Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko234
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
panDocent

panDocent

Dołączył 10 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1906
  • Znaleziska 879
  • Mikroblog 1027
  • Obserwujący 1
  • Obserwowane 28

2781

Marcin Meller zły, bo nie mógł wjechać na drogę rowerowa

Marcin Meller zły, bo nie mógł wjechać na drogę rowerowa

Twórca kanału "Konfitura" nagrywał kierowców, którzy chcieli omijać korek drogą dla rowerów. Jednym z nich okazał się sfrustrowany Marcin Miller.

Edonik
z
brd24.pl
dodany: przedwczoraj, 11:19:26
  • 686
  • #
    meller
  • #
    konfitura
  • #
    warszawa
  • #
    polska
panDocent
panDocent wczoraj, 09:45:03 via Wykop
  • -1
@luki201: a kto tu chce jeździć po ścieżce rowerowej samochodem, który waży ponad 2 tony? A kto tu blokuje ruch samochodów w miejscu, gdzie jest zakaz zatrzymywania się i postoju z odholowaniem? Czemu ten dostawca nie zaparkuje w jakiejś bramie? Na tej ulicy są chyba 4 takie bramy, gdzie można się zatrzymać i dostarczyć towar. Przecież nikt nikomu problemu robić nie będzie, bo wiadomo, że dostawa jest ważna.
panDocent
panDocent wczoraj, 09:57:51 via Wykop
  • 0
@olimpijczykzauszwic: a widziałeś, w jakim stanie jest ta ścieżka przez to "omijanie"? Dlaczego to jest robione kosztem infrastruktury?

Kiedyś zamówi któryś dostawę mebli czy lodówki z wniesieniem, a niewykształcony fizol powie, że nie ma wydzielonego miejsca parkingowego dla dostaw, więc nie dostarczy albo mu zostawi pod klatką. ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Ja kiedyś zamówiłem paletę płytek do łazienki, bo robiłem remont. Kurier przyjechał dużym dostawczakiem (nie
panDocent
panDocent wczoraj, 10:03:05 via Wykop
  • 0
@Vaclav: 3.5 tony mogą pewnie ważyć zapakowane te auta z Frisco.

Ale tu nie chodzi o dramatyzm tylko o normalne podejscie do życia - chodnik czy droga dla rowerów to nie miejsce na jazdę samochodem, a środek ulicy w centrum Warszawy to nie miejsce na dostawę, która trwa dłużej niż 2-3 minuty.
panDocent
panDocent 22 godz. i 3 min temu via Wykop
  • 1
@Charvel: a najlepsze jest to, że taki prawdziwy kurier to akurat powinien walczyć z taką patokonkurencją. Normalny kurier (jak np. taki z Raben, który kiedyś mi przywiózł płytki na palecie i powiedział, że pod klatką nie ma miejsca i zatrzyma się około 100 metrów dalej, a ja sobie na wózeczku te towary zabiorę) właśnie powinien "plusować" takie wpisy jak mój, bo takie patologiczne zachowanie kurierów, którzy przyzwyczajają klientów, że zawsze
panDocent
panDocent 22 godz. i 1 min temu via Wykop
  • 1
@luki201: ale kogo ja blokuję? Ja nie zatrzymuję się nielegalnie na środku ulicy, bo jadę do jakiejś knajpy na 18:00, bo mam tam rezerwację, a w pobliżu nie ma miejsc. Jak wiem, że mam pojechać samochodem do centrum na 18:00, to wyjadę wcześniej, sprawdzę, gdzie są większe parkingi w pobliżu i zaparkuję tam, żeby nie być burakiem wobec innych kierowców, pieszych, rowerzystów itp..
panDocent
panDocent 21 godz. i 29 min temu via Wykop
  • 1
ale trzeba czasem być człowiekiem.


@pmichalo: a czemu ten kurier, który żeby zarabiać pieniądze dla siebie na dostarczaniu paczek blokuje innym ludziom drogę? Czemu zmusza kierowców, żeby musieli łamać przepisy? Co innego, jak komuś się samochód faktycznie rozwali, to wtedy prawnie można to legalnie zrobić. A tu kurier włączył "awaryjki" i zadowolony idzie zarabiać pieniądze na roznoszeniu paczek.
panDocent
panDocent 3 godz. temu via Wykop
  • 0
@olimpijczykzauszwic:

utrudniajcie sobie nawzajem życie.


Jeżeli ktoś na ulicy jednokierunkowej zostawia samochód i idzie gdzieś na pół godziny, to chyba on utrudnia innym życie a nie my jemu. Mi nikt nie płaci za to, że sobie gdzieś jadę ulicą, a jemu za dostarczenie zamówienia już tak. Już pisałem kilka razy w różnych miejscach - te miejsca na dostawy są, tylko czasami trzeba przejść się kilkadziesiąt metrów, załatwić otwarcie bramy wjazdowej
NissanZ32
NissanZ32
14 godz. i 32 min temu
  • 5
beke mam z tego waszego #konfitura który w zasadzie generuje content na poziomie patostreamu tylko dla odbiorców z warszawki.
chad #usunznak to przykład na to, jak powinien wyglądać kanał zajmujący się patologiami drogowymi w kartonlandzie.

#samochodoza #polskiedrogi
NissanZ32 - beke mam z tego waszego #konfitura który w zasadzie generuje content na p...

źródło: chad usun znak

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 13 godz. i 49 min temu via Wykop
  • 6
@NissanZ32:

1. tak, ten rage content tych patokierowców też mnie martwi. Ciągle tylko krzyczą na Konfiturę zamiast zwyczajnie przestrzegać przepisów i np. nie jeździć po chodniku/drodze dla rowerów czy nie parkować na pasach.

2. tak, taki kierowca, co zastawi chodnik czy przejście dla pieszych nieźle uprzykrza życie ludziom. Albo taki co zaparkuje w miejscu przeznaczonym na dostawy. Ale w sumie taki kurier, co legalnie wykonuje swoją robotę też jest w czarnej
  • Odpowiedz

539

Rowerzyści blokują drogę

Rowerzyści blokują drogę

Kierowca jedzie po drodze dla rowerów? Okej. Kierowca blokuje jezdnię? Okej. Kierowca nie ustępuje pierwszeństwa? Również okej. Rowerzysta jedzie lub stoi na drodze dla rowerów? SKANDAL!

skeeto666
z
youtube.com
dodany: przedwczoraj, 08:01:51
  • 222
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    stopcham
panDocent
panDocent przedwczoraj, 19:24:45 via Wykop
  • 0
@misiozaur: bo tacy rowerzyści niestety nie mają tablic rejestracyjnych, żeby ich łatwo "rozliczyć". W przypadku jazdy samochodem po chodniku czy ścieżce można przynajmniej próbować składać zawiadomienia związane z wykroczeniem i wskazać konkretny pojazd. Gdy masz jakiegoś rowerzystę czy motorowerzystę to jak będziesz go ścigać? "Panie policjancie, to był koleś o ciemnych rysach twarzy z charakterystycznym żółtym plecakiem". Przecież to z miejsca kwalifikuje się na "niewykrycie sprawcy".

Mnie też takie osobniki
panDocent
panDocent przedwczoraj, 19:27:16 via Wykop
  • 0
@jessroncen: dodaj tag na czarną listę zamiast zaśmiecać komentarze ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
panDocent
panDocent przedwczoraj, 19:27:57 via Wykop
  • 1
@leenny44: tak, sporo jeszcze takich co myślą, że mogą wszystko, że wszystko im wolno bo mają samochód i MUSZĄ gdzieś zaparkować, nawet jeżeli w ten sposób będą tamować innym ruch.
panDocent
panDocent przedwczoraj, 19:29:28 via Wykop
  • 3
@CzasemTuZerkam: ale przecież ta droga jest całkowicie przejezdna. Co innego, gdy jakiś dostawczak zatrzyma się na środku ulicy. Wtedy trzeba go zgłaszać i piętnować takie zachowanie.
panDocent
panDocent przedwczoraj, 19:41:07 via Wykop
  • 0
@misiozaur: motorów z tablicami nigdy nie widziałem. Widziałem za to motorowery elektryczne z manetkami, które tablic nie posiadają. Coś podobnego do tego ze zdjęcia z Internetu
panDocent - @misiozaur: motorów z tablicami nigdy nie widziałem. Widziałem za to moto...

źródło: image

Pobierz
panDocent
panDocent przedwczoraj, 19:44:31 via Wykop
  • 0
@jessroncen: no widzisz, tyle lat a zawsze czegoś nowego można się nauczyć. Cieszę się, że pomogłem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
panDocent
panDocent przedwczoraj, 21:33:44 via Wykop
  • 0
@nilmerg: parking jest już obok. To centrum miasta, a nie jakaś fabryka obok której muszą być ciągle jakieś wielkie dostawy wielkimi dostawczakami, które nie mają miejsc.

Na długości całej tej ulicy są też wjazdy na przynajmniej 4 podwórka. Wystarczy, że samochód z paczką tam wjedzie i nie będzie problemu.

Ale po co komu zastanawiać się gdzie zaparkować, jak można na ścieżce czy na środku ulicy, żeby inni jeździli po ścieżce.
panDocent
panDocent przedwczoraj, 23:52:31 via Wykop
  • 0
@nilmerg:

wjazd na podwórka to raczej dla mieszkańców


lokale są "częścią" wspólnoty mieszkaniowej, która jest też właścicielem podwórka. Jeżeli dostawy są do tych lokali, albo do mieszkańców, to psim obowiązkiem osób zamawiających jest dopilnowanie, żeby w momencie dostawy było miejsce dla dostawcy. Gdy ja kiedyś zamówiłem do domu płytki i przyjechał kurier z Raben takim dużym dostawczakiem (nie jakimś większym busikiem) to zaparkował 200m od mojego bloku, bo powiedział, że
panDocent
panDocent wczoraj, 08:14:52 via Wykop
  • -1
@nilmerg:

absurd, nikt nie będzie po niego szedł i guzik zostawisz, a klient zgłosi, że nie dowiozłeś na wskazany adres i tyle. Kurier to nie jest "dostawa tam gdzie mi się podoba a klient niech sobie dojdzie", więc musisz zanieść towar.


Firmy kurierskie mają umowy i ogólne warunki usług i jeżeli kurier nie jest w stanie legalnie dostarczyć przesyłki to ma prawo odmówić dostawy i np. zostawić paczkę w jakimś
Chuopijak
Chuopijak
12.02.2026, 15:41:27
  • 1
#marvel #mcu
Znalazłem takie coś w necie: https://jacks-custom-mcu.fandom.com/wiki/Alpha:_Rise_of_the_Phoenix_Force

Nigdzie nie mogę znaleźć więcej informacji o tym filmie. Ktoš się orientuje co to? Czy on w ogóle powstał?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 12.02.2026, 16:40:11 via Wykop
  • 1
@Chuopijak: przecież to fake...
  • Odpowiedz

72

Dostawcy ponad prawem 4 - Samochodoza

Dostawcy ponad prawem 4 - Samochodoza

Czy dostawcy towarów do sklepów, restauracji, innych instytucji oraz osób prywatnych mają jakieś szczególne prawa? Jeśli tak, podajcie mi konkretne artykuły, bo mogłem coś przegapić.

zawisza
z
youtube.com
dodany: 09.02.2026, 20:08:37
  • 64
  • #
    samochodoza
  • #
    konfitura
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    stopcham
  • #
    kierowcy
panDocent
panDocent 10.02.2026, 07:49:40 via Wykop
  • 1
@kubako: no patrz, a u mnie jest jednokierunkowa uliczka osiedlowa, na której nigdy nie było pługu, piaskarki czy solarki i jest coś w rodzaju "kolein" w śniegu. Niektóre samochody nawet osłoną silnika obcierają o ten śnieg, który zaleguje sobie cały czas. więc wydaje mi się, że jeżeli pług przejedzie, to 80% roboty jest już zrobione. Resztę tak jak piszesz robią już samochody, ale gdyby nie te 80% zrobione przez pług
panDocent
panDocent 10.02.2026, 07:50:26 via Wykop
  • -2
@encopenco: wykop :)
panDocent
panDocent 10.02.2026, 08:25:55 via Wykop
  • -4
@teh_m: odkop (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

@encopenco: okoń!
panDocent
panDocent 10.02.2026, 10:57:14 via Wykop
  • 0
@kubako: wszystko fajnie, ale to prosto tak nie działa. Podstawa to pług + chemia. Jeżeli szybko się tej pierwszej warstwy nie ogarnie to później to wszystko się zbryla i tworzą koleiny jak na osiedlowej uliczce. Wzmożony ruch faktycznie pomaga, ale jako dodatek po pierwotnym poprawnym przejechaniu pługiem.

Tu masz też ciekawy dokument na ten temat - https://highways.dot.gov/media/6236

Other than the influence that traffic volume has on the assignment of level
panDocent
panDocent 10.02.2026, 14:57:46 via Wykop
  • -1
@kubako: Dziękuję! W sumie to był ciekawy punkt widzenia z tymi silnikami.

Niestety wyszło na to, że to nieróbstwo włodarzy odpowiada za taką sytuację na chodnikach (╯°□°)╯︵ ┻━┻
panDocent
panDocent 10.02.2026, 14:58:37 via Wykop
  • 3
@congobongo: które to znalezisko o tym, że ludzie jeżdżą samochodami po chodnikach zamiast znaleźć sobie legalny parking? Ludzie! LUDZIE!!!
panDocent
panDocent 11.02.2026, 00:21:29 via Wykop
  • 0
@Saeglopur: jak prowadzisz biznes to musisz sobie ogarnąć kwestie dostawy. Głupio pakować się z biznesem w miejsca, gdzie nie będziesz mógł legalnie zrobić dostawy.

Ale nawet gdyby miasto robiło takie miejsca (jak np. w Szczecinie) to i tak pewnie by się znalazł jeden z drugim co przyjadą Audi czy BMW i oni powiedzą, że też dostawa. I wtedy kierowca busa co ma zrobić?

Wiem też że np. w Warszawie często
panDocent
panDocent 11.02.2026, 14:38:59 via Wykop
  • -1
dostawa mebli, przeprowadzka, dostawy paczek, jedzenia?


@Saeglopur: już kiedyś to pisałem i napiszę jeszcze raz. Jak robiłem remont mieszkania, to koleś z Raben z płytkami podjechał chyba z 300 m od mojej klatki, bo powiedział, że tam nie ma gdzie zaparkować zgodnie z prawem. I ja sobie te rzeczy później moim wózeczkiem za 100 zł z Leroy przewiozłem sam. Więc nie mów mi, że osoby, które swoją działalność opierają właśnie

452

Zrobiliśmy więcej niż straż miejska

Zrobiliśmy więcej niż straż miejska

Wracamy na przejścia dla pieszych w pobliżu parku i górki, gdzie zaparkowanie jest ważniejsze od bezpieczeństwa. Pokazujemy przy tym brak efektywności w działaniach straży miejskiej.

o__0
z
youtube.com
dodany: 08.02.2026, 08:01:09
  • 112
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    strazmiejska
  • #
    prawo
panDocent
panDocent 08.02.2026, 08:19:04 via Wykop
  • 5
No tragedia na tej górce. Nic tam nie jeździ, żeby podjechać komunikacją. Ani autobus, ani tramwaj, ani metro, ani nawet pociąg... (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panDocent
panDocent 08.02.2026, 09:12:44 via Wykop
  • 5
@Sevotumir: byłem 2 tygodnie temu, podjechałem autobusem z Metra Młynów aż do kładki przy Czorsztyńskiej i później sankami. Było git! Proszę mi tu nie kłamać ᕦ(òóˇ)ᕤ
panDocent
panDocent 08.02.2026, 09:13:29 via Wykop
  • 36
@friesee: bo dla większości takich ludzi przyznanie się do błędu to metafizyka
panDocent
panDocent 08.02.2026, 09:51:32 via Wykop
  • 0
@o__0: pewnie zabrali Ci w szkole, razem z kanapkami...
panDocent
panDocent 08.02.2026, 13:20:00 via Wykop
  • 4
zagrożenie, dla bezpieczeństwa w komunikacji ¯\(ツ)/¯


@kolejne_juz_konto: spoko, zawsze można zaparkować na pasach. Wtedy Twoje bezpieczeństwo jest ok.
panDocent
panDocent 08.02.2026, 14:56:51 via Wykop
  • 3
@piwakk: mam to samo pod garażem. U mnie nawet P-21 jest namalowane, ale wszyscy mają to w nosie. Wiadomo, że jak podjedzie tam kurier na 5 minut to jeszcze nie tak źle, bo wiadomo, że jego zaraz nie będzie i akurat on jest w ciągu dnia, gdy mało ludzi korzysta z wyjazdu. Ale wieczorem zaparkuje jeden z drugim po jednej i drugiej stronie i nic nie widać. A jak jakiś
panDocent
panDocent 08.02.2026, 15:09:00 via Wykop
  • 1
@kolejne_juz_konto: oczywiście, że komunikacja nie jest do tego przystosowana. Ale ja nadal uważam że Twoje podejście "będę pchać się na górkę samochodem" uważam za bezsensowne. Na taką górkę nie jedziesz z dzieckiem, które jest jeszcze w wózku, bo to nie jest górka dla takich dzieci. Tam jedzie się z dzieckiem w wieku minimum 3-4 lata. Jeżeli masz dwójkę, to znaczy, że jedno ma przynajmniej 4-5 lat, a drugie 3-4. Jak
panDocent
panDocent 08.02.2026, 15:10:14 via Wykop
  • 3
To może chociaż jabłuszko ?


@Sevotumir: też mu zjedli (╥﹏╥)
panDocent
panDocent 08.02.2026, 17:22:56 via Wykop
  • 6
@piotr-lebek: polecam blokadę tagu. Życie będzie łatwiejsze.
panDocent - @piotr-lebek: polecam blokadę tagu. Życie będzie łatwiejsze.

źródło: 1000042776

Pobierz
panDocent
panDocent 08.02.2026, 17:33:16 via Wykop
  • 0
@kolejne_juz_konto: faktycznie. Nie napisałeś tego słowo w słowo. Wyciągnąłem błędny wniosek, że skoro twierdzisz, że jazda komunikacją się nie nadaje to w takim razie trzeba pchać się samochodem na przejście.

To mój błąd, przepraszam. Udanego mirkowania!
panDocent
panDocent 08.02.2026, 22:07:55 via Wykop
  • 5
@MagicznyLolek: przecież od tego są służby xD

Ale nie, czekaj, on już odśnieżał

https://www.facebook.com/share/r/1P4EVARbmF/
panDocent
panDocent 11.02.2026, 09:37:31 via Wykop
  • 0
@Woo-Cash1900:

czyli w jednym pojeździe będzie z 5-10 takich rodziców z dziećmi i sankami.


moja "satystyka" (z Instytutu Badań Z Końca Układu Pokarmowego) raczej wskazuje na to, że obłożenie autobusów w weekendy w tym miejscu jest bardzo małe. Sam kilka razy tak jechałem w tamtej okolicy i w autobusie było kilka

949

Jak ja nie cierpię KSeFu!

Jak ja nie cierpię KSeFu!

TAJEMNICA HANDLOWA NIE ISTNIEJE

piotrek-michal
z
youtube.com
dodany: 08.02.2026, 23:07:02
  • 180
  • #
    ksef
  • #
    finanse
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    ciekawostki
panDocent
panDocent 10.02.2026, 15:09:18 via Wykop
  • 1
@interlude: podobnie jak z fakturami wojskowymi. Z tego co czytałem te są domyślnie wyjęte z jawności, więc do KSeF nie trafią.

@Sider a po co Ty jako przedsiębiorca masz ścigać kogoś, kto wziął fakturę na paliwo na Twój NIP? W FSeF oznaczasz, że nie przyjmujesz tej faktury i YOLO. Ja w mojej księgowości jak dostaję mail rano z importem faktur mam później w panelu dostęp do opcji zaksięguj/odrzuć i
panDocent
panDocent 10.02.2026, 15:13:58 via Wykop
  • 0
@szczekacz666: a masz jakieś informacje ile osób w ogóle tak zrobiło? Jak dla mnie to jest jakiś margines, który skończył skończył się pewnie w pierwszym dniu wprowadzenia KSeF.
Znachor_enjoyer
Znachor_enjoyer
Znachor_enjoyer
09.02.2026, 16:49:05
  • 4
W jaki sposób najskuteczniej zgłaszać kogoś łamiącego przepisy -> jazda wzdłuż po chodniku + niszczenie zieleni + 2,5 tony na chodniku?
Bus pewnego sklepu z elektroniką i agd zrobił sobie po moim osiedlu przejazd po chodnikach (z zakopaniem się w śniegu na trawniku). Nagrałem filmik - gdzie to najlepiej wysłać?
#konfitura #samochodoza #parkowanie
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 09.02.2026, 16:51:19 via Wykop
  • 0
Może https://dlakierowcow.policja.pl/dk/stop-agresji-drogowej/87103,Stop-agresji-na-drodze.html ?
  • Odpowiedz

4492

Zrobiliśmy z Polaków 38 mln śmieciarzy. Ten system kaucyjny miał sens 20-30 lat

Zrobiliśmy z Polaków 38 mln śmieciarzy. Ten system kaucyjny miał sens 20-30 lat

ale nie teraz, bo sortownie same wyłapują to co trzeba - branża komunalna podsumowuje system kaucyjny.

alibaski
z
streamable.com
dodany: 09.02.2026, 11:27:26
  • 599
  • #
    ekologia
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    butelki
  • #
    polska
panDocent
panDocent 09.02.2026, 14:08:42 via Wykop
  • -9
@wykraczajacypozapole: ale zniechęcenie do kupowania np. butelkowanej wody w sytuacji gdy można sobie nalać ją do bidonu to jeden z celi wprowadzenia tego systemu kaucyjnego, żeby "utrudnić" kupowanie takiej wody.

Wiadomo, że docelowo to miało pomóc wszystko ogarnąć od strony sortowania i żeby wywóz śmieci był tańszy, albo przynajmniej nie był droży, ale jak to w Polsce wyszło na odwrót :D

877

Pomóżcie uzyskać stanowisko sponsorów kanału zero czy wiedzą co finansują

Pomóżcie uzyskać stanowisko sponsorów kanału zero czy wiedzą co finansują

Cześć mirki, w sławnych już materiałach kanału zero o Rosji, na samym końcu mamy listę sponsorów. Poniżej lista adresów mail do każdego z nich: SFD sekretariat@sfd.pl ZEN.COM hello@zen.com Bielenda Group kontakt@bielenda.com VASCO Electronics kontakt@vasco-e

Dhxhxh
z
wykop.pl
dodany: 08.02.2026, 13:19:59
  • 301
  • #
    ukraina
  • #
    kanalzero
  • #
    stanowski
panDocent
panDocent 09.02.2026, 07:00:27 via Wykop
  • -3
@RobertinoIncelino: to, że nie popierasz jakiejś opcji, nie znaczy, że popierasz jej "przeciwników".

Dodatkowo jak można mówić, że ktoś kto nie popiera rosyjskiej propagandy jest antypolski? Szefowie kanału zero wpadli na pomysł, żeby zrobić marny film, który pokazuje że Rosja nie jest taka zła (coś jak Tucker Carson z rok czy dwa lata temu), co wg niektórych jest czymś w rodzaju propagandy i próby wybielania rosji. Komuś to się nie
panDocent
panDocent 09.02.2026, 07:02:03 via Wykop
  • 7
@Karboksymetyloceluloza: bo zastraszanie działa tylko w jedną stronę. W drugą stronę to "świadome pomijanie marki". No chyba że później potrzeba pojechać po patelnię.
panDocent
panDocent 09.02.2026, 07:04:07 via Wykop
  • 2
@gl0wa: od rigczu. Nikt normalny nie będzie robić materiału o tym, jak to się w Rosji teraz żyje. Rosja to kraj zbrodniczy. Jej elity ciągle nam grożą bombardowaniami i mordami. Nie ma zgody na wybielanie Rosjan, ludzie którzy to popierają. Jak im tak źle to czemu ciągle Putin jest u władzy?
panDocent
panDocent 09.02.2026, 13:23:02 via Wykop
  • -1
@RobertinoIncelino:

Ja w tym filmie nic złego nie widzę,


Tu nie chodzi o to, że ten film jest zły, bo prezentuje jakieś złe rzeczy. Obejrzałem go i on moim zdaniem jest zły, bo wysłali jakąś babkę, która z tego co rozumiem ma jakieś romantyczne nastawienie do rosji po to, żeby pokazywać, że "hej, oni tam w rosji mają technologię, można kartę wyrobić w 4 godziny, jedzenie i jakiś ozon i
panDocent
panDocent 09.02.2026, 13:47:51 via Wykop
  • -1
@RobertinoIncelino: ja mam zupełnie inne odczucia. Dla mnie ten pierwszy odcinek to takie jaranie się tym, czego oni tam w tym kaliningradzie nie mają, a w sumie każdy dorosły człowiek wie, że w Polsce mamy to samo pod względem technologicznym, a i nawet lepiej. To tylko pokazuje, że starsi ludzie zwyczajnie nie są dobrymi osobami, żeby pokazywać ich w takim kontekście. Dodatkowo babka rzuca jakieś suchary, że "przesmyka się przez

706

Niemcy (po cichu) odchodzą od Zielonego Ładu?

Niemcy (po cichu) odchodzą od Zielonego Ładu?

Zielony wał już nawet Niemcom nie pasuje. A wy jak tam? Butelki do skupu posortowane?

pangkor
z
youtube.com
dodany: 08.02.2026, 19:07:22
  • 118
  • #
    globalneocieplenie
  • #
    oze
  • #
    energetyka
  • #
    finanse
  • #
    niemcy
  • #
    gospodarka
panDocent
panDocent 08.02.2026, 22:28:01 via Wykop
  • -1
Wystarczy nie kupować nic w butelkach i problem rozwiązany.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

CleMenS
CleMenS
08.02.2026, 09:43:59
  • 0
#ksef da się zalogować do tego gówna jakoś szybciej niż poprzez autoryzacje bankiem, przepisywaniem gówien z aplikacji bankowych i to jeszcze dwa razy? P-------a dostaję
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 08.02.2026, 20:22:51 via Wykop
  • 1
@CleMenS: jeżeli masz dowód z "warstwą cyfrową" to chyba najszybciej tym. Jest aplikacja eDo App i nią podpisujesz te "logowania" do KSeF.
  • Odpowiedz

322

65 Ćwok, typowy Warszawiak

65 Ćwok, typowy Warszawiak

Pamiętajcie, empatia wobec egoisty to podstawa zdrowego społeczeństwa!

panDocent
z
youtube.com
dodany: 04.02.2026, 16:36:36
  • 104
  • #
    stopchamwarszawa
  • #
    konfitura
  • #
    samochody
  • #
    warszawa
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 14:24:09 via Wykop
  • 8
@Jarek_P: Tu chodziło o słowa jednego z patokierowców, który narzekał na nagrywającego
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 14:25:13 via Wykop
  • 14
@Miszczu_wszystkiego: a w jaki sposób oni tam dojeżdżają? Po tym pięknym popękanym chodniku, po którym chodzą codziennie ludzie. Skoro kierowcy narzekają na dziury w drodze, to dlaczego piesi nie mogą marudzić i działać, żeby na chodniku nie było syfu, który robią samochody?
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 14:36:09 via Wykop
  • 1
@misiozaur: to określenie padło w 12:06 czasu trwania filmu
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 14:37:06 via Wykop
  • -1
@tellet: o jazdę wzdłuż po chodniku. Jeżeli działka nie ma dojazdu to nie znaczy, że możesz sobie pojechać samochodem po chodniku, żeby do niej dojechać. Tam jest wjazd zrobiony na teren budowy i tyle.
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 14:37:32 via Wykop
  • 3
@evolved: to słowa kolesia z VolksWagena w 12:05 czasu trwania filmu
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 14:50:15 via Wykop
  • -2
że przejechałeś po chodniku czy coś to nie wiesz.


@Kudlaty777: może wystarczy nie jeździć po chodniku?
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 16:40:17 via Wykop
  • -2
@Miszczu_wszystkiego: za komórkę, za kablówkę, nawet kiedyś licencję na Winrar zapłaciłem xD
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 16:42:57 via Wykop
  • -2
@tellet: nie robię samodonosów za chodzenie po drodze dla rowerów czy jazdę nim po chodniku bo nie chodzę po ścieżce, a po chodniku jak jadę z dzieckiem, to mogę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

Co do blokowania to wystarczy parkować tam, gdzie jest prawidłowy parking to wtedy nie będzie takich problemów.
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 16:44:17 via Wykop
  • -2
@Kudlaty777: a mnie nie obchodzą Twoje problemy. Zawsze możesz dodać sobie odpowiednie tagi do czarnej listy i nie będziesz widzieć takich znalezisk. W sumie to Ty dzwonisz.
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 16:57:44 via Wykop
  • 3
@kapusta5: tyle pisania a wystarczy samochodem nie wjeżdżać na chodnik skoro obok jest legalne miejsce parkingowe wyznaczone znakami...
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 18:12:38 via Wykop
  • -2
@Kudlaty777: a nie łatwiej dodać tag?
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 18:49:25 via Wykop
  • -2
@Miszczu_wszystkiego: aaa, abonament RTV? Oczywiście, że nie, bo to porąbany pomysł.

W przeciwieństwie prawa o ruchu drogowym, które zakazuje samochodom jeździć wzdłuż po chodniku, bo to jest niebezpieczne.
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 18:57:42 via Wykop
  • -2
@Miszczu_wszystkiego: czasem przechodzę też na czerwonym świetle o 2 w nocy, jak w pobliżu nie ma samochodów, bo jest niska społeczna szkodliwość czynu.

Ogólnie porównywanie przepisu, który mówi, że nie wolno jeździć po chodniku samochodem, bo stwarzasz zagrożenie do nowej interpretacji prawa, która twierdzi, że telefon komórkowy jest odbiornikiem RTV I masz płacić za niego abonament RTV jest niezłym fikołkiem.
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 20:11:40 via Wykop
  • -1
@Miszczu_wszystkiego: tak się składa, że samochód waży trochę więcej niż pieszy. Widać to na filmie, jak ten chodnik jest pięknie zgruzowany. Nie ma tam ani jednej dobrej płytki.
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 20:12:51 via Wykop
  • -1
@Kudlaty777: #konfitura #samochodoza #stopchamwarszawa #stopchamszczecin i na dobry początek wystarczy (。◕‿‿◕。)
panDocent
panDocent
Autor
05.02.2026, 20:28:30 via Wykop
  • 4
@Miszczu_wszystkiego: czyli spoko, ktoś już coś rozwalił, to inni też mogą to rozwalać, po co w mieście normalny chodnik, po którym mogą sobie ludzie przejść, skoro może być taki rozwalony. Przecież on się "sam" rozwalił.

A tak serio - to właśnie m.in. ta budowa po drugiej stronie muru sprawiła, że po tym chodniku jeździ teraz masa samochodów, bo deweloper zamiast wyznaczyć miejsce dla pracowników na placu budowy ma ich w
panDocent
panDocent
Autor
06.02.2026, 11:36:08 via Wykop
  • -2
@Ciekawy85: Ja nie lubię Fame MMA czy innych tego podobnych freek fight, mam je na czarnej liście i nawet nie wiem, że takie znaleziska są i ich nie zakopuję.

Zwracam uwagę, że ktoś źle parkuje, a jeśli nie reaguje – wysyłam zdjęcie na policję i koniec.


Ale tak się dzieje od kilku lat i nic się nie zmienia. A dzięki takim filmom widać, że problem istnieje i trzeba go naświetlać,
pan_koracz
pan_koracz
04.02.2026, 17:09:10
  • 10
#konfitura - gościnny film z #wroclaw
https://youtu.be/dtEw2cvRoC4
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 04.02.2026, 17:54:32 via Wykop
  • 22
@witam12: na ulicy też jest wystarczająco dużo miejsca dla samochodów, pieszych i rowerzystów. Ale ktoś wymyślił, że ulica to miejsce dla samochodów, ścieżka rowerowa dla rowerów a chodnik dla pieszych. Jeżeli któreś z powyższych znajduje się nie na swoim miejscu to łamie prawo.
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 18:03:16 via Wykop
  • 19
@witam12: jedyna patologia to kierowca, który jeździ po ścieżce rowerowej i stwarza zagrożenie i tak jak napisałeś - łamie prawo. Na filmie było powiedziane, że są miejsca, ale ludzie i tak wolą robić głupoty.

To że nie chcesz być nagrywany to Twój problem. W Polsce nie ma prawa, które w miejscu publicznym zakazuje nagrywania. Niby w jaki sposób ktoś ma zgłosić wykroczenie, skoro Ty sobie nie życzysz, żeby Ciebie nagrywać?
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 18:25:14 via Wykop
  • 8
@witam12: czyli uważasz, że pobicie czy rozbój to najlepsza opcja wyjaśnienia takiej sytuacji? Może wystarczy, żeby samochody jeździły po ulicy i problemu nie będzie?

Ty chyba nigdy w tym miejscu nie byłeś że wypisujesz takie bzdury


Na filmie widać, że jest znak "koniec drogi dla rowerów" i samochód jedzie w stronę tego znaku. To oznacza, że jedzie po ścieżce rowerowej, a nie po ulicy. Dodatkowo wcześniej jest nagranie z drona
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 19:17:03 via Wykop
  • 1
dobra pisze z gościem który nawet nie jest z Wrocławia xD


@witam12: to, że nie jestem z Wrocławia nie oznacza, że nie znam znaków xD

Zobacz sobie zdjęcie, z map z kilkuset metrów wcześniej. Tam jest znak Strefa Ruchu, który mówi, ze w tym miejscu jest ruch pieszych, rowerów i samochodów. Znak, który Ty wysłałeś, to znak informacyjny, że jest ciąg pieszo-rowerowy i nie oznacza, że ktoś "powinien jechać górą,
panDocent - >dobra pisze z gościem który nawet nie jest z Wrocławia xD

@witam12: to,...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 04.02.2026, 19:43:16 via Wykop
  • 0
zwykły patoyoutuber szukający poklasku.


@witam12: powiedział patokierowca nie rozróżniający znaków...

kończąca się klepiskiem - parkingiem dla ROD.


w strefie zamieszkania nie ma czegoś takiego, jak klepisko. Parking musi być oznaczony odpowiednio znakami. Jeżeli znaków nie ma, to nie ma parkingów. Na filmie widać, że właściciel terenu musiał ustawić tam słupki, żeby nikt nie parkował. A parking jest tu, gdzie na zdjęciu lub za szlabanem w strefie "Parkuj i jedź".
panDocent - >zwykły patoyoutuber szukający poklasku.

@witam12: powiedział patokierow...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 05.02.2026, 09:00:12 via Wykop
  • 0
@witam12:

w sezonie jeżdżę tamtędy codziennie rowerem
  • Odpowiedz
panDocent
panDocent 05.02.2026, 09:01:45 via Wykop
  • 0
@KillzoneJ:
1. jedź samochodem po drodze dla rowerów
2. ktoś przemawia Ci do rozsądku i mówi CI, że to droga dla rowerów i nie powinien tu jeździć
3. miej to w nosie, bo ciężko przemówić patokierowcy do rozsądku

nie ma punktu 4.
  • Odpowiedz

418

Wrocławska strefa dewastacji

Wrocławska strefa dewastacji

Na sanki z dzieckiem: niesamowity poziom egoizmu, braku odpowiedzialności oraz stawianie siebie i własnej wygody na pierwszym miejscu, podczas gdy w promieniu 10 minut spacerem znajdują się wolne miejsca parkingowe, a park jest jednym z lepiej skomunikowanych w Warszawie.

skeeto666
z
youtube.com
dodany: 04.02.2026, 14:04:49
  • 37
  • #
    samochodoza
  • #
    konfitura
  • #
    kierowcy
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
panDocent
panDocent 04.02.2026, 14:19:31 via Wykop
  • -51
Taka ładna ścieżka. Szkoda, żeby była tylko dla rowerów. Czemu ma się marnować?
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

panDocent
panDocent 04.02.2026, 18:26:49 via Wykop
  • -13
@sargento: masz rację, oficjalnie jest droga dla rowerów, ale potocznie mówi się też ścieżka rowerowa. Są też ciągi pieszo rowerowe.

Ale ogólnie to mój wpis to był żart. Wiadomo, że patologia samochodowa (nie mylić z normalnymi kierowcami) wjedzie wszędzie, byleby mieli blisko i mają w nosie to, że jeżdżą po drodze dla rowerów...

248

Ranking Straży Miejskich

Ranking Straży Miejskich

Fakty, liczby, efektywność straży miejskich

PapiezInternetu
z
agendaparkingowa.pl
dodany: 02.02.2026, 09:46:34
  • 78
  • #
    strazmiejska
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
panDocent
panDocent 02.02.2026, 10:36:59 via Wykop
  • 51
@LudzieToDebile: pytanie tylko, czy SM ma za zadanie wystawiać tyle mandatów, żeby samemu się finansować? Czy to powinna być zasada? Czy Policja też tak powinna działać? W państwach są takie rzeczy jak utrzymanie bezpieczeństwa, za które zwyczajnie się płaci i moim zdaniem one nie powinny na siebie "zarabiać".

Wiadomo, że inna jest kwestia, że SM np. w Warszawie jest mega leniwa i sprawia, że sporo patologicznych kierowców cały czas myśli,
panDocent
panDocent 02.02.2026, 15:01:45 via Wykop
  • 5
za to że wlepiali co chwila mandaty


@Bijelodugme: bo tam chyba chodziło o to, że SM miała prawa od stawiania fotoradarów gdzie popadnie i często (ale nie zawsze) te fotoradary były ustawione niezgodnie z prawem (np. na zakręcie, czy jakoś ukryte) i tu był problem.

W kwestii parkowania czy jazdy po chodniku nie ma takiego problemu, bo widać, że jest to wykroczenie i tyle. Ale niestety SM ma coś takiego
panDocent
panDocent 02.02.2026, 21:44:23 via Wykop
  • 0
@Bijelodugme: jak ktoś parkuje bezpośrednio przed przejściem dla pieszych dosłownie "całując" słupek zderzakiem to nawet mi nie żal takiego "kierwocy". Tak samo jak ktoś parkuje na skrzyżowaniu, czy na chodniku zajmując całe przejście.

Czy dlatego, że będzie to miało zły odbiór społeczny.


No właśnie w prawie jest coś takiego jak "społeczna szkodliwość czynu" i właśnie takie parkowanie jest dla mnie społecznie szkodliwe i trzeba to rozliczać raz dwa, bez zastanawiania
panDocent
panDocent 02.02.2026, 21:47:08 via Wykop
  • 0
Warszawa ma radary na skrzyżowaniach


@orejpolenatraktore: Ale tu rozmowa nie jest o radarach tylko o parkowaniu w miejscach niedozwolonych. Tak samo Warszawa nie ma problemu z naliczaniem opłat dodatkowych za nieopłacone bileciki w ramach SPPN.
panDocent
panDocent 02.02.2026, 22:33:56 via Wykop
  • 0
@Bijelodugme: samochód mam, ale żeby walczyć ze szkodliwym parkowaniem nie trzeba go wcale mieć. Żeby znać się na chorobach serca nie trzeba samemu mieć takiej choroby.

Ja samochód mam i codziennie przy wyjeździe z garażu na P-21 (strefa wyłączona z ruchu) ktoś sobie stawia samochód (raz jedna osoba, raz druga) bo jemu jest wygodniej. A nas, tych którym to przeszkadza jest około 30 osób, które z tego garażu chcą sobie bezpiecznie
panDocent
panDocent 03.02.2026, 07:51:35 via Wykop
  • 0
I to zmienia mocno perspektywę


@Bijelodugme: właśnie, że nie zmienia, bo jak wyjeżdżam z garażu i gdzieś jadę to nie jadę do innego garażu, gdzie mam zapewnione własne miejsce tylko do centrum, na Bielany, Mokotów, Pragę czy inne dzielnice i tam nie mam problemu z prawidłowym parkowaniem. Co prawda nie parkuję 5 metrów od miejsca docelowego, bo tam zazwyczaj nie ma miejsca, ale parkuję 100, 200 czy 500 metrów dalej, bo
panDocent
panDocent 03.02.2026, 08:12:34 via Wykop
  • 0
Czyli powiadasz, że w mieście nigdy nie przekraczasz dozwolonej prędkości?


@Bijelodugme: nie, bo po co?

Jest w prawie coś takiego jak społeczna szkodliwość czynu. Jeżeli ktoś w środku nocy przechodzi przez pasy na czerwonym świetle, albo robi coś, co normalnie w ciągu dnia mogłoby powodować zagrożenie, to wiadomo, że wykroczenie popełnia, ale wcale nie musi być za to ukarany. Tak samo, jak ktoś sobie w nocy w parku wypije z dziewczyną
panDocent
panDocent 03.02.2026, 15:24:51 via Wykop
  • -1
A przekroczenie prędkości jest czasami wręcz wymagane np. podczas wyprzedzania aut na drodze dwukierunkowej.


@Bijelodugme: po co mam wyprzedzać, skoro jadę z maksymalną możliwą prędkością? Ja w mieście mam ustawiony limit w tempomacie na 50km/h i to mi wystarczy. Jak gdzieś jest 80 (np. na al. Prymasa), to tam jadę 80 i tyle. To nie jest żadna filozofia. W mieście jest duży ruch, są piesi i oszczędność kilkunastu sekund, a nawet
panDocent - >A przekroczenie prędkości jest czasami wręcz wymagane np. podczas wyprze...

źródło: image

Pobierz

1567

Niesamowity poziom agresji (Bazarek

Pokaż treści 18+

Niesamowity poziom agresji (Bazarek

Ktoś bezczelnie i z premedytacją zastawia cały chodnik, ma gdzieś twoje uwagi, odmawia odjechania na pobliski parking - od tego są służby. Naklejasz na szybę naklejkę informującą o przewinieniu? Odmawiasz odklejenia? Trzeba cię pobić - od tego są obywatele! Chcesz wesprzeć moją działalność? Zajrzyj

maria_kiribati
z
youtube.com
dodany: 01.02.2026, 08:00:39
  • 465
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    patologiazmiasta
panDocent
panDocent 01.02.2026, 09:01:48 via Wykop
  • 22
@7502-6038: kierujący jest zobowiązany, żeby takie rzeczy sprawdzić.
panDocent
panDocent 01.02.2026, 12:12:08 via Wykop
  • -1
@mayek: jak jedziesz z drugiej strony to tam jest zakaz. Skoro gdzieś parkujesz to powinieneś sprawdzić, czy nie ma tam zakazu.

Dodatkowo zawsze możesz też napisać do urzędu, żeby to poprawili. To co prawda nic nie zmieni, bo urzędnicy są leniwi, ale przynajmniej będziesz mieć pewność że zrobiłeś coś więcej niż marudzenie w internecie na to, że chodnik to chodnik.
panDocent
panDocent 01.02.2026, 12:12:51 via Wykop
  • 6
jeśli ktoś nie popatrzy na znaki


@helghast: to jest słowo klucz. Wystarczy popatrzeć i problem znika (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
panDocent
panDocent 01.02.2026, 12:15:08 via Wykop
  • 10
@Miszczu_wszystkiego: żaden, ale jest taki co mówi, że jak jest B-36 to tam nie wolno parkować. Jak ktoś Ci mówi, że kilkanaście metrów dalej jest znak, to sprawdzasz to i nie robisz niepotrzebnej dyskusji tylko jedziesz dalej na parking, który ten samozwańczy szeryf Ci zaproponował.
panDocent
panDocent 01.02.2026, 12:44:28 via Wykop
  • 6
@Miszczu_wszystkiego: taki, że jeżeli chcesz się poruszać po jakiejś stronie drogi, to musisz przestrzegać znaków, które są po tej stronie ustawione. Brak znajomości znaków nie zwalnia Ciebie z ich przestrzegania.

łamie art 11 pord, ale jemu wolno prawda?


@Miszczu_wszystkiego: oczywiście, że nie wolno. Ale w prawie jest jeszcze coś takiego jak społeczna szkodliwość czynu. Co innego, gdy ktoś przechodzi przez ulicę w miejscu gdzie tego nie można robić
panDocent
panDocent 01.02.2026, 12:45:02 via Wykop
  • 19
@lukasz3360: tam się nikt nie mieści, bo samochodu parkują tam nielegalnie.
panDocent
panDocent 01.02.2026, 14:44:37 via Wykop
  • 8
@graf_zero: szkoda tylko, że to zwalczanie parkingowej patologii w obecnym kształcie polega na wszechobecnej słupkozie :(

Moim zdaniem w miastach powinno być tak, że jak nie ma SPPN, to wtedy miejsca też powinny być wyznaczone (czy na szerokiej jezdni, czy na chodniku) a tam, gdzie tego miejsca nie ma - cyk, mandat, nawet 50 zł, bez możliwości pouczenia. A jak dostaniesz takie 3 mandaty to każdy kolejny już 500 zł,
panDocent
panDocent 01.02.2026, 17:08:05 via Wykop
  • 11
z chłopa zrobicie milionera xD


@Beszczebelny: wystarczy, żeby ludzie nie parkowali jak patologia, to wtedy Konfitura nie będzie miał co nagrywać i nie będzie nic publikować i nie będzie mieć hajsu z YouTube. To całkiem proste.
panDocent
panDocent 01.02.2026, 18:55:02 via Wykop
  • 3
tekst z serii "chciałbym pokoju na świecie". Nawet nie komentuję :)


@Beszczebelny: osiągnięcie pokoju na świecie, gdzie mieszka kilka miliardów osób, a osiągnięcie porządku pod bazarkeim, gdzie kilkanaście osób ma w nosie prawo o ruchu drogowym to chyba trochę inny kaliber.

Na mojej ulicy poprzez zgłoszenia na SM czy policję udało mi się osiągnąć w miarę spokój. A było ich kilku. Dodatkowo wyremontowali chodnik, na którym wcześniej ciągle ktoś parkował,
panDocent
panDocent 01.02.2026, 18:55:46 via Wykop
  • 6
@Franek_z_fabryki_firanek: czy zwykła prośba o przedstawienie samochodu to prowokacja?
panDocent
panDocent 02.02.2026, 08:52:08 via Wykop
  • 3
@anonimek123456: może po to, żeby później każde miejsce przy bazarku nie wyglądało tak?
panDocent - @anonimek123456: może po to, żeby później każde miejsce przy bazarku nie ...

źródło: image

Pobierz
panDocent
panDocent 03.02.2026, 09:59:01 via Wykop
  • -1
@CREATE_USER: to chyba raczej ta babka zjechała tego seledynowca, który nie potrafi przyznać się do błędu i odjechać raz dwa z chodnika.
niepoprawny_pesymista
niepoprawny_pesymista
02.02.2026, 20:38:48
  • 13
https://www.facebook.com/100081468907683/posts/pfbid0huAT3Juu2ic9DXhKhngeazCeyvw7uDhxC9UED76SSs3EbP9bDqQyL2UxAfY3Smbl/

Nie ma ratunku dla tego kraju. Ktoś wstawił zdjęcie naprawdę złego parkowania na przejściu dla pieszych, a wśród komentujących są osoby broniące kierowcy. Masakra.

#konfitura #samochodoza #kierowcy #polskiedrogi
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 02.02.2026, 22:04:08 via Wykop
  • 5
@niepoprawny_pesymista: bo sami tak robią i nie widzą w tym nic złego bo przecież "komu to przeszkadza", bo mają innych w nosie i myślą tylko o sobie.

Wiadomo, że czasami faktycznie są problemy z zaparkowaniem, w szczególności na starych blokowiskach, ale to też nie upoważnia do takiego czegoś.
  • Odpowiedz
Nighthuntero
Nighthuntero
26.01.2026, 13:22:20
  • 4
Typ prawie potrącił babę na przejściu XDD

#konfitura #patologia #piratdrogowy #polskiedrogi #samochody
Nighthuntero - Typ prawie potrącił babę na przejściu XDD 

#konfitura #patologia #pir...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

panDocent
panDocent 26.01.2026, 21:20:56 via Wykop
  • 3
@Nighthuntero: przecież "pani była daleko", a on "zawsze jeździ bezpiecznie". To powinno wystarczyć.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >

Marcin

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 22.04.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 21.04.2015

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 27.07.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 15.01.2026

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking