Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko197
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
polano

polano

Dołączył 10 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 59231
  • Znaleziska 58889
  • Mikroblog 342
  • Obserwujący 8
  • Obserwowane 1

658

"Gdyby nie on, byłabym szczęśliwa" - kłamstwo, które napędza większość rozwodów.

"Gdyby nie on, byłabym szczęśliwa" - kłamstwo, które napędza większość rozwodów.

"On jest całym problemem" nie "utknęliśmy w niezdrowych wzorcach komunikacji". Nie "ja też przyłożyłam się do tego, co poszło nie tak" nie "są rzeczy, których nigdy nie nauczyłam się o tym, jak dawać i przyjmować miłość". Tylko: "on jest problemem". Obwinianie kogoś innego daje poczucie stabilności.

gerwazy-oko
z
joemonster.org
dodany: 03.04.2026, 20:10:24
  • 273
  • #
    blackpill
  • #
    p0lka
  • #
    malzenstwo
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    rozwod
polano
polano przedwczoraj, 18:51:04 via iOS
  • 22
Niedostrzegalnym problemem według mnie jest też duża ilość koleżanek ewentualnej żony. Jeśli ma dużo koleżanek z którymi utrzymuje stałe relacje i pije, to spora szansa, że niedługo, gdy tylko zacznie się w związku stagnacja lub problemy, któraś jej podpowie, zostaw go jesteś jeszcze młoda i piękna znajdziesz nowego lepszego. Kolejne będą tylko wtórować, żeby potem było kogo obgadywać i jakieś urozmaicenie w życiu się pojawiło. Nikt tak drugiej kobiecie nie zaszkodzi jak
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

636

4h odprawy na lotniskach? Szef Ryanaira: Głosowaliście za brexitem, to macie!

4h odprawy na lotniskach? Szef Ryanaira: Głosowaliście za brexitem, to macie!

Zachciało się opuścić Unię Europejską, to sobie postoicie - taką diagnozę długich kolejek do kontroli paszportowej przedstawił Michael O'Leary.

Anakee
z
bankier.pl
dodany: 03.04.2026, 12:39:03
  • 118
  • #
    ryanair
  • #
    podroze
  • #
    samoloty
  • #
    loty
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    europa
polano
polano przedwczoraj, 13:42:11 via iOS
  • 1
Ciekawe co by się u nas w kraju stało gdybyśmy nagle opuścili UE?

  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

3967

Edyta Pazura zasugerowała, że Konfitura może być pedofilem

Pokaż treści 18+

Edyta Pazura zasugerowała, że Konfitura może być pedofilem

Żona znanego aktora Cezary Pazura broni patoparkowania i jazdy po chodniku oraz sugeruje, że Konfitura może być pedofilem.

framugabezdrzwi
z
x.com
dodany: 01.04.2026, 11:37:36
  • 838
  • #
    konfitura
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
polano
polano 02.04.2026, 06:57:40 via iOS
  • -3
Nie znam kobity, ale działalność tego typu profili jak konfitura mnie odrzuca. Sami promujemy zamordyzmu i nie potrzebujemy nawet do tego aparatu państwowego.
Z jednej strony wykopki krzyczą więcej prywatności w internetowych, z drugiej jednak klaszczą gdy ten ormowiec publiczne griluje kierowców. Nie rozumiem tego typu atencjuszy. Quo vadis wykop
  • 21
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 02.04.2026, 07:47:33 via iOS
  • -3
@WesolyLudwiczek: Jak mi wyjazd z garażu ktoś zastawi to będę sobie sam z tym radził, nie potrzebuje do tego pomocy jakiegoś ormowca. Odrzuca mnie donoszenie na innych ludzi, szczególnie z tak niskich pobudek.
Ciesz się dalej, a okaże się, że na trawnik nie wejdziesz, bo cię zjedzą jego naśladowcy.
polano
polano 02.04.2026, 07:49:30 via iOS
  • -8
@Emble: miło Cię poznać, cieszę się, że tak subtelnie starasz się podnieść poziom tej dyskusji.
polano
polano 02.04.2026, 07:52:55 via iOS
  • -6
@panDocent: Dostrzegasz tylko komercyjny aspekt tego przedsięwzięcia, który masz widzieć. Pomyśl co się stanie, gdy on znajdzie naśladowców. Takie rzeczy można załatwić bez pomocy show dla tłuszczy w Internecie.
polano
polano 02.04.2026, 09:54:16 via iOS
  • -3
@tomasz-jedon Fakt, że nie podoba mi się publiczne pranie jego urojeń, nie oznacza od razu, że nie przestrzegam przepisów. Brzydzę się donosicielstwem, a on zaczyna kreować je na nowo w 21 wieku.
Fakt, że on robi filmy ludziom których wcześniej prowokuje, uzasadniając to popełnionymi przez nich wykroczeniami, nie wpłynie na to, jacy ludzie jeżdżą samochodami i ilość wypadków Jedyne na co to wpłynie to jego kieszeń i pojawienie się ewentualnych naśladowców.
polano
polano 02.04.2026, 09:56:09 via iOS
  • -5
@WesolyLudwiczek: Mówię o chłodzeniu po trawniku, a nie o np parkowaniu na nim. Pozwolisz że zacytuję jeden z ewentualnych powodów żeby ścigać spacerowiczów.

Art. 144. § 1. Kto na terenach przeznaczonych do użytku publicznego niszczy
lub uszkadza roślinność lub też dopuszcza do niszczenia roślinności przez zwierzęta
znajdujące się pod jego nadzorem albo na terenach przeznaczonych do użytku
publicznego depcze trawnik lub zieleniec w miejscach innych niż
polano
polano 02.04.2026, 11:39:38 via iOS
  • -1
@tomasz-jedon: aha
polano
polano 02.04.2026, 12:21:15 via iOS
  • 2
@panDocent: Nie mam nic przeciwko zwróceniu uwagi innemu człowiekowi w przestrzeni publicznej jeśli popełni jakieś wykroczenie, nie mam nic przeciwko że ktoś wzywa policję, sam bym tak zrobił gdyby ktoś solidnie zaszedł mi za skórę. Nie mam też nic przeciwko ludziom którzy zgłaszają wykroczenie, czy fałszywe kary inwalidów na straż miejską czy policję.
Przeraża mnie fakt, że koleś z tego robi show i sporo osób bezrefleksyjnie go broni, a wręcz
polano
polano 03.04.2026, 05:39:20 via iOS
  • 0
@panDocent: Ty mnie nie obrażałeś, gdyby tak było porzucił bym dalsze dyskusje, uznając je za bezcelowe. Jednak przynajmniej dwóch takich wykopków się znalazło. Źle to świadczy o odbiorcach jego treści. Ludzi który źle parkują, by zgładzili za popełnione wykroczenie, ale fakt że popełniają przęstepstwo już im nie przeszkadza. Jeśli nawet nie traktował bym tego jako zniewagę, to używanie słów wulgarnych w przestrzeni publicznej też jest wykroczeniem, za którego popełnianie chcieli
polano
polano przedwczoraj, 08:34:55 via iOS
  • 0
Powiem, Ci że twoja odpowiedź brzmi jak byś był LLM ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Porównywanie do ormo nie oznacza, że jego działalność jest identyczna. W ormo byli przeważnie sami chętni, którzy chcieli się wyżyć na innych i wszyscy jak konfitura myśleli, że robią dobrze i uważali się za jedynych słusznie działających.
Porównuje do tej organizacji, bo robienie show z ludzi popełniających wykroczenia, którym przeszkadza przy okazji fakt, że

396

Nadchodzi obowiązkowa rejestracja i czipowanie kotów

Nadchodzi obowiązkowa rejestracja i czipowanie kotów

Szykujcie się na wizytę u weterynarza rząd wprowadza obowiązek rejestracji kotów w ogólnopolskiej bazie danych. Nowe przepisy mają ukrócić problem bezdomności zwierząt i ułatwić właścicielom odnalezienie uciekinierów, ale oznaczają też nowe formalności dla posiadaczy pupili.

Kruk_
z
polskieradio24.pl
dodany: 28.03.2026, 13:40:53
  • 244
  • #
    polska
  • #
    koty
  • #
    zwierzeta
  • #
    prawo
  • #
    ciekawostki
polano
polano 29.03.2026, 01:14:51 via iOS
  • 19
Kot pomimo, że nazywamy go domowym, domu raczej nie potrzebuje. Więc ciężko tu mówić o bezdomności kotów. Kot świetnie da sobie radę bez pomocy człowieka. Z faktu ograniczenia populacji dziko żyjących kotów na pewno ucieszą się ptaki, ale niestety i szczury, myszy, krety, nornice ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 18
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 29.03.2026, 04:19:54 via iOS
  • -9
@wkplogin: Wiadomo, naturalnym środowiskiem życia zwierząt typu koty czy psy od wieków był ciepły domek, a najlepiej małe mieszkano w bloku i walnięty na ich punkcie właściciel. W miastach nie ma też myszy, szczurów czy ptaków.
Jak masz spasionego kota, który nigdy trawy nie widział, możesz mieć zaburzony pogląd na rzeczywistość. To środowisko, które mu zapewniasz nie jest jego naturalnym środowiskiem i żyje przy tobie tylko dlatego że pozbawiłeś go
polano
polano 29.03.2026, 06:24:27 via iOS
  • -2
@D4Ru73K: to że żyły blisko człowieka, nie znaczy że żyły w domach. Chyba nie sugerujesz, że psy czy koty nie przeżyją zimy bez domu w sensie jakim teraz rozumie dom człowiek.
Dawniej nawet dla ludzi domem potrafiła być dziurę w ziemi przykryta szałasem, silnie zadymiona z powodu otwartego ognia wewnątrz. Jakoś ludzie to przeżyli. Czy koty lub psy mieszkały wtedy z nimi w tych domach? Pewnie czasami tak, ale raczej
polano
polano 29.03.2026, 06:42:21 via iOS
  • -1
@D4Ru73K: Coś mi się wydaje, że rekompensujesz sobie kocim przywiązaniem brak miłości w życiu.
Też mam już wyrośniętego przybłędę, w domu i jest z niego dobry kot, ale z domu potrafił chcieć wyjść w nocy nawet przy największych mrozach, czasami wracał jak nie znalazł zajęcia, a czasami potrafił wrócić nad ranem i jakoś sobie radził.
Czyli kotki które mają młode jesienią same regulują swoja populację, nie potrzebują do tego ingerencji
polano
polano 29.03.2026, 12:31:04 via iOS
  • -2
@puretech: wielkie zależy od okoliczności w jakich ten kot znalazł się na ulicy. Przeważnie jest to zasługa człowieka, w którymś z kocich pokoleń. Jednocześnie sterylizując bezdomne osobniki ograniczamy zdolności ewolucyjne i tylko dorzucamy kolejne nieprzystosowane osobniki do puli zdziczałych kotów. To dobrze dla ptaków i gryzoni, gorzej dla kotów, ale one tak czy siak sobie poradzą.
polano
polano 31.03.2026, 18:41:10 via iOS
  • -1
@P6A11: Czy ratowaniem bioróżnorodności jest masowe trucie gryzoni, co diametralnie może wpływać na resztę gatunków próbujących sobie w mieście poradzić. Gryzonie szybko nauczom się (w drodze eliminacji) omijać trutki i pułapki szerokim łukiem. Kto wie czy problemem za chwilę nie będzie fakt, że ingerowaliśmy w miejską faunę i wyeliminowałyśmy populację dzikich kotów.
Zastanawia mnie też inna kwestia jeszcze 20 lat temu dzikie koty w mieście były normą i było ich
polano
polano 01.04.2026, 18:18:20 via iOS
  • -1
@KapitanIzrael: Ja się tylko zastanawiam nad pewnymi kwestiami i konfrontuje je tu z rzeczywistością. Jeśli nie mam wiedzy chętnie posłucham Ciebie oświeconego.

396

"USA już wam nie pomogą"

"USA już wam nie pomogą"

Prezydent USA, Donald Trump we wpisie na platformie Truth Social, ogłosił, że Stany Zjednoczone nie będą już bronić interesów sojuszników, którzy nie wspierają operacji przeciwko Iranowi.

m_a_t_e_u_s_z
z
rmf24.pl
dodany: 31.03.2026, 22:37:48
  • 134
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    nato
  • #
    wojna
  • #
    paliwo
  • #
    polityka
polano
polano 01.04.2026, 07:42:42 via iOS
  • 28
Możemy już oficjalnie mówić, że Europa nie była jednak taka głupia, tak cisnąc na odnawialne źródła energii pod płaszczykiem ekologii, która to energia może się okazać zbawieniem w czasach, gdy na świecie porządki zaczyna robić małpa z brzytwą?
polano - Możemy już oficjalnie mówić, że Europa nie była jednak taka głupia, tak cisn...

źródło: IMG_3478

Pobierz
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 01.04.2026, 12:15:44 via iOS
  • 0
@dafto: kopiemy gdzieś uran, bo nie kojarzę. Po prostu zmienili byśmy dilera.

319

Rząd wprowadza oświadczenia dla przeprowadzających się na wieś.

Rząd wprowadza oświadczenia dla przeprowadzających się na wieś.

Nowe przepisy mają ukrócić konflikty między rolnikami a nowymi mieszkańcami wsi. Każdy, kto buduje dom na terenie rolniczym, będzie musiał podpisać oświadczenie, że akceptuje zapachy i hałasy wynikające z produkcji rolnej. Koniec z pozwami za zapach obornika czy pracujący kombajn.

Kruk_
z
wiadomosci.radiozet.pl
dodany: 28.03.2026, 01:33:54
  • 133
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    rolnictwo
  • #
    budownictwo
  • #
    prawo
  • #
    wies
polano
polano 29.03.2026, 06:33:45 via iOS
  • 1
@Yuri_Yslin: jak zaczną dzielić na wisie wiejskie i przedmiejskie może się okazać, że na tych wsiach przedmiejskich już działalności rolniczej prowadzić nie możesz, bo przecież przedmieszczanom nawet kury będą śmierdzieć, a jajka kupuje się w sklepie z fermy od szczęśliwej kurki, a nie samemu hoduje kury w nieludzkich warunkach ( ͡° ͜ʖ ͡°)

2123

Zwykły młody człowiek z rigczem

Zwykły młody człowiek z rigczem

Postawa godna naśladowania i rozpowszechnienia.

UcziWykopek
z
instagram.com
dodany: 27.03.2026, 01:06:11
  • 365
  • #
    rigcz
polano
polano 27.03.2026, 16:10:26 via iOS
  • 30
Moim skromnym zdaniem, trwa właśnie proces eliminacji nieprzystosowanych do życia w obecnej sytuacji, osobników ludzkich. Eliminacja jest w gruncie rzeczy bezbolesne, a eliminowana część społeczeństwa jest z tego powodu wręcz dumna i uważa to za wielką życiową szansę, wskaźnik niezależności i sukcesu. Proces potrwa jeszcze z 10-20 lat i zostaną tylko te osobniki, które nie uwierzyły w zapewnienie, że każdy człowiek jest ważny, ale Ty jesteś najważniejsza ( ͡° ͜ʖ
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 28.03.2026, 17:55:45 via iOS
  • 0
@innovi: Czas pokaże, czas pokaże.

563

Media społecznościowe wyrządzają nastolatkom wielkie szkody

Pokaż treści 18+

Media społecznościowe wyrządzają nastolatkom wielkie szkody

Od 2012 r. w krajach Zachodu gwałtownie spadło poczucie szczęścia nastolatków, co wiąże się z upowszechnieniem smartfonów. Media społecznościowe takie jak TikTok, Snapchat realnie szkodzą młodzieży, zwiększając ryzyko depresji, lęków, cyberprzemocy oraz sekstorcji.

matixrr
z
worldhappiness.report
dodany: 26.03.2026, 10:08:20
  • 139
  • #
    socialmedia
  • #
    internet
  • #
    tiktok
  • #
    snapchat
  • #
    telefony
  • #
    nastolatki
polano
polano 27.03.2026, 06:43:44 via iOS
  • 0
Dały też nastolatkom możliwość sprawdzenia na własnej skórze co to fałsz, załamanie, manipulacja. Znaczna część z nich to uodporni na tego typu przekaz w przyszłości. Szczególnie że starzy też tego używają i spędzają tam dużo czasu co młodzi widzą i wnioski wyciągają. Wiadomo, że jak czegoś używają starzy, to to jest w opinii nastolatków co najmniej głupie, żeby nie użyć bardziej dosadnych epitetów.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 28.03.2026, 07:39:01 via iOS
  • 0
@Morf: w internecie jeszcze przed powstaniem AI istniał fałsz, zakłamanie i manipulacja, nie słyszałeś o istnieniu influencerów?
AI tylko ten proces przyspieszy. Internet będzie traktowany jako, nie do końca wiarygodne źródło i tyle. Pewnie kiedyś ktoś wpadnie na pomysł żeby licencjonować prawdę w internecie ( ͡° ʖ̯ ͡°)

79

Grupa konfidentów z Jagodna fotografuje balkony, czy aby ktoś nie przechowuje

Grupa konfidentów z Jagodna fotografuje balkony, czy aby ktoś nie przechowuje

tam kartonów albo w inny sposób nie "zaburza estetyki". Komentarze są jednoznaczne, peron im odjechał bardziej niż na warszawskim Wilanowie. Cofamy się do okresu PRL, gdy donos był podstawą działania władzy.

adenrno
z
facebook.com
dodany: 26.03.2026, 18:06:32
  • 80
  • #
    polska
  • #
    jagodno
  • #
    wroclaw
  • #
    berrytown
  • #
    heheszki
polano
polano 27.03.2026, 16:56:15 via iOS
  • -1
Tylko czekam, aż ktoś wpadnie na pomysł powołania, w tym naszym jeszcze pięknym kraju, czegoś na kształt ormo.
Wykop też ma swoją rzeszę zamordystów chcących wieszać źle parkujących ludzi, albo takich co to kilka metrów po chodniku samochodem przejechali.
Rozpędzajmy dalej ten ruch, a za chwilę z domu bez kamery nie wyjdziemy. W dobie AI i coraz lepszego generowania obrazu i video, osobisty video rejestrator, rejestrujący 24/h może być konieczny już za
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 27.03.2026, 18:28:40 via iOS
  • 0
@Morf: W nosie mam źle zaparkowane samochody czy jazdę po chodniku, nikogo nie bronię.
Staram się jedynie zwrócić uwagę na fakt, że przyklaskiwanie ormowcom którzy zgrywają szeryfów i podbijanie ich popularności, może spowodować tylko wzrost naśladowców i niedługo po trawniku nie przejrzysz, bo Cię nagrają i doniosą policji, a przy okazji zgrilują w internatach.
Nie tędy droga żeby każdy aspekt życia publicznego wpychać do internetu.
Nie mam nic przeciwko wezwaniu

296

Modraszki wyściełają gniazda niedopałkami, by chronić pisklęta przed pasożytami

Modraszki wyściełają gniazda niedopałkami, by chronić pisklęta przed pasożytami

Naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego potwierdzili, że sikory modre (Cyanistes caeruleus) zbierają niedopałki papierosów i wykładają nimi swoje gniazda, by chronić pisklęta przed pasożytami i zwiększać ich szanse na przeżycie. Artykuł opublikowano w czasopiśmie "Animal Behaviour".

Lifelike
z
uni.lodz.pl
dodany: 23.03.2026, 12:19:46
  • 42
  • #
    nauka
  • #
    biologia
  • #
    ornitologia
  • #
    ptaki
  • #
    przyroda
  • #
    ciekawostki
polano
polano 23.03.2026, 16:39:41 via iOS
  • 13
Co jeśli cykl życia tej skórki, w naturze trwający około 3 lata spowodował, że faktycznie większą szansa na przeżycie miały osobniki z kiepami w gnieździe i to ewolucja, a nie inteligencja.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

370

Imigrantka czy liberalna kobieta

Pokaż treści 18+

Imigrantka czy liberalna kobieta

Chłopina odpowiada, którą by wybrał, jednak okazuje się, że odpowiedzieć nie może, a przynajmniej nie powinien.

polano
z
x.com
dodany: 19.03.2026, 17:49:21
  • 82
  • #
    libertarianizm
  • #
    usa
  • #
    rozowepaski
  • #
    heheszki
  • #
    zwiazki
  • #
    niebieskiepaski
polano
polano
Autor
19.03.2026, 18:20:20 via iOS
  • -1
@Darth_Father: Wystarczy, że wyjdą ze swojej bańki informacyjnej i otworzą się na świat. Świat jest pełen pięknych kobiet, które chętnie przygarną europejskiego męża, albo dadzą mu się przygarnąć, nawet bez leczenia go z incelstwa, choć to niebezpieczne.
polano
polano
Autor
19.03.2026, 18:36:58 via iOS
  • 10
@smallboobslover: kobiety uzyskały prawa wyborcze w usa. Będąc przy tym temacie, pragnę zwrócić uwagę, że w Polsce kobiety miały prawa wyborcze wcześniej. Dodatkowo mężczyźni i kobiety te prawa uzyskali jednocześnie, więc bardziej równego pod względem praw państwa na świecie chyba nie ma ( ͡° ͜ʖ ͡°)
polano
polano
Autor
19.03.2026, 18:44:52 via iOS
  • -1
@Mariusz357: najlepszy aktorzy nie zagrali by tak szczerego oburzenia tej babci. Choć nie wykluczam ustawki, to tylko internet.
polano
polano
Autor
19.03.2026, 20:30:44 via iOS
  • 1
@xaviivax: czy my jesteśmy na tym samym portalu ze śmiesznymi obrazkami?
polano
polano
Autor
19.03.2026, 20:32:04 via iOS
  • -2
@daniel-c: nie wiem czy wiesz, ale większość naszej "kultury" pochodzi z usa więc przynajmniej mnie obchodzi gdzie to ewoluuje
polano
polano
Autor
20.03.2026, 08:35:53 via iOS
  • 3
@sq2fog: Dlatego niestety dochodzę do wniosków, że oparcie się na wartościach moralnych z chrześcijaństwa, (nie tych prezentowanych przez niektórych-nielicznych księży) nie jest takim głupim pomysłem. Jako społeczeństwo mogli byśmy spokojnie piętnować rozpustę, niemoralność i niegodziwość
polano
polano
Autor
20.03.2026, 22:07:40 via iOS
  • 0
@osetnik: Chyba w tym całym systemie chrześcijańskich wartości pomijasz fakt, że w pewnym momencie dziennie podbił prawie cały świat i dopiero gdy Europa zaczęła go porzucać zaczęły się problemy.
polano
polano
Autor
23.03.2026, 11:22:09 via iOS
  • 0
@sq2fog: Mongołowie podbili też ruś i sporo z ich zasad została u ruskich na zawsze. Masz rację systemu wartości muszą być zbliżone, aby się nie wyrzynać na wzajem.
Kościół rzymsko katolicki został w gruncie rzeczy stworzony przez Rzymian, jak już nie było co zbierać z Cesarstwa. Czyli panujące przez 1200 lat Cesarstwo, swoją spóźnianie pozostawiło w Rzymie w postaci wielu zasad i standardów, z których sporo obowiązują do dziś. Pomijam

770

4-latek kolejną ofiarą agresywnych psów

Pokaż treści 18+

4-latek kolejną ofiarą agresywnych psów

Mieszkańcy wrocławskiego Kozanowa żyją w strachu przed psami, nad którymi właścicielka nie potrafi zapanować. Tym razem ofiarą agresywnych zwierząt padło 4-letnie dziecko.

matixrr
z
gazetawroclawska.pl
dodany: 20.03.2026, 19:22:25
  • 132
  • #
    psy
  • #
    psiarze
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    wroclaw
  • #
    pies
polano
polano 21.03.2026, 07:32:40 via iOS
  • -1
@P_O_T_E_Z_N_Y__G_E_J: Cały czas są grupy dość powszechne na wykopie, które domagają się jeszcze większej kontroli państwa i sami donoszą na innych np. źle parkujących

547

Zlomnik o czystości puli genetycznej XD

Zlomnik o czystości puli genetycznej XD

Zbigniew Łomnik Mikke w pełnej krasie. Eliminacja dzieci wpadających pod koła

markus666
z
facebook.com
dodany: 19.03.2026, 13:32:58
  • 263
  • #
    zlomnik
  • #
    polskiedrogi
  • #
    motobieda
  • #
    polska
polano
polano 19.03.2026, 18:42:49 via iOS
  • 2
Może chodziło mu o to, że rodzice takiemu dziecku nie wytłumaczyli skutecznie, jakim niebezpieczeństwem jest samochód na ulicy i, że należy uważać.
Niestety jeśli podstawowych zasad rządzących światem nie będziemy dzieciom wdrażać od najmłodszych lat, to pod ten samochód na rowerku, będą mogły wypaść nawet jako dorosłe dzieci, których ostatnio jest zatrzęsienie.
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano 19.03.2026, 20:35:58 via iOS
  • -1
@tomilipin: jesteś gramatycznym autorytaryską, masz rację, ale jednak uważam, że lepiej jeden przecinek za dożo, niż wcale.
polano
polano 19.03.2026, 20:37:00 via iOS
  • 1
@SCAInet: innym za to trzeba tłumaczyć kilka razy, a i tak się wypierdzielą
polano
polano 20.03.2026, 08:28:00 via iOS
  • 0
@PrawdziwyRealista: Skutecznym tłumaczeniem jest pokazanie dziecku zasad. Dla przykładu.
Jak od malucha dzieciakowi, gdy będzie przechodził przez ulicę będziesz mówił, zatrzymaj się, zaczekaj na mnie, albo przeprowadzał za rękę, to do końca życia może skutecznych wniosków nie wyciągnąć.
Jeśli jednak widząc jak przechodzi powiesz rozejrzyj się, w prawo i lewo, sprawdź czy nie jedzie samochód, pokażesz zapierdzielające samochody z bliska, żeby poczuł respekt do prędkości, to on w końcu kropki
polano
polano 20.03.2026, 22:13:14 via iOS
  • 0
@PrawdziwyRealista: powiem tylko że kilkoro już odchowałem i mam doświadczenie w przedziale od kilkulatka do nastolatki. Nie mam większych problemów z wychowaniem. Nie mówię dzieciakom jak żyć, mówię gdzie patrzeć, żeby rozumieć co się dookoła nich dzieje. Problemem obecnych 20-30 latków jest ich bezstresowe wychowanie, które średnio przystosowuje do życia.

895

Kobieta tłumaczy jak korzystać z faceta

Kobieta tłumaczy jak korzystać z faceta

W kilku prostych zdaniach opisuje, co można dać żeby jak najwięcej od niego uzyskać.

polano
z
x.com
dodany: 16.03.2026, 23:52:40
  • 276
  • #
    zwiazki
  • #
    rozowepaski
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    niebieskiepaski
polano
polano
Autor
17.03.2026, 02:08:52 via iOS
  • 167
@FrozenShade: istnieją ale są już zajęte
polano
polano
Autor
17.03.2026, 09:15:22 via iOS
  • 100
@CJMac: naprawdę jest masa kobiet, które wiedzą co jest celem ich życia, a jest to gromadka szczęśliwych dzieci i solidny mąż. Męża też trzeba sobie ułożyć zresztą tak samo jak żonę. Jeśli obie strony w miarę spełniają swoje role i oczekiwania, to mamy szczęśliwą rodzinę, których jeszcze trochę jest.
Jeśli spotkasz kobietę która uwierzyła że cele w życiu są inne, np. pieniądze, kariera, czy podróże, możesz spróbować ją nawrócić, co
polano
polano
Autor
17.03.2026, 09:36:36 via iOS
  • 8
@Mariusz357: https://www.youtube.com/shorts/E_jJW2nGL74
polano - @Mariusz357: https://www.youtube.com/shorts/E_jJW2nGL74
polano
polano
Autor
17.03.2026, 09:52:01 via iOS
  • -4
@hopex: Taką pęrłę da się wychodować, jednak wymaga to masę pracy intelektualnej ze strony faceta. Nie może być też zbyt późno, bo w przedziale 30-45 lat większość samotnych kobiety jest zestresowana, ma problemy psychiczne, nie może utrzymać związku zbyt długo i nie rozumieją co się z nimi dzieje. Odzywa się wtedy natura, która mówi, nie do tego cię stworzyłam, żebyś robiła karierę, w nic nie znaczącej korporacji, czy własnej firmie.
polano
polano
Autor
17.03.2026, 10:03:04 via iOS
  • 83
@NocnyFuriat: Kobiety to istoty słabe fizycznie, ale i psychiczne, są bardzo podatne na sugestie płynące z TV czy obecnie internetu. Gdzie ładnie ubrane uśmiechnięte osoby tłumaczą im jak żyć i postępować. Niestety z racji ograniczonych zdolności poznawczych nie rozumieją, że to co widzą w serialach tv czy instagramie nie jest prawdziwym życiem. Ślepo wierzą tym mądrym głowa które mówią im jak żyć.
Kryzys przychodzi komu 40 gdy ten styl życia
polano
polano
Autor
17.03.2026, 11:23:13 via iOS
  • 9
Moim skromnym zdaniem postęp technologiczny ostatnich dekad zmusił ludzkość do ewolucji w swetrze zasad jakie wyznaje i celów do jakich dąży. Jak to bywa z ewolucją, musi mieć swoje ofiary. Na ołtarzu konsumpcjonizmu swoje istnienie złoży jakieś 30% kobiet w Polsce, niestety i mężczyzn, którzy jednak przez naturę zostali bardziej uprzywilejowani. Za jakieś 20 lat sytuacja po perturbacjach się wyklaruje i tylko w internatach będziemy słuchać ich wycia na puszczy.
Mężczyźni są
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

polano
polano
Autor
17.03.2026, 11:32:38 via iOS
  • 17
@worm_nimda: Aby facet kobiecie dawał czego ona chce, najpierw ona musi wiedzieć czego chce i umieć to powiedzieć, bo przypadki, że niewiasty siedzą na tiktokach i innych rakotwórczych portalach, słuchając głupich porad od innych lasek są częste, ale normalna szczera rozmowa o swoich potrzebach nie istnieje. Jest raczej domyśl się. Czego facetowi robić się nie chce, bo to strata czasu, a potem zdziwienie, że olewa. Od facetów można wiele wymagać
polano
polano
Autor
17.03.2026, 12:06:23 via iOS
  • 4
@towarzysz-eko: Chyba perły nie widziałeś. Ja raczej celowałem, w otwór gębowy (ʘ‿ʘ)
polano
polano
Autor
17.03.2026, 12:13:02 via iOS
  • 25
@PowiatowyBanan: Niektóre typu stresu je po prostu paraliżują. Odporność na ból tłumaczą faktem, że rodzą, a to boli, teraz znieczulenie są bardzo popularne i to trochę podwyższa komfort porodu, a rodzic nie chcą. Mają też zmienność stanu psychicznego przynajmniej 4 razy w miesiącu, dlatego średnio im wychodzi zarządzanie ludźmi.
polano
polano
Autor
17.03.2026, 12:21:52 via iOS
  • 3
@PowiatowyBanan: Tak jak wspomniałem złożyły swoją ofiarę. Ofiara raczej nie pójdzie na marne, bo inne młodsze wyciągną z tego wnioski i tych danych błędów nie popełnią. Masa normalnych dziewczyn zaczyna podejmować dyskusje i bronić ich czci i honoru, w mojej opinii należy zacząć je wspierać, licząc, że zmieni to narrację w internatach, a ona będzie miała bezpośrednie przełożenie na media mainsreamowe.
polano
polano
Autor
17.03.2026, 12:41:20 via iOS
  • 8
@PowiatowyBanan: Ludzie są różni, różnie kształtuje ich życie i różne mają predyspozycje. Tak jak sugerowałem w innym wpisie, jest to kwestia ewolucji norm społecznych i zasad społeczeństwem rządzących.
Obecnie obserwujemy moment wymierania puli genetycznej osobników które nie potrafiły się przystosować. W tym procesie przewagę mają mężczyźni, bo dłużej zachowują zdolność płodzenia. Kobiety bezdzietne po 40 nawet doświadczają np. Mięśniaków macicy które są następstwem nie posiadania dzieci

polano
polano
Autor
17.03.2026, 13:06:28 via iOS
  • 0
@PowiatowyBanan: nie znam Romana Warszewskiego (znaczy już znam, bo sprawdziłem) staram się obserwować świat, a natura kobiet od zawsze mnie fascynowała. W starciu 1/1 zawsze prują mi się ze wszystkich swoich problemów czy podbojów. Nadal nie rozumiem czemu.
polano
polano
Autor
17.03.2026, 13:26:18 via iOS
  • 4
@Howea: Niestety powinnaś się poważnie zastanowić czy nie jesteś jedyną ze zmanipulowanych przez obecny system dziewczyn. Wniosek wyciągam na podstawie twojej wypowiedź, jeśli wartość człowieka mierzysz jego walorami estetycznymi to nie znajdziesz i nie zaznasz trwałego związku. Przez trwałego mam na myśli na całe życie. Cytując Ciebie

Przecież nie będę inicjować seksu, gotować, sprzątać i dbać o spokój faceta, który nie jest tego wart. Jak jest seksownym przystojniakiem, który zarabia
polano
polano
Autor
17.03.2026, 15:11:47 via iOS
  • 0
@choochoomotherfucker: Z opisu zaliczasz się raczej do normalnych dziewczyn i wszystko z Tobą w porządku. Jeśli problemem jest brak partnera, może jesteś, tak ostatnio modnym zjawiskiem, jak introwertyk, ja nim byłem zanim to było modne. Zmuszałem się do przełamywania kolejnych barier społecznych istniejących tylko w mojej głowie i jakoś sobie radzę. Zajęcia masz raczej niesprzyjające poznawaniu nowych osób.
polano
polano
Autor
17.03.2026, 15:20:53 via iOS
  • -4
@ten_login_juz__istnieje: Faktycznie jest to dziwne, ale ja to traktuje jako taki videomem czy coś, tą samą zawartość można było przedstawić w formie zdjęcia i już by nie było tak dziwne.
polano
polano
Autor
17.03.2026, 15:33:09 via iOS
  • 0
@Bekonik:

@polano: jeden komentarz plus drugi minus xd

Celem zycia jako zwierzeta jest zrec, srac i sie r----c.
Celem zycia jako ludzie obdarzeni wieksza inteligencja niz pies, jest to, ze mozemy robic ciekawsze rzeczy,
polano
polano
Autor
17.03.2026, 16:12:53 via iOS
  • 0
@Medicine676: Taka relacja nic nie znaczy, Twoje przedstawienie świata i wartości wpisuje się w kreowany przez media wzór niewolnika posłusznie pracującego na rzecz korporacji i korzystającego z ich wytworów, które zresztą pożądasz, bo wzbudzili w tobie pożądanie takich rzeczy. Zastanów się czy w dłuższej perspektywie faktycznie to Ci jest potrzebne.
Ogólnie w obecnych czasach można mieć kobietę która mieszka zrabia i urodzi kilkoro dzieci. Ludzie młodzi jednak się Boją i
polano
polano
Autor
17.03.2026, 17:54:07 via iOS
  • -2
@konto-dologowania: Nie jestem zwolennikiem stosowania jakichkolwiek form eugeniki wobec człowieka. Ze schizofreników i autystyków, których w społeczeństwie i tak jest duży procent, czasami trafiają się jednostki wybitne. Te choroby w moim odczuciu z kontaktów, ze schizofrenikami, czy autystykami, stwarzają wrażenie jak by moc obliczeniowa mózgu była zbyt duża, do zdolności poznawczych danego człowieka, jak by mózg miał znacznie za duże obroty, a świadomość zbytnio za nim nie nadążała i cały
polano
polano
Autor
19.03.2026, 18:00:26 via iOS
  • 0
@Cozwykopem: Zależy o jakim etapie związku mówisz. Ja staram się rozważać związek na całe życie, który wydaje mi się jedynym właściwym, choć światopogląd się zmienia.
Kobieta potrzebuje wielu rzeczy, facet zasadniczo rodziny, miłości, jedzenia i spokoju. Jak normalny facet czuje się potrzebny to za swoją kobietą w ogień skończy. Jeśli jednak przebywanie w domu zaczyna go przytłaczać, ciągłym pierdzieleniem , wymaganiami z kosmosu czy porównywaniem, to ten dom straci swoje
polano
polano
Autor
19.03.2026, 18:16:39 via iOS
  • 0
@konto-dologowania: Problemy o których mówiłem dotyczyła kobiety bez dzieci i w wieku koło 40. Fakt nie posiadania dzieci szybciej degraduje u kobiety te zdolności niż ich posiadanie. Dodatkowo brak dzieci koło 40 zaczyna powodować niepokój i problemy psychiczne. Prawdopodobnie wynikające z ich braku i faktu, że ludzie stworzeni są, aby się rozmnażać jednak.
Nie mam żadnych pretensji do lasek które do 40 skaczą z kwiatka na kwiatek, ale po 40

1175

Kobiety wyśmiewają lekarza ginekologa, który skarży się na seksualizację

Kobiety wyśmiewają lekarza ginekologa, który skarży się na seksualizację

Kiedy taka sytuacja dotyczy mężczyzny, to nagle dla kobiet jest to śmieszne.

klocus
z
wykop.pl
dodany: 16.03.2026, 12:53:23
  • 201
  • #
    polska
  • #
    lekarz
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    kobiety
  • #
    polka
  • #
    logikarozowychpaskow
polano
polano 16.03.2026, 23:04:07 via iOS
  • 4
@r-r-nieruchomosci: Załączam materiał poglądowy, z przykładową reakcją kobiety przyłapanej na zdradzie.
https://x.com/simppolice911/status/2033502586205073786?s=46
polano - @r-r-nieruchomosci: Załączam materiał poglądowy, z przykładową reakcją kobie...

755

Nie bierz samotnej matki

Nie bierz samotnej matki

Mój mózg łapie glitcha bo laska mówi samą prawdę

Buckshot_00
z
youtube.com
dodany: 15.03.2026, 10:42:31
  • 259
  • #
    madka
  • #
    p0lka
  • #
    polka
polano
polano 16.03.2026, 22:45:21 via iOS
  • 0
Sporo pojawia się ostatnio normalnych dziewczyn, które zaczynają głośno mówić o patologiach w ich środowisku, które chcąc nie chcąc odbijają się na wszystkich dziewczynach, a tych normalnych jest naprawdę dużo. Tylko są na tyle bystre, że już dawno mają chłopa i rodzinę, nie mają czasu siedzieć na portalach ze śmiesznymi obrazkami Społeczeństwo jednak ocenia całość danej grupy i wszystkich wsadza do jednego worka. Lekarz zrobi coś złego wszyscy lekarze tacy są, ksiądz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

321

Ukraina tworzy nowy silnik do rakiet Flamingo. Ma działać tam, gdzie inne tracą

Ukraina tworzy nowy silnik do rakiet Flamingo. Ma działać tam, gdzie inne tracą

Ukraińska firma Fire Point kończy prace nad własnym silnikiem odrzutowym dla pocisków manewrujących Flamingo, donosi serwis Militarnyj. Nowa jednostka napędowa ma być przystosowana do lotów na bardzo małej wysokości, dzięki czemu Ukraińcy chcą zwiększyć skuteczność broni.

Portal_Obronny
z
portalobronny.se.pl
dodany: 15.03.2026, 17:50:18
  • 60
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
  • #
    militaria
  • #
    informacje
  • #
    wiadomosci
polano
polano 16.03.2026, 15:40:12 via iOS
  • 11
Raczej szybko trzeba szukać alternatyw, drogiego i ekonomicznie bezużytecznego amerykańskiego sprzętu, bo zaraz się może okazać, że i my usłyszymy israel first od amerykańskiego przedstawiciela i ockniemy się z ręką w nocniku. Pewnie z umowy się wywiążą, ale my niektórych rzeczy potrzebowaliśmy z 10 lat temu, a nie za 10 lat. Zdolności produkcyjne, cena i poziom złożoności nie koniecznie rekompensują masową produkcję w której Rosja się już wprawia.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

353

Pomarańczowy zapomniał, że jest już starym dziadkiem :)

Pomarańczowy zapomniał, że jest już starym dziadkiem :)

Trump lubi się tak przeciągać z innymi liderami, śmiesznie to wygląda jak po drugiej stronie nie ma również starego dziadka :)

lobo
z
youtube.com
dodany: 09.03.2026, 06:38:36
  • 55
  • #
    trump
  • #
    bekaztrumpa
  • #
    heheszki
  • #
    humor
  • #
    pdk
  • #
    polityka
polano
polano 09.03.2026, 07:30:43 via iOS
  • -15
@cebulowy_krezus: Obecnie facet powinien nosić w sobie tą dziecinną radość i fantazje do końca życia. Gdy to traci i strata się przestrzenie narzucanych schematów, umiera w samotności.
polano
polano 09.03.2026, 07:47:17 via iOS
  • -12
@cebulowy_krezus: Bardziej chodziło mi o to żeby nie zabijać w sobie fantazji, kreatywności i nie dać sobie założyć chomąta żeby ktoś orał tobą pole. Jednak jeśli trump miał by zrobić jakiś żarcik, to mógłby podłożyć komuś poduszkę pierdziuszkę
polano
polano 09.03.2026, 07:56:42 via iOS
  • -18
@cebulowy_krezus: Według Ciebie mógłby nie robić cyrków przed kamerami. Trump ma na to jednak wywalone i zachowuje się jak chce. Dawno w tej skostniałej polityce nie było tak barwnego człowieka, bez kija w dupie.
polano
polano 11.03.2026, 13:36:31 via iOS
  • 0
@przeciwko78: Jak na wykopku się będziemy z tego powodu oburzać to, to na pewno coś zmieni. Zawodzą raczej społeczne mechanizmy regulacji, które na niego głosował i nie stał się prezydentem światowego mocarstwa, bo tak powiedział, tylko Amerykanie go wybrali. Jest raczej obrazem niedojrzałości ludzi którzy obecnie uważają się za dorosłych, silnych i jakże niezależnych.

26

The backfire effect czyli wykopowoy standard dyskusji

The backfire effect czyli wykopowoy standard dyskusji

Wykopowy standard. Jakakolwiek próba dyskusji oparta na podaniu konkretnych zastrzeżeń np. dotyczących programu safe nie spotyka się z merytoryczną odpowiedzią a zamiast tego osoba bezrefleksyjnie wierząca w swój ideał jeszcze bardziej utwierdza się w przekonaniu, że ma rację.

orejpolenatraktore
z
pmc.ncbi.nlm.nih.gov
dodany: 08.03.2026, 21:48:36
  • 47
  • #
    backfireeffect
  • #
    psychologia
polano
polano 09.03.2026, 07:53:36 via iOS
  • 4
Mnie osobiście na wykopie w dyskusji z wykopkami wkurzają przynajmniej dwie rzeczy. Jedna, to rozbijanie przez nich wypowiedzi adwersarza, na części i odnoszenie się do poszczególnych elementów, ignorując znaczenie całości wypowiedzi. Druga to wykorzystywanie modeli językowych do odpowiedzi na komentarz.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

481

Obowiązkowy pobór dla kobiet w Polsce? "One się nie rozpłaczą"

Obowiązkowy pobór dla kobiet w Polsce? "One się nie rozpłaczą"

Gen. Leon Komornicki, były zastępca Szefa Sztabu Generalnego Wojska Polskiego uważa, że w Polsce bezwzględnie powinien zostać przywrócony obowiązkowy i powszechny pobór do wojska, również dla kobiet. To ma być przywilej podkreśla w rozmowie z "Rzeczpospolitą", przedstawiając swój pomysł na...

AntyspoIeczny
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 24.02.2026, 14:30:07
  • 167
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    polska
  • #
    pobor
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    wojsko
polano
polano 25.02.2026, 08:04:06 via iOS
  • -1
Wszyscy koncentrują się na walce płci tak chętnie podkręcanej przez media i polityków, zapominając, że chodzi o to by wojny nie było. Wojny nie będzie gdy każda Polka i Polak będą gotowi "zagryźć" każdego kto ośmielił się podnieść na nich rękę. Coś na wzór Izraela czy krajów skandynawskich, że służba w wojsku to wręcz zaszczyt i możliwość zdobycia umiejętności przydatnych w życiu i statusu społecznego. Jak w końcu w obywatelach wykorzystaliśmy taką
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

JuBa

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.07.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 15.06.2017

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking