Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko163
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Felnyr
Felnyr

Felnyr

Dołączył 10 lat i 1 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1461
  • Znaleziska 589
  • Mikroblog 872
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 48
JAn2
JAn2
JAn2
przedwczoraj, 13:13:20
  • 559
Ehhh szkoda nerwów na kibola

#neuropa #4konserwy #polityka #ukraina #wojna
JAn2 - Ehhh szkoda nerwów na kibola

#neuropa #4konserwy #polityka #ukraina #wojna

źródło: 005579583

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr przedwczoraj, 22:24:17 via Wykop
  • 0
@GodEmperorWasRight: https://www.youtube.com/watch?v=jhSqZSSAFEA
Felnyr - @GodEmperorWasRight: https://www.youtube.com/watch?v=jhSqZSSAFEA

źródło: image

Pobierz
Felnyr - @GodEmperorWasRight: https://www.youtube.com/watch?v=jhSqZSSAFEA
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 16 godz. i 32 min temu via Wykop
  • 0
@GodEmperorWasRight:
wyobraź sobie że masz kolegę którego zachowania sprawiają ciągle że masz kłopoty. Tu raz pożyczy tysiaka i nie odda, innym razem widzisz jak zbija piątkę z twoim największym wrogiem, w twoim imieniu zaciąga długi a kasę sam przytula. Teraz odpowiedz sobie na pytanie, czy rozsądne jest w nieskończonośc mu wybaczać czy lepiej się odciąć?

Tak właśnie wyglądają lewicowe rządy w Europie.Ja nie jestem przeciwko Europie, ja jestem przeciwko tym
  • Odpowiedz
Turin89
Turin89
20.02.2026, 08:42:39
  • 326
Taka prawda.
Hipokryzja i dwójmyślenie prawaków nie zna granic.

#polityka #bekazprawakow #bekazpisu #bekazkonfederacji
Turin89 - Taka prawda. 
Hipokryzja i dwójmyślenie prawaków nie zna granic. 

#polityk...

źródło: 1000003365

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 08:50:24 via Wykop
  • 0
@Turin89: Debilizm i prostackie manipulacje lewactwa nie znają granic. Przecież miller pochwala program konfederacji a o czarzastym mówi że jest niekompetentny. Wróg mojego wroga jest moim przyjacielem.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 08:57:38 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 09:31:14 via Wykop
  • 0
@Sagittus: ściągają azjatów bo dobrze pracują i nie robią problemów a twoja czerwona zaraza importuje tu bangladesz z pontonów który jedyne gdzie pracuje to sprzedaje fentanyl na ulicy i ciągnie zasiłki. Lewactwo nie chce pracować i ciągle podnosi pensje minimalną i podatki przez co rośnie inflacja dla reszty społeczeństwa.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 09:36:04 via Wykop
  • 0
@galicjanin: kto k---a? lewactwo wyciąga jakiegos randoma i przedstawia jego zdanie jako ogólne w tym środowisku. Nowe nie znałem.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 09:47:17 via Wykop
  • 0
@Sagittus: nie powiedziałem że Polacy kiepsko pracują, przetrzyj bryle spocony tumanie jak nie widzisz co napisałem, powtarzam: lewactwo nie chce pracować.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 09:49:09 via Wykop
  • 0
@galicjanin: nie ma za co. Zniżyłem się do twojego poziomu. Śmierdzi tu.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 09:54:35 via Wykop
  • 0
@misiopysio: nikt by mu w to nie uwierzył bo jest fałszywą ciepłą kluchą bez osobowości ulepioną przez najwybitniejsze umysły uśmiechniętych. Bążur.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 13:06:50 via Wykop
  • 0
@CrazyZdzich: z drugiej strony było "prawactwo" w co drugim zdaniu ale tego nie warto wspomnieć, to nie dobra jest.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr przedwczoraj, 19:15:49 via Wykop
  • 0
@GodEmperorWasRight:
Fajnie że odpowiadasz w końcu na mój komentarz zaraz po tym jak poszedłeś się spłakać do moderacji żeby go usunąć.
Typowo lewacki poziom wygrywania dyskusji.

no uciekają do lewackiej europy ale wiesz kto? Ludzie z północnej afryki którym lewaczki dają zasiłki za free dla których europa w porównaniu z ich g---o krajami to faktycznie raj. No naprawdę trzeba być geniuszem żeby dość do tego
Felnyr - @GodEmperorWasRight: 
Fajnie że odpowiadasz w końcu na mój komentarz zaraz p...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 16 godz. i 46 min temu via Wykop
  • 0
@GodEmperorWasRight: po pierwsze to sam zachowywałeś się jak cham, więc dostałeś taste of your own medicine. Po drugie odpowiesz mi na pytania wyżej czy przeprosisz grzecznie że nie miałeś racji jak taki jesteś dobrze wychowany teraz?
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 20.02.2026, 14:24:11
  • 1
Jak wygląda dyskusja z lewactwem na wykopie?. A no tak że usuwają twoje wpisy a potem dodają cię na czarnolisto bo im wstyd że są takimi głąbami xD. Na szczęscie mam screeny w komentarzach.
https://wykop.pl/wpis/85078547/oezu-alez-sie-usmialem-do-porannej-kawy-konfederat/strona/2
@misiopysio @assninja
Felnyr - Jak wygląda dyskusja z lewactwem na wykopie?. A no tak że usuwają twoje wpis...

źródło: image

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:24:27 via Wykop
  • 0
Felnyr

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:25:45 via Wykop
  • 0
Felnyr

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:26:24 via Wykop
  • 0
Felnyr

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:28:58 via Wykop
  • 0
Felnyr

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:30:36 via Wykop
  • 0
Felnyr

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:36:05 via Wykop
  • 0
@thorgoth: @MistrzKowalski co powiesz na taki wpis? lewactwo ochoczo plusuje. Ale wtedy to nie jest wyzywanie tak? A od tego się zaczęło.
Felnyr - @thorgoth: @MistrzKowalski co powiesz na taki wpis? lewactwo ochoczo plusuje...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:41:08 via Wykop
  • 0
@revoolution: okej panie uśmiechnięty.
Felnyr - @revoolution: okej panie uśmiechnięty.

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:46:54 via Wykop
  • 0
@vieniasn: szkoda że potem ci sami ludzie sobie wycierają mordę honorem albo stawiają się moralnie wyżej od kogoś ale jak im coś wytkniesz to zamykają ci usta. Wy to lubicie się kisić we własnych sokach. Obrzydliwi ludzie.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 14:52:31 via Wykop
  • 0
@vieniasn: ocho juleczka psycholg wjechała pouczać. Zaraz potem leci na wiec razemków aby pluć na kapitalizm w którym się urodziła.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 15:11:27 via Wykop
  • 0
@vieniasn: możesz się nie zgadzać, problem w tym jak narzucasz komuś zdanie, publicznie propagujesz fałszywy obraz a jak dostaniesz ciętą ripostę która przeczy twoim urojeniom to nagle wyzywasz, a potem usuwasz odpowiedzi i blokujesz żeby nie wyjść na idiote. Tak właśnie wygląda dyskusja z tymi lewicowymi melepetami.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
20.02.2026, 15:31:32 via Wykop
  • 0
@PurpleHaze: a ja apeluje żebyś zaczął pisać po polsku bo się ciężko czyta ten twój wpis. Widzisz mogłem dodać tag ale już za późno. #polityka
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr
Autor
przedwczoraj, 18:17:25 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

2105

Petycja przeciwko KSEF oraz o obniżenie kosztów działalności

Petycja przeciwko KSEF oraz o obniżenie kosztów działalności

Petycja do Rządu o likwidację KSEF i obniżenie kosztów prowadzenia działalności gospodarczych oraz kary dla urzędników i sędziów za decyzje i orzeczenia niezgodne z prawem

Gizmo_Clan
z
petycjeonline.com
dodany: 18.02.2026, 13:39:12
  • 363
  • #
    ksef
  • #
    biznes
  • #
    podatki
  • #
    ksiegowosc
  • #
    wykopefekt
  • #
    pomagajzwykopem
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:06:15 via Wykop
  • -4
@srgs: no powinni bo dają pracę takim darmozjadom i nieudacznikom jak ty. Ty za nich płacisz i dzięki nim płacisz.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:20:14 via Wykop
  • 6
@Logytaze: Akurat pańszczyzna i kontrola to tutaj bardziej pasuje do przymusu używania ksefu i urzędnika który jest twoim panem i ma podgląd w twoje faktury. Także nie wiem chyba ci nie pykło to porównanie.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:31:16 via Wykop
  • -4
@tellet: wielkie dobrodziejstwo dla pana urzędasa który odsprzeda informacje konkurencji za grubą kasę albo sam założy podobny biznes.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 18:25:11 via Wykop
  • -3
@chad_karol_marks: knują jak uciemiężyć biednego socjalistę z niebieskimi włosami, piczowąsem, zaimkami they/them i tatuażem z sierpem i młotem.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 20:26:19 via Wykop
  • 2
@paczajki: ale przecież masz płatne urlopy i płatne L4 i emeryturę wysoką będziesz miał to w czym problem? Nie ma darmowych obiadów, wszystko kosztuje. Jedyni ludzie którzy jadą na czyichś plecach to politycy.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 19.02.2026, 10:48:16 via Wykop
  • 0
większość debili co popiera ksef niedługo pozwoli sobie zaświecić latarką do d--y przez urzędnika. Społeczeństwo baranów.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

462

Dlaczego w Czechach nie ma KSeF?

Dlaczego w Czechach nie ma KSeF?

Czechy od lat budują przewagę konkurencyjną jako przyjazna jurysdykcja dla MŚP i firm międzynarodowych

nickjuzmam
z
mojafirma.infor.pl
dodany: 18.02.2026, 07:33:45
  • 120
  • #
    polska
  • #
    czechy
  • #
    pieniadze
  • #
    ciekawostki
  • #
    podatki
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 13:59:26 via Wykop
  • -3
@janusz-lece: Odpowiedz sobie na pytanie kto od wielu wielu lat trąbi o obniżeniu opodatkowania i biurokracji w tym państwie. Jak nie wiesz to chyba urodziłeś się wczoraj.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 14:21:21 via Wykop
  • -3
@Marco_Inaros: wszystkie partie są populistyczne więc twój komentarz nic nie wnosi. Wyczuwam tu przekąs typowego fajnopolaka co mu dobrze jak jest dymany przez tych a nie tamtych.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 14:59:13 via Wykop
  • -3
@Marco_Inaros: ale ja nie jestem prawicowcem młotku więc pudło. Jak przystało na wyborcę ryżego nie grzeszysz inteligencją. Już hasełka rzucone to pora na CSa. Szkoda tylko że ja się nie utożsamiam z twoimi wrogami politycznymi. Pluje na was obu. Ty za to lubisz jak cię marksiści z unii dymają, koszty zielonej energii, systemy kaucyjne to tylko ostatnie ich wymysły. Sami też wprowadzali jakieś gendery do szkół gdzie poprzebierane za baby
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:17:18 via Wykop
  • -2
@Marco_Inaros: szufladkuj sobie jak chcesz gdzieś mam twoją opinie. Ja lepy wypłacam lewej i prawej stronie sceny za ich debilne rządy.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:22:34 via Wykop
  • -1
@Marco_Inaros: no to się zaszufladkowaliśmy fajnopolaczku, fajnie miło po koleżeńsku.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:47:31 via Wykop
  • 0
księgową to obowiązuje tajemnica i umowa z przedsiębiorcą a urzędnika co obowiązuje i czy kiedykolwiek jakiś urzędas poniósł konsekwencje?


@milo1000: księgową to obowiązuje tajemnica i umowa z przedsiębiorcą a urzędnika co obowiązuje i czy kiedykolwiek jakiś urzędas poniósł konsekwencje?
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:57:55 via Wykop
  • 0
@Logytaze:to zderegulowane państwo było regionalną potęgą i liczącym się graczem z kwitnącą wielokulturową gospodarką i potężną armią gromiącą turasów. Dziwne że taki bystrzak jak ty nie wyłapał tej korelacji. Ale cóż socjaliści nie myślą oni mają ideologię :)
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 15:58:54 via Wykop
  • -3
@tellet: nie meili wcześniej masowego dostepu idioto co ty za bzdury opoiwadasz.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 17:46:31 via Wykop
  • -2
@tellet: a ten system ma dostęp do danych o kontrachentach kto od kogo i za ile kupuje? KRS ma takie dane wysropku? KRS ma tylko ogólne niewrażliwe dane o firmie. Doucz się synek bo narazie to chłopskim rozumem operujesz.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 17:48:32 via Wykop
  • -3
@slawek_s: porównenie godne debila. Kurier to wie co najwyżej ile waży i jakich gabarytów jest to co zamawiam a nie co jest w środku, tak jak urzędas do tej pory nie wiedział co i za ile firmy kupowały.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 18:06:28 via Wykop
  • -2
@Logytaze: zniknęła przez durne przepisy jak liberum veto jedyne takie durne prawo wtedy na świecie, tak jak dzisiaj ksef polacy przodują w wymyślaniu idiotycznego złego prawa.

Husaria to nie był zalążek wojska polskiego.

No i co z tego ale była armią i wygrywała bitwy, nie wiem do czego się przysrałeś.
Chodzi o to pusty dzbanie że mimo iż jak ty to mówisz polska była zderegulowanym państwem to świetnie sobie radziła
Felnyr
Felnyr
Felnyr 18.02.2026, 19:01:31 via Wykop
  • -1
@Marco_Inaros: bo wyobraź sobie co w twojej ograniczonej głowie może być trudne, że te firmy które ty zwiesz januszeksami (boże co za cringe) dają pracę tysiącom ludzi którzy na swoich wsiach i powiatach bez niej żarliby tynk ze ścian, bo nie każdy ma kompetencje ale potrzebuje prostych prac aby się utrzymać. Druga sporawa to ten prezes jest smartest guy in the room na tej wsi/powiecie oraz ponosi największe ryzyko jak

558

Mimo kryzysu w branży IT, bootcampy dalej naciągają ludzi na kasę

Mimo kryzysu w branży IT, bootcampy dalej naciągają ludzi na kasę

Rok 2026. Rynek IT leży. Juniorów nie bierze nikt. Seniorzy z 10-letnim doświadczeniem wysyłają setki CV i cisza. A bootcampy? Bootcampy dalej sprzedają marzenia za 15 000 zł.

BlackpillMonster
z
facebook.com
dodany: 12.02.2026, 12:54:38
  • 293
  • #
    kryzysit
  • #
    pracait
  • #
    programowanie
  • #
    korposwiat
  • #
    programista15k
  • #
    it
Felnyr
Felnyr
Felnyr 12.02.2026, 16:38:53 via Wykop
  • 12
@Dwojka22: pierwszy lepszy post typa co mówi coś o IQ, a nie potrafi napisać poprawnie słowa po polsku xD
Felnyr - @Dwojka22: pierwszy lepszy post typa co mówi coś o IQ, a nie potrafi napisać...

źródło: image

Pobierz

770

Czemu KSeF jest niebezpieczny? Zbieranie danych o całej polskiej gospodarce

Czemu KSeF jest niebezpieczny? Zbieranie danych o całej polskiej gospodarce

"Problemem nie musi być treść. Problemem może być metapoziom, czyli to, co dla analityka jest cenniejsze niż jedna faktura. Jedna faktura jest informacją lokalną. Metadane wszystkich faktur w kraju to jest informacja strategiczna." i wiele więcej.

look997
z
x.com
dodany: 10.02.2026, 22:46:31
  • 151
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    ksef
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 13:23:26 via Wykop
  • 1
@TheStrategist: do budy zielonka etatowcu.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 13:39:26 via Wykop
  • -6
@xyza_xyza: Napisał to w pierwszym zdaniu ale taki cymbał jak ty nie zrozumiał treści posta i o czym on dalej jest.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 14:05:23 via Wykop
  • -2
@xyza_xyza: Czytaj dalej i odnieś się do tego bo o tym jest ten cały post. Nie chodzi o treści faktur tylko o metadane które real time widzi Imperva.

Załóżmy na razie, że Imperva nie widzi treści faktur, że nie ma kluczy E2E do ich odszyfrowania. Widzi tylko metadane po odszyfrowaniu TSL. Zbadajmy tego implikacje.


https://informacje-lokalne.pl/audyt-techniczny-ksef-raport-pelny-2026-02-06/
Test 2.1
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 14:11:43 via Wykop
  • -5
@xyza_xyza: no gdzie te wyjaśnienia bo narazie to pustosłowie po jednym zdaniu bez argumentów. To wygląda jakby pisał to jakiś urzędnik stażysta z MF.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 14:14:44 via Wykop
  • 4
@xyza_xyza: no znalazłem ten twój komentarz no powiem ci wybitna analiza musisz być jakimś tech leadem w FAANGu.

Chłop się strasznie rozpisał, ale chyba zabrakło mu czasu, żeby zajrzeć do dokumentacji technicznej KSeF, przez co 3/4 to bzdury.

Nie będę analizował wszystkiego, ale poniżej kilka wyjaśnień.

1. Błędy nie lecą jako kody http w odpowiedzi tak jak opisuje.

2. Nie da się efektywnie zebrać żadnych statystyk z wysyłki faktur. Żądania na pojedyncze faktury mają
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 14:45:31 via Wykop
  • -4
@xyza_xyza: Chłop wysyła repo z klientem frontendowym i openApi aplikacji i myśli że wygrał dyskusję. Co mnie obchodzi jak jest napisany klient albo jak sie generuje token? Nie ma tam nic o szyfrowaniu TLS ani architekturze aplikacji. Nic o serwerach proxy i load balancerach oraz interakcji z nimi przez backend aplikacji. Nie musisz pisać książki ty nie napisałeś dosłownie nic merytorycznego. Z ciebie taki osiedlowy informatyk że jedyne co potrafisz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 15:10:31 via Wykop
  • -4
@xyza_xyza: body nie podejrzą ale od kogo leci, skąd i w jakim czasie już jak najbardziej. Innymi słowy widzą wszystkie metadane z headera z których mogą sobie zbudować jakiś model gospodarki.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 15:20:06 via Wykop
  • -3
@xyza_xyza: Na GUS muszą czekać rok a tutaj będą mieli w czasie rzeczywistym. Nagłówki zawierają ogromną ilość informacji o wysyłającym. Serio jesteś taki tępy że nie widzisz różnicy?
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 15:28:41 via Wykop
  • -2
@xyza_xyza:

przeceniasz moje możliwości. Jakbym umiał przeinstalować Windowsa to byłbym dyrektorem IT w MF a nie stażystą.

Ta dokumentacja, którą załączyłem jest wystarczająca, żeby pokazać, że 90% informacji z tego wpisu na X jest nieprawdziwa. Czy >Ty serio byś chciał, żeby informacje o architekturze, TLS, serwerach proxy i load balancerach były publiczne?


Kolejne pustosłowie i rzucanie tez bez pokrycia. Nie, ta dokumentacja to jest dokumentacja publicznego api dla użytkowników i
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 15:36:09 via Wykop
  • -2
@xyza_xyza:

oświeć mnie proszę jakie to informacje w nagłówkach są wysyłane.

Przecież podobno czytałeś post, tam jest wszystko opisane ze szczegółami. Zamiast się rzucać z tezami na oślep jak typowy Dunning-Kruger lepiej poświęć czas na przeanalizowanie tego posta i dopiero potem się wypowiadaj mkay?
Felnyr
Felnyr
Felnyr 11.02.2026, 16:15:40 via Wykop
  • -3
@xyza_xyza:

W nagłówkach odpowiedzi nie leci nawet kod błędu o którym ten gość pisze.

11. Imperva widzi kody odpowiedzi i błędy. Widzi, które firmy dostają 401, które 403, które 400, które 429. Widzi falę błędów po >aktualizacji jakiegoś ERP, bo nagle określony fingerprint klienta generuje błędy masowo. Widzi awarie backendu MF, bo rośnie czas >odpowiedzi i rośnie odsetek errorów.


Wszystkie kody z posta są w tym openApi co wysłałeś. Są

406

Chiny przejęły 80% rynku robotów humanoidalnych. Zachód został w tyle

Chiny przejęły 80% rynku robotów humanoidalnych. Zachód został w tyle

Chiny objęły zdecydowane prowadzenie w wyścigu o dominację w segmencie robotów humanoidalnych, zdobywając około 80% światowego rynku. Skala przewagi nad konkurencją z USA, Europy i Japonii nie pozostawia wątpliwości co do nowego układu sił w jednej z najbardziej strategicznych branż przyszłości.

FredOnizuka
z
ithardware.pl
dodany: 06.02.2026, 18:25:46
  • 232
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ai
  • #
    robotyka
  • #
    roboty
  • #
    automatyka
  • #
    chiny
Felnyr
Felnyr
Felnyr 07.02.2026, 10:56:44 via Wykop
  • 2
@twister35: @PepikPL: na wykopie już od dawna zostali tylko ludzie z IQ do oglądania patostrimów że takie pytania padają.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 07.02.2026, 11:05:17 via Wykop
  • 2
@jamajskikanion: mylisz się się koleżko, taki atlas ma ruchomość stawów większą niż typowy pracownik, jego ruchy są bardziej optymalne w takich manualnych pracach, do tego nie przeklina i nie śmierdzi.
Felnyr - @jamajskikanion: mylisz się się koleżko, taki atlas ma ruchomość stawów więk...
Felnyr
Felnyr
Felnyr 07.02.2026, 11:33:08 via Wykop
  • 2
@jamajskikanion: Ale ty kumasz motyw że te roboty dzisiaj są wolne a za x lat będą szybsze niż człowiek? Poza tym roboty humanoidalne są potrzebne po to bo jest to znacznie niższy koszt niż projektowanie całego stanowiska pod jedno ramię robota. Ponadto jest to cały czas platforma która jednego dnia układa coś na półce a drugiego może dokręcać śrubki w innej części fabryki. Chodzi o uniwersalność i dostosowanie do obecnych
Felnyr - @jamajskikanion: Ale ty kumasz motyw że te roboty dzisiaj są wolne a za x la...

537

"Czynsz zabiera już 50%. Jak planować rodzinę i przyszłość?

"Czynsz zabiera już 50%. Jak planować rodzinę i przyszłość?

W rozmowie z prof. Elżbietą Mączyńską pada mocna teza, że w Polsce udawane umowy i wypychanie ludzi na B2B/JDG stały się epidemią rynku pracy. Ekonomistka przekonuje, że narracja ludzie wybierają B2B, bo im się opłaca bywa nadużyciem często godzą się, bo nie mają wyjścia.

lormont
z
youtube.com
dodany: 01.02.2026, 19:25:24
  • 265
  • #
    nieruchomosci
  • #
    praca
  • #
    ekonomia
  • #
    polska
  • #
    demografia
Felnyr
Felnyr
Felnyr 02.02.2026, 21:54:39 via Wykop
  • 1
@ostatni_lantianin: ja bym tu jeszcze dodał ten protekcjonalny ton tych biurw, które jednego dnia na wolnym rynku by nie przetrwały że oni wiedzą lepiej jak ty swoje pieniądze powinieneś zarabiać i na co wydawać i jak inwestować, ty masz nie myśleć ty masz konsumować i patrzeć wilkiem na sąsiada co głosuje na przeciwną partię. A nie interesuj się na co oni te pieniądze z budżetu wydają oni wiedzą lepiej, no
Felnyr
Felnyr
Felnyr 02.02.2026, 22:03:05 via Wykop
  • 0
@Vampire007: ja dodam też że wprowadzanie tych wszystkich eko pomysłów podnoszenia opłat za śmieci, czy energie, które wynikają z wdrażania dyrektyw unijnych, to mocno podnosi ceny wszystkiego w gospodarce czynszów, towarów, usług dosłownie wszystkiego. Na tym się te durnie polityczne powinny skupić a i jak najbardziej wywalić nierobów urzędasów.

465

Dlaczego nie posiadanie niczego jest takie drogie.

Dlaczego nie posiadanie niczego jest takie drogie.

Usługi subskrypcyjne obejmują niemal wszystko, co kupują konsumenci. Wiele z nich, takich jak Netflix czy Spotify, na początku jest niedrogich, ale z czasem koszty rosną.

Neocaridina
z
youtube.com
dodany: 01.02.2026, 08:28:01
  • 218
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    zainteresowania
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    ekonomia
  • #
    biznes
Felnyr
Felnyr
Felnyr 01.02.2026, 21:24:12 via Wykop
  • -3
@Logytaze: synek żeby mieć na coś monopol musisz robić coś czego nikt nie potrafi lub jest to państwowy monopol, bo zawsze znajdzie się konkurencja która chce kawałek tortu i zrobi coś taniej. Jak już polityk lub państwo się w coś wtrąca to właśnie branża zwykle zdycha i jest niekonkurencyjna a to nie jest kapitalizm tylko etatyzm - narzędzie socjalizmu. W ogóle niezły bełkot, AI robi dług? Czy banki centralne które
Felnyr
Felnyr
Felnyr 01.02.2026, 21:55:48 via Wykop
  • -5
no i nie popisałeś się ale wcale mnie to nie dziwi już po pierwszym poście widać że conajmniej nie masz wykształcenia i argumenty też wyssane z d--y marksa. Co za różnica dla ciebie że Open AI robi dług jak to firma prywatna? Nawet nie notowana na giełdzie więc nikt nawet nie stracił na akcjach to co to ma do rzeczy? Posłuchaj żółtodziobie ekonomiczny, ciebie bardziej powinna interesować inflacja i stopy procentowe i
Felnyr
Felnyr
Felnyr 02.02.2026, 16:58:04 via Wykop
  • 0
@60scnds: głupio-mądry przyszedł wytykać ortografie. Do merytoryki się nie doczepi bo nie zrozumiał.

77

Kolejna narracja właśnie upada, tym razem o gołąbku pokoju jakim miał być Pretti

Kolejna narracja właśnie upada, tym razem o gołąbku pokoju jakim miał być Pretti

Okazuje się, że Alex Pretti był zwykłym, agresywnym zadrymiarzem. Materiał nagrany 11 dni przed śmiercią Perettiego.

WO22
z
x.com
dodany: 29.01.2026, 09:41:43
  • 109
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    bekazpodludzi
  • #
    4konserwy
Felnyr
Felnyr
Felnyr 01.02.2026, 09:36:32 via Wykop
  • 1
@czorny_m: posłuchaj lewicowa amebo, nie porównuj okupacji niemieckiej do tego co się dzieje w tym zlewaczałym mineapolis bo robisz z siebie idiotę na własne życzenie. ICE wyłapuje przestępców którzy nielegalnie wkroczyli na teren USA o których wiadomo że to członkowie gangów, handlarze narkotyków czy dziecioluby. Takich ludzi właśnie broni ta chora psychicznie chołota lewaków z mineapolis atakując agentów federalnych własnego kraju. ICE nie atakuje obywateli USA, ICE wyszukuje i deportuje
Felnyr
Felnyr
Felnyr 01.02.2026, 13:14:21 via Wykop
  • 0
@czorny_m: niezła projekcja we własnej głowie lewaczek zawsze myśli że jest mocny. No to powiedz w co gra trump własnie pytam wyjaśnij mnie. Po co zaostrza prawo antyimigracyjne, a w zasadzie egzekwuje prawo które już istniało?
jbc_putina
jbc_putina
29.01.2026, 21:00:58
  • 8
Gdzie się podziało znalezisko z glownej ze "sprawa dla mentzena"???
#mentzen #polityka #afera #moderacjacontent
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr 30.01.2026, 07:43:34 via Wykop
  • 1
@Drom: ten portal się stał tubą propandową kało
  • Odpowiedz

759

Głębokie przemyslenia pani

Pokaż treści 18+

Głębokie przemyslenia pani

Ufa tylko swojemu kotu. A może jeszcze tacie, mamie i siostrze. Nie krzywdzi zwierząt. Ale je ryby.

mindy-moo
z
tiktok.com
dodany: 28.01.2026, 16:48:49
  • 265
  • #
    polska
  • #
    kryminalne
  • #
    przestepczosc
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
Felnyr
Felnyr
Felnyr 29.01.2026, 11:01:50 via Wykop
  • -1
@robobat: Social media piorą mózgi tym mało rozgarniętym i takie potem są efekty.

879

Nie ma mieszkania, nie ma dzieci. Narasta frustracja młodego pokolenia

Nie ma mieszkania, nie ma dzieci. Narasta frustracja młodego pokolenia

Ponad połowy młodych nie stać na mieszkanie. Z kolei aż 69 proc. uważa, że brak własnego lokum jest barierą w decyzji o posiadaniu dzieci.

WiadomosciWarszawa
z
forsal.pl
dodany: 28.01.2026, 09:16:55
  • 466
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    wynajem
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 13:42:28 via Wykop
  • 7
@yolantarutowicz: Ale typie to socjaliści z pisu wpompowali miliardy złotych w kieszenie biedoty, dopłatami, kredytami 2% dla wybranych, podnoszeniem pensji minimalnej powyżej realnej rynkowej wartości, wpuścili 2 miliony ukraińców z workami pieniędzy którzy wykupili co było do wykupienia. Kolejni z tego rządu narozdawali setkom tysięcy firm pieniądze z KPO na wymiane telewizorów, czy zakupy aut służbowych i jachtów. Co ma do tego mentzen ja się pytam jak inflację i wzrosty
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 17:09:03 via Wykop
  • -1
@TheKirghizLight: Ale z ciebie debil, Pobudzanie sztucznie popytu i interwencjonizm państwowy to keynsizm ulungu a nie smith. Nie masz pojęcia o czym piszesz. A bangladesz jest biedny nie przez wolny rynek tylko przez niskie IQ społeczeństwa i islam jako religia dominująca. Potomstwo z bliską rodziną to normalka tam.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 18:49:00 via Wykop
  • -1
@TheKirghizLight: wyjmij ten gwóźdź z głowy przygłupie. Chiny kradną, kopiują ale gospodarke mają kapitalistyczną, produkują nie dość że najlepsze to jeszcze najtańsze drony i mają ponad 100 marek samochodów. Jakie kraje kolonializowały chiny? Albo jakie kraje kolonizowała japonia, szwajcaria? Jak tam twoje 800 plus? 10 lat socjalu jak tam wskaźnik urodzen zmalau urus? jak tam ceny mieszkań po dopłatach do kredytów?

510

Paranoja. Minister chce likwidować ryczałt, bo informatycy mają za dobrze

Paranoja. Minister chce likwidować ryczałt, bo informatycy mają za dobrze

Minister funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz uważa, że preferencyjne stawki ryczałtu dla branży IT oraz influencerów są niesprawiedliwe. Pełna zgoda. Tylko dlaczego chce z tego powodu wylewać dziecko z kąpielą i wpychać wszystkich na skalę podatkową?

Stopa_Szopa
z
bezprawnik.pl
dodany: 27.01.2026, 07:31:35
  • 346
  • #
    progpodatkowy
  • #
    formaopodatkowania
  • #
    influencerzy
  • #
    informatyk
  • #
    ipbox
  • #
    polityka
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 17:20:27 via Wykop
  • -1
@Slash__o: Gdyby obniżyli i uprościli podatki wszystkim to by się okazało że te polityczne kury są nikomu nie potrzebne bo społeczeństwo samo by się zorganizowało lepiej za swoje pieniądze.
Agresywna_Szyba
Agresywna_Szyba
24.01.2026, 14:49:24
  • 13
po co to wszystko? Nie prościej sprzedać generatory i dać pieniądze oligarchom? ominiemy pośredników

#ukraina
Agresywna_Szyba - po co to wszystko? Nie prościej sprzedać generatory i dać pieniądze...

źródło: 1000014129

Pobierz

generatory sprzedać i dać pieniądze oligarchom?

  • tak 45.9% (79)
  • lepiej niech ukry sprzedadzą na olx 54.1% (93)

Oddanych głosów: 172

  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 11:46:06 via Wykop
  • 0
https://www.olx.ua/uk/list/q-%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D1%97/?search%5Bfilter_float_price%3Afrom%5D=200000
Felnyr - https://www.olx.ua/uk/list/q-%D0%B3%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 11:49:45 via Wykop
  • 0
@Recker1: https://www.olx.ua/uk/list/q-fogo/?search%5Border%5D=created_at:desc
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 12:54:12 via Wykop
  • 0
@Recker1: okej czyli to wszystko mistyfikacja, halucynacja żeby oczerniać biednych ukraińców. Wiadomo. Na ukrainie w ogóle nie ma korupcji.
  • Odpowiedz
ashwaganda
ashwaganda
28.01.2026, 09:51:20
  • 43
No nie... Tego już jest za wiele. Nie dość, że kradną, to jeszcze sprzedają. A nasi bezdomni gotują na miskach! #bekazprawakow #bekazkonfederacji #wojna #ukraina
ashwaganda - No nie... Tego już jest za wiele. Nie dość, że kradną, to jeszcze sprzed...

źródło: image

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 11:56:11 via Wykop
  • 0
@ashwaganda: no boki zrywać ci powiem
https://www.olx.ua/uk/list/q-fogo/?search%5Border%5D=created_at%3Adesc
Felnyr - @ashwaganda: no boki zrywać ci powiem  
https://www.olx.ua/uk/list/q-fogo/?s...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 12:43:06 via Wykop
  • 0
@H_Moody: Aha bo myślałem że ta zbiórka to dlatego że nie mają.
  • Odpowiedz
Felnyr
Felnyr
Felnyr 28.01.2026, 12:46:55 via Wykop
  • 1
@ashwaganda: Pisze się "agregatów" a nie "agregatorów". Tak tym ukrom wchodzisz do d--y że aż polski język kaleczysz.
  • Odpowiedz
Ksiega_dusz
Ksiega_dusz
26.01.2026, 14:04:27
  • 229
#programowanie #programista15k #java #pracait #korposwiat
Ksiega_dusz - #programowanie #programista15k #java #pracait #korposwiat

źródło: image

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr 27.01.2026, 12:18:57 via Wykop
  • 1
@Izanagi013: Gdyby nie ten stack to większość tych miernot by nawet hello world nie potrafiło napisać a będą coś pisać o gatekeepingu, bo są mega słabymi programistami i trzęsa portkami że ich konkurencja wykosi xD Tak to jest jak socjalista co by chciał zakładać związki zawodowe przypadkowo trafi do IT.
  • Odpowiedz

893

Kolejna osoba zginęła z rąk ICE w Minneapolis

Pokaż treści 18+

Kolejna osoba zginęła z rąk ICE w Minneapolis

Gubernator Minnesoty Tim Waltz ogłosił, że agenci federalni przeprowadzili "kolejną przerażającą strzelaninę"

Viarus_
z
pl.euronews.com
dodany: 24.01.2026, 17:02:39
  • 691
  • #
    usa
  • #
    polityka
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 08:13:09 via Wykop
  • -4
@grih: Wyjść na protest a szarpać się z uzbrojonymi agentami to są dwie różne sytuacje gamoniu.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 08:20:52 via Wykop
  • -4
@lobo: Do twojego miasta przyjeżdża rządowa uzbrojona agencja aby wyłapać przestępców, którzy nielegalnie dostali się do kraju. Ty i grupka innych uposiów opłaconych przez obce wywiady zaczynacie przeszkadzać w czynnościach służbowych, szarpiecie się z nimi mino że oni żeby was odstraszyć na początku używają gazu pieprzowego. Wy dalej nacieracie na nich i się szarpiecie. Ktoś zostaje postrzelony. UGABUGA mordercy!. Kurtyna
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 08:25:13 via Wykop
  • 0
@yahoomlody: Jak ta policja mnie chroni przed przestępcami którzy przebywają tu nielegalnie to yes please. To jest różnica między prawicowym a lewackim państwem policyjnym, gdzie policja wpuszczałaby przestępców przez granice i dojeżdżała zwykłych ludzi za pisanie postów w Internecie.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 08:28:45 via Wykop
  • 1
Łżesz lewągu, gdyby się nie pchał w samo epicentrum, tylko stał w bezpiecznej odległości to by żył.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 08:42:20 via Wykop
  • -12
nie zapewnił a jeszcze celowo podburza tłum do ataku na agencje. Wystarczyłoby żeby policja odgradzała tłum od agentów, ale cyniczne lewackie władze chciały żeby ten konflikt się zaogniał. W dupie mają że kolejna osoba zginęła, ważne że można kolejny raz obarczyć winą trumpa, a ciemny lud łyka.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 09:51:59 via Wykop
  • -3
@warzone-rastafuraj: ahahahahaha
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 10:12:36 via Wykop
  • -2
@Felnyr: @warzone-rastafuraj Dopisz sobie jeszcze nie milczałem gdy przyszli wyłapywać przestępców bez dokumentów. Darłem ryja że to obywatelski obowiązek chronić przestępców z obcego kraju i zwalczać służby własnego kraju.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 10:18:22 via Wykop
  • 2
@w0lf1e: Ćpun Floryda też zginął w Mineapolis. To stan wyjątkowych s--------n, którym się wydaje że robią rewolucje bolszewicką swoimi protestami. Każdy pamięta jak pokojowo te śmieci protestowały jak palili samochody i rabowali sklepy.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 16:15:20 via Wykop
  • -1
@genburson: No ja jakoś nie widzę żeby ktoś się cieszył tak jak lewactwo po morderstwie Kirka. Co za propaganda dla osłów.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 17:10:55 via Wykop
  • -1
@genburson Napisanie good job ice i że Fuck Around and Find Out to jest cieszenie się? Pokaże ci jak się lewactwo cieszyło jak zamordowali Kirka. Pierwszy lepszy film. https://www.youtube.com/shorts/Nm8z-S9qm0g
Felnyr - @genburson Napisanie good job ice i że Fuck Around and Find Out to jest cies...
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 17:22:25 via Wykop
  • -1
@genburson: Zmyślać se możesz krętaczu, nikt się wtedy też nie cieszył na prawicy to tylko lewactwo jest tak p----------e żeby się cieszyć z cudzej śmierci na co są dowody.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 17:32:33 via Wykop
  • -1
@genburson: Jakbym stosował twoje standardy to bym powiedział że to troll konta lewackie. Pluje na każdego kto tak pisze niezależnie od strony. Ale jednak w przypadku kirka żywi ludzie masowo się wypowiadali do kamery, a konta na fb są zdecydowanie mniej wiarygodne.
Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 17:41:54 via Wykop
  • -1
@genburson: a ja znam takich co wręcz przeciwnie i co teraz? Nic nie warte anegdoty. Jak to było masowe to znajdź mi żywych ludzi którzy się cieszyli na filmie. Chyba to nie problem skoro to było masowe zjawisko.
montezuma71
montezuma71
25.01.2026, 17:21:43
  • 11
ile ten patus bez charyzmy karabin będzie jechał na tym, że jest NORMALNYM chłopakiem? rozumiecie to, on jest NORMALNY CHŁOP zdrowy normalny, szacunek do rywala, nie wypowiada sie na żaden kontrowersyjny temat, na żaden temat nie ma zdania, co prawda nie zna sie na niczym ale jest NORMALNY #primemma
montezuma71 - ile ten patus bez charyzmy karabin będzie jechał na tym, że jest NORMAL...

źródło: cwel

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Felnyr
Felnyr
Felnyr 25.01.2026, 17:25:13 via Wykop
  • 2
@montezuma71: a wy debile dalej płaćcie za PPV dla panów patusów. Raz dwa wyskakiwać z kaski.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 9
  • Strona 1 z 9
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.01.2026

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 31.05.2016

    Gadżeciarz
  • Komentator
    od 22.12.2025

    Komentator
  • Koder
    od 23.12.2025

    Koder

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking