Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko263
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail

Boreas_Linvail

Dołączył 11 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4964
  • Znaleziska 4495
  • Mikroblog 469
  • Obserwujący 23
  • Obserwowane 21
D.....n
D.....n
konto usunięte 31.03.2024, 10:50:59
  • 9
#programista15k

Panowie po 3 miesiącach znalazłem pracę w IT - Junior Java Developer. Uczę się Java, JavaScript, TypeScript, Node.js. Regularnie od 5 miesięcy po 3-4h dziennie.
Na start dostałem 6500netto. Co mogę się zacząć uczyć dodatkowo by powiększyć zarobki?
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 31.03.2024, 10:57:34 via Wykop
  • 1
Co mogę się zacząć uczyć dodatkowo by powiększyć zarobki?


@Dzonsin: Zrób self development plan ze swoim line managerem. Ale ogólnie jak kręci Cię java to brnij w tą javę głębiej.

Poza tym. Gratki dostania się do IT :) Jak nie nawalisz jakoś srogo to parę lat przysiedzisz, a potem z górki.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 31.03.2024, 19:18:37 via Wykop
  • 3
@msr99: A niech mnie kule biją. Dzięki za info... Tylko... Po co to komu?! D: Nigdy nie zrozumiem takich ludzi.
  • Odpowiedz

317

Rząd zrobił poradnik na wypadek wojny. Mówi, co zabrać ze sobą do plecaka

Pokaż treści 18+

Rząd zrobił poradnik na wypadek wojny. Mówi, co zabrać ze sobą do plecaka

Co powinno znaleźć się w plecaku ewakuacyjnym, jak wyznaczyć najbezpieczniejsze miejsce i jakie zagrożenia mogą na nas czyhać – startuje nowa rządowa strona.

luba17
z
spidersweb.pl
dodany: 29.03.2024, 14:58:37
  • 205
  • #
    wojna
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    survival
  • #
    ciekawostki
  • #
    pytanie
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 30.03.2024, 11:58:29 via Wykop
  • 9
@zegarmistrz-swiatla: Proszę, poprawiłem:

Hmmmm co zrobić? Odebrać ludziom wolną wolę i zmazać konsekwencje ich własnych wynikających z niej czynów? Czy może podbudować wiarę kilku wahających się osób tak, żeby każdy, kto tak wybierze, mógł bardzo łatwo odrzucić mój znak?

Już czuję, co się będzie działo, więc dla ścisłości i zmniejszenia (może) liczby kiepskich docinków pod moim adresem:
- nie mam nawet pojęcia jak wyglądało to "ukazanie się w paczewie", więc nawet nie mogę
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 30.03.2024, 17:58:43 via Wykop
  • 0
- wiem, że nawet to, czy mamy w ogóle wolną wolę jest debatowalne, bo nie da się udowodnić żadnej z tez


@Davy195
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 30.03.2024, 19:19:10 via Wykop
  • 0
@demboos: Albo śmieszne, albo to alegorie.

491

Lewica chce srogo opodatkować fliperów. 10% od sprzedaży w ciągu roku

Lewica chce srogo opodatkować fliperów. 10% od sprzedaży w ciągu roku

Posłowie domagają się mocnego uderzenia we fliperów. Z przedstawionego projektu wynika, że sprzedaż w ciągu roku ma być opodatkowana na poziomie 10%. Dodatkowo od obrotu więcej niż 5 mieszkaniami ma być naliczany progresywny podatek. Celem jest uczynienie tzw. szybkich flipów zajęciem nieopłacalnym.

mickpl
z
wykop.pl
dodany: 29.03.2024, 10:38:32
  • 194
  • #
    nieruchomosci
  • #
    natropiefliperow
  • #
    podatki
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 29.03.2024, 14:36:10 via Wykop
  • 3
Usypujcie, usypujcie tę górkę mieszkaniową xd Już teraz moje mógłbym sprzedać pół miliona drożej niż kupiłem. Już się żona tak rękoma i nogami nie zapiera przed tym pomysłem, już jej kiełkuje w umyśle idea poszukania dla nas mniej wrogiego państwa do życia. Dorzućcie mi jeszcze tak z 250k tą waszą walką z wiatrakami :) Powiem wtedy żonie, że 100k dostaje z tego do swojej wyłącznej dyspozycji na ciuszki i what-not, zgodzi się
  • 10
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 29.03.2024, 18:56:53 via Wykop
  • 0
@Yuri_Yslin: Ja tam nie wiem, trochę, jak to piszesz, "ruchany" się czuję. Mega za dużo państwu oddaję moim zdaniem.

Nikogo nie nazywam plebsem!!! Mowy nie ma. Tylko coś ludzie spoza IT czuję że mają problem z ludźmi z IT, i dałem temu taki - o - prześmiewczy wyraz.

Masz rację, co z tego. Dokładnie. No chyba że się właśnie ktoś zamiaruje ewakuować z kraju, w którym co chwilę ma się
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 29.03.2024, 18:57:15 via Wykop
  • 0
@zipster: Okej xd Trzymam cię za słowo!
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 29.03.2024, 18:57:41 via Wykop
  • 0
na republike bananową


@Maczuga_Herkulesa18: no trochę "xD" faktycznie, bo nigdzie nie napisałem, dokąd bym się wybierał xddd
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 29.03.2024, 18:58:58 via Wykop
  • 0
@euc-rider: No jak nie jestem spekulantem?! Przetrzymałem dobro X przez czas Y, przez który wartość wzrosła o A, i jeszcze dodając wartość Z, przez co sprzedam za X+Z+A? No definicja spekulanctwa parszywego! ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ Nie powinno mnie jakieś wykop komando dojechać? xd
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 30.03.2024, 11:29:25 via Wykop
  • 0
@barabarian: Zaklepuję Solmyra ^^

370

Awantura o flipperów. O rynek mieszkaniowy kłócą się eksperci i politycy

Awantura o flipperów. O rynek mieszkaniowy kłócą się eksperci i politycy

Flipping, czyli kupowanie mieszkań po okazyjnych cenach, aby po remoncie sprzedać je z zyskiem, to znów główny temat w debatach o polskim rynku mieszkaniowym. Lewica uważa flipping za szkodliwy i chce go zwalczać. Innego zdania są liberałowie. O fliping pokłócili się też rynkowi eksperci.

300GOSPODARKA
z
300gospodarka.pl
dodany: 26.03.2024, 13:29:06
  • 173
  • #
    flipperzy
  • #
    flipping
  • #
    spekulanci
  • #
    rynekmieszkaniowy
  • #
    mieszkania
  • #
    nieruchomosci
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 11:47:56 via Wykop
  • 0
a koszty utrzymania pustego nierucha choć odrobinę wzrosną.


@gokotgo: Czy możemy, błagam, iść w stronę "a zagrożenia związane z wynajęciem pustego nierucha choć odrobinę spadną"? Równajmy do lepszego, nie do gorszego.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 12:22:07 via Wykop
  • 0
@gokotgo: Przyznam, że kompletnie Cię nie rozumiem. Opisałeś ich całkiem inaczej. Jedni mają więcej praw, drudzy mniej, bo nie mają udziałów jak rozumiem. Brzmi to tak, jakby, ehem, już byli "podzieleni w prawie".
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 18:27:42 via Wykop
  • 0
@gokotgo: No jak te prawa sprzedadzą to ów ktoś już w obecnym stanie prawnym może im podnieść czynsz. Takie jest prawo właściciela. Rozumiem, że masz z tym problem? Ja nie. Na tym polega własność.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 18:30:20 via Wykop
  • 0
@Yenn_z-Wyspy7Slonc: Yup. Wszyscy są tacy. Potwierdzone info.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 18:45:20 via Wykop
  • 0
@gokotgo: Jaka niewiedza / luka w prawie była wykorzystana w przypadku twojej babci?
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 19:29:26 via Wykop
  • 1
@gokotgo: Jak nie pamiętasz to trudno dyskutować. Ale szczerze, to mieszkać w kamienicy która do ciebie nie należy, w mieszkaniu które do ciebie nie należy i spodziewać się, że nikt nigdy cię stamtąd nie ruszy? Że cena zawsze będzie taka sama? No dziwne podejście.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 19:39:51 via Wykop
  • 0
@gokotgo: I tu też masz dobre argumenta. Ha. Masz rację, że to nie jest prosta, czarno-biała sprawa.

3292

Tragiczny wpływ kredytu 2% na ceny mieszkań. Kraków podrożał +39% r/r

Pokaż treści 18+

Tragiczny wpływ kredytu 2% na ceny mieszkań. Kraków podrożał +39% r/r

Kredyt 2% podniósł gigantycznie ceny mieszkań, rekordzistą jest Kraków, gdzie zdrożały one aż o 39%. Oznacza to, że jeżeli jakieś mieszkanie kosztowało rok temu 600 tysięcy, zaledwie rok później kosztuje 839 tysięcy. Ktoś powinien za to beknąć, to okradzenie podatników na rzecz banków i deweloperów

konto usunięte
z
twitter.com
dodany: 27.03.2024, 14:45:35
  • 524
  • #
    nieruchomosci
  • #
    konfederacja
  • #
    4konserwy
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    ekonomia
  • #
    gielda
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 18:43:01 via Wykop
  • 31
Ktoś powinien za to beknąć? Oczywiście. Wyborcy. Przecież to jest akurat jedna z DOTRZYMANYCH obietnic wyborczych. Czyli, z polskiego na nasze, TO WYŚCIE NA TO GŁOSOWALI. Właśnie na to. Wyście to sobie zrobili. Trzeba było głosować na konfę, to mielibyśmy teraz problemy z kościółkowym zamordyzmem, znacznie tańsze i prostsze do obejścia niż finansowa ruina osobista i całego państwa. Ale nie. Wolicie być uśmiechnięci i tak biedni, że nie będziecie mieli żadnych opcji
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 19:26:01 via Wykop
  • 1
@EdwardKruk: Tak, to jest to. Dla poczucia, że ktoś ich wirtualnie klepie po pleckach. I "good boi" mówi.

972

Korwin Al Gaib: Imperator nie wiedział o Atrydach na Arrakis

Korwin Al Gaib: Imperator nie wiedział o Atrydach na Arrakis

Imperator nie wiedział o Atrydach na Arrakis

Maeglin64
z
youtube.com
dodany: 27.03.2024, 11:37:24
  • 64
  • #
    memy
  • #
    heheszki
  • #
    humor
  • #
    ai
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 16:42:46 via Wykop
  • 3
<angry upvote> ;]
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

533

Hołownia: Błagam was, wyłączcie Twittera, nie czytajcie komentarzy!

Pokaż treści 18+

Hołownia: Błagam was, wyłączcie Twittera, nie czytajcie komentarzy!

Nie rozglądajcie się na boki, nie słuchajcie innych i błagam was – wyłączcie Twittera, nie czytajcie komentarzy - apelował Szymon Hołownia.

voyac
z
wprost.pl
dodany: 24.03.2024, 11:18:57
  • 154
  • #
    holownia
  • #
    polityka
  • #
    bekazlewactwa
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 15:33:37 via Wykop
  • 198
Pamiętacie jeszcze, jak pisaliście "chadownia", i wysyłaliście mnie do tworek jak wam pisałem raz po raz, że to fałszywy i niebezpieczny człowiek?

Ja pamiętam.

Kto ma rację dzień wcześniej niż inni, przez dobę uchodzi za wariata...
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 16:08:43 via Wykop
  • 5
@Vokun: Wierz mi, z mojego punktu widzenia widzę ogromną różnicę.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 18:13:55 via Wykop
  • 0
@dodany: Kto wie, że jest adresatem, ten wie ;]
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 25.03.2024, 13:46:54 via Wykop
  • 2
@lewoprawo: Nic mnie nie interesuje łaska, popularność i trendy. Zobaczyłem, przeanalizowałem, wydałem swój własny werdykt nie oglądając się na niczyj inien. Kazano mi się pukać po głowie, w swojej ocenie wytrwałem, okazało się że miałem rację. Tyle.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 25.03.2024, 13:48:52 via Wykop
  • 2
@Adolf_hit_her: To zależy, jak co definiujesz. Dla mnie na przykład kłamcą jest polityk który obiecuje zbiór reform X, dochodzi do władzy i zaczyna się raczkiem cofać. Nie dowozi. Wtedy kłamcami nie są politycy, którzy jeszcze nie rządzili; bo po prostu nie mieli jeszcze szansy sprzeniewierzyć się swoim obietnicom. Jak chcesz, możemy też poeksplorować resztę epitetów. Tyle, że ja biorę ogromną poprawkę na to, o czym tu napisałem w moim oryginalnym
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 27.03.2024, 12:58:15 via Wykop
  • 0
@dodany: Ahahah ;] Fachowo żeś to obszedł teraz, Ci powiem ;]

271

ISLANDIA - czy to początek wieloletniej ERUPCJI WULKANICZNEJ?

ISLANDIA - czy to początek wieloletniej ERUPCJI WULKANICZNEJ?

Od kilku miesięcy uaktywnia się wulkan w pobliżu miasteczka Grindavík, który zmusił mieszkańców do ewakuacji. Czy to początek wieloletniej erupcji? Wszystko wskazuje na to, że tak. Zapraszam na odcinek specjalny dotyczący erupcji na Islandii.

NaukowoTV
z
youtube.com
dodany: 20.03.2024, 17:01:51
  • 60
  • #
    geografia
  • #
    geologia
  • #
    islandia
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    swiatnauki
  • #
    nauka
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 21.03.2024, 16:36:14 via Wykop
  • 10
Wulkany ochładzają a nie ocieplają klimat.


@NaukowoTV: O, jakiś naukowiec, i to jeszcze z tv chyba. Dobre, dobre, może ten zrozumie.

A jak go ochładzają? Czyżby zasłaniając słońce? Z którego... Zielona bruksela i jej minionki chcą mieć jak najwięcej energii elektrycznej? A jak już ochłodzą klimat zasłaniając słońce, to zapotrzebowanie na prąd wzrośnie czy zmaleje, jak ludziom będzie zimniej? Będzie większe średnie zapotrzebowanie kaloryczne per capita żeby jako tako żyć,
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 23.03.2024, 18:57:46 via Wykop
  • -1
@NaukowoTV: Ale nie taguj mnie jak nie odpowiadasz na mój komentarz, thx.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 17:32:23 via Wykop
  • -1
@NaukowoTV: Tak? A to ci dopiero. Ja tam postawiłem dość sporo pytań, a co potem widzę? Zero odpowiedzi, tylko jakieś mierne próby pouczania mojej skromnej osoby ;] I kryptoreklama na koniec! No dla mnie to nie jest odpowiedź na mój komentarz.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 26.03.2024, 16:15:33 via Wykop
  • 0
@NaukowoTV: Kpisz sobie ze mnie? Nie ma tam "odpowiedzi na moje pytania". Na żadne z nich! Poza tym. Co to za "nie mam czasu"? To były pytania zamknięte. Trzy pytania "wzrośnie/zmaleje". Minuta max. Jakbyś faktycznie chciał tu jakikolwiek uczciwy dialog prowadzić, to by to nie było dla ciebie żadnym problemem. Trzy razy mniej znaków byś potrzebował żeby odpisać, niż to, coś tu wysmyczył.

Jednak po tym coś polinkował widzę już,
M.....n
M.....n
konto usunięte 17.03.2024, 23:49:02
  • 36
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 00:04:39 via Wykop
  • 3
@Mi_Amas_Linukson: Przeczytałem. Dzięki za gratulacje. Przykro mi, że tak się czujesz, że masz taką sytuację. Zadawałem te pytania latami. Po co to wszystko, jaki jest sens, cel i tak dalej. Szukałem odpowiedzi długo, szczerze, wręcz zapalczywie. Zgodziłem się na zrujnowanie całego mojego postrzegania świata podczas procesu poszukiwań. Zostawiłem wszystko co kiedykolwiek wiedziałem, w co wierzyłem i w co chciałem wierzyć. Zarżnąłem to wszystko na ołtarzu prawdy. Szedłem tylko po prawdę,
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 00:41:51 via Wykop
  • 1
@Mi_Amas_Linukson: Nie raz i nie dwa razy dyskutowałem już w internetach z zatwardziałymi antynatalistami. Już tego nie robię, bo to stracony czas i nerwy, a oni sami są w dramatycznej większości nawet niewarci walki - a tylko dlatego z nimi dyskutowałem, żeby "o nich" zawalczyć dla nich samych. Ponieważ bałem się o nich, martwiłem się. Współczułem. Ale nie. Oni nie są w stanie logicznie rozumować. Przyjmowanie założeń bez dowodów i
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 00:56:56 via Wykop
  • 1
@baton967: Uważam, że przed postawieniem takiego pytania powinieneś udowodnić:
- że są męczennikami
- edit: jeszcze, że są "nowi"
- że to ja ich sprowadzam
- że to jest piekło
- oraz, że robię X dla zaspokojenia
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 01:01:25 via Wykop
  • 1
@Mi_Amas_Linukson: Tam było "jeśli nie chcesz", czy coś w tym stylu. Do głowy by mi nie przyszło zabraniać Ci.

Jako owoc związku moich rodziców. Mogę bez wahania powiedzieć, że wolałbym się nie urodzić. Nie warto było.


@Mi_Amas_Linukson: Ponieważ pisałeś, że nie chcesz się kłócić, powtórzę tylko, szczerze: Przykro mi. Wszystko czego potrzebujesz już wyżej napisałem.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 01:04:49 via Wykop
  • 1
@baton967: A widzisz? Ty to rozumiesz. O Ciebie się nie martwię.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 01:06:32 via Wykop
  • 1
Ok odpuszczę. Dotrzymam słowa.


@Mi_Amas_Linukson: Mistrzu, mam wrażenie, że niepotrzebnie bierzesz moje słowa za złą monetę. Ja tylko próbuję być maksymalnie w porządku wobec Ciebie, na swój sposób. Odpuszczaj, nie odpuszczaj, rób co chcesz. Ja Ci zawsze odpiszę. Tylko chciałem zaznaczyć, że nie zamierzam Cię tu piłować.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 01:24:00 via Wykop
  • 1
@baton967: Właśnie to rozumiesz. Że nie rozumiesz i nie wiesz. Okopanie się w jakimś dogmacie to najgorsze, co można zrobić. "Wiem, że nic nie wiem" jest potężnym, szczerym punktem wyjściowym; jedynym, który ma szanse doprowadzić Cię do odpowiedzi. To jest właśnie zarżnięcie proponowanych ci dogmatów na ołtarzu prawdy. Antynataliści w ogóle nie są w stanie dopuścić do umysłów rozważenia, że może to wcale nie "ja ich sprowadzam". Nie są w
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 09:21:29 via Wykop
  • 0
@Klusiu_:

Problem jest taki, że tutaj zakładasz istnienie duszy - to nie jest nic więcej niż pogląd narzucony przez religię, który nie ma żadnego dowodu


Typowe antynatalistyczne odwracanie burden of proof. Niczego nie zakładam. To antynatalizm zakłada, że dusza NIE istnieje. Na to tak samo nie ma dowodu, jak na istnienie duszy; a ciężar dowodowy zawsze spoczywa na twierdzącym, nawet, jeśli twierdzi, że coś NIE istnieje. Ja tylko zauważam, że to
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 09:37:26 via Wykop
  • 0
@ZabyWkaluzyWlesie: Stertka złośliwości i jednocześnie "bez urazy". I w kółko twierdzenie na sto sposobów, że trzymacie się tam faktów. Myślisz, że jesteś jakaś wyjątkowa? Wszyscy gadacie dokładnie tak samo, tylko ty jesteś jeszcze w miarę cywilizowana w swoich wypowiedziach jak na antynatalistę.

Wystarczy, że poproszę cię o udowodnienie, że jest możliwe nie ZAistnieć. Puf. Koniec. Bo jedyne, co wtedy robicie, to miotacie się, że to jakimś cudem ja powinienem udowodnić
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 09:50:34 via Wykop
  • 0
@Klusiu_: Czy antynatalizm traktuje o metafizyce? Tak. Czy jest oparty na faktach, nie czyni założeń bez dowodu? Nie. Opiera się na przykład na założeniu, że nie istniejemy w żadnej formie zanim nasza świadomość pojawi się w nowym ciele fizycznym; tzn. na tym, że tzw. preegzystencja nie istnieje. Opiera się na nim, nie dowodząc go. Czyli co nam wychodzi? Niepoparty dowodami system wierzeń metafizycznych. Religia.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 09:56:00 via Wykop
  • 0
to antynatalizm jest fałszem?


@Klusiu_: Nie, to twoje uprzedzenie przez ciebie przemawia. Twierdzę, że to znaczy, że antynatalizm ma dokładnie taki sam poziom wiarygodności, jak megawonższ i kościół katolicki. A JEŚLI preegzystencja jest prawdą, na co nie ma twardego dowodu, to wtedy antynatalizm jest fałszem.

Iiii dalej klasyczne odwracanie ciężaru dowodowego. Mówimy teraz o antynatalizmie. Jeśli chcesz twierdzić, że macie w nim rację, to dowiedź najpierw jego założeń. Ciężar dowodu
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 10:01:54 via Wykop
  • 0
Czekam aż zaczniesz podważać nasze zmysły sugerując, że nic nie jest prawdziwe i to co widzimy może być symulacją.


@Klusiu_: Heh, ty się zacietrzewiasz nawet na teorie, które nauka traktuje bardzo poważnie, jak widzę. W świecie nauki przyznawanie się do hipotezy symulacji nie jest niczym wstydliwym. Wiele osób tak myśli. Nawet "brain in a vat" jest traktowany dość poważnie. Serio całym twoim światopoglądem jest kpienie z innych możliwości jak ta,
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 10:12:44 via Wykop
  • 0
Ktoś to wymyślił, a ty na ślepo w to wierzysz, bo ci powiedzieli.


@Nemayu: Ach. Tu jeszcze taki brzydki kwiatek. No nie. Nie wierzę w to ślepo. Nie czytałeś, co pisałem? Zostawiłem wszystko, co mi powiedzieli. Nieco dramatycznie przyrównałem to do ofiary na ołtarzu prawdy. Doszedłem do tego sam.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 10:36:51 via Wykop
  • 0
@Klusiu_: Przesłanki? Już nie "dowody"? "Logika"? "Fakty"? Oho, ktoś zdrowieje. Powoli, ale zdrowieje z fanatyzmu.

Megawonższ był po to, żeby Ci pokazać absurd sytuacji. Czasami używam też zamiennie FSM i kościoła Jedi. Kościół katolicki też ma swoje "przesłanki". Tak samo Islam, buddyzm i tak dalej, i tak dalej. W sferze dowodów jesteście równoprawni zarówno z wonższem jak i z KK i innymi, dowolnymi, nieskończonymi opcjami i pomysłami na bogów czy
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 11:46:41 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 14:25:30 via Wykop
  • 0
ale nie mamy dobrych przesłanek żeby sądzić że takowa istnieje.


@Klusiu_: "Dobrych" to przymiotnik subiektywny. Dla ciebie nie ma dobrych, dla kogoś innego mogą być dobre. I nawet z punktu widzenia "nie mamy dobrych przesłanek", to nadal niczego nie dowodzi. Brak dowodu istnienia nie dowodzi braku istnienia. Uważaj sobie co chcesz, ale bez dowodu nie śmiej przedstawiać się jako prawda, logika czy nauka. Bo ordynarnie wtedy łżesz.

Aż mi niedobrze, że nadal
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 17:54:21 via Wykop
  • 1
Bo kiedy organizm nie jest zdolny do zaakceptowania rzeczywistości taką, jaka jest (czego rozmówca @Boreas_Linvail jest świetnym przykładem


@ZabyWkaluzyWlesie: Jedyne co potrafisz to wyszydzać, budować strawmany i wykręcać się z ciężaru dowodu. Dajesz, "taką jaka jest", czyli jaką? Co się dzieje ze świadomością po śmierci organizmu? Kiedy i jak powstaje świadomość? Uwaga, będę pytał o dowody.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 18:13:05 via Wykop
  • 1
Udowodnij w drugą stronę, jakie masz przesłanki że istnieje?


@Klusiu_: Iiiii w koło macieju. Ogarnij się. To ty twierdzisz, że nie istnieje. Ty jesteś twierdzący. Ciężar dowodu jest na tobie. Udowodnij.

W ogóle w tym komentarzu znów tak brzydko widać, jak kompletnie się nie zastanawiasz co piszesz, że mam tego dość. Nie potrafisz nawet przeczytać ze zrozumieniem tego co piszę. Gdyby nie to, że OP pewnie to sobie czyta albo przeczyta, już
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 18.03.2024, 18:20:12 via Wykop
  • 1
Nie wiemy czy istnieje bóg który chce żebyśmy nawzajem się zabijali, nie jesteśmy w stanie tego wykluczyć. Co to dla cb oznacza w praktyce?


@Klusiu_: Że nie masz żadnego prawa twierdzić, że takowy z pewnością nie istnieje. A co za tym idzie, nie masz żadnego prawa przedstawiać antynatalizmu jako prawdy, logiki, nauki czy co tam jeszcze wyrabiacie. Wyłącznie jako kolejną niepotwierdzoną religię.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 19.03.2024, 16:25:19 via Wykop
  • 0
@Nemayu:

https://www.qcc.cuny.edu/socialsciences/ppecorino/phil_of_religion_text/CHAPTER_5_ARGUMENTS_EXPERIENCE/Burden-of-Proof.htm
"The principle applies to claims about what exists or does not exist."
"OR DOES NOT EXIST".

Za mało czytasz, jeśli to jest dla ciebie takie "proste".
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 19.03.2024, 22:35:05 via Wykop
  • 0
Dajesz, "taką jaka jest", czyli jaką? Co się dzieje ze świadomością po śmierci organizmu? Kiedy i jak powstaje świadomość? Uwaga, będę pytał o dowody.


@ZabyWkaluzyWlesie
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 19.03.2024, 22:45:23 via Wykop
  • 1
@ZabyWkaluzyWlesie: Typowe uniki, nie ma sensu kontynuować, do widzenia.

Edit, bo chyba nie wybrzmiało.

Typowe żałosne uniki.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 15:18:39 via Wykop
  • 0
@Nemayu: Czytasz wybiórczo i źle zrozumiałeś. Tam jest napisane, zgodnie z prawdą, że NIE DA SIĘ dowieść prawdziwości ogólnego (bez konkretów jak miejsce, czas) twierdzenia o NIE istnieniu czegoś. Nie, że "nie powinno się" - NIE DA SIĘ. To niemożliwe. To, że się "nie powinno", to jest twoje życzeniowe myślenie. Nawiasem mówiąc, to jest kolejna przesłanka tego, jaką bzdurą jest wasza religia. Ona jest dosłownie niemożliwa do udowodnienia. Nigdy. Z
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 15:34:06 via Wykop
  • 0
@Smokk: Jak patrzę co wypisujesz, to szczerze? Nie robisz dobrej roboty stronie, do której zdajesz się należeć. Sam bym się zraził, gdyby mnie ktoś w taki sposób próbował "przekonywać". Nie potrzebujesz takich chwytów, takich gadek. Wszystko co trzeba zrobić to faktycznie otworzyć się na drugą stronę sporu i zapytać ich: "Okej, a jakie ty masz dowody na swoją teorię"? Koniec. Oni ich nie mają. Wszystko co ci wtedy pozostaje, choć
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 16:10:07 via Wykop
  • 1
Napisałem, że nie powinno się dowodzić nieistnienia, a nie tak jak próbujesz wmówić, że napisałem:

"Nie powinno się dowodzić prawdziwości ogólnego (bez konkretów jak miejsce, czas) twierdzenia o nieistnieniu czegoś"


@Nemayu: Przecież to jest to samo. Ja tylko cię doprecyzowałem. Bo jak najbardziej powinno się i można dowodzić nieistnienia mierzalnego, obserwowalnego X na mierzalnym, obserwowalnym obszarze, jak na przykład różowej latającej małpy na terenie Warszawy. To już jest do zrobienia.

ale nie
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 16:18:15 via Wykop
  • 1
@Nemayu: Ale albo się bawimy we w miarę rzetelne odpisywanie na nasze wzajemne argumenta, albo jak mamy się tak odklejać od wypowiedzi przedmówcy to ja wtedy uprzejmie dziękuję i wysiadam.

To jest bardzo fajny przykład i dobrze obrazuje to, o czym cały czas mówię. Ten, kto stawia jakikolwiek claim, ma na sobie ciężar dowodu.

Twój ostatni mikroparagraf pominę ciężkim milczeniem, bo urąga nawet twojej godności.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 19:23:41 via Wykop
  • 0
@Nemayu: Widzę, że trzeba będzie jeszcze innego podejścia, bo dalej nie widzisz co się dzieje. Zrobimy to po kolei.

Dwoje ludzi stwarza nowego człowieka - to jest fakt. Nowego człowieka, a nie duszę.


@Nemayu: Zdefiniuj człowieka.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 19:43:41 via Wykop
  • 0
@Nemayu: Usuwam w pierona to co tu napisałem, skupmy się na powyższym moim komentarzu. Jedno pytanie. Zdefiniuj człowieka.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 21.03.2024, 16:20:24 via Wykop
  • 0
@Smokk: Nie, nie do końca. Nie musi. Tak samo jak ty nie musisz udowodnić, że nie istnieje dwugłowy wenusjański smokk różowy. Nigdy nie twierdził, że dusza istnieje, więc nie ma na sobie ciężaru dowodu w tej sprawie. Ma w sprawie swoich własnych twierdzeń, tylko za mało o własnych twierdzeniach wie, żeby to zauważyć. Ale zaraz go do tej wiedzy za rączkę doprowadzę. O ile się jeszcze odezwie.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 21.03.2024, 19:46:02 via Wykop
  • 2
@Smokk: Jak pisałem na samym początku, ja już nie kłócę się z antynatalistami w internetach, bo wiem, że to generalnie bardzo bez sensu. Zęby na tym zjadłem, i chyba tylko trzy osoby przez cały ten czas okazały się dość inteligentne, żeby zrozumieć o co tu chodzi. Tu zrobiłem wyjątek, bo sam się odezwałem pod wpisem OP. Który możliwe, że to wszystko przeczytał lub przeczyta, bo to pod jego postem się
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 16:17:39 via Wykop
  • 2
Antynataliści twierdzą, że:

Dwoje ludzi stwarza nowego człowieka - to jest fakt. Nowego człowieka, a nie duszę.

Człowiek się rodzi - to jest fakt. Człowiek, a nie dusza.

W życiu każdego człowieka jest element cierpienia - to jest fakt. Każdego człowieka, a nie duszy.

Człowiek umiera - to jest fakt. Człowiek, a nie dusza.


@Nemayu: Drobne przypomnienie że cierpliwie czekam na twoją definicję człowieka.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 25.03.2024, 21:37:57 via Wykop
  • 2
@Smokk: Chyba facet zrozumiał na własną rękę, bo się już nie odzywa. Mimo, że jest aktywny na wypoku. Czuję, że wreszcie zrozumiał w jakiej jest matni i pospolicie zdezerterował.

@Nemayu: tobie też robie @ żebyś wiedział, że o tobie pamiętam ;] Oto, na czym stanęło: na mojej prośbie o podanie definicji terminu "człowiek", którym posłużyłeś się w swoich twierdzeniach.
  • Odpowiedz

9

Amerykanie nowej wiary. Wiedźmy i czarownice podbijają USA

Amerykanie nowej wiary. Wiedźmy i czarownice podbijają USA

Wicca, czyli neopogaństwo, to jedna z najdynamiczniej rozwijających się religii w USA. Liczba wiedźm i wiedźminów przekroczyła 1,5 miliona.

dizzapointed
z
newsweek.pl
dodany: 25.03.2024, 13:43:19
  • 14
  • #
    usa
  • #
    wiedzmy
  • #
    wiedzmin
  • #
    religia
  • #
    neopoganstwo
  • #
    wiara
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 25.03.2024, 13:59:14 via Wykop
  • 9
Mogło być znacznie gorzej :) Niech się bawią. Wicca ma całkiem spoko założenia i światopogląd. Jeśli komuś pali się czerwona lampka na dźwięk "wiedźma" czy "poganie", to spieszę donieść, że wicca bardzo mocno odżegnuje się od wyrządzania krzywdy innemu człowiekowi. Przynajmniej jej główny nurt, z którym jestem jako-tako zaznajomiony.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

717

Wspomnień czar

Wspomnień czar

Nie zapomnijmy jak fajnie było w 2020. Aż łezka w oku się kręci xD

enterprize
z
streamable.com
dodany: 23.03.2024, 19:51:52
  • 143
  • #
    wspomnienia
  • #
    covid19
  • #
    heheszki
  • #
    humorobrazkowy
  • #
    gif
  • #
    clownworld
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 13:27:42 via Wykop
  • 0
@tomilipin: Taktyk, coby jak znajdziesz linka, obejrzeć
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 18:13:26 via Wykop
  • 3
@tomilipin: Uwielbiam ludzi, którzy jak nie mogą dowieźć, to szczerze powiedzą/napiszą. Większość od razu włącza ghosting. Nie ma sprawy, Mistrzu. Dzięki że próbowałeś.

2018

Dyskryminacja mężczyzn na Uniwersytecie Zielonogórskim

Dyskryminacja mężczyzn na Uniwersytecie Zielonogórskim

Program stypendialny tylko dla kobiet. 12 tysięcy złotych i spotkania ze specjalistami.

malpa25
z
facebook.com
dodany: 24.03.2024, 11:14:00
  • 232
  • #
    dyskryminacja
  • #
    rownouprawnienie
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 24.03.2024, 12:25:41 via Wykop
  • 23
@CybernetycznyMozgKorwina: A dla kogo, do ciężkiej, nagłej cholery i zarazy? Jak nie dla Ciebie?

707

Rząd obniży składkę zdrowotną przedsiębiorcom. Zapłacą osoby na Umowach o Pracę

Pokaż treści 18+

Rząd obniży składkę zdrowotną przedsiębiorcom. Zapłacą osoby na Umowach o Pracę

Ministerstwo Finansów proponuje od 2025 roku obniżenie składki zdrowotnej dla przedsiębiorców - minister finansów Andrzej Domański. W przypadku ryczałtu składka zdrowotna wyniesie 9 proc. od 75 proc. minimalnego wynagrodzenia. Tymczasem na UoP 9% od całości i 32% podatku jeśli zarobisz 1,5x średnie

DeoLawson
z
bankier.pl
dodany: 21.03.2024, 22:26:54
  • 316
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    podatki
  • #
    pracbaza
  • #
    bekazpodludzi
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 18:09:36 via Wykop
  • 1
@Assailant: A ja na to, precz z dochodowym. Precz z karaniem za podnoszenie kompetencji.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 18:12:02 via Wykop
  • 3
@DeoLawson: Siema, tu "najbogatszy" na ryczałcie. Co miesiąc oddaję państwu dobrze ponad 10k pln w podatkach. Zanim zaczniesz jęczeć, jak mi czasem jaka ulga z nieba spadnie, weź to proszę pod uwagę. Dziękuję z góry.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 18:16:47 via Wykop
  • 4
@Raa_V: Dziękuję, lubię Cię <3
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 23.03.2024, 09:43:17 via Wykop
  • 1
@KarmazynowyAstrofizyk: Pewnie że ma. A raczej nie powinien. Naprawdę więcej osób powinno przeczytać internetową przypowiastkę o dziesięciu typkach, co chodzili na p--o i płacili podług zarobków. I podumać nad nią.

536

Zakaz mowy nienawiści wobec osób LGBT.

Projekt na zaawansowanym etapie rządowym. Kwestia kilku tygodni i trafi do Sejmu - zapowiada wiceminister sprawiedliwości @ArkadiuszMyrcha Pojawia się pytanie. Co z zakazem mowy nienawiści wobec osób hetero ?

tomekk125
z
twitter.com
dodany: 22.03.2024, 09:09:10
  • 278
  • #
    heheszki
  • #
    oswiadczenie
  • #
    humor
  • #
    ciekawostki
  • #
    polityka
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 20:19:48 via Wykop
  • 0
moim zdaniem nie ma co atakować osób LGBT bo oni akurat tutaj nic nie zrobili.


@ewolucja_myszowatych: Hm, o kurczę. Wzięło i się samo stanęło. Bez wieloletniego lobbowania za takimi numerami. Cud. To może zaraz padnie na białych hetero facetów? (。◕‿‿◕。)
Trias
Trias
Trias
22.03.2024, 07:58:10
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 08:26:22 via Wykop
  • 0
normalnym niczemu nie winnym ludziom


@Ziutek_Grabaz: Nie generalizuj w ten sposób. Ogromna większość z nich to wyborcy politykierów, którzy urządzili te wszystkie problemy ze zbożem z ukrainy itp. Jeśli to nie jest współodpowiedzialność, to nie wiem co nią jest.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 08:55:04 via Wykop
  • 1
@Trias: Dlatego jak się teraz próbują postawić, kiedy źle się dzieje, zasługują na twoje potępienie? :) Serio?
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 09:04:01 via Wykop
  • 0
@Ziutek_Grabaz: Przeczytaj weź mój pierwszy komentarz tutaj :D
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 09:09:38 via Wykop
  • 0
@Ziutek_Grabaz: Aaa, okej, to się trzyma kupy :) Zwracam honor. Cóż mogę na to odpowiedzieć, mając teraz pełniejszy kontekst? Uroki demokracji :) Nieraz jeszcze owi normalni będą cierpieli przez resztę zbioru wyborców. I nieraz już cierpieli. Huh, właściwie to cały czas. Jakby się tak zastanowić.
  • Odpowiedz
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 10:41:55 via Wykop
  • 0
@Ziutek_Grabaz: I znowu nie mam wyjścia, jak tylko Cię zaplusować i się zgodzić :) Dogadalibyśmy się.
  • Odpowiedz
aversxx
aversxx
22.03.2024, 07:54:19
  • 1
Czy to nie paradoks? W erze, gdzie każdy kciuk potrafi przewinąć ekran telefonu, istnieje elita, która za przewijanie ekranów bierze 15k miesięcznie. Tak, mówię o programistach - tych współczesnych sebixów, co to nie machają wódką, a klawiaturą.

Ale czy aby na pewno zasługują na hajs? Przyjrzyjmy się faktom:

Kawa - bez niej większość z nich nie byłaby w stanie napisać nawet linijki kodu. Czy prawdziwy talent wymaga takich stymulantów?

Google
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 08:31:34 via Wykop
  • 1
@aversxx: <masc-na-bol.jpg>
  • Odpowiedz
wielowitamin
wielowitamin
22.03.2024, 08:02:27
  • 0
Siemanko #ogrodnictwo - pytanie o aerację trwnika. Czy taki wałeczek do aeracji rzeczywiście coś robi? małe sprężynki. Na oko to do kłuje na 2cm :D mam makitę uv3000 wertykulator. Można dokupic akcesorium

Drugie pytanie. Trawnik po wertykulacji i zasypany piachem. Czy jest sens robić też aerację? Czy aaerator pomoże piaskowi ""opaść""
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 22.03.2024, 08:21:56 via Wykop
  • 4
@wielowitamin: Ja bym sobie zadał pytanie, czy jest w ogóle sens mieć trawnik. Rozmawiałem ostatnio ze szwagrem, zapalonym ogrodnikiem na ten temat. Ja jestem zielony (pun intended), ale on jest ostrym specem. Powiedział, w skrócie, że jest dużo innych ciekawych opcji co zrobić z ziemią, i nie rozumie dlaczego wszyscy wybierają trudną w utrzymaniu i praktycznie bezkorzyściową trawę.
  • Odpowiedz

1448

Posłowie Polski2050 składają projekt ustawy przywracającej 2 niedziele handlowe.

Posłowie Polski2050 składają projekt ustawy przywracającej 2 niedziele handlowe.

W miesiącu. Zgodnie z projektem za pracę w niedzielę przysługiwałoby podwójne wynagrodzenie.

konto usunięte
z
bankier.pl
dodany: 21.03.2024, 09:47:25
  • 444
  • #
    zakazhandlu
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    niedzielahandlowa
  • #
    handel
  • #
    polityka
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 21.03.2024, 16:48:00 via Wykop
  • 1
@andrzejpetr: Mam wrażenie, że to dlatego, że demokracja w obecnej formie jest dramatycznie nieprzystosowana do obecnego stanu samego społeczeństwa. Przed oddaniem głosu powinien być test pytań zamkniętych sprawdzających, czy potencjalny wyborca w ogóle ma szansę wiedzieć, co przyszedł zrobić. W ten sposób odcinamy ludzi głosujących "bo X jest taki ładny", "bo Y jest z bliźniaków", "bo mama mi kazaua / na złość mamie" i tak dalej. Oraz ludzi bez podstawowej

431

Obornik przed domem rodziców Szymona Hołowni

Obornik przed domem rodziców Szymona Hołowni

W gminie Sidra (pow.sokólski) protest rolników obrał sobie za cel nieruchomość rodziców Szymona Hołowni. - To starsi ludzie, którzy są też przerażeni całą tą sytuacją. Ktoś przyjechał, zrzucił pięć ton, jak się okazuje obornika, blokując bramę. Dorzucono do tego stare opony

Kruk_
z
polsatnews.pl
dodany: 20.03.2024, 14:11:45
  • 273
  • #
    bekazrolnikow
  • #
    rolnicy
  • #
    strajk
  • #
    protest
  • #
    rolnictwo
  • #
    polityka
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 20:48:13 via Wykop
  • 4
Płaku-płakownia jest jednym ze zwolenników tych wszystkich sterowanych z brukseli szaleństw. Włącznie z zielonym ładem, paszportami na wszystko na co tylko się da, z przymuszaniem ludzi do wątpliwych procedur medycznych, z sct, zarzynaniem nam energetyki, gotówki etc etc etc. Ludzie, przecież on nawet mówił coś w stylu, że jak PL nie będzie "zielona" to nie będzie niepodległa xd Przecież to można odczytać wręcz jako groźbę. A wy się oburzacie, że mu zrzucili
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

569

Podatek od aut spalinowych. Rząd zapowiada, że wycofa się z tego pomysłu

Podatek od aut spalinowych. Rząd zapowiada, że wycofa się z tego pomysłu

Nowy podatek od samochodów spalinowych budzi tak duże emocje, że rząd chce się wycofać z tego rozwiązania. - Chcemy usunąć z KPO podatek od samochodów spalinowych - poinformowała minister funduszy i polityki regionalnej Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz. Pozostanie natomiast opłata rejestracyjna.

kubaowo
z
warszawa.eska.pl
dodany: 20.03.2024, 07:17:05
  • 141
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    podatki
  • #
    prawojazdy
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 12:08:12 via Wykop
  • 11
@Cosmo77: Czyli tusk wiedział, że obiecuje coś niemożliwego i okłamał wszystkich z premedytacją, czy tusk nie należy do zbioru normalnie myślących? Bo jak tak stawiasz sprawę, to tertium non datur.
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 12:17:49 via Wykop
  • 3
@Cosmo77: Hm, może to źle brzmi dlatego, że jest w istocie uchyleniem się od odpowiedzi na moje pytanie?
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 12:25:42 via Wykop
  • 2
Czyli tusk wiedział, że obiecuje coś niemożliwego i okłamał wszystkich z premedytacją, czy tusk nie należy do zbioru normalnie myślących?


@Cosmo77 Jeśli "nie jest uchyleniem", to gdzie odpowiedź na w.w. pytanie?
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail
Boreas_Linvail 20.03.2024, 13:00:34 via Wykop
  • 1
ale dla mnie to mniejsza bezczelności niż z jednej strony straszenie imigrantami i „obowiązkowymi” przyjęciami imigrantów narzuconymi przez Brukselę a z drugiej rozdawanie na lewo i prawo wiz.


@Zydomasoneria: to bardzo pocieszające! Jest też może mniejsza niż snębienie na siłę patozielonych transformacji przy jednoczesnym topieniu projektu elektrowni atomowej?

Mniejsza niż narzekanie na bizancjum mateuszka "pinokia" morawieckiego, po czym zbudowanie jeszcze liczniejszego rządowego
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10
  • Strona 2 z 10
  • >
  • Lecz nie przestajmy czcić świętości swoje i przechowywać ideałów czystość; Do nas należy dać im moc i zbroję, By z kraju marzeń przeszły w rzeczywistość!
  • Reality A9663/C3570, Earth

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 25.03.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 19.06.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking