Mikroblog

Mieszkać sobie z ukochanym w domu blisko łąki czy na skraju lasu, niedaleko zbiornika wodnego i co dzień słyszeć ryk bażantów. A podczas eksploracji okolicznych terenów widywać je, przechadzające się w gęstwinach, może nawet rzucić czasem jakąś jagódką, żeby dokarmić wariacika. Warto śmiać, cieszyć się, warto kochać, i pewnie jeszcze marzyć, jak to Jacek Łaszczok śpiewał.
Winogronobezpestki1 - Mieszkać sobie z ukochanym w domu blisko łąki czy na skraju las...

źródło: 1000698426

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#f1 Coś się realizatorowi p------o, bo przecież Astony miały być w tym roku w pierwszym rzędzie.
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Trzymajcie się. Widzimy się na tagu ponownie w listopadzie/grudniu xD Bo letnie GP nikogo nie interesują
#skoki
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

10 zł za palmę
20 zł na tacę
10 zł na kwiaty do Grobu Pańskiego
10 zł na jałmużnę
a tu jeszcze całe Triduum Paschalne przed nami
#przegryw
matixrr - 10 zł za palmę
20 zł na tacę
10 zł na kwiaty do Grobu Pańskiego
10 zł na ja...

źródło: -

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#skoki Nie oszukamy biologii. Ilu było wybitnych w wieku 37-40 lat w skokach? Już brakuje tego powera na progu, tej szybkości, tej adaptacji do sprzętu. Wystarczy jakaś tam tysięczna wolniej, jakiś procent słabiej i elo... no niestety życie... jeśli miałby kończyć jak Małysz to by trzeba było po sezonie 2021/22... już w Planicy na mś w 2023r mimo fajnych miejsc widać było że starość wchodzi. Tak czy siak ogromne sukcesy
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mam nadzieję że ta przewaga Merca się zmniejszy. Dobrze że rozkradli sobie punkty i że odwołali te 2 wyścigi. Teraz Ferrari ma miesiąc żeby znaleźć tą moc co ją podobno ukryli #f1
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw nie mam w co grać, chyba że eldena 5 raz przejdę. Już miałem 4 zakończenia, a dodatek dla polaka 169 zł, kupa kasy
Fog- - #przegryw nie mam w co grać, chyba że eldena 5 raz przejdę. Już miałem 4 zakoń...

źródło: image

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw Dziś to nie ale od poniedziałku do piątku jeszcze przez jakiś czas mam budzik darmowy nade mną jest remont
Kiedyś miałem twardszy sen i potrafiłem się nie obudzić po czymś takim.
Śmiali się rodzice ze mnie że można mi było strzelać z armaty koło ucha i nic bym nie usłyszał.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Miteora: @penkroff Mnie nic nie obudzi ale zasnąć jeśli gdzieś coś się dzieje to dramat. Na szczęście nie mieszkam już w mieście ale pozamiastem potrafią być inne hałasy. Najgrzej na wyjazdach, nawet gdy mam luks kabine na promie do Szwecji to się męczę żeby zasnąć a pić piwka to też ryzyko bo rano od razu za kierownice w okolicach świtu
  • Odpowiedz
K---a ale TVN umie się pożegnać naprawdę żałosne #skoki
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dziękuję drogie mireczki za ten sezon. Do zobaczenia… w środę na skokach w punkt :D

#skoki
olesiu - Dziękuję drogie mireczki za ten sezon. Do zobaczenia… w środę na skokach w p...

źródło: IMG_0129

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Człowiek już tak nie śledzi skoków, ale jak usłyszy ten klimatyczny soundtrack do powtórek najlepszych skoków to wspomnienia wracają (ʘʘ)
#skoki
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#skoki - Pamiętasz ostatni skok Małysza? - no pamiętam! Skoczył na podium a Szaranowicz doprowadził mnie do łez! Płakalim z rodziną przed telewizorem, Pinkne to było! - A pamiętasz ostatni skok Stocha? - pamiętam, he he, jak mu musieli belkę podwyższać, żeby nie skończył na buli, he he
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach