Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko270
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dr_Batman

dr_Batman

Dołączył 11 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 40311
  • Znaleziska 21069
  • Mikroblog 19242
  • Obserwujący 222
  • Obserwowane 63

181

Przecięte jelito, zbyt późna operacja. Instytut popełniał błąd za błędem

Przecięte jelito, zbyt późna operacja. Instytut popełniał błąd za błędem

Kto w polsce chorował to w cyrku się nie śmieję.

Ciekawy85
z
zdrowie.interia.pl
dodany: 3 godz. i 40 min temu
  • 55
  • #
    polskas
dr_Batman
dr_Batman 37 min temu via Wykop
  • -2
@zwirz: Męczy mnie to wołanie. Bo jeszcze żeby coś do was trafiało to byłby sens cokolwiek pisać.

Już w wywiadzie da się przeczytać że niektóre rzeczy są prawdziwe inne nie, a nie wszystkie zależą od lekarzy.

Nie od lekarzy zależy procedura przekazywania wycinków czy możliwe terminy na operację. Jednak nikt z was nie raczy ani tego przeczytać ani zrozumieć.
wysokiewiczplum
wysokiewiczplum
wysokiewiczplum
przedwczoraj, 13:15:21
  • 199
Z iloma ludźmi rywalizujecie podczas rekrutacji? 10? 20? Co, aż 44 osoby się zgłosiły?!
A co gdybym Ci powiedział, że to Ty możesz być panem sytuacji?
Wystarczy wybrać kierunek studiów, gdzie przez 30 lat skandalicznie mocno limitowano miejsca i stworzono prawdziwe Eldorado.

Wielce czcigodna pani lekarz wstawia sobie post z anonimowego konta na jakiejś g---o grupie i w 4 godziny znajduje 25 ofert pracy XD
Ale uwaga, ona za ministerialną stawkę robić nie będzie.
wysokiewiczplum - Z iloma ludźmi rywalizujecie podczas rekrutacji? 10? 20? Co, aż 44 ...

źródło: konowalllo

Pobierz
  • 98
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:23:23 via Wykop
  • 101
@wysokiewiczplum: Ból d--y bo ktoś ma doświadczenie zawodowe i chce podjąć rezydenturę z uwzględnieniem tego doświadczenia w stawce?

Jak idą świeżo po studiach to źle bo bez doświadczenia chcą kasy, jak idą z doświadczeniem to źle bo chcą za to kasy.

Rezydent zarabia 6k netto. Kim trzeba być żeby trzaskać z d--y zawiścią o taką kwotę.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:27:56 via Wykop
  • 4
@Ravau23: Nie wiem z jakich urojeń to wyciągnąłeś ale nie będę się nawet odnosić.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:50:56 via Wykop
  • 17
@jacekparowka: Wysokość rezydentury jest warunkowana ustawą, ale ciekawe że dla ciebie jakiś anonimowy post w Internecie jest źródłem faktów a nie obowiązujące akty prawne.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:52:19 via Wykop
  • 14
@Ravau23: Jest odpowiedzialność zawodowa, przed rzecznikiem odpowiedzialności zawodowej który jest niezależny od odpowiedzialności cywilnej i karnej. Może ukarać nawet jak sąd tego nie zrobi, oraz ukarać dodatkowo koło wyroku sądu.

Sądy zawodowe nie zastępują sądów państwowych więc nie wiem po co to wyciągasz.

Ale cieszę się że po twoich komentarzach od razu widać kto ma ograniczoną wiedzę w temacie.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:54:29 via Wykop
  • 8
@wysokiewiczplum: Jak tak cię będzie cisnąć to jeszcze się zesrasz z tej zawiści i nienawiści.

Kłamiesz, pisałam o nich wielokrotnie i wielokrotnie pisałam ile zazwyczaj wynoszą i jakie specjalizacje je oferują i w jakich placówkach.

Trzeba być ograniczonym żeby słuchać ludzi jak ty, którzy krzyczą głośno, a nie mają nic wspólnego z faktami i prawdą.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:59:48 via Wykop
  • 10
@jacekparowka: Istnieją, ale są to wyjątki a nie reguła i oferują to jednostkowe placówki w skali kraju.
Same w sobie są dobra wolą pracodawcy, zazwyczaj wiążą się z podpisaniem umowy lojalnościowej na pracę w placówce po rezydenturze. Większość dopłat to med rodzinna, albo specjalizację jak interna czy pediatria w małych oddalonych o godzinę drogi od wojewódzkiego miastach. Max dopłata z jaką się spotkałam to 3/4k brutto. Czasem są dopłaty jak
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 14:01:38 via Wykop
  • 14
@Ravau23: Artykuł z 2002 roku? co jest z tobą nie tak?
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 14:07:06 via Wykop
  • 11
@Ravau23: A przeczytałeś ze zrozumieniem artykuł czy tylko tytuł?
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 14:50:18 via Wykop
  • 7
@wysokiewiczplum: Kłamiesz. Nie mamy gigantycznych niedoborów. Mamy brak lekarzy w publicznym systemie a to nie manić wspólnego z limitami.

Dostałam informację od znajomej kardiolog ze w jej poradni zatrudniającej 15 specjalistów kardiologii i diabetologii obcięto kontrakt NFZ, o połowę. Nagle połowa lekarzy zrezygnowała z pracy u nich bo zwyczajnie nie mają kontraktu na przyjmowanie pacjentów.

Jak to się ma do limitów, kłamstw i bólu d--y o dostęp do specjalizacji?
Lekarze
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 16:20:04 via Wykop
  • 9
@lysa_pala: Ale zbiór faktów wysrany z d--y. Miejsca szkoleniowe i tak są przepełnione, masz ośrodki gdzie znieczula pacjenta 4 rezydentów.

Mamy też najwyższą ilość miejsc na medycynę w europie w stosunku do ludności.

Od razu 10x bez spadku jakości.

Wy po prostu robicie float postami pełnymi kłamstw i wysranymi z d--y informacjami i dziwicie że że ktoś wam pisze że kłamiecie i manipulujecie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 17:43:45 via Wykop
  • 2
@lysa_pala: Bo nikt nie chce pracować w systemie publicznym, w systemie prywatnym nie ma problemu z dostępnością lekarzy ¯\(ツ)/¯

No no. Wrzuć jeszcze kilka kłamstw, manipulacji i założeń i nazwij mnie głupią to od razu zwiększy twoją wiarygodność. Mamy prawie średnią europejską a dramatyczny niedobór chirurgów w systemie publicznym. To znaczy że kształcimy za mało lekarzy czy ze lekarze wolą robić coś innego i pracować gdzieś indziej ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 17:44:43 via Wykop
  • 2
@lysa_pala: No to otwierajcie nowe szpitale zamiast zamykać, och wait.

Poza tym właśnie takie jak ostatnio widać są efekty kształcenia w g---o ośrodkach. Masz lekarzy którzy każdy problem odsyłają do większego miasta ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 17:46:45 via Wykop
  • 2
@MartwyProsty: Nie, po prostu jest tyle samo pacjentów a skoro NFZ im obciął wizyty to przejdą do prywaty tak jak lekarze ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 19:27:03 via Wykop
  • 0
@Arivederczi: Nie ma. To zwyczajne kłamstwo ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 19:58:21 via Wykop
  • 3
@Arivederczi: To jakieś super stare dane ¯\(ツ)/¯ obecnie mamy 3,9
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 21:12:12 via Wykop
  • 1
@MartwyProsty: Co roku zostaje kilkaset miejsc na chirurgię i kilka tysięcy lekarzy nie podejmuje specjalizacji ¯\(ツ)/¯
Wiec no nie wiem, pewnie warunki pracy są za dobre, roszczeniowość pacjentów za niską i w ogóle praca za dobra.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 21:20:31 via Wykop
  • 1
@MartwyProsty: W dupie mam takie podziękowania po prostu skończcie kłamać i siać propagandę. Lekarzy w państwowym systemie nie ma bo nikt w tym gownie nie chce pracować. A nie dlatego że jest nas za mało. Na szczęście rynek prywatny się rozrasta a rząd ucina kontrakty i świadczenia na NFZ.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 22:29:00 via Wykop
  • 1
@Koronanona: To proponuję żeby społeczeństwo robiło większą nagonkę na zarobki ryczałtowe, które w większości dotyczą specjalizacji chirurgicznych to napewno poprawi się ilość chętnych.

@Yoney Oj tam studenci w WSB Katowice napewno odbiorą świetne wykształcenie i walnie ruszą do pracy w publicznym systemie za dwie miski ryżu
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 23 godz. i 21 min temu via Wykop
  • 0
@RopuchYtong: Rozczula mnie jak wam się wszystkim wydaje że ktokolwiek jest na studiach medycznych odsiewany ¯\(ツ)/¯

Nie mogę się doczekać aż zaczną was leczyć lekarze z tych uwolnionych studiów. Słowo daje.

Ja ryzykuje, napisze coś źle i ktoś umrze i pójdę do więzienia. Będzie czarno na białym że się pomyliłam. Ryzykuje też własnym zdrowiem, nie raz dostałam na rezydenturze od dementowanego lub pijanego pacjenta. Nie mówiąc już o ewentualnym nożowniku
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 20 godz. i 33 min temu via Wykop
  • 0
@RopuchYtong: Wystarczy wystąpić o dane ilu studentów zaczyna a ilu kończy. Można się zdziwić.
Nie wyrzuca się studentów z kierunków gdzie student jest chodzącym 60k rocznie.

To po kiego wyszywasz mi jak ryzykowna jest twoja praca. Masz zdwojenie czy co?
Mordercy dostali dużo więcej, mordercy czyli sanitariusze. Lekarze to dostali za współudział

Nie mamy i takie są fakty. A swoje urojenia to mozesz najwyżej wylewać na wykopie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz

20

Kolejki do lekarzy rosną. Będą diametralne zmiany w prognozowaniu czasu oczekiwa

Kolejki do lekarzy rosną. Będą diametralne zmiany w prognozowaniu czasu oczekiwa

Brak rzetelnych danych na temat czasu oczekiwania pacjentów na leczenie od lat utrudnia ocenę dostępności do świadczeń

PIAN--A_A--KTYWNA
z
medonet.pl
dodany: wczoraj, 07:29:22
  • 10
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
dr_Batman
dr_Batman wczoraj, 08:53:36 via Wykop
  • 1
Oczywiście, a będzie jeszcze lepiej. W nowym roku wielu placówkom ASO NFZ obniżył kontakty.

Co to znaczy?

Że NFZ zadeklarował że zapłaci za mniej wizyt w poradniach specjalistycznych niezależnie od mocy przerobowej placówki, ilości lekarzy czy chętnych pacjentów.
Mniej wizyt do okulisty, kardiologa czy diabetologa na NFZ.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman wczoraj, 09:55:22 via Wykop
  • 2
@piotrz1: A co ma przepracowanie lekarzy do tego że NFZ ogranicza ilość wizyt w poradniach? Albo zmniejsza kontrakty na zabiegi?

370

Zamknięte i zawieszone oddziały szpitalne. Lista

Zamknięte i zawieszone oddziały szpitalne. Lista

Publikujemy lista zamkniętych i zawieszonych oddziałów szpitalnych (w 2024 i 2025 r. Jest na niej 539 pozycji.

wykopowicz19870808
z
termedia.pl
dodany: 11.01.2026, 15:37:17
  • 119
  • #
    szpital
  • #
    nfz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 15:43:20 via Wykop
  • 26
Luxmed już zaciera rączki żeby kupić szpitale powiatowe. Pozostaje życzyć pacjentom zdrowia.
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 17:32:00 via Wykop
  • -17
@KarmazynowyAstrofizyk: Dobrze że banda trolli internetowych dba o to żeby ludzie myśleli że to wina lekarzy, a nie rządu który szuka oszczędności na zdrowiu Polaków l.
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 17:32:23 via Wykop
  • -8
@Anomalocaracid: Oczywiście już jest pierwszy troll który powiela ten sam komentarz ze to wina limitów na studia ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 20:33:18 via Wykop
  • -15
@KarmazynowyAstrofizyk: Jaka zmianę i jakie badanie? Konkrety żebym mogła to profesjonalnie zaorać.
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 20:44:33 via Wykop
  • -10
@KarmazynowyAstrofizyk: Ale jakie badanie jaką zmianami konkrety. Jestem radiologiem, zapraszam do udowodnienia że masz rację, konkretami.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 10:31:54 via Wykop
  • -4
@sylwke3100: A wiesz to że swojego bogatego doświadczenia z pracą w branży medycznej?

Pewnie dlatego prezes Luxmed wypowiadała się że ich korporacja chętnie te szpitale kupi. Chyba że przeczyta twój komentarz i będzie sie drugi raz zastanawiać ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 10:32:50 via Wykop
  • -7
@gimemoa: Lekarz siedzi i się o-------a na dyżurze źle, lekarz pracuje na akord i opisuje badania też źle. Weźcie się k---a zdecydujcie( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 10:35:02 via Wykop
  • -5
@nastynas: Oczywiście, nie jest to zawód inny niż wszystkie. To dlaczego tak się ciskacie o powołanie, wyższą konieczność jak ktoś umrze? Chętnie będę reprezentować podejście pogotowia elektrycznego, jebnie to jebnie, umrze to umrze, zawód jak każdy inny.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 11:52:21 via Wykop
  • -3
@sylwke3100: To pewnie wiesz że swojego bogatego doświadczenia zawodowego w inwestowaniu, korporacjach medycznych i zarządzaniu?

Luxmed już kupuje szpitale.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:17:41 via Wykop
  • -7
@gimemoa: No no. Spytaj randomowego radiologa co sądzi o rzetelności pracy techników to zaczniesz się bać trafić do szpitala ¯\(ツ)/¯
Ja też mam takich lekarzy, ale to Ty postanawiasz uogólniać na temat powtarzanych plotek ¯\(ツ)/¯

Jak dla mnie możesz się bronić przed radiologami, napisz w szpitalu że nie chcesz badań obrazowych i załatwione. Wolny kraj swoboda leczenia
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:26:14 via Wykop
  • -2
@gimemoa: Ograniczony jesteś? Na całym świecie bez zmianowa klatka piersiowa ma taki sam opis, bo ocenia się te same elementy.

Miąższ płukany bez zmian.
Sylwetka serca prawidłowa.
Struktury kostne
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:29:52 via Wykop
  • -3
@nastynas: Więc lekarze mają zarabiać mniej, poniżej swoich wartości rynkowych bo stan ochrony zdrowia jest zły? A jakie to ma znaczenie skoro zawód jak każdy inny?

W każdym innym zawodzie firma albo zatrudnia pracownika za taką stawkę jaką się zgodzi, albo szuka innego, jak nie ma innego to nie zatrudnia i upada.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 14:06:28 via Wykop
  • -7
@gimemoa: Dokładnie tak by było. Są kraje gdzie otworzyłbyś 100 opisów i znalazł jedno słowo: normal.

Aż się ciężko czyta, jak ktoś pisze że w sumie nie wie o co chodzi ale wydaje mu się że sytuacja była taka że lekarz czegoś nie zauważył, lekarz debil. Nie wiem co to było ale to ważne było.
Klasyczna historia i błędach lekarskich, nie wiem co, nie wiem jak ale winny lekarz ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 14:22:51 via Wykop
  • -3
@gimemoa: Jprdl człowieku, ty nawet nie potrafisz potworzyć o co chodziło a lecisz ze szkalowaniem kogoś. Jak ci się wytknie niewiedzę to oczywiście bronienie swojej kasy. Jak kolega wyżej? Nie powie co za badanie, dlaczego i jaka zmiana ale lekarze się mylą.

Tragiczni jesteście.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 22:57:59 via Wykop
  • 0
@Maroman: To jeszcze pytanie czy to było twoje badanie ¯\(ツ)/¯ pomyłki pacjentów na etapie skanowania są równie częste jak pozostawienie pęcherzyka czy śledziony których nie ma.
dr_Batman
dr_Batman wczoraj, 08:54:52 via Wykop
  • -1
@Maroman: Nie o tym mówię, technicy radiologowi potrafią wgrać badania innego pacjenta na inne dane ¯\(ツ)/¯ wiec pytanie czy na płytce z badaniem są twoje organy XD
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 12:35:44
  • 3
No wykop jak zwykle w formie.

Porównywanie pracy lekarzy do bicia kolorowych na ulicy i prostytucji.

Ciekawe jak to wpływa na relacje lekarz-pacjent kiedy żyjemy w kraju gdzie akceptowane społecznie i na porządku dziennym jest pisać takie rzeczy, nawoływać do nienawiści i agresji wobec konkretnej grupy zawodowej, przyklaskiwać jak ktoś kogoś zabił nożem w pracy tylko dlatego że jest lekarzem.

Tylko
dr_Batman - No wykop jak zwykle w formie.

Porównywanie pracy lekarzy do bicia koloro...

źródło: IMG_8790

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 12:46:31 via Wykop
  • 1
@Menel-san: Wy też.

@MshL Nie no, tylko napisał że mu się tak samo nie podoba. Zupełnie co innego ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Ravau23 Nawet nie będę wchodzić w te upośledzona dyskusje. Powiedz to lekarce którą skazano na bezwględne więzienie za to że policjanci zakatowali człowieka na wytrzeźwiałce.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 13:01:56 via Wykop
  • 0
@ja-jesio-ne: Ja sobie z tym radzę świetnie, zamykam drzwi i idę cieszyć się życiem. Ale niedorzecznym jest oczekiwać że w odpowiedzi na takie zachowanie będziemy się uprzejmie uśmiechać.

Ja mam lata doświadczenia, takiemu agresywnemu delikwentowi wpisuje odmowę udzielania świadczeń z uwagi na utratę zaufania i szacunku w procesie leczniczym i wskazuje inną najbliższą placówkę.
Niestety w wielu miejscach nie ma takiego komfortu.
Na przykład na SOR ktoś cię uderzy a
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 13:10:29 via Wykop
  • 0
@ja-jesio-ne: Gdzie ty masz frustrację ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 13:17:51 via Wykop
  • 0
@ja-jesio-ne: Czy Ty jesteś poważny? XD Rozbawiło mnie to. Spytałeś AI która nie rozumie idei narzędzi stylistycznych w języku polskim o odczucia autora.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 13:30:10 via Wykop
  • 0
@ja-jesio-ne: To powinieneś wiedzieć że 50% tego to sygnały niewerbalne których jesteś pozbawiony czytając wpisy w internecie. A to co interpretujesz będąc ich pozbawionym to projekcja tego co chcesz zobaczyć
( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

Najwięcej co tu można znaleźć to cynizm.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 13:43:29 via Wykop
  • 0
@ja-jesio-ne: Bo to nie jest mój czas wolny ¯\(ツ)/¯

Ale mam go dostatecznie dużo, dziękuję za troskę.

Zaufanie się zdobywa, nie oczekuje. Jak pacjenci wracają znaczy że mi ufają. A swoje poglądy niech trzymają dla siebie. Ja to umiem robić, pacjenci nie. Jedyne czego oczekuję to nie wywalania swoich prywatnych poglądów pacjentów w sytuacji profesjonalnej lekarz-pacjent ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 14:04:44 via Wykop
  • 0
@Ravau23: https://hfhr.pl/aktualnosci/zapadl-wyrok-w-sprawie-smierci-dmytra-nikiforenki

Ciekawa sprawa, policjanci zakatowali człowieka, a lekarska dostała wyrok bo wyszła uzupełniać dokumentację więc sąd uznał że nie dopełniła obowiązku.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
11.01.2026, 14:15:47 via Wykop
  • 1
@Ravau23: Klasyczny wykop, chcą przykładu a jak dasz czarno na białym to powiedzą ci że zły przykład.
https://www.rynekzdrowia.pl/Polska-i-swiat/Jest-wyrok-dla-lekarza-ktorego-pacjentka-zmarla-po-wypisaniu-ze-szpitala,278417,15.html

https://www.rynekzdrowia.pl/Serwis-Ginekologia-i-poloznictwo/Bezwzgledne-wiezienie-dla-2-lekarzy-Jest-wyrok-ws-smierci-Izabeli-z-Pszczyny,273718,209.html

Każdy przykład będzie zły, jak ma się w dupie fakty i prawdę ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman
Autor
przedwczoraj, 16:24:03 via Wykop
  • 0
@maxiek: Kto mi niby udowodnił że się mylę? Porównałeś swoje odczucia do lekarzy z prostytucją. Możesz teraz odwracać kota trzy razy.
  • Odpowiedz
malala777
malala777
11.01.2026, 08:13:59
  • 1402
Podczas gdy ty marnowałeś dzisiejszą noc na spanie za darmo, wielu nadludzi lekarzy spało dzisiaj na nocnym dyżurze za 500 zł na godzinę finansowane z twoich podatków, po czym pojadą sobie dzisiaj posiedzieć w przywacie za kolejne 500 zł na godzinę + % od wizyty.
Ale pamiętaj to są męczennicy, bo mieli aż 6 lat studiów (ty miałeś marne 5), po czym ich minimalna płaca to jest marne 10k miesięcznie.

#lekarski
malala777 - Podczas gdy ty marnowałeś dzisiejszą noc na spanie za darmo, wielu nadlud...

źródło: Evimed_przychodnia_Gdynia_6-1024x684

Pobierz
  • 191
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 11:27:59 via Wykop
  • 12
@malala777: Tak a o co chodzi? To się nazywa ciężka praca. Się pracuje to się ma.

Jest się Januszem którego piecze d--a że ktoś inny zarabia to się nie ma ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 11:33:26 via Wykop
  • 5
@Stulejman_Beznadziejny: A który zawód pracuje po 200/300h w miesiącu? Tak z ciekawości.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 11:34:48 via Wykop
  • 4
@angelofdeath007: A co to, dane z 2023r? Nieładnie tak używać w dyskusji starych danych, nie uwzględniających tysięcy lekarzy z Ukrainy i Białorusi.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 11:55:47 via Wykop
  • 10
@malala777: Za to Twoje dowody anegdotyczne wyciągnięte z twoje d--y już są OK? Klasyczny wykop klasyczny
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 12:19:00 via Wykop
  • 4
@malala777: Boli nie? Że mam tyle wolnego czasu i zarabiam tyle kasy co?

Moja droga do tego momentu to jakieś 17 lat. Edukacja, ciężka praca na studiach po studiach, zero znajomości.

Ale nie, najważniejsze że ciebie Janusza boli d--a i ściska z zawiści że ktoś mógł coś osiągnąć ¯\(ツ)/¯
Brzydzę się ludźmi jak ty.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 12:21:15 via Wykop
  • 3
@maxiek: Porównujesz uczciwą pracę, wykształconych ludzi w kiepskich warunkach tego z-------o systemu, w nadgodzinach, do kopania kolorowych na ulicy?

Samo to mówi za ciebie.
Jprdl. Jak można być tak upodlonym z nienawiści i zawiści. Jak ty patrzysz w lustro
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 12:38:57 via Wykop
  • 6
@malala777: A ty co robiłeś w szkole że skończyłeś gdzie skończyłeś i musisz mieć ból d--y o innych? Biegałeś po imprezach w liceum i chlałeś na juwenaliach? Ja budowałam swoją przyszłość ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 12:49:10 via Wykop
  • 1
@malala777: Też miałam 4 ale potrafiłam się wziąć za siebie ¯\(ツ)/¯
I taka różnica między nami.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 13:19:33 via Wykop
  • 3
@tsumazi: No tak, większość z nas zapracowała na swój sukces ¯\(ツ)/¯
Rozumiem, że ludziom którzy nie zapracowali na swój sukces ciężko jest to sobie wyobrazić ale to już kwestia waszych ograniczeń.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 13:32:35 via Wykop
  • 3
@Stulejman_Beznadziejny: Z jakiej d--y wy wytrzasnęliście te 500zł to ja nawet nie wiem. Nawet w tym ogłoszeniu w Bielsku tyle nie wychodziło.

My też nie świrujemy, to wy, opinia publiczna najpierw wmawiacie nam że to zwykła praca jak każda inna, a potem p---------e o powołaniu, ratowaniu życia, wyższej konieczność jak ktoś umrze ¯\(ツ)/¯

Wy się zdecydujcie, my się dostosujemy.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 13:35:08 via Wykop
  • 0
@maxiek: No no. Pisanie osoby innego koloru ok, pisanie kolorowi nie ok. Przestańcie używać języka jako narzędzia do wmawiania innym rasizmu.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 13:39:18 via Wykop
  • 0
@piotrlionel: Życzyć więcej morderstw dokonanych na lekarzach przez osoby psychicznie chore? Nie no z tobą to jest wszystko w porządku.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 13:46:21 via Wykop
  • 0
@maxiek: Wiec jako osoba której to nie dotyczy będziesz oceniał co jest stygmatyzujące? Strzał w płot. Mi na przykład nie przeszkadza powiedzieć o sobie inwalida. Więc tobie jako osobie o pełnej sprawności nic do tego co mnie stygmatyzuje.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 14:42:15 via Wykop
  • 0
@maxiek: Kłamiesz. Jak na kogoś kto dumnie przysrywa się o stygmatyzowanie kogoś łatwo ci przychodzi zwykle ordynarne kłamstwo.
PWZ zawieszane są cały czas.
https://gazetalekarska.pl/jest-wyrok-sadu-lekarze-skazani-na-wiezienie-za-smierc-izabeli-z-pszczyny/
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 14:45:28 via Wykop
  • 0
@Stulejman_Beznadziejny: A jakby tak mierzyć zarobki innych zawodów tak jak lekarzy? Np po ochronie środowiska zarabia się miliony, wiem bo Obajtek zarabia miliony, to chyba musi być prawda nie?

Nic nikomu nie odmawiamy, to wy upieracie się żeby nas porównywać.

Męczy mnie odpowiadanie na te kłamstwa. Mamy najwyższe limity na studia medyczne w europie.

Najwięcej na świecie? Ale ci peron odjechał.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 15:13:30 via Wykop
  • 3
@Stulejman_Beznadziejny: Jaki zwykły ginekolog? To profesor, były dyrektor szpitala i partyjny aparatczyk. Który na dodatek te kasę bierze na spółkę która zapewnia usługi.

To dokładnie to samo jesteś tylko za bardzo ograniczony żeby to zrozumieć.
W większości szpitali ginekolodzy biorą 150zł za godzinę na kontrakcie.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 15:39:46 via Wykop
  • 0
@bylem_zielonko: Lepiej ci ze sobą jak komuś umniejszysz sukcesu życiowego? Czy pisanie w ten sposób sprawia że lepiej się czujesz ze swoim życiem?

Ale ty wiesz że jak ja się dostawałam na studia i kończyłam studia i dostawał się na specjalizację to były inne czasy? Inne zasady? I trzeba było ciężko pracować?
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 08:58:39 via Wykop
  • 0
@Zielonka021124: No i co z tego? Co znaczy że trzeba kogoś nienawidzić bo dobrze wybrał swoją drogę zawodową i ciężko pracuje?

Co z tego że inni ciężko pracują? Czy ja komuś zabraniam zarabiać?
  • Odpowiedz
pieknylowca
pieknylowca
pieknylowca
11.01.2026, 19:52:26
  • 2
Człowiek mógł iść na jakąś neurochirurgie albo kardiochirurgię i być szanowanym to mu się wyrostków i przepuklin zachciało operować. Ja to totalny #przegryw w #medycyna
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 20:38:07 via Wykop
  • 0
@pieknylowca: Poczekaj kilka lat i wjedziesz cały na biało jak wszyscy inny chirurdzy ogólni umrą. Zrobisz sobie certyfikację pod robotykę i będziesz na czubku tej drabiny ;D
  • Odpowiedz

411

Krakowski szpital odmówił przyjęcia walczącej o życie 12

Krakowski szpital odmówił przyjęcia walczącej o życie 12

Szpital w Limanowej przez cztery dni woził karetką do szpitala w Krakowie 12

lubieDuzeiGrubeKredki
z
onet.pl
dodany: 09.01.2026, 16:51:22
  • 75
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    medycyna
  • #
    karton
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 21:06:20 via Wykop
  • 14
Sranie w banie. Ci z Limanowej postanowili odesłać dziecko zamiast zabezpieczyć bo co? Jak wjeżdża tylko coś ciężkiego to od razu transport do wojewódzkiego?

Niektóre szpitale to tak sobie organizują pracę że co łatwe to zostaje, a wszystko inne na b-----h do wojewódzkiego.

I wszystko było by spoko gdyby to dotyczyło rzeczywiście przypadków wymagających sprzętu i lekarzy z wyższej referencyjności.

Niestety
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 21:15:12 via Wykop
  • -9
@Anomalocaracid: Już w treści napisali jak było. Powiat chciał odesłać pacjenta do klinicznego zamiast wstępnie zabezpieczyć. Kliniczny nie miał miejsca/kazał im zabezpieczyć u siebie i stabilnego pacjenta dowozić na komorę.
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 22:49:47 via Wykop
  • -5
@Anomalocaracid: Ale takie są też efekty prowadzenia kształcenia specjalizacyjnego w ośrodkach w powiecie gdzie psy dupami szczekają. Można zrobić specjalizację i nie zobaczyć ani jednego poważnego przypadku, ani jednej akcji. Potem zostajesz takim samym specjalistą jak weteran który widział wszystko i umie wszystko bo przez 5 lat siedział w okopie w wojewódzkim.

Tylko że problem jest taki że jak jesteś specjalistą to oczekuje się od ciebie że umiesz rzeczy. Że
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 13:32:14 via Wykop
  • -2
@GeraltRedhammer: Jak liczą się minuty to znaczy że pacjent nie ma daje się do transportu. Transportować można pacjenta stabilnego, albo zabezpieczonego.

Napisałam dlatego dokładnie tak jest że nie ma miejsc.

No i dobrze że tak robią, jak nie ma porządku to ci powiat potrafi bez uprzedzenia i ustalenia zrzucić krytycznego pacjenta jak jesteś z całym zespołem po łokciowe w dwóch wcześniejszych krytycznych
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 15:07:46 via Wykop
  • -8
@yetix: Wiec lepiej byłoby przyjąć stabilną już pacjentkę do szpitala najwyższej referencyjności żeby okupowała łóżko które mogłoby następnego dnia być potrzebne komuś innemu?

Dla systemu, czemu? Za transport płaci szpital. Ma obowiązek kontraktu z firmą do obsługi takich właśnie sytuacji. Tak jak muszą starszego pacjenta odwieźć do domu nawet jak to 100km.
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 15:12:12 via Wykop
  • 0
@GeraltRedhammer: Jest konsultant. I ten Konsultant w takich wypadkach mówi że macie OIAT i SOR jesteście wyposażeni do ogarniania takich sytuacji, a w klinicznym nie ma miejsca.

Miejsce w klinikach ma być na przypadki konieczne, a nie ekonomiczne.

Zresztą skoro dziecko wieźli ratownicy bez lekarza to musiało być stabilne i przytomne.
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 15:21:30 via Wykop
  • 2
@GeraltRedhammer: Kręcenie afery z niczego, z tego że szpital musiał zająć się pacjentem i płacić za transporty.
Teraz przekierowuje się uwagę na szpital kliniczny i robi aferę po to żeby ci w klinicznym dostali nacisk polityczny żeby nie odmawiać przyjęć.
Na lekarzy wsiądzie dyrektor pod naciskiem, będą dostawać zrypy za odsyłanie pacjentów. Powiaty się będą cieszyć, znowu będą wysyłać wszystko. A w klinikach potem będą mieli więcej pacjentów niż są
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 19:47:48 via Wykop
  • 1
@taki_sobie_mirek: Tak a o co chodzi
dr_Batman
dr_Batman 11.01.2026, 01:01:30 via Wykop
  • -2
@yetix: Dobrze to dla tych dwóch tysięcy oszczędności w systemie wymuszaj przyjęcie dziecka do szpitala w którym nie ma dla niego miejsca, lub zajmie miejsce dziecku umierającemu.
niewiesznie
niewiesznie
10.01.2026, 20:33:27
  • 0
#zdrowie #pytaniedoeksperta

Dwa tygodnie temu poczułem, że coś mi rośnie.Poszedłem z tym do lekarza w ubiegłą środę bo wtedy wróciłem z wyjazdu i obtarłem to co na zdjęciu bo chodziłem po górach.
Dostałem od lekarza antybiotyk + maść do smarowania.Zastosowałem się do zaleceń lekarza, czyli 2 tabletki antybiotyku i smarować to 3x dziennie.Lekarz powiedział, że do tygodnia stosowania się powinno to zniknąć.Dziś sprzątając własne mieszkanie na Woli 120
niewiesznie - #zdrowie #pytaniedoeksperta

Dwa tygodnie temu poczułem, że coś mi rośn...

źródło: YAeD2C59

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 21:07:30 via Wykop
  • 0
@niewiesznie: Gratulacje ma pan ropień. Idź do chirurga.
  • Odpowiedz

332

Wszyscy lekarze złożyli wypowiedzenia. Szpital zawiesza kluczowe świadczenia

Wszyscy lekarze złożyli wypowiedzenia. Szpital zawiesza kluczowe świadczenia

Szpital miejski w Nowogardzie zawiesza działalność dwóch kluczowych oddziałów. Powodem są poważne braki kadrowe, w tym odejście wszystkich chirurgów z końcem 2025 roku

cepheus
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 07.01.2026, 18:28:59
  • 400
  • #
    nfz
  • #
    zdrowie
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    polska
  • #
    lekarze
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 19:43:36 via Wykop
  • -30
@dziacha: Pewnie dlatego złożyli z powodu braków kadrowych i złych warunków pracy, ich wait ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 19:44:24 via Wykop
  • -84
@ly000: Na chirurgię zostaje kilkaset miejsc szkoleniowych w całej Polsce. Do wyboru do koloru. Jak to się ma do twojego wysrywy?
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 20:20:48 via Wykop
  • 0
@zychtomasz: Tak jak z wszystkimi innymi pracownikami, zabronić się zwalniać. Praca dla Januszexu albo życie. Nakaz pracy. A nie zaraz to było za komuny
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 23:10:27 via Wykop
  • -11
@picasssss1: Już wszyscy biegniemy na kolanach podpisywać kontrakty z karami umownymi ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 23:12:09 via Wykop
  • -63
@trzy_zero_piatki_na_trzech: Jakiego układu? Urojenia macie. Mamy nadmiar lekarzy którzy nie podejmują specjalizacji i setki wolnych miejsc na specjalizację chirurgiczne których nikt nie chce robić ¯\(ツ)/¯
Nie ma żadnego ograniczenia, idziesz robisz speckę z chirurgii.

To rozumowanie na chłopski rozum, nie ma to znaczy że nie ma XD trzeba zrobić więcej. Czy ty siebie czytasz?

Próbujecie wmawiać nawet nie wiem komu, że to problem limitów
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 23:50:21 via Wykop
  • -27
@trzy_zero_piatki_na_trzech: Jeśli jest tak jak mówię? To jest fakt do sprawdzenia w dwie minuty na stronie CMKP ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ograniczony jesteś? Było 7 tysięcy rezydentur na półrocze, a przyjęło je tylko 5 tysięcy lekarzy, to znaczy że jest więcej miejsc niż chętnych. I zostało 2 tysiące wolne w tym 120 rezydenckich i kilkaset pozarezydenckich z chirurgii.

Idą klepać receptomaty, robić medycynę estetyczną, wypisywać medyczną
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 23:53:16 via Wykop
  • -24
@szef-admina: A co maja limity na studia do tego że ludzie nie chcą pracować w złych warunkach?
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 00:06:45 via Wykop
  • -38
@trzy_zero_piatki_na_trzech:
Nie mogę, jak kłoda. Praktycznie nie ma limitów, zostają wolne miejsce na tych waszych nowych prywatnych uczelniach. Mają próg zero, nawet nie trzeba mieć matury z biologi.

Hahahahahahaha a ty myślisz że jak będzie jak każdy będzie się mógł dostać bez żadnej weryfikacji i jak to było "pewnie poziom nauki trochę spadnie no trudno takie mamy czasy".

Macie czego chcieliście. Każdy kto chce idzie na medycynę a nikt potem
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 00:07:43 via Wykop
  • -16
@misiopysio: Och już 500k miesięcznie? A nie milion? Z jakiej d--y wy bierzecie te wysrywy
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 00:11:24 via Wykop
  • -13
@picasssss1: Ciekawe którego, z tych dziesięciu tysiecy absolwentów na chirurgię idzie 200 w całym kraju. Jeszcze 5 lat i do etatu chirurga będą dorzucać miejsce pod szpitalem i Porsche na zachętę ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 01:04:21 via Wykop
  • -24
@trzy_zero_piatki_na_trzech: Nie, od wielu lat zostają wolne miejsca na chirurgię. Jeszcze jak byłam na studiach to zostawały miejsca ¯\(ツ)/¯ Też fakty, też do sprawdzenia w 2 minuty.

Wiec na siłę próbujesz zrzucić na jakieś urojone limity. Prawda jest jedna, nikt nie chce pracować tak ciężko, a wy drogie społeczeństwo jeszcze do tego dokładacie.

Sami sobie zgotowaliście taki los. Pacjenci cierpią na własną prośbę, wybierają rządy które zaniedbują ochronę zdrowia, a
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 02:58:59 via Wykop
  • -28
@trzy_zero_piatki_na_trzech: Dalsze strzelanie z d--y o rzeczy które się nigdy nie wydarzyły. Ilość studentów w kontekście braku chirurgów nie ma znaczenia. Bo roczniki ze zwiększonego naboru już zaczęły kilka lat temu kończyć studia i dalej zostają wolne miejsca na chirurgię.

Wniosek jest taki że ilość studentów w żaden sposób nie rekompensuje braku chirurgów XD

Ale cię musi d--a boleć od tego całego ciśnięcia.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 07:15:44 via Wykop
  • -18
@Kamael: Ja ci podaję fakty, a ty manipulujesz.

Jeśli lekarze nie chcą podjąć specjalizacji z chirurgii z powodu złych warunków pracy i szkolenia (o czym dokładnie piszę) to właśnie to jest przyczyną a nie urojone limity na studia.

Jesteś niekonsekwentny w swoje własnej wypowiedzi. Bo w drugiej części przyznajesz mi rację że chirurgów nie ma bo są złe warunki a dopowiadasz sobie jakby to wynikało z limitów na studia ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 07:27:53 via Wykop
  • -1
@Nic_tu_po_mnie: A może były złe warunki pracy i niebezpiecznie niska obstawa co?
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 07:29:32 via Wykop
  • -7
@brudny_boks: Wprowadzić AI do chirurgii? Haha

@TrionicSe7en Ale to już wzięliśmy z Ukrainy i się okazało że są kiepscy i mają podrobione papiery. To skąd chcecie ściągać. Z Indii? XD
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 07:43:36 via Wykop
  • -15
@ekektrykpozdalnym: W życiu nie robiłabym tak ciężkiej i wymagającej specki xD ja jestem radiologiem ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚

Czemu mam zostawić chirurgię, artykuł jest o chirurgach, a w tym kraju każdy chętny z dwoma rękami może zostać chirurgiem.

Ciemięży to mnie jedynie waszą głupota.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 08:19:45 via Wykop
  • -12
@Kamael: Bo nie mają, skoro liczby, gołe fakty pokazują że są setki, a w późniejszych czasach tysiące lekarzy nie podejmujących specjalizacji, a są setki wolnych miejsc z chirurgii od lat. Znaczy że niezależnie od liczby nikt nie chce tego robić ¯\(ツ)/¯

Niesamowite, pokazuj ludziom namacalne sprawdzalne fakty, przedstawiające liczby a zarzuca ci kłamstwo bo nie pasują do ideologii. I będą sobie dorabiać teorie do wszystkiego.

Oczywiście że nie jest cacy,
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 08:33:18 via Wykop
  • -15
@Kamael: A z jakiej d--y ty wyciągasz wnioski? Niezależnie od ilości studentów na radiologię pchali się wszyscy ile wejdzie, pomimo jeszcze większego kolesiostwa i braku szkolenia rezydentów. Na chirurgię idzie mało kto. Z jakiej d--y wyciągasz zależność między małą ilością studentów a ilością chirurgów?

Bo twoje urojenia to mogą być najwyżej hipotezy których nie umiesz poprzeć, a nie wnioski

Bo po co mamy rozmawiać o tym jak jest ciężko na
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 08:35:36 via Wykop
  • -7
@ekektrykpozdalnym: Ale żeby zarzucać pierdzenie w stolek chirurgom w powiatowym to trzeba mieć urojenia na poziomie odziału zamkniętego xD
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:00:50 via Wykop
  • -9
@Dupa01: Ale masz dziurę w rozumowaniu xD sprawdź sobie ile w 2000 roku zarabiał lekarza. Mieliśmy wtedy bezrobocie wśród lekarzy, a lekarze pracowali poza zawodem bo nie było dla nich pracy.

Lekarze nie ustalają przyjęć na studia.

Od nowej matury jest otwarty konkurs świadectwo i może dostać się każdy bez względu na znajomości, wystarczy umieć.

Nie rozumiem po co kłamiesz.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:12:00 via Wykop
  • -12
@Kamael: Radiolog musi napisać tysiące zdjęć żeby zarobić tyle ile chirurg i odpowiada za każde z nich a każdy błąd jest widoczny czarno na białym.
Napiszesz wszystko żeby tylko ci się zgadzało co?

A to już limitujemy dostęp do praktyki a nie limity na studia? Zdecyduj się do limitujemy i komu bo nie wiem czy o--------c dziś w robocie stażystę, studenta czy rezydenta ( ͡° ʖ̯ ͡°
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:25:14 via Wykop
  • -9
@KakaowyTaboret: Tak. Wpłynęło to na szybszy wzrost stawek w wielu specjalizacjach. Ale nie na ilość chirurgów ¯\(ツ)/¯

Przecież maszyniści bardzo dobrze zarabiają i są duże braki właśnie przez konieczność posiadania uprawnień na konkretne trasy xD
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:25:39 via Wykop
  • -2
@KakaowyTaboret: Nie ma XD p--------z.m i kłamiesz.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:27:03 via Wykop
  • -11
@Palisraka: Nie mogę się doczekać jak będą was operować chirurdzy z Ukrainy po specjalizacji robionej na kursach i umiejętnościami z zaplecza technicznego z przed 20 lat. A nie czekaj xD to już się dzieje i już pacjenci piszą pisma ze chcą Polaka XD
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:42:17 via Wykop
  • -11
@Dlkvv: Już teraz zostają lekarzami ludzie którzy nawet nie zdali na 30% XD dobra odklejka. 85% to było za moich czasów kilkanaście lat temu.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:47:59 via Wykop
  • -9
@Kamael: Radiologia ma jedne z najcięższych dyżurów w świecie medycyny bo musisz obsłużyć cały szpital i SOR.

Jak radiolog czegoś nie napisze to pacjent może umrzeć szybciej niż chirurga zobaczy ¯\(ツ)/¯

To tylko pokazuje jak zawsze że wy nie wiecie o czym mówicie. A p---------e byle co byle się retoryka zgadzała
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:49:40 via Wykop
  • -7
@uriel_ck: Ale misiu kolorowy ja mam fakty na poparcie i dowody statystyczne. Bo według danych archiwalnych to w grupie 3 tysięcy absolwentów jest porównywalna ilość chętnych na chirurgię co w obecnych 10 tysiącach XD
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 09:51:01 via Wykop
  • -4
@Dupa01: Ani w 2005 ani 2015 nikt nie chciał iść na chirurgię pomimo dużej ilości miejsc rezydenckich i dużej liczby lekarzy którzy nie podejmowali specki ¯\(ツ)/¯ coś jeszcze?
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 10:05:25 via Wykop
  • -10
@Dlkvv: Nie, na prywatne uczelnie nie trzeba mieć zdanej ani biologii ani chemii. Pozdrawiam. Mnie będą leczyć tacy ludzie tylko jak akurat będę nieprzytomna xD
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 10:21:22 via Wykop
  • -2
@Dlkvv: https://wiecejnizmatura.pl/blog/studia-medyczne-bez-matury-z-biologii-i-chemii

Masz wykaz uczelni, na dole uczelnie które nie wymagają biologii, potem już wystarczy sobie zobaczyć progi i okazuje się że dostać się może każdy ;D
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 10:23:05 via Wykop
  • -4
@uriel_ck: Wystarczy prześledzić lata rekrutacji, CMKP i media głównego nurtu podają ilość przyznanych rezydentur, ilość osób zarekrutowanych i ilość osób które złożyły wnioski. Do tego masz ilość absolwentów. Można prześledzić rekrutację dwa razy do roku, wiosna i jesień. Na koniec publikowane jest ile miejsc fizycznie zostało zajętych.

Have fun
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 10:39:10 via Wykop
  • -2
@KakaowyTaboret: Więc na podstawie aktu który mówi o możliwości konsultacji społecznych uważasz że sitwa lekarska steruje ilością miejsc na studiach lekarskich? Dodaj żółte napisy i jesteśmy set.

Chyba że jesteś zbyt ograniczony żeby rozumieć czym jest obowiązek.
To że może MOŻE COŚ ODDAĆ do konsultacji nie znaczy że ma obowiązek pytać lekarzy o zdanie.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 10:42:39 via Wykop
  • -3
@Prospero88: Poprawa jakości pracy, work live balance i atrakcyjności specjalizacji jak interna chirurgia i onkologia. Nikt nie będzie tyrał jak dziki przewalając gowniana robotę za kiepską kasę i nazywał tego powołaniem. Obiecaj ludziom fajną dobrze płatną pracę z poczuciem dobrze spełnianej pomocy innym i rzucą sie na chirurgię prawie tak jak na derme ¯\(ツ)/¯

Można też gnoić lekarzy, robić nagonki, zabierać im kasę i nadprodukować lekarzy z ludzi po prywatnych
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 11:40:05 via Wykop
  • -1
@acpiorundc: Masz kilka błędów w rozumowaniu, stażyści kończą cały rok, wystarczy jakieś chorobowe i nie łapiesz się na rekrutację. Dlatego patrzy się ile wniosków zostało, ile osób nie podjęło specjalizacji. Bo zostają w obu rekrutacjach.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 11:41:06 via Wykop
  • -1
@uriel_ck: Te Dane sa dostępne na wyciągnięcie twojej ręki. Na rządowych stronach. Kolega niżej wyciągnął część. To że ci się nie chce sprawdzać znaczy że możesz jechać dalej z rozumowaniem na chłopski rozum?
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 12:01:31 via Wykop
  • -4
@przegryw_naczelny: Na kogo próbujesz wyjść, bo jak na kogoś z argumentem to słabo ci idzie, dyżur transplantacyjny odbywa się w jednym ośrodku w kraju dziennie. Przyszyć odcięty palec potrafi garstką ludzi na cały kraj. A szpitalom i Ministerstwu nie chce się płacić za więcej jednostek w gotowości.

Więc nie, chirurg nie powinien ci tego palca próbować przyszywać
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 12:04:45 via Wykop
  • -1
@Prospero88: Oczywiście. Na zapytania czy ktoś jest zadowolony są odpowiedzi zapraszające rezydentów, z referencjami innych zadowolonych rezydentów. Ale w tym celu trzeba chęci, pieniędzy i czasu.

W wielu krajach chirurgia jest przyjemna specjalizacją. Przychodzisz robisz planówki, młodzi z zapałem i wsparciem obstawiają dyżury.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 12:41:11 via Wykop
  • -1
@acpiorundc: Na zeszłą wiosnę złożono 4K wniosków z czego 2,7 przyjęło a niewiadomo ile rozpoczęło. Znaczy że 1,3k zostało pomimo dwóch rekrutacji w roku.

Czyli w jesiennej nie podjęło specjalizacji 2 tysiące, w wiosennej 1,3 to są te liczby o których mówię ¯\(ツ)/¯
To są namacalne liczby ilu lekarzy nie podjęło specjalizacji pomimo dostępności.

Poza tym to są potwierdzenia, Urzędy jeszcze publikowały ile faktycznie rozpoczęło o to dalej było kilkaset
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 12:42:47 via Wykop
  • -2
@Dlkvv: Jakby ci ktoś płacił 50k ROCZNIE za siedzenie na zajęciach to opłacałoby ci się go wywalać czy ciągnąć te farsę przez 6lat?

Przypominam że nie ma realnie egzaminu sprawdzającego wiedzę po studiach. Dają ci PWZ na dyplom kupiony na g---o uczelni.

Ja już spotykam tych ludzi w pracy, przychodzą na staże na praktyki. Myślisz że czemu mam takie wielkie XD? Bo się boję o konkurencję w zawodzie? (✌
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 13:12:24 via Wykop
  • -2
@pan_bogus: Bardzo Januszowe. Naprodukujmy tyle żeby nie mogli wybrać nic innego. A nie prościej i taniej byłoby poprawić warunki pracy i atrakcyjność specjalizacji? Zachęcić młodych ludzi zamiast zmuszać i zalewać rynek tanim g---o lekarzem tylko po to żeby ktoś to wogole wziął?

Wy się potem dziwicie że acie lekarzy jakich macie w Polsce jak takie są zapędy w zarządzaniu.
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 14:56:34 via Wykop
  • 0
@Palisraka: Nie mogę się doczekać. Mam tu konto 10 lat, pewnie będę miała też kolejne 10 jak będzie płacz jak w UK.

@Dlkvv Nie stało by. Za mało uważasz co się dzieje. Ja w tym siedzie już naście lat, co byśmy nie robili będzie tak jak teraz.
Zawsze szczucie bo zawsze jesteśmy wygodnym psem do bicia jak trzeba na kogoś zrzucić niepowodzenie rządu ¯\(ツ)/¯
A tak przynajmniej
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 15:15:43 via Wykop
  • 0
@Dlkvv: Tak długo jak dziecko nie ma zapalenia opon mózgowych, sepsy i nie umrze bo oskarek myślał że z objawami infekcji to zgłaszają takie tylko i wyłączenie ludzie z przeziębieniem ¯\(ツ)/¯
Jakbym nie widziała ludzi umierających przez takie głupie pomyłki to byś mógł mi sprzedawać takie głupoty.

Porozumienie rezydentów upubliczniło dane z AOTMiT i co? Te same z których wyciągnęli jednego lekarza z 300k miesięcznie i co? I g---o. Upublicznili jaka
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 16:54:39 via Wykop
  • -2
@pan_bogus: A ok to jak w kraju jest g---o to róbmy g---o w każdym zawodzie, za pieniądze podatników przełamujmy monopole żeby tylko wykopków nie bolała d--a.
Wizyta u lekarza 200/300 zł i jest afera, wizyta u kosmetyczny fryzjera 200/300zł i jest ok. Ale
nieeee produkujmy lekarzy żeby wykopowych specjalistów mniej bolała d--a i żeby wizyta u lekarza była w cenie dużej cztery sery na mieście XD

A potem zdziwienie że
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 16:57:32 via Wykop
  • -2
@kot_gagarina: Dla mnie żaden problem, za stałą pensję będę pisać stałą ilość badań. Na spokojnie sobie wszystko trzy razy obejrzę z przerwą na kawę i pogaduchy. Na co komu pisanie badań przez radiologa efektywnie ;D
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 17:30:39 via Wykop
  • -2
@pan_bogus: Wizyta prywatna też podlega zasadom wolnorynkowym i nie jest finansowana z budżetu ¯\(ツ)/¯

Chyba śmieszny jesteś, nawet wizyta u barbera to już 120zł a babskie strzyżenie w salonie gdzie ktoś dezynfekuje narzędzia to już trzy razy tyle. Pazurki za 200. Elektryk za punkt 500.

Nieprawda, elektrycy mają to samo ¯\(ツ)/¯
Koszta są adekwatne, ilość na rynku prywatnym również. Chcesz wizytę prywatną to jest na
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 00:01:11 via Wykop
  • -2
@Bertoos: Wysłałam koledze wyżej i uwierzył. Znajdź sobie sam
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 10:11:22 via Wykop
  • -1
@KakaowyTaboret: No no. Pokaż wykopków czarno na białym a będzie ci mówił że lekarze ograniczyli miejsca na studia.
Taka to dyskusja.
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 15:52:02 via Wykop
  • -1
@kot_gagarina: Ale o czym ty mówisz, ja dokładnie tak mam płacone, 0 za godzinowke i mam płacone tylko i wyłącznie za opisane badania ¯\(ツ)/¯

Mam płacone w najbardziej uczciwy sposób. Tak jak chirurdzy z % od procedury. To wam bando Januszy się to nie podoba bo jak pracujemy zbyt ciężko to za dużo wychodzi ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 23:30:28 via Wykop
  • -2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 14:54:15 via Wykop
  • 0
@kot_gagarina: Ale p--------y cep, jak napisałam działa to w systemie prywatnym bo już nie pracuje w systemie państwowym więc Ch****** mnie obchodzi na ile NFZ wycenia procedury.

Poza tym 14% lekarzy zarabia na podstawie tej minimalnej.
Reszta z nas negocjuje wolnorynkowo stawki.
To tak jak byś mówił że pensje w przemyśle są odgórnie sterowane cenami stali.
Strzela mnie od czytania tych wysrywów.
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 18:27:34 via Wykop
  • 0
@kot_gagarina: Dodaj żółte napisy do swoich wysrywów koniecznie.
drBatman - @kotgagarina:  Dodaj żółte napisy do swoich wysrywów koniecznie.

źródło: IMG_8789

Pobierz

2657

Ciężarnej na Madalińskiego podano maskę z tlenem. W środku był inny gaz - zmarła

Ciężarnej na Madalińskiego podano maskę z tlenem. W środku był inny gaz - zmarła

Kobieta zdrowa i w pełni sił zgłosiła się w połowie grudnia na drobny zabieg związany z ciążą. Za dwa miesiące miała rodzić.

bartisz89
z
ewarszawa.pl
dodany: 09.01.2026, 08:02:17
  • 638
  • #
    warszawa
  • #
    polska
  • #
    smierc
  • #
    szpital
  • #
    informacje
  • #
    wydarzenia
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 12:33:34 via Wykop
  • 3
@TeamBaza: Typowe, nie wiadomo jeszcze kto co zrobił a już winny jest lekarz. Równie dobrze mogły być źle oznakowane podłączone gazy.
Najważniejsze że jest już 100 komentarzy siejące hejt na lekarzy i ich zarobki:
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 12:34:06 via Wykop
  • -5
@ofiaralosu: A to już wiadomo że lekarz się pomylił? Czy na przykład g---o wiesz o podłączaniu gazów i obsłudze sprzętu na sali operacyjnej.
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 16:07:34 via Wykop
  • -1
@slawek-g1114: Ty to pewnie jeden z tych co nawet nie czytają artykułów tylko pienią się po tytule?
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 16:13:59 via Wykop
  • 0
@Vampire007: W sensie budowlańcy i nadzór techniczny co z----ł sprawę przy podłączy czy o co chodzi?
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 22:39:57 via Wykop
  • -4
@mecenas_dudala: O nie lekarz sobie między pacjentami przegląda internet, jak on śmie. Powinien się umartwiać żeby czasem jakiemuś randomowemu wykopkowi nie pękła d--a z zazdrości.
dr_Batman
dr_Batman 10.01.2026, 07:15:49 via Wykop
  • 0
@mecenas_dudala: A co przy tobie to oglądał?

@Klozapina A co ma do rzeczy co ty robisz w przerwie? Lekarz w przerwie nie pracuje i sobie może robić co chce ¯\(ツ)/¯
whos_your_daddy_snakegirl
whos_your_daddy_snakegirl
whos_your_daddy_snakegirl
09.01.2026, 05:40:30
  • 1708
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 287
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 16:10:33 via Wykop
  • 0
@Grubyzaur: Dysleksja to akurat jest legionem zaburzenie i trudność w nauce. Nie zwalnia z pracy nad rozwojem i edukacją, ale to tak jakbyś powiedział że jak ma się krótkowzroczność to nie zwalnia cię z czytania z tablicy ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Waradin
Waradin
Waradin
08.01.2026, 20:57:18
  • 7
W nawiązaniu do nagonki na Ukraińskich lekarzy uskutecznianej przez @dr_Batman i innych wykopowych medyków.
Ilu lekarzy z Ukrainy ma wytoczone postępowania dowolnego typu za błędy medyczne vs. ile takich postępowań mają Polacy? Ja już mam pierwsze odpowiedzi od AI.

Co wskazują dostępne dane i źródła:
Wielkopolska Izba Lekarska: Rzecznik odpowiedzialności zawodowej prowadził 11 spraw dotyczących lekarzy obcokrajowców (w tym z Ukrainy) od 2020 r., co stanowiło 1,09% wszystkich postępowań, i żadna nie dotyczyła
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 00:00:04 via Wykop
  • 0
@Waradin: Jak głupim trzeba być żeby coś takiego pisać? Lekarze na uproszczonych trybach nie są objęci odpowiedzialnością zawodową. Więc Rzecznik odpowiedzialności zawodowej nie może prowadzić spraw. Podlegają tylko pod prawo karne i Ministra.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 09.01.2026, 10:09:49 via Wykop
  • 0
@Waradin: Może dlatego że mnie zawołałeś? A potem wrzucasz wyborczą za paywallem.
  • Odpowiedz
Zaczytanaa
Zaczytanaa
08.01.2026, 16:03:27
  • 11
Zostałam sprowadzona na ziemię przez NFZ xD Ponad rok temu zapisałam się do okulisty na NFZ. Znalazłam Świętego Graala. Lekarka uprzejma, empatyczna, zleciła mi sporo badań, żeby niczego nie przeoczyć.
Na jedno bardziej specjalistyczne badanie na NFZ musiałam czekać prawie 8 miesięcy, ale wytrzymałam, bo zapewniła mnie, że pozostałe badania wyszły dobrze, a to badanie to tak dla jej sumienia, żeby miała pewność, że faktycznie nie mam jaskry. Badania zrobione. Wszystko git.
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 17:00:45 via Wykop
  • 1
@ly000: Przyszedł polityczny troll. Czytać nie umiesz? Lekarka jest, nawet jak rozumiem dobra, ale NFZ oszczędza i obciął kontrakt.

Więc co zmieni ilość lekarzy, jak NFZ nie podpisze kontraktu?

@Zaczytanaa Mówiłam już miesiące temu że NFZ ograniczy kontrakty i ilość wizyt na fundusz żeby ciąć koszty. Przykre. Pani doktor pewnie z braku kontraktu poszła do prywaty i lepiej na tym wyjdzie. Tylko pacjentów szkoda.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 17:22:05 via Wykop
  • 1
@Zaczytanaa: Niestety obecny rząd mocno prze do cichej prywatyzacji, mniejsza dostępność na NFZ, ograniczenie ilości i koszyka świadczeń. Ja na przykład uważam że sprzeciw społeczny miałby szansę zadziałać, gdyby społeczeństwo patrzyło w dobrą stronę. Obywatel ma prawo się domagać opieki zdrowotnej w ramach tego za co płaci. Niestety jak się temat podnosi że obcinają limity, to zaraz znajduje się temat zastępczy. Skoro rząd boi się niepopularnych reform jak podnosi się
  • Odpowiedz

41

Kolejne porodówki na Podkarpaciu zlikwidowane.

Kolejne porodówki na Podkarpaciu zlikwidowane.

Od 1 stycznia przestały działać oddziały w Lesku i Leżajsku. Powód to ekonomia i demografia w Leżajsku odbywał się średnio jeden poród naturalny na trzy dni, co generowało straty.

whos_your_daddy_snakegirl
z
rzeszow.wyborcza.pl
dodany: 07.01.2026, 08:22:39
  • 55
  • #
    polskapilka
  • #
    demografia
  • #
    dzieci
  • #
    macierzynstwo
  • #
    polska
  • #
    rozowepaski
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 08:00:32 via Wykop
  • -2
@zubrzpuszczy: A kto obecnie obsługiwał te nagłe przypadki położnicze?
szczeki32
szczeki32
szczeki32
07.01.2026, 15:16:20
  • 1
Tak myślę jak tu poprawić zarobki. Nie mam źle bo ok 6900 miesięcznie czasem 7100 itp. Myślę żeby się zapisać zaocznie na #elektroradiologia
Tam zarobki w sumie takie same ale jakieś szkolenia itp zmiana miejsc i można by poprawić sytuację. Ktoś studiował i pracuje w szpitalu, jakiejś klinice?

Albo wybrać drogę na skróty i iść na technik elektroradiologii tyle że tam zarobki mniejsze ale za to łatwiej pewnie zdać i
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:25:40 via Wykop
  • 1
@szczeki32: Rób studia. To jest zawód z przyszłością i perspektywa ¯\(ツ)/¯ lekka praca, dobre wynagrodzenie. W wielu miejscach nienormowany czas pracy i możliwość kontraktu. Obecnie coraz szybciej rozwijający się rynek
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:33:03 via Wykop
  • 0
@whos_your_daddy_snakegirl: Przecież technik radiologii musi pacjenta fizycznie położyć i przygotować do badania u fizycznie je wykonać ¯\(ツ)/¯ wam już się odkleja z tym myśleniem że AI wszystko zrobi. Jak na moje obecne doświadczenie to jedno wielkie g zrobi
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:57:04 via Wykop
  • 0
@whos_your_daddy_snakegirl: No no, AI to się przydaje do policzenia objętości a nie interpretowania badań. Obecnie nie mamy technologii żeby się komputery nie wieszały w polskich szpitalach, a wy chcecie AI która w 100% interpretuje obrazy radiologiczne. Jedno wielkie XD ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 16:58:43 via Wykop
  • 0
@tintanam: A kto beknie za błędy? Kto porozmawia z klinicystą? Kto za to zapłaci? Kto zrobi porównanie z badaniami poprzednimi?

Odklejone od realiów ¯\(ツ)/¯ zdążę przejść na ekonomiczną emeryturę zanim w Polsce ktoś będzie płacił miliardy na oprogramowanie AI w USA.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 16:58:58 via Wykop
  • 0
@whos_your_daddy_snakegirl: No no.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 21:39:00 via Wykop
  • 0
@francoisinho: A co ty wiesz o AI w radiologii co XD co ty wiesz o radiologii ;D
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 22:02:40 via Wykop
  • 0
@francoisinho: Napewno ¯\(ツ)/¯ pogadamy za 5 lat. Jak AI będzie najwyżej liczyć objętość zmian w płucach.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 22:06:13 via Wykop
  • 0
@RedBaron: RISy i PACSy są robione przez jednak przez europejskich i polskich dostawców i support jest w UE. Ale jest robiony na sprzęcie i utrzymaniu najniższej ceny i oporu xD

Szpitale cebulą kasę żeby mieć działające komputery, stacje czy aparaty a wszystkim wykopkom się wydaje że będzie dawać dziesiątki milionów na systemy.
  • Odpowiedz

401

Kontrola szpitala w Tworkach: ponad 200 pacjentów pod opieką jednego lekarza

Kontrola szpitala w Tworkach: ponad 200 pacjentów pod opieką jednego lekarza

Kontrola CMKP potwierdziła zaniedbania i nieprawidłowości, do których dochodziło w szpitalu psychiatrycznym w Tworkach. O problemie zaalarmowali media lekarze rezydenci z placówki.

Bobito
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 07.01.2026, 20:01:40
  • 80
  • #
    psychiatria
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    informacje
  • #
    nfz
  • #
    szpital
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 20:19:42 via Wykop
  • 14
Ważne że jak lekarze się będą zwalniać to żeby ktoś napisał że to wina zarobków, a nie dramatycznych warunków pracy i niebezpiecznie niskiej obstawy.
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johann_10
johann_10
06.01.2026, 21:50:08
  • 61
Mediana dla lekarza na kontrakcie w randomowym szpitalu w Gdańsku: prawie 40k na b2b.

A plebs dalej łyka bajki, że średnie zarobki w tym zawodzie to wcale nie są bardzo duże i że wysokie stawki to ma tylko mniej niż 1% wybitnych specjalistów xD

Nie dziwi gatekeeping w tej branży i perfekcyjna reglamentacja strumieni nowych osób w zawodzie.

Podłoga
johann_10 - Mediana dla lekarza na kontrakcie w randomowym szpitalu w Gdańsku: prawie...

źródło: IMG_4064

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 06.01.2026, 22:26:20 via Wykop
  • 5
@johann_10: Uwielbiam takie statystyki i dane z d--y, dyrektorzy zawsze wysrywaja takie dane a jak się wystąpi do nich w trybie dostępu do informacji publicznej to nagle się okazuje ze nie 40, a 20k i to licząc za wymiar etatu.

Mi się to bardziej podoba zestawienie ilu mamy lekarzy, a ile pielęgniarek. Dobrze że ładujemy całą kasę w nadprodukcję lekarzy, a pielęgniarki masowo robią dyplomy lekarzy na studiach na Ukrainie.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 09:28:44 via Wykop
  • 2
@ja_kasztan: Tak, długość i ciężkość zdobywania umiejętności wpływa na oczekiwaną wysokość wynagrodzenia, tu jest 13 lat, wstyd ze trzeba ci to tłumaczyć.

Obecnie średnia to 9k brutto na UOP, na kontrakcie wiec to jest 2,2 bez prawa do urlopu i chorobowego. Po co klamiesz?

Klasyczny strzał z d--y bez żadnych podstaw i z manipulacją i kłamstwem w treści. Nie wiem co chcesz reprezentować takimi komentarzami.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 11:53:03 via Wykop
  • 2
@jacekparowka: Ale czemu robisz kurtyzanę z logiki? Bez specjalizacji takich zarobków nie ma.
A jak chce się specjalizację to trzeba odrobić 5/6 lat pańszczyzny w szpitalu za średnią krajową i obowiązek 200h pracy.

Więc tak 13 lat i skończ p-------ć.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:06:21 via Wykop
  • 1
@jacekparowka:
Zastanawia mnie co chcesz osiągnąć tym strzałem z d--y na podstawie danych z d--y?

To moja wina że w Polsce ludzie kształcą się z g---o studiów i mają g---o prace?
Oczywiście że męczennicy, mamy wśród rezydentów najwyższy odsetek mobbingu i łamania prawa pracy w tym kraju.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:24:28 via Wykop
  • 1
@jacekparowka:
Ale komu? Czyj poklask próbujesz zdobyć? Na kim robi wrażenie średnia krajowa dla wysoko wykształconego specjalisty? Na ludziach bez wykształcenia i przydatnego zawodu?

Na rozsądnych, wykształconych ludziach, bądź przedstawicielach wysoko cenionych zawodów technicznych i fizycznych taka kwota nie robi wrażenia ¯\(ツ)/¯

Ba w innym poście ktoś ci napisze że za 9k brutto w Januszexie to nie ma się
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 11
  • Strona 1 z 11
  • >

Pani Batman

  • Obawiam się że nie mam poczucia humoru.
  • Mordor
  • cutthroatbitch@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.09.2021

    Komentator
  • VIP
    od 12.01.2025

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2016

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 19.02.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.03.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 26.04.2016

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 01.09.2025

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking