Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko270
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
John_Edgar_Hoover

John_Edgar_Hoover

Dołączył 5 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 7223
  • Znaleziska 90
  • Mikroblog 7133
  • Obserwujący 10
  • Obserwowane 269
Itkovian
Itkovian
09.01.2026, 03:12:06
  • 156
#przegryw dostałem pod choinkę
Fajne
wygrałem z mamą 10 do 3
Xd
Itkovian - #przegryw dostałem pod choinkę 
Fajne
wygrałem z mamą 10 do 3 
Xd

źródło: 1000007975

Pobierz
  • 50
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 10.01.2026, 20:55:06 via Wykop
  • 1
@Itkovian: moja pierwsza planszowka (poA eurobiznes, czyli podróbka monopoly).
  • Odpowiedz
kamileon25-2
kamileon25-2
06.01.2026, 14:27:09
  • 68
Terapia dla przegrywa to normicka propaganda, rada którą dają normiki i kobiety żeby zasygnalizować swoją cnotę.
Terapia jest dla osób które mają jakieś traumy lub muszą sobie poradzić ze śmiercią czy wypadkiem.

Nie jest to coś co pozwoli ukoić duszę samotnego, brzydkiego niskiego faceta. Na to nie ma terapii. Depresja u brzydkich inceli jest w 100% racjonalnym następstwem, jest to logiczne. Facet spotyka się z odrzuceniem, potem zaczyna dostrzegać prawdę że to
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 07.01.2026, 23:11:48 via Wykop
  • 0
Nawet więźniowie obozów koncentracyjnych mieli przynajmniej nadzieję że alianci ich odbiją. A dla nas nadzieji po prostu nie ma


@kamileon25-2: jak można pisać coś tak podłego? Przed wydaniem opinii przeczytaj jakąkolwiek literaturę obozową lub chociaż "Człowieka w poszukiwaniu sensu" Frankla (synteza opowieści o depresji w obozie).

Dla blackpullowcow jest lekarstwo, a jest nim przede wszystkim nierozdrapywanie ran i akceptacja myśli i emocji. Terapią nie zmieni okoliczności zewnętrznych, nie zagwarantuje, że
  • Odpowiedz
Horrorystyczny_Demon_Pagona
Horrorystyczny_Demon_Pagona
06.01.2026, 11:43:58
  • 47
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 07.01.2026, 22:56:49 via Wykop
  • 1
@Horrorystyczny_Demon_Pagona: jesteś namacalnym dowodem, że przegryw siedzi w głowie (a kilka dni temu ktoś ptobowal mi tu wmawiać, że jest inaczej).
  • Odpowiedz
Arvin
Arvin
06.01.2026, 22:12:49
  • 56
Nie mam nic wartościowego do napisania, nie chce mi się nawet scrollować. Dobranoc
#przegryw
Arvin - Nie mam nic wartościowego do napisania, nie chce mi się nawet scrollować. Dob...

źródło: juktj0j0plsd1

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 07.01.2026, 22:32:26 via Wykop
  • 1
@Arvin: co to za obraz?
  • Odpowiedz
vivianka
vivianka
30.11.2025, 15:10:42
  • 12
#puzzle Trefl 500 Hiszpania #ukladajzwykopem
vivianka - #puzzle Trefl 500 Hiszpania #ukladajzwykopem

źródło: temp_file2664107612449240577

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 06.01.2026, 22:34:34 via Wykop
  • 0
@vivianka: świetny wzór, gdzie kupiłaś?
  • Odpowiedz
iquiet
iquiet
06.01.2026, 00:07:08
  • 27
Jestem takim nieudacznikiem życiowym, że jak pompa wody się rozszczelniła i płynęła woda do pomieszczenia a nie do rur to gdyby nie tato to nie wiem, nie wiedziałem nawet co zrobić.
Niedziela, 22:30 i co ja zrobię? Tato wymienił od razu parę śrub i przestało lecieć i ja tak teraz leżę w łóżku i myśle.. przecież ja bym nie obstawiał na te śruby.. Gdyby tata nie było to nie wiem, w niedziele
  • 37
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 06.01.2026, 16:38:38 via Wykop
  • 0
Pytaj ojca gdzie są kable w ścianach bo zapomni i będziesz wiercił na ślepo.


@paw1470: mi ojciec mówił, że kable lecą równolegle do gniazdek (pionowo lub poziomo) I nie można kuc w tych osiach. W mieszkaniu, które kupiłem ktoś tak spartaczył robotę, że gwozdz był wbity w przewód i trzeba było robić instalację na nowo.
@iquiet najpierw szukasz zaworu, a potem myślisz co zrobić dalej.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 06.01.2026, 17:33:05 via Wykop
  • 0
@paw1470: mój to złota rączka, wszystko zrobi sam, nawet jeśli zajmie mu to kilkukrotnie dluzej niz specjaliscie, a mechanicy, hydraulicy i cała reszta "są tylko po to by zarobić" ;) Ale elektrykiem jest akurat z zawodu i w tym mu wierzę. Też niewiele mnie nauczył i wolal wyręczyć (to chyba przypadłość rodziców urodzonych w głębokim PRL) i pewnych rzeczy musiałem się uczyć sam. Chociaż elektryki wolałbym nie ruszać dla własnego
  • Odpowiedz
tereska-kaczmek
tereska-kaczmek
03.01.2026, 09:56:11
  • 44
Znaleźli kolegę( 33 lata) na gałęzi po 2 dniach którego rzucila narzeczona w nowy rok. Okazało się, że ona i tak planowała ślub, ale z chłopakiem z pracy, a kolega przez wiele lat żył w kłamstwie czego dowiedział się przypadkiem na imprezie sylwestrowej gdzie był ten gość Dysonans poznawczy był tak ogromny że prawdopodobnie pod wpływem impulsu wyszedł i się powiesił. Nie wiem co już się dzieje z tym światem. #zwiazki
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 05.01.2026, 22:55:13 via Wykop
  • 1
kolega przez wiele lat żył w kłamstwie czego dowiedział się przypadkiem na imprezie sylwestrowej gdzie był ten gość Dysonans poznawczy był tak ogromny że prawdopodobnie pod wpływem impulsu wyszedł i się powiesił


@tereska-kaczmek: nie uwierzyłbym w tę historię gdybym nie doświadczył jak ludzie potrafią być wyrachowani.
  • Odpowiedz
Rajbond
Rajbond
04.01.2026, 15:22:15
  • 101
Taka ciekawostka
Jak masz te 35-40 lat i nie masz żony ani nigdy nie byłeś nawet w poważnym związku to w hierarchii społecznej nawet alimenciarz którego żona zdradziła i zostawiła jest wyżej od ciebie
Dlatego na miejscu przegrywowów nie ma co cope'ować że ma się lepiej od jakiegoś normika co go zostawiła kobieta bo on i tak jest bardziej wartościową jednostką i bardziej szanowaną w społeczeństwie ( ͡° ͜ʖ ͡
  • 60
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 05.01.2026, 22:37:55 via Wykop
  • 0
Tak działa prosty mechanizm natury, że jako posiadacz beniza między nogami chociaż trochę musisz udowodnić swoją wartość społeczną


@Rajbond: mężczyzna nie potrzebuje akceptacji otoczenia dla podkreślenia swojej pozycji. Wychowani zostałyście przez matki to później przypisujecie cechy osobowości kobiet również do drugiej płci.

Mężczyzna oczekuje akceptacji od rodzony i przede wszystkim partnerki, nie od społeczeństwa jako ogółu.
  • Odpowiedz
bartlomiej_rakowski
bartlomiej_rakowski
03.01.2026, 02:27:24
  • 13
#spierdotrip BIAŁY 12,8 CM
#przegryw
bartlomiej_rakowski - #spierdotrip BIAŁY 12,8 CM 
#przegryw

źródło: 7D21723A-CE0C-4187-8263-E71E567D6905

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 05.01.2026, 22:14:25 via Wykop
  • 1
@bartlomiej_rakowski: ladnie
  • Odpowiedz
GrzegorzFlorydaOficjalnie
GrzegorzFlorydaOficjalnie
03.01.2026, 22:01:42
  • 44
Jutro wybieram się dobrowolnie do kościoła pierwszy raz w moim 34 letnim życiu, do tej pory bywałem tam tylko jak trzeba było. Nie potrafię odnaleźć sensu własnego życia, choćbym chciał. Czuję tylko bezsens i bezsilność wobec ciężaru materii który mnie otacza, gasi, dusi. Chcę poznać ludzi którzy potrafią dostrzec sens uczestniczenia we wspólnocie, co ich do tego popycha.
#przegryw #przegrywpo30tce #katolicyzm #kosciol
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 05.01.2026, 22:04:36 via Wykop
  • 0
@GrzegorzFlorydaOficjalnie: powodzenia, a komentarz zostawiam taktycznie, bo wątek dodaje otuchy.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 29.12.2025, 17:09:50
  • 9
Jak bardzo złym pomysłem jest wyznanie miłości poprzez list wręczony osobiście? Chciałem porozmawiać z koleżanką, ale widać, że nie było to dla niej komfortowe, a na wyjście się nie zgodziła (pracujemy razem, ale nie w jednym pokoju). #zwiazki #podrywajzwykopem
  • 139
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 18:13:51 via Wykop
  • 2
@Sarza01: ona nie ma ani insta ani żadnego innego medium społecznościowego. W sumie to mnie w niej też urzeka ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja już naprawdę nie wiem co robić, bo dla mnie jest kimś niepotwrzalnym i wyjątkowym (tak, zakochałem się) i wyłożenie kawy na lawe i tak niewiele zmienia. Sądzę, że podskórnie i tak zna moje uczucia. W życiu nie wolno się bać.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 18:52:23 via Wykop
  • 1
O tym liście to słuchałem do końca związku że właśnie to była ta piękna rzecz która ja tak urzekła. Nikt inny nigdy do niej nie napisał listu miłosnego itd..


Na niektóre to zadziała, ale to kwestia bardzo indywidualnia.


@Sarza01: wydaje mi się, że jest to bardzo romantyczne i oryginalne. Podczas rozmowy emocje czesto biorą górę, a tym sposobem daje się drugiej osobie czas na przemyślenie. Poza tym taki list zostawia ślad, inaczej
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 19:15:39 via Wykop
  • 3
@Sarza01: ona jest bardzo skryta i mocno powściągliwa w emocjach, dlatego to też kolejny powód, dla którego wolałbym nie stawiać jej w niekomfortowej sytuacji, jaką wiązałaby się z wyznaniem wprost. Gdyby chciała odmówić (a pewnie tak by było) to byłoby to dla niej niezręczne, a list chyba lekko ułatwia nam obojgu przeżycie tych emocji.

Masz rację, że mimo dotychczasowej odmowy wciąż tli się we mnie nadzieja, ale to naturalne. Traktuję
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 19:24:44 via Wykop
  • 2
@bialy100k: @r5678 to nie jest zarzutka, a przy tym nigdzie nie napisałem, że list ograniczyłby się tylko do wyznania swoich uczuć. Miłość można wyrazić na wiele sposobów, różnymi słowami, list jest tylko formą wyrazu. Z oczywistych względów nie będę się z nikim dzielił treścią, to zbyt intymna sfera. Chodzi jednak o przekazanie swoich uczuć i emocji, to nie musi się ograniczać czy sprowadzać do prostego "kocham cię, pozdrawiam".
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 19:31:10 via Wykop
  • 1
@bialy100k: poznawanie ludzi w pracy jest jedną z najbardziej naturalnych metod pozyskiwania nowych znajomości, także tych romantycznych. Znam pary, które poznały się właśnie na gruncie zawodowym, wbrew tej obiegowej maksymie "gdzie się mieszka i pracuje...". Inna sprawa, że znam tę dziewczynę od dawna i dopiero w pracy zaczęła mi się naprawdę podobać. A forma listu rozwiązuje późniejsze skrępowanie, bo o jego treści wiedzieć będzie tylko ona. Nie zakładam by podzieliła
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 19:45:54 via Wykop
  • 0
tu jest problem. Nie, to nie jest źle, że jesteś zakochany, ale nie myślisz całkiem trzeźwo. Byłem w takiej samej sytuacji, gdy pisałem swój list i roztrząsałem czy warto i stwierdziłem, że jeśli nie spróbuję to nigdy się nie dowiem... i dowiedziałem się, że nie było warto.


@Ventod: rozmawiałeś z nią potem czy przeszła wobec tego obojętnie? Masz rację, nie myślę trzezwo, ale czy ktoś zakochany myśli trzezwo? ( ͡
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 19:48:56 via Wykop
  • 1
Napisz co zrobiłeś i jaka była reakcja. Jak nie chcesz pisać publicznie - to i PW chętnie, ciekaw jestem jak się to skończy.


@bialy100k: napiszę może PW.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 20:02:43 via Wykop
  • 0
@buleczkamaslana2137: jeśli laska pokazała innym list to jest to poniżej krytyki. Nie jest winą tego gościa, że spróbował, bo w zasadzie co w tym złego? W przypadku dziewczyny, o której piszę, jestem przekonany w 100%, że nikomu w pracy go nie pokaże.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 21:10:18 via Wykop
  • 0
@piotr-glabik: kolegi się tu nie spodziewałem ( ͡° ͜ʖ ͡°) jeśli chodzi o tę dziewczynę to jestem przekonany, że zachowałaby to dla siebie, nawet gdyby była niezadowolona.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 22:11:27 via Wykop
  • 0
Jeśli rozmawiać nie chce, spotkać się nie chce


@Ventod: nie chce się spotkać na osobności, ale rozmawiamy całkiem normalnie.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 22:22:48 via Wykop
  • 1
Możesz tym razem w formie smsa czy coś, żeby mogła sobie przemyśleć odpowiedź. ale pls nie list xd


@ssauczo_pauczo: List od SMS różni się tylko formą, która jednak jest niecodzienna i wyróżniającą. Piszesz o żenadzie, ale tak na chlodno: co w tym żenującego? Krzywdy bym nikomu nie zrobił takim wyznaniem, bo jak świat światem ludzie wyznaje sobie uczucia. Różni się tylko forma.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
29.12.2025, 23:20:14 via Wykop
  • 0
Dyskomfort, brak profesjonalizmu i uważanie na słowa, żeby sobie przypadkiem NIC NIE POMYŚLAŁ.


@Muoda: trudno mówić o braku profesjonalizmu w przypadku uczuć. Potrafię oddzielić sferę zawodową od prywatnej i nigdy jej nie laczylem, co nie oznacza, że dziewczyna mi się podoba. Uczuc nie da sie wyjasnic, nie jestesmy nad nimi panowac i naprawde nie wiem co w tym zlego jesli jedna osoba podoba sie drugiej, nawet jesli ze sobą pracują.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
30.12.2025, 00:42:58 via Wykop
  • 0
@mammal0265: dostałaś taki list czy sama napisałaś?
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover
Autor
01.01.2026, 23:23:22 via Wykop
  • 0
Jeśli chcesz, mogę Ci na PW wysłać to co sam kiedyś napisałem.


@racjonalista85: w sumie to ciekawy jestem, ale nie naciskam, bo wiem, że to bardzo intymna kwestia i nie każdy chce się dzielić.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 31.12.2025, 21:57:14
  • 7
#sylwesterzwykopem 2 miesiące temu nial występ w Krakowie za miliony monet, a teraz mogę go sobie posłuchać z kanapy.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mr-dawid
mr-dawid
31.12.2025, 01:34:55
  • 17
#ankieta #historia #youtube #internet #przegryw #pytanie

Najlepszy kanał historyczny na YouTube to...

  • Historia bez cenzury 23.8% (269)
  • Oblicza XX wieku 5.7% (65)
  • Irytujący historyk 9.0% (102)
  • Grzegorz Bobrek 7.0% (79)
  • Powojnie 7.1% (80)
  • Podcast wojenne historie 8.7% (99)
  • Dudek o historii 6.6% (75)
  • ciekawehistorie 21.6% (245)
  • Kurier historyczny 0.8% (9)
  • Inny (napisz w komentarzu) 9.6% (109)

Oddanych głosów: 1132

  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 31.12.2025, 13:17:18 via Wykop
  • 0
@mr-dawid: taktycznie
  • Odpowiedz
Analny_Rozrabiaka
Analny_Rozrabiaka
31.12.2025, 05:47:18
  • 451
Kurczę fajny to był rok.
1. Wyszedlem z epizodu depresji.
2. Poszedłem na terapię.
3. Wysłałem mamę na odwyk alkoholowy.
4. Schudłem 30kg.
5. Zgromadziłem 160k zł żeby w końcu kupić działkę pod budowę domu.
  • 77
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 31.12.2025, 12:41:17 via Wykop
  • 1
ktoś kto ma dziecko, partnerkę i jakieś przedsiębiorstwo przychodzi na tag dla ludzi co z pewnością nigdy nie będę mieć ani jednej z tych rzeczy się fleksować i Ty jeszcze to propsujesz? Dobrze Ty się czujesz w ogóle?


@Black_Rabbit_of_Inle: przecież wrzucił tez tag "podsumowanie2025" i sylwester z wykopem. Z opisu OP-a wynika, że rok zaczynał z poczuciem bycia przegrywem, ale rozumiem, że ten tag jest zarezerwowany tylko dla osób bez
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 31.12.2025, 12:55:17 via Wykop
  • 0
@Black_Rabbit_of_Inle: pomijając to, że OP w swoim odczuciu był przegrywem, więc tak tagował to widziałem tu posty ludzi, którzy mieli inne problemy niż tylko matrymonialne. Sadze, ze mozna czuc sie przegrywem nawet najac relacje z kobietami (autor przeciez pisal, ze relacje z corka czy partnerka nie byly najlepsze, a to potrafi zdolowac). Oczywiście to nie moja sprawa kto co pisze w internecie, ale brzmi to jak bagatelizowanie problemów ludzi, którzy
  • Odpowiedz
tomwick55
tomwick55
29.12.2025, 13:51:08
  • 32
Od stycznia 2026 roku zaczynam chodzić na terapię. Będę jeździł do wojewódzkiego na nią. Już jestem zapisany na pierwszą sesję. Oczywiście będzie to na NFZ, bo nie stać mnie na prywatną. Będą to spotkania indywidualne z psychologiem, a nie grupowe. Kilka miesięcy na nią musiałem niestety poczekać. Zmiany nastąpią u chuopa od nowego roku, bo zacznę na nią chodzić i zobaczymy jakie będę jej efekty

#rozwojosobisty #psychologia #
tomwick55 - Od stycznia 2026 roku zaczynam chodzić na terapię. Będę jeździł do wojewó...

źródło: 1000026364

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 29.12.2025, 21:52:04 via Wykop
  • 1
Jeżeli terapeuta uzmysłowi Mireczkowi, że można myślec inaczej i za tą myślą pójdą działania Mireczka, to już połowa sukcesu.


@Kitty88: a co jeśli nie można żyć inaczej? Kilka godzin temu napisałem posta o Nieodwzajemnionej miłości, na to nie ma żadnego, skutecznego lekarstwa. Wiem o czym piszę, bo od lat próbuję.
  • Odpowiedz
John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 30.12.2025, 20:55:34 via Wykop
  • 1
@In_thrust_we_trust: pracowałem z nią od kilku lat, przez długi czas w jednym pokoju i w dodatku sami. Myślę, że to wlasnie mnie blokowało, bo nie chciałem by przez moje wyznanie poczuła się niekomfortowo. Nie chciałem być względem niej natrętny, a przy tym myślałem, że to uczucie minie. Nie minęło, choć próbowałem się zdystamsowac, a nawet poszukać kogoś innego (co utwierdziło mnie tylko w przekonaniu, że to ona jest wyjatkowa). Nie
  • Odpowiedz
Van-der-Ledre
Van-der-Ledre
27.12.2025, 20:25:29
  • 153
Najbardziej zawsze rozwalał mnie bezsensowny tekst i gadanie o tym że no, najpierw musisz być szczęśliwy sam ze sobą, bo inaczej druga osoba w twoim życiu nic nie zmieni, xd. Cholera, nie może być większa ignorancja niż to. Stan człowieka wynika ze środowiska i otoczenia, interakcji. Ludzie, dobrzy ludzie dookoła, dziewczyna, rodzina sprawiają że chce się być, nadają sens i cel, wtedy dopiero można poczuć szczęście. Nie da się go uniezależniać od
Van-der-Ledre - Najbardziej zawsze rozwalał mnie bezsensowny tekst i gadanie o tym że...

źródło: IMG_3256

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

John_Edgar_Hoover
John_Edgar_Hoover 27.12.2025, 21:43:26 via Wykop
  • 1
Niemożliwym jest by ktoś kto nie ma nikogo, włącznie z rodziną był xd szczęśliwy sam ze sobą.


@Van-der-Ledre: zasadniczo zgadzam się z Twoją myślą, bo też uważam, że to czynniki zewnętrzne kształtują nasze nastawienie do świata, ale wolę mówić, że szczęśliwym można być tylko w relacji. Istnieje wąska grupa ludzi (np zakonników), która potrafi żyć samotnie, ale być szczęśliwa (tu chodzi o relację nie z drugim człowiekiem, a nawet nie
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 19
  • Strona 1 z 19
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 09.04.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 24.03.2025

    Mikroblogger
  • Gadżeciarz
    od 27.12.2024

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking