Unia chce, by ładowarki elektryków stały co 60 kilometrów
w niedalekiej przyszłości kierowcy będą mogli ładować pojazdy elektryczne tak łatwo jak tankują dziś auta spalinowe na tradycyjnych stacjach benzynowych. Ale czy w Polsce jest to realne?
z- 46
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Co do stacji ładowania to pytanie o finansowanie jest zasadne.
Bo obecny model rozwoju elektromobilności jest modelem w zasadzie komunistycznym. Nakazowo - zakazowy okraszony finansowaniem ze środków podatnika. Przy obserwacji obecnego sposobu działania UE w tej sferze zasadna
Centralne planowanie - system nakazu przejścia na elektromobilność i zakazu sprzedaży samochodów spalinowych, wymuszanie budowania infrastruktury w konkretnych odległościach (artykuł z tematu) itd;
Państwowa własność środków produkcji - nie występuje w bezpośredniej formie ale w formie dopłat do budowy stacji ładowania 22kw +
Brak wolnego rynku - zamiast wolnego rynku są zakazy / nakazy / dopłaty do eltromobilności;
Brak zysku jako
1. wolnorynkowa - jest to biznes na tyle opłacalny i pewny, że prywatne pieniądze na drodze konkurencji będą budować taką infrastrukturę -