#zadajpytanie #zbigniew #stonoga #youtube #przerobka #vande
Szukam przeróbki Zbyszka Stonogi
Witam, od lat chodzi mi po głowie przeróbka którą słyszałem kika ładnych lat temu. Tytuł: Super Stonoga Land, Gdzie pod nutke https://youtu.be/7hG-96NiMXU?si=-LWL5IPG0JtqPb9wbył przerobiona sławna wypowiedź Zbyszka po wyborach. Autor - Vande. Jeśli komukolwiek zachowała się jakakolwiek kopia będę wdzięczny.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#youtube

Dlaczego przestalem od dzisiaj miec na YT filmy bez logowania?
Czego nie klikne, to aplikacja wymaga zalogowania, zeby potwierdzic, ze nie jestem botem.

Czy bez konta juz nic sie tam nie obejrzy obecnie?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mirki, nadal mam problem z cholernym #youtube (,) W skrócie:
-ciągle pojawia się komunikat "Połącz się z internetem. Jesteś offline. Sprawdź połączenie" - gdy odświeżę stronę, YT działa, ale bardzo laguje. Komentarze się nie ładują (picrel)
-sytuacja jest identyczna na laptopie, jak i na komputerze. W obu przypadkach sprawdzałem i na Chromie i na Edge
-wyłączyłem wszystkie adblocki - nie pomogło
-w trybie incognito zalogowałem się
Horkheimer - Mirki, nadal mam problem z cholernym #youtube (╯︵╰,)  W skrócie:
-ciągle...

źródło: Zrzut ekranu 2026-03-23 132109

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Rogaldinio: zresetuj router ( ͡° ͜ʖ ͡°) u mnie podziałało. Najpierw spróbowałem na VPN i okazało się, że śmiga. Wyłączyłem router, poczekałem chwilę, włączyłem na nowo i jest git ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
ostatnio wyświetlają mi się filmiki z youtuba w takim formacie, że zmienność głosowa jest u góry po prawej stronie xD. nie wiem kto na to wpadł, ale jest to dla mnie okropne i odechciewa mi się od razu oglądać, słuchać czegokolwiek na takim "odtwarzaczu" to jakiś nowy designs youtuba?
#pytanie #kiciochpyta #youtube
Castellano - ostatnio wyświetlają mi się filmiki z youtuba w takim formacie, że zmien...

źródło: Zrzut ekranu 2026-03-22 211535

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Castellano: od wczoraj mam to samo i miałem WTF. Naprawdę nie wiem jakim debilem trzeba być, żeby zrobić dwa różne odtwarzacze o różnym rozkładzie () jeszcze głośność na górze. Nosz k---a mać!
  • Odpowiedz
Czekałem kilka tygodni licząc, że się unormuje, ale czy komuś też ten obesrany YT cały czas muli i pyta czy ,,chcę się dowiedzieć dlaczego to się dzieje''? Czy blokery na Operze się poddały?

#youtube
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@tomwick55: Może to źle zabrzmi, ale sylwetki ludzi od adolfa są ciekawsze niż sylwetki polskich gangusów z kryminalnej polski itp. Po prostu IQ dużo wyższe, jakaś ogłada też, mimo barbarzyństwa zbrodni z ich poleceń czy rozkazów. Wydaję mi się, że młodzi ludzie dlatego tak polubili pewne publikacje, bo im się też podobała koncepcja rasowa, brak mieszania małżeństw, brak typów co latają nadzy po ulicach, bo tak, brak tych co mają
  • Odpowiedz
#szarpankizzyciem
Szarpan właśnie wrzuca stare filmy, i myślę, ze niektórych nie powinien, np. tego (najnowszy): https://www.youtube.com/watch?v=gQCh4Bbr-ZE

To było wtedy, kiedy Loreal robił kampanię opartą na zmanipulowanych danych (84% kobiet miało być molestowanych itp.) i 7 metrów pod ziemią zrobił wywiad z prawdziwymi ofiarami molestowania. Szarpan ogląda to i bagatelizuje każdy przypadek, np. ten pierwszy, kiedy dziewczyna opowiadała że była obmacywana przez jakiegoś pijanego typa na koncercie i ją wprost spytał, czy
miloszy - #szarpankizzyciem 
Szarpan właśnie wrzuca stare filmy, i myślę, ze niektóry...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Czy ktoś tutaj może mi wytłumaczyć jakim cudem, ktoś tak ogarnięty, inteligentny i wykształcony jak Omnis Arma został gaśniczkiem? Ja myślałem, że ta gaśnica w tle w pierwszym humorystycznym filmiku była żartem, ale on tak na serio, również w komentarzach do filmów () #bron #strzelectwo #youtube
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Ranger: najgorzej jest poczytać forum np. braterstwa ( ͡° ʖ̯ ͡°) także w ogóle mnie nie dziwi

UE zła, Ukraina zła, Rosja to sąsiedzi i trzeba robić z nimi interesy (w odróżnieniu od UE i Ukr xD), Braun wspaniały, nie wolno się zbroić z SAFE bo UE chce nas oszukać jak Grecję. Uga buga imigranci (ale ci sprowadzeni przez pis się nie liczą)

Tak jakby wszyscy
assninja - @Ranger: najgorzej jest poczytać forum np. braterstwa ( ͡° ʖ̯ ͡°) także w ...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
Czasami zdarza mi się film na YT który się wiesza. Nie wiesza się przeglądarka tylko karta z tym filmem. I film mogę włączać w innych kartach, zrestartować przeglądarkę i dalej ten sam konkretny film się wiesza. Karta nie pokazuje komentarzy, nic się nie da kliknąć, film przestaje się odtwarzać. Też tak macie?
#youtube #yt #informatyka #internet
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Na telefonie mam aplikację youtube, gdzie mogę wysyłać znajomym linki do filmów oraz rozmawiać z nimi, wszystko wewnątrz tej aplikacji. Natomiast gdy wchodzę na youtube na komputerze przez przeglądarkę internetową, to nigdzie nie mogę znaleźć tych konwersacji... Jak to jest?

#youtube #komputery #internet
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach