Prawa autorskie do logo firmy generują wiele problemów. To wszystko wynika z popularnych mitów. Jednym z najczęstszych jest ten, że wystarczy zapłacić grafikowi fakturę za stworzenie logo i prawa autorskie do logo przysługują tylko nam. To nie prawda. Przepisy wymagają dla tej czynności pisemnej umowy. Samo uzgodnienie mailowe to za mało. Prawa autorskie do logo pozostają nadal u twórcy.
✅ ZOBACZ FILM: https://www.youtube.com/watch?v=Fqoo2I-Yn7I&list=PLEY-zSsDUaSiQfWVP4OpwHLpesQCQFiPg
Z
Prawa autorskie do logo firmy generują wiele problemów. To wszystko wynika z popularnych mitów. Jednym z najczęstszych jest ten, że wystarczy zapłacić grafikowi fakturę za stworzenie logo i prawa autorskie do logo przysługują tylko nam. To nie prawda. Przepisy wymagają dla tej czynności pisemnej umowy. Samo uzgodnienie mailowe to za mało. Prawa autorskie do logo pozostają nadal u twórcy.
✅ ZOBACZ FILM: https://www.youtube.com/watch?v=Fqoo2I-Yn7I&list=PLEY-zSsDUaSiQfWVP4OpwHLpesQCQFiPg
Z drugiej strony osoby, które wiedzą, że konieczna jest umowa o przeniesienie praw autorskich do logo bagatelizują jej treść. Tymczasem bez dobrze określonych pól eksploatacji nadal możemy nie mieć pełni praw do logo. Mówi się, że umowy są na czas wojny więc warto zadbać i dobrą teść.