W 2024 roku Klarna zwolniła około 700 pracowników działu wsparcia technicznego, zapowiadając ich zastąpienie chatbotami opartymi na rozwiązaniach sztucznej inteligencji, m.in. tych rozwijanych przez OpenAI – partnera strategicznego firmy. Dla Klarna był to sposób na radykalne cięcie kosztów, szczególnie po gwałtownym spadku wyceny spółki z rekordowych 45,6 mld dolarów do zaledwie 6,7 mld w ciągu roku.
Jednak już po kilku miesiącach okazało się, że AI, choć potrafi imitować rozmowę, nie potrafi rozwiązywać
@Kartoffelpanzerkampfwagen: Zakładam, że nie przemycasz narkotyków w odbycie, więc nie powinieneś mieć nic przeciwko temu, że będą to codziennie sprawdzać - w końcu jesteś czysty :)
@Kartoffelpanzerkampfwagen: Po prostu znając twoje wcześniejsze wypowiedzi, dostosowałem moją do twojego poziomu.