Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko213
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Sakad

Sakad

Dołączył 17 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 36952
  • Znaleziska 32673
  • Mikroblog 4279
  • Obserwujący 37
  • Obserwowane 211

409

Samotny jak Polak? Wyniki badań wprawiają w osłupienie.

Samotny jak Polak? Wyniki badań wprawiają w osłupienie.

Badania na grupie ponad pięciu tysięcy osób ujawniły, że aż 68 procent dorosłych Polaków doświadcza samotności.

Sagirius
z
wprost.pl
dodany: 16.02.2025, 20:54:26
  • 211
  • #
    samotnosc
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
Sakad
Sakad 17.02.2025, 20:06:14 via Wykop
  • 0
@Cztero0404: Narcyz paradoksalnie potrzebuje innych, jak powietrza. Bez cudzych zasobów, opieki, grzania skrzydełek w blasku zachwyconych spojrzeń - nie istnieje.

513

Śledził kobietę, pobił ją do nieprzytomności i zgwałcił.

Pokaż treści 18+

Śledził kobietę, pobił ją do nieprzytomności i zgwałcił.

Nad ranem prawie całkowicie obnażoną kobietę (miała na sobie jedynie biustonosz) zauważył świadek, a jej stan wymagał natychmiastowego przewiezienia do szpitala.

Lujaszek
z
kryminalki.pl
dodany: 13.02.2025, 19:49:44
  • 101
  • #
    polska
  • #
    gwalciciel
  • #
    gwalt
  • #
    policja
  • #
    kryminalne
  • #
    przestepczosc
Sakad
Sakad 14.02.2025, 21:43:25 via Wykop
  • 0
@Kismeth: A podaj linka do tego wpisu, o którym wspominasz, chętnie poczytam. Bo przeczytałam post Radia Parada i na żaden tego typu komentarz nie natrafiłam.
Sakad
Sakad 15.02.2025, 12:44:23 via Wykop
  • 2
@Kismeth: masakra
thorgoth
thorgoth
13.02.2025, 15:55:07
  • 949
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 131
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sakad
Sakad 13.02.2025, 21:27:33 via Wykop
  • 5
@Lisia: Pamiętam nawet taką sprawę gdzieś sprzed 20 lat. Facet adoptowany jako niemowlę przez wysoko sytuowane małżeństwo. Oboje to byli chyba adwokaci, ale dokładnie nie pamiętam, bo to jednak było dawno temu. W każdym razie w dorosłym wieku zgwałcił ze skutkiem śmiertelnym swojego własnego (z tego co pamiętam) kilku miesięcznego syna. Wryło mi się to w pamięć, bo mój pierworodny miał w tym czasie tyle samo miesięcy, co ofiara tego
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad 06.02.2025, 21:55:40
  • 556
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 183
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:04:17 via Wykop
  • 6
@eugeniusz_geniusz: Tak, zgadzam się w pełni.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:08:33 via Wykop
  • 25
@zmarnowany_czas: To jest druga strona tego samego medalu. Inni ludzie są wygodni i nie chcą, żeby im cudze "bachory" przeszkadzały. Stąd strefy wolne od dzieci, knajpy, hotele. I czujesz tę energię jako rodzic. Nie dość, że sam cierpisz, to jeszcze wkurzasz innych.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:16:42 via Wykop
  • 21
@thorgoth: Totalnie się zgadzam, to jest zmiana na lepsze, bez dwóch zdań. Z tym, że ja próbuję wytłumaczyć co innego. Obecnie nie "opłaca się" mieć dziecka, to wymaga koszmarnego poświęcenia bez gwarancji zwrotu "inwestycji". A ludzie są coraz bardziej egoistyczni. To wszystko powoduje, że w tej chwili na dzieci decydują się głównie osoby zdeterminowane i świadome konsekwencji. Całej reszcie się nie chce, bo patrz punkt pierwszy.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:20:07 via Wykop
  • 43
@haabero: Jestem z wyżu lat 80/90. Serio myślisz, że wtedy ludzie żyli w dostatku i mieli mieszkania/przestrzeń na wyciągnięcie ręki? Moja najlepsza przyjaciółka Jola żyła w mieszkaniu na 50 metrach z rodzicami, dwójką braci, kuzynami i babcią.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:22:52 via Wykop
  • 18
@Erk700: Patola nadal się rozmnaża nadmiernie, ale mamy mało patoli.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:31:10 via Wykop
  • 9
@thorgoth: Chyba, że masz mega dużo siana na opiekunkę, kucharkę i gosposię ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To wtedy możesz się zastanowić.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 22:37:08 via Wykop
  • 7
@thorgoth: Szczerze? Nie.
Nic mądrego, co by mogło przynieść realny skutek i mieć odzwierciedlenie w demografii nie przychodzi mi do głowy.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 23:10:08 via Wykop
  • 31
@moll: Dokładnie. Cokolwiek się stanie (a wypadki mają to do siebie, że się zdarzają), to zawsze jest pytanie: "A gdzie byli rodzice?" Że niby my po spłodzeniu dzieci mamy obowiązek zamienienia się w roboty monitorujące to, co robi dziecko 24/7
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 23:25:54 via Wykop
  • 1
@boro271 Dzięki (ʘ‿ʘ)
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
06.02.2025, 23:29:27 via Wykop
  • 4
@moll: Bardzo dobrze i świadomie do tego podchodzisz, też już nabyłam tę umiejętność, ale potrzebowałam do tego aż 3 dzieci. Przy pierwszym każdy "świruje" :P
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 00:06:25 via Wykop
  • 7
@derpadette: A czemu tak niegrzecznie? Nie rozumiesz, że ja tu skaluję? Porównuję to, co było jeszcze w moim pokoleniu, do tego co jest teraz? Kiedyś normą było, że starsze rodzeństwo opiekowało się młodszym. Teraz tego nie ma. Dzieci z mojego pokolenia zajmowały się głównie same sobą + rodzeństwem. Potrafiły sobie odgrzać posiłek, chodziły do szkoły same, wracały z kluczem na szyi. Teraz nikt dzieci do zajmowania się rodzeństwem nie zmusza.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 00:20:01 via Wykop
  • 1
@Slavcel: Mniej więcej tak to wygląda,
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 09:14:11 via Wykop
  • 3
@Vielokont: Dokładnie. Z moją rodziną jedna babcia mieszkała na stałe a druga też się mną zajmowała regularnie.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 17:34:27 via Wykop
  • 4
@Rubbik: Mnie rodzice zostawili u babci na 3 tygodnie, jak miałam kilka miesięcy, bo popłynęli sobie w rejs :D Już nie wspominając, że kiedy miałam kilka lat zamieszkała z nami moja druga babcia i też gotowała, zaprowadzała mnie do przedszkola, zajmowała się mną, kiedy tylko była taka potrzeba. A z moją mamą mamy umowę, że raz w miesiącu mogę jej dać córę na 1 wieczór :D
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 18:54:56 via Wykop
  • 0
@marcysia025: No to jest poniekąd to, o czym pisałam. Obecnie staramy się dać dzieciom to, co najlepsze. Więc ponosimy duże koszta w postaci czasu, nakładu pracy i siana :)
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 19:37:21 via Wykop
  • 1
@nika_blue: No wiadomo, że najbogatsi będą mieli dużo dzieci, bo oni do opieki nad nimi wynajmą sobie sztab pomagierów. Albo jak nie do opieki, to do innych prac domowych, co też zdejmuje z nich mnóstwo obowiązków.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 20:58:34 via Wykop
  • 0
@nika_blue: Masz rację, to jest suma składowych i każda z tych cegiełek jest fundamentem tego, że ludzie już nie chcą mieć już dzieci. Kiedyś ludzie się nie zastanawiali za bardzo, czy są w stanie zapewnić godne życie i przyszłość dla swoich potomków. Było, jak było.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 22:30:24 via Wykop
  • 1
@szzzzzz: Prawda, decyzja TK to kolejny ważny fragment tej mozaiki.
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 22:36:44 via Wykop
  • 0
@Zoonekro: No przecież ja dokładnie o tym piszę xd
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
07.02.2025, 23:00:46 via Wykop
  • 0
@JWRJWR: Jaką ideologię ja tworzę, co Ty bredzisz? :P
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad
Autor
12.02.2025, 16:24:06 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

10

Dlaczego mężczyźni wysyłają kobietom zdjęcia penisów?

Pokaż treści 18+

Dlaczego mężczyźni wysyłają kobietom zdjęcia penisów?

Cztery na dziesięć kobiet w sieci dostaje zdjęcia penisa od nieznajomych mężczyzn. Dlaczego tak się dzieje? I dlaczego za ekshibicjonizm w sieci nie grozi niemal żadna kara?

matixrr
z
newsweek.pl
dodany: 10.01.2019, 08:17:40
  • 10
  • #
    wykop
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    przegryw
  • #
    stulejacontent
Sakad
Sakad 06.02.2025, 20:13:50 via Wykop
  • -1
@adamssson: To pokazuj siura na instagramie, nikt Ci nie broni. Wysyłanie niechcianych dick picków randomowym kobietom to zupełnie co innego.
Sakad
Sakad 06.02.2025, 20:14:47 via Wykop
  • 1
Serio nigdy nie mogłam pojąć co takimi ludźmi kieruje. Co oni próbują osiągnąć? Przecież to jest przeciwskuteczne.
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

721

Kryzys demograficzny w Polsce coraz większy. "Nikt nie wie, jak go zatrzymać"

Kryzys demograficzny w Polsce coraz większy. "Nikt nie wie, jak go zatrzymać"

Tak mało dzieci, jak w listopadzie ubiegłego roku nie urodziło się jeszcze nigdy w powojennej historii Polski.

PIAN--A_A--KTYWNA
z
businessinsider.com.pl
dodany: 28.01.2025, 07:52:22
  • 815
  • #
    dzieci
Sakad
Sakad 28.01.2025, 18:44:31 via Wykop
  • 122
Pisałam to już kiedyś, ale mogę jeszcze raz. I kolejny, jeśli trzeba. Dzietność spada, bo społeczeństwo jest obecnie dzieciocentryczne. Kiedyś dzieciaki miały nie przeszkadzać, słuchać i wykonywać polecenia. "Dzieci i ryby głosu nie mają", pamiętacie? Były karcone, wykorzystywane do prac (na wsiach do wszelakich, również w polu) a w miastach np do opieki na młodszym rodzeństwem, pomagania w domu etc. I nikt się nie zastanawiał czy to im szkodzi, czy nie. A
  • 44
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sakad
Sakad 28.01.2025, 19:00:17 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Sakad
Sakad 28.01.2025, 19:10:27 via Wykop
  • 14
@Zle_Japko: Z tego samego powodu dużą ilość dzieci potrafią mieć rodziny bardzo bogate. Bo one za opiekę, dużą cześć obowiązków komuś zwyczajnie zapłacą. Zatrudnią sobie nawet sztab osób do czarnej roboty (gotowania, sprzątania, samej opieki na dzieckiem) a w zaoszczędzonym czasie zajmą czymkolwiek tam lubią.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 21:43:18 via Wykop
  • 4
@steppenwolf12: No to mniej więcej tak właśnie wygląda. Chcemy żyć lepiej, szczęśliwiej, dążymy do tego aby jednostka miała się dobrze, rozwijamy się jako społeczeństwo. Natomiast to wszystko ma swoje koszty i konsekwencje.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 21:48:23 via Wykop
  • 0
@Brut_all: Nie wiem jaki reset masz na myśli. Postępu się nie zatrzyma. Wszystkie kraje/kontynenty są na pewnym etapie spadku dzietności z tym, że każdy z poszczególnych na innym. Afryka daleko w tyle, Europa wiadomo. Nie możemy się zatrzymać. Ani tym bardziej cofnąć. Nie ma tutaj dobrych rozwiązań. Idziemy, jako ludzkość zawsze do przodu ze wszystkimi tego konsekwencjami. Albo wymyślimy coś, co faktycznie zadziała albo się dostosujemy. Jeśli nie? Czeka nas
Sakad
Sakad 28.01.2025, 22:22:51 via Wykop
  • 0
@Hmrogrz: Tak i to jest druga strona medalu. To jest ta sama moneta, która jak wiadomo ma dwie strony. Chcemy jako społeczeństwo, żeby dzieci się rodziły. Ale nie chcemy ich ani wychowywać ani, żeby nas wkurzały swoją obecnością w przestrzeni publicznej. Chciałeś dzieci? To je masz i wychowuj. Tylko z dala ode mnie. To jest kolejna cegiełka do grobu, który się buduje rodzicielstwu. Jedna z wielu.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 22:26:59 via Wykop
  • -1
@Brut_all: Ale ta ludność napływowa zrobi to samo, kiedy osiągnie dobrobyt. To się już dzieje. Każdy kraj się rozwija, ale w różnym tempie. Tego nie zatrzymasz. I jakie uprzedmiotowienie kobiet masz na myśli? Nie zamkniesz kobiet w obozach i nie każesz im rodzić. To są nierealne mrzonki.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 22:38:31 via Wykop
  • -1
@Hmrogrz: Masz rację, to jest kolejny kamyczek do ogródka.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 22:46:03 via Wykop
  • -1
Przypuszczam, że w wyniku wojny i/lub skrajnej biedy człowiek powróciłby do tradycyjnych ról - kobiety częściej siedziałyby z dzieciakami w domach, a mężczyźni pracowali. To mocno sprzyja dzietności. Ale to tylko takie moje przypuszczenie.


@Brut_all: Rozumiem o co Ci chodzi, ale nadal to nie jest istota problemu. Przy takim stanie wiedzy, świadomości i postępu nic takiego nie spowoduje, że cokolwiek się zmieni. W Polskich domach nadal kobiety głównie zajmują się
Sakad
Sakad 28.01.2025, 23:01:42 via Wykop
  • 0
@Hmrogrz: I to jest bardzo słuszna uwaga. Mało tego, wtedy było społeczne pozwolenie, żeby ktoś inny "uciszył", czy zdyscyplinował dziecko za Ciebie. Pamiętam, jak kolega z klasy coś mi kiedyś zrobił i mój ojciec go za to sprał. Rodzice agresywnego kolegi jeszcze potem przepraszali moich . Wyobrażacie sobie teraz taki scenariusz w chwili obecnej?
Sakad
Sakad 28.01.2025, 23:13:38 via Wykop
  • 0
@Brut_all: Ja chodziłam z rodzicami, nawet w latach 90-tych. Ale byłam grzeczna, bo tak mnie wychowano. Czego w ogóle sobie nie chwalę, bo wychowanie dzieci na "grzeczne i usłużne" wcale nie procentuje w dorosłym życiu, przeciwnie. Jest powodem wielu problemów i konsekwencji później. I tak wracamy do sedna problemu. Tu nie ma dobrych rozwiązań.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 23:44:47 via Wykop
  • -1
@Hmrogrz: Bardzo wartościowy komentarz, tylko pytanie czy jesteśmy w stanie zmienić swoje podejście do rodziców i dzieci, jako społeczeństwo. Bo ja w to mocno powątpiewam.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 23:54:34 via Wykop
  • -1
@Brut_all: A tu się nie zgodzę. Mam małe/kilkuletnie dziecko, ok fakt - masz przewijaki w kiblach. Natomiast nasze pokolenie ma dużo gorzej. Mieszkam w dużym mieście i było w nim jedno miejsce do tej pory w dużym kompleksie handlowym, gdzie się zostawiało dziecko "na godziny". Zostało zamknięte. Niby jest w remoncie, ale miało się otworzyć po wakacjach. Wakacjach 2024 roku. Zostało owszem, wiele "bawialni", ale teraz masz max godzinę (co
Sakad
Sakad 29.01.2025, 01:04:06 via Wykop
  • -1
@campainha: Ok, masz trochę racji, ale teraz nie mamy wielkiego wyboru. Dziecka nie wolno już "zaprzęgać" do pracy, bo na plecy Ci zaraz wjedzie opieka społeczna. No chyba, że jesteś z patologii, to wtedy dziecko nie chodzi do przedszkola a do szkoły w kratkę. Więc przez wiele lat nikt poza "rodzicami" nie ma kontroli nad tym co się dzieje w domu. A nawet, jak ktoś w końcu zwróci uwagę (szkoła
Sakad
Sakad 29.01.2025, 01:35:57 via Wykop
  • -1
@campainha: Kolejna sprawa - społeczna presja na bycie rodzicem idealnym. Do wszystkich innych tematów dochodzi kwestia licytowania się, kto jest lepszym rodzicem anno domini.
Idziesz na takie, dajmy na to organizowane urodzinki i masz licytację (w tym akurat przodują matki) pod tytułem: "czego to ja dla swojego dziecka nie robię". I jazda - masz gotowanie na parze własnych produktów, x zajęć pozalekcyjnych, zakaz TV i telefonów, wyszukane formy rozrywki i
Sakad
Sakad 29.01.2025, 12:41:47 via Wykop
  • 1
@k2Marko: Tak, mam trójkę. Ale między chłopakami była różnica wieku 2 lata, jeszcze nie zdawałam sobie sprawy w co się pakuję :D Natomiast córkę urodziłam już wiele, wiele lat później, kiedy synowie byli nastolatkami.
Sakad
Sakad 04.02.2025, 00:15:44 via Wykop
  • -1
No i do tego dochodzi też kwestia wątpliwości w odpowiedzialność takiej kobiety, że czemu spłodziła dziecko z nieodpowiednim facetem. Wiadomo, nie zawsze to widać od razu, ale wbrew obiegowej wymówce, z reguły nie tak ciężko ocenić czy ktoś czasem nie jest toksykiem, wystarczy użyć mózgu nie f*uta / p*zdy / czy najkomiczniejszej wymówki - serca xd, zacząć zwracać uwagę na to jak traktuje znajomych, rodzinę, a nawet jak reaguje na jakieś życiowe
Sakad
Sakad 04.02.2025, 00:29:54 via Wykop
  • -1
@Hmrogrz: Nie jest.
thorgoth
thorgoth
29.01.2025, 12:34:01
  • 1478
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 160
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sakad
Sakad 29.01.2025, 21:17:47 via Wykop
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad 29.01.2025, 21:18:53 via Wykop
  • 7
@Niech_mnie: "Sophie, gdy samochód się zatrzymał nabrała pewnych wątpliwości, ponieważ wygląd i zapach mężczyzn był nieortodoksyjny ale panowie pomogli jej podjąć decyzje, wciągając ją do auta siłą.
Tam została sterroryzowana żyletką."

Umiesz czytać w ogóle?
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad 29.01.2025, 21:34:03 via Wykop
  • 6
@sudiczka: On nie jest normalny. Przecież to najgorszy przypadek - przepełniony nienawiścią do kobiet incel z pełnymi jajami.
Sakad - @sudiczka: On nie jest normalny. Przecież to najgorszy przypadek - przepełnio...

źródło: 301421593_463022115711768_3075857301601420063_n

Pobierz
  • Odpowiedz
Sakad
Sakad 29.01.2025, 23:48:25 via Wykop
  • 7
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

760

Chińczycy zmietli z planszy ChatGPT. Panika w Dolinie Krzemowej.

Chińczycy zmietli z planszy ChatGPT. Panika w Dolinie Krzemowej.

Akcje Nvidii runęły. Chiński model DeepSeek-R1 powstał "za grosze" i wyraźnie bije na głowę amerykańską konkurencję. Osiągnięcia nowego systemu wywołały panikę na rynku akcji spółek technologicznych.

Gandalf_bialy
z
next.gazeta.pl
dodany: 27.01.2025, 14:27:35
  • 467
  • #
    swiat
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    chatgpt
Sakad
Sakad 28.01.2025, 00:20:04 via Wykop
  • 25
Co na to mój chatgpt? ;)
Sakad - Co na to mój chatgpt? ;)

źródło: Zdjęcie WhatsApp 2025-01-27 o 20.23.27_992404ef

Pobierz
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sakad
Sakad 28.01.2025, 00:50:27 via Wykop
  • 2
@Proksimus: Cenzura informacji to nie jest "nieistotny szczegół".
Sakad
Sakad 28.01.2025, 01:02:44 via Wykop
  • -1
@Hatt0riHanz0: Ale kłamiesz:
Sakad - @Hatt0riHanz0: Ale kłamiesz:

źródło: 474639464_966625135535526_5461276533619735607_n

Pobierz
Sakad
Sakad 28.01.2025, 01:49:59 via Wykop
  • 0
@Hatt0riHanz0: To co ty mu za pytanie zadałeś, że tak odpowiedział? Bo ja normalnie zapytałam o ułaskawienia członków rodziny Bidena i co on o tym wie. Plus związek z przestępczością.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 01:58:48 via Wykop
  • 0
W ostatnim screenie masz przecież dokładnie to opisane, co mój podał. Twoje pierwsze pytanie jest z tezą, zapytałeś go czy ułaskawił całą swoją rodzinę typie xd
Sakad
Sakad 28.01.2025, 11:03:18 via Wykop
  • 1
@interpenetrate: trenowałam go

1156

O męskim body shamingu i normalnych sportowych sylwetkach

O męskim body shamingu i normalnych sportowych sylwetkach

Krótka, acz wartościowa rolka i Pani, tlumacząca różowym paskom ile trzeba ćwiczyć żeby wyglądać jak Arnold

Zakimar
z
youtube.com
dodany: 27.01.2025, 06:43:06
  • 321
  • #
    trening
  • #
    dieta
  • #
    rozowepaski
  • #
    niebieskiepaski
  • #
    silownia
Sakad
Sakad 28.01.2025, 02:18:43 via Wykop
  • 9
@zwrk: Dokładnie. Facet wygląda dobrze, jak ma jakieś mięśnie, co czyni go męskim w naszych oczach. My lubimy "męskie" atrybuty, tak jak faceci damskie. Przyciąga nas odmienność płci. Ale tu przesada w żadną stronę nie jest dobra. Nie znam żadnej kobiety ze swojego otoczenia, która leciałaby na "pakerów" i przesterydowanych karków. Jasne, oni mają atencję od analogicznie "sztucznych" nabotoxowanych, wytapetowanych kobiet. I niech się im tam kręci, nie mój cyrk,
Sakad
Sakad 28.01.2025, 02:24:17 via Wykop
  • 2
@ZrobKolacjeTy: Święta prawda, mięśnie są fajne, ale bez przesady.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 02:28:50 via Wykop
  • 0
@Breda: No tak, bo co druga polka ma x koła na operacje cycków :D
Sakad
Sakad 28.01.2025, 02:30:56 via Wykop
  • 0
@fakty_i_faktury: Normalni. Mięśnie mile widziane, ale w granicach rozsądku. Fajne barki, fajne ramiona. To jest seksi.

593

CYKL ŻYCIA SZONA

Pokaż treści 18+

CYKL ŻYCIA SZONA
Landmark
z
youtube.com
dodany: 27.01.2025, 12:27:52
  • 137
  • #
    famemma
Sakad
Sakad 28.01.2025, 00:09:27 via Wykop
  • -10
@gl0wa: Dokładnie. Wylewają wiadra pomyj na prostytutki a jednocześnie hektolitry spermy na ich zdjęcia, czy fapując do filmów. Hipokryzja to najgorsze g---o tego świata. W niczym nie jesteście lepsi od tych onlyfansiar.
Sakad
Sakad 28.01.2025, 01:22:27 via Wykop
  • -13
@PlesniakPospolity:

Tłumaczę jak to wygląda bo chyba nie rozumiesz. Otóż dochodzę, wyłączam i zapominam o danej typiarze i tym jakim jest nieszczęśnikiem bolcowanym godzinami ku chwilowemu zaspokojeniu tysięcy przed ekranem.


@PlesniakPospolity: To, jak ty nie widzisz w tej sytuacji sprzeczności i jak twój mózg nie rejestruje zgrzytu myślowo-skutkowego, to jest aż paradne

591

Katastrofa demograficzna? Stoją za nią social media, smartfony

Katastrofa demograficzna? Stoją za nią social media, smartfony

Coraz więcej ekspertów zauważa, że przyczyny niskiej dzietności są w innym miejscu niż się dotychczas uważało. Najnowsze dane sugerują, że katastrofa demograficzna to również efekt rozprzestrzeniania się internetu.

ObserwatorGospodarczy
z
obserwatorgospodarczy.pl
dodany: 13.01.2025, 16:28:19
  • 477
  • #
    demografia
  • #
    dzieci
  • #
    swiat
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    zwiazki
Sakad
Sakad 13.01.2025, 23:52:54 via Wykop
  • -1
https://wiez.pl/2022/11/10/25-powodow-dla-ktorych-polki-i-polacy-moga-nie-chciec-dzieci/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sakad
Sakad 14.01.2025, 00:26:39 via Wykop
  • 124
Dodam, że brakiem dzietności nie leży problem mieszkań, czy pracy. Są kraje, które dużo gorzej wyglądają pod tym względem i mają dużą dzietność a i kiedyś ludzie rodzili dzieci pomimo złej sytuacji finansowej, czy mieszkaniowej. Niepopularna opinia - kiedyś dzieci były dobrem wspólnym a jednocześnie w pewnym sensie przydatnym podmiotem. W rodzinach dzielono opiekę pomiędzy rodzicami a babciami/rodzeństwem/kuzynostwem/ciociami/wujkami. Zależnie od tego gdzie mieszkała rodzina (dom jedno czy wielorodzinny) i ilu liczyła członków.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sakad
Sakad 14.01.2025, 19:52:34 via Wykop
  • 1
@IlawaNidzica: Dane z Narodowego Spisu Powszechnego 2011: Według Głównego Urzędu Statystycznego, w 2011 roku dominowały gospodarstwa domowe jednorodzinne (84,3%), natomiast gospodarstwa dwurodzinne stanowiły 2,7%, a trzy i więcej rodzinne zaledwie 0,3%. Najnowszy spis powszechny z 2021 zmienił metodologię i skupił się na innych aspektach, dlatego obecnie dostępne informacje koncentrują się głównie na liczbie mieszkań i budynków mieszkalnych. No, ale sama wiem po sobie, jak to było. Moja mama żyła ze
Sakad
Sakad 14.01.2025, 22:01:06 via Wykop
  • 1
@IlawaNidzica: Też myślę, że tak to może być interpretowane. Dom wielopokoleniowy według definicji to taki, gdzie żyją co najmniej 3 pokolenia. Czyli właśnie dzieci, rodzice + dziadkowie (albo jedno z nich). A struktura rodzice, dzieci + samotna babcia lub dziadek jest nadal u nas dość często spotykana.

2513

Dlaczego mężczyźni są w Polsce dyskryminowani? (RP.pl)

Dlaczego mężczyźni są w Polsce dyskryminowani? (RP.pl)

Politycy na razie udają, że problemu nie ma. Co prawda dyskryminacji mężczyzn w Polsce zaprzeczyć się nie da, ale z jakiegoś powodu nawet kandydaci na prezydenta wciąż nie postrzegają jej jako problemu politycznego. Dlaczego? pyta prezes Stowarzyszenia na rzecz Chłopców i Mężczyzn, Jakub Chabik.

MistrzCiezkiejRiposty
z
rp.pl
dodany: 11.01.2025, 19:59:24
  • 373
  • #
    rownouprawnienie
  • #
    prawamezczyzn
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    dyskryminacjamezczyzn
  • #
    logikarozowychpaskow
Sakad
Sakad 13.01.2025, 21:48:41 via Wykop
  • 0
@bossgirl: Świetna książka, szkoda, że oni nigdy jej nie przeczytają. Za dużo dysonansu poznawczego by wystąpiło przy tej lekturze.
Sakad
Sakad 13.01.2025, 21:59:28 via Wykop
  • -1
@Antoninakosa: Oczywiście, że tak :D Jeszcze pamiętam czasy moich rodziców. Zarówno ojciec, jak i mama opowiadali, jak to kobiety były w święta wcześniej puszczane do domu. Faceci przeciwnie - brali wtedy nadgodziny ile wlezie i woleli przyjść na gotowe. Niemal każdy preferował zostać w robocie, bo jeszcze żona go w domu "zatrudni" do gotowania/sprzątania albo chociaż do opieki nad dziećmi, kiedy ona gotuje/sprząta. Woleli zostać i pracować. Ciekawe dlaczego?

263

NARCYZ ZAWSZE WRACA. Powody dla których nie istnieje słowo NIE dla narcyza

NARCYZ ZAWSZE WRACA. Powody dla których nie istnieje słowo NIE dla narcyza

Narcyz traktuje swoje ofiary jako stacje paliw, na których może sobie za darmo zatankować. Jeśli narcyz nie wraca to może to znaczyć, że uzyskał wszystko co chciał od ciebie i wie, że już więcej nie będzie w stanie wyciągnąć.

Xvenowski
z
youtube.com
dodany: 15.12.2024, 19:10:09
  • 125
  • #
    psychologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    socjologia
  • #
    polska
  • #
    narcyzm
  • #
    zaburzeniaosobowosci
Sakad
Sakad 16.12.2024, 18:31:00 via Wykop
  • 63
To nie jest prawda. Narcyz łatwo zostawi ofiarę i to bez cienia żalu, czy tęsknoty. Wystarczy, że znajdzie zamiennik. Nowe, lepsze źródło. W takim wypadku szybko zapomni o Twoim istnieniu. Drugi przypadek, to taki, gdy nie spełniasz oczekiwań narcyza, nie realizujesz jego fantazji/wyobrażeń, jakie ma o Tobie. W takim wypadku przestajesz być źródłem i lądujesz na śmietniku historii. To, co Pani mówi o tym, że celem każdego narcyza jest ranienie i zabijanie
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sakad
Sakad 16.12.2024, 19:26:33 via Wykop
  • 5
@Zylet: Narcyzi uwielbiają empatów i osoby z borderem/chorobą afektywną dwubiegunową. To są wspaniali partnerzy. Prawie nigdy nie odchodzą, niewyczerpane źródło. W drugą stronę też to dobrze "klika". Nikt tak, jak narcyz nie potrafi b---------ć miłością, zapewniać uwagi, niesamowitego, wyjątkowego traktowania. Czyli cech, które te osoby desperacko poszukują. I tak, narcyz z nich czerpie. Ale one też czerpią z narcyza.
Tego, czego narcyzi nie znoszą, to zdrowe psychicznie, asertywne osoby. Takie,
Sakad
Sakad 16.12.2024, 19:46:06 via Wykop
  • 2
@Schyzu: Nie muszę się tłumaczyć, ale z drugiej strony to żadna tajemnica ;) Mocno interesuję mnie tematy około psychologiczne, więc przeczytałam też na ten temat sporo literatury. Do tego miałam w bliskim otoczeniu osoby narcystyczne (konkretnie dwie), co dodatkowo wzmogło moją ciekawość w temacie.
Sakad
Sakad 16.12.2024, 21:56:34 via Wykop
  • 0
@Ana77: Bywa, że odchodzą, bo są ekstremalnie niestabilne. Ale bardzo dobrze parują się z narcyzami i zazwyczaj do nich wracają. Mało kto zniesie zachowania osób z ChAD, nawet w rodzinie czy przyjaźni. A co dopiero w związku romantycznym. Narcyz znosi osoby z ChAD, bo dostaje od nich to, czego potrzebuje. Uwagę, miłość, zaangażowanie, oddanie, starania. A u narcyza tolerancja jest zwiększona, bo on sam dla osiągnięcia celu (jakim jest dopieszczenie
Sakad
Sakad 16.12.2024, 22:22:48 via Wykop
  • 0
@Ana77: Weź też pod uwagę, że jeśli rozmawiamy o osobach z ChAD/borderem czy o narcyzach - to nadal mówimy o osobach, które de facto mają mega niskie poczucie własnej wartości. Zarówno jedno, jak i drugie. Są to osoby, które próbują sobie te braki na różne sposoby kompensować. Pierwsza strona ma swoje mechanizmy obronne, druga również. Ale jądro problemu pozostaje takie samo. A to zbliża.
Sakad
Sakad 18.12.2024, 23:20:18 via Wykop
  • 1
@Ana77: Nie jestem kompetentna, nie będę się wymądrzać. Temat trochę znam, ale nie jestem specjalistką. Osoba, którą znam osobiście, najpewniej ma bordera. Nie ma stabilnych momentów w życiu, ale też się nie leczy, więc ciężko stwierdzić co jej dokładnie dolega. Wiem, że ma co najmniej kilkanaście wahań nastroju dziennie. I tu wchodzi w grę cała amplituda. Od w----u do miłości, od łagodności i przymilania się, do żądzy mordu. Zapalnikiem może
Sakad
Sakad 13.01.2025, 10:11:42 via Wykop
  • 1
@Eugeniusz_Zua: Proszę i fajnie, że kanał podpasował :)

1634

Wobec prawa wszyscy są równi, ale madki są równiejsze i traktowane ulgowo

Wobec prawa wszyscy są równi, ale madki są równiejsze i traktowane ulgowo

Ostatni w mediach pojawiły się sprawy rodziców narażających dzieci na niebezpieczeństwo. Ojciec zabrał córkę na wyprawę w Tatry i usłyszał zarzuty z art. 160KK. Natomiast sprawa matki, która namówiła dzieci do przejścia na czerwonym świetle, doprowadzając do wypadku, trafiła tylko do sądu rodzinnego

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 09.01.2025, 13:58:00
  • 107
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    madkap0lka
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    prawo
Sakad
Sakad 09.01.2025, 18:03:35 via Wykop
  • -3
@Aleale2: Bo jeśli dziecko zostaje przy matce, to sąd liczy jej opiekę nad dzieckiem, odprowadzanie/przyprowadzanie do przedszkola/żłobka/szkoły, pranie, gotowanie, sprzątanie itp. jako wkład matki. Już pomijając to pranie/sprzątanie/gotowanie, bo to się też robi dla siebie, ale zobacz ile siana kosztują opiekunki do dzieci (średnio 30zł/h w mieście).
Sakad
Sakad 09.01.2025, 20:22:03 via Wykop
  • -1
@Aleale2: Nie wiem gdzie znalazłeś ten materiał, ale pomyśl logicznie - jeśli jedna osoba ponosi koszty (bo przecież jako rodzic sprawujący opiekę kupujesz dziecku rzeczy: ubrania, jedzenie, rozrywki, środki higieniczne, transport, meble dla dziecka, podręczniki, zabawki) + płacisz za zajęcia dodatkowe, za składki w szkole na radę rodziców, za wycieczki, leki w razie choroby, (w późniejszym okresie życia dziecka elektronika - telefony, tablety, hobby, kieszonkowe) + zajmujesz się danym dzieckiem
Sakad
Sakad 09.01.2025, 20:24:47 via Wykop
  • -2
@Aleale2: xd
Sakad
Sakad 10.01.2025, 10:04:59 via Wykop
  • 2
@popcorn84: Żeby jeszcze Ci tatusiowie się tak garnęli do opieki :D https://natemat.pl/193721,dyskryminacja-ojcow-nieprawda-sedzia-wyjasnia-dlaczego-mezczyzni-dostaja-opieke-nad-dziecmi-rzadziej-niz-kobiety

591

Czynsz taki, że pół Polski się dziwiło. "Zobaczcie, ile mam za styczeń"

Czynsz taki, że pół Polski się dziwiło. "Zobaczcie, ile mam za styczeń"

Polacy w nerwach, bo czynsze za mieszkania rosną w szalonym tempie. Spółdzielnie tłumaczą je drogim prądem, ogrzewaniem, a nawet tym, że... ludzie więcej zarabiają.

Kolekcjoner_dusz
z
fakt.pl
dodany: 04.01.2025, 14:07:26
  • 425
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    mieszkanie
  • #
    nieruchomosci
  • #
    pieniadze
Sakad
Sakad 04.01.2025, 18:29:12 via Wykop
  • 0
900+ zł? Heh, amatorzy..
Sakad - 900+ zł? Heh, amatorzy..

źródło: 472131836_1620589681887762_1968112358486181150_n

Pobierz
  • 8
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Sakad
Sakad 04.01.2025, 18:41:01 via Wykop
  • 0
@Trevize:
Sakad - @Trevize:

źródło: 472017423_926093919667524_9151715840793585104_n

Pobierz
Sakad
Sakad 04.01.2025, 18:51:20 via Wykop
  • 1
@Trevize: O co Ci chodzi tak w sumie? Za telefon, prąd, internet i wszystko inne płacę osobno. To jest tylko i wyłącznie comiesięczny czynsz.
Sakad
Sakad 04.01.2025, 18:57:05 via Wykop
  • 1
@Trevize: xd to jest wyłącznie czynsz od spółdzielni i inne stałe opłaty, typu śmieci itp. Prąd tu naliczony jest za powierzchnie wspólne. Masz to nawet napisane - oświetlenie wewnętrzne (klatki) i zewnętrzne bloku. Za prąd swój własny, ten który ja zużywam w domu płacę osobne rachunki. Wodę i gaz masz zawsze w czynszu.

372

8 letni chłopiec został wykąpany we wrzątku przez ojczyma.

Pokaż treści 18+

8 letni chłopiec został wykąpany we wrzątku przez ojczyma.

Do zdarzenia doszło niedaleko Świdwina. 31 grudnia 2024 roku ojczym wykąpał 8 latka w gorącej wodzie.

plusem-wyklety
z
szczecin.eska.pl
dodany: 03.01.2025, 12:15:39
  • 107
  • #
    patologia
  • #
    policja
Sakad
Sakad 03.01.2025, 22:11:14 via Wykop
  • 14
@Jurand-ze-Spychowa: No tak. Facet wykąpał dziecko we wrzątku, ale to baby wina.
Classic wypok is classic.
czasnawybory666
czasnawybory666
27.12.2024, 12:53:46
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sakad
Sakad 02.01.2025, 20:39:06 via Wykop
  • 0
@czasnawybory666: Ogólnie spoko, wąs niee.
  • Odpowiedz
emulegator
emulegator
01.01.2025, 12:14:02
  • 151
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 56
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sakad
Sakad 02.01.2025, 20:35:26 via Wykop
  • 0
@emulegator: Na Twoim miejscu zapuściłabym długie włosy, bo ukryjesz wtedy uszy. A włosów masz całkiem dużo, to na plus. Do tego broda, wąsy i będzie całkiem fajnie :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 17
  • Strona 4 z 17
  • >

Sakada

  • Gdynia

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.03.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 12.10.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 16.12.2016

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 14.09.2020

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking