Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko248
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Qullion

Qullion

Dołączył 13 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 45014
  • Znaleziska 18864
  • Mikroblog 26150
  • Obserwujący 21
  • Obserwowane 16
stepniaczio
stepniaczio
9 godz. i 20 min temu
  • 9
Nie no bez jaj. Nie wyjade nigdzie sobie (╯︵╰,)

#zalesie #pogoda
stepniaczio - Nie no bez jaj. Nie wyjade nigdzie sobie (╯︵╰,)

#zalesie #pogoda

źródło: 1000020780

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qullion
Qullion 8 godz. i 34 min temu via Wykop
  • 1
@stepniaczio: mokry ten śnieg pada, ciekawe co będzie jutro, ma być -1, może nie będzie tragedii. W piątek znowu -10 to już lodu nie będzie na szybie.
  • Odpowiedz
NaczelnyAgnostyk
NaczelnyAgnostyk
9 godz. i 14 min temu
  • 3
Cały rok mam zimowy płyn do spryskiwaczy by zima mnie nie zaskoczyła
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qullion
Qullion 8 godz. i 57 min temu via Wykop
  • 1
@NaczelnyAgnostyk: jutro rano to płyn nie pomoże, jedynie łopata do śniegu.
  • Odpowiedz

2208

Dzietność w kraju na poziomie 1.1 - domyślam się czemu

30 lat czekania... Największa decyzja życia... Jest i ono... psiecko. A ludzie przyklaskują.

Kapersky
z
streamable.com
dodany: 12.01.2026, 18:11:35
  • 1490
  • #
    p0lka
  • #
    p0lki
  • #
    rodzicielstwo
  • #
    neuropa
Qullion
Qullion przedwczoraj, 18:23:11 via Wykop
  • 0
@illuminatus:

A jak nie chcesz byċ przegrywem to szukaj normalnej, są wierz mi.


oczywiście, że są, ale trzeba szukać, przeważnie tinder to nie rozwiązanie i tu pojawia się problem bo kończy się u wielu osób szukanie. Nawet jak poszukają normalnie to może powstać konflikt. Wykopki mylą wiele rzeczy i nawet normalna laska spierdzieli jak zobaczy takie myślenie. Nawet wspólne wydatki w których jest kredyt mieszkaniowy, jedzenie, wydatki na żłobek przedszkole, czynsz
Qullion
Qullion przedwczoraj, 18:37:25 via Wykop
  • -1
@El_Kamilos23: to obraza dla konibijców jedynie. Ludzie poświęcający się rodzinie i dzieciom mają w dupie kto z czego się cieszy. Jak im dobrze to niech sobie pieski trzymają.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 18:38:41 via Wykop
  • 0
@elo_kebab: na 60m2 już spokojnie można mieć przynajmniej jedno dziecko.
Czy powinni mieć dzieci? Trzeba zapytać ich, jest to ich decyzja i w zasadzie nikomu nic do tego.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 18:58:07 via Wykop
  • 0
@Project_Yi: tylko jaki masz z tym problem bo jak to gdzieś co kto robi i jak się cieszy. Tak, kupienie psa to może być wydarzenie. Znajomi kupili mieszkanie to robili imprezę by pokazać swoje mieszkanie i popić z tej okazji. Trochę żenada, ale oni się z tego cieszyli. U innych też była wielka radość z powodu psów, nie przepadam za psami, ale oni się z tego cieszyli, dzieci się cieszyły,
Qullion
Qullion przedwczoraj, 19:07:25 via Wykop
  • -6
@RaciczkaEntertainment: ale to mówisz o tym typie z filmu co napierdziela po całej Polsce za żarciem i robi inne wycieczki po świecie?
Oni jak będą dzieci mieli to za jakiś czas, a nie kiedy zarabiają kasę z jeżdżenia.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 19:15:09 via Wykop
  • 1
@kt13: jak nie mają swojego życia to tak jest.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 19:21:16 via Wykop
  • 2
@Plemus: to nie jest wbrew naturze bo inne zwierzęta wykazują takie cechy w konkretnych warunkach.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 19:35:47 via Wykop
  • 0
@Tapczano: w latach 70-80 nie było perspektyw, możliwości, było zwyczajne życie i nic poza tym. Lepiej wykształceni, ludzie z pasją mieli lepiej, reszta to klepała biedę albo żyła jako tako.
Ludzie, którzy mieli więcej kasy nie mieli dużo dzieci.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 19:39:12 via Wykop
  • 3
@Plemus: homoseksualizm, aseksualizm, egoizm. Zbyt dobre warunki za pewne u wszystkich gatunków prowadzą do degradacji.
U nas dochodzi zaawansowana medycyna, niska śmiertelność, wysoka przeżywalność osobników, które w naturze rzadko się rozmnażają.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 19:52:18 via Wykop
  • 0
@Romek_trybik_ewolucji: g---o mieli, znam tych ludzi co wtedy mieli dzieci, to się nie nauczył nic, nie wziął życia w swojej ręce to jest nikim. Zero wycieczek, zero zainteresowań, jak już to a-----l, prości ludzi bez większego życia.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:17:05 via Wykop
  • 0
@slawek-g1114: dość sporo poznałem. A jak nie jest to dla ciebie dowód to zapytaj ludzi co robili ich rodzice, jakie mieli zainteresowania, w jakich krajach wtedy byli?
Ci ludzie żyją do dzisiaj mają po 60 - 70 lat i spokojnie można z nimi porozmawiać.
O tym jak wtedy ludzie żyli świadczy chociażby wykształcenie gdzie większość miała podstawowe i zasadnicze zawodowe. Nic im do życia nie było potrzebne.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:19:31 via Wykop
  • 0
@Witold89: i właśnie dlatego g---o byś tam ugrał bo by nie poszła by z tępakiem co jedynie potrafi wyj... w ryj.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:21:52 via Wykop
  • 1
@Wardegas: dziecko ma rodziców, matkę i ojca. Jedno zawozi, drugie odbiera. Jak już się decydujecie na dzieci to robicie pewne przygotowania w tym rezygnacja z pracy, która koliduje chociażby z odbieraniem dzieci.
Ja zawożę rano, żona odbiera popołudniu.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:22:06 via Wykop
  • 1
@lukasz-grale-c: tak
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:24:33 via Wykop
  • 2
@Ritowel11: zakładam, że nie robisz żadnych imprez, nic, a nic bo to by oznaczało, że posypało ci się w głowie.
Znajomi robili z okazji kupienia mieszkania, z okazji urodzin, imienin, osiemnastki, czterdziestki, zakupu samochodu, zostania ojcem, matką, rozpoczęcia pracy. Żenada, ale ludzie tak robią, cieszą z byle czego i jest to fajne.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:31:24 via Wykop
  • 0
@bomberniol: piszesz o instynktach, a jednocześnie medycyna pozwala przeżyć ludziom, którzy nie mieliby wcześniej takiej możliwości, a do tego się rozmnożyć gdzie w świecie zwierząt. Tak dużo samców jak w świecie ludzi się nie rozmnaża i ich liczba nie rośnie w takim tempie.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:34:59 via Wykop
  • 2
@lukasz9889: nie ma to znaczenia ile mają lat i mało to kogo powinno obchodzić czy chcą dzieci czy chcą robić to co robią. Po 30 roku życia prawdopodobieństwa zajścia w ciąże spada, ale jest dalej możliwe, bardzo często wystarczy wyeliminować stres.

Wykopkom natomiast nie podoba się wszystko co inni ludzie robią, ma by po ich myśli i najlepiej żeby nie mieli nic. Już dochodzi do tego, że za koszty normalnego
Qullion
Qullion przedwczoraj, 20:44:01 via Wykop
  • 0
@Romek_trybik_ewolucji: z punktu prostego życia to nie było źle, ale bardzo wiele rodzin żyło na zasadzie zrobiliśmy dzieci, matka ty siedź wychowuj czyli niech latają dookoła bloku albo domu, a ja idę do roboty i walnąć pół litra.
Ci rodzice z dziećmi przeżyli potem transformację, wychowanie jakie dzieci wyniosły z domu można było zobaczyć na ulicach w latach 90 i później, kradzieże, rozboje, włamania, przestępczość na skalę o jakieś nie
Qullion
Qullion przedwczoraj, 21:14:17 via Wykop
  • 0
@Romek_trybik_ewolucji: ależ oczywiście tylko ludzie chcą teraz dla swoich dzieci zrobić o wiele więcej by te dzieci miały w życiu jeszcze lepiej. Jest cała masa ludzi, która się odcięła od schematów jakimi żyli ich rodzice, od różnych patologii, alkoholu
Qullion
Qullion przedwczoraj, 21:19:28 via Wykop
  • 0
@slawek-g1114: nie za bardzo, patrząc na tą parę to raczej jakby taki typ wparował z łapami to ona by mu wyj... w ryj, a on by popatrzył i dowalił paralizatorem. Taka by była historia kozaczenia, jeszcze by sobie roleczkę na yt pyknęli.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 21:26:52 via Wykop
  • 0
@slawek-g1114: bardzo fascynują mnie te tematy. Normalnie jak kiedyś na wykopie tematy o ewolucji. Jest tu taki zlot wyjących piwniczaków, że muszę coś napisać.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 21:41:34 via Wykop
  • 0
@slawek-g1114: do tej szkoły to nie ma nawet 1 km, dzisiaj warunki były dobre, niektórym już się załączył tryb zapierdzielania.
Teraz jest -12, wczoraj było -15 o tej porze.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 21:52:49 via Wykop
  • 0
@IronHide: tylko pies to nie jest dziecko, może miejsca mają tyle, że im się ledwo pies zmieści. Psa trzeba traktować jako hobby, zainteresowanie, które kosztuje. 1600 zł miesięcznie w tym przypadku nie jest jakąś wielką kasą. Leczenie przeważnie nie kosztuje wiele.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 22:02:17 via Wykop
  • 0
@Romek_trybik_ewolucji: Nie. Zły schemat to wciskanie komuś na siłę, że musi mieć te dzieci. Niech każdy decyduje i niech robi co mu się podoba. Moi znajomi nie mają dzieci, nigdy nie piszę jacy to durnie, jak już to tylko przybliżam co nimi kierowało. Ja mam dzieci i wiem jak to wygląda, jakie są wyrzeczenia, odpowiedzialności, ile idzie kasy na normalne życie, planuje się, a wychodzi jak zwykle 1000 - 2000
Qullion
Qullion przedwczoraj, 22:12:12 via Wykop
  • 0
@slawek-g1114: do jego rozumu i opisu sytuacji.
Pary potrafią się bronić i to robią, a kobiety w fajnych związkach też potrafią być agresywne. Mogą nie mieć paralizatora, ale mogą mieć coś innego, gaz pieprzowy to nic nadzwyczajnego, sam posiadam, robiliśmy małe ćwiczonka z użycia. Maczeta to też fajna sprawa, zawsze była w domu, ale to już przekroczenie obrony koniecznej.
Qullion
Qullion przedwczoraj, 22:20:52 via Wykop
  • 0
@Duzers78: cała rzesza takich przeciętniaków jak na filmie ma dziewczyny albo żony. Jasne dymają się tylko z topką. Jest bardzo dużo normalnych kobiet i można je sobie znaleźć tylko trzeba zacząć żyć zamiast sobie nabijać do łba jakieś bzdury o chadach, że życie nic nie kosztuje, o pijących chłopach, których kobiety nie chcą, o wychowywaniu dzieci na za najniższą krają.
Qullion
Qullion 20 godz. i 5 min temu via Wykop
  • 1
@El_Kamilos23: pogardą dla ludzi jest brak oryginalnego linka do filmu tylko wstawianie przez inny serwis z podpisem psiecko czego w filmie nie ma. Wykopem robi z ludzi debili, a ty pierdzielisz o pogardzie dla rodzin.
Pogardą dla rodzin jest ciągle pierdzielenie o winie kobiet przez wykopkow przygłupów i piwniczakow co życie widzieli na obrazkach.
Pogardą jest wyzywanie gdy tłumaczy się jak wygląda wychowanie dzieci i ile się wydaje.
Pogardą jest
Qullion
Qullion 17 godz. i 40 min temu via Wykop
  • 0
@Wardegas: my zanim zdecydowaliśmy się na dzieci to tak sobie to ułożyliśmy by mieć możliwość odwożenia i odbierania.
Qullion
Qullion 9 godz. i 15 min temu via Wykop
  • 0
@Plemus: jak gatunek ma zbyt dobrze to ten homoseksualizm może wynosić 50% w przypadku ssaków. Mówisz, że to by było normalne?
Medycyna jest spoko, ale rozmnażanie się osobników chorych, które by nie przetrwały już dla populacji nie jest tak spoko. W niedalekiej przyszłości masa ciała dorosłego człowieka nie będzie niższa niż 100 kg, a takie osoby z problemami serca, niewydolnościami będą spokojnie żyły i będą się rozmnażać.
Chęć uprawiania seksu

5

Policja oddała strzały w kierunku pijanego patusa z Audi.

Policja oddała strzały w kierunku pijanego patusa z Audi.

Kierowca Audi z jakiegoś powodu stwierdził, że wyprzedzi w nieprawidłowy sposób oznakowany radiowóz policji. Policjanci oczywiście postanowili go zatrzymać.  Zamiast stanąć do rutynowej kontroli, 40-latek wcisnął gaz i ruszył w stronę okolicznych miejscowości. Policja bohatersko zatrzymała kierowcę.

gerwazy-oko
z
boop.pl
dodany: 21 godz. i 1 min temu
  • 3
  • #
    polska
  • #
    policja
  • #
    polskiedrogi
  • #
    pijanikierowcy
  • #
    bezpieczenstwo
Qullion
Qullion 9 godz. i 29 min temu via Wykop
  • 0
@soma-alinesa: za dużo filmów weszło to potem zdziwienie, że strzelają ileś razy. Do strzelania w opony to nadaje się Grot.

418

"Polska nie jest krajem, w którym ludzie mają równe szanse".

"Polska nie jest krajem, w którym ludzie mają równe szanse".

W społecznej ocenie próg bogactwa w Polsce zaczyna się od dochodów na poziomie 10 tys. zł netto na osobę w rodzinie.

Anakee
z
bankier.pl
dodany: przedwczoraj, 12:12:15
  • 248
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    pracbaza
  • #
    korposwiat
  • #
    pieniadze
  • #
    praca
Qullion
Qullion 18 godz. i 19 min temu via Wykop
  • 0
@pasatamatata: trochę prawdy w tym jest co pisze. Mają te 20-50 tys zł miesięcznie to nie czuje się różnicy bo wiele rzeczy jak dom już jest większe. Jak masz 8 tys we dwójkę to każde dziecko dodaje dość sporych kosztów.
Qullion
Qullion 17 godz. i 37 min temu via Wykop
  • 0
@pasatamatata: koszty utrzymania są dość złożone. Jeżeli masz dom 200 m2 bez kredytu to przy 2-5 dzieci nie odczuwasz różnicy. Jak masz kupić kolejne mieszkanie mając 8 tys zł to już nie jest ciekawie, zwłaszcza pod 5 dzieci czyli 100 m2.
Qullion
Qullion 10 godz. i 19 min temu via Wykop
  • 0
@El_Kamilos23: jak z tego filmu nie jesteś w stanie ocenić czy będą mieli dzieci czy nie. Jak mają 30 to spokojnie idzie się wyrobić z dwójką dzieci i wydaje mi się, że będą mieli dzieci, a wykopki nie.
Qullion
Qullion 10 godz. i 8 min temu via Wykop
  • 0
@Romek_trybik_ewolucji: nie jest to zły schemat, nie wiem co żeś przeczytał. Naturalna potrzeba człowieka to też samostanowienie i decydowanie. Jedno to być nakazał ludziom, a co innego miał w dupie. To się nazywa hipokryzja. Skoro to naturalna potrzeba to tak samo powinno być z medycyną, tylko naturalna. Na jakiej podstawie rozmnaża się większość populacji? U innych gatunków nie ma to miejsca, a u ludzi może rozmnażać się każdy i się

1098

Nie proszą o pomoc i znikają. Polska w czołówce samobójstw mężczyzn

Pokaż treści 18+

Nie proszą o pomoc i znikają. Polska w czołówce samobójstw mężczyzn

Z zewnątrz: praca, obowiązki, żarty w towarzystwie. W środku: ciężar, o którym nie mówi się nikomu. Wielu z nich wygląda normalnie do momentu, w którym już ich nie ma. Samobójstwa mężczyzn w Polsce to dramat tysięcy rodzin i znak głębokiego kryzysu zdrowia psychicznego.

VoxClamantisInDeserto
z
holistic.news
dodany: 10.01.2026, 15:47:17
  • 428
  • #
    polska
  • #
    zdrowie
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    depresja
  • #
    samotnosc
  • #
    spoleczenstwo
Qullion
Qullion 10.01.2026, 20:59:22 via Wykop
  • 1
@bl33p33r: i co? jak nie ta to następna.
Qullion
Qullion 10.01.2026, 21:48:28 via Wykop
  • 5
@jak_ta_lala: jak to nie mają przestrzeni, nie ma żadnego problemu by się spotykać i gadać. Inny facet to nie terapeuta, a spotykając się tak po prostu trafia się ludzi, którzy nie do końca są szczerzy i uczciwi. Tylko część mężczyzn chce słuchać co ktoś radzi, inni chcą tylko zwalić winę na kogoś innego i tyle. Nie myśl, że każdy facet co potrzebuje pomocy będzie super i fajnie się pogada, raczej
Qullion
Qullion 10.01.2026, 21:50:54 via Wykop
  • 10
@Kbzium: z depresją to zmagają się ludzie, którzy nikogo nie poślubili i jest ich sporo. Alkoholicy popełniają samobójstwa.
Qullion
Qullion 10.01.2026, 22:04:30 via Wykop
  • 2
@adamsowaanon: nie trzeba zarabiać milionów by coś zrobić. Nawet jak oszczędzisz 500 zł to już coś i za to można coś zrobić.
Jak ktoś czegoś nie zrobił to po twojej radzie też tego nie zrobi.
Odbiorcy tych wszystkich rad wychodzą trochę z innego założenia niż ten co je daje. Oni liczą na szybki efekt, często na receptę, która zadziała po chwili. Prawko sobie zrobi, pojedzie za granicę, a tam się
Qullion
Qullion 10.01.2026, 22:10:32 via Wykop
  • -3
@slums: tylko co to ma do rzeczy, ktoś ma się zabijać bo nie ma zastępowalności pokoleń. Zus pada i już będą się zabijać.
Masz myślenie chłopa z problemami co chyba ma takie myśli.
Wiele facetów po prostu to przetrwa, odpadną najsłabsi.
Qullion
Qullion 10.01.2026, 22:26:34 via Wykop
  • 8
@slums: kobieta pójdzie do drugie, wypłacze się jej się poprawi, a facet nie pójdzie, ci głupsi natomiast nawet jak potrzebują pomocy to próbują dowalić innemu facetowi. Ci inteligentniejsi mogliby sobie podobnie radzić co kobiety.

Jak się zacznie walić to nie koniecznie system wróci do tego co było.

Skoro kobiety mają oczekiwania to czemu faceci ich nie mają, ruchanie im wystarczy?
Qullion
Qullion 10.01.2026, 22:51:13 via Wykop
  • 5
@adamsowaanon: nie byłem nigdy w Australii i nie muszę być, mogą się zmęczyć wszędzie i cieszyć się tym. Jak kiedyś, jak grało się w piłkę, tak się latało i cieszyło, że w pewnym momencie nie czuło się zmęczenia.
Ja mogę cię zrozumieć bo mogę też pojechać sam i czasami tak robię, ale część ludzi nie widzi sensu by w ogóle ruszać się samemu. Nawet nie są w stanie pojąć jak
Qullion
Qullion 11.01.2026, 09:09:22 via Wykop
  • -5
@remlezar: tak to właśnie jest jak wrzucasz linki i nie rozumiesz co wrzuciłeś. Niby dyskryminacja, a g---o nie dyskryminacja.
Niby dają dodatkowe punkty, chłopy mają ból d--y, a jakiejś lokalnej sytuacji to już nie ważna bo po co myśleć.

To teraz prosty fikcyjny przykład.
Twoja żona dostaje 5 pkt dodatkowych na szkoleniu. Chłopy wyją, że dyskryminacja.
Twoja żona dostaje 5 pkt przy rekrutacji do pracy. Chłopy wyją,
Qullion
Qullion 11.01.2026, 09:12:13 via Wykop
  • -4
@Grubby: jakie oczekiwania? najlepsze, że jest to, że nie ma żadnych oczekiwań, każdy może zrobić co zechce.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 09:33:08 via Wykop
  • 1
@v01dtec: nie czaję tego, spłacasz kredyt, utrzymujesz? jak to możliwe, bo dla mnie jakaś fikcja. Żona pracowała przed ślubem, dzieckiem i nagle przestała czy nigdy nie pracowała i to tolerujesz bo wygodnie, a teraz płaczesz? Żona nie pracowała, a zrobiliście sobie kolejne dziecko? Dla mnie abstrakcja

Też mam żonę i dzieci, nie stać nas na takie luksusy, żona pracuje na równi ze mną, zarabia tyle samo. Praktycznie u wszystkich znajomych
Qullion
Qullion 11.01.2026, 09:43:41 via Wykop
  • -1
@slums: z jednej strony piszesz, że nie mają oczekiwań, nie mogą mieć oczekiwań, ale z drugiej jest płacz jak jest źle. Według mnie jak na coś się zgadzasz to bierzesz to na klatę. Facet jak najbardziej może mieć oczekiwania wobec kobiet, wobec życia. Brak oczekiwań psuje wszystko. Ci co mają kasę w ogóle nie zastanawiają się nad tym bo mają kasę i ją oddają, żadna strata. Społeczeństwo daje sygnał, pokazuj
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:00:03 via Wykop
  • -5
@MichuXXX69: a ty mi pokaż, że umiesz czytać bo widzę sprawiło to problem. Przykład jest fikcyjny jednak są różnice w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn.
Masz tu mapę bezrobocia, w wielu z tych powiatów sytuacja jest taka, że kobieta ma problem ze znalezieniem pracy. U mnie w powiecie pracy dla kobiet jest bardzo mało, muszą dojeżdżać i tylko dlatego sytuacja jest dość dobra. Sporo kobiet rezygnuje z pracy bo mąż zarabia.
Qullion - @MichuXXX69: a ty mi pokaż, że umiesz czytać bo widzę sprawiło to problem. ...

źródło: 611167079_1448183880640945_3528085857488320723_n

Pobierz
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:00:12 via Wykop
  • -2
@Qullion:
Qullion - @Qullion:

źródło: 614025486_1196885102652422_128777276573148673_n

Pobierz
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:20:51 via Wykop
  • -5
@MichuXXX69: w twojej głowie raczej bo nie widzisz nic innego poza swoją dupą. Roboty nie ma w tych powiatach, znalezienie pracy przez faceta jest łatwiejsze tylko, że przeważnie za najniższą krajową. Kobieta w powiecie szuka dość długo pracy, a z płacami jest jeszcze gorzej.
Kuzyn, 10 lat robi elektrykę, firmy oferują mu 4000 zł netto na Podkarpaciu, więc pracuje za granicą. Jego żona dojeżdża 50 km do Rzeszowa codziennie za
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:40:09 via Wykop
  • -5
@MichuXXX69: nie, po prostu to ciebie nic nie dociera. Przeprowadź się tam to nagle się obudzisz. Nie mają znaczenia proporcje bo nic nie dotrze jak napiszę, że jest 8 do 20%. Szukanie w takich powiatach roboty przez rok to nie żadna nowość.
Po to robi się całe to równouprawnienie by wsadzić kobiety na stanowiska w urzędach, podobnie w różnych firmach. Nikt wtedy nie pierdzieli, że chłop miał większe doświadczenie.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:56:32 via Wykop
  • -4
@MichuXXX69: nie, tym problemy z głową i rozumieniem pewnych rzeczy, a zwłaszcza próbę zobrazowania sytuacji.

Dla mieszkańca nie ma różnicy czy jest 20 czy 45 skoro jego żona roboty nie znajdzie.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:03:15 via Wykop
  • 0
@MichuXXX69: masz mapę bezrobocie, pewnie też fikcyjna dla ciebie
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:09:05 via Wykop
  • 1
@donatien-de-sade: w wielu przypadkach a-----l po prostu wchodzi, nie ma czego słuchać. To nie jest tak, że chla się bo jest problem, chla się bo się chla.
3 osoby, które znałem i które się powiesiły nie miały żony czy córki.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:16:36 via Wykop
  • -1
@MichuXXX69: o czym ty pierdzielisz? masz jakieś problemy psychiczne z patrzeniem na mapę bezrobocia?
Ja o bezrobociu ty o medianie wynagrodzeń. Przy dużym bezrobociu część kobiet zostaje w domu i staje się nieaktywna.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:25:16 via Wykop
  • 1
@Kom_bajn: chyba jako jeden z nielicznych o tym piszesz. Na wykopie wszyscy winią kobiety i mówią, że mężczyzna by tak nie postąpił, nawet przestępstwa by nie popełnił gdyby nie kobieta. Podobno a-----l to się pije wyłącznie z powodu depresji.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:28:20 via Wykop
  • -1
@MichuXXX69: rozumiem co wklejam i wiem jaka jest sytuacja w regionie, ty nie potrafisz tego pojąć bo d--a w Warszawce i nie ma tam takich problemów.
Masz jedną mapę, a nagle różnię w zarobkach to sobie bierzesz dla całego kraju bo nie chce się myśleć.
Mnie bawią tacy jak ty co udają wielkich uczonych, ale zrozumienie jest zbyt ciężkie.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:45:45 via Wykop
  • 2
@vmsth: to co ty piszesz to jest ostra odklejka. Zostawić dziecko alkoholikowi bo pewnie żona jest problemem. Kontakt z alkoholikiem to masz fikcyjny. Znałem takiego co przepił samochód i komputer dziecka, a ty mówisz, że dałby sobie radę. Chłop przepijałby coraz większą kasę, a dziecko zostałoby mu odebrane chyba, że najpierw by umarło.
Jakich komunikatów matka nie czyta? że chłop chleje wódę? Powinna mu zabrać a-----l i problem by się
Qullion
Qullion 11.01.2026, 14:47:21 via Wykop
  • 1
@tenloginnieistnieje: tu cię mało kto zrozumie bo oni obwiniają kobiety za wszystko.
Zaczynają wchodzić grube mity, że zawsze piło się z powodu depresji, podobno już za komuny tak było. Z byle powodu to nikt nie pił.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 15:07:28 via Wykop
  • 2
@donatien-de-sade: w jednym przypadku matka już nie żyła bo się zapiła parę lat wcześniej. Pozostałe 2 przypadki to chłopy w wieku 20 -22 lat, którzy kilka lat pili, bez powodu. Nie przez problemy tylko przez kolegów, którzy pokazali fajną zabawę.
Nie tak dawno spotkałem chłopaka 18 lat, po odwyku. Miał co chciał, rodzinka z kasą. Za covida był zakaz to chodził i pił codziennie z kolegami aż popadł w nałóg.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 16:17:53 via Wykop
  • -1
@vmsth: tylko nie masz żadnych informacji i nie znasz ludzi, co się tam dzieje, a tworzysz sobie fikcje o kobiecie, która jednak wychowała dziecko bardzo dobrze.
Jaką masz podstawę do odebrania dziecka jeżeli jedno z rodziców jest w stanie go wychowywać. Tworzysz wtedy patologię bo to nie jest, że jak alkoholik jest w domu to znaczy, że oboje są patologią.
A-----l nie implikuje agresji, ale są ludzie, którzy po napiciu
Qullion
Qullion 11.01.2026, 16:33:21 via Wykop
  • -2
a co to znaczy praca dla kobiet?


@Dominik_sspam: to znaczy praca gdzie chcą zatrudnić kobietę.

A po drugie g---o nas powinno to interesować gdy parka się dogaduje, że kobieta zostaje w
Qullion
Qullion 11.01.2026, 17:15:52 via Wykop
  • 2
@Arivederczi: no jakoś tak, wróg musi być, trzeba się usprawiedliwić, kogoś obwinić. To prosta metoda by głowa tyle nie myślała.

Co do pracy elektryka czy hydraulika to kobiety są bardzo rzadkie bo trzeba coś nosić i pracodawcy nie chcą. Jeżeli zajdzie w ciążę to odpada osoba do pracy, trzeba szukać kogoś, a do tego jeszcze zatrudnić za 2 lata. Facet w takich pracach sobie o wiele lepiej radzi i nie
Qullion
Qullion 11.01.2026, 17:38:38 via Wykop
  • -6
@Swiety_Judasz: nie popieram dyskryminacji, popieram to na czym dobrze wyjdę w życiu. G---o mnie obchodzi, że jakiś chłop nie będzie miał roboty skoro mogę gdzieś po znajomości wepchnąć żonę albo dzieci.

Wykopki tak płaczą jak to się dyskryminuje, ale tam gdzie problemy są poważniejsze to mają to w dupie. Temat dyskryminacji, demografii to powody do obwinia kobiet, innych osób byle tylko nie ruszyć własnej d--y. Takie kółka wzajemnej adoracji co
Qullion
Qullion 11.01.2026, 18:23:11 via Wykop
  • 0
@MichuXXX69: to są osoby, pracujące w powiecie. Nie są to rolnicy, których jest 5300 oraz pracodawcy 3600.
Nie liczą osób nieaktywnych zawodowo i pracujących za granicą.

Gdybyś miał pojęcie o ekonomii to byś nie pierniczył o dyskalkulii.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 18:30:52 via Wykop
  • 2
@munioman: te normy by ustanowione za komuny i można je zmieniać w dół w regulaminie firmy. Pracodawcy nie godzą się na zmiany. Mężczyźni nie chcą równouprawnienia mężczyzn. Zmiany by zmusiły firmy do wielu zmian, także producentów. Firmy chętniej by zatrudniały osoby łamiące przepisy niż tych co nie łamią.
Przepisy by pewnie na początku były przejściowe. Godzisz się na noszenie zgodnie ze starą normą to idziesz pracować, jak nie to wypierdzielaj.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 18:50:40 via Wykop
  • -1
@MichuXXX69:

Czemu zaliczasz rolasów i pracodawców do bezrobotnych ?


gdzie ci napisałem, że rolnicy to osoby bezrobotne?
Nie odpisuj nie chce mi się dyskutować z durniem.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 19:19:01 via Wykop
  • -2
@MichuXXX69: nie ma tam nic o bezrobotnych, naucz się czytać.
może jeszcze pracodawcy to bezrobotni, śmieszny jesteś.
Kleją się, to nie miasto wojewódzkie i nie porównuj sobie. Jak ludzie nie pracują, nie szukają pracy to nikt ich nie liczy nawet.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 19:40:34 via Wykop
  • -1
Myślę że to co napisałem jest rozsądnym zachowaniem


pary wspólnie decydują co się opłaca, a co nie, bywają sytuację, że są dzieci i ta praca się nie opłaca, mąż zarabia tyle kasy, że nie widzą sensu by ona poszła do pracy i się stresowała. Wspólna decyzja, tak robią ludzie. Wykopki jednak bazują na sytuacjach gdzie chłop powiedział babie, że nie musi pracować albo znalazł sobie taką co nigdy nie pracowała i nie chce
Qullion
Qullion 11.01.2026, 20:02:24 via Wykop
  • 0
@Dominik_sspam: co do dzieci to miałem na myśli wszystkie dzieci.

Sam robię fizycznie i widzę co się dzieje. Przychodzi chłop do fizycznej pracy i ucieka to trzeba coś robić. To już się dzieje.
Qullion
Qullion 12.01.2026, 18:00:56 via Wykop
  • -2
tematem przewodnim tego wątku jest rozważanie, czy psycholog powinien alkoholików wspierać w dążeniu do samodzielnego zejścia z tego świata.


@vmsth: ja nie odpowiadam na temat przewodni, a na to co piszesz bo masz niezłe odchyły i odklejki.

Jeśli facet jest bezużyteczny, to niech go jego dorosła żona
Qullion
Qullion przedwczoraj, 16:48:31 via Wykop
  • 0
@vmsth:

Niezależnie od tego, czyj jest dom, babka może zgłosić sprawę na policję i natychmiastowo typ dostaje nakaz eksmisji


Już ci o tym pisałem, a ty dalej swoje. Policja nie chce się bawić w to bo jest przy tym dużo biurokracji i nie ma pewności, że ta osoba stosuje p-----c czy to wybryk baby. Większość to już osoby z niebieską kartą i po wielu interwencjach policji, także po zatrzymaniach przez policję.
Takich
anna-k123
anna-k123
anna-k123
12.01.2026, 20:47:15
  • 1
Mireczki z malzenstwo, potrzebuję małej porady.

Level 32 tutaj, 5 lat po ślubie. Ostatnio tak sobie pomyślałem, że straszna rutyna nam się wdarła w życie. Kiedyś się starałem, jakieś kwiaty bez okazji, miłe wiadomości, a teraz? Teraz moje SMSy do żony to głównie: „kup chleb”, „o której będziesz?” albo „młody zjadł obiad” XD

Trochę mi głupio, bo moja Różowa dalej dba o takie pierdoły, a ja stałem się takim typowym mrukiem. Chciałbym jej zacząć
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qullion
Qullion 12.01.2026, 21:32:36 via Wykop
  • 0
@anna-k123: nigdy nie robiliśmy sobie prezencików, nie wysyłaliśmy sobie milutkich smsów. Wyjdź z rutyny w domu i róbcie coś ciekawego, wierszyki nie są potrzebne do codziennego funkcjonowania. Jak będziecie wiedzieć, że w domu czekają fajne zajęcia będziecie o tym myśleć i o sobie.
  • Odpowiedz
Qullion
Qullion 12.01.2026, 21:59:01 via Wykop
  • 0
@anna-k123: ale skoro jesteś w pracy to masz co robić, twoja żona też. Dla nas to trochę dziwne bo to jest trochę takie wybijanie się z rytmu i szukanie wierszyków zamiast rozwiązywania problemów. Jak trzeba to się dzwoni, po prostu. Przychodzi się z pracy i jest czas dla siebie, to co robiliśmy w pracy zostawiamy się za sobą. Praca zlatuje tak szybko, że zanim się obejrzymy to jesteśmy w domu
  • Odpowiedz
galek
galek
12.01.2026, 20:47:03
  • 3
#antynatalizm #praca

Na tagu antynatalizm często spotykam się z głosami że ludzie lubią swoją pracę

Zapytałem gpt dlaczego ludzie lubią swoją pracę i dostałem ponizsza odpowiedź.

Zastanówmy
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qullion
Qullion 12.01.2026, 21:44:55 via Wykop
  • 0
@galek: Nie mogę powiedzieć, że nie lubię swojej roboty, nie mogę też powiedzieć, że lubię swoją robotę. Nigdy się nad tym nie zastanawiałem.
Lubię ludzi z którymi pracuję, lubię taką jakby beztroskę czyli brak stresu, nikt mi nie siedzi na głowie, wiem co mam zrobić i to robię, nie mam na co narzekać, właściwie to od jakiegoś czasu to narzekam na bardzo mało rzeczy w życiu.
  • Odpowiedz
JezusJestChrystusem
JezusJestChrystusem
JezusJestChrystusem
12.01.2026, 18:40:55
  • 2
Ten kto chodzi do jakiegokolwiek Kościoła/Zboru/Instytucji i ma ducha religijnego, ten nie ma Ducha Świętego, gdyż nie można dwóm panom służyć. Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną. Człowiek patrzy na to, co jest przed oczyma, ale Bóg żywy Jezus Chrystus patrzy na serce.
#bog #jezus #ewangelianadzis #wiara #biblia #chrzescijanstwo #katolicyzm
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qullion
Qullion 12.01.2026, 18:55:43 via Wykop
  • 0
gdyż nie można dwóm panom służyć


@JezusJestChrystusem: i o to się głównie rozchodzi. Tak by było dwóch do podziału, a tak jest jeden.
  • Odpowiedz
Qullion
Qullion 12.01.2026, 19:39:52 via Wykop
  • 0
@JezusJestChrystusem: skoro wniósł podział to ta religia nie ma żadnego sensu.
  • Odpowiedz
AgentGRU
AgentGRU
12.01.2026, 18:33:18
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
Qullion
Qullion 12.01.2026, 19:14:31 via Wykop
  • 0
@AgentGRU: za minimalną jakiś pokój znajdziesz, da się żyć, da się łatwiej znaleźć robotę w wojewódzkim. Zmieniasz pracę i zaczynasz zarabiać więcej, mniej ludzi do pracy, większe zarobki, w powiatowym musisz wiele rzeczy i znać się na tym.
Powiatowe to jest dobre jak jest do 30km od wojewódzkiego.
  • Odpowiedz
Qullion
Qullion 12.01.2026, 19:30:50 via Wykop
  • 0
@AgentGRU: jak ci przeszkadza to sam sobie ucinasz możliwości. Taka twoja załamka. Lepiej się załamywać niż szukać możliwości. Wiele osób tak właśnie zaczynało, wynajmowali pokój spotykali kolegę i wynajmowali kolejne mieszkania razem. Oszczędzali kasę rozwijali się, znajdowali dziewczyny.
Prawda jest taka, że nie mając mieszkania to w powiatowym nie da się żyć za minimalną krajową. We dwójkę z dziećmi to 12k zł to podstawa by wydać i coś oszczędzić.
  • Odpowiedz
MrBudget
MrBudget
12.01.2026, 18:43:23
  • 10
#przegryw jako że sezon studniówkowy to pamiętam jak na studniówkę matka zeswatała mnie z córką swojej koleżanki z innej szkoły, bardzo ładną i miłą dziewczyną która z jakiegoś powodu zgodziła się ze mną pójść, pewnie posłuchała matki xd

to co śmieszne i smutne to jak o 180 stopni zmienił się stosunek normictwa a zwłaszcze żeńskiej populacji mojej klasy dla której byłem wcześniej niewidoczny ( w najlepszym razie bo często to
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qullion
Qullion 12.01.2026, 18:51:09 via Wykop
  • 0
@MrBudget: trzeba było korzystać z życia, a nie nabierać wstrętu.
  • Odpowiedz

65

Ujawnili kulisy pracy w Dino. Zakaz urlopów latem to nie wszystko.

Ujawnili kulisy pracy w Dino. Zakaz urlopów latem to nie wszystko.

Zakazano im m.in. długich urlopów w okresie letnim oraz świątecznym.Pracownicy mieli się też skarżyć na niską temperaturę w sklepach."Obecnie spółka Dino Polska dopuszcza się kolejnych naruszeń, łamiąc przepisy ustawy o rozwiązywaniu sporów zbiorowych, całkowicie ignorując postulaty pracowników.

kocha_to_poczeka
z
next.gazeta.pl
dodany: 12.01.2026, 15:27:22
  • 31
  • #
    dino
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    ciekawostki
  • #
    praca
  • #
    pieniadze
Qullion
Qullion 12.01.2026, 18:25:25 via Wykop
  • 0
@polski_chinczyk_kek: Ja tam nie bronię i nie broniłem, o tym jak się pracuje w dino wiadomo od paru lat. Wykopki ignorowały bo polska firma, duma, siła. Dino lądowało już w takich miejscach gdzie nie mieli pracowników, zawsze płacili najniższą, a warunki był gówniane cały czas.
Kolejna sprawa to te całe związki, które pierdzielą o jakichś zapomogach, bonach i multisportach. To jest kolejna patologia, pracownik powinien myśleć i widzieć, że zarobił

615

Odpowiedź biura prasowego Orlen na fantazje w wywiadzie Obajtka

Odpowiedź biura prasowego Orlen na fantazje w wywiadzie Obajtka

Utracono 1,6 miliarda złotych za ropę której nie dostarczono - "w rzeczywistości umowy zostały zawarte, a środki wypłacone na podstawie zlecenia na whatsappie, kiedy był Pan prezesem. To się samo komentuje."

janeknocny
z
x.com
dodany: 12.01.2026, 13:44:16
  • 37
  • #
    orlen
  • #
    afera
  • #
    bekazpisu
  • #
    neuropa
  • #
    pieniadze
  • #
    gielda
Qullion
Qullion 12.01.2026, 18:08:06 via Wykop
  • -1
@janeknocny: @Mirek_Cebula: mogli sobie go zgasić, ale wyborców pisu g---o to obchodzi bo miał niby zysk pokazywany w telewizji.
Tyle ludziom wystarczy.
Pis kradł, ale się dzielił - takie hasło często słyszę.

887

Mapa samobójstw w Polsce

Pokaż treści 18+

Mapa samobójstw w Polsce

W Portalu Geostatystycznym opublikowana została nowa mapa prezentująca dane o próbach samobójczych i samobójstwach zakończonych zgonem. Wg danych Komendy Głównej Policji w 2024 roku odnotowano 4845 samobójstw, co oznacza spadek o 7,4% (388 przypadków mniej) w porównaniu do 2023 roku 5233 samobójstw

maniek-stary666
z
gisplay.pl
dodany: 11.01.2026, 16:21:18
  • 207
  • #
    samobojstwo
  • #
    smierc
  • #
    depresja
  • #
    samotnosc
Qullion
Qullion 11.01.2026, 20:04:00 via Wykop
  • 0
@BronMikrofalowa: 2 lata temu na wsi się jeden próbował powiesić, ale udało się go uratować. Lata chlania zrobiły swoje.
Wcześniej to bardzo dawno, problemy alkoholowe oraz s---------o po odwyku.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 20:32:19 via Wykop
  • 0
bo mają wysokie oczekiwania od życia a przegrywa za najniższą krajową


@Karol12341234: od początku roku poszło 2700 zł i to skromnie bo praktycznie nie wydawaliśmy kasy. Do tego jeszcze OC AC 2200 zł, ale to się zdarza raz na rok.
A ty mówisz o najniższej krajowej. Tyle to ludzie mają raty za mieszkanie.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 20:38:19 via Wykop
  • 1
@death070: kiedyś jak facet był w wojsku i dziewczyna go rzuciła to strzelał sobie w głowę na warcie. Tak po prostu. Były przypadki, że zadzwoniła, że koniec, a ten bach.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 21:16:16 via Wykop
  • 1
@redorbiter: spadek o 1300 w 10 lat czyli sytuacja się poprawia. Co natomiast sprawiło skok o 2000 osób w 2013 i 2014 roku. Postawa kobiet? nie przypominam sobie jakiejś wielkiej zmiany.

w 1995 roku było 600 samobójstw dzieci, a dzisiaj mamy 130.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 21:18:41 via Wykop
  • 8
@death070: przypomnij sobie co było zanim się urodziełeś.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 21:21:40 via Wykop
  • 2
@bylem_bordo: ta mapa właśnie to pokazuje, liczba samobójstw na 100k mieszkańców.
Qullion
Qullion 12.01.2026, 09:39:08 via Wykop
  • 0
@KubaGrom: czyli nic nie wzrosło
Qullion
Qullion 12.01.2026, 16:49:59 via Wykop
  • 0
@JasnyBanan: trzeba mieć nawalone we łbie, ale zaskoczenia tutaj nie ma wielkiego. 70% to byli ludzie, którzy się nie uczyli i nie byli jakoś specjalnie ogarnięci, pierwsza miłość, pierwsze ruchanie. Często to była najlepsza rzecz jaka ich spotkała w życiu, zaraz po alkoholu. Załamka i chęć zrobienia wszystkim na złość.
Nie musiała iść do żadnego chada, po prostu znalazł kogoś kto poszedł na studia. Tyle wystarczyło.
Qullion
Qullion 12.01.2026, 16:50:39 via Wykop
  • 0
@death070: tak samo jest później

2938

W dyskryminującym chłopców programie 49 z 53 odrzuconych uczniów byli chłopcy

W dyskryminującym chłopców programie 49 z 53 odrzuconych uczniów byli chłopcy

W Gminie Pszczyna w programie dofinansowanym przez Unię Europejską Edukacyjny maraton kompetencji stosowano kryterium punktowe oparte na płci. Dane pokazują, że mimo mniejszej liczby aplikujących chłopców, to oni stanowili zdecydowaną większość wśród odrzuconych kandydatów.

Cimcirimcipiririri
z
x.com
dodany: 11.01.2026, 11:17:24
  • 246
  • #
    pszczyna
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    pieklokobiet
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
Qullion
Qullion 11.01.2026, 12:48:50 via Wykop
  • -21
@4pietrowydrapaczchmur: w tym przypadku te 5 pkt nie ma żadnego znaczenia. Szkolenie ma odgórny zapis o ilości uczniów.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 15:21:41 via Wykop
  • -7
@NieWiemWiecSieWypowiem:

Gdybym był kobietą to przecież mnie by to niesamowicie w-------o,


bardzo się mylisz bo nic takiego nie ma miejsca, a dochodzi do tego cały czas w dorosłym
Qullion
Qullion 11.01.2026, 15:34:49 via Wykop
  • 3
@Arivederczi: każda rzecz, która usprawiedliwi ich brak zaradności życiowej jest dobra.
Ja mam to w dupie bo w rzeczywistości każdy kombinuje jak może, a najmniej liczą się osoby ubolewające nad swoim losem. Jak trafią się jakieś kursy to się dzieci wepchnie po znajomości.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 18:44:15 via Wykop
  • -2
@skrzypi87: nie mam informacji, ale z góry mieli ustalone limity, możliwe, że je podwyższyli i praktycznie sprawdzali tylko punkty u chłopców. Reszta możliwe, że się nie kwalifikowała.

Druga rzecz to samo stowarzyszenie i czy czasem nie jest to takie coś, że walczą o jakieś odszkodowania, a kasa przepływa przez nich.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 18:47:57 via Wykop
  • 0
@munioman: u nas to przeważnie kobiety pracują w różnych zawodach.
Czy w takiej biedronce masz jakąś różnicę, nie, kobiety i mężczyźni pracują tak samo.
Jeżeli chcemy zmian to też powinniśmy o to walczyć, a co się dzieje w praktyce. Co z tego, że powiem, weźmy to razem, to nie, pójdzie i weźmie sam. Ja nie noszę sam więcej niż 30 kg dorywczo bo taki mamy regulamin.

Tu mówisz o pluciu

946

SCT - Zachęcamy do zapoznania się z rolką nagraną przez ekipę budowlaną

SCT - Zachęcamy do zapoznania się z rolką nagraną przez ekipę budowlaną

Chyba jedynie Miszalski i jego świta może być tak naiwny i myśleć, że ekipy budowlane, wykończeniowe i wszelkiego rodzaju usługi WYMIENIĄ dobre i sprawne samochody albo SAMI PONIOSĄ opłatę za wjazd do SCT Oczywiście nie wydarzy się nic z powyższych rzeczy.No i panie kto za to płaci? Społeczeństwo

ochucki
z
facebook.com
dodany: 11.01.2026, 09:35:20
  • 411
  • #
    sctkrakow
  • #
    strefaczystegotransportu
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    ekologia
  • #
    sct
Qullion
Qullion 11.01.2026, 17:03:06 via Wykop
  • 0
@wujek_srednia_rada: to jest właśnie takie pierdzielenie i straszenie ludzi. Przy niektórych robotach to ten wjazd to grosze. Jak firma wpada do Krakowa na tydzień to może sobie jeździć i gratem, ale ci co robią na miejscu ciągle to mają większy zysk i mogli sobie przez 2 lata kupić auto dostawcze. Nie kupili wiesz dlaczego? bo trzeba było kasę wydać i dać pracownikom.
Warszawa już bierze budowlańców z Lubelszczyzny bo ich

119

Mieszkańcy wielkiej płyty muszą się przygotować na plagę awarii.

Eksperci po raz kolejny straszą mieszkańców bloków z wielkiej płyty. Młodzież może nie pamiętać ale ilekroć popyt na nowe mieszkania spada, w mediach pojawiają się artykuły o tym, że nie wiadomo ile bloki z wielkiej płyty jeszcze wytrzymają. Po co? Nie wiem, ale się domyślam.

wokeulski
z
kb.pl
dodany: 11.01.2026, 07:45:55
  • 105
  • #
    deweloperuch
  • #
    mieszkania
Qullion
Qullion 11.01.2026, 11:31:47 via Wykop
  • 1
@MagicznyMariusz: artykuł o czymś całkowicie innym niż wytrzymałość konstrukcji
Qullion
Qullion 11.01.2026, 11:37:54 via Wykop
  • 5
@electroN: to tak jest jak czyta się nagłówki, większość rzeczy, które trzeba powoli wymieniać zostało opisane.
Elektryka, kanalizacja, piony, kaloryfery.
Mieszkam w starym bloku i elektryka jest wymieniona, w mieszkaniach ludzie robiąc remonty też wymienili wszystko. Kaloryfery jako tako, u mnie jeden się nie odpowietrzył chociaż był ustawiony na największy przepływ.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 11:38:31 via Wykop
  • 1
@Common_Rail_1337: a co to ma do rzeczy? pewnie, że wytrzymają
Qullion
Qullion 11.01.2026, 12:23:51 via Wykop
  • 8
@Pan_krecik: na ten moment to przeważnie kamienice mają ten problem, że jeszcze przewody są aluminiowe.
Niektóre kamienice nie mają stropów, wszystko jest na belkach drewnianych, kanalizacja, ogrzewanie potrafią być już kiepskim stanie.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 12:26:35 via Wykop
  • 0
@HabaHabaZutZut: już dzisiaj mamy nadpodaż. Za 7500 zł ludzie mieszkań nie chcą kupować, nie ma problemu by kupić mieszkanie za 300k zł, nawet poniżej 200k zł można kupić, 50 - 60 m2. Domy z czasem będą gwałtownie tanieć bo jeszcze dzisiaj mamy efekt drogich nieruchomości w Warszawie.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:05:58 via Wykop
  • -4
@Pan_krecik: nie jest konkurencją, ale ludzie też kupują mieszkania i w takich miejscach. Z wielką płytą zawsze będzie problem, ludziom już nie pasuje brak windy.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:08:11 via Wykop
  • 1
@HabaHabaZutZut: ci ludzie pojadą do miast i ceny mieszkań nie spadną, jak już to przez samą inflację, ale cena będzie podobna. Za 50 lat mogą zostać tylko największe miasta ze swoją okolicą.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:24:51 via Wykop
  • 1
@CzlowiekzBlizna7: wiem jaka jest sytuacja, u mnie sytuacja jest podobna, płacę teraz 1050 zł raty i to na zmiennej stopie, na początku to miałem 650 zł.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:29:35 via Wykop
  • 2
@Pan_krecik: kto myśli to zastanowi się nad tym co ma w bloku i tyle.
Dzisiaj deweloperzy mają problem bo klient chce odebrać mieszkanie za 2 tygodnie. Ich pierdzielenie i tak nie ma sensu. Kto chce nowe to weźmie nowe.
Qullion
Qullion 11.01.2026, 13:50:42 via Wykop
  • 1
@HabaHabaZutZut: tylko ze studentami jest tak, że najpierw znikną oddziały uczelni w miastach powiatowych i ludzie przyjadą studiować do wojewódzkich, a potem tam zostaną.
Na zadupi spadną, ale kto to kupi. Chyba jako domek na lato. Będzie pewnie wiele zmian w gminach wiejskich bo ludzie pobudowali się na zadupiach i krzyczą, że mają nieodśnieżone.
W miastach to sami ludzie mogą kombinować z mieszkaniami i domami bo każdy chce kupić tanio,

64

Pracownicy otrzymali nietypowe wytyczne. Skandal w znanej sieci sklepów

Pracownicy otrzymali nietypowe wytyczne. Skandal w znanej sieci sklepów

Pracownicy sklepów Dino alarmują o wewnętrznych wytycznych ograniczających urlopy w sezonie letnim. W dokumentach, do których dotarł "Fakt", zapisano, że dwutygodniowe wakacje od czerwca do sierpnia nie są mile widziane, bo "wszystkie ręce do pracy są potrzebne".

motvik
z
biznes.interia.pl
dodany: 10.01.2026, 21:22:16
  • 40
  • #
    januszebiznesu
  • #
    gospodarka
  • #
    wydarzenia
  • #
    polska
  • #
    biznes
  • #
    ekonomia
Qullion
Qullion 11.01.2026, 10:43:19 via Wykop
  • 0
@od-bana-do-bana: tylko, że kilka stów robi różnicę, a i wydaje się urlopy tak by każdy poszedł w lipcu lub sierpniu, no chyba, że ktoś idzie pod koniec czerwca lub na początku sierpnia. Są ograniczenia, że nie mogą wszyscy iść w jednym terminie, ale jednocześnie mają pójść w lipcu, sierpniu. Spora różnica w podejściu.

492

W Krakowie protesty przeciwko Strefie Czystego Transportu

W Krakowie protesty przeciwko Strefie Czystego Transportu

Mróz im niestraszny. W Krakowie w sobotę trwa protest przeciwko wprowadzonej od 1 stycznia Strefie Czystego Transportu.

Bobito
z
rmf24.pl
dodany: 10.01.2026, 09:20:02
  • 102
  • #
    krakow
  • #
    sct
  • #
    informacje
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
Qullion
Qullion 11.01.2026, 10:18:24 via Wykop
  • 0
@PrezesBankuZbozowego: ogół obywateli ma możliwość dojechania
Qullion
Qullion 11.01.2026, 10:28:59 via Wykop
  • 0
@UnhollySeth: bo część ma w dupie jakieś sct jak uchwalają. Mówi się o tym ponad 2 lata, można było sobie kupić szrota za 10k zł i jeździć, kto się interesował to miał wyrąbane bo sct nic nie zmienia.
Problem jest przeważnie taki, że ludzie dopiero jak coś odczują to lecą protestować i wypłakiwać się w internecie. Musi też być ktoś kto to zorganizuje. Temat jest medialny to można jakiś kapitał
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 18
  • Strona 1 z 18
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.09.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.02.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 25.07.2021

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 15.12.2024

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking