Czy zjem gdzieś w Szcz corndoga? XD za gówniarza jadłem w Gorzowie na rynku z warzywami, pamiętam, że koleś miał stoisko gdzieś z tyłu i potem chodził z taką tacą i sprzedawał. :D i jeździł chyba jakimś czerwonym, sportowym, amerykańskim samochodem.

#szczecin i w sumie otaguję #gorzow #gorzowwielkopolski może też go ktoś pamięta. :D
Kolejna tragedia z morderstwem dziecka. Info RMF FM - prawackiego ścieku opłacanego przez PiS i brak informacji kluczowej: w jakiej rodzinie doszło do mordu? Czy byli typową patologia gdzie dochodziły sygnały, że dzieje się tam bardzo źle, obserwowaną przez odpowiednie służby? Czy mamy do czynienia z mordem w rodzinie z pozorami normalności, starannie ukrywającą zdemoralizowanie, gdzie uniknąć nieszczęścia jest niemal niemożliwe?
Jeżeli opcja nr 1 to mamy kolejną ofiarę na ołtarzu ofiar
robert5502 - Kolejna tragedia z morderstwem dziecka. Info RMF FM - prawackiego ścieku...

źródło: Screenshot_2024-04-07-13-53-21-366

Pobierz
Jak nastawienie tydzień przed wyborami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gorzowwielkopolski

Oddam głos na:

  • Katarzyna Miczał (własny komitet) 7.1% (1)
  • Roman Sondej (PIS) 28.6% (4)
  • Piotr Wilczewski (KO) 7.1% (1)
  • Jacek Bachalski (Lewica) 0% (0)
  • Jacek Wilczyński (obecny prezydent) 57.1% (8)

Oddanych głosów: 14

@Davczo: Wójcicki wygra w 1 turze z ~55-60% i nie ma się co czarować. Jacek Bachalski i jego Starbucks xDDD, Roman Sondej też nie powala, reszta czyli Katarzyna Miczał i Piotr Wilczewski są słabo znani w mieście. Ludzie głosują głównie na nazwiska, nie program kandydata. Po pogonieniu Tadzia to nie ma realnego kandydata, który by zagroził obecnemu prezydentowi.
Strefy Czystego Transportu strefami czystego trasportu. Ale pamiętajcie, że Unia zamierza od 2035 zakazać rejestracji nowych samochodów spalinowych. Mimo wprowadzenia najmocniejszych standardów emisji na świecie dla samochodów.

Tak naprawdę osobówki spełniające benzynową normę Euro 3 (od 2000 r.) oraz dieslowską Euro 4 (od 2005) są dosyć czyste w porównaniu z różnymi samochodami produkowanymi na świecie, oraz niemające wiele wspólnego z kopciuchami XX-wiecznymi. Idąc dalej, auta benzynowe z normą Euro 4 (od 2005)
Ciekaw jestem kiedy dojdziemy do takiego absurdu w kontekście przemieszczania się po miastach oraz banowania własnych pojazdów, że ja swoim rowerem z 2000 roku nie będę mógł wjechać do centrum miasta, bo jest za stary XDDD i masz sobie wynająć rower miejski, bo jesteś nieekologiczny XD
#rower #motoryzacja #bekazlewactwa #ekologia
#krakow #warszawa #lodz #wroclaw #gdansk #gdynia #sopot #olsztyn #lublin #poznan #szczecin #kielce #rzeszow #katowice #opole #gorzowwielkopolski #zielonagora #torun #bydgoszcz
Ministerstwo Infrastruktury nie planuje przedłużenia koncesji na autostrady A4 i A2.

Trzymam kciuki aby nie przedłużyli.
Na odcinku 50 km A4 Mysłowice - Balice nadkładam średnio 10 - 30 min zależy czy ominięta 1 czy 2 bramki i jaka pora dnia.
A na omijaniu części A2, kulczykówki tracę od 30 min na odcinku 100 km Poznań - Konin, przez ok. 1 godzinę na odc. 200 km Świebodzin / S3 - Konin, do
#gorzow #gorzowwielkopolski

Jak zawsze, śmiertelny wypadek i jedyny winny wśród opini społeczeń jest kierowca XD

No #!$%@?, kto ustawia zbiórki gówniaków w środku nocy przy drodze a nie na jakimś parkignu. I te komentarze, ze bardzo szybko jechal, ktoś mu mierzył prędkość? Czy typo przejechal 60km/h ale w to tak szybko sie działo, ze im sie wydawało, że #!$%@?ł.

Nie mówie, że nie #!$%@?ł bo nie wiem. Ale ludzie temu kierowcy już
Czemu ludzie z Wawy, którzy zarabiają 4.5k brutto, nie mający absolutnie żadnych szans na zakup mieszkania nawet w wielkiej płycie, nie przeniosą się w inny region Polski gdzie jest dużo taniej? Najniższą krajową można zarobić wszędzie, a płacić 17k za mkw w #warszawa a płacić 5k za mkw w takim #gorzowwielkopolski (najtańsze nieruchomości) to ogromna różnica.
#nieruchomosci
Nwm, ale tak chciałem się podzielić. Osobiście uważam za żałosne tego typu ogłoszenia. Chodzi mi dokładnie o styl graficzny w jaki sposób to zostało przedstawione. Żeby nie było że reklamuje to zamazałem numer
#krakow #nieruchomosci #warszawa #katowice #lublin #zielonagora #olsztyn #bialystok #rzeszow #wroclaw #szczecin #lodz #poznan #torun #bydgoszcz #gorzowwielkopolski #opole #kielce
CrazyxDriver - Nwm, ale tak chciałem się podzielić. Osobiście uważam za żałosne tego ...

źródło: temp_file637555954113870857

Pobierz
#rozdajo #kino
Mam dwa kody z Groupona na bilet do kina – Grupa A (koniecznie patrz niżej) – kategoria Standard (do VIP i SuperVIP się coś tam dopłaca przy zakupie biletu) do 31 grudnia. Mikołajki dzisiaj - to ktoś może dostać prezent pod lekko spóźnioną poduszkę. Kod można wykorzystać tylko w Multikinie - najłatwiej zamawiając bilety przez stronę internetową.
Nie chce mi się losować. Może ktoś ma horą curkę, która chce obejrzeć
wormnimda - #rozdajo #kino
Mam dwa kody z Groupona na bilet do kina – Grupa A (koniec...

źródło: kodzik

Pobierz