Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
kwantylek

kwantylek

Dołączył 15 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 9922
  • Znaleziska 8892
  • Mikroblog 1030
  • Obserwujący 3
  • Obserwowane 119

555

Grożą mi śmiercią i porwaniem dzieci

Pokaż treści 18+

Grożą mi śmiercią i porwaniem dzieci

Kilku mężczyzn z Krakowa i ze Śląska chciało przejąć kontrolę nad wielomilionowymi finansami spółek deweloperskich w Zak

Sexinstruktor
z
24tp.pl
dodany: 12.12.2024, 08:41:00
  • 53
  • #
    wiadomosci
  • #
    wydarzenia
  • #
    informacje
  • #
    mafia
  • #
    przestepczosc
  • #
    policja
kwantylek
kwantylek 13.12.2024, 07:02:14 via Wykop
  • 4
@Sexinstruktor: uderz w stół a cymbał się odezwie

1047

Deweloperzy z Polski biją marżami średnią europejską.

Deweloperzy z Polski biją marżami średnią europejską.

Polska jest europejskim rajem dla branży nieruchomości. Rentowność polskich deweloperów w ostatnim roku jeszcze zwiększy

Wielka-Polska-Betonowa
z
bankier.pl
dodany: 11.12.2024, 08:07:23
  • 113
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkanie
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    ekonomia
kwantylek
kwantylek 12.12.2024, 09:49:13 via Wykop
  • 0
@Darko69: + taczki, smoła i pierze. Samo wyjście nic nie daje
kwantylek
kwantylek 12.12.2024, 09:53:57 via Wykop
  • 1
@Kylu45: za to coś zaczyna się ruszać - ludzie zaczynają widzieć, jak bardzo daleki od prawdy jest wciskany libkowy kit. I zaczynamy się przestawać dymać. Czas na związki zawodowe, głosowanie portfelem, lepsze decyzje przy urnach. I demonstracje, za bardzo jesteśmy zasiedziali i zastraszeni. Ale do stracenia mamy już - nic.

2868

Lista hańby. Osoby publiczne wspierające blokady Ostatniego Pokolenia

Pokaż treści 18+

Lista hańby. Osoby publiczne wspierające blokady Ostatniego Pokolenia

Osoby znane ze wspierania białoruskich ataków na polską granicę. W tym m.in. Maja Ostaszewska, Bartosz Kramek, Włodzimierz Frasyniuk oraz wielu działaczy ze środowisk wspierających obecną koalicję.

eMWu12
z
x.com
dodany: 09.12.2024, 16:49:37
  • 329
  • #
    polska
  • #
    warszawa
  • #
    ciekawostki
  • #
    transport
  • #
    wydarzenia
  • #
    terroryzm
kwantylek
kwantylek 09.12.2024, 22:29:48 via Wykop
  • -19
Wyborcy Trzaskowskiego zakopują? Tusk zdziwienia.


@VrubeL: hahaha, oj ptysiu kremowy, od Ziobry nie odkleisz tak łatwo tego epitetu. Zbyt mocno na niego zasłużył... A wasze próby zespinowania tego, są tak uroczo nieporadne, że łezka w oku się kręci <3

785

Firma UnitedHealthcare z niechlubnym rekordem odmów wypłaty odszkodowania.

Firma UnitedHealthcare z niechlubnym rekordem odmów wypłaty odszkodowania.

Nie cichną komentarze po morderstwie dyrektora generalnego firmy ubezpieczeniowej UnitedHealthcare, który został zastrzelony w środę w centrum Manhattanu. Jak się okazuje, to ten ubezpieczyciel miał najwyższą liczbę odmów wypłat odszkodowań.

banzi
z
bankier.pl
dodany: 09.12.2024, 08:55:23
  • 118
  • #
    usa
  • #
    zdrowie
  • #
    lekarz
  • #
    ubezpieczenia
  • #
    prawo
  • #
    policja
kwantylek
kwantylek 09.12.2024, 15:43:19 via Wykop
  • 19
@teddybear69: ci, którzy uniemożliwiają pokojowe zmiany, zmiany brutalne czynią nieuniknionymi

2353

Pieszy konfitura zatrzymany za odmowę wylegitymowania się...

Pieszy konfitura zatrzymany za odmowę wylegitymowania się...

...w związku z tym, że stał na chodniku przy Płaskowickiej kiedy pani w lanosie próbowała go przejechać.

Izanagi013
z
x.com
dodany: 23.11.2024, 16:55:33
  • 720
  • #
    policja
  • #
    audytobywatelski
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    samochodoza
kwantylek
kwantylek 29.11.2024, 15:24:12 via Wykop
  • 1
@Frenki2: co za bzdura. Audyt obywatelski przetrzepał sprawę z góry na dół i w poprzek, orzecznictwo sądowe też jest tu jasne. Ale inteligentni inaczej wiedzą lepiej ¯\(ツ)/¯

1116

Niemcy. Skrytykował sędziego za łagodny wyrok. Musi zapłacić wyższą karę

Pokaż treści 18+

Niemcy. Skrytykował sędziego za łagodny wyrok. Musi zapłacić wyższą karę

Paul S. (imię i nazwisko zmienione) skrytykował w mailu sędziego za łagodny wyrok wobec Syryjczyka, który zgwałcił 15-latkę i został ukarany grzywną 5000 euro. To więcej niż odszkodowanie, które gwałciciel musiał zapłacić swojej ofierze (3000 euro).

Kolekcjoner_dusz
z
nius.de
dodany: 26.11.2024, 13:17:23
  • 115
  • #
    europa
  • #
    niemcy
  • #
    prawo
  • #
    imigranci
  • #
    bekazlewactwa
kwantylek
kwantylek 27.11.2024, 10:13:05 via Wykop
  • 0
@zaklad_weterynarii_spolecznej: ech, przecież to prawacka rzeczywistość. Bo to taka męska natura, co nie? Przecież zawsze się "trochę gwałci"... To prawacka mentalność i przez to mężczyźni gdziekolwiek w takich wypadkach są chronieni. Bo to laska się nie pilnowała, bo wyzywająco się ubrała. Po co ona w ogóle jest kobietą, gdyby nie była to nie byłoby sprawy przecież.
Masz prawacki sąd, to i masz zaledwie grzywnę. Swój swojego chroni. A teraz ćwiczonko
kwantylek
kwantylek 27.11.2024, 12:59:42 via Wykop
  • 1
to jest akurat lewacka logika, bo ciapek, albo inny Murzynek nie wiedział że g---t to coś złego, w jego kulturze kobieta nie ma prawa mówić nie, więc nie rozumiał jej odmowy, albo g---t to część ich kultury, a w ogóle to mógł zabić a tylko zgwałcił.


@jabolmax: bzdura. Jeśli już to lewica stara się, żeby wreszcie poważnie zacząć traktować przestępstwo jakim jest g---t.
Patrz na to, kto rzeczywiście wydaje decyzje. I
kwantylek
kwantylek 27.11.2024, 13:05:44 via Wykop
  • -1
@av18: Nie. Granice pootwierali posiadacze kapitału, wpływając na polityków. Ponieważ potrzebna im jest a) tania siła robocza i b) skłócenie nas nawzajem. Bo się boją zjednoczonej klasy pracującej. Więc może czas na zjednoczenie. Zamiast naskakiwać na siebie nawzajem (lewica vs prawica) to zacząć rozliczać WSZYSTKIE opcje polityczne z tego co robią i NIE robią. Zacząć wymagać rozwiązywania realnych problemów, nie tylko nabijania kabzy korporacjom. To tędy droga
kwantylek
kwantylek 28.11.2024, 12:54:44 via Wykop
  • 0
@zaklad_weterynarii_spolecznej: och misiu, my sweet summer child <3 tyle robisz założeń, a wszystkie błędne... Taki to z ciebie smalec alfa ¯\(ツ)/¯

Pis stoi murem za kościołem i z nim robi interesy. To rzeczywiście lewica XD To są wannabe oligarchowie, kłamcy, złodzieje, "prawdziwi patrioci" (cudzysłów widzisz, nie?), robiący dobrze sobie i Rosji. Mi to wygląda na prawicę. Kiedyś była Targowica, dziś mamy Pis ¯\(ツ)/¯

Nie, złudzeń co do całej tej paczki nie
kwantylek
kwantylek 28.11.2024, 15:25:57 via Wykop
  • -1
w UE rządzą lewicowi politycy


@av18: a skąd takie rewelacje, że UE rządzona jest przez lewicowych polityków?
kwantylek
kwantylek 28.11.2024, 15:33:49 via Wykop
  • 0
@jabolmax: pewnie tak samo jak i tobie, kiedy myślisz, że to, co prawica mówi w mediach ma jakieś znaczenie. Ważne co robi - rządy europejskie to głównie prawa strona sceny i to oni otwierali granice wpuszczając wszystkich jak leci. Afer z PiS na naszym podwórku już nie pamiętasz? To, że Antifa później fikołki robiła ma już znaczenie drugorzędne. To co się miało stać już się stało

327

Szwedzka fala rozlewa się poza granice. Lawinowy wzrost przestępczości

Szwedzka fala rozlewa się poza granice. Lawinowy wzrost przestępczości

Szwedzki problem dotyka również pozostałe skandynawskie kraje - wynika z publikowanych danych. Chodzi o wzrastającą przestępczość, w tym wśród nieletnich. - Nie przypominam sobie, by w ciągu jednego roku zostało zabitych w naszym kraju tak wielu ludzi - mówiła kryminolożka Margret Valdimarsdotti

VoxClamantisInDeserto
z
wydarzenia.interia.pl
dodany: 09.11.2024, 17:58:01
  • 70
  • #
    szwecja
  • #
    swiat
  • #
    europa
  • #
    polityka
  • #
    imigranci
  • #
    4konserwy
kwantylek
kwantylek 13.11.2024, 22:10:14 via Wykop
  • 0
@jurgen-theo-klinsmann: niuniuś, te wszystkie biznesy, które łapek do roboty potrzebują też są prowadzone przez lewaki? Klasa trzymająca kapitał, która de facto rządzi (politykami otwierającymi granice też) i chce nas trzymać za pyski sprowadzając groźną biedotę, to też lewaki? Nic dziwnego, że nas rozrgrywają jak chcą, kiedy tacy tytani intelektu podchwytują tę propagandę i ją dalej powielają :))) Bij w lewaka! Przecież to nie dzięki niemu twoje dzieci nie zasuwają w
kwantylek
kwantylek 18.11.2024, 13:33:03 via Wykop
  • 0
@jurgen-theo-klinsmann: chyba żartujesz, jakim cudem wyciągnąłeś wniosek, że wzrost przestępczości uważam za akceptowalny koszt? Jest wręcz przeciwnie.
I za wzrost przestępczości to możemy podziękować akurat prawakom. Tak, prawakom. Bo winni otwierania granic są - de facto - posiadacze kapitału, którzy w przytłaczającej większości są prawakami. Pecunia non olet, lubią zarabiać na wszystkim i wszystkich, nieważne czy znajdujących się po prawej, czy po lewej stronie. Za to te bogate prawaki, umieją
kwantylek
kwantylek 28.11.2024, 13:33:09 via Wykop
  • 0
@jurgen-theo-klinsmann: uchodźców wojennych - tak. Polskich uchodźców też przyjmowały inne kraje, w naprawdę dla nas trudnych czasach. Rzadko o tym się pamięta. To raz.

Dwa - dużo ludzi po lewej stronie jednak nie neguje problemu młodych imigrantów, mężczyzn, którzy wybiorą drogę przestępczości. Choć lewica też na inne przyczyny zwraca uwagę, że przestępczość jest związana przede wszystkim z biedą. I z tym lewica walczy, albo powinna. Przede wszystkim z tym.

Trzy

649

Upadek tradycyjnego handlu w Polsce. Bazarki i targowiska walczą o przetrwanie

Upadek tradycyjnego handlu w Polsce. Bazarki i targowiska walczą o przetrwanie

Liczba targowisk i bazarów w polskich miastach oraz na obszarach wiejskich systematycznie maleje. Wyjaśnimy, jakie są główne problemy targowisk w Polsce i czy tradycyjny handel ma jeszcze szansę przetrwać w obliczu nowoczesnej konkurencji?

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 25.11.2024, 19:05:56
  • 315
  • #
    handel
  • #
    gospodarka
  • #
    zakupy
  • #
    biznes
  • #
    polska
kwantylek
kwantylek 27.11.2024, 10:36:25 via Wykop
  • 1
@Olsea: oj, wykopki nie lubią zderzać się z rzeczywistością, zaraz naskoczą na ciebie, że co ty tam wiesz. Zbyt dużo tu dzieciaków z zerowym doświadczeniem, płatnych trolli, kucy i inteligentnych inaczej, żyjących w swoich ciepłych banieczkach. Libkowa propaganda działa ( ͡° ʖ̯ ͡°)

460

Szwajcaria płaci cenę za neutralność Europa bojkotuje ich broń

Pokaż treści 18+

Szwajcaria płaci cenę za neutralność Europa bojkotuje ich broń

Szwajcarski przemysł obronny znalazł się w poważnych tarapatach. Kraje Europy Zachodniej, takie jak Niemcy, Dania czy Hiszpania, coraz częściej rezygnują z zakupu szwajcarskiego uzbrojenia. Powodem jest polityka neutralności Szwajcarii, która uniemożliwia eksport broni do krajów objętych konfliktami

Espresso-com-pl
z
espresso.com.pl
dodany: 26.11.2024, 09:50:24
  • 115
  • #
    szwajcaria
  • #
    niemcy
  • #
    wojna
  • #
    militaria
  • #
    wojsko
  • #
    ukraina
kwantylek
kwantylek 27.11.2024, 09:23:40 via Wykop
  • 3
Neutralność to nie jest coś co sobie można wybrać o tak. To jest opcja, którą się ma albo nie i w 99% zależy to od geografii.


@Murasame: tak, nie można wybrać, ale nie tylko geografia ma znaczenie. Żeby być neutralnym, musisz mieć to, czego straty agresorzy po wszystkich stronach się obawiają. Np. pieniędzy swoich oligarchów... ( ͡° ͜ʖ ͡°)ノ⌐■-■ spryciule z

379

UE uderzy w Chiny ich własną bronią. Będzie żądać transferu technologii

UE uderzy w Chiny ich własną bronią. Będzie żądać transferu technologii

Unia Europejska ma zamiar zobowiązać chińskie firmy chcące działać na unijnym rynku do przekazywania technologii europejskim przedsiębiorstwom. Bruksela chce do tego użyć mechanizmów zaostrzonego rygoru handlowego.

JakubWiech
z
energetyka24.com
dodany: 21.11.2024, 13:51:04
  • 108
  • #
    chiny
  • #
    europa
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    polityka
  • #
    neuropa
kwantylek
kwantylek 22.11.2024, 14:42:38 via Wykop
  • 0
@Rubbik: hahaha, sami się rozwinęli? Rozkręcili swoje fabryki na kradzieży technologii z Europy i USA. Choć nie musieli się nawet za bardzo starać, know how i technologie same prawaki i libki wepchnęły w ich ręce wywalając produkcję poza Europę. W imię zwiększenia zysków dla akcjonariuszy. I cyk, bonusy pozgarniane. A, że długofalowo to problem? E, niech rządy się tym zajmą, przecież biznesmeni na to za głupi

757

Pracuj ciężej, żyj skromniej

Pracuj ciężej, żyj skromniej

Pracujemy nieporównywalnie więcej, ciężej i wydajniej niż 20 czy 10 lat temu a możemy kupić Mniej. I o ile osoby na minimalnej odczuły ogromny wzrost, o tyle straciła cała reszta społeczeństwa. Czy praca się opłaca? Tak, ale z każdym rokiem coraz mniej...

wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 18.11.2024, 20:49:46
  • 229
  • #
    pracbaza
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    polska
  • #
    gielda
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:11:47 via Wykop
  • -1
jeśli specjalista zarabia tyle co magazynier to niekoniecznie dobrze.

@kotletowsky: tak. To oznacza, że trzeba *podnieść wynagrodzenie specjaliście*, nie obniżyć magazynierowi. Dlaczego wszyscy chcą obniżać płace i tak już słabo zarabiającym? A, no tak - przecież łatwiej dojechać słabszego. Zapomniałem.
Dlatego czas na powrót związków zawodowych.

Sztucznie pompowana minimalna zaklamuje rzeczywistosc.

@kotletowsky:
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:14:11 via Wykop
  • -1
@Klapeck: ilość minusów jakie dostałeś pokazuje jak bardzo wykop stał się simpowiskiem dla najbogatszych. Pan płaci, sługa liże.
Ej słudzy, może czas zacząć się jednoczyć, żeby nie musieć lizać?
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:14:47 via Wykop
  • -2
@larkinflight: o, libkowy simp
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:18:37 via Wykop
  • 1
@vilv88: wszystko tak, ale nadal tej sytuacji nie jest winna ta mityczna "lewica". @Jakub-Johnstone wskazał winnych - to oligopole, wielkie biznesy, klasa posiadająca kapitał i przekupne rządy. Ssą mamonę jak i skąd się da. Tu jest źródełko naszych niedostatków.
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:30:09 via Wykop
  • 0
Polacy a zwłaszcza wykopki, dalej gremialnie cieszą się z EU,

@konradpra: Tak, i dzięki temu żyjemy na jako takim poziomie. Gdyby nie to, bylibyśmy ruskimi przydupasami jak Białoruś, razem z ich poziomem gospodarczym. No, chyba, żeby nasi światli przywódcy i biznesmeni - sami, swymi tylko ręcami - sprokurowali skok cywilizacyjny Polski do przodu i byśmy byli teraz taką Irlandio/Finlandią/Niemcami/USA/Japonią. Bo bylibyśmy, prawda? Prawda?

wybierają tych co wybrali i byli jeszcze
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:32:28 via Wykop
  • -5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 10:41:50 via Wykop
  • 0
@ali_baba: trochę tak, trochę nie. To, że kiedyś było beznadziejnie, nie znaczy, że teraz jest bosko. Poprzeczkę naszych wymagań wobec polityków i posiadaczy kapitału czas ustawić wyżej.
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 12:34:27 via Wykop
  • 1
@SOMEMONG: ale wiesz, że lewaki też mogą posiadać mieszkanie na własność? Lepiej, wiesz, że istnieją prawacy, którzy nie mają żadnych mieszkań na własność? Co, chcesz wyciągać chochoła komunizmu? (-‸ლ)
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 12:35:59 via Wykop
  • 0
@Giwera77: nah, w dzisiejszych czasach to simpolibkuskapitalus
kwantylek
kwantylek 19.11.2024, 13:29:36 via Wykop
  • -1
ilosc osób poniżej granicy biedy sie zwieksza mimo podnoszenia minimalnej? Coś Ci się nie spina.

Misiu ale to ty dzwonisz. To tobie się nie spięło w pierwszym komciu:

@kotletowsky: Poza tym, ilosc osób zyjaca poniżej granicy biedy sie zwiekszyla.


Tak, minimalna wzrasta. Tak, liczba ludzi w ubóstwie się zwiększyła. Czego
kwantylek - >ilosc osób poniżej granicy biedy sie zwieksza mimo podnoszenia minimalne...

źródło: image

Pobierz

2977

Ministerstwo Niedorozwoju zbanowane na X!

Ministerstwo Niedorozwoju zbanowane na X!

profil Ministerstwa został zbanowany na X. Ostatnio zapowiedział pracę nad filmem dla Stanowskiego, zauważyć można również powrót botów #naStart. Przypadek?

Kolanka
z
wykop.pl
dodany: 17.11.2024, 08:53:39
  • 206
  • #
    nieruchomosci
kwantylek
kwantylek 18.11.2024, 09:20:33 via Wykop
  • 1
ja pokazuje dane MF i Komisji Europejskiej


@radonix: i nie widzisz problemu? Choćby ze znaczeniem słowa "ukrywać"? To odpowiedz proszę na pytanie: jak mogły się w oficjalnych danych pokazać środki, które ukrywano właśnie w celu nie wykazania ich w oficjalnych danych MF i KE? Poczekam... ;)

1018

Polacy obawiają się wycofania gotówki. Dlaczego jej bronią? Oto odpowiedź

Polacy obawiają się wycofania gotówki. Dlaczego jej bronią? Oto odpowiedź

Od pewnego czasu narasta obawa przed możliwością wycofania gotówki z obiegu. W tym roku dołożyły się do tego nowe unijne regulacje. Wielu Polaków to oburza i bronią oni gotówki. Dlaczego?

Rozowycukiereczek
z
money.pl
dodany: 03.11.2024, 13:49:44
  • 216
  • #
    gotowka
  • #
    pieniadze
  • #
    polska
  • #
    waluty
kwantylek
kwantylek 04.11.2024, 15:09:13 via Wykop
  • 0
@JJ52: z tym "taniej przez biznes" to może na samym początku, bo później strzygą ile fabryka dała. Co widać po podwyżkach cen ponad inflację oraz magicznych wzrostach cen, kiedy tylko gruchnie wieść o dopłatach...
kwantylek
kwantylek 05.11.2024, 11:04:37 via Wykop
  • 0
lecz ze stworzeniem konkurencyjnego rynku.


@JJ52: przecież to mrzonka, nie ma prawdziwie konkurencyjnych rynków, tym bardziej w kapitalizmie. Każdy tę mrzonkę przywołuje, ale nikt jej jakoś nie widział. To tak jak z komunistyczną utopią, tak se ne da. Większość rynków jest konkurencjami monopolistycznymi, a później jest tylko gorzej.

BTW, jak zapewnisz brak monopolizacji? Bo co do tego, żeby rozbijać monopole, to ja się bardzo zgadzam i popieram :) Tyle, że zazwyczaj
kwantylek
kwantylek 07.11.2024, 12:03:27 via Wykop
  • 0
Chodziło mi o to, że biznes to samo zadanie (przedsięwzięcie) potrafi realizować taniej, niż rząd i jego urzędnicy.

I tak i nie. Tak - często potrafi to zrobić, bo dąży do optymalizacji kosztowej. Co zresztą jest bezpośrednią konsekwencją dogmatu maksymalizacji zysku i źródłem wyzysku klasy pracującej. Traktowanej przecież jako koszt.
Nie - dlatego, że najczęściej rząd przepłaca za coś, co w ramach wolnej konkurencji kosztowałoby x razy mniej. A przepłaca np. dlatego, że

695

Chiny mają Europę w garści. Uzależnienie dobiło do 100 proc.

Chiny mają Europę w garści. Uzależnienie dobiło do 100 proc.

Kobalt, miedź, grafit oraz lit - to kilka surowców, od których zależy przyszłość Europy. Jeden kaprys Chin i transformacja energetyczna może się wywrócić. Dlaczego?

VoxClamantisInDeserto
z
next.gazeta.pl
dodany: 03.11.2024, 14:43:43
  • 93
  • #
    uniaeuropejska
  • #
    europa
  • #
    chiny
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    geopolityka
kwantylek
kwantylek 04.11.2024, 10:50:20 via Wykop
  • -3
@stranger79: eurokapitaluchy chciałeś powiedzieć. Europejskie fabryki porozmontowywane, parki maszyn rozkradzione, a to wszystko przez januszy byznesmenów. Wywalanie produkcji do Chin, bo tAk TaNieJ i żeby dobrze zrobić chciwym inwestorom, mając w d. długoterminiowe interesy nas wszystkich. I jesteśmy gdzie jesteśmy - kiedy wy konfiarskie simpy zrozumiecie, że to libki r...ają nas wszystkich bez mydła? Nie to mityczne lewactwo, nawet nie biedne prawactwo. Tylko tzw. liberalna klasa rządząca, która chce się

423

Nieważne czy wygra Trump czy Harris. Europa już przegrała.

Pokaż treści 18+

Nieważne czy wygra Trump czy Harris. Europa już przegrała.

Niewygodna prawda jest taka, że amerykańskie zainteresowanie Europą maleje od 30 lat. I żaden z kandydatów prawdopodobnie nie przywróci transatlantyckiego rozkwitu z początku lat 90.

VoxClamantisInDeserto
z
politico.eu
dodany: 31.10.2024, 21:07:00
  • 120
  • #
    europa
  • #
    usa
  • #
    polityka
  • #
    swiat
  • #
    wybory
  • #
    uniaeuropejska
kwantylek
kwantylek 01.11.2024, 19:58:16 via Wykop
  • 1
@solarris: może jeszcze za pleśń na kanapce? Za gradobicie na Lubelszczyźnie? Za dużo nałykałeś się libkowej propagandy

1228

Zdaniem deweloperów, krytykowanie ich marż to efekt polskiej mentalności

Zdaniem deweloperów, krytykowanie ich marż to efekt polskiej mentalności

Bartosz Guss z Polskiego Związku Firm Deweloperskich uważa, że krytykowanie deweloperów za ich rekordowe marże to efekt polskiej mentalności. Gdybyśmy byli jak amerykanie, świętowaliśmy wysokie marże razem z deweloperami, a nie ich piętnowali.

Jankowalski715
z
x.com
dodany: 27.10.2024, 19:18:56
  • 115
  • #
    nieruchomosci
  • #
    budownictwo
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    ekonomia
  • #
    kredythipoteczny
  • #
    biznes
kwantylek
kwantylek 28.10.2024, 08:43:37 via Wykop
  • -1
@mareksa666: ktoś tu nie zrozumiał ironii, minuski znikąd się nie biorą... ;)
kwantylek
kwantylek 28.10.2024, 08:51:37 via Wykop
  • 2
regulator wywalił ceny nieruchomości w kosmos dopłatami do kredytów


@Gjbgghbhhjj: ano, wywalił. Ale znikąd się to nie wzięło, bo podziękować za to możemy lobby deweloperskiemu i bankowemu.
Stara śpiewka, przekupmy polityków, podnieśmy ceny, a jak szambo wybije, to umywamy ręce bo to zły, nieudolny, lewacki rząd nabroił. Ups, my przecież krystalicznie czyści i pro bono budujemy te mieszkania a tak w ogóle to morda.
I tak ta propaganda się toczy.

823

86 tys. ludzi już bez pracy. Tak umiera europejska motoryzacja

86 tys. ludzi już bez pracy. Tak umiera europejska motoryzacja

Więcej xiaomi, więcej temu, więcej shein, więcej aliexpress ...

mrooczek
z
motoryzacja.interia.pl
dodany: 24.10.2024, 18:17:31
  • 245
  • #
    chiny
  • #
    xiaomi
kwantylek
kwantylek 25.10.2024, 14:33:04 via Wykop
  • 0
@slx2000: to jest wina tego, że nie inwestowano w rozwój technologii jądrowych. Niemcy strzeliły sobie w kolano, ale nie tylko oni popełnili ten błąd, bo i polscy politycy nie wykazali się tu pomyślunkiem. Trzeba było budować i rozwijać ten sektor i mówiło się o tym od dziesiątków lat... Na tokamaki przyjdzie jeszcze poczekać.

569

Gang trucicieli w Warszawie. Szokujące metody działania

Pokaż treści 18+

Gang trucicieli w Warszawie. Szokujące metody działania

Trzej warszawscy mecenasi i dwóch notariuszy mieli kluczową rolę w funkcjonowaniu "gangu trucicieli", który trując ofiary skażonym alkoholem, przejmował ich mieszkania i okradał konta

rybak_fischermann
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 09.10.2024, 05:25:26
  • 66
  • #
    polska
  • #
    prawo
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
  • #
    warszawa
kwantylek
kwantylek 09.10.2024, 14:14:34 via Wykop
  • 0
@Maroman: minusy dostajesz chyba od usłużnych propagandzistów biznesu. Nie ma co się dziwić, trzeba głosować inaczej niż na libków gospodarczych. Byłoby inaczej, gdyby cel działania firm był sformułowany (i wdrożony) inaczej niż tylko "maksymalizacja zysków". No, ale powiedz to przeciembiorcom, to cię zaszczują i zwyzywają od komunistów ¯\(ツ)/¯ w tych łebkach się nie mieści, że nie tylko komunizm jest alternatywą

196

Skąd w końcu wziął się Księżyc?

Skąd w końcu wziął się Księżyc?

Pochodzenie Księżyca może być inne, niż wskazuje na to najbardziej rozpowszechniona hipoteza o kosmicznej kolizji. Nauko

starnak
z
rmf24.pl
dodany: 01.10.2024, 12:10:44
  • 94
  • #
    nauka
  • #
    planety
  • #
    ziemia
  • #
    ksiezyc
  • #
    kosmos
kwantylek
kwantylek 02.10.2024, 07:02:12 via Wykop
  • 32
z wielu teorii

@LatarnikTV: debilnych teorii

A że jest pusty... to prawie pewne.
kwantylek
kwantylek 02.10.2024, 10:29:48 via Wykop
  • 1
@Rancor: albo już się odkleił, albo próbuje zarobić na ludzkiej głupocie. Tak czy inaczej, powinien wylądować na śmietnisku swojej urojonej historii
kwantylek
kwantylek 08.10.2024, 11:51:54 via Wykop
  • 0
@LatarnikTV: XD nie rżnij głąba, ani nie rób z innych ludzi d3bili. Nie twórz też fasady jowialnego i ciepłego poszukiwacza prawdy, wystarczająco obnażyłeś już swoją ignorancję
kwantylek
kwantylek 09.10.2024, 13:49:07 via Wykop
  • 0
@LatarnikTV: jakość tego zastanawiania się widać w twoich wpisach XD mógłbym tu popisać o metodzie naukowej, naukowym konsensusie, tym że błędy w nauce wypiera lepsza nauka. Czyli o tym, jak ta nauka działa. Potrzebujesz tej wiedzy. Tyle, że byłby to czas stracony z mojej strony. Upraszczając - albo okrzepłeś w swojej ignorancji, albo ktoś ci płaci za celową dezinformację. W obu przypadkach, nie warto wkładać wysiłku w prostowanie debilizmów, które

1096

Allegro od 1.10.2024 usuwa "szukaj w opisach ofert". Tym razem na stałe ;)

Allegro usuwa opcję "szukaj w opisach ofert" - wg nich opcję mało kto używał ;) I wcale nie chodzi o to, abyś kupował wg swoich kryteriów, tylko wg tego co Allegro uzna za stosowne Ci przedstawić i sprzedać. Kolejny krok do tego, aby allegro przestało być serwisem aukcyjnym tylko sklepem ala Amazon.

nairamk
z
spolecznosc.allegro.pl
dodany: 02.10.2024, 10:12:30
  • 223
  • #
    polska
  • #
    allegro
  • #
    ecommerce
kwantylek
kwantylek 02.10.2024, 15:22:38 via Wykop
  • 3
@ewolucja_myszowatych: to nie profil użytkownika był przyczyną znerfienia funkcji allegro. To prosta konsekwencja w kapitalizmie - shittyfikacja produktów i usług. Jest największą platformą na naszym rynku, nie musi aż tak dbać o jakość usług. A może też je pogarszać, żeby zarabiać na innych, bardziej szemranych praktykach biznesowych. OLX, eBay, Amazon, Aliexpress też nie zagrożą - są gorsze i mniejsze niż Allegro (w Polsce przypominam). Ale Temu weszło na nasz rynek
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 10
  • Strona 4 z 10
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 19.11.2024

    Komentator
  • Rocznica
    od 27.05.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 13.08.2013

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking