Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko196
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Xing77
Xing77

Xing77

Dołączył 6 lat i 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 26238
  • Znaleziska 18162
  • Mikroblog 8076
  • Obserwujący 14
  • Obserwowane 41
Oklasky
Oklasky
Oklasky
16.09.2019, 11:39:34 via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
nsfw
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Xing77
Xing77
Xing77 30.04.2026, 06:03:35 via Wykop
  • 0
@Oklasky: Kobiece? Fuj.
Jak widać nie każdy.
  • Odpowiedz
manichejskakloda
manichejskakloda
23.02.2025, 07:29:51
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Xing77
Xing77
Xing77 28.04.2026, 06:39:18 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

312

Płaczą do kamer, to "babski bunt". W Rosji rośnie nowy problem władzy

Płaczą do kamer, to "babski bunt". W Rosji rośnie nowy problem władzy

W piątym roku wojny w Ukrainie do bańki informacyjnej Rosjan z większych miast przebijają się jej realne skutki. W sieci pojawia się fala nagrań zdesperowanych kobiet, mieszkanek regionów, które dotąd mogły funkcjonować w poczuciu względnego bezpieczeństwa

WirtualnaPolska
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 27.04.2026, 08:08:07
  • 113
  • #
    rosja
  • #
    ukraina
  • #
    wojna
Xing77
Xing77
Xing77 27.04.2026, 13:02:38 via Wykop
  • -3
@malkontent: Faceci nawet nie potrafią stanąć do walki w obronie swoich praw w przeciwieństwie do nich.
Xing77
Xing77
Xing77 27.04.2026, 13:03:11 via Wykop
  • 0
@the_good_guy: Glony są dobre i zdrowe. Cała Japonia się nimi żywi i dzięki temu żyją najdłużej.
Xing77
Xing77
Xing77 27.04.2026, 13:03:57 via Wykop
  • -1
@lewoprawo: No a kiedy faceci zaczną to robić?
Xing77
Xing77
Xing77 27.04.2026, 13:04:18 via Wykop
  • -5
@rav2: I to jest właśnie największy problem mężczyzn, bo to oni powinni robić.
Xing77
Xing77
Xing77 27.04.2026, 13:08:53 via Wykop
  • 0
No a kiedy w końcu mężczyźni zaczną tak robić by zwrócić uwagę na swoje problemy?
Tak krytykujecie kobiety ale przynajmniej one zwracają uwagę i władza prędzej ich wysłucha niż mężczyzn którym widać nie przeszkadza to jak władza sobie z nimi pogrywa.

Łatwiej narzekać w sieci na atencję kobiet zamiast się właśnie od nich tego uczyć by nagłaśniać swoje problemy.
Pisanie o dyskryminacji i problemach mężczyzn w sieci nic nie da, a jak
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

4

Sąsiad wkroczy nam na działkę i do mieszkania. Weszło nowe rozporządzenie

W polskim prawie przewidziano sytuacje, w których sąsiad może wejść na naszą działkę, nawet jeśli sobie tego nie życzymy. Weszło nowe rozporządzenie. Żegnaj prywatności" czy może obywatelska powinność"?

Xing77
z
portalsamorzadowy.pl
dodany: 27.04.2026, 13:01:27
  • 2
  • #
    polska
  • #
    dzialka
  • #
    dom
  • #
    ogrodnictwo
  • #
    prawo
  • #
    wolnosc

1091

Obowiązkowa służba wojskowa także dla kobiet. Nie chcesz iść? Miej dzieci

Dwa najważniejsze dziś dla Polski wyzwania to odbudowa zdolności obronnych i zatrzymanie demograficznej katastrofy. Te dwa priorytety powinna połączyć świadoma polityka państwa. Plan wydaje się prosty: przywrócić pobór, objąć nim także bezdzietne kobiety.

VoxClamantisInDeserto
z
klubjagiellonski.pl
dodany: 25.04.2026, 06:55:30
  • 291
  • #
    polska
  • #
    wojsko
  • #
    takaprawda
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    rozowepaski
  • #
    demografia
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:07:05 via Wykop
  • -2
@ukradlem_ksiezyc: Przecież to jest właśnie zamordyzm bo wyklucza to z głosowania osoby które do wojska się ni3 nadają, i jak na ironię wyklucza też polityków którzy nie służyli.
A może po prostu lepiej iść w stronę oddzielenia wojska od państwa, a później całkowitej jego likwidacji na rzecz innych, cywilnych służb? Wojskiem nie rządzą wtedy politycy i nie ma kto wojen prowadzić.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:09:09 via Wykop
  • 8
@scotty79: W Niemczech mężczyźni teraz muszą uzyskać zgodę od Bundeswehry na wyjazd z kraju na dłużej niż 3 miesiące. Tak, teraz, a nie w czasie konfliktu jak to było wcześniej.
Sądzisz że u nas tak nie będzie? Radzę porzucić złudzenia.

A czy to komuna? Fakt, że taka Sahra Wagenknecht porównywała te przepisy do polityki byłego NRD, ale nie zapominajmy że takie prawo ustanowił demokratycznie wybrany rząd. Prawo to przeszło bez
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:09:45 via Wykop
  • 28
@PolakRodakAfrykaner: Cywilizowane państwa nie walczą z sobą o bzdury jak kawałek ziemi ku uciesze politycznej gawiedzi.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:10:33 via Wykop
  • -3
@TenXen47: Ale zdajesz sobie sprawę że wiek ńie określa tu stanu psychicznego, prawda?
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:12:09 via Wykop
  • 40
@Tadashi2048: To nie jest dobry pomysł.
Choćby dlatego że przez takie podejście będzie większe przyzwolenie na militaryzację państwa.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:14:00 via Wykop
  • -10
Ale wysyp zakopujących. Co, prawda w oczy kole?
Niewygodny temat?
A może wreszcie byście wzięli sprawy w swoje ręce i nauczyli się od kobiet jak należy walczyć o SWOJE prawa, a nie ciągle się starali bronić ich praw i przywilejów gdzie one jednocześnie gardzą Waszymi?
I nie, nie jestem za wojskowym poborem kobiet ani mężczyzn.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:18:03 via Wykop
  • -19
@donatien-de-sade: No to czas zmienić ten system, bo to samo można napisać i o facetach. Ten system jest tak naprawdę bardziej szkodliwy dla facetów a nie dla kobiet.
Z tym że żeby mieć dzieci nie trzeba do tego być w związku z kobietą.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:20:02 via Wykop
  • -13
@uvaqhmmgkzhdkt: Wykopki kiedyś pisały że są za obowiązkiem rodzenia dzieci przez kobiety. Parę lat temu PiS chciał to zrobić, ale ludzie woleli zagłosować na „oświeconych" euro-osłów, to i mamy to, co mamy.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:28:36 via Wykop
  • -4
@Aster1981: Politycy którzy prowokują do wojny to właśnie przykład tego że czym prędzej powinni się zrzeknać odpowiedzialności za państwo. Nam nie jest potrzebna wojna a pokój i rozwój. Wojny nie generują nic pozytywnego dla ludzi. Wpędzają w katastrofy, chaos i rosnącą p-----c z którymi to przecież staramy się jako ludzkość walczyć.

Samo istnienie państwa już uderza w naszą wolność a politycy którzy chcą się wyzyskiwać ciałami rzeszy ludzi-obywateli mając psychopatyczne
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 14:33:10 via Wykop
  • -11
@donatien-de-sade: No właśnie można, bo wedle prawideł tego systemu facet który nie walczy za swój kraj także jest pasożytem. Faceci którzy sami pozwalają się tak traktować i nie robią absolutnie NIC by zmienić ten system na swoją korzyść dają do zrozumienia że im ta sytuacja odpowiada.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 15:22:43 via Wykop
  • -4
@ministertornister: Nawet prawica już zmienia podejście względem 500/800+ i nie uważa rozmnażania się ludzi za patologię.
Poza tym przez takie określanie innych właśnie sam generujesz większe nieszczęście. Dzięki tej „patologii" jest przynajmniej dodatni bilans naturalny.

Zgadzam się że należy zadbać o pracę dla ludzi, ale brak rozmnażania się nie rozwiąże tu problemu, bo zawsze można ściągnąć imigrantów, więc i tak wychodzi na jedno.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 15:37:15 via Wykop
  • -12
@donatien-de-sade: Skąd to przeświadczenie że jestem feministą?
Piszę tylko jak to wygląda w rzeczywistości.
Co do opcji 3 płci, to niektóre kraje jak najbardziej takową uznają. Na przykład hidżra w Indiach. Niemcy również zezwalają prawnie na 3 płeć w dokumentach.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 15:49:18 via Wykop
  • 1
Ludzie nie potrzebują by politycy decydowali za nich i rozporządzali ich ciałem w imię propagandy o patriotyzmie.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 16:07:22 via Wykop
  • -15
@Grzesiok: „Będą chcieli walczyć?"
A może po prostu przestańmy robić z ludzi mięso armatnie? W każdym kraju przecież rządzą politycy, więc ludzie walczą nie za i dla kraju, a za i dla polityków.
Wojsko mogłoby być sprywatyzowane i oddzielone od państwa, lub całkowicie zlikwidować i zastąpić go służbami cywilnymi na poziomie globalnym.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 16:09:55 via Wykop
  • -4
@23kulpamens: In-vitro/surogatki/adopcja. Możliwości jest wiele i nie trzeba do tego zakładać związku z kobietą (fuj!).
W przyszłości pewnie roboty humanoidalne, tak jak już się to powoli dzieje w Azji.
Xing77
Xing77
Xing77 25.04.2026, 16:12:13 via Wykop
  • -11
@joasiaasia: Poprzez zmuszanie do rodzenia w szpitalach i zakaz aborcji. PiS w zasadzie do tej pory się z tego nie wycofał.

565

Rosjanki nie płaczą po mężach. Jedna z nielicznych sytuacji na świecie"

- To jedna z nielicznych sytuacji na świecie, w których część żon uznaje za atrakcyjne wysłanie męża na wojnę, żeby zginął, a rodzina otrzyma ok. 30 tys. zł w przeliczeniu - mówił dziennikarz Zbigniew Parafianowicz w programie "Najważniejsze pytania".

Xing77
z
polsatnews.pl
dodany: 25.04.2026, 04:33:09
  • 204
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    rosja
  • #
    wojsko
  • #
    wojna

2407

"Nierówny wiek emerytalny w Polsce NIE dyskryminuje mężczyzn."

"Nierówny wiek emerytalny w Polsce NIE dyskryminuje mężczyzn."

Minister Równości - Kotula: Mężczyźni w wieku 60 lat NIE znajdują się w porównywalnej sytuacji jak kobiety ze względu na utrzymującą się w praktyce lukę płacową, nierówne obciążenie obowiązkami opiekuńczymi i nieodpłatną pracą domową.

km00787
z
kadry.infor.pl
dodany: 25.02.2026, 14:55:33
  • 376
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    p0lka
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    polityka
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:07:54 via Wykop
  • 0
To chyba Ty nie wierzysz w to co piszesz.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:08:19 via Wykop
  • 0
@jacek-derek: Nie tylko.
Poza tym ludzie z wykształceniem uprawiają gorszą politykę.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:09:23 via Wykop
  • 0
@wjtk123: Teorie? Przecież to te feministki tworzą dzisiaj rzeczywistość.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:10:27 via Wykop
  • 0
@ArchaicznyTaboret: A co z wyborcami Tuska i Kotuli?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:11:20 via Wykop
  • 0
@Grzesiok: Co Ci po PiSie skoro właśnie takie #### są teraz u władzy i mają prawo głosu?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:12:17 via Wykop
  • 0
@FotDK: Mitu? Przecież mężczyźni właśnie częściej brudzą i zaśmiecają. Na przykład przestrzeń publiczną.
A to co kto ma w domu, to już inna sprawa.
Z moich doświadczeń wynika co innego, no ale to zależy...
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:14:29 via Wykop
  • 0
Pozwolenie kobietom pracować właśnie tak się potem kończy że te kobiety domagają się przywilejów w postaci krótszego wieku emerytalnego i tych samych zarobków na kluczowych stanowiskach.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:15:43 via Wykop
  • 0
@michal-glus1000: Jakoś nie pamiętam by był kwik ze strony facetów, poza Internetem.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:16:28 via Wykop
  • 0
@misiozaur: Kobiety w ogóle nie powinny pracować.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:16:59 via Wykop
  • 0
@aniagaska: Nie tylko jej się to tyczy. Spójrz na świat dookoła.

510

Niemcy: Mężczyźni poniżej 45 l. muszą się ubiegać o pozwolenie na wyjazd z kraju

Niemcy: Mężczyźni poniżej 45 l. muszą się ubiegać o pozwolenie na wyjazd z kraju

Każdy wyjazd dłuższy niż 3 miesiące musi mieć odpowiednie zezwolenie xD (artykuł po niemiecku)

glowie
z
fr.de
dodany: 03.04.2026, 13:04:19
  • 106
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    wojna
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    swiat
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:44:53 via Wykop
  • 0
@marian-g: Przecież tak właśnie zrobili na początku i nikomi nie wyszło to na dobre.
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:46:16 via Wykop
  • 0
@mattmd: Politycy z prawdziwego zdarzenia to robią wszystko by ich kraj w wojnach nie uczestniczył.
Jak widać w Europie nie ma poważnych polityków.
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:47:05 via Wykop
  • 0
@Niezapominajka2930: No i co to tak naprawdę zmienia?
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:48:51 via Wykop
  • 0
@SmerfMaruda-777: Ale właśnie to że nikt o tym nie wie w sytuacji gdzie istnieją te przepisy, to katastrofa i ignorancja społeczna.
Niemcy przynajmniej aktywnie protestują. A u nas?
U nas to co najwyżej zostaniesz zwyzywany przez jednych i drugich od „rusofilów".
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:49:54 via Wykop
  • 0
@taer2000: Nie zapominaj że nie w każdym kraju tak jest. W Skandynawii kobiety również idą do wojska. W Holandii podlegają kwalifikacji wojskowej zgodnie z przepisami.
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:51:04 via Wykop
  • 0
@MilionoweMultikonto: A kto te bzdury rozpowszechnia jak nie politycy?
Kto uprawia pod tym względem hipokryzję jak nie politycy?
Kogo ludzie wybierają i powinni rozliczać jak nie polityków?
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:51:52 via Wykop
  • 1
@Voger: Jak Ty nic nie wiesz o Chinach...
@jozek99 Właśnie mnie to też zastanawia.
Xing77
Xing77
Xing77 21.04.2026, 16:55:20 via Wykop
  • 0
@Fattek: Dużo ludzi nie ma książeczek wojskowych bo zgubiła czy utraciła.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:36:16 via Wykop
  • 0
@eSUBA94: @muak47 Tylko po co to Wam?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:37:30 via Wykop
  • 0
@MilionoweMultikonto: W demokracji bezpośredniej jaką jest Szwajcaria masz właśnie pobór.
Demokracja sama w sobie nie gwarantuje wolności, zwłaszcza że żaden kraj tak naprawdę nie jest demokratyczny, a politycy nie są najlepszymi przedstawicielami ludzkich interesów.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:42:54 via Wykop
  • 0
@D4Ru73K: To co piszesz świetnie pokazuje jak działa „demokracja".
Tylko dlaczego ludzie nie zrobią nic by zmienić ten system który sam ich dyskryminuje? To mnie jednocześnie poważnie zastanawia i martwi.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:03:35 via Wykop
  • 0
@Cyb_pl:
1. Tylko.
2. Można to zrobić w terminie nie krótszym niż 3 miesiące przed ogłoszeniem mobilizacji.

70

Niemcy: zakaz opuszczania kraju dla mężczyzn bez zgody wojska

Niemcy: zakaz opuszczania kraju dla mężczyzn bez zgody wojska

Mężczyźni w wieku od 17 do 45 lat, w przypadku wyjazdów zagranicznych dłuższych niż trzy miesiące, będą musieli uzyskać na taki wyjazd zgodę Bundeswehry.

sildenafil
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 05.04.2026, 08:25:28
  • 65
  • #
    niemcy
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    bekazlewactwa
  • #
    wojsko
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:45:31 via Wykop
  • 0
@Headcrab_B: Niemiecka lewica i zieloni od grudnia konsekwentnie organizują protesty antywojenne, a u nas cisza.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:46:04 via Wykop
  • 0
@Vinizius: Nawet jeśli o tym wiedzą, to nic nie robią z tym by to zmienić.
I to jest przykre. :/
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:49:08 via Wykop
  • 0
@Akuzativ94: W Szwajcarii jest pobór wojskowy którego domagali się sami mężczyźni, więc nie jest to lepszy kraj do życia niż Polska.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:50:33 via Wykop
  • 0
@Vampire007: Skoro nie chce głosować na mainstream, to dlaczego poparcie zdobywają partie mainstreamowe jak KO/PiS/Konfederacja/Lewica?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:52:21 via Wykop
  • 0
@Vinizius: Tusk niczego nie zniósł, a jedynie pobór został zawieszony.
Przypominam że ten sam Tusk rok temu w marcu domagał się obowiązkowych szkoleń, więc za co mamy być mu wdzięczni?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:53:17 via Wykop
  • 0
@60groszyzawpis: Nie tylko ruchają kobiety.
Zresztą, co się tak nimi przejmujesz skoro to nie one najbardziej stracą na tym?
Może już czas najwyższy by mężczyźni zaczęli myśleć o sobie nawzajem?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:54:45 via Wykop
  • -1
@malkontent: @pioter_ciemiezca
A co to za różnica skąd są? Tacy sami ludzie jak wszyscy.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 12:56:50 via Wykop
  • 0
@sildenafil: Tylko że większość partii w Niemczech już dawno optowała za poborem.
W Niemczech konsekwentnie są organizowane protesty antywojenne o których też rozmawialiśmy.
U nas przepis ustawy o obronie ojczyzny również przeszedł bez większego echa.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 13:01:18 via Wykop
  • 0
@sildenafil:

oczywiście, że jest alternatywa. A nawet dwie: równouprawnienie, czyli zakaz opuszczania kraju także dla kobiet lub rekompensata dla mężczyzn za większe obowiązki (np. podwójny głos w wyborach)


To żadna alternatywa a jeszcze większe proszenie się o problem.
A źródłem tego problemu, jak sam dobrze piszesz, jest państwo, i to właśnie źródło należałoby zlikwidować. Podobnie siły zbrojne na poziomie globalnym które mogą zostać zastąpione choćby policją, strażą pożarną,

4

Niemcy rozważają dłuższą służbę rezerwistów. Nawet do 70. roku życia

Niemcy rozważają dłuższą służbę rezerwistów. Nawet do 70. roku życia

Nowy prezes Stowarzyszenia Rezerwistów Bundeswehry Bastian Ernst proponuje podnieść wiek rezerwistów z 65 do 70 lat. "

Xing77
z
wiadomosci.wp.pl
dodany: 22.04.2026, 11:09:07
  • 7
  • #
    niemcy
  • #
    wojsko
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    europa

242

Finlandia podnosi wiek rezerwistów. Do wojska nawet po sześćdziesiątce

Pokaż treści 18+

Finlandia podnosi wiek rezerwistów. Do wojska nawet po sześćdziesiątce

Każdy Fin, podlegający obowiązkowej służbie wojskowej, będzie przebywać w rezerwie, niezależnie od stopnia wojskowego, do końca roku, w którym ukończy 65 lat - wynika z ustawy, którą podpisał prezydent Alexander Stubb.

znin
z
bankier.pl
dodany: 28.12.2025, 21:12:52
  • 130
  • #
    finlandia
  • #
    nato
  • #
    wojsko
  • #
    swiat
  • #
    europa
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:11:01 via Wykop
  • 0
@niko444: Naprawdę wierzysz w te idiotyczne bajki o równości? :D
Szczególnie ta równość jest w Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Cyprze, Grecji.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:11:44 via Wykop
  • 0
@Maroman: Tylko demilitaryzacja na poziomie globalnym może zaprzestać piekłu mężczyzn.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:12:48 via Wykop
  • 0
@mattmd: A po co mają się martwić o to kiedy zostaną niewolnikami państwa?

@malkontent A co to niby za nasze interesy gdzie się zmusza ludzi do utraty życia? Finowie też się wypisują z rezerw.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:13:41 via Wykop
  • 0
@axl-rose: Dlaczego w takim razie popierasz?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:14:39 via Wykop
  • -1
@Logytaze: Pobór potrzebny by nie było wojny?
Nie wiem co łykasz ale zmień lekarza.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:15:41 via Wykop
  • 0
@ktfxebeer: W sumie to wojska nie powinno być na świecie by politykom znowu nie przychodziły do głowy idiotyzmy w postaci wojen.
Ale skoro już jest, to dlaczego ma być tylko rezerwa wojskowa? Co z rezerwą policji, straży pożarnej itp.? W świetle prawa te służby są na równi traktowane z wojskiem w zakresie obronności kraju.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:18:08 via Wykop
  • 0
@mattmd: Oczywiście że lepiej. I to nie tylko myślą wykopki.
Zobacz co ludzie myślą o posiadaniu wojska w innych krajach. Ostatnio na przykład Niemczech ludzie bardzo często opowiadają się za demilitaryzacją. Japonia to też świetny przykład.
Nie każdy kraj zresztą ma wojsko. Wojsko zawsze można zastąpić innymi służbami mundurowymi, ale taka zmiana wymaga podejścia i odwagi samych mężczyzn w kontekście globalnym.

1329

Wezwanie do wojska bez możliwości zaskarżenia do sądu

Wezwanie do wojska bez możliwości zaskarżenia do sądu

Ustawa o obronie ojczyzny nie przewiduje możliwości zaskarżenia decyzji o odbyciu obowiązkowej służby wojskowej lub przymusowych ćwiczeń wojskowych do sądu administracyjnego. Można odwoływać się tylko do jednostki powołującej, a w przypadku braku zmiany decyzji trzeba się do niej zastosować.

sildenafil
z
filarybiznesu.pl
dodany: 28.10.2024, 08:15:21
  • 584
  • #
    sadowehistorie
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    prawo
  • #
    polska
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:02:51 via Wykop
  • 0
@Jarkendarion: I jak? Wyprowadziłeś się?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:03:52 via Wykop
  • 0
@KarbowanyChips: A jakbyś miał to wszystko, to co by to zmieniło? Prawo dalej zostałoby to samo.
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:05:22 via Wykop
  • -1
@kasyx: A kto powiedział że to tylko prawacy?
Xing77
Xing77
Xing77 22.04.2026, 09:07:20 via Wykop
  • 0
@caveflacon: Istnienie wojska samo w sobie nie ma sensu dla gatunku ludzkiego.

2

Byliśmy w SEJMIE. Powiedzieliśmy o patologii i o innych sprawach żołnierzy. Skró

Byliśmy w SEJMIE. Powiedzieliśmy o patologii i o innych sprawach żołnierzy. Skró

O patologiach w wojsku i szkoleniach rezerw. A podobno już tego nie ma...

Xing77
z
youtube.com
dodany: 17.04.2026, 17:01:54
  • 0
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    sejm
  • #
    polska
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    wojsko

527

Europejska młodzież nie chce przymusowego poboru. I słusznie

Europejska młodzież nie chce przymusowego poboru. I słusznie

Poboru chcą głównie ci, których on nie obejmie ze względu na podeszły wiek. Młodzi nie są skorzy do przywdziewania munduru.

Xing77
z
krytykapolityczna.pl
dodany: 24.03.2026, 04:24:18
  • 306
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    europa
  • #
    neuropa
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    pacyfizm

621

Czy kwalifikacja wojskowa powinna objąć także kobiety? Mężczyźni na tak, kobiety

Czy kwalifikacja wojskowa powinna objąć także kobiety? Mężczyźni na tak, kobiety

Obowiązkowa kwalifikacja wojskowa kobiet to coraz częściej podnoszona kwestia. Z sondażu przeprowadzonego przez SW Research dla Zero.pl większość mężczyzn popiera to rozwiązanie. Sprzeciwiają się temu kobiety.

Xing77
z
zero.pl
dodany: 17.03.2026, 04:06:21
  • 132
  • #
    obowiazkowecwiczeniawojskowe
  • #
    rozowepaski
  • #
    wojsko
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    logikarozowychpaskow

281

Czy wolność może być przekleństwem? Erich Fromm i społeczny sado-masochizm

Czy wolność może być przekleństwem? Erich Fromm i społeczny sado-masochizm

Czy wolność może być przekleństwem? Erich Fromm w książce "Ucieczka od wolności" twierdzi, że tak, i wyjaśnia, jak społeczeństwo może popaść w społeczny sado-masochizm, poddając się autorytarnej ideologii i przywódcom, którzy ją głoszą.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 17.05.2021, 08:30:31
  • 71
  • #
    nauka
  • #
    prawo
  • #
    gruparatowaniapoziomu
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:01:41 via Wykop
  • 0
Oczywiście że może. Jest wolność negatywna i wolność pozytywna. Wolność do i wolność od.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:04:22 via Wykop
  • 0
@niecodziennyszczon: To nawet nie musi być alfa. Równie dobrze można taką wolność odbierać przez prawo lub w inny sposób. I tu już zależy czy ktoś bardziej ceni swoją wolność do czy wolność od.

Osobiście wychodzę z założenia że ludzie nie są wolni, a żyją jedynie w iluzji wolności. W wielu wypadkach ta iluzja jest rzeczywistą hipokryzją i w kulturach ceniących prawa jednostki jak Europa czy Ameryka widać to aż za
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:04:38 via Wykop
  • 0
@MichalLachim: Zgadzam się.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:05:19 via Wykop
  • 0
@j.....a: Wolność też jest zamordyzmem.
Z miłości to i na śmierć można zagłaskać.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:07:36 via Wykop
  • 0
@Earna: Każde cywilizowane społeczeństwo zawsze wybierze bezpieczeństwo kosztem nadmiernej wolności. Co komu po wolności jeżeli różni ludzie mogą ją różnie interpretować? I tak jak jest wolność do, tak też i jest wolność od. Bezpieczeństwo harmonia społeczna i jednolitość zawsze były ważniejsze dla ludzkości niż nadmierny liberalizm.
Dzisiaj właśnie widzimy na przykładzie wielu państw czym się kończy nadmierny liberalizm, i to jest tragedia.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:08:48 via Wykop
  • 0
@Polonius888: W punkt!
Poza tą polityką klimatyczną, bo akurat to już jest nadinterpretacja.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:09:22 via Wykop
  • 0
@Bartholomew: Właśnie o to chodzi że wśród normalnych ludzi takie zjawisko jest częste.
beemarr
beemarr
beemarr
14.11.2015, 18:46:59
  • 1
Człowiek, który od­da­je wol­ność w za­mian za bez­pie­czeństwo, nie zasługu­je na żad­ne z po­wyższych.

Zna ktos dokladny kontekst tej wypowiedzi?
#historia
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 13:00:53 via Wykop
  • 0
@beemarr: @oxygenium92ver-2
W życiu większych bzdur nie czytałem.
Bezpieczeństwo, społeczna harmonia i jednolitość to podstawa dla wolności i rozwoju cywilizacyjnego. Co z tego że ma się wolność gdzie za rogiem byle typ może Cię zabić?
  • Odpowiedz

11

Ziobro: Gotówka to wolność, niezależność i bezpieczeństwo własności.

Ziobro: Gotówka to wolność, niezależność i bezpieczeństwo własności.

Dlatego będziemy bronić gotówki. Czekam teraz na podobną deklarację od tuska, hołowni, zandberga, biedronia, kosiniaka i innych którzy jutro będą maszerować w marszu rzekomej "wolności". Czekam, ale pewnie się nie doczekam...

Dziaders
z
twitter.com
dodany: 03.06.2023, 17:21:32
  • 14
  • #
    polityka
  • #
    ziobro
  • #
    gotowka
  • #
    wolnosc
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:55:14 via Wykop
  • 0
Przecież nikt nie zakazuje gotówki.
Zmienia się jedynie forma z papierowej gotówki na gotówkę elektroniczną. Tak to działa w Szwecji, i tak to się określa w większości krajów, a u nas jakieś cyrki.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:55:59 via Wykop
  • 0
@Corranh: No tak, bo w UE która jest jeszcze większą biurokracją i dyktaturą masz więcej wolności. xD
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:59:09 via Wykop
  • 0
@Dziaders: Bzdura. Można być przywiązanym do własnej kultury i nie być nacjonalistą.
Problem z nacjonalizmem w jest właśnie taki że jest on utożsamiany z byciem własnością państwa, dlatego każdy nacjonalizm jest sam w sobie idiotycznym konceptem. Dodać do tego jeszcze zachowanie i brak konsekwencji w szanowaniu swej kultury wśród europejskich nacjonalistów, i mamy gotowy przepis na katastrofę cywilizacyjną.
To właśnie przez państwa narodowe powstają wojny i niesnacki wszystkich ludzi, dlatego

200

Możesz stracić prawo jazdy, auto, a nawet wolność! Oto nowe, drakońskie przepisy

Możesz stracić prawo jazdy, auto, a nawet wolność! Oto nowe, drakońskie przepisy

Rząd przyjął aż 17 projektów deregulacyjnych. . Wiele się zmieni. Łatwiej będzie stracić prawo jazdy - czasowo jak i bezterminowo, otrzymać karę pozbawienia wolności, czy przepadku pojazdu.  Głównym tematem jest tutaj organizacja i uczestnictwo w nielegalnych wyścigach czy rajdach, odbywających się

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: 02.07.2025, 11:29:57
  • 140
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
  • #
    prawo
  • #
    wydarzenia
  • #
    gospodarka
  • #
    polityka
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:37:07 via Wykop
  • 0
@krefi10: I właśnie dlatego przydałby się system na wzór chińskiego systemu społecznego.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:38:56 via Wykop
  • 0
@intri: Serio sądzisz że Polacy będą protestować? W tym kraju to co najwyżej protestować potrafią rozwydrzone feministki i może rolnicy. Reszta społeczeństwa ma wszystko i wszystkich w d..
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:39:30 via Wykop
  • 1
@Utnapisztim2023: Dlaczego w konfederatów?
@mleko3-2procent Też się zgadzam.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:41:00 via Wykop
  • 0
@GoodGuyHelping: , @Utnapisztim2023
A co z tego co napisał jest nieprawdą?
Poza tym, ktoś kto ma Annę Marię Żukowską raczej nie zalicza się do kategorii kucy.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:44:19 via Wykop
  • 0
@doomzdayzz: Ale co w tym złego?
Poza tym gdzie indziej też masz podobne albo i ostrzejsze przepisy pod tym względem.

@polakpatriota2137:

Bo wschód nie ma kultury. Na wschodzie ktoś kto ma lepszy/nowszy/większy samochód uważa, że wolno mu więcej niż mniejszemu. Dla wielu samochód to symbol statusu, a marka wyznacznikiem bogactwa. W Niemczech czy Holandii byle robotnik pomyka stosunkowo nowym Audi albo BMW i nie są to marki uznawane za
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:50:09 via Wykop
  • 0
@RyczyszNaSzyszka: Lepiej iść w kierunku czegoś na wzór chińskiego systemu społecznego.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:51:55 via Wykop
  • 0
@PepikPL: No niestety ale motvik ma rację.
Przecież też jesteś niewolnikiem będąc podatnikiem dla państwa które potem może Cię wykorzystać.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:52:53 via Wykop
  • 0
@Rachey: Wszystko można zmienić jeśli wprowadzi się umiejętnie prawo oraz zadba o edukację od małego.
Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:53:48 via Wykop
  • 0
@otyly_pan: Może to właśnie świadczy o lepszej skuteczności polskiej policji? Niemiecka mogłaby się uczyć.
szyderczy_szczur
szyderczy_szczur
15.07.2023, 01:00:53
  • 3
Ludzie oddali za bardzo wolność za bezpieczeństwo i zaraz nam zlikwidują gotówkę

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Xing77
Xing77
Xing77 16.03.2026, 12:34:39 via Wykop
  • 0
@szyderczy_szczur Co komu po wolności jeśli bezpieczeństwo jest zagrożone? Bezpieczeństwo to podstawa cywilizowanego społeczeństwa.

@KotBojowy: Tak. Sporo ludzi na całym świecie, łącznie ze mną i wieloma milionami Polaków.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 31
  • Strona 1 z 31
  • >

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 18.06.2023

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 06.04.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 18.08.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 29.06.2020

    Mikroblogger
  • Kałasznikow
    od 22.05.2023

    Kałasznikow

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking