
- wieszjo
- umcumcumcbejbe
- Supscrub
- kraver
- eldo16
- +185 innych
6 lat później już był zupełnie inny paradygmat działania komputerów i pisania gier/programów bo wszyscy zakładali, że procesory będa jednordzeniowe i tylko rosły na częstotliwości (vide Crytek i Cry Engine), stało się dokładnie coś innego i sprzęt zaczął iść w ilość nisko/średnio taktowanych rdzeni.
W związku z czym początkowo Source w ogóle nie wspierał tej technologii i miał duże spadki fpsów w miejscach o dużym obciążeniu CPU bo technicznie liczyła
A wygląd upgradu wymusza jej "kompetytywna" natura. Gdyby ta gra nie chodziła w 999fps w 800x600 na 10 letnich tosterach to przecież mieliby zamieszki pod siedzibą następnego dnia.
W 2004 source był jednym z najnowocześniejszych silników na rynku i ludzie musieli mocno upgradować sprzęt żeby jakoś to chodziło. W międzyczasie wiele się zmieniło i dzięki
Taki ładny, amerykański.