Media Expert - 4 miesięczna+ historia reklamacji klimatyzatora Gorenje

Cześć Mirki, chciałem się z Wami podzielić moją przygodą z reklamacją klimatyzatora kupionego w Media Expert, bo może ktoś miał podobnie albo będzie miał w przyszłości, a liczę, że ktoś wyciągnie z tego jakieś konsekwencje. Wszystko zaczyna się od dnia 19.05 kiedy zgłosiłem niezgodność towaru...
z- 92
- #
- #
- #
- #
- #
- #


















1) do uokiku jeszcze nie pisałem ale jak się tym zainteresuje to chętnie
2) płaciłem w całości gotówka za pobraniem
3) zostało to zawarte w samym pozwie, a media expert zostało poinformowane o kosztach przechowywania ich sprzętu w moim mieszkaniu a także o kosztach utylizacji w przypadku braku odbioru
4) jak zawiodę się sądem to bede działać dalej
17.09 zgłosiłem skargę poprzez formularz zgłoszeniowy MediaExpert i 18.09 otrzymałem telefon, że jest możliwość odstąpienia od umowy i oczywiście obiecali kartę podarunkową w kwocie 500zł. W tym samym dniu otrzymałem płytę główną, która szła te 2 msc ale nie wyraziłem już zgody na naprawę. Ostatecznie sprzęt został zdemontowany, a po jeszcze kilku skargach i kontakcie w dniu 23.10 otrzymałem