Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko169
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Tamerlan

Tamerlan

Dołączył 17 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 85654
  • Znaleziska 13140
  • Mikroblog 72514
  • Obserwujący 161
  • Obserwowane 312
congobongo
congobongo
wczoraj, 11:00:25
  • 154
Juhu! wreszcie!

1/2

#konfitura
congobongo - Juhu! wreszcie!

1/2

#konfitura

źródło: image

Pobierz
  • 119
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 17:35:09 via Wykop
  • 2
Ale to nie zmienia faktu, że jeśli taki samochodoza BIEGNIE KILKADZIESIAT METRÓW, ABY WSKOCZYĆ POD SAMOCHÓD (który chcę zjechać z chodnika) - to tamuje ruch i za to może zostać ukarany z art. 90 kw. (I tak kierowca samochodu też robi źle i też powinien zostać ukarany).


@Substytut: za każdym zjedzonym zrazem - tamowanie ruchu z kodeksu to nie jest to co ci się z kolegami na chłopski rozum wydaje,
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 18:04:33 via Wykop
  • 2
odbywa się bo chodnik to infrastruktura drogowa a RUCH pieszy istnieje xD


@congobongo: o, geniuszu, tak blisko, a jednak tak daleko od prawidłowego wniosku ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Skoro wskazujesz, że chodnikiem odbywa się ruch pieszy, to jaki ruch się tam nie może odbyć ( ͡º ͜ʖ͡º)? I kto w takim razie komu tamuje ruch ( ͡°( ͡°
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 18:17:47 via Wykop
  • 1
ale ja nigdy nie twoerdziłem, że to legalne, że tam są samochody i nigdy nie twierdziłem, że nie należy im się kara


@congobongo: skoro to już mamy ustalone, to dalej: tak w skrócie, to zachowania bezprawne nie korzystają z ochrony prawnej.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 18:30:08 via Wykop
  • 2
Do odbierania ludziom ochrony prawnej bo te złamali?


@congobongo: dokladnie tak, zachowanie bezprawne nie korzysta z ochrony prawnej. Nie możesz kwiczeć, że ktoś tamuje ruch, samemu tamując ruch pieszych swoim autem na chodniku. Nie masz prawa tam jeździć, więc twoje "prawo" do ruchu po chodniku nie korzysta z ochrony prawnej. Pieszy legalnie korzysta z chodnika, więc korzysta z ochrony prawnej, co znajduje odzwierciedlenie w PORD.

Na tej samej zasadzie to
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 18:51:08 via Wykop
  • 1
Nawet jeśli łamiesz prawo masz prawo do obrony


@congobongo: w szeroko rozumianym procesie karnym, przed oskarżeniem. JAKO OSOBA. Bezprawne zachowania nie są objęte ochroną prawną XD

A jeżeli jeszcze zastawiasz drogę to już wchodzą w to konkretne paragrafy i


@congobongo: a to co za fikoł? Przecież żadne paragrafy nie wchodzą w grę, bo nie można blokować nielegalnie kogoś, kto gdzieś nielegalnie jest. To jakbym nie wpuszczał cię do
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 19:05:52 via Wykop
  • 2
to nie jest ochrona prawna jeśli tamujesz ruch i utrudniasz przywrócenie poprawnego ruchu


@congobongo: kolego:

droga dla pieszych – drogę lub część drogi przeznaczoną do ruchu pieszych i osób poruszających się przy użyciu urządzenia wspomagającego ruch oraz pełnienia innych funkcji, w szczególności zatrzymania lub postoju pojazdów;

9) chodnik – część drogi dla pieszych przeznaczoną wyłącznie do ruchu pieszych i osób poruszających się przy użyciu
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 19:18:57 via Wykop
  • 2
I zapomniałem, że apropos mienia to naruszenie nietykalności cielesnej


@congobongo: Jesu kryste... mienie nie korzysta z nietykalności cielesnej. AUTKO NIE MA CIAŁA. Naprawdę, nie boli cię głowa od wymyślania takich głupot XD?

Jeśli tamujesz ruch i utrudniasz przywrócenie poprawnego ruchu to jest 90kw.


ale, ale, kierowca sam nie może przywrócić poprawnego ruchu, bo jak pisałeś, nikt sam szeryfować nie może i od tego są służby ( ͡º ͜ʖ
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 19:24:43 via Wykop
  • 3
najpierw w ustawie musiałby być zdefiniowany ruch nielegalny,


@congobongo: ty umiesz przeczytać dwa zdania obok siebie? Przecież ustawa ci definiuje dokładnie, że zabroniona jest jazda po chodniku i drodze dla pieszych XD Dokładnie tak opisano wykroczenie. Czyn zabroniony pod groźbą kary. Sprzeczny z prawem. Nielegalny.

ale nie może blokować ruchu bo wtedy można już mówić o
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 19:29:17 via Wykop
  • 2
ale o uszkodzeniu mienia mówimy od określonej kwoty


@congobongo: skąd tą bzdurę wyciągnąłeś XD? Nie, nie ma dolnej kwoty zniszczenia mienia. To czyn zabroniony przepołowiony. Tyle i aż tyle.

W ogóle nie masz pojęcia o prawie, stąd interpretujesz je na głupi chłopski rozum, bo "ruch to ruch hehe" i ignorujesz całą ustawę pełną definicji, bo już niewygodne jest jak ustawodawca wprost mówi, że ruch aut po chodniku jest nielegalny.
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 19:50:38 via Wykop
  • 1
dla przestępstwa wcześniej oczywiście wg przepołowienia masz wykroczenie.


@congobongo: i w jaki sposób to przeczy temu co napisałem ( ͡º ͜ʖ͡º)? Przecież dosłownie chwilę temu wypierdziałeś z siebie:

o
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 20:18:06 via Wykop
  • 1
Prawda jest taka, że kierowca, który korzysta z chodnika popełniając wykroczenie - nie może powoływać się na prawo do ruchu w tym miejsce, ani żądać, aby inni uczestnicy respektowali to 'prawo' i w tym zakresie rzeczywiście nie korzysta z ochrony prawnej (nie ma obowiązku pieszy mu ustępować, ani ułatwiać popełnienia wykroczenia);


@Substytut: Prawda. To jest w 100% całość mojego stanowiska.

- Niemniej jednak ten kierowca nadal zostaje podmiotem
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 20:32:08 via Wykop
  • 1
tak ale masz inną kwalifikację czynu od 800zł


@congobongo: Nie tak brzmiała twoja teza. Już przestań pajacować, po prostu przyznaj się do pomyłki i elo.

kierowcy mają obowiązek uninąć zagrożenia, ale pieszy jako taki utrudnia ruch albo go tamuje - mamy podstawę do karania jako
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 22:10:09 via Wykop
  • 0
@congobongo:

To są interpretacje sądu,


Sądów, różnych, wielu, w różnych sprawach. A zatem nie mówimy o precedensie, tylko linii
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 23 godz. i 21 min temu via Wykop
  • 0
Przypominam w PL nie ma precedensu i powoływanie się na wyroki innych sądów to tylko sugestia (;


@congobongo: to ja ci przypomnę, że w każdym piśmie prawniczym, pozwie, odwołaniu, uzasadnieniu wyroku prawnicy w całej Polsce odwołują się do wyroków sądowych, linii orzeczniczych czy zasad prawnych z orzecznictwa wynikających. Ignorowanie wyroków sądowych, uzasadnień w sprawach analogicznych prowadzi do przegranych spraw i psioczenia jak to znowu zły sąd nielogicznie postąpił, bo przecież
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 22 godz. i 38 min temu via Wykop
  • 0
@congobongo: a se jeszcze dodam: i dlaczego u licha mielibyśmy interpretować prawo wykroczeń rozszerzająco? Tj. przyjmować, że chodzi o jakikolwiek ruch i jakiekolwiek zachowanie uczestnika ruchu? Przecież tego robić nie można XD
  • Odpowiedz

626

Policjant zastrzelił mężczyzne poszukiwanego za niepłacenie alimentów.

Pokaż treści 18+

Policjant zastrzelił mężczyzne poszukiwanego za niepłacenie alimentów.

Nie stwierdzono, aby obrażenia postrzałowe były bezpośrednią przyczyną nagłego zgonu mężczyzny wskazała prokuratura. Wybielanie policji ciąg dalszy.

the_last_tomato_in_the_world
z
fakt.pl
dodany: wczoraj, 12:55:44
  • 105
  • #
    polska
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    alienacjarodzicielska
  • #
    alimenty
  • #
    zabojstwo
  • #
    morderstwo
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 17:03:42 via Wykop
  • -1
@pyzdek: mam to samo, musisz kliknąć w ten link podany obok tego kto i kiedy dodał znalezisko:

thelasttomatointhe_world
z
fakt.pl
dodany: 4 godz. i 4 min temu

1972

W ciągu dwóch lat przybyło w Polsce ponad 3600 Urzędników!

W ciągu dwóch lat przybyło w Polsce ponad 3600 Urzędników!

Łącznie jest już ich 123,2 tysiąca. Średnia płaca wynosi 12300 zł.

MagicznyMariusz
z
money.pl
dodany: wczoraj, 11:23:01
  • 274
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
Tamerlan
Tamerlan wczoraj, 12:21:37 via Wykop
  • 16
ekstra płatne nadgodziny


@krzyzakmm: niesamowite, że za pracę należy się płaca ( ͡º ͜ʖ͡º)

3846

AFERA Edyta Pazura ma 5 minut piechotą do przedszkola, a jeździ po chodniku!

AFERA Edyta Pazura ma 5 minut piechotą do przedszkola, a jeździ po chodniku!

Okzauje się, że firma zarejestrowana na Edytkę oraz dom Pazourów jest 5 minut spacerkiem od przedszkola ich dzieci. O których WIZERUNEK TAK SIĘ MARTWILI! A Cezary Pazura UDOSTĘNIA BEZ ZGODY WIZERUNKI INNYCH DZIECI! TO jest skandal! Szczegóły: firma Edyty Pazura: https://rejestr.io/krs/883291/sk

zawisza
z
wykop.pl
dodany: przedwczoraj, 17:52:59
  • 471
  • #
    afera
  • #
    konfitura
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    pato
  • #
    polskiedrogi
  • #
    samochodoza
Tamerlan
Tamerlan przedwczoraj, 22:50:36 via Wykop
  • 5
@Matagombao69: i spoko, ale niech robi to LEGALNIE, a nie chodnikami.
panDario
panDario
07.04.2026, 15:25:20
  • 16
#wojna #tuckercarlson #izrael #iran #trump #polityka

https://x.com/i/status/2041537288732090517

sraczka w #usa większa niż na wykopie
panDario - #wojna #tuckercarlson #izrael #iran #trump #polityka 

https://x.com/i/sta...

źródło: image

Pobierz
panDario - #wojna #tuckercarlson #izrael #iran #trump #polityka 

https://x.com/i/sta...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 07.04.2026, 17:17:48 via Wykop
  • 1
@panDario: śmiesznie, bo trumpek chce ścigać demokratów którzy mówili dokładnie to samo jakiś czas temu. Oby carlson się przekonał na własnej dupie, kogo pomógł wynieść do władzy.
  • Odpowiedz
mike-johnston
mike-johnston
07.04.2026, 07:57:04
  • 68
Każdy kto aktywnie wspiera Orbana ma krew na rękach.
Bo nie tylko udziela wsparcia sługusowi Kremla. To także moralne wsparcie dla Rosji, a więc ponosi moralną współodpowiedzialność za rosyjskie zbrodnie.

#ukraina #wojna #polityka #bekazpisu #bekazkonfederacji #zdrajcyzprawicy #zbrodniarzewojny
mike-johnston - Każdy kto aktywnie wspiera Orbana ma krew na rękach.
Bo nie tylko udz...

źródło: Screenshot_20260407-095117

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 07.04.2026, 13:01:04 via Wykop
  • 0
@mike-johnston: biorąc pod uwagę co dziś wypłynęło na orbana, to machający papież.
  • Odpowiedz
panDario
panDario
05.04.2026, 16:52:09
  • 455
#iran #trump #usa #izrael #wojna #polityka
panDario - #iran #trump #usa #izrael #wojna #polityka

źródło: image

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 05.04.2026, 18:09:56 via Wykop
  • 3
@panDario: kiedyś wierny zolnierz MAGA, teraz kwiczy, że trump oszalal xd
  • Odpowiedz

682

"Gdyby nie on, byłabym szczęśliwa" - kłamstwo, które napędza większość rozwodów.

"Gdyby nie on, byłabym szczęśliwa" - kłamstwo, które napędza większość rozwodów.

"On jest całym problemem" nie "utknęliśmy w niezdrowych wzorcach komunikacji". Nie "ja też przyłożyłam się do tego, co poszło nie tak" nie "są rzeczy, których nigdy nie nauczyłam się o tym, jak dawać i przyjmować miłość". Tylko: "on jest problemem". Obwinianie kogoś innego daje poczucie stabilności.

gerwazy-oko
z
joemonster.org
dodany: 03.04.2026, 20:10:24
  • 281
  • #
    blackpill
  • #
    p0lka
  • #
    malzenstwo
  • #
    zwiazki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    rozwod
Tamerlan
Tamerlan 03.04.2026, 21:53:35 via Wykop
  • -7
Nie "ja też przyłożyłam się do tego, co poszło nie tak" nie "są rzeczy, których nigdy nie nauczyłam się o tym, jak dawać i przyjmować miłość". Tylko: "on jest problemem". Obwinianie kogoś innego daje poczucie stabilności.


borze szumiący mój, czasem po prostu to relacja jest do chrzanu i nie da się jej naprawić. Wtedy lekiem jest rozstanie. Trwanie w ujowej relacji bez pracy nad nią we dwoje lub z terapeutą to najgorsze
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

37

Pan działa na szkodę firmy! Dzwonię do dyrektora! Olsztyn

Pan działa na szkodę firmy! Dzwonię do dyrektora! Olsztyn

Kolejne akcje w olsztynie

KRUCIUSZ
z
youtube.com
dodany: 03.04.2026, 16:49:58
  • 6
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoz
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    kierowcy
Tamerlan
Tamerlan 03.04.2026, 21:46:46 via Wykop
  • 4
Muszę powiedzieć, że doceniam chill i szczerość ziomka (wprost mówi, że kontent mu robią zadymiarze XD). A przy okazji pełną kultura. Niemniej, wykop się chyba nasycił działalnością aktywistów.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Grubapije
Grubapije
Grubapije
03.04.2026, 09:51:58
  • 1447
Przypomnienie że Edyta Pazura jeździ samochodem po chodniku i wraz z mężem uważają to za normalne.

#konfitura #samochodoza #afera #patologiazmiasta
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 03.04.2026, 14:54:08 via Wykop
  • 5
@new-object: majdan zamknął ryja po jednym artykule i poblokowal komcie. Edi zamierza walczyć z konfiturą, więc kontent jeszcze będzie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

4080

Edyta Pazura zasugerowała, że Konfitura może być pedofilem

Pokaż treści 18+

Edyta Pazura zasugerowała, że Konfitura może być pedofilem

Żona znanego aktora Cezary Pazura broni patoparkowania i jazdy po chodniku oraz sugeruje, że Konfitura może być pedofilem.

framugabezdrzwi
z
x.com
dodany: 01.04.2026, 11:37:36
  • 853
  • #
    konfitura
  • #
    polskiedrogi
  • #
    patologiazmiasta
Tamerlan
Tamerlan 02.04.2026, 13:25:41 via Wykop
  • 1
Stanowiski dobrze ostatnio podsumował tę całą "arystokrację"


@Mietowy_: stano sam ma problemy z parkowaniem, a przyłapany na tym zaczął odklejkę o tym jak to jego czas jest cenniejszy, więc XD

https://autoblog.spidersweb.pl/krzysztof-stanowski-zajal-zle-stanowisko-na-parkingu-i-w-internecie
Tamerlan
Tamerlan 02.04.2026, 17:30:48 via Wykop
  • 0
Nie ma wyroku, żeby mógł to zrobic.


@congobongo: I być nie musi.
Kiedys_Mialem_Fejm
Kiedys_Mialem_Fejm
01.04.2026, 05:43:56
  • 104
U mnie na wypizdowie powstał fanpage podobny do #samochodoza

Ktoś publikuje zdjęcia źle zaparkowanych samochodów i zgłasza na policję jak poważne wykroczenie

Oczywiście nie skłoniło to nikogo do refleksji, że może parkuje jak ostatni debil i trzeba wyrazić skruchę tylko wsiury szykują się na samosąd

Najlepsze, że robią to na spotted w komentarzach xD
KiedysMialemFejm - U mnie na wypizdowie powstał fanpage podobny do #samochodoza 

Kto...

źródło: xD

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 01.04.2026, 09:31:42 via Wykop
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Tamerlan
Tamerlan 01.04.2026, 17:27:29 via Wykop
  • 0
Od takich spraw jest straż miejska.


@PrzodownikPracyZaGrosze: zgadza się, stąd zdjęcia idą przeważnie na jej adres ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

2121

A taki był mądry

A taki był mądry

Kierujący toyotą otrzymał dwa mandaty karne na łączną kwotę 1600 zł oraz 13 punktów karnych, a także pouczenie za używanie słów nieprzyzwoitych po tym jak jechał wzdłuż po drodze dla pieszych i rowerów bez zapiętych pasów, cały czas wymądrzając się

o__0
z
youtube.com
dodany: 30.03.2026, 10:36:29
  • 287
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    prawojazdy
Tamerlan
Tamerlan 30.03.2026, 13:38:24 via Wykop
  • 26
No i? Trawa odrośnie.


@Zylet: czyli jeździsz przepisowo, ale uważasz, że zniszczenie komuś trawnika jest ok? OK ( ͡º ͜ʖ͡º)
Tamerlan
Tamerlan 30.03.2026, 17:10:13 via Wykop
  • 14
Uważam, że są na świecie większe problemy niż to, że kawałek trawy się zepsuł. Zwyczajnie nie zajmuję sobie głowy nieistotnymi pierdołami.


@Zylet: nie ma to jak przyznać, że jest się fleją, wandalem i jeszcze, że prawo jazdy znalazłeś w chipsach. I to tylko w jednym zdaniu! Well done!

254

Wszędzie zakazy i pretensje! Lubawa, MZK, zajezdnia tramwajowa

Wszędzie zakazy i pretensje! Lubawa, MZK, zajezdnia tramwajowa

Grudziądz. Zakazy fotografowania zalały to miasto. Miejski Zakład Komunikacji - zakaz foto! Zajezdnia tramwajowa - zakaz foto! To samo Lubawa Sa, Kitron, WZU. Nawet małego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, czyli popularnego PSZOKu zakazano fotografować. Szaleństwo zakazów

PieknyWojciech
z
youtube.com
dodany: 25.03.2026, 16:35:39
  • 61
  • #
    audytobywatelski
  • #
    audyt
  • #
    polska
  • #
    prawo
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 13:34:34 via Wykop
  • 0
@Miszczu_wszystkiego: Żadne, chyba, że użyje groźby lub przemocy.
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 14:53:22 via Wykop
  • 1
@Miszczu_wszystkiego: Ochrona? Nie wiem, nie mają podstaw, by komukolwiek tego zakazywać. Mi by było głupio na ich miejscu.
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 17:53:54 via Wykop
  • 1
@Miszczu_wszystkiego: no np jest ustawa o ochronie osób i mienia, która ogranicza zakres ich uprawnień, z reguły na terenie określonego obszaru czy obiektu mogą działać. Jeśli działają poza, to przekraczają uprawnienia, prawda?
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 20:04:49 via Wykop
  • 0
@Miszczu_wszystkiego: w tym wypadku to raczej, który im nadaje te uprawnienia. Bo jeśli nie masz uprawnień, to nie możesz legalnie komuś czegoś zakazać.
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 20:11:53 via Wykop
  • 0
zabrania mi


@Miszczu_wszystkiego: a kto mówi o randomowym wykopku? Bo ja piszę o ochronie.
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 20:41:52 via Wykop
  • 0
@Miszczu_wszystkiego: Toć pisałem, ale zignorowałeś. ( ͡° ͜ʖ ͡°) ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia.

art 36 ust. 1 ustawy 1.  Pracownik ochrony przy wykonywaniu zadań ochrony osób i mienia ma prawo do i masz enumeratywnie wymienione. Jeśli coś nie zostało wymienione - nie jest kompetencją ochrony. Pozdrawiam
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 20:56:26 via Wykop
  • 0
protip: co nie jest zabronione, jest dozwolone.


@Miszczu_wszystkiego: w prawie karnym, natomiast wszelkie służby i organy muszą działać na podstawie i w granicach prawa. Ochroniarze też, masz o tym całą ustawę i o wpisie na listę ochroniarzy też. ( ͡° ͜ʖ ͡°) dlatego istnieje takie przestępstwo jak przekroczenie uprawnień ( ͡º ͜ʖ͡º)

nie widze tu wymienionego
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 23:38:27 via Wykop
  • 0
nie widze


@Miszczu_wszystkiego: zamień sobie na "nie rozumiem i wymyślam debilizmy." Ja odpadam, bo tłumaczenie niezbyt ostrym kredkom na czym polegają podstawy prawa to trochę ponad moje siły.

Ostatni protip: gdy przepis mowi: policjant podaję imię nazwisko i stopień, to policjant musi to wykonać. Jeśli przepis mówi, że policjant może nałożyć mandat karny albo zastosować pouczenie, to może ukarać, choć nie musi. Żaden przepis nie mówi, że policjant może kazać
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2026, 14:42:17 via Wykop
  • 0
nie mówimy o policji


@Miszczu_wszystkiego: mówimy, przed chwilą pultaleś, że każdy obywatel może ( ͡º ͜ʖ͡º) słusznie podjąłem decyzję odpuszczeniu poważnej konwersacji, bo jesteś tak mało inteligentny, że sam się zadusileś w swoich debilizmach. Brawo!

Art.  50. [Przekroczenie uprawnień lub niedopełnienie obowiązku przez pracownika ochrony]
 Pracownik ochrony, który przy wykonywaniu zadań przekroczył upoważnienia lub nie dopełnił obowiązku, naruszając w ten sposób dobro osobiste człowieka, podlega
Tamerlan
Tamerlan 27.03.2026, 16:13:55 via Wykop
  • 0
@Miszczu_wszystkiego: chłopie, ja tutaj nie mam ani miejsca, ani czasu, by ci robić mikrowyklad z prawoznawstwa XD

jeżeli nie rozróżniasz czynności fizjologicznych od czynności konwencjonalnych, a potem kompetencji organów i dlaczego są ograniczone prawem, to niestety nie mogę ci nic wyjaśnić, bo nie pozwala na to twoj poziom wiedzy.

Jak masz organ działający jako organ (np. Prezydent Rp jako prezydent a nie obywatel tadeusz batyr), to nie może czynić wobec

3013

Wściekła funkcjonariuszka

Wściekła funkcjonariuszka

Radiowóz wjeżdża na drogę dla pieszych bez sygnałów dźwiękowych. Wysiada z niego policjantka, której przeszkadza obecność pieszego i roweru w miejscu do tego przeznaczonym. Czy tak powinien zachowywać się funkcjonariusz policji? Czy obywatel nie może być chory, wycofany, zdezorientowany, spokojny

zawisza
z
youtube.com
dodany: 26.03.2026, 13:42:36
  • 469
  • #
    konfitura
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    stopcham
  • #
    patologiazmiasta
  • #
    kierowcy
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 14:59:19 via Wykop
  • 5
@Imagination: ale tbh rowerzystę szło łatwo obejść/objechać z obu stron. Policyjna kolubryna mogła przecież przejechać i to ze sporym zapasem. Cytując klasyka kierowców do pieszych, którym zastawili chodnik: "Zmieści się Pan/Pani". ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 15:32:04 via Wykop
  • -1
środku drogi


@SarahC: o, właśnie, nie na środku drogi. Mamy tam linię oddzielająca drogę dla rowerów i drogę dla pieszych. Więc na skraju każdej z nich. Drogi dla aut nie ma.

więc dobrze że pedalarz mandatu nie
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 15:36:02 via Wykop
  • 0
Ale w życiu bym nie postawił roweru tak na środku deptaka,


@Imagination: Ja też nie, ale np. notorycznie potykam się o ludzi, którzy zatrzymują się np. na schodach, w wejściu do sklepu/budynku, przy wyjściu z autobusu/tramwaju etc. Myślę, że to niestety dość powszechna przypadłość. Natomiast konfitura na filmie nikogo nie blokował (jest bardzo szeroko, zmieszczą się dwa radiowozy, po jednym z każdej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 15:58:15 via Wykop
  • 0
@SarahC: toć policjanci kierowcom ciągle walą pouczonka (vide te wszystkie parkowania i jazdy po chodniku), a jak pieszemu próbują wlepić za stanie na chodniku, to sądy to uwalają, o ile nie lecą w nakazowym. Serio, w prawie karnym/wykroczeń to oskarżyciel musi wykazać winę, szkodliwość społeczną, a nie odwrotnie.

mogą se ciebie obserwować i nie postawić zarzutów.


@SarahC: W sensie służby w ogóle? No, na tym polega obserwacja, że zbierają
Tamerlan
Tamerlan 26.03.2026, 16:38:36 via Wykop
  • 0
@SarahC: Stety/Niestety organy państwa, w tym policja, muszą reagować na zawiadomienia o przestępstwach. Często, gęsto się migają przy wykroczeniach, ale przy przestępstwach, zwłaszcza tych z oskarżenia publicznego są zobligowani do działania prawem. Na to nic nie poradzisz.
congobongo
congobongo
24.03.2026, 10:14:14
  • 245
Zgłaszajcie filmiki konfitury na YT za dokuczanie i nękanie (podpada pod 107kw).
Polecam też uciąć mu finansowanie czyli przez formularz kontaktowy patronite skontaktować się z nimi. Pierwsze maile już poszły.
Mam nadzieje, że spadnie z rowerka

#konfitura
  • 265
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 24.03.2026, 12:14:10 via Wykop
  • 18
@Marek_Licyniusz_Krassus: niczym nowym jest to, że wykopki o prawie myślą przez chłopski rozum. OP w innym wątku wklejał, że zgłasza konfiturę za "naruszenie mienia" I do tej pory nie potrafi wytłumaczyć, czym to jest.
  • Odpowiedz
sarnita
sarnita
23.03.2026, 20:24:19
  • 490
Mam wrażenie, że zwyczajne życie zostało dziś totalnie zdegradowane. Brak wielkich sukcesów = przegryw. Brak egzotycznych wakacji = nuda. Brak dram i zwrotów akcji = nic się nie dzieje. A może… właśnie o to chodzi?
Stała praca, spokojny wieczór, ktoś obok, brak chaosu – to kiedyś był cel, a teraz wygląda jak plan minimum.
Czy ludzie jeszcze umieją docenić zwyczajność, czy już tylko gonią za czymś, żeby mieć co pokazać innym?
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 23.03.2026, 22:13:31 via Wykop
  • 4
Brak egzotycznych wakacji = nuda


@sarnita: o to to. Mam znajomych, którzy czasem się dosrywają się do mnie, że nie jeżdżę na jakieś turbo wakacje i że to przecież jak to tak, jeździć gdzieś lokalnie albo na festiwal??? Nudaaa tylko włochy, Hiszpania, Egipt, chiny...
  • Odpowiedz

840

Obrońca uciśnionych kierofcuf

Obrońca uciśnionych kierofcuf

Dawno tak nieogarniętego milicjanta nie widziałem

LudzieToDebile
z
youtube.com
dodany: 23.03.2026, 12:38:28
  • 521
  • #
    samochodoza
  • #
    polskiedrogi
  • #
    kierowcy
Tamerlan
Tamerlan 23.03.2026, 21:06:16 via Wykop
  • 1
@congobongo: co to jest naruszanie mienia XD?
Tamerlan
Tamerlan 23.03.2026, 21:11:46 via Wykop
  • 4
124kw


@congobongo: napisaleś, ze narusza mienie, a nie że je niszczy czy uszkadza. Ponownie zapytam zatem: czym jest "naruszenie mienia"?

Niech to do was wreszcie dotrze jak mamusia nie nauczyła, że nie swojego NIE DOTYKASZ

@congobongo dotykanie rzeczy, w tym wypadku aut, nie niszczy ich

324

Mózg z ADHD dosłownie zasypia podczas pracy nowe odkrycie neurologów

Mózg z ADHD dosłownie zasypia podczas pracy nowe odkrycie neurologów

Badanie 32 dorosłych z ADHD wykazało epizody aktywności mózgu identycznej ze snem podczas czuwania i wykonywania zadań. Koreluje to z błędami, wolniejszymi reakcjami i problemami z koncentracją. Potencjalnym leczeniem: stymulacja słuchowa poprawiająca sen głęboki.

real_scoria
z
sciencedaily.com
dodany: 17.03.2026, 16:18:01
  • 241
  • #
    medycyna
  • #
    nauka
  • #
    adhd
  • #
    neurologia
Tamerlan
Tamerlan 17.03.2026, 23:00:04 via Wykop
  • 24
tylko jestescie przebodzcowani


@thomeq: co jest m.in. potencjalnym objawem adhd i autyzmu. ( ͡º ͜ʖ͡º)
Tamerlan
Tamerlan 18.03.2026, 09:12:54 via Wykop
  • -2
@ku_chwale_ojszczyzny_robacy: tak, kazde ludzkie zachowanie jest objawem autyzmu i adhd, bo autystycy i adhdowcy, wbrew obiegowej opinii, to też ludzie.
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 10:11:01 via Wykop
  • -2
Mylisz skutek z przyczyna


@thomeq: nie, nie mylę. Mozg osoby autystycznej czy adhd działa inaczej i przestymulowują go często bodźce, które u większości osób nie wywołują reakcji w postaci Np. rozdrażnienia czy agresji. Np zmiana natężenia oświetlenia, odgłos przeżuwania pokarmu przez inną osobę, zbyt wiele źródeł dźwięku na raz etc. Już nie wspominając klasycznego słyszenia prądu w ścianie ( ͡º ͜ʖ͡º)

Jak walisz, że wszyscy
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 20:04:02 via Wykop
  • -2
To, ze coś widzimy ja


@thomeq: więcej chłopskiego rozumu dej ( ͡° ʖ̯ ͡°
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 20:42:56 via Wykop
  • -1
Ja Ci prosta analogie, ale nie dotarła Ja nawet o tematyke mechanizmu ADHD sie nie otarłem


@thomeq: o, dzięki, że przyznałeś, że piszesz nie na temat.

bo nie o tym były moje
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 20:58:10 via Wykop
  • -2
Jestem OP tego watku


@thomeq: nie, nie jesteś, bo komentujesz to znalezisko:
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 21:00:25 via Wykop
  • -2
@thomeq:

nmie chce juz komentowac,


@thomeq: albo czekaj, zmieniam zdanie, chętnie zobaczę jak obalasz wnioski tych badaczy jakąś chłopsko rozumową analogią typu "wszystko pomalowano czarna farbą".

Będę miał lolcontent na dobranoc.
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 21:07:51 via Wykop
  • -2
@thomeq: typie, ty nawet sobie dwa posty dalej zaprzeczasz. Piszesz "wszyscy" żeby potem mi sciemniać, ze nie pisaleś, że wszyscy ( ͡º ͜ʖ͡º)

zaraz mi bedziesz belkotac, ze twoj komentarz poprzedzal znalezisko.

bo pismo do Ciebie nie przemawia


racja, pismo do mnie nie przemawia, bo nie ma wersji audio ( ͡º ͜ʖ͡º) a tak poważnie: no piszesz jakieś debiline "analogie"
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 21:51:42 via Wykop
  • -2
@thomeq: cieszę się, że się zgadzasz. W najnowszej książce UNB zawarł fajną radę odnośnie tego typu sporów. Czy umiem sobie wyobrazić argument, który zmieniłby moje zdanie w dyskutowanej materii. Umiem, wystarczyło jakieś odwołanie do prac z zakresu psychiatrii. Sęk w tym, że niestety dostałem... chyba pastę (?) o malowaniu na czarno. Najbliżej tego argumentu było przywołanie jakiegoś, chyba psychologa, ale skoro sam zaznaczasz, że wywiady z pacjentami są dość miernym
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 22:04:27 via Wykop
  • -2
@thomeq: a przytakuj, w końcu merytorycznie dyskutować nie potrafisz, wiedzy nie masz, więc zostalo ci pajacowanie. Spoko, fine by me.
Tamerlan
Tamerlan 19.03.2026, 22:15:00 via Wykop
  • -2
@thomeq: pajacuj dalej ( ͡º ͜ʖ͡º)
Zopyross
Zopyross
15.03.2026, 16:18:52
  • 17
Im mniej kobiet w przestrzeni publicznej, tym lepiej funkcjonuje społeczeństwo. Niech one wszystkie najlepiej siedzą w domu, gotują, sprzątają, wychowują kolejnych synów, przyszłych pracowników i porządnych obywateli.
#blackpill #takaprawda
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tamerlan
Tamerlan 15.03.2026, 18:33:38 via Wykop
  • 1
@omega33: w III rzeszy pewnie też super funkcjonowało ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 22
  • Strona 1 z 22
  • >

James Lovelock

  • "I only seem liberal because I believe that hurricanes are caused by high barometric pressure and not gay marriage."
  • http://www.wykop.pl/ludzie/Tamerlan/
  • no-reply@wykop.pl

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 05.05.2014

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 12.10.2015

    Komentator
  • VIP
    od 14.05.2014

    VIP
  • Kałasznikow
    od 19.10.2013

    Kałasznikow
  • Wykoptester
    od 11.06.2014

    Wykoptester
  • Łapacz Błędów
    od 04.12.2013

    Łapacz Błędów
  • Rocznica
    od 08.01.2026

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 12.11.2013

    Mikroblogger
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking