Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko152
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dr_Batman

dr_Batman

Dołączył 11 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 41108
  • Znaleziska 21624
  • Mikroblog 19484
  • Obserwujący 225
  • Obserwowane 61
RenoJackson
RenoJackson
przedwczoraj, 16:22:26
  • 15
To jest niepojęte jak odklejone jest całe środowisko medyczne i oskariat na lekarskim. Gdy poruszam temat tego, że AI jest od nas już teraz lepsze i to tylko kwestia czasu gdy rządy dopuszczą AI do opieki zdrowotnej by ratować upadające budżety, to jestem traktowany jak jakiś szur i oszołom, wręcz wyśmiewany że co ja wymyślam i że jestem trollem.

"HEHE AI HALUCYNUJE", "HEHE A JA OSTATNIO WPISALAM DO CZATA I ZOBACZ JAKA GLUPOTE
RenoJackson - To jest niepojęte jak odklejone jest całe środowisko medyczne i oskaria...

źródło: image

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 16:25:21 via Wykop
  • 6
@RenoJackson: W kraju gdzie szpitale nie są w stanie zapewnić działających drukarek, a szpitali nie stać na działające aparaty do EKG chcesz wprowadzać AI do leczenia ludzi. Haha
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 19:40:54 via Wykop
  • 0
@maxiek: Powodzenia w przekonaniu chirurga żeby cię operował na podstawie opisu AI. Teraz nikt nikogo nie tknie igłą bez trzech dupikryjek
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 10 godz. i 13 min temu via Wykop
  • 0
@warsaw: Zawolaj mnie za 10 lat.
  • Odpowiedz

664

Dramat 8-latka. Lekarze nie rozpoznali pękniętego wyrostka

Dramat 8-latka. Lekarze nie rozpoznali pękniętego wyrostka

8-letni Fabian trafił do szpitala w Rawiczu z bólem brzucha, wymiotował. Lekarka odesłała go jednak do domu nie rozpoznając rozlanego wyrostka. Gdy stan chłopca się pogorszył, przyjęto go do szpitala, ale właściwą diagnozę postawiono dopiero w innej placówce - wiele godzin później.

Kolekcjoner_dusz
z
interwencja.polsatnews.pl
dodany: 15.04.2026, 14:24:30
  • 209
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    wiadomosci
dr_Batman
dr_Batman 15.04.2026, 16:07:10 via Wykop
  • 8
Pierwsze czego cię uczą na chirurgię na medycynie to że nie ma typowych objawów zapalenia wyrostka, są takie co występują często lub takie co w pierwszej kolejności wskazują na coś innego.

Biegunka oraz brak objawów otrzewnowych i gorączki na początku diagnostyki wogóle nie wskazują na wyrostek.
A jak nie było objawów otrzewnowych to w tym momencie wyrostek po prostu jeszcze nie pękł.

Potem dziecko zatrzymano na obserwacji i przekazano do szpitala referencyjnego, gdzie został
  • 55
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 15.04.2026, 21:12:35 via Wykop
  • -23
@powsinogaszszlaja: Śródoperacyjnie, z wysokim odsetkiem nadrozpoznań i niepotrzebnych operacji. Ciesze się że mogę poszerzyć twoją wiedzę
dr_Batman
dr_Batman 15.04.2026, 21:29:39 via Wykop
  • -25
@Kismeth: Ten komentarz jest do ludzi umiejących czytać, analizować i wyciągać wnioski. Już od samego początku zaznaczyłeś że jesteś taboretem bez tych zdolności więc możesz zabrać siebie i swoje chamstwo z tej dyskusji ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 15.04.2026, 22:37:19 via Wykop
  • -23
@Paayor: Zdrowe dzieci przychodzą na SOR ze sraczką trwająca od jednej kupy cały czas.
Na 100 dzieci które zgłosi się ze sraczką i bólem brzucha może kilka będzie miało zapalony wyrostek.

To sobie możesz mieć taki automatyzm, możesz sobie uważać że byś sprawdzał cokolwiek sobie wymyślisz. Życie i medycyna tak nie wygląda.

Każde dziecko z bólem brzucha ma USG tylko w warunkach dużych szpitali, radiologa pediatrycznego na dyżurze i SORu
dr_Batman
dr_Batman 15.04.2026, 23:44:06 via Wykop
  • -22
@Paayor: Przy większości infekcji występują razem ¯\(ツ)/¯

@Ligniperdus Co ty dopiero teraz odkryłeś nierówności społeczne?
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 00:01:09 via Wykop
  • -16
@volion: Jakbyś czytał artykuł to byś się dowiedział że gorączka u dziecka wystąpiła później, po pierwszej wizycie w szpitalu ¯\(ツ)/¯

@Ligniperdus Wystarczy przeczytać artykuł. Ale na co to komu, lepiej strzelać wnioskami z d--y.

@PiersiowkaPelnaZiol XD jak to nie są. Dobrej jakości aparat na którym ma się szanse zobaczyć zapalenie wyrostka obecnie kosztuje od 200k wzwyż.
A niemal równie dużo kosztuje utrzymywanie na stałe radiologa w gotowości dyżurywej
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 06:15:50 via Wykop
  • -11
@mroq: Ile wyrostków diagnozujesz tygodniowo ze się tak wymądrzasz? Ja kilkanaście.

Ale jakieś błędnej? Oni go zdiagnozowali tylko później jak rozwinęły się dodatkowe objawy i odesłali do szpitala z chirurgą dziecięcą
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 06:16:32 via Wykop
  • -7
@krzysiek_14: A co miałeś? Ostry ból w prawym dolnym kwadracie brzucha? Czy biegunke?
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 07:17:06 via Wykop
  • -7
@xDchybazciebie: A gdzie napisałam że się nie da? Jakiś cytat czy p--------z na potłuczony?

To co napisałam to że jak objawy nietypowe to diagnostyka się wydłuża ¯\(ツ)/¯

Tak, bo ja w przeciwieństwie do was zajmuje się a raczej przez wiele lat zajmowałam tym na codzień.
Wszystko się da, jak wsadzisz każdego pacjenta do TK, albo jak masz USG na stanie i radiologa dostępnego 24.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 07:19:33 via Wykop
  • -11
@Cadfael: Patrz a pacjenci walą drzwiami i oknami, zadowoleni polecają rodzinie i znajomym o wracają z kwiatami dziękować za uratowanie życia xD
Co za dysonans
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 08:14:50 via Wykop
  • -8
@jasparr: Bo próbujecie wyciągać wniosko o moich kompetencjach na podstawie wysranych z d--y analiz ludzi którzy nie mają wiedzy merytorycznej w temacie, oraz nawet nie przeczytali artykułu o którym dyskutują. ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 08:16:56 via Wykop
  • -4
@robert-kuzba: Bo na te typowe nie umierają ludzie, oraz te typowe nie trafiają na pierwsze strony gazet ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 08:21:16 via Wykop
  • -3
@jasparr: Tak to bywa jak mamy do czynienia z chorobami o rozwojowym przebiegu ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Noga będzie złamana tak samo teraz i za 12h.

Choroby infekcyjne lub zapalne się rozwijają, z czasem pojawiają się zmiany lab, dodatkowe objawy i obraz staje się wyraźniejszy.

Naprawdę nie rozumiem jak może do was nie docierać to co sami piszą w artykule, najpierw dziecko nie miało gorączki, dostało
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 08:38:44 via Wykop
  • -6
@robert-kuzba: Ja przyjmuje prywatnie i przebieg mógłby być podobny bo nawet jak mam dziecko z bólem brzucha, bez gorączki i na USG wyrostek może być niedostępny w badaniu to zalecam CRP i postępowanie wyczekujące. Jak dziecku jest gorzej albo pojawi się gorączka zalecam udanie się na sor. Standardowe postępowanie. W artykule dziecku się zrobiło gorzej, pojawiła się gorączka i starzy wrócili na Izbę, tam pobrano badania a następnie przekazali na
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 08:42:14 via Wykop
  • -5
@Cadfael: Miłe uczucie ratować komuś życie, polecam każdemu, 13 lat edukacji dekadą doświadczenia zawodowego. Szkoda tylko że potem przychodzi jakiś wykopek który nawet nie przeczytał artykułu i wie lepiej XD
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 10:26:23 via Wykop
  • -6
@Kismeth: Takie sprawy są oczywiste tylko dla dla ludzi o ograniczonej percepcji. To się nazywa efekt efekt krugera-dunninga
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 13:50:46 via Wykop
  • -2
@mtrxPlanck: USG automatyczne? Haha, dobre.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 19:42:32 via Wykop
  • -1
@peters294: 30g za żel, 300k za aparat i tylko tysiące wykonanych badań żeby zdobyć doświadczenie.

@Cymesowy ha ha
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 19:43:42 via Wykop
  • -3
@Ligniperdus: Komunizm się koledze marzy?
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 21:53:08 via Wykop
  • -1
@Ligniperdus: Czyli masz urojenia i kompleksy które rekompensujesz wmawianiem innych złych intencji i braku uczciwości.

Tylko dlatego że nie możesz przeżyć że inni pracują i zarabiają.

Większość z nas pracuje normalnie uczciwie i leczy ludzi, tylko twój ból d--y nie pozwala ci tego dostrzec i Zalewa ci światopogląd. Nie pozdrawiam.
dr_Batman
dr_Batman przedwczoraj, 22:04:19 via Wykop
  • -1
@Ligniperdus: Tak, robienie prawidłowości z ułamka procenta odchylenia max to urojenia.

Nikt nie zabetonował, idziesz robisz i zostajesz lekarzem. Skoro ja mogłam to każdy mógł, a skoro teraz każda kosmetyczka to znaczy że dalej każdy może.

Kolejki na lata zafundował ci NFZ który nie chce płacić za twoje zabiegi a nie niedobór lekarzy. Mamy przychodnie gdzie zatrudnionych jest 20 reumatologów a NFZ dał kontrakt na wizyt tak na 2. Reszta
dr_Batman
dr_Batman wczoraj, 16:42:27 via Wykop
  • 0
@mroq: A co za znaczenie ma kim jesteś skoro pokazujesz niewiedzę ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman wczoraj, 19:34:48 via Wykop
  • 0
@mroq: Jak mi pokażesz że napisałam cokolwiek błędnego z punktu widzenia medycyny, aktualnej wiedzy medycznej i statystyk wykrywalności to proszę bardzo.
dr_Batman
dr_Batman 10 godz. i 15 min temu via Wykop
  • 0
@mroq: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17674062/#:~:text=To%20determine%20the%20reasons%20for%20missing%20a,always%20eliminate%20the%20possibility%20of%20acute%20appendicitis.
https://www.michiganmedicine.org/health-lab/why-appendicitis-not-always-diagnosed-emergency-department

Różnica jest taka że ty uważasz że to głupoty bo masz 0 wiedzy i chciałbyś widzieć winę lekarza. A ja wiem że ty piszesz głupoty bo zawodowo się tym

585

30 godzin na SOR, nieprawidłowe diagnozy. Pacjent zmarł

30 godzin na SOR, nieprawidłowe diagnozy. Pacjent zmarł

Miał tętniaka aorty. Jednak na oddziałach SOR, gdzie trafił z silnym bólem brzucha i wymiotami - najpierw do szpitala w Dąbrowie Górniczej, a potem w Sosnowcu - lekarze prowadzili rozpoznanie w kierunku zatrucia pokarmowego lub niewydolności nerek. Przez ponad 30 godzin czekał na właściwą diagnozę.

VoxClamantisInDeserto
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 11.04.2026, 13:51:43
  • 116
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    lekarz
  • #
    zdrowie
  • #
    szpital
  • #
    sor
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:32:26 via Wykop
  • -10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:34:15 via Wykop
  • -10
@kastrator2: Tam jest wyraźnie napisane że on nie czekał 30h czyli był OBSERWOWANY przez 30h i nie udało się ustalić diagnozy.

Różnica co? Tak się tworzą tanie sensacje i kłamstwa internetowe.
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 19:55:22 via Wykop
  • 0
@w3r23ew2f23f23fsfdshjygfr3qg: Przecież USG nie wykaże rozwarstwienia aorty piersiowej. Jakbym miała takie 0 pojęcia w temacie co ty to bym się nie odzywała
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 19:56:48 via Wykop
  • 0
@hakunnin: @Makavlani Skoro nikt z was nie przeczytał artykułu i nie ma wiedzy żeby go przeczytać ze zrozumieniem to wygląda na to że wciąż jestem tu potrzebna. Wpiszcie sobie w char GPT jaki jest % wykrywalności ostrego rozwarstwienia w innych krajach.
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 19:59:00 via Wykop
  • -3
@Cadfael: Ty, ale facet miał rozwarstwienie aorty piersiowej, a pacjent zgłaszał się z bólem brzucha. Niesamowite jak jesteście w stanie do upadłego kłócić się mając g---o do powiedzenia w temacie XD
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:27:44 via Wykop
  • -4
@Cadfael: A jakieś merytoryczne argumenty? Czy nagle przeczytałaś artykuł i okazuje się że wszystkie Twoje wysrywy są błędne?
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:53:57 via Wykop
  • -1
@ibilon: Bo ludzie czasem umierają, a w większości tych spraw sądy nie dopatrują się błędu?

Ludzie go umierają na choroby które mają, lub wypadki które ich spotykają, lekarze mogą co najwyżej popełnić błąd próbując ich ratować

Jak ludzie umierają w pożarach to też ludzie mają pretensje że codziennie ludzie umierają w pożarach i strażacy popełniają błędy?
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:57:01 via Wykop
  • -1
@IceBeast: Ale jakie jest pytanie? Bo wy nawet nie daliście rady przeczytać na co pacjent umarł.

To czy lekarz ponosi odpowiedzialność zależy od tego czy jego błąd zabił pacjenta. Tu najwyraźniej z tego co sami napisali w artykule pacjent, w nietypowym wieku dla danej choroby, zmarł na rozwarstwienie aorty piersiowej, przebiegające z nietypowymi objawami jak ból pod brzucha, co prowadziło do nieskutecznej diagnostyki.
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:59:00 via Wykop
  • 1
@Cadfael: XD klasyczny wykop, złoto, wyzwij mnie jeszcze trzy razy to będziesz poważniej wyglądać
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 12:16:40 via Wykop
  • 1
@Czarnaswierzba: ¯\(ツ)/¯ Bo nie chce mi się produkować jak już jest 100 komentarzy wyzywających lekarzy.
Jak się nie napisze rozsądnego komentarza zanim się nie zacznie podbijanie kto domaga się większej kary dla lekarza to dotrzesz do jakiś 5 osób.
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 11:36:33 via Wykop
  • -2
@w3r23ew2f23f23fsfdshjygfr3qg: Jak głupi jesteś? Serio? No napisałam już tak wyraźnie że trzeba być ograniczonym żeby nie zauważyć różnicy.
To dalej jest USG odcinka brzusznego. Które może ale NIE MUSI wykryć zaburzenie przepływu NA ODCINKU BRZUSZNYM.

Pacjent z artykułu miał rozwarstwiony łuk WEWNĄTRZ KLATKI PIERSIOWEJ.

Będziesz mi wysyłał opis badania dla pacjentów które ja znam i wykonuje od lat. I zarzucasz mi brak wiedzy bo jesteś za głupi żeby zrozumieć że
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 21:56:07 via Wykop
  • 0
@w3r23ew2f23f23fsfdshjygfr3qg: USG klatki piersiowej? Co? XDdDdDdD Do diagnozy tętniak? Naprawdę?
Dalej okazuje się że jesteś za głupi żeby wiedzieć gdzie leży aorta a jak wykonuje się USG.

TEE ostrodyzurowo u pacjenta z bólem brzucha. Kolejny dobry pomysł xDDd

Tak się kończy jak ograniczony poznawczo taboret korzysta chata XD

635

Tragedia na SOR-ze! Spędził tam 30 godzin... i zmarł. Prokuratura bada sprawę

Pokaż treści 18+

Tragedia na SOR-ze! Spędził tam 30 godzin... i zmarł. Prokuratura bada sprawę

ŚLĄSKIE. Zmarł, bo lekarze dwóch zagłębiowskich szpitali przez ponad dobę leczyli go na zatrucie pokarmowe, podczas gdy w jego klatce piersiowej tykała bomba? Historia Pawła Hoffmana to wstrząsający obraz niewydolności systemu ratownictwa, w którym rutyna wygrała z wiedzą medyczną.

Trzebieslawice
z
dabrowagornicza.naszemiasto.pl
dodany: 14.04.2026, 12:36:03
  • 121
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    sosnowiec
  • #
    dabrowagornicza
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 13:59:01 via Wykop
  • -1
@KwiatyZla: Tak? Za co? Za to że nie rozpoznali choroby z nietypowym przebiegiem? Za to że nie dali rady uratować człowieka?

Strażaków też będziesz skazywał za nie uratowanie kogoś z pożaru?
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 14:03:58 via Wykop
  • 162
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 64
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 14:06:07 via Wykop
  • -2
@lubieDuzeiGrubeKredki: A co ma wynagrodzenie do tego że lekarze nie byli w stanie rozpoznać nietypowego przebiegu choroby?

Na dodatek w jednym z najlepszych szpitali na Śląsku, z najlepszym zapleczem urazowym.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:21:02 via Wykop
  • 1
@PiersiowkaPelnaZiol: Bo pacjenta bolał brzuch a nie klatka piersiowa. Wyraźnie napisałam. Masz problem z analizą tekstu?

A kardiologa to wezwano do prowadzonej resuscytacji, a nie do diagnostyki.
Skoro pacjent nie miał objawów kardiologicznych wcześniej to nie wezwano kardiologa.
To tak jakbyś pytał czemu nie wezwali ortopedy.
To że retrospektywnie wiemy że pomógłby CHIRURG NACZYNIOWY a nie kardiolog, nie zmienia tego że na etapie diagnostyki nie było podstaw żeby szukać przyczyn
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:24:30 via Wykop
  • 8
@slawek-g1114: No tak zazwyczaj jest że ludzie umierają na choroby jak są nieuleczalne lub trudno rozpoznawalne.

Wam to się wydaje że lekarz ma mieć 100% wykrywalności inaczej do pierdla ¯\(ツ)/¯

Proponuje sprawdzić jaka jest rozpoznawalność i przeżywalność rozwarstwienia aorty piersiowej na świecie.

Trochę w dupie mam co uważasz o mojej grupie zawodowej. Bo skoro nie jesteś w stanie przeanalizować artykułu, tego co napisałam i dalej nie gadać głupot to już
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:27:46 via Wykop
  • 8
@juz_tlumacze: Masz jakieś podstawy żeby tak uważać czy wyciągasz wnioski z d--y? Ja napisałam omówienie dokładnie tego co jest napisane w artykułach i jaka jest aktualna wiedza medyczna.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:29:33 via Wykop
  • 1
@rolnik_wykopowy: Już nie, teraz jestem specjalistą który mało pracuje i mnóstwo zarabiam ¯\(ツ)/¯

Jak na kogoś kto wyzywa ludzi od konowałów bardzo odważnie zarzucasz komuś złe traktowanie innych, klasyczny wykop nie dość że hipokryta to jeszcze cham z ograniczoną percepcją.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:33:52 via Wykop
  • -2
@PiersiowkaPelnaZiol: A ok, sami tak napisali w artykule ale wnioski wyciągnięte z d--y są takie że "lekarze z-----i trzeba ich ukarać" ok.
Nie mam więcej do powiedzenia.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:35:55 via Wykop
  • 1
@PowiatowyBanan: Zabija na całym świecie to samo, margines błędu.

Na 100 przypadków 90 ma przebieg typowy, 10 nie i tu albo ma się farta albo nie.
Jak nie masz i jesteś w 10 która ma inny przebieg to umrzesz w większości szpitali na tym świecie. Niezależnie o tego jak zaangażowany i zdolny jest lekarz który cię bada.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:43:59 via Wykop
  • -2
@PowiatowyBanan: Oczywiście tylko to co ty nazywasz rutyna nazywa się standardami postępowania i wytycznymi postępowania.

W danym obrazie zlecamy dane badania.

Ta sama wiedza medyczna uznaje że w pewnym % to nie zadziała.
Ale utrzymujemy takie działania, poddane pod pełne normy bo w większości przypadków uzyskujemy efekt bez
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:56:51 via Wykop
  • -6
@variat: Te wypłaty i te studia są po to żeby wiedzieć co robić jak już się tego tętniaka znajdzie.

Spróbuj wpisać objawy jak ból brzucha i dreszcze do chata i pokaż mi gdzie ci daje różnicową diagnostykę tętniaka aorty piersiowej.

Nikt nie będzie łączył kropek których nie ma.

Fajne to roszczeniowe że ma być wszystko znalezione i wszystko wyleczone ale życie tak nie działa.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:58:04 via Wykop
  • -1
@encopenco: Przy ostrym bólu oka robi się badanie okulistyczne i tk głowy, a pomiar ciśnienia jest standardowym postępowaniem przy przyjęciu i ma go każdy pacjent. Głupi przykład
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:03:57 via Wykop
  • -5
@encopenco: To proponuję dalej obniżać jakoś kształcenia, z pewnością to pomoże w zwiększeniu jakość lekarzy.

@antoni-bamberas Trudniejsze przypadki mają to do siebie że są trudniejsze i trudniej je rozpoznać. I to niezależnie od wysokości wypłaty ¯\(ツ)/¯
Czy może ustalmy współczynnik wysokości wypłaty do odpowiedzialności co?
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:06:07 via Wykop
  • 0
@rad1: XD jakby AI diagnozowało tego faceta to wymierając na tętniaka już miałby zoperowany wyrostek xDdDdD
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:08:04 via Wykop
  • -2
@encopenco: Mało, postępowanie powinno zależeć od wywiadu urazowego, obecności chorób ogólnych, wieku, obrazu kończyny. Kolejny głupi przykład.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:14:43 via Wykop
  • -4
@encopenco: Totalnie się da xD Widziałam studentów na praktykach którzy mieli problem z omówieniem dwóch układów krążenia XD prywatny w Radiomiu (╯°□°)╯︵ ┻━┻

A to było zanim otworzyli lekarski w PILE.

Różnica jest w kształceniu klinicznych, ja kształciłam się w klinice, pracowałam w różnych szpitalach i
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:19:18 via Wykop
  • 0
@avikoss: Nie zawsze występuje asymetria, zwłaszcza jak przebieg masz taki że pacjent żył jeszcze 48h od wystąpienia objawów ¯\(ツ)/¯

Chat podaje statystyki od 15% do 30%

Poza tym przy braku objawów wskazujących nie ma wskazań żeby zbierać RR i HR na więcej niż jednej kończynie
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:24:15 via Wykop
  • -2
@encopenco: Czym Ty się podniecasz, o to samo spytali by na SOR.

Brakuje obrazu kończyny i chorób towarzyszących. Jak chcesz robić zagadki to powinieneś wysrać pełen obraz z wynikami badań obrazowych i laboratoryjnych.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:25:56 via Wykop
  • 0
@robert-kuzba: Te 6 lat nie uczą jasnowidzenia. To nie Hogwart

Medycyna od IT różni się tym że jak zaczniesz puszczać testy na produkcji na wszystkie błędy to ci program nie dostanie raka od ekspozycji na promieniowanie.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:27:10 via Wykop
  • -1
@Spaniard: Oczywiscie ze zaprzeczę, bo ja mam procent od badania i nie zlecam niepotrzebnych TK i każdego pacjenta informuje o ryzyku i korzyściach promieniowania.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:30:25 via Wykop
  • -1
@rolnik_wykopowy: "Zasrana kasto"? świetny przykład kultury u pacjenta.
Ciekawe czemu lekarze są niemili
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 17:53:32 via Wykop
  • 0
@robert-kuzba: Tak nie ma danych do logicznego wnioskowania to tak.

200k lekarzy w tym kraju a ty dokonujesz uogólnienia na podstawie zachowania dermatologa. I będziesz mi o logice prawił.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 17:54:49 via Wykop
  • -1
@encopenco: Które w ostrym ataku dny jest najczęściej ujemnie ¯\(ツ)/¯

Nie jest też schorzeniem zagrażającym życiu i nie powinno być diagnozowane w sor
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 18:03:05 via Wykop
  • 2
@gnijacy_wypok: A jakie ma znaczenie jak duża była zmiana jak nie było podstaw do obrazowania klatki piersiowej.
Klasyczny wykop. Ja to widzę cię tak.
drBatman - @gnijacywypok:  A jakie ma znaczenie jak duża była zmiana jak nie było pod...

źródło: IMG_9168

Pobierz
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 18:22:51 via Wykop
  • 0
@gnijacy_wypok: Ale on nie umierał do momentu aż umarł ¯\(ツ)/¯
Nawet pisali i rodzina podawała w wywiadzie że mu było lepiej ¯\(ツ)/¯
Sam fakt trwania objawów tak długo jest nietypowy.

Tak k---a szybko i niestandardowo jebnijmy wszystkim TK niech dostają raka od promieniowania. Takie są właśnie twoje madrosci.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 18:29:11 via Wykop
  • 0
@xDchybazciebie: xDdDd Ten ginekolog wypowiadał się na temat opisywania RTG xDdDdDd

Jak na kogoś kto nawet nie przeczytał tych artykułów to bardzo odważnie zarzucasz komuś błąd.
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 19:37:38 via Wykop
  • 0
@gnijacy_wypok: Jak na kogoś kto wyzywa randomowych lekarzy co do których winy nie ma żadnych merytorycznych podstaw od Jełopów to wyjątkowo słabo brzmi jak zarzucasz komuś brak kultury.

Jak już operujesz matematyka do sprawdź sobie statystyki retrospektywne w rozpoznawaniu i wykrywalności tętniak ów aorty piersiowej oraz przeżywalność w wypadku rozwarstwienia i skończ p-------ć.

Nie pozdrawiam
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 19:49:05 via Wykop
  • 1
@Yinv: Aorta to nie serce nie uczyli was?

Zawał i występujące przy tym objawy mogące udawać zgagę to zupełnie co innego niż rozwarstwienie aorty. Poza tym ekstremalnie rzadko występuje u 37 latków zarówno zawał jak tetniaki, oba w większości przypadków nie mają trwania objawów powyżej 48h w przebiegu mogącym prowadzić do śmierci.

O tym też może was uczyli? Znaczeniu obrazu klinicznego pacjenta w

566

Nielegalnie skopiował dane pacjentów. Samorząd lekarski go promuje

Nielegalnie skopiował dane pacjentów. Samorząd lekarski go promuje

Sąd uznał, że lekarz nielegalnie kopiował dane pacjentów. Mimo to Łukasz P. wystąpił w roli eksperta na konferencji organizowanej przez samorząd lekarski. Powiedzieć klika to nic nie powiedzieć.

Michal85pl
z
portal.abczdrowie.pl
dodany: 14.04.2026, 15:26:47
  • 31
  • #
    polska
  • #
    lekarz
  • #
    lekarz100k
  • #
    lekarze
  • #
    lekarski
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:41:38 via Wykop
  • -6
"Po naszej publikacji zareagowała Naczelna Izba Lekarska, składając zawiadomienie do pionu odpowiedzialności zawodowej Okręgowej Izby Lekarskiej w Warszawie. Lekarz został też zawieszony w obowiązkach członka Rady Ekspertów NIL do czasu zakończenia postępowania. "

Czyli przegrał w sprawie cywilnej, toczy się sprawa karna i z odpowiedzialności zawodowej.

Jak ostatni raz sprawdzałam domniemanie niewinności w tym kraju jest do wyroku karnego.
Został zaproszony bo jest ekspertem w swojej dziedzinie i na dany moment w świetle prawa
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 17:49:49 via Wykop
  • -3
@fiaslnfilrangve: Gdzie ja go bronię? Cytat poproszę? Czy może to tylko wyciągnięty z d--y wniosek.

@MiKeyCo Wyrok cywilny to od dostał za naruszenie interesu kliniki. Będzie wyrok karny to będziemy rozmawiać
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 18:05:03 via Wykop
  • -3
@MiKeyCo: Ta, bo w tym kraju nie dochodzi do sytuacji ze mamy odmienne wyroki w sprawie cywilnej i karnej.
Pewnie i oszust. Jak napisałam wyżej, jak będzie miał wyrok karny i zawodowy pewnie przestaną go zapraszać. Ot cała afera
wagus1
wagus1
wagus1
14.04.2026, 11:11:31
  • 7
Dzisiaj miałem zostawić syna w szpitalu z żoną na rezonans w znieczuleniu ogólnym bo dziecko. Już po 3h godzinach czekania okazało się że rezonans nie działa. Byli też inni ludzie z innych miast, a ze szpitala nawet nie zadzwonili i nic nie powiedzieli - dramat. Rok czekania. Limity chyba popsuły rezonans, nie ma takiego leczenia #nfz #zalesie
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:18:08 via Wykop
  • 0
@PiersiowkaPelnaZiol: xDD wow ale bezzasadne wyciągnięte z d--y wnioski.

A) większość szpitali ma więcej niż jeden rezonans, ale np tylko na jednym robi się dzieci z daną chorobą ze względu na ustawienia, zaplecie i ilość T
B) szpital nie ma obowiązku mieć rezonansu w trybie dyżurowym, jakie przekierowywanie karetek, jakie zgłaszanie do wojewody XD
Udary robi się w pierwszej kolejności na TK, szpital nie ma obowiązku realizować MR przy udarze.
C) walenie
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 15:37:00 via Wykop
  • 0
@PiersiowkaPelnaZiol: Mnie twoja też nie, ja się tylko upewniam że ludzie którzy czytają te dyskusje mają szansę sami zauważyć z jakiej d--y jest twoja opinia.
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 16:00:13 via Wykop
  • 0
@wagus1: To zależy, jak zepsuło się oprogramowanie to tydzień dwa serwisu, jak jebniecie w mechanizmie to czeka się tyle ile idą części.

Poza tym to że naprawia za dwa tygodnie nie zmienia tego że następny wolny slot na anestezjologa może być za dwa miesiące
  • Odpowiedz
dr_Batman
dr_Batman 14.04.2026, 17:51:32 via Wykop
  • 0
@wagus1: Tak. Ja np uważam że ludzie pracujący w rejestracjach mają w dupie swoją pracę. Bo to powinna dzwonić do ciebie Grażynka z rejestracji.
  • Odpowiedz

976

"Nieludzkie" limity NFZ. "Szpital wykonał już 619 procent 'normy'"

"Nieludzkie" limity NFZ. "Szpital wykonał już 619 procent 'normy'"

Zamiast 800-900 rezonansów magnetycznych miesięcznie - tylko 100. Szpital Powiatowy w Puławach, by się nie zadłużać, tak jak inne placówki w Polsce po wprowadzeniu przez NFZ limitów na badania - znacząco ogranicza przyjęcia. Wizyty z kwietnia czy maja są przekładane na jesień. Pacjenci są wściekli.

VoxClamantisInDeserto
z
tokfm.pl
dodany: 11.04.2026, 12:37:40
  • 296
  • #
    polska
  • #
    szpital
  • #
    nfz
  • #
    zdrowie
  • #
    wydarzenia
  • #
    pulawy
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:35:51 via Wykop
  • 2
@MagicznyMariusz: Czemu? Jak próbowałam nagłośnić temat dwa miesiące temu to wykopki były bardziej zainteresowane komentarzami trolli przypominającymi że to wina lekarzy ¯\(ツ)/¯

Jak dla mnie polskie społeczeństwo ciężko sobie zapracowało na to żeby KO pozwoliło sobie zrobić coś takiego.
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:36:53 via Wykop
  • 14
@xpear: A co ma do tego ilość przyjeść? Skoro NFZ wprowadza limit niezależnie od ilości radiologów?

Nie wiem jakim taboretem trzeba być żeby łykać taką propagandę
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:38:11 via Wykop
  • -5
@Therionn: A co ma ilość lekarzy do tego że NFZ wprowadza limit poniżej możliwości przerobowych lekarzy?

Za opis RM na NFZ to stawka jest jak za dwa burgery na mieście. Ile byś chciał żeby kosztował opis specjalistycznego badania onkologicznego? 20zł?
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:39:12 via Wykop
  • 7
@deptacz_gnoju: Problemem to jest to ze szpital musiał wyłożyć na niego kilka do kilkunastu milionów a teraz nagle nie mogą tego stracić ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:40:07 via Wykop
  • 5
@Chris_Karczynski: Przecież możesz sobie iść zapłacić i zrobić ¯\(ツ)/¯ O to właśnie chodzi, żeby zamiast podnieść składki zdrowotnej, wymusić na ludziach żeby badania robili prywatnie.
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 15:42:12 via Wykop
  • 4
@eko-port-karnowski: Są, ale nie są publikowane, bo np w dużych miastach kontraktów nie zwiększono a nagle przybyło dodatkowe miliony pacjentów do kolejki
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 19:50:46 via Wykop
  • 0
@0__0: W większości szpitali jest gorszy i gorzej działający sprzęt niż w placówkach publicznych ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 19:53:46 via Wykop
  • 3
@xyza_xyza: Tak, już widzę jak radiolodzy opisują przez godzinę onkologiczne TK za 20 złotych po 13 latach edukacji. A potem chętnie idą do więzienia za pomyłkę i płacą setki tysięcy odszkodowania ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 19:54:19 via Wykop
  • 3
@Therionn: Co z tego że dokładają? Jak dołożyło to się kilka milionów pacjentów a kontrakty wcale nie sa większe więc i limity nie są większe
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:26:52 via Wykop
  • 9
@xyza_xyza: Uwielbiam takie historie bo potem się okazuje że pomijacie połowę faktów które dla was osób bez doświadczenia nic nie znaczą ale dla nas lekarzy są krytyczne w podejmowaniu takich decyzji.

Np potem się okazuje że pacjent po wypadku miał TK głowy i został wypisany po bez zmianowym TK na którym złamanie nie było widoczne.
Ja na przykład jako lekarz wiem też że żuchwa może się łamać z opóźnieniem po
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:39:13 via Wykop
  • 1
@xyza_xyza: To w takim razie do oceny czy ktoś z----ł czy nie jeszcze brakuje informacji jakie złamanie czy przemieszczone itp bo część leczy się zachowawczo bez interwencji ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 20:51:02 via Wykop
  • 3
@xyza_xyza: Czyli z historii pod tytułem "na SOR olali złamanie żuchwy" mamy historię o tym że podjęto decyzję o leczeniu zachowawczym a po 2 tygodniach podjęto decyzję o stabilizacji.

Widzisz różnicę?

Ty wiesz że złamania żuchwy mogą się a) nie goić b) przemieszczać samoistnie lub na skutek tego że pacjent nie stosuje zaleceń?

A tak wogóle to w tym powiecie wogóle mieli chirurgię szczękową czy wypisali pacjenta ze skierowaniem do
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 21:24:53 via Wykop
  • 6
@xyza_xyza: Czyli jeszcze do tego pacjent był po urazie wielonarządowym?
Tym bardziej, pacjenci po takich urazach potrafią mieć odraczane tygodniami leczenie złamań np kończyn jako niższy priorytet ¯\(ツ)/¯
W całej tej hostorii nie widzę niczego kontrowersyjnego poza tym że nie wydali skierowania na kontrole tego złamania, skoro zalecili leczenie zachowawcze.

Tak, bo wy, pacjenci, z uporem maniaka widzicie patologię absolutnie wszędzie, w każdej sytuacji która nie kończy się natychmiastowym 100%
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 09:19:04 via Wykop
  • 2
@Albert_Einstein: Więcej niż dwie pizze za mieście.
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 09:22:23 via Wykop
  • 0
@xyza_xyza: Tak mam, cały czas .
Nie robię tego ze względów moralnych a nie dlatego że nie mogę.

Opisuje tak szybko jak potrzebuje, jakbym miała więcej czasu nie robiłabym tego wolniej, jak bym miała mniej to nie robiłabym tego szybciej. Pracuje na kontrakt na ilość na własną odpowiedzialność.

Nikt wam nie kazał iść na sor mogliście iść do rodzinnego po skierowanie
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 12:03:40 via Wykop
  • -1
@przyk: No no, 98% waszych historii jest wyciągnięta z d--y i niewiedzy.
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 12:17:27 via Wykop
  • 0
@Albert_Einstein: dwie pizze na mieście to obecnie raczej bliżej 100 ale blisko.
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 13:24:44 via Wykop
  • -1
@xyza_xyza: Wiec konieczność czekania usprawiedliwia to że udaliście się na SOR z odroczonym leczeniem wymagającym najpierw konsultacji w poradni? Pomyślało połowę Polski, a potem zdziwienie że nic nie działa
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 17:18:04 via Wykop
  • 0
@xyza_xyza: Kolejny objaw problemów systemu, lekarze bez kompetencji, którzy rozwiązują problem odsyłając wszystkich na SOR

267

Szpital jak dłużnik, pacjent bez terapii. Groźny precedens w ochronie zdrowia

Szpital jak dłużnik, pacjent bez terapii. Groźny precedens w ochronie zdrowia

Gdy długi szpitali odbierają pacjentom leczenie, a węzeł zaciska się na człowieku. Po raz pierwszy tak wyraźnie pacjenci zapłacili cenę za spór o restrukturyzację szpitala. Sprawa ze Skarżyska-Kamiennej pokazuje, jak długi ochrony zdrowia zaczynają zagrażać ciągłości leczenia.

VoxClamantisInDeserto
z
sadeczanin.info
dodany: 12.04.2026, 11:58:12
  • 47
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    zdrowie
  • #
    skarzyskokamienna
  • #
    szpital
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 07:47:46 via Wykop
  • -9
@Bulgo: To dlaczego w zeszłym roku tysiące lekarzy nie dostało wypłaty za kontrakty, za wykonane procedury, jak NFZ wstrzymał wypłaty za nadwykonania?
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 11:32:21 via Wykop
  • 0
@Cozwykopem: Jakbyś cokolwiek wiedziała o pracy w medycynie wiedziałbyś jak działa i za co dostaje kasę lekarz rodzinny, na czym polega kontrakt z uczelnią i że jest rozliczany z innych departamentów niż reszta medycyny.

Niesamowite jak g---o wiedząc potraficie że strzępków informacji uroić cały scenariusz
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 12:41:00 via Wykop
  • 0
@Cozwykopem: Bo najwyraźniej nie rozumiesz tego co napisałeś.
look997
look997
13.04.2026, 07:48:05
  • 1
Przesadziłem? Bo bana dostałem od niej.
#konfederacja #nfz #zdrowie #polityka #sluzbazdrowia #twitter
look997 - Przesadziłem? Bo bana dostałem od niej.
#konfederacja #nfz #zdrowie #polity...

źródło: Screenshot 2026-04-13 at 09-46-55 look997 w serwisie X „@_xmellifluous @lgarczewski Masa ludzi umiera w kolejkach do lekarzy system się wali na całego na naszych oczach a ty zadowolona bo akurat dla ciebie dali priorytet na hiper drogą terap[...]

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
dr_Batman
dr_Batman 13.04.2026, 07:55:53 via Wykop
  • 12
@look997: Wczesniej pewnie ktoś podejrzewał że jesteś idiotą, a tak to mamy pewność.

Ale żeby pisać śmiertelnie chorej kobiecie że ma lepiej i myśli o własnej dupie bo jej lek jest refundowany niż ludzie którzy stoją w kolejce i mają możliwość w całkowicie rozsądnej cenie leczyć i diagnozować się prywatnie. To trzeba być specjalnym rodzajem człowieka.
  • Odpowiedz

59

To koniec "cudownych metod" i żerowania na chorych? Rząd zajmie się "Lex Szarlat

To koniec "cudownych metod" i żerowania na chorych? Rząd zajmie się "Lex Szarlat

Koniec żerowania na chorych? Lex Szarlatan, rząd pokazał projekt ustawy

kasia-nowak85
z
gazetaprawna.pl
dodany: 12.04.2026, 16:08:41
  • 29
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 18:22:41 via Wykop
  • 0
@KingaM: Nieprawda, pewna pacjentka miała trzy USG z rozpoznaniem zmiana BIRADS 5 do pilnej biopsji a mimo to leczyła na na Facebooku.

W DILO leczenie onkologiczne idzie szybciutko.

Za to na szarlatanów potrafią wydawać tysiące złotych, a prywatny rezonans to 600zł

19

Wydajemy na NFZ coraz więcej. Luka finansowa mimo to może wynieść 90 mld zł

Wydajemy na NFZ coraz więcej. Luka finansowa mimo to może wynieść 90 mld zł

Luka finansowa w ochronie zdrowia wzrasta, w 2028 roku wyniesie 90 mld złotych - powiedział we wtorek główny ekonomista Federacji Przedsiębiorców Polskich Łukasz Kozłowski. Zwrócił również uwagę, że mimo rekordowego budżetu NFZ w wysokości 221 mld zł, luka na 2026 r. jest szacowana na 18-23 mld.

VoxClamantisInDeserto
z
portalsamorzadowy.pl
dodany: 11.04.2026, 13:17:25
  • 5
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 05:26:43 via Wykop
  • -5
@dziacha: A czemu ma nie wystarczyć? Koszty pracownicze % są takie same jak w Europie zachodniej i niższe niż w USA, to znaczy że płacimy ludziom tyle ile jest warta ich praca w cywilizowanym świecie.

Tylko mokrym snem wykopków jest ZNOWU zrównanie zarobków lekarzy i pielęgniarek kasjerkami w Lidlu.
dr_Batman
dr_Batman 12.04.2026, 05:27:48 via Wykop
  • -1
A KO wprowadziło limity i ogranicza ludziom diagnostykę dla 850milionow.

Ale wiecie o co naprawdę chodzi? Ludzie bez opisów badań nie będą mieli wdrożonego leczenia, bez badani nie będzie wizyty kontrolnej w poradni i kwalifikacji do zabiegu, nie będzie zabiegu.

Pełzająca prywatyzacja
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

44

Wydali 7 mld zł, sprzedają za ponad 1 mld. Wielka inwestycja PiS w prokuraturze

Wydali 7 mld zł, sprzedają za ponad 1 mld. Wielka inwestycja PiS w prokuraturze

Prokuratura wszczęła śledztwo w sprawie projektu Polimery Police. Postępowanie dotyczy podejrzenia wyrządzenia ogromnej szkody majątkowej w Grupie Azoty. Inwestycja, która pochłonęła ok. 7 mld zł, ma zostać sprzedana Orlenowi za niecałe 1,2 mld zł.

Lokator87
z
superbiz.se.pl
dodany: 10.04.2026, 12:34:20
  • 12
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    pis
  • #
    orlen
  • #
    pieniadze
  • #
    inwestycje
dr_Batman
dr_Batman 11.04.2026, 11:44:04 via Wykop
  • -2
Niesamowite są te liczby, PO zabiera Polakom dostęp do badań radiologicznych żeby zaoszczędzić 850milionów a PIS zmalwersowal 6 miliardów czyli 7 razy tyle na jednym wale.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

438

"Pani Anna zmarła po cesarskim cięciu. Skandal w prywatnej klinice w Bielsku"

"Pani Anna zmarła po cesarskim cięciu. Skandal w prywatnej klinice w Bielsku"

"Tragiczne wydarzenia w prywatnej klinice Esculap w Bielsku-Białej wstrząsnęły opinią publiczną. Śmierć młodej kobiety po cesarskim cięciu oraz dramatyczne przeżycia innych pacjentek ujawniły poważne zaniedbania personelu medycznego i brak właściwego nadzoru nad placówką."

paramedix
z
rmf24.pl
dodany: 08.04.2026, 16:04:00
  • 71
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    zdrowie
  • #
    bielskobiala
  • #
    porod
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 16:13:23 via Wykop
  • 114
Dobry przykład tego jak wygląda odpowiedzialność w medycynie, a czego bardzo często nie rozumieją pacjenci.

Tu lekarze pójdą siedzieć nie dlatego że wystąpiło krwawienie, bo to jest powikłanie które może wystąpić.
Pójdą siedzieć bo nie zapewnili pacjentce nadzoru ginekologa, nie rozpoznano tego krwawienia, a po rozpoznaniu nie podjęto odpowiednich działań jak zabieg na ratunek życiu lub natychmiastowy transport do ośrodka wyższej referencyjności.
  • 23
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 16:21:34 via Wykop
  • 2
@paramedix: Nie zapewnienie odpowiedniej opieki to już rażące zaniedbanie i to się kwalifikuje jako umyślny błąd. Więc skoro lekarze Izbeli z Pszczyna dostali bezwzględne więzienie to tu raczej też będzie.
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 16:22:33 via Wykop
  • -4
@Anomalocaracid: Naprawdę? Nie słyszałam o ten sprawie z dokumentacją
dr_Batman
dr_Batman 09.04.2026, 12:12:05 via Wykop
  • 0
@graf_zero: Musisz mi powiedzieć z jakiej d--y wyciągnąłeś te 100% i o 100% czego chodzi.

@uriel_ck A ile byś chciał dla ludzi którzy wykonują swoją pracę a nie celowo próbują kogoś zamordować? Dożywocie? Takie rzeczy są tylko w Ameryce łacińskiej i mokrych snach wykopków.
dr_Batman
dr_Batman 09.04.2026, 16:09:14 via Wykop
  • 0
@uriel_ck: I ile dostanie taksówkarz? Wygląda na to że zawiasy. Czyli mniej niż lekarz.
Zresztą powyżsi lekarze, właściciele placówki celowo dla zarobku nie zapewniali standardu opieki. Lekarze z Pszczyny byli zaszczuci, a i tak traktuje się ich jak morderców.

Nie zapomnijcie potem się dziwić że lekarze wysoko cenią takie ryzyko.

W budowlance codziennie odwalają się ciekawsze akcje, kto robił remont w szpitalu się nie śmieje.
dr_Batman
dr_Batman 09.04.2026, 18:41:09 via Wykop
  • -1
@uriel_ck: Tak, podobnie byłoby na całym świecie. Tylko waszym chorym snem wykopki jest 10 lat za zaniedbanie medyczne.
dr_Batman
dr_Batman 10.04.2026, 07:07:08 via Wykop
  • -1
@graf_zero: Ty chyba słabo czytałeś te sprawę. Zarząd i ci pracownicy to ci sami ludzie.

Więc te twoje 100% to fakt że u nich mieli układ ze anestezjolog zawsze dyżurował a ginekolog operował.

Więc nie 100% porodów było niezgodne z procedurą tylko 100% dyżurów które wykonywali na oddziale kliniki. Zajebiście Wielka
dr_Batman
dr_Batman 10.04.2026, 10:17:12 via Wykop
  • 0
@graf_zero: Czyli że sytuacja jest niejednoznaczna w wielu oddziałach i jest to akceptowane przez NFZ tak długo jak ktoś nie umrze.

Nie sama procedura była zła tylko dokładnie tak jak napisali "nie zapewniono opieki lekarza ginekologa" po porodzie.
A według standardu po porodzie powinien być nadzór ginekologa. Ale polskie prawo często nie definiuje nadzoru więc tak długo jak nikt nie umrze wiele placówek zapewnia a NFZ dopuszcza np nadzór pod telefonem.

2552

Na podwyżki dla lekarzy pieniędzy starczy. Na leczenie pacjentów już nie XD

Na podwyżki dla lekarzy pieniędzy starczy. Na leczenie pacjentów już nie XD

Operacja się udała, pacjent zmarł

PIAN--A_A--KTYWNA
z
dorzeczy.pl
dodany: 09.04.2026, 06:44:59
  • 311
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    lekarz
dr_Batman
dr_Batman 09.04.2026, 12:34:28 via Wykop
  • -1
@arecki: Ta? Bo porównujemy 300h. Kontraktu z 160h UOP?
dr_Batman
dr_Batman 09.04.2026, 12:39:01 via Wykop
  • 1
@KingaM Ale ci lekarze pracują na kontrakcie wiec jak nie ma zabiegów dostają okrągłe 0 złotych. Mnie to zastanawia czy wy tak nie macie pojęcia o czym mówicie czy zwyczajnie kłamiecie

9

Jerzy Owsiak dla PAP: sprzęt dla szpitali nie może stać bezczynnie przez brak fi

Jerzy Owsiak dla PAP: sprzęt dla szpitali nie może stać bezczynnie przez brak fi

Decyzja państwa, by płacić mniej za niektóre nadlimitowe badania, momentami podsuwa pytanie o sens tego wszystkiego

PiotrPiter
z
pap.pl
dodany: 08.04.2026, 13:59:28
  • 1
  • #
    wosp
  • #
    szpitale
  • #
    zdrowie
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 14:08:18 via Wykop
  • -4
Tak a o co chodzi? Szpital musi wydać grube miliony na pracownie RM i TK a potem okazuje się że kontrakt na badania kończy się w maju.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

322

Ujawniamy kulisy afery w państwowym szpitalu. Stanowcza odpowiedź na oświadczeni

Ujawniamy kulisy afery w państwowym szpitalu. Stanowcza odpowiedź na oświadczeni

Doktory w formie, a polityk plecy ma, będzie żył...on i jego rodzina.

sleeper84
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 07.04.2026, 19:31:56
  • 28
  • #
    lekarze
  • #
    medycyna
  • #
    nfz
  • #
    szpital
  • #
    polityka
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 20:12:41 via Wykop
  • 31
Ja tu widzę z godnością:

"Rzecznik Naczelnej Izby Lekarskiej Jakub Kosikowski ocenił, że "to jest totalna patologia". - Pacjenci z pieniędzmi i znajomościami rywalizują o te same świadczenia z pacjentami, którzy nie mają do kogo zadzwonić i załatwić miejsca w kolejce - dodał"

Izba tak samo jak ja piętnuje tego typu patologie, to część pacjentów to popiera a politycy i leśne dziadki i polityczne pociotki sa beneficjentami tego typu akcji
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 12:38:48 via Wykop
  • 4
@aktualnosci1: "nomen omen lekarze" patrz a wykopki myślą że lekarze to leczą się bez kolejki.

Czy może jednak jak wszędzie znaczenie ma układ polityczny a nie profesja?

Izba piętnuje i izba się zmienia, wywalamy stary komunistyczny beton, przychodzi nowe świeże i nie skorumpowane. Ale opinia publiczna dąży do upodlenia zawodu lekarza więc będziecie mieli co chcecie.

59

Miliony dla urzędników. Tyle nagród wypłaciły ministerstwa

Miliony dla urzędników. Tyle nagród wypłaciły ministerstwa

Co najmniej 130 mln zł wydano na nagrody w ministerstwach w 2025 roku

PIAN--A_A--KTYWNA
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 07.04.2026, 06:48:30
  • 21
  • #
    polityka
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 16:43:53 via Wykop
  • -1
A oszczędności wynikające z obcięcia pacjentom dostępu do diagnostyki TK, ME i kolonoskopii są szacowane na 850milionów
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 07:41:55 via Wykop
  • -1
@Bijelodugme: Jak nie rozumiesz że ja te badania fizycznie opisuję, to ja ci nie pomogę.
Jak mi się obecnie wynagrodzenie, które dostaje od sztuki opisanego badania.
To opiszę mniej badań.

Chyba że cena za badanie ma być niższa od pizzy na mieście wtedy podziękuję wcale za opisywanie.
Jak każdy radiolog.
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 09:19:18 via Wykop
  • -1
@Bijelodugme: Co ty p--------z? Nie serio, nie rozumiem, strasznie bełkoczesz
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 10:42:31 via Wykop
  • -1
@Bijelodugme: ok

303

Jedzenie w niemieckim szpitalu w czasie kilkudniowego pobytu

Jedzenie w niemieckim szpitalu w czasie kilkudniowego pobytu

Pod koniec marca przebywałem w niemieckim szpitalu w południowej części Niemiec. Śniadanie ok. 8.00, obiad ok. 12.00, kolacja ok. 17.30.

JoeShmoe
z
postimg.cc
dodany: 06.04.2026, 16:56:33
  • 159
  • #
    ciekawostki
  • #
    niemcy
  • #
    zdrowie
  • #
    hospitalizacja
  • #
    szpital
  • #
    sluzbazdrowia
dr_Batman
dr_Batman 06.04.2026, 17:01:38 via Wykop
  • 156
Patrzcie a PO właśnie w ramach oszczędności ucięło projekt dofinansowania żywienia w szpitalu, w efekcie od tego roku posiłki będą finansowane 4zeta mniej.
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 09:48:03 via Wykop
  • -3
@CybernetycznyMozgKorwina: A co mają doktorzy do niskiego finansowania ogólnie ¯\(ツ)/¯ Niemcy wydają 10 razy więcej ogólnie, a koszty pracy % mamy podobne dla pracowników medycznych
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 12:05:12 via Wykop
  • -3
@ipkis123: Bo mają dobre finansowanie ochrony zdrowia ¯\(ツ)/¯
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 15:36:44 via Wykop
  • 0
@lhotse89: Trzeba być ograniczonym żeby nie rozumieć że to jak z dopłatami do kredytu, zabrali dopłaty ceny zostały.
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 07:36:46 via Wykop
  • -1
@editores: Wystarczy żeby wszyscy płacili, ja płacę kilka tysięcy miesięcznie ¯\(ツ)/¯

@CybernetycznyMozgKorwina A dlaczego mam zarabiać mniej niż jest warta moja praca?
Mam oddawać swoje ciężko zarobione pieniądze żeby było na jedzenie dla pacjentów? To problem rządu nie mój.
dr_Batman
dr_Batman 08.04.2026, 08:46:49 via Wykop
  • 0
@CybernetycznyMozgKorwina: A ile warte jest opisanie wysokospecjalistycznego rezonansu onkologicznego? Zaskocz mnie
Ja i tak głównie prywatne zarabiam, więc jak najbardziej

25

Szpital w Lublińcu ma 70 milionów długów. Placówka zamyka kolejne oddziały.

Szpital w Lublińcu ma 70 milionów długów. Placówka zamyka kolejne oddziały.

Zawieszenie pracy oddziałów intensywnej terapii, ginekologii, bloku operacyjnego oraz izby przyjęć to efekt narastających problemów finansowych placówki.

MagicznyMariusz
z
portal.abczdrowie.pl
dodany: 07.04.2026, 15:55:16
  • 4
  • #
    nfz
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
  • #
    sluzbazdrowia
  • #
    polska
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 16:17:34 via Wykop
  • 8
A NFZ zapłacił za nadwykonania?

Zamykanie OIAT to utylizacja pacjentów w najczystszej postaci.
Ciekawe czy dostaną kasę od rządu za zamknięcie oddziału jak blondyna z ministerstwa obiecywała.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

424

Zakaz łączenia pracy lekarzu, wybieraj

Zakaz łączenia pracy lekarzu, wybieraj

Politycy z Prawa i Sprawiedliwości oraz partii Razem mają podobny pomysł na zmianę w ochronie zdrowia i jedni, i drudzy chcieliby zakazu łączenia pracy w publicznej i prywatnej ochronie zdrowia. Czy to dobre rozwiązanie?

wykopowicz19870808
z
termedia.pl
dodany: 07.04.2026, 07:55:32
  • 165
  • #
    lekarz
  • #
    lekarze
  • #
    polityka
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 08:06:43 via Wykop
  • -16
Wspaniale, większość już wybiera prywatne.

Politycy też wiedzą że wybierzemy prywatnie.

Kolejny etap postępującej prywatyzacji przez PO.

Dobry drogi lekarz i drogie zabiegi prywatnie. Na NFZ ściek, najtańszy lekarz i Ukraińcy ¯\(ツ)/¯
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 13:34:31 via Wykop
  • 0
@fittrenerka: Mnie nie pytaj.
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 13:38:52 via Wykop
  • 0
@not-sweet: Cos dawno nie było artykułów o tym jak wygląda leczenie w Luxmed ze p--------z takie głupoty, jak to że prywatyzacja jest dobra dla pacjenta.
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 14:38:53 via Wykop
  • -4
@dlugijohn: Powiem więcej, skończą się dyżury wcale.
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 14:39:18 via Wykop
  • -5
@ChocNieSniezySniegWciazSwiezy: Bo PO z tych pomysłów robi prywatyzację. Bawcie się dobrze
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 14:55:50 via Wykop
  • 0
@dlugijohn: Fajne masz urojenia, ciekawe z jakieś d--y. Ale co mi do twoich fantazji.
dr_Batman
dr_Batman 07.04.2026, 15:37:43 via Wykop
  • 0
@dlugijohn: Wszyscy, zwłaszcza politycy robiący wały z kolegami. Bo polityczni ordynatorzy mają cokolwiek wspólnego ze zwykłym pracującym lekarzem.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >

Pani Batman

  • Obawiam się że nie mam poczucia humoru.
  • Mordor
  • cutthroatbitch@gmail.com

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 01.09.2021

    Komentator
  • VIP
    od 12.01.2025

    VIP
  • Złotousty
    od 30.11.2016

    Złotousty
  • Ekshibicjonista
    od 19.02.2016

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 05.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 10.03.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 26.04.2016

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 01.09.2025

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking