Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko260
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dr_Batman

dr_Batman

Dołączył 11 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 40520
  • Znaleziska 21146
  • Mikroblog 19374
  • Obserwujący 224
  • Obserwowane 62

41

Kolejne porodówki na Podkarpaciu zlikwidowane.

Kolejne porodówki na Podkarpaciu zlikwidowane.

Od 1 stycznia przestały działać oddziały w Lesku i Leżajsku. Powód to ekonomia i demografia w Leżajsku odbywał się średnio jeden poród naturalny na trzy dni, co generowało straty.

whos_your_daddy_snakegirl
z
rzeszow.wyborcza.pl
dodany: 07.01.2026, 08:22:39
  • 55
  • #
    polskapilka
  • #
    demografia
  • #
    dzieci
  • #
    macierzynstwo
  • #
    polska
  • #
    rozowepaski
dr_Batman
dr_Batman 08.01.2026, 08:00:32 via Wykop
  • -2
@zubrzpuszczy: A kto obecnie obsługiwał te nagłe przypadki położnicze?
szczeki32
szczeki32
szczeki32
07.01.2026, 15:16:20
  • 1
Tak myślę jak tu poprawić zarobki. Nie mam źle bo ok 6900 miesięcznie czasem 7100 itp. Myślę żeby się zapisać zaocznie na #elektroradiologia
Tam zarobki w sumie takie same ale jakieś szkolenia itp zmiana miejsc i można by poprawić sytuację. Ktoś studiował i pracuje w szpitalu, jakiejś klinice?

Albo wybrać drogę na skróty i iść na technik elektroradiologii tyle że tam zarobki mniejsze ale za to łatwiej pewnie zdać i
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:25:40 via Wykop
  • 2
@szczeki32: Rób studia. To jest zawód z przyszłością i perspektywa ¯\(ツ)/¯ lekka praca, dobre wynagrodzenie. W wielu miejscach nienormowany czas pracy i możliwość kontraktu. Obecnie coraz szybciej rozwijający się rynek
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:33:03 via Wykop
  • 0
@whos_your_daddy_snakegirl: Przecież technik radiologii musi pacjenta fizycznie położyć i przygotować do badania u fizycznie je wykonać ¯\(ツ)/¯ wam już się odkleja z tym myśleniem że AI wszystko zrobi. Jak na moje obecne doświadczenie to jedno wielkie g zrobi
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:57:04 via Wykop
  • 0
@whos_your_daddy_snakegirl: No no, AI to się przydaje do policzenia objętości a nie interpretowania badań. Obecnie nie mamy technologii żeby się komputery nie wieszały w polskich szpitalach, a wy chcecie AI która w 100% interpretuje obrazy radiologiczne. Jedno wielkie XD ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 16:58:43 via Wykop
  • 0
@tintanam: A kto beknie za błędy? Kto porozmawia z klinicystą? Kto za to zapłaci? Kto zrobi porównanie z badaniami poprzednimi?

Odklejone od realiów ¯\(ツ)/¯ zdążę przejść na ekonomiczną emeryturę zanim w Polsce ktoś będzie płacił miliardy na oprogramowanie AI w USA.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 16:58:58 via Wykop
  • 0
@whos_your_daddy_snakegirl: No no.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 21:39:00 via Wykop
  • 0
@francoisinho: A co ty wiesz o AI w radiologii co XD co ty wiesz o radiologii ;D
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 22:02:40 via Wykop
  • 0
@francoisinho: Napewno ¯\(ツ)/¯ pogadamy za 5 lat. Jak AI będzie najwyżej liczyć objętość zmian w płucach.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 22:06:13 via Wykop
  • 0
@RedBaron: RISy i PACSy są robione przez jednak przez europejskich i polskich dostawców i support jest w UE. Ale jest robiony na sprzęcie i utrzymaniu najniższej ceny i oporu xD

Szpitale cebulą kasę żeby mieć działające komputery, stacje czy aparaty a wszystkim wykopkom się wydaje że będzie dawać dziesiątki milionów na systemy.
  • Odpowiedz

402

Kontrola szpitala w Tworkach: ponad 200 pacjentów pod opieką jednego lekarza

Kontrola szpitala w Tworkach: ponad 200 pacjentów pod opieką jednego lekarza

Kontrola CMKP potwierdziła zaniedbania i nieprawidłowości, do których dochodziło w szpitalu psychiatrycznym w Tworkach. O problemie zaalarmowali media lekarze rezydenci z placówki.

Bobito
z
rynekzdrowia.pl
dodany: 07.01.2026, 20:01:40
  • 80
  • #
    psychiatria
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    informacje
  • #
    nfz
  • #
    szpital
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 20:19:42 via Wykop
  • 14
Ważne że jak lekarze się będą zwalniać to żeby ktoś napisał że to wina zarobków, a nie dramatycznych warunków pracy i niebezpiecznie niskiej obstawy.
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johann_10
johann_10
06.01.2026, 21:50:08
  • 62
Mediana dla lekarza na kontrakcie w randomowym szpitalu w Gdańsku: prawie 40k na b2b.

A plebs dalej łyka bajki, że średnie zarobki w tym zawodzie to wcale nie są bardzo duże i że wysokie stawki to ma tylko mniej niż 1% wybitnych specjalistów xD

Nie dziwi gatekeeping w tej branży i perfekcyjna reglamentacja strumieni nowych osób w zawodzie.

Podłoga
johann_10 - Mediana dla lekarza na kontrakcie w randomowym szpitalu w Gdańsku: prawie...

źródło: IMG_4064

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 06.01.2026, 22:26:20 via Wykop
  • 5
@johann_10: Uwielbiam takie statystyki i dane z d--y, dyrektorzy zawsze wysrywaja takie dane a jak się wystąpi do nich w trybie dostępu do informacji publicznej to nagle się okazuje ze nie 40, a 20k i to licząc za wymiar etatu.

Mi się to bardziej podoba zestawienie ilu mamy lekarzy, a ile pielęgniarek. Dobrze że ładujemy całą kasę w nadprodukcję lekarzy, a pielęgniarki masowo robią dyplomy lekarzy na studiach na Ukrainie.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 09:28:44 via Wykop
  • 2
@ja_kasztan: Tak, długość i ciężkość zdobywania umiejętności wpływa na oczekiwaną wysokość wynagrodzenia, tu jest 13 lat, wstyd ze trzeba ci to tłumaczyć.

Obecnie średnia to 9k brutto na UOP, na kontrakcie wiec to jest 2,2 bez prawa do urlopu i chorobowego. Po co klamiesz?

Klasyczny strzał z d--y bez żadnych podstaw i z manipulacją i kłamstwem w treści. Nie wiem co chcesz reprezentować takimi komentarzami.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 11:53:03 via Wykop
  • 2
@jacekparowka: Ale czemu robisz kurtyzanę z logiki? Bez specjalizacji takich zarobków nie ma.
A jak chce się specjalizację to trzeba odrobić 5/6 lat pańszczyzny w szpitalu za średnią krajową i obowiązek 200h pracy.

Więc tak 13 lat i skończ p-------ć.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:06:21 via Wykop
  • 1
@jacekparowka:
Zastanawia mnie co chcesz osiągnąć tym strzałem z d--y na podstawie danych z d--y?

To moja wina że w Polsce ludzie kształcą się z g---o studiów i mają g---o prace?
Oczywiście że męczennicy, mamy wśród rezydentów najwyższy odsetek mobbingu i łamania prawa pracy w tym kraju.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 07.01.2026, 15:24:28 via Wykop
  • 1
@jacekparowka:
Ale komu? Czyj poklask próbujesz zdobyć? Na kim robi wrażenie średnia krajowa dla wysoko wykształconego specjalisty? Na ludziach bez wykształcenia i przydatnego zawodu?

Na rozsądnych, wykształconych ludziach, bądź przedstawicielach wysoko cenionych zawodów technicznych i fizycznych taka kwota nie robi wrażenia ¯\(ツ)/¯

Ba w innym poście ktoś ci napisze że za 9k brutto w Januszexie to nie ma się
  • Odpowiedz

451

"Fałszywe dokumenty i miliony na kontach. Ośmiu Ukraińców przed sądem"

"Ośmiu obywateli Ukrainy stanie przed sądem za pranie pieniędzy i udział w grupie przestępczej fałszującej dokumenty."

paramedix
z
rzeszow112.pl
dodany: 06.01.2026, 07:40:48
  • 85
  • #
    polska
  • #
    przemysl
  • #
    policja
  • #
    prawo
  • #
    ukrainiec
  • #
    oszustwo
dr_Batman
dr_Batman 06.01.2026, 10:56:17 via Wykop
  • 28
Ufff dobrze że w naszym kraju można zostać lekarzem jak się przyjedzie z UA na dokumenty których prawdziwości, według słów samej Minister Zdrowia, nikt nie sprawdza.
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 06.01.2026, 18:23:34 via Wykop
  • -1
@powsinogaszszlaja: Wystarczy że wrzuci opis rezonansu do Google tłumacz i do przodu. A ty się nawet nie dowiesz bo w wyniku wpisze spolszczone nazwisko ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 06.01.2026, 18:49:46 via Wykop
  • -1
@powsinogaszszlaja: Ale co ty mi tłumaczysz co najmniej jakby tak się nie działo naprawdę ¯\(ツ)/¯
gimnazjumqqq
gimnazjumqqq
05.01.2026, 20:29:15
  • 57
W roku 2026 pacjenci stracili praktycznie dostęp do nowoczesnego, małoinwazyjnego leczenia operacyjnego chorób kręgosłupa. Zmniejszenie wyceny procedur z użyciem metod małoinwazyjnych przez NFZ cofnęło neurochirurgię kręgosłupa praktycznie do czasów Edwarda Gierka. Brawo

#polityka #medycyna #nfz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 20:30:54 via Wykop
  • 33
@gimnazjumqqq: Najważniejsze że wreszcie neurochirurdzy zaczną zarabiać mniej. Widocznie ból d--y o pensje neurochirurgów być większy niż ból kręgosłupa.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 20:36:10 via Wykop
  • 27
@Hissis: Ale operację dalej będą tylko starsza bardziej inwazyjną metodą. Nikt nie będzie się bawił w trudniejszą operację, wymagającą więcej czasu za 30% mniej kasy ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 21:19:44 via Wykop
  • 14
@dr3vil: A ty kiedy ostatnio pracowałeś za darmo ku chwale potrzebujacych? Wszystkim wolno pracować tam gdzie płacą więcej, z wyjątkiem lekarzy. Ok hipokryzja poziom wykop.

Każdy lekarzy pracuje dla pieniędzy. Bo na tym polega PRACA.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 21:46:43 via Wykop
  • 5
@dr3vil: @LuznaPusi
Kto mówi o szkodzeniu? 20 lat temu operowali starym typem zabiegów i pomagali ludziom. Jak rząd nie płaci wam za leprze zabiegi to czyja to wina, lekarza bo nie chce dokładać z własnej kieszeni? Was już do reszty potrzepało
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 06.01.2026, 10:27:11 via Wykop
  • 2
@dr3vil: Niesamowite fikołki wyczyniasz. Analogii nie ma tu żadnej bo to nie jest operacja ratująca życie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
addddd
addddd
30.09.2025, 05:44:35
  • 1467
Kochani, jakiś czas temu pytałam się Was czy warto iść na medycynę w wieku 28 lat…wszyscy wyrazili się jasno, że tak. No i zgadnijcie co… zlożyłam dokumenty, dostałam się i dzisiaj oficjalnie zaczynam 1 dzień studiów (。◕‿‿◕。) przede mna wykłady! A jutro anatomia i prosektorium między innymi (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞

#medycyna #studia #studbaza
  • 171
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 03.01.2026, 09:21:01 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: Ale o czym ty do mnie piszesz, pracowałam po nocach całe studia i akurat ja to się nauczyłam w rok i dostałam na medycynę xD
Nie wiem w wogole z jakiej d--y wytrzasnąłeś całą swoją wypowiedź. Na urojenia są leki.

Ogólnie to życzę powodzenia. Ale jak cię system wydupczy za te 7 lat jak będziesz chciał iść na speckę wspomnisz sobie moje komentarze ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.01.2026, 18:55:16 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: Ale wiesz że w Polsce obecnie po prawidłowym liczeniu (analogicznym jak na zachodzie) oraz po dopuszczeniu lekarzy ze wschodu mamy ok 4,2? A za 5 lat przegonimy liczbę lekarzy w Niemczech?

No i co widzisz nie tak z tym stwierdzeniem? Moja praca to nie był pełen etat i była to praca nocami. Oraz znacząco odbiło się na mojej edukacji, więc musiałam dużo nadrobić i ciężej pracować również po studiach.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.01.2026, 18:56:00 via Wykop
  • 0
@Brzydka_i_niechciana: Mówię o studiach pseudo lekarskich na neomedycznych uczelniach gdzie praktycznie płacisz za dyplom ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.01.2026, 22:49:33 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: Bo ograniczają ilość rezydentur i pchają na rekrutacje z pozarezydenckiego ¯\(ツ)/¯ zwiększa się też ilość miejsc doktoranckich celowanych dla kogoś i miejsc których nawet jak dostaniesz to szpital cię nie weźmie w dochodowych specjalizacjach.

OECD to dane z 2023 roku i nie uwzględniają tysięcy Ukraińców którzy nagle pojawili się w systemie. NIL podaje więcej, a oni mają dostęp do rejestrów PWZ

Możesz sobie być odklejony i uważać że stawki
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.01.2026, 23:37:12 via Wykop
  • 0
@Brzydka_i_niechciana: Nie, tylko część lekarzy będzie zarabiać lepiej niż większość absolwentów. A musisz w-----ć z życiorysu 13 lat życia.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.01.2026, 23:51:30 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: Nie są wyższe, w wielu specjalizacjach stoją od lat, a obecnie jest obniżenie bo wyceny wielu świadczeń spadają. Chyba że mówisz o ustawie podwyżkowe i tych kilku stówach raz do roku.

To będzie dokładnie taka stawka jak klasa średnia tylko ty wywalisz 13 lat życia żeby to osiągnąć i to jak będziesz miał szczęście że specjalizacja. I będziesz na ten poziom klasy średniej robił na kontrakcie bez prawa do
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 04.01.2026, 23:55:34 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: W których krajach? We wszystkich krajach które robiły to co Polska doszło do spadków stawek lekarzy nisko wykwalifikowanych, utrudnień w dostępie do specjalizacji, pojawiło się bezrobocie absolwentów. duże emigracja za specjalizacją oraz spadek prestiżu zawodu i jakości absolwentów.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 00:02:05 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: Żadna kwota mi nie zwróci 13 lat życia ¯\(ツ)/¯ i żadna nie będzie tego warta.

Ale większość lekarzy mówi że osiadłaby na jednym etacie za trzy średnie krajowe. Czego rząd kategorycznie odmawia. Bo jak na wmawianie wszystkim że lekarze to zarabiają po 100k to mają straszny problem żeby dać im na UOP więcej niż obecne 11k
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 00:25:14 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: W Czechach jest trzy. W Szwecji zarobki są ogólnie wysokie. W UK mają obecnie protesty i strajki z uwagi na brak dostępu do specjalizacji. A w Hiszpanii mają niskie zarobki, największą produkcję lekarzy i wysokie bezrobocie absolwentów.

To anestezjolog który zrobił speckę wręcz w platynowych czasach dla anestezjologii. Mieliśmy największy niedobór w Europie i największy gatekeeping przy egzaminie. Teraz mamy po 40 rezydentów anestezji na szpital i największą produkcję
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 00:56:48 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah: Skąd masz dane? Jest za późno żeby chciało mi się szukać reprezentatywnych danych, według Chata średnio radiolog w Hiszpanii robi za 2,5 średniej na etat.
Za to bez specjalizacji zarabiasz minimalną.

Przecież dokładnie o to chodzi, nasze trzy to dalej mniej niż dwie Niemieckie. A ceny mamy wyższe ¯\(ツ)/¯
Poza tym pytasz mnie ile byśmy chcieli, to ci pisze że chcielibyśmy trzy średnie a ty pytasz dlaczego mielibyśmy tyle
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 05.01.2026, 01:21:19 via Wykop
  • 0
@ArthurCallah:
"nie taplac się w wyścigu szczurów"
Serio? Na specjalizacji masz nie tylko wyścig szczurów ale też cyrk razem z całą karawaną na końcu której będziesz całować dupe jakiegoś Włodarza, nadepnie cię jakiś pociotek czy syn ordynatora, a na sam koniec zagonią cię do roboty żebyś zrobił wszystko to czego nie zrobili oni bo były zajęci odwalaniem szopki. I będziesz miał jeszcze 5 lat przywiązania bez możliwości ucieczki (✌ ゚ ∀
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
02.01.2026, 21:57:43
  • 104
✨️ Jak podjąć decyzję o przyszłości zawodowej? Ⓘ
Cześć,
Piszę do osób z doświadczeniem na rynku pracy.

Mam 19 lat i stoję przed trudnym wyborem: iść do pracy, na studia, czy zrobić coś innego. Po szkole mogę liczyć tylko na minimalne wynagrodzenie, choć w jednym korpo przyjmują osoby takie jak ja. Praca to głównie nocne zmiany, zarobki około 5500 zł na rękę – bardzo przyzwoicie jak na start, ale nie wiem, czy pracowanie tam całe
  • 235
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 03.01.2026, 13:14:10 via Wykop
  • 3
@mirko_anonim: Idź na technika radiologii, jak jesteś ogarnięty jeszcze na studiach znajdziesz prace, a po studiach 10k na luzie ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Varesi
Varesi
02.01.2026, 17:44:30
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 02.01.2026, 19:28:01 via Wykop
  • 1
@TimeIsImportantAndIamAClock: Zawsze bawi mnie ten argument, zwłaszcza na oddziałach gdzie jest 10 pielęgniarek i 1 lekarz który z--------a ja dziki a pielęgniarki piją kawę ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz

364

Prezydent nie zgodzi się na otwarcie furtki do adopcji dzieci przez pary LGBT

Prezydent nie zgodzi się na otwarcie furtki do adopcji dzieci przez pary LGBT

Przyjęty przez rząd projekt ustawy o statusie osoby najbliższej przenosi przywileje małżeńskie na związki partnerskie; nie ma na to zgody prezydenta powiedział w dniu 30 grudnia 2025 roku szef gabinetu prezydenta Karola Nawrockiego Paweł Szefernaker.

VoxClamantisInDeserto
z
wszystkoconajwazniejsze.pl
dodany: 31.12.2025, 16:06:28
  • 222
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    lgbt
  • #
    4konserwy
  • #
    dzieci
  • #
    zwiazki
dr_Batman
dr_Batman 31.12.2025, 22:55:23 via Wykop
  • 3
@kris-komar: Dla tych ludzi co są już rodzicami tego dziecka? Bo przecież wiesz że chodzi o przysposobienie przez drugiego partnera w wypadku gdy dziecko jest biologicznym dzieckiem drugiego prawda? Prawda?
PrzyjaznyMireczek
PrzyjaznyMireczek
PrzyjaznyMireczek
30.12.2025, 23:02:25
  • 0
Lekarze żądają podwyżek od 1 stycznia. Nowe, nie znałem. Tu by pasował ten mem którego nie chce mi się teraz szukać, "A ty jesteś bezczelny, wiesz?"

#lekarze #nfz #medycyna #sluzbazdrowi
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 31.12.2025, 14:29:27 via Wykop
  • 2
@PrzyjaznyMireczek: Z jakiej d--y to wytrzasnąłeś?
  • Odpowiedz

6

Państwowa Inspekcja Pracy chce krzywdzić biednych lekarzy!

Państwowa Inspekcja Pracy chce krzywdzić biednych lekarzy!

Większość zabiegowców czy radiologów z dnia na dzień odejdzie do podmiotów prywatnych, bo na umowie o pracę nie będą mogli otrzymywać takich wynagrodzeń, jakie mają obecnie. Albo zażądają pensji 100 tys. zł miesięcznie

PIAN--A_A--KTYWNA
z
pulshr.pl
dodany: 30.12.2025, 08:52:35
  • 19
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
  • #
    praca
  • #
    pracbaza
  • #
    prawo
dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 10:04:41 via Wykop
  • -4
Naczelny propagandysta?

Radiolodzy pracują w wielu placówkach opisując badania z różnych podmiotów i prywatnych i państwowych. Zarabiała ryczałt od opisanego badania.

Nikt z nas nie chce pracować na UOP. Bo mamy najuczciwszy stosunek wynagrodzenia - do pracy bo zarabiamy dokładnie tyle ile zrobimy.

Ale co kogo obchodzi prawda, wystarcza kłamstwa i manipulacje politycznego trolla.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 10:05:37 via Wykop
  • -4
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: Wystarczy że jest spółka która dostarcza opisy radiologiczne ¯\(ツ)/¯

Radiolodzy będą mieli dosłownie 0 problemu żeby zniknąć ze szpitali.
dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 10:06:04 via Wykop
  • -5
@ragnarok-asgartus: Jakie europejskie standardy? W wielu krajach radiolodzy pracują zadaniowo na kontraktach.
dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 15:23:37 via Wykop
  • -5
@ragnarok-asgartus: To są wasze urojenia z nakładającymi się godzinami ¯\(ツ)/¯ powtarzacie jakieś frazesy a potem się dziwicie że nie chce mi się was szanować w dyskusji.

Ale tak, lekarze w większości specek pracują w różnych miejscach. W wielu krajach jest nawet łączenie prywatnej praktyki z zabiegami w szpitalach państwowych ¯\(ツ)/¯

Wy po prostu g---o wiecie o medycynie i o świecie a w wasze wysrywy wierzą tylko równie ograniczeni czytelnicy
dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 16:45:37 via Wykop
  • -3
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: Jest mnóstwo placówek prywatnych ¯\(ツ)/¯ nie mogę się doczekać tego AI w radiologii, patrzę patrzę i na razie słabo
dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 16:55:23 via Wykop
  • -4
@mlotek_to_uniwersalna_odpowiedz: ja dostaje wielokrotnie więcej w prywacie niż dostawałam na NFZ ¯\(ツ)/¯

Znajomi chirurdzy i ortopedzi operują w prywatnych szpitalach i centrach za genialne pieniądze. A do szpitala przychodzą hobbystycznie. Jak przyjdzie nam wszystkim wybierać to wybór będzie prosty. Nie pozdrawiam
giorgioborgio
giorgioborgio
30.12.2025, 15:54:01
  • 2
#zdrowie #medycyna Może przyjdzie taki moment, że lekarzy zastąpi AI, której wrzucisz suche wyniki, a ona postawi diagnozę w sekundę i wykona zabieg za pomocą robota da Vinci?
giorgioborgio - #zdrowie #medycyna Może przyjdzie taki moment, że lekarzy zastąpi AI,...

źródło: davinci-9fa9d68d39ec6de66ff51db26536f2a4

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 30.12.2025, 16:25:58 via Wykop
  • 0
@giorgioborgio: Jaki radiolog: hahahahaha. Dobre ;D
  • Odpowiedz

243

NFZ obniży część wycen od nowego roku

NFZ obniży część wycen od nowego roku

Narodowy Fundusz Zdrowia od nowego roku obniży wyceny czterech popularnych świadczeń medycznych - dowiedział się dziennikarz RMF FM Michał Dobrołowicz. Chodzi o pieniądze, które szpitale otrzymują za wykonane zabiegi i badania. NFZ tłumaczy to koniecznością urealnienia stawek

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 28.12.2025, 08:09:49
  • 156
  • #
    nfz
  • #
    szpital
  • #
    zdrowie
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 10:24:47 via Wykop
  • -13
@dziacha: Twierdzę że każdy szanujący się pracownik wybierze lepsze warunki pracy niezależnie od sytuacji na rynku.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 10:32:40 via Wykop
  • -17
@CzarnyOlek: A stąd że wiem ile wynosi koszt radiologa, roboczy czas obsługi pracowni, koszt aparatu, amortyzacji i koszty lokalowe.

Coś ci dzwoni ale nie wiesz co. Voxel jest spółka zewnętrzna, prywatną, co z tego że świadczy kontraktowe świadczenia dla szpitala skoro to podmiot prywatny. Oni na podstawie kontraktu udzielają świadczeń szpitalom i podmiotom na wykonywanie badań obrazowych. Dla nich nie ma znaczenia ile wyceni NFZ, tylko ile mają w kontrakcie
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 11:14:42 via Wykop
  • -12
@has-kr: Tylko ablacja i nie tylko dla lekarzy ale też dla szpitali. Zaraz się okaże że nie ma za co utrzymać interny, jak kardiologia inwazyjna przyniesie 15% mniej .
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 13:57:11 via Wykop
  • -9
@mathmed: Oczywiście że się zmniejszy. Jak szpital będzie musiał dokładać do badań szpitalnych, to będzie pacjentów odsyłał ambulatoryjnie.

@sylwke3100 Nie i nie.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 14:00:54 via Wykop
  • -6
@sylwek2k: No I? Umiesz czytać? MR stopy told 900zł a gdybyś chciał dodać znieczulenie dziecka do badania wyszłoby koło 2k, a NFZ wycenia to badanie za 500 nawet jak jest to małe dziecko w znieczulenie ogólnym ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 14:01:43 via Wykop
  • -8
@Na-100-pomyslow-1-wypali: Tobie się wydaje że NFZ kupuje rezonans za 14 milionów do szpitala? Na tym chyba koniec rozmowy, bo zdążyłeś mi ubliżyć a nie masz pojęcia o czym mówisz.

Ta firma a raczej spółka dostaje miliony dotacji od państwa na rozwój wszystkiego z dopiskiem AI. Więc jak chcesz ją wyciągać jako przykład dochodów z badań obrazowych w ramach lecznictwa szpitalnego to jesteś ograniczony.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 14:23:18 via Wykop
  • -7
@sylwek2k: Te 900zł jest w cenniku który sam wrzuciłeś. Sprawdź sobie ilu kosztuje sedacja do badania i skończ p-------ć.

Jezu ty myślisz że jak jest hurtowy kontrakt to spada koszt badania czy jego cena.
Z kim ja rozmawiam.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 14:28:07 via Wykop
  • 0
@gerokSQ: Państwo powinno płacić za rzeczy tyle ile kosztują plus marża ¯\(ツ)/¯ Tymczasem oni obniżą wycenę czegoś co jest często jedynym realnym zyskiem szpitala, podwyższając wycenę innych procedur które nie pokryją deficytu. Czyli znowu państwo oszczędza na pacjentach i robi tak żeby opinii publicznej się wydawało że robią dobrze.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:03:39 via Wykop
  • -6
@sylwke3100: Bardzo ciekawe jest jak rzucasz tekstami o podstawowych prawach ekonomii. Przypomnij mi kim jesteś z wykształcenia i zawodu?
Bo ja jestem radiologiem i ja wiem jako fakt z codziennej praktyki że placówki prywatne wykonują więcej badań planowych i są to krótsze i szybsze badania ( ͡° ʖ̯ ͡°)
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:05:33 via Wykop
  • -5
@vostok: Ciekawe bo niektóre badania to mają 280zł kosztu samego radiologa ( ͡° ʖ̯ ͡°) i to nie licząc zespołu dwóch techników i pielęgniarki.
A i aparatu za 14 milionów.

Ani kosztu obsługi PACS i RIS.

Coś jeszcze gdzieś widziałeś laiku?
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:07:06 via Wykop
  • -5
@stan-tookie-1: Jak nie odróżniasz kosztu od ceny to ja nie wiem o czym my mamy dyskutować.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:08:41 via Wykop
  • -4
@tellet: Szpitale jakoś na całym świecie przynoszą zyski, rozwijają się, inwestują w sprzęt i kadry. Jedyny system w którym szpital nie przynosi zysku to taki jak w Polsce, czyli niedofinansowany.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:22:58 via Wykop
  • -7
@yetix: Tak, przecież właśnie to napisałam ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Tylko że na części badań które mają w pracowniach w szpitalach mają wysoką marżę w porównaniu z wyceną NFZ bo to Kontrakt między nimi a szpitalem. I o tym pisze. Jak chcemy rozmawiać o rentowności badań to nie podawajcie za przykład spółki inwestującej na różnych frontach i mającej dochody z różnych rodzajów świadczeń.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:28:45 via Wykop
  • -4
@stan-tookie-1: Jprdl. Poważne rozmowy na poważnym portalu, a ludziom trzeba tłumaczyć czym jest cena, marża i koszt. Oczywiście że koszt wykonania badania jest niższy, bo placówka musi zarobić. A medicover przychód uzyskuje z abonamentów i badania obrazowe są tylko działalnością uzupełniającą więc nie mają tam modelu ani cen nastawionych na zysk, bo większość pracy tych pracowni jest finansowanych z abonamentów a nie cennika badań ( ͡° ʖ̯ ͡
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:32:18 via Wykop
  • -3
@stan-tookie-1: Tobie się wydaje że szpital z 20milionow długu i nie zapłaconymi wykonaniami za 2025 będzie stawiał sobie i miał spłaconą pracownię MR za 14 milionów? A potem nie będzie miał marży z badań? XD
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 15:34:17 via Wykop
  • -3
@tellet: Np w Niemczech, Norwegii, Francji, a żeby dalej nie szukać to w Czechach. Na procedurach, jak każde przedsiębiorstwo, wykonują usługi za które dostają wynagrodzenie które obejmuje koszt i marżę. Reszta jest dochodem szpitala który może być inwestowany w rozwój.

Ale nie, w Polsce trzeba mieć wycenę w wysokości połowy kosztów, jak na internie i med nuklearnej. Badanie za 1k a odczynnik kosztuje 2k
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 17:21:12 via Wykop
  • 2
@stan-tookie-1: Pracuje w jednym z takich szpitali we Wrocławiu i nie masz pojęcia o czym mówisz. Rozumujesz na chłopski rozum. W szpitalu badania są teudniejsze, wymagają więcej czasu, znieczuleń, premedytacji, większego zespołu a ty chcesz niższy koszt bo tobie się wydaje że jak szpital dostał jakiś aparat od WOŚP to jest na czysto. Ludzie naprawdę, jak ja się na czymś nie znam to trzymam mordę cicho w dyskusji ( ͡
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 17:21:39 via Wykop
  • -2
@CzarnyOlek: Jprd wiem że ma, ale ma też inne gałęzie przychodu, a wy podajecie to jako przykład.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 17:28:33 via Wykop
  • -2
@sylwke3100: No i co z tego że mają przyjęcia i badania z SORu co? Co z tego merytorycznie i jak to wpływa na to o czym mówię co Sylwke? Bo ja na przykład wiem, że to wymaga drugiego zespołu co daje wyższe koszty, wyższe zużycie sprzętu i dużo wyższy koszt kontraktów na serwis. A nie przekłada się bezpośrednio na dwa razy wyższe przychody pracowni.

Ja bym się z tobą nie
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 17:31:48 via Wykop
  • -4
@GeraltRedhammer: No no, zobaczymy jak się będą bawić pacjenci jak będą ze szpitala odsyłani na ambulatoryjne TK do kolejki ¯\(ツ)/¯

Ja na tym nie stracę.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 17:33:36 via Wykop
  • -1
@vostok: A ile ma być warty opis badania onkologicznego? Które wymaga 13 lat edukacji i zajmuje godzine? Tyle ile duża cztery sery na mieścić?
W Polsce jak zwykle jak w lesie. Słowo daje mam nadzieję że każdy z was kiedyś zakosztuje opisu randoma z Ukrainy za pół ceny i zrozumie różnice.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 18:04:37 via Wykop
  • -1
@stan-tookie-1: XD to czy on działa to widzi tylko radiolog jak opisuje twoje badanie jakość i rozdzielczości jak na ekranie nokii 3310, przy CT ilości promieniowania 4x takiej jak nowoczesne aparaty. Słowo daje skończ te dyskusje.
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 18:06:35 via Wykop
  • 0
@vostok: To idź opisywać te badania jak jesteś taki mądry. Wszyscy jesteście mądrzy, jak mówię, a potem do radiologów jak ja trafiają pacjenci po kilku opisach pisanych przez ludzi co im się wydaje że każdy może napisać ME stawu ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 18:49:25 via Wykop
  • 0
@vostok: Co ci niby zmyślam? Ile zajmuje opis kolana po trzech zabiegach i rekonstrukcji? Ile zajmuje opis stawu po urazie lub z guzem?
G---o wiesz w temacie.

To lepiej jeszcze obniżyć stawki żeby się bardziej starać.
To chcesz jakości czy żeby było tanio, weźcie się zdecydujcie. To jest patologia. Wasz stan umysłu XD
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 18:50:10 via Wykop
  • 1
@yetix: A to ja poproszę same bezzmianowe głowy, niech ludzie z trudnymi badaniami i onkologicznymi sobie idą gdzieś indziej xD dobre urojenia masz
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 19:45:38 via Wykop
  • -1
@P_i_o_t_R: W Czechach każdy lekarz zarabia trzy średnie krajowe ¯\(ツ)/¯ na UOP.

U nas też ryzykuje się utratę wszystkiego co się ma.

We Francji radiolog zarabia pół miliona euro
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 19:47:42 via Wykop
  • -1
@vostok: W prywacie tak, właśnie tyle biorę. A w szpitalu na NFZ 90% badania po urazach, zabiegach, onkologiczne, porównawcze. Niech sobie każdy rozsądny człowiek sam odpowie na pytanie czym się kończy taka różnica na rynku.

Że ktoś wierzy w to co pisze jakiś random z urojeniami na wykopie, a nie ktoś kto pracuje właśnie to robiąc ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 20:54:26 via Wykop
  • -4
@GeraltRedhammer: Bo NFZ znacząco obniży wycenę badań szpitalnych? I trudne badanie szpitalne wymagające dodatkowego personelu będzie mnie wyceniane niż proste i szybkie badanie w trybie ambulatoryjnym ¯\(ツ)/¯

Chyba nie zrozumiałeś, ja napisałam że ja na tym nie stracę finansowo, stracą tylko pacjenci ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 21:07:05 via Wykop
  • -2
@P_i_o_t_R: Jprdl xD takie macie argumenty "robi jako pomocny czy coś tam" że ktoś w ogóle traktuje was na poważnie.
dr_Batman
dr_Batman 29.12.2025, 10:20:00 via Wykop
  • -1
@Na-100-pomyslow-1-wypali: O tym że szpitale też biorą sprzęt na kredyt żeby wykonywać świadczenia w NFZ xD kolejny mądry że swoimi urojeniami.
dr_Batman
dr_Batman 29.12.2025, 15:37:42 via Wykop
  • -1
@P_i_o_t_R: Elektroradiolodzy pracują w w różnych placówkach w nienormowanych godzinach, specyfika pracy jak lekarze, czemu więc się dziwić że pracują na kontrakcie?
dr_Batman
dr_Batman 29.12.2025, 16:17:35 via Wykop
  • -1
@mathmed: To zależy już ile masz do powiedzenia w swoim zakładzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

W dużym szpitalu? W sumie ciekawe, jakich ludzi można znaleźć na tym portalu.
sildenafil
sildenafil
24.12.2025, 14:01:48
  • 9
Lekarz mówi: dobrze, że profilaktyczne USG jąder jest trudno dostępne na NFZ.

Ciekawe po co te wszystkie kampanie dla mężczyzn w mediach, aby się badać i nie czekać aż się pojawią objawy?

Dobrze wiedzieć, że nie warto. Co ciekawe, profilaktyczne badania USG dla kobiet są już ok.

#dyskryminacjamezczyzn #medycyna #polska
sildenafil - Lekarz mówi: dobrze, że profilaktyczne USG jąder jest trudno dostępne na...

źródło: IMG_3795

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 10:35:45 via Wykop
  • 0
@irenicus30: Nie wiem skąd to słyszałeś ale jednak proponuję nie słuchać takich głupot tylko porozmawiać z lekarzem urologiem. Takie durnoty mogą kosztować życie lub sprawność ciebie, twoich bliskich lub randomową osobę która to czyta.

@sildenafil Jak ktoś za to płaci i nie zadaje pytań o zasadność medyczną to tylko korzystać ¯\(ツ)/¯ ale tak, nie ma to uzasadnienia w danych medycznych EBM
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 28.12.2025, 14:25:01 via Wykop
  • 1
@sildenafil: Jprd. Zrozumienie medycyny jest tam gdzie trzeba mieć na tyle zdolności poznawczych i analizy żeby zrozumieć że EBM dowodzi że wykrycie w USG tych zmiennie wpływa na rokowanie, przeżycie i leczenie.
  • Odpowiedz
ChickenDriver2
ChickenDriver2
25.12.2025, 20:59:56
  • 0
Mój teść ma #nowotwor po ostatniej radio i immunoterapii jego stan pogorszył się i nie jest w stanie wstać z łóżka (ból, wycieńczenie). W poniedziałek kolejne naświetlana, nie da rady pojechać osobówką, bo nawet do niej się nie doczłapie.

Jak zorganizować mu transport sanitarny (ambulans typu T) - chłop ma ok 35km do szpitala i dobrze by było, żeby pojechał tam na leżąco.

Wyczytałem, że zlecenie wystawia lekarz prowadzący. Oczywiście
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 26.12.2025, 18:10:35 via Wykop
  • 2
@TobiaszSuchy: A ja nie, nie zapomnij potem jak będziesz kiedyś w stanie zagrożenia życia i będziesz np cierpiał i czekał w kolejne, pomyśleć sobie że inne osoby które bezpodstawnie zajmują kolejkę przed tobą chcą skorzystać skoro płacą składki ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Mikolajson
Mikolajson
Mikolajson
25.12.2025, 18:55:57
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 26.12.2025, 17:06:52 via Wykop
  • 2
@Mikolajson: A ty po jednej wizycie jesteś wstanie stwierdzić jakim lekarzem jest tamten człowiek ¯\(ツ)/¯ Na dodatek masz pretensje o kompletnie nie zasadne rzeczy. Jak to że lekarz nie będzie na szpilkach czekał na wynik RTG czy treść opisu.

Ja tam nikogo nie bronię, irytują mnie tacy pacjenci. Dostałeś opis, nic tam nie ma, lekarz nie wysłuchał nic ważnego, więc krzyż na drogę proszę iść do domu zdrowieć. Ale nie,
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 06.12.2025, 10:41:53
  • 163
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 58
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman
Autor
06.12.2025, 10:54:44 via Wykop
  • 51
@dr_papieros: Też lubię, dlatego jeszcze tu wchodzę. Nie ma nic piękniejszego nic trzask pękającej d--y o poranku.
  • Odpowiedz
windows95
windows95
06.12.2025, 12:02:48 via Wypiek
  • 208
@dr_Batman no niestety, pani doktor, ale kontakt z chorymi psychicznie incelami jest nieodłączną częścią posiadania konta na wykopie :)
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 17.11.2025, 00:31:48
  • 5
Nikt już się nie kryje z kłamstwami, manipulacjami i płatną nagonką. Ile za taki artykuł?

- można złożyć wniosek w 15 wariantach więc na 15 różnych specjalizacji lub miejsc. Więc te 3 tysiące chętnych to te same co złożyło na endokrynologię

- co roku zostaje kilka tysięcy (ok 4!) na takie miejsca jak chirurgia, interna, onkologia, neurologia, kardiologia. A to kardiolodzy i chirurdzy wystawiają wysokie faktury w szpitalach publicznych. Żaden endokrynolog czy dermatolog
dr_Batman - Nikt już się nie kryje z kłamstwami, manipulacjami i płatną nagonką. Ile ...

źródło: IMG_7703

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman
Autor
17.11.2025, 01:43:29 via Wykop
  • 5
@Myszo: To wynika nie z braku dermatologów tylko tego że cała ta masa dermatologów którą mamy nie pracuje na NFZ ( ͡° ʖ̯ ͡°) ilość tego nie zmieni. Nikt kto zabija się o derme nie pójdzie leczyć na NFZ
  • Odpowiedz
Vaerlin
Vaerlin
17.11.2025, 07:44:22 via Wykop
  • 3
co nie zmienia faktu, że w mieście do dermatologa można się dostać tylko prywatnie. Jak byłem ostatnio zapytać się na NFZ to można było się zapisać w kolejnym półroczu do kolejki na kolejne półrocze bo może ktoś w między czasie umrze. Oczywiście kolejka nie gwarantuje wizyty ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Myszo: a kto normalny będąc dermatologiem - topowym specjalistą na zarabianie w prywacie - będzie chciał
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • Strona 4 z 10
  • >

Pani Batman

  • Obawiam się że nie mam poczucia humoru.
  • Mordor
  • cutthroatbitch@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.09.2021

    Komentator
  • VIP
    od 12.01.2025

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2016

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 19.02.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.03.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 26.04.2016

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 01.09.2025

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking