie tak jak opisalem
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
19.06.2026, 10:22:02 via Wykop
  • 0
@Bijelodugme: Zacytuje co napisałem "miliony ludzi płaci za formalność która czesto niczego nie wykrywa"
Co tu jest nieprawda?
Czy miliony ludzi płacą za te badania? Tak, bo wszyscy pracuja na etacie. Tylko nie pośrednio a przez pracodawcę. Ale ci na studiach bezposrednio więc licząc ich i pracodawców to są to miliony.
Czy jest to formalność? Tak, bo jest to papier, ktory jest wymagany od każdego pracownika lub studenta.
Czy często
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
19.06.2026, 10:56:15 via Wykop
  • 0
@Bijelodugme: a ty jesteś typowym konowalem, ktory wbrew logice broni swoich racji i uważa sie za lepszego, ktorego zdanie jest bardziej wartosciowe i to tonie trzeba cokolwiek udowadniac. Napisalem że w "wielu", nie "wszystkich" przypadkach tych badań nie ma i jako szczegolny przypadek podalem prace biurowa gdzie te badania sa zazwyczaj bezwartosciowe. I nie ma tu nic sprzecznego z logika.
Definicja słowa formalnosc

"Słowo formalność oznacza urzędową czynność wykonywaną zgodnie
moniek9
moniek9
19.06.2026, 08:11:42
  • 2
Mam takie pytanie. Widzę że jest oburzenie że niektóre wizyty u #lekarz kosztują 200 zł. Czy też sie oburzacie jak np zamawiacie hydraulika i on kasuje 300 zł za wymianę syfonu?
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 08:29:41 via Wykop
  • 0
@moniek9: hydraulikowi nikt nie jest zmuszony placic bo moze sam to zrobic. A chora osoba niestety musi. To jest czyms w rodzaju szantazu
Hydraulik zarobi moze te 200zl (nie wiem ile bo nigdy nie korzystałem) ale zajmie mu to razem wiecej niz 5-10min. Zreszta wizyta u lekarza za 200zl to marzenie
  • Odpowiedz
danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 09:14:18 via Wykop
  • 1
@moniek9: nie pakuje do jednego wora. Sam mam brata lekarza ktory co prawda na razie pracuje normalnie robi specjalizacje. Na razie nie naduzywa ale juz zauwazam, ze zsystem go zaczyna psuc. Ciagle gadanie jak to ciezko i ze zarobki male jak na 6 lat studiow i na ten moment 2lata specjalizacji. Tylko miejscie swiadomosc, ze po zadnych studiach na start nie zarabia sie 15k netfo (tyle razem z dyzurami). Wiele
  • Odpowiedz
danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 10:24:14 via Wykop
  • 0
@moniek9: co za sciema. Jak specjalista może zarabiac mniej niz rezydent skoro minimalna dla specjalisty jest wyzsza niz dla rezydenta a rezydenci czesto zarabiaja rzeczywiscie ta ustawowa minimalna. Oczywiscie plus dyżury czyli drugie tyle ale specjalisci pewnie tez dyzury maja
  • Odpowiedz
RenoJackson
RenoJackson
19.06.2026, 06:22:07
  • 93
Największym kuriozum tej całej akcji jest dla mnie to, że grupą zawodową, która najbardziej zesrała się o lekarzy są programiści. Bo nie ma co się oszukiwać, to programiści są odpowiedzialni za wywołanie całej tej nagonki. Intensywnie na to pracowali od 2-3 lat i wreszcie im się udało. Siedzą takie typy jak @BlackpillMonster @ly000 @p0melo @Ksiega_dusz @git_commit @peoplearestrange i inni na home-office, mają jeden z najlepszych zawodów
RenoJackson - Największym kuriozum tej całej akcji jest dla mnie to, że grupą zawodow...

źródło: image

Pobierz
  • 144
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 08:38:01 via Wykop
  • 3
Te limity to uczelnie powstające jak grzyby po deszczu od 10 lat? Czy może to, że liczba miejsc na studiach podwoiła się przez ostatnie 10 lat?


@RenoJackson: teraz zwiekszaja. Ale to jak male limity byly 10 lat temu to absurd i to one doprowadzily do takiej sytuacji i wykorzystywania pozycji. Czemu wtedy nie krzyczeliscie ze za malo lekarzy sie ksztalci i za duzo pracujecie? Ale krzyczeliscie ze za malo zarabiacie.
  • Odpowiedz
danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 08:52:30 via Wykop
  • 8
@RenoJackson: krzyczeliście? sorry ale najgłośniej to bylo o to by wam pensje podnieść. jak podniesli to i strajki się skończyły. trzeba było strajkowac dalej o zwiększenie tych miejsc. Ale zaspokoiliście się kasą więc teraz to tłumaczenie niewiele warte
  • Odpowiedz
pawulon_4w2
pawulon_4w2
19.06.2026, 06:59:20
  • 4
#lekarz #lekarz100k
Myślę, ze przy okazji warto teraz wspomnieć o tym jak szpitale radzą sobie z zadłużeniem (które w sumie lekarze spowodowali). A radza sobie w taki sposób, ze robią niepotrzbne operacje, za ktore NFZ płaci sporo pieniędzy.

Przyklad:
Pacjentka lat 87 ma nowotwór z przerzutami na kilka organow, bierze leki i funkcjonuje. Lekarz twierdzi, ze wycinamy macicę na której tez jest nowotwór. Pacjentka po kilku dniach ewentualnie
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 08:33:20 via Wykop
  • 0
@Leniek: nie wiem czy ta historia jest prawdziwa ale tak, sa sposoby by zaciagnac ja na taka operacje. Chocby klamstwo ze bez tego nie dozyje miesiaca choc po operacji nie przezywa tygodnia. Sa mozliwosci zmanipulowania ludzi i takiemu lekarzowi nikt nie udowodni ze wskazanie operacji bylo niesluszne i np. przyspieszylo smierc
  • Odpowiedz
youmimicanski
youmimicanski
19.06.2026, 08:12:07
  • 10
W tej aferze #lekarz szkoda mi medyków z pasją, którzy w dupie mają nieprzyzwoite zarobki. Moja lekarka pierwszego kontaktu ma męża, który był burmistrzem w powiatowym. Lokalny prawicowiec, nie związany z żadną partią. Czytałem kiedyś jego oświwdczenie majątkowe, w którym uwzględnił żonę. Tam wyszło, że ona ledwie średnią krajową przekraczała. Co prawda za jakieś 1/3 - 1/2 etatu kołhoźnika. No ale miała tylko to jedno źródło dochodu. Nigdy nie miała
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 19.06.2026, 08:28:21 via Wykop
  • 8
@elberet: to czemu nie zaczela wczesniej naglasniac jak od srodka widziala jak jej koledzy naduzywaja pozycji a niewielu pracuje uczciwie. Moze trzeba bylo zaczac gdzies to zglaszac, informowac, strajki zrobic?
Strajki zeby lekarzom wiecej zaplacic to robili, ale zeby wprowadzic reformy ktore rozwiaza problemy to juz nie
  • Odpowiedz
Stulejman_Beznadziejny
Stulejman_Beznadziejny
18.06.2026, 12:05:05
  • 813
Jeszcze kilka dni temu @dr_Batman nas przekonywała, że 100k na miesiąc to ma może kilkuset politycznych nominatów. Teraz się okazuje, że może ich być ponad 5600, a to dopiero wstępne szacunki ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pensje tych 5600 ludzi rocznie kosztują przynajmniej 6,7 MLD zł (przy założeniu równych 100k na msc, a mają więcej przecież). Dziura NFZ na ten rok to ok. 23 miliardy. A pytanie jak
StulejmanBeznadziejny - Jeszcze kilka dni temu @drBatman nas przekonywała, że 100k na...

źródło: Screenshot-20260618-134951-Samsung-Browser

Pobierz
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 18:44:37 via Wykop
  • 0
@Stulejman_Beznadziejny: 3% gdyby liczyć to w stosnku do wszystkich z prawem wykonywania zawodu. ale przecież częśc pracuje tylko prywatnie więc ten odsetek robi się większy
  • Odpowiedz
danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 18:47:19 via Wykop
  • 0
50%? 5,6k lekarzy na 200 tysięcy praktykujących? Ok


@dr_Batman: a nie przypadkiem 143k praktykujących? skąd twoje 200k? dodajmy też że nie wszyscy pracują w sektorze publicznym więc odsetek osób tak zarabiających wzrośnie
  • Odpowiedz
danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 18:57:23 via Wykop
  • 2
Dokładnie tyle zarabiają architekci jak są dobrzy. Dokładnie tyle zarabiają dobrzy programiści. Dokładnie k---a tyle XD


@dr_Batman: nie ku**a. nawet ci dobrzy specjaliści nie mają szans na takie zarobki. Dla wybitnych programistów sufitem jest często jakieś 30-40tys i to jest naprawdę garstka. Odklejenie kompletne. Srędni programista zarabia teraz jakieś 12-15k po kilki latach doświadczenia, tyle ma najgłupszy lekarz na start bo te wasze egzaminy z bazą to kpina. Wasza wiedza
  • Odpowiedz

855

Dawid Kacprzyk zwrócił pieniądze szpitalowi. "Skorygował 33 faktury"

Dawid Kacprzyk zwrócił pieniądze szpitalowi. "Skorygował 33 faktury"

Dawid Kacprzyk zwrócił szpitalowi znaczną część wypłaconych mu środków poinformował stołeczny ratusz. Młody lekarz w 2025 roku zarobił 1,6 mln zł. Rada Nadzorcza jeszcze w czwartek podejmie decyzję o zmianach w zarządzie szpitala.

kubaowo
z
rdc.pl
dodany: 18.06.2026, 11:27:37
  • 161
  • #
    warszawa
  • #
    polska
  • #
    pieniadze
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
  • #
    wydarzenia
danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 14:18:17 via Wykop
  • 1
pewnie liczy teraz na to, że to będzie linią obrony na przyszłą, potencjalną rozprawę
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 13:37:52
  • 0
Jak w waszym przypadku wyglądały badania medycyny pracy. Co o nich sądzicie?

#medycyna #finanse #polityka #zdrowie #korposwiat #praca

Jakie badania miałeś/miałaś na badaniach medycyny pracy

  • Nic, tylko papierek 48.6% (18)
  • Wzrok, czytanie z kartki i tablicy 27.0% (10)
  • Wzrok, rozszerzone badanie okulistyczne 5.4% (2)
  • Pomiar cisnienia 0% (0)
  • Osłuchanie płuc/serca 0% (0)
  • Słuch, audiometria (nie tylko czy słyszysz) 0% (0)
  • EKG serca 8.1% (3)
  • Badanie krwi/moczu 2.7% (1)
  • Inne, ale bardzo podstawowe 2.7% (1)
  • Inne, specjalistyczne badania 5.4% (2)

Oddanych głosów: 37

  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
18.06.2026, 13:58:06 via Wykop
  • 1
niestety nie da się tu inaczej. to tylko ankieta dla dyskusji. choć odpowiedź pierwsza jest bardzo wymowna i nie potrzebuję większej ilości odpowiedzi
  • Odpowiedz
Stulejman_Beznadziejny
Stulejman_Beznadziejny
20.05.2026, 13:01:42
  • 17
Stan #pracait na maj 2026. Programiści boją się, że zostaną odrzuceni w rekrutacji za nieprofesjonalne nazwy commitów do Githuba XDXD Githuba, którego przymusowo i za darmo uzupełniają dodatkowymi projektami robionymi po pracy, żeby w ogóle być branym pod uwagę w rekrutacji. Co za totalne upodlenie. Co będzie następne? Wprowadzenie bezzwrotnej kaucji dla pracodawcy za to, że ATS przeczyta CV kandydata jako pokrycie kosztów licencji na program? Półroczny, bezpłatny okres próbny,
Stulejman_Beznadziejny - Stan #pracait na maj 2026. Programiści boją się, że zostaną ...

źródło: image

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 06:38:29 via Wykop
  • 0
@Vaerlin: wielu lekarzy tez by sie zastapilo gdyby system na to pozwolil
  • Odpowiedz
kondor_20_zglos_sie
kondor_20_zglos_sie
kondor_20_zglos_sie
17.06.2026, 22:14:23
  • 11
#lekarski #lekarz #lekarz100k #medycyna #konowalposting #programowanie #pracbaza #korposwiat #programista15k
kondor20zglos_sie - #lekarski #lekarz #lekarz100k #medycyna #konowalposting #programo...

źródło: image

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 18.06.2026, 06:22:50 via Wykop
  • 2
@kondor_20_zglos_sie: teraz juz podobno mamy 4.1, czy to cos zmienilo? Zauwazyl ktos poprawe?
  • Odpowiedz

1325

Dawid Kacprzyk zwolniony ze Szpitala Południowego w Warszawie

Dawid Kacprzyk zwolniony ze Szpitala Południowego w Warszawie

Dawid Kacprzyk zwolniony ze Szpitala Południowego w Warszawie dowiedziało się Polskie Radio RDC.

kubaowo
z
rdc.pl
dodany: 17.06.2026, 12:10:49
  • 196
  • #
    warszawa
  • #
    lekarz
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    pieniadze
danielbr3
danielbr3
danielbr3 17.06.2026, 17:06:47 via Wykop
  • 13
co z konsekwencjami dla osoby nadzorujacej jego pracę i pracę szpiatala? też powinna ponieść konsekwencje
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Lekarz_7k
Lekarz_7k
17.06.2026, 14:40:37
  • 221
Najgorsze jest to, że teraz nikt mi nie uwierzy że serio 300h w pracy siedze, tylko każdy będzie myślał że to oszustwo jest. Wystarczy, że mam 6-7 dyżurów w miesiącu.

Co w takiej sytuacji może zrobić zwykły lekarz, który normalnie pracuje i nie robi żadnych wałków i nie zarabia setek tysięcy? Jestem obecnie stawiany na równi z takimi Dawidkami i traktowany jak najgorsze ścierwo i pasożyt, którego najlepiej zabić

#konowal100k
  • 190
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

danielbr3
danielbr3
danielbr3 17.06.2026, 16:48:23 via Wykop
  • 1
@Lekarz_7k: mozesz też zacząć nawolywac do zmian w służbie zdrowia, reform, mówić wprost, że trzeba więcej lekarzy kształcić. Możecie też jako lekarze zacząć strajkować ale nie żeby zwiększyć budżet NFZ ale by odwołać waszego prezesa NIL który twierdzi, że trzeba zmniejszyć liczbę miejsc na studia. W strajkach żadać też sprawiedliwości czyli żeby wprowadzono wam kontrolę czasu pracy by pozbyc się nieuczciwych gnid, które macie wśród siebie.

Tak, krytyka spada na
  • Odpowiedz
danielbr3
danielbr3
danielbr3 17.06.2026, 16:52:07 via Wykop
  • 1
@Lekarz_7k: i jeszcze powinieneś godzić się ze stwierdzeniem, że powinna być kontrola grafiku a jak jakis lekarz się spóźnia/nie przychodzi to powinienen ponosić kary tak jak kazdy inny pracownik
  • Odpowiedz

671

Stawki lekarzy w praktyce, czyli jak to wygląda od środka

Stawki lekarzy w praktyce, czyli jak to wygląda od środka

Gdyby ktoś nie wiedział skąd sie biorą takie kwoty u medyków i skąd ta cała patologia. Oryginał podlinkowany niżej.

enterprize
z
streamable.com
dodany: 16.06.2026, 15:39:50
  • 129
  • #
    lekarz54k
  • #
    zarobki
  • #
    heheszki
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    szpital
  • #
    patologiazmiasta
danielbr3
danielbr3
danielbr3 17.06.2026, 16:21:06 via Wykop
  • 1
@Sorn: no a z drugiej strony może ta koncepcja jest zla bo wlasnie zawsze są rzeczy które się bardziej opłaca i takie które mniej. Ale te mniej oplacalne tez musza być wykonywane bo jednak ludzie ich potrzebuję i dlatego te drożej yceniane powinny nadrabiać straty tamtych zamiast iść w większości na wyplatę lekarza. to też pokazuje absurd tego systemu.

2760

Większość lekarzy nie chce zakazu łączenia pracy w sektorze publicznym i prywatn

Większość lekarzy nie chce zakazu łączenia pracy w sektorze publicznym i prywatn

Pełny zakaz pracy jednocześnie w publicznym systemie i w prywatnej popiera jedynie 15 proc. lekarzy. Ograniczyło by to możliwości okradania Polaków. Większe poparcie mają rozwiązania porządkujące. Jakie? Przede wszystkim wzrost wynagrodzeń w sektorze publicznym. Jeszcze im mało!!!

danielbr3
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 17.06.2026, 10:20:59
  • 275
  • #
    zdrowie
  • #
    polska
  • #
    finanse
  • #
    medycyna
  • #
    praca
  • #
    korposwiat
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
17.06.2026, 13:45:59 via Wykop
  • 4
@Mumbaj: ile tu jest klamstw
Juz mi sie nawet punktować nie chce. A swoja wypowiedzia pokazujesz tylko, ze tak odpłynąłes w swoich wyobrazeniach ze gowni wiesz o zyciu wiekszosci ludzi ktorym w twoim przekonaniu jest lepiej nix tobie. Ha tfu na takiego cwela. Popracowalbyd gdziekolwiek indziej chwilę to bys docenil co masz. Ale pewnie pichodzisz z rodziny lejarskiej i rece nieskalane nigdy inna praca nawet jako mlody. Bo on uczyc
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
17.06.2026, 15:33:52 via Wykop
  • 8
@Vaerlin: nie o to chodzi. Ale cos mnie trafia jak slysze od takich lekarzy jak bardzo oni mają ciężką prace. Może i nie lekko ale prawda jest taka że mnóstwo ludzi pracuje ciężko. A o tych ich dyżurach to jak ktos zna jakiegos lekarza osobiście to dopiero przypadkowo jak sie zapomna to przyznaja jak to naprawde wyglada i jak to niby nie moga spac i jak wielki ruch na tych
danielbr3
danielbr3
danielbr3
Autor
17.06.2026, 15:35:20 via Wykop
  • 1
@Mumbaj: myslisz ze ktos ci w taka manipulacje uwierzy jak to nie jest nawet minimalna dla rezydenta. Moze jedna z 10 umow na kontrakt za 2 dni pracy w miesiacu albo za jedna operacje. Bo wszyscy wiedza ze to nie jest calosc oszuście
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 04.10.2025

    Rocznica
  • Kałasznikow
    od 22.06.2026

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking