Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko155
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
bzdr

bzdr

Dołączył 4 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1684
  • Znaleziska 714
  • Mikroblog 970
  • Obserwujący 26
  • Obserwowane 18

437

Natychmiast wstrzymać prace nad sztuczną inteligencją! Musk wzywa, jest poparcie

Natychmiast wstrzymać prace nad sztuczną inteligencją! Musk wzywa, jest poparcie

Rodzi się ruch oporu przeciwko sztucznej inteligencji. Pod listem Muska podpisał się m.in. Steve Wozniak, współzałożyciel Apple.

Rzeczpospolita_pl
z
cyfrowa.rp.pl
dodany: 29.03.2023, 10:34:46
  • 233
  • #
    chatgpt
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    openai
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
bzdr
bzdr 29.03.2023, 18:11:30 via Wykop
  • 1
I bardzo dobrze, bo na razie wszystko, co pokazali, mimo ogromnych możliwości przynosi ludzkości więcej złego niż dobrego i wysysa radość z życia (np. tworzenie, prowadzenie samochodu), do tego niemal każdy z tych systemów bazuje na masowym przetwarzaniu kradzionej pracy innych ludzi (i jeszcze przeciwko nim finalnie będzie użyty).

Utopia, nie są się już tego zatrzymać


Da się, wystarczą odpowiednie regulacje, jak np. z klonowaniem ludzi - jeśli się nie mylę, to nie
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bzdr
bzdr 29.03.2023, 19:53:23 via Wykop
  • 0
zupełnie tak jak ludzki mózg


@ZACIENTY_CAPSLOCK: tak, tak właśnie jest, nie inspirujemy się, tylko masowo przetwarzamy cudze prace, kradniemy cudzy, wypracowany latami styl i dążenie do celu, żeby móc je replikować na skalę przemysłową, i nic poza tym nie wpływa na to, co i jak tworzymy, i kim jesteśmy. Ja to już bym dał komputerom prawa wyborcze, niczym się nie różnimy
bzdr
bzdr 30.03.2023, 08:56:49 via Wykop
  • 0
Twój sarkazm jest chybiony. "Inspiracja" to nic innego jak eufemistyczne określenie kradzieży cudzych pomysłów.


@Micro-Jet: zgadza się, ale najczęściej to będzie inspiracja do wypracowania własnego stylu, a nie replikowanie na przemysłową skalę cudzego. Uruchamianie maszyny do "zrób mi obraz / książkę / muzykę w stylu @Micro-Jet" po nakarmieniu jej twoimi pracami to zwykła chamówa (w ogóle uruchamianie maszyny do twórczości nie powinno mieć miejsca)
G.....e
konto usunięte 24.03.2023, 10:46:48
  • 57
Dziś premiera Resident Evil 4 Remake Będziecie grać? :D

#gry #gryonline #tvgry #residentevil4
G.....e - Dziś premiera Resident Evil 4 Remake  Będziecie grać? :D

#gry #gryonline #...

źródło: 417343131

Pobierz
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bzdr
bzdr 24.03.2023, 17:52:37 via Wykop
  • 0
Jak to było z tym tłumaczeniem administracji Wykopu, w kwestii oznaczania wpisu sponsorowanego, że wpisy z mirko są wyświetlane na stronie głównej według decyzji moderatora, a nie w ramach reklamy?


@damianooo8: mnie kiedyś okłamali, że takiej promocji wpisu nie da się kupić, a potem przestali odpisywać na wiadomości

@m__b @a__s @wykop
  • Odpowiedz
imlmpe
imlmpe
24.03.2023, 10:22:08
  • 114
Nowe wydanie newslettera #unknownews jest już dostępne - wersja webowa poniżej.

➤ https://mrugalski.pl/nl/wu/xgPu3azHK4XkZ2tRv92jFg

Tagi: #technologia #informatyka #ciekawostki #programowanie #webdev #linux #security #chatgpt
imlmpe - Nowe wydanie newslettera #unknownews jest już dostępne - wersja webowa poniż...

źródło: okladka_dnia

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bzdr
bzdr 24.03.2023, 17:16:12 via Wykop
  • 1
@imlmpe: dobra robota
  • Odpowiedz

295

ChatGPT z pluginami - nowa era sztucznej inteligencji już tu!

Pokaż treści 18+

ChatGPT z pluginami - nowa era sztucznej inteligencji już tu!

ChatGPT zyskał obsługę pluginów, narzędzi zapewniających bezpieczny dostęp do aktualnych informacji oraz usług zewnętrznych.

aptitude
z
openai.com
dodany: 23.03.2023, 17:57:44
  • 78
  • #
    chatgpt
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    programowanie
  • #
    openai
bzdr
bzdr 24.03.2023, 16:23:43 via Wykop
  • 1
CZu utwor literacki stowrzony przez człowieka będzie bardziej 'prawdziwy' niż ten przez AI?


@na_ulicy_maslo_trzaslo: jak najbardziej powinno to być uregulowane - utwór literacki, piosenka, obraz, film i reszta twórczości - powinny być tworzone świadomie, te całkowicie generowane bez udziału człowieka / wkładu własnego powinny być zakazane, a już na pewno wyraźnie oznaczane.

367

GPT-4 wreszcie wydany! Wspiera text i obrazki.

GPT-4 wreszcie wydany! Wspiera text i obrazki.

Weve created GPT-4, the latest milestone in OpenAIs effort in scaling up deep learning. GPT-4 is a large multimodal model (accepting image and text inputs, emitting text outputs) that, while less capable than humans in many real-world scenarios, exhibits human-level performance on various prof

markier
z
openai.com
dodany: 14.03.2023, 19:03:06
  • 181
  • #
    programowanie
  • #
    machinelearning
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ai
  • #
    uczeniemaszynowe
  • #
    chatgpt
bzdr
bzdr 15.03.2023, 12:18:37 via Wykop
  • -1
Warto przejrzeć artykuł albo choćby https://openai.com/research/gpt-4 W artykule jest imponująca lista ludzi pracujących nad tym projektem, tak mniej więcej 800 nazwisk!!! Na pewno to nie byli ludzie full-time tylko jakieś małe prace przy tym robili ale i tak wygląda to jak lista osób zaangażowanych przy dużej produkcji filmowej :-)


@kwanty: przynajmniej łatwiej będzie ich wyłapać i postawić przed sądem jak już ktoś się weźmie za regulowanie tych automatów do przetwarzania
bzdr
bzdr 15.03.2023, 14:16:26 via Wykop
  • -5
Te "kalkulatory" są przepotężne. Zobaczysz, że w ciągu kilku najbliższych lat wywrócą do góry nogami wiele dziedzin życia. Należy się oswajać z myślą, że niedługo przejdą test Turinga i według wielu definicji "świadomości" będą... świadome.


@kwanty: wiem, że są potężne, ale póki co to nadal tylko kalkulatory - końca świata jak z filmów science fiction bym się prędko nie spodziewał (chociaż i tak wizja przyszłości, jaką te bałwany od AI
bzdr
bzdr 15.03.2023, 15:29:22 via Wykop
  • 6
Mój Boże to koniec, ten nowy chatGPT poprawił mi wszystkie projekty na githubie, poprawił pita, załatwił zwrot podatkowy i zerwał esemesem z moją dziewczyną tak, że to ona mnie teraz przeprasza i mówi, że to jej wina, że do siebie nie pasowaliśmy..


@Drake87: a tak na poważnie - jak twoim zdaniem będzie to wyglądało za rok, dwa lub pięć? (poza tym o dziewczynie - to się nie stanie nigdy)
bzdr
bzdr 15.03.2023, 20:52:55 via Wykop
  • 0
Te "kalkulatory" przeczytały wszystkie książki, całą wikipedię (w kilkunastu językach), przeczytały większość stron WWW i forów internetowych. Są dowody, że potrafią je użyć tej wiedzy na różne sposoby.


Te modele potrafią wykorzystać całą spisaną wiedzę, którą wyprodukowała ludzkość!!! To już nie są kalkulatory...


@kwanty: wiem jak to działa i wiem co to potrafi. Mówię po prostu, że to nagle nie wyjdzie i nie zacznie zabijać - to nadal są bardziej
bzdr
bzdr 15.03.2023, 21:51:31 via Wykop
  • -1
Wystarczy, że ludzie zaczną efektywniej zabijać używając AI. Wychodzi na to samo.


Te modele mają też "oczytane" wszystkie otwarto-źródłowe biblioteki programistyczne używane w przemyśle, znają (z książek) rodzaje ataków, etc... Potrafią bardzo sprawnie pisać programy... wystarczy że ktoś zrobi pośrednika pomiędzy API a Internetem i model może efektywnie włamywać się do różnych instytucji/firm robiąc spore zamieszanie.


AI nie musi mieć stalowych nóg i laserach w oczach żeby wyrządzić krzywdę. Pomyśl o Chińczykach zdecydują się
bzdr
bzdr 16.03.2023, 01:47:49 via Wykop
  • -1
ale ty nie masz o tym temacie pojęcia i zachowujesz się jak mega typowy Janusz, który rzuca sobie teoria z d--y na chłopski rozum


Nie zamierzam cię tu edukować, bo nie ma to sensu, ale temat jest analizowany na wiele sposobów od lat i nie da się zabezpieczyć ASI jakimś mechanizmem blokującym.

Patrzysz na to przez swoja wąska perspektywę człowieka, bo niby czemu chciałaby nas zabić, lub byłaby zła? To błędne założenie. Ona nie
bzdr
bzdr 16.03.2023, 10:17:05 via Wykop
  • 0
@shaughnessy: @Bialaherbata @drakan8 @unibot

I co wy na to?

392

ChatGPT generuje i przekazuje wiadomości w radiu To kompletny system radiowy

ChatGPT generuje i przekazuje wiadomości w radiu To kompletny system radiowy

RadioGPT bazuje na technologii ChatGPT - system zbiera wiadomości z portali i tworzy skrypty, które czytane są przez wygenerowane głosy prezenterów. System puszcza również muzykę, prezentuje ciekawostki na temat utworów, tworzy podcasty i przeprowadza wywiady. A to tylko część możliwości RadioGPT.

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 06.03.2023, 11:46:36
  • 133
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
  • #
    rozrywka
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    chatgpt
bzdr
bzdr 06.03.2023, 22:50:51 via Wykop
  • 49
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bzdr
bzdr 06.03.2023, 23:03:07 via Wykop
  • 3
takie AI samo sprawdzi co napisalo i czy to dziala, przeprowadzi pierdyliard symulacji i w ciagu paru sekund poda ci najszybciej dzialajacy kod,


@TomPo75: dopóki to generuje kod, a nie gotową aplikację, to nadal będzie zautomatyzowany stack overflow. Prawie od początku komputerów możesz robić gry czy strony www nawet w ogóle bez kodowania i mało kto potrafi.

Teraz wpisujesz slowa i dostajesz obrazy. Ile czasu minie nim wpiszesz slowa opisujace
bzdr
bzdr 07.03.2023, 01:01:20 via Wykop
  • 16
Bzdura. ChatGPT zgrywa tylko wszechwiedzącego bota. Wystarczy pobawić się nim godzinę, by zobaczyć, że z AI to ma tyle wspólnego, do PiS z uczciwością. On nie umie policzyć nawet, ile razy jedna pizza jest większa od drugiej...


@kuss115: bo to bot językowy, a nie matematyczny. Jego głównym zadaniem nie jest liczenie ani programowanie
bzdr
bzdr 07.03.2023, 10:05:36 via Wykop
  • -1
ale o co chodzi? Czy przepisywanie i czytanie newsów oraz puszczanie tego samego utworu 100 razy dziennie nie jest nudną pracą? Cały rozwój ludzkości polega na automatyzowaniu zawodów i zawsze ludzie mieli z tym problem, ale jak historia pokazała, niepotrzebnie.


@Dru: zakładam, że ludzie wolą czytać newsy niż wybierać szamba i często nawet lubią swoje prace, ale mój problem z AI w ogóle nie dotyczy pracy, tylko dehumanizacji, sztuczny prezenter,
bzdr
bzdr 07.03.2023, 10:23:22 via Wykop
  • 1
W niedalekiej przeszlosci...

Kowal? Zbedny. Woźnica? Zbedny. Żniwiarz? Zbedny. Gońcy? Zbedni. Szwacze? zbedni. Szewcy? Zbedni. Kołodzieje? Zbedni. Nosiwodzi? Zbedni. Pisarczyki? Zbedni.


@TomPo75: Jak życ? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@oydamoydam: on wymienił dobrze płatne zawody dla wykształconych ludzi, a ty porównujesz to z noszeniem beczki z wodą. Któryś z nas czegoś tu nie rozumie
Nemayu
Nemayu
25.02.2023, 21:11:14
  • 152
Opis komputera z 1986 roku i przewidywania do czego te komputery posłużą w przyszłości.

#krishnamurti #historia #ciekawostki #psychologia #s----------e #uzaleznienie #medytacja #angielski
Nemayu - Opis komputera z 1986 roku i przewidywania do czego te komputery posłużą w p...
  • 39
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bzdr
bzdr 26.02.2023, 21:10:35 via Wykop
  • 5
Jeśli masz to szczęście, że jesteś kreatywny, dążysz, trzymasz się z dala od tego całego syfu a robisz to dla siebie, szacunek, Trzymaj się i rób tak dalej!


@zawisza: nikt nie robi tego dla siebie, każdy chce swoją twórczość prędzej czy później komuś pokazać, a gdy komputery będą wysrywać na żądanie dowolną treść, będzie niemożliwe dotarcie do odbiorcy i ludzka potrzeba tworzenia stanie się bezcelowa - twórcy AI, którzy do
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr 26.02.2023, 21:32:57 via Wykop
  • 2
Tylko do pewnego stopnia. Jeśli stanie się tak, że komputer zastąpi artystę fabrykując dzieła taśmowo to sztuka stanie się bezwartościowa. Ludzie przestaną czerpać radość z obcowania ze sztuką. Podziw wobec dzieła i jego twórcy stanie się bezcelowy i niepotrzebny.


Ale potem, po pewnym czasie stanie się rzecz odwrotna - prawdziwe dzieła tworzone przez ludzi zyskają na znaczeniu i zaczną być doceniane bardziej niż kiedykolwiek przedtem.


Analogią może być przemysł samochodowy. Potentaci rynku
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr 27.02.2023, 06:45:05 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr 03.03.2023, 23:29:17 via Wykop
  • 0
no ja mam wątpliwości, czy AI będzie mi w stanie wygenerować utwór muzyczny, który mnie wzruszy, którego docenię koncepcję i tak dalej. Jestem w stanie sobie wyobrazić, że AI będzie generowała jakieś randomowe hiciory z radia, więc co najwyżej Britney Spears czy inna gwiazdka popu nie będzie już korzystała z funkcji producenta muzycznego, tylko z AI. No ale jakieś takie "głębsze utwory" to już bym wątpił.


@Dawidk01: twórcy AI dążą
  • Odpowiedz

696

Co się stało z Google Search?

Co się stało z Google Search?

Wyszukiwarka Google umiera. Gigant, który kształtował Internet przez ostatnie 20 lat, jest pochłaniany od wewnątrz przez SEO, brak wysokiej jakości informacji, pojawianie się innych platform i brak możliwości rozwoju.

cyber_sheikh
z
youtube.com
dodany: 25.02.2023, 21:15:48
  • 306
  • #
    google
  • #
    internet
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
bzdr
bzdr 01.03.2023, 16:39:37 via Wykop
  • 0
@whereiswally @OjciecPracz @she-wolf1993

ChatGPT nikogo nie wyeliminuje, bo nie jest stworzony w tym celu, do tego są boty od programowania - na razie generują jakiś tam kod, ale docelowo to ma być wirtualny programista, który bedzie przyjmował polecenia tak, jak dziś przyjmuje je ludzki programista, i dostarczać gotowy wynik, a nie kod, i to z nim bezpośrednio będzie rozmawiał klient / project manager / ktokolwiek inny. Wtedy wizja @
look997
look997
01.03.2023, 02:13:31
  • 354
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
bzdr
bzdr 01.03.2023, 03:28:11 via Wykop
  • 2
@look997: tyle tu plusów, że aż zostawię swoją #tworczoscwlasna w temacie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
bzdr - @look997: tyle tu plusów, że aż zostawię swoją #tworczoscwlasna w temacie ( ͡°...
  • Odpowiedz

334

Pracował nad sztuczną inteligencją dla Google'a. Niepokojące obawy

Pokaż treści 18+

Pracował nad sztuczną inteligencją dla Google'a. Niepokojące obawy

Blake Lemoine przekonuje, że tworzone aktualnie rodzaje sztucznej inteligencji to "najpotężniejsza technologia od czasów wynalezienia bomby atomowej". W komentarzu dla "Newsweeka" zwraca uwagę, że sztuczna inteligencja może wpływać na ludzi i jednocześnie być wykorzystywana do złych celów.

troll234
z
komputerswiat.pl
dodany: 28.02.2023, 09:59:24
  • 164
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    nauka
  • #
    liganauki
  • #
    swiatnauki
  • #
    google
bzdr
bzdr 01.03.2023, 00:18:22 via Wykop
  • 1
skomplikowania jak u pszczoły potrafi np. tworzyć niesamowite dzieła sztuki, lepsze od 99% artystów.


@LeonardoDaWincyj: no chyba jednak nie, bo artyści je malują używając swoich skilli manualnych, ciężkiej pracy, ćwiczeń i talentu, a nie generują. AI generuje obrazki dla małp, a nie tworzy dzieła sztuki.
bzdr
bzdr 01.03.2023, 01:27:19 via Wykop
  • -2
Pierwszy z brzegu, na hasło "Cloud City". I to 5 miesięcy temu, teraz widziałem i lepsze. To nazywasz sztuką dla małp?


@LeonardoDaWincyj: nie nazywam tego sztuką, tylko obrazkiem. Nie ma sztuki bez artysty, skilli, talentu, włożonej pracy i procesu twórczego. Te generatory grafik, tekstów, muzyki itp to hańba dla ludzkości.
bzdr
bzdr 01.03.2023, 01:42:46 via Wykop
  • -2
Jeszcze dawka ciekawych obrazków od generatora, sprzed paru miesięcy.


@LeonardoDaWincyj: ale po co mi to pokazujesz? Co mam w tym podziwiać? Styl? Umiejętności? Eliminowanie ludzkiej twórczości to powód do opluwania, a nie chwalenia.

498

Keanu Reeves zakazuje edycji cyfrowej swojego wizerunku i nie cierpi deepfake

Keanu Reeves zakazuje edycji cyfrowej swojego wizerunku i nie cierpi deepfake

Keanu Reeves nie pozwala na cyfrową edycję swojego wizerunku bez zgody i nie lubi technologii deepfake. "Ludzie dorastają z tymi narzędziami: słuchamy już muzyki stworzonej przez sztuczną inteligencję (...). Ale stoi za tym korporatokracja, która chce kontrolować te rzeczy..."

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 22.02.2023, 20:57:17
  • 106
  • #
    ciekawostki
  • #
    film
  • #
    zainteresowania
  • #
    technologia
  • #
    rozrywka
  • #
    deepfake
bzdr
bzdr 23.02.2023, 11:54:06 via Wykop
  • 0
lepiej jak się okaże że nawet ten jeden aktor nie będzie potrzebny, bo AI wygeneruje nam wszystko ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@voot: i co w tym jest "lepszego", skoro nie zostanie nic, dla czego warto oglądać film? Nie masz ulubionego aktora, nigdy w filmie nie zachwycił cię na przykład sposób osiągnięcia jakiegoś efektu albo szczególne przygotowanie do roli?
bzdr
bzdr 23.02.2023, 12:37:23 via Wykop
  • 1
najpierw sprawdź, potem opowiadaj głupoty: https://www.youtube.com/watch?v=qf6eOSJgN0Y


@slakoz: wokale są zrobione przez prawdziwego, żywego człowieka, muzyka jest poskładana przez ludzi z kilkudziesięciu wygenerowanych ścieżek.

Takie generowanie jako pomoc w tworzeniu byłoby akceptowalne, ale bałwany od AI się na tym niestety nie zatrzymają.

430

nsfw pornpen.ai - AI Generated Porn

Jak w opisie - zaznaczasz tylko tagi, a AI generuje dla Ciebie gołą babę. Przyszłość staje się teraz!

Ranger
z
pornpen.ai
dodany: 17.02.2023, 08:36:42
  • 122
  • #
    nsfw
  • #
    ladnapani
  • #
    porno
  • #
    ciekawostki
  • #
    ai
  • #
    technologia
bzdr
bzdr 17.02.2023, 12:25:36 via Wykop
  • -12
Zawsze myślałem, że wali się do zdjęć prawdziwych bab, żeby móc o nich pofantazjować i powiedzieć "ale ładna baba", a nie "ale ładny obrazek". Chyba nie ma rzeczy, której te bałwany od AI wkrótce nie s-------ą.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bzdr
bzdr 17.02.2023, 13:21:09 via Wykop
  • 0
@monster-erni @3mortis

Hentai to hentai, a nie zdjęcie, które ma udawać prawdziwą kobietę.
bzdr
bzdr 15.02.2023, 12:07:57
  • 5
Dawno nie było nic nowego, trzeba nadgonić. Potem pewnie wleci jakieś promocyjne rozdajo, na razie tylko tyle.

Ulga: https://www.youtube.com/watch?v=TYTm2gW5_58

Posłuchaj, polub, podaj dalej.

#tworczoscwlasna #muzyka #bzdr
bzdr - Dawno nie było nic nowego, trzeba nadgonić. Potem pewnie wleci jakieś promocyj...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bzdr
bzdr
Autor
15.02.2023, 12:08:31 via Wykop
  • 0
@Blaskun: chodź no tu
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr
Autor
15.02.2023, 14:05:52 via Wykop
  • 0
głupi tekst :P


@Blaskun: ale przynajmniej nie średni ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

542

Domagamy się działań w sprawie tzw. rumuna

Domagamy się działań w sprawie tzw. rumuna

W imieniu społeczności Wykopu zwracam się do właścicieli tego portalu o zajęcie się sprawą tzw. rumuna, a przynajmniej wydanie oświadczenia. Udajecie, że problem nie istnieje, a jest coraz poważniejszy. Rumun, czyli jakiś znudzony życiem piwniczak przejmuje konta użytkowników (prawdop

Damasweger
z
wykop.pl
dodany: 11.02.2023, 19:54:35
  • 221
  • #
    rumun
  • #
    wykop
  • #
    wykop20
  • #
    afera
bzdr
bzdr 12.02.2023, 12:28:45 via Wykop
  • 23
Obecność #rumun na nowym wykopie to jest wisienka na tym torcie z gówna. Mija miesiąc, strony nadal nie da się komfortowo używać i zwalone są podstawowe funkcje (nawet napisanie tego komentarza sprawia problem), których nikt nie poprawia, a filmy o sraniu jak wlatywały, tak wlatują
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Anakee
Anakee
10.02.2023, 09:47:46
  • 16
I tak się żyje na tej wsi
#paragonygrozy #warszawa #tinder #inflacja #z----------------a
Anakee - I tak się żyje na tej wsi
#paragonygrozy #warszawa #tinder #inflacja #z-----...

źródło: 7

Pobierz
  • 84
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

bzdr
bzdr 10.02.2023, 11:52:48 via Wykop
  • 17
to coraz częściej występuje


@Anakee: to trzeba wzywać policję za próbę wyłudzenia pieniędzy. Od płacenia pensji jest pracodawca, a przyniesienie talerza jest już uwzględnione w cenie
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr 10.02.2023, 13:56:34 via Wykop
  • 10
: no nie, możesz mieć w cenie a możesz mieć wyszczególnione na paragonie. Nikt nie wyłudza, info o opłacie jest w karcie.


@Anakee: gdyby Biedronka do ceny zakupów na półce doliczała 10% serwisu, to też by to było uczciwe?

mi wyszło podobnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Fajoski: dobry lokal - frajerski serwis 10%, za który już raz zapłaciłeś w cenie żarcia, a przy takiej
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr 10.02.2023, 14:09:12 via Wykop
  • 15
Mi to nie robi różnicy więc nie wiem po co się spłakałeś - to nie twoje pieniądze :)


@Fajoski: to nie była uwaga w twoją stronę - mi się nie podoba, że te frajerskie praktyki stają się coraz bardziej powszechne, najpierw kelnerzy potrafili się upomnieć o napiwek, a teraz po prostu doliczają 10% do rachunku, a ja nie widzę powodu, dlaczego to ja mam kelnerom płacić pensję, a nie pracodawca.
  • Odpowiedz
bzdr
bzdr 10.02.2023, 14:11:37 via Wykop
  • 1
jakby Pani koło mnie biegała i wkładała rzeczy do koszyka to tak


@Anakee: to by wynikało z jej zakresu obowiązków, tak jak obowiązkiem kelnera jest przyniesienie talerza, i dostaje za to pensję
  • Odpowiedz

417

Nowy kawałek Nirvany stworzony przez sztuczną inteligencję - Drowned In The Sun

Nowy kawałek Nirvany stworzony przez sztuczną inteligencję - Drowned In The Sun

The future is now old man... A tak serio, czy sztuczna inteligencja nie zastąpi nam za moment wszystkich muzyków, malarzy, reżyserów itp. Dziwne czasy.

4tek
z
youtube.com
dodany: 09.02.2023, 15:19:15
  • 109
  • #
    muzyka
  • #
    nirvana
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    ciekawostki
  • #
    rock
  • #
    technologia
bzdr
bzdr 09.02.2023, 18:36:45 via Wykop
  • 5
Wokale są zrobione przez człowieka, a muzyka jest składana z kilkudziesięciu wygenerowanych ścieżek, ale niestety wkrótce programistyczne gnoje od AI w swoich profanacjach i niszczeniu wartości pracy twórczej posuną się dalej i będzie można tak wypierdzieć cały utwór.

Cobain by sobie pewnie strzelił w łeb.
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

bzdr
bzdr 09.02.2023, 19:38:31 via Wykop
  • -1
przecież to jest tylko kolejne narzędzie do tworzenia czegoś tylko trochę inne coś jak rozwój tkania, najpierw robili to ludzie a później z wykorzystaniem maszyn


@klozi: jeśli nie czujesz różnicy między muzyką, książką, filmem albo obrazem, a maszyną do tkania, to idź i posłuchaj maszyny do tkania i daj znać jak się bawiłeś.
bzdr
bzdr 09.02.2023, 20:18:28 via Wykop
  • 0
@jakismadrynickpolacinsku: bo to śpiewa człowiek, żywy wokalista
bzdr
bzdr 09.02.2023, 20:19:58 via Wykop
  • 11
Poza vocalem Kurta, który notabenie jest jakiś sztuczny, heheh,


@rajkru: to śpiewa człowiek, żywy wokalista
bzdr
bzdr 10.02.2023, 09:47:22 via Wykop
  • 0
Postępu bunt nie zatrzyma. Nie mówię, czy to dobrze albo źle. Maszyna parowa też wpłynęła na np: rękodzieło i małe manufaktury.


@urzad_kontroli_skarbowej: jakoś nie widzę postępu w automatyzacji twórczości, raczej dehumanizację. Tworzenie to dla ludzi coś więcej niż praca i ktoś, kto im to odbiera, powinien wisieć.
bzdr
bzdr 10.02.2023, 10:09:44 via Wykop
  • 0
1. Fotografia odebrała twórczość i pracę malarzom portretowym.

2. Meble z Ikei też są bardziej zdehumanizowane niż ręcznie robione przez stolarza artystę.


@urzad_kontroli_skarbowej:
1. fotografia wymaga znacznie więcej wiedzy i umiejętności niż pobranie wyniku z generatora i jest również formą tworzenia. Pobieranie wyniku z generatora i nazywanie tego "tworzeniem" to żarty z dorobku ludzkości.
2. Widzę pewne różnice między meblami, a książkami, obrazami czy muzyką i ich zastosowaniami.

357

AI doskonale zmienia dialogi i mimikę w filmie. To wyeliminuje napisy i dubbing

AI doskonale zmienia dialogi i mimikę w filmie. To wyeliminuje napisy i dubbing

Nowe narzędzie z kategorii deepfake potrafi zmienić ścieżkę dialogową, a nawet język i odpowiednio dopasować mimikę aktora. W ten sposób zmienionio kwestie dialogowe i język w filmie Fall, bez potrzebnych dokrętek. Można zmieniać ścieżkę językową, a kwestie są wypowiadane przez aktorów ich głosem

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 03.02.2023, 09:23:22
  • 152
  • #
    film
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    technologia
  • #
    kino
  • #
    komputery
  • #
    ciekawostki
bzdr
bzdr 03.02.2023, 20:03:56 via Wykop
  • 0
AI wyeliminuje całe hollywood, a zmiany już się tam zaczęły.

Taki silniczek pozwoliłby na stworzenie filmu klasy AAA na domowym pececie


@windows95: film to nie tylko 30 obrazków na sekundę, ale również ludzie, którzy w nim zagrali lub sceny, które udało się nakręcić w jakiś wymagający sposób, behind the scenes i masa innych rzeczy, które mają wpływ na wynik końcowy. Bez tego wszystkiego nie ma mowy o filmach klasy AAA,
bzdr
bzdr 03.02.2023, 20:13:57 via Wykop
  • 0
Kopia barwy głosu to nie jest kopia gry aktorskiej.

Dobry aktor posługuje się głosem w finezyjny sposób by przekazać finezyjnie emocje postaci w danej scenie.


@Rethrax: ty mówisz o grze aktorskiej, jak ludzie nie mogą się doczekać, aż "AI wyeliminuje aktorów" i będą mogli "na laptopie wygenerować film klasy AAA" (╥﹏╥)
bzdr
bzdr 03.02.2023, 20:31:42 via Wykop
  • 1
jak myslisz ze to ai to tylko nacisniecie jednego guzika przsz programiste to naprawde gratuluje.


@dddpajak: jesteś niepoważny. Za 5 lat AI będzie na zupełnie nowym poziomie, a mówisz tak, jakby już na zawsze miało być takie jak dzisiaj, do tego porównujesz sztukę, kreatywność i artystów do szewca albo nosiwody - idź posłuchaj buta albo obejrzyj występ bęczki z wodą, to może załapiesz różnicę. Filmy, muzyka, książki, obrazy robione bez
bzdr
bzdr 03.02.2023, 21:46:41 via Wykop
  • 0
wszystko z czasem. Dzisiaj chatgpt programuje lepiej niż większość programistów, midjourney tworzy cudowne obrazy lepiej niż większość grafików, więc za jakiś czas będzie się dało stworzyć cały film lepszy niż większość filmów.


A ty dalej swoje. Czego nie rozumiesz w stwierdzeniu, że bez żywych aktorów, behind the scenes, ciekawego, wymagającego udziału człowieka w jakimkolwiek aspekcie, film (obraz, książka, muzyka) nie będzie lepszy od dzisiejszych? To będzie tylko 30 wygenerowanych obrazów na sekundę
bzdr
bzdr 03.02.2023, 23:54:29 via Wykop
  • -1
ja mam na myśli samo CGI, ma się rozumieć że prawdziwi aktorzy nie staną się martwym zawodem. Ich rola w branży jednak będzie sie systematycznie zmieniać


@windows95: ok, źle zrozumiałem Holywood i AAA - gotuje się we mnie jak słyszę o eliminowaniu aktorów (i nie tylko) i jednoczesnym "robieniu na laptopie filmów jak Titanic albo Zielona Mila"

626

DeepL Write

DeepL Write

Nowa usługa od DeepL, opartej na AI alternatywy dla Google Translate. Nowa usługa to DeppL Write, pozwala na poprawianie gramatyki i ortografii w tekście pisanym w języku Angielskim (US/GB) oraz Niemieckim.

AquilaTimere
z
deepl.com
dodany: 01.02.2023, 21:55:47
  • 89
  • #
    angielski
  • #
    naukajezykow
  • #
    deepl
  • #
    ai
  • #
    si
bzdr
bzdr 02.02.2023, 16:10:05 via Wykop
  • -2
Za 5 lat nie bedzie juz nic naturalnego. W telewizji beda leciec reklamy z nieistniejacymi ludzmi wygenerowanymi przez AI, a w Kinie beda leciec filmy wygenerowane przez AI z prawdziwymi aktorami ktorzy nigdy nie przyszli na plan filmowy bo taki nie istnial a wystarczy tylko podpisac umowe na wykorzystanie wizerunku. Ale to bedzie dziwny swiat gdzie wszystko bedzie generowane przez komputer xD


@wonziu1: jest też nadzieja, że do tej pory
bzdr
bzdr 02.02.2023, 16:16:36 via Wykop
  • 1
Zacytuję tutaj kogoś mądrzejszego kto wypowiedział się na ten temat, czyli Elona Muska: "nie".


@d3ntysta: rozwiniesz? Wizje jak powyżej powodują, że mam ochotę się porzygać, chętnie przeczytam coś lepszego
bzdr
bzdr 02.02.2023, 16:33:48 via Wykop
  • 1
Chodziło mu o to, że AI nie stanowi póki co dla nas zagrożenia i raczej nie ma co spekulować, że kogoś będzie wyrzucać z zawodu.


@d3ntysta: zależy w jakim sensie "zagrożenia" - jak z filmów SF to nie. Miałem nadzieję na jakieś rzeczowe zaprzeczenie wizji jak powyżej, gdzie komputery generują filmy, muzykę, książki czy obrazy, bo głąby uważają, że "przecież nie ma różnicy"

616

Klonowanie głosu (tylko angielski) Opad szczęki!!!

Klonowanie głosu (tylko angielski) Opad szczęki!!!

https://beta.elevenlabs.io/sign-up Przetestowałem. Spadłem z krzesła ;) Próbka 1 minuta i musi być mono.

makrofag74
z
youtube.com
dodany: 29.01.2023, 10:29:48
  • 137
  • #
    ai
  • #
    voicecloning
  • #
    klonowanieglosu
bzdr
bzdr 29.01.2023, 19:58:20 via Wykop
  • -5
i cyk, ostatnie sezony chlopakow z barakow z Walentowiczem :)


@johnnybgood92: nie z Walentowiczem, tylko z głosem Walentowicza. To nigdy nie przeczyta tego tak, jak przeczytałby oryginalny lektor
bzdr
bzdr 29.01.2023, 20:00:48 via Wykop
  • -1
@apee: nikt z tych gnojów od AI o takich pierdołach nie myśli, ważne że teraz można szybciej i taniej zrobić reklamę. Kompletne zesranie się na twórców wszelkiego rodzaju treści
bzdr
bzdr 29.01.2023, 20:04:52 via Wykop
  • 32
Wyobraźcie sobie codziennie premierę 1000 filmów w jakości władca pierścieni czy zielona mila.


@jasmina-grygiel: jeśli nie będzie w tym aktorów i będzie tego 1000 dziennie, to będą to najwyżej filmy jakości zielonego gila
bzdr
bzdr 29.01.2023, 21:10:12 via Wykop
  • -1
podobnie jak ty mówili dorożkarze, gdy na początku XX wieku wprowadzano samochody.

future is now, old man! (⌐


@elniks: nie odróżniasz książki, filmu czy muzyki od konia? Twórczość to dla większości ludzi coś znacznie ważniejszego niż praca i odbieranie im tego nie powinno mieć miejsca
bzdr
bzdr 29.01.2023, 22:25:08 via Wykop
  • 1
po co aktorzy, widziałeś jakiej jakości ai generuje zdjęcia? To tylko kwestia czasu, jak będzie nam generowało filmy pod własne gusta


@albarash89: po to aktorzy, żeby oglądać filmy z aktorami i grą aktorską. Tego żadne AI nie wygeneruje.
bzdr
bzdr 29.01.2023, 22:31:56 via Wykop
  • 0
w przyszłości wygeneruje. Trzeba tylko poczekać na wzrost wydajności


@jasmina-grygiel: co mi wygeneruje, żywego aktora i jego grę aktorską?
bzdr
bzdr 30.01.2023, 02:32:47 via Wykop
  • -2
nikt nikomu nie zakazuje tworzyć


@jan_ush: thanks, captain. To potrafi sklonować w sekundy dowolne prace dowolnego artysty i wysrać rzekę treści. Powodzenia z dotarciem ze swoją twórczością dalej niż do szuflady. Nikt nie tworzy dla samego tworzenia.
bzdr
bzdr 30.01.2023, 20:17:03 via Wykop
  • 2
oczywiście, już są filmiki jak AI generuje modele 3D, animacje i tekstury. Tak jak piszę, to kwestia czasu. Masz próbkę niedowiarku, tyle że animacji ze zdjęcia ^^


@albarash89: piszę o żywym aktorze i grze aktorskiej, nie interesuje mnie wygenerowany film, w którym nie zagrali ludzie. Po co oglądać coś takiego? Do teatru też wstawisz roboty?
bzdr
bzdr 01.02.2023, 20:58:43 via Wykop
  • 1
Jeśli będzie to film tak dobry jak ten z prawdziwymi aktorami, to czemu miał bym tego nie oglądać?


@albarash89: nie będzie tak samo dobry, bo będzie bez aktorów i gry aktorskiej, i w sumie kogokolwiek, dzięki komu ten film będzie wart obejrzenia.

Tak do teatru też wstawię roboty i nie będą gorsze od ludzi, kwestia

409

4Chan dorwał się do najnowszego AI podrabiającego głos. Posłuchajcie efektów.

4Chan dorwał się do najnowszego AI podrabiającego głos. Posłuchajcie efektów.

Niestety reakcja firmy która to zrobiła, była natychmiastowa i już zamknęli betę. Tego i tak nie da się powstrzymać.

Pierdyliard
z
boards.4channel.org
dodany: 30.01.2023, 22:24:56
  • 147
  • #
    ciekawostki
  • #
    4chan
  • #
    ai
  • #
    internet
bzdr
bzdr 31.01.2023, 19:19:33 via Wykop
  • -3
Wiedziałem, że głąby od AI są bezmyślne i zapatrzone w siebie, wypuszczenie czegoś takiego w świat bez zastanowienia nie powinno zaskakiwać.

Tego i tak nie da się powstrzymać.


Da się - będziesz się logował do internetu skanem twarzy i dowodem, a system będziesz miał wyłącznie w formie streamingu, powodzenia wtedy z robieniem takich numerów.

Całe
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11
  • Strona 6 z 11
  • >
  • https://youtube.com/@bzdr
  • https://youtube.com/@bzdr

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.12.2022

    Komentator
  • Ekshibicjonista
    od 29.04.2021

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 17.04.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 07.03.2023

    Mikroblogger

Autorskie tagi

  • #bzdr

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking