Mikroblog

#f1 od początku było mówione że sytuacja gdzie bolid który nagle traci energię jedzie przed kimś kto ją ma może doprowadzić do dużej kraksy. Oczywiście z moim k---a szczęściem ofiarą musiał być Ollie. Jprdl
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Spokojnie. Zaraz Mercedesy przejdą w tryb nielegalnego silnka.
#f1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw
Ja nigdy nie robiłem sobie zdjęć bo wystarczy że czasami obok czegoś przejdę albo zobaczę swoje odbicie w zgaszonym ekranie telefonu i to mi wystarczy aby z----ć sobie nastruj.
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
#przegryw
Nie lubie robić sobie zdjęć :(
Często przed wyjściem z domu robię sobie foty jak wyglądam i czy może jest dziś lepiej, ale niestety zawsze jest rozczarowanie xd zwłaszcza że niesyty nie mam już 16 lat i mój czas na glow up się chyba slocczyl i nie ma na to szans xd a i będzie gorzej z wiekiem
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#motogp Co za poryty sprint xD
MotoGP to obecnie zupełne przeciwieństwo tego jak wygląda #f1, z ilością akcji, gleb, wyprzedzeń i innych manewrów, a to wszystko bez ładowania bateryjek.
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@QRQ: oglądasz wyscigi czy tabelki w wikipedii? xD klasyfikacja producentów to też kwestia ile motocykli wystawiasz. Zobacz ilu różnych zwycięzców jest w sezonie i na jakich motocyklach startowali w przekroju choćby ostatnich 6 lat :). Każdy był w grze - Yamaha, honda, KTM, Suzuki, Ducati a teraz Aprilia się rozsiadła
  • Odpowiedz
@Czoso: ale mają kontrolę na własnymi mózgami i skoro sam sprytnie zauważyłeś że państwo steruje cenami mieszkań i nie działają mechanizmy wolnorynkowe to podniecanie się że już za dwa tygodnie krach na rynku bo jakiś redaktor napisał MOZLIWYM podniesieniu stop w EKSTREMALNYM scenariuszu jest po prostu naiwne. No ale być spadkowiczem zobowiązuje xd
  • Odpowiedz
  • 1
@Janexpol:

państwo steruje cenami mieszkań


starowało. Czas przeszły.

Skowyt po tym był słyszalny na Jowiszu i temat jest obecnie gorącym śmierdzącym kartoflem. Nie ma pewności, że to się powtórzy.
  • Odpowiedz
Będąc w Brazylii dotarłem do miasta Virmond (5 tysięcy mieszkańców), w którym większość mieszkańców ma polskie pochodzenie. Niektórzy do dzisiaj mówią tam po polsku! Jest tam również młyn, który produkuje mąkę, nazywa się "Varsovia" - odwiedzam go, żeby zobaczyć, jak produkowana jest mąka. W życiu bym nie powiedział, że to tak skomplikowany proces, zawsze myślałem, że wystarczy zmielić ziarno i pora na CSa ;)

Skąd tam w ogóle Polacy? Zabory, bieda, wynalezienie parowców,
mateoaka - Będąc w Brazylii dotarłem do miasta Virmond (5 tysięcy mieszkańców), w któ...

źródło: makavirmond

Pobierz
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • Doceń
#f1 mirkowanie ciekawsze niż sytuacja na torze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach