To miała być żyła złota dla producentów. Klienci pokazali środkowy palec

Jeszcze niedawno miało to być nowe źródło regularnych dochodów dla producentów - opłaty za cyfrowe funkcje w aucie, dostępne na żądanie. Dziś coraz więcej firm wycofuje się z tego modelu. Kierowcy nie chcą płacić drugi raz za coś, co - ich zdaniem - powinno działać od razu.
z- 181
- #
- #
- #
- #
- #

















@Kacman90: c--j się pali. Chińska motoryzacja, jak każde g---o od nich, sprzedawane jest na zasadzie dumpingu cenowego. Najpierw złapać frajera, przyzwyczaić do produktu, a potem w-----ć ceny rynkowe, jak reszta i uwalić swój produkt. Kilka lat i te chińskie elektrośmiecie będą chciały być marką premium, jak inne, które pozycję budowały 100 lat. Cena też będzie premium i to będzie ich koniec. Ping pong może sprzedawać swoje zabawki