Mikroblog

Jak się ogląda wege produkcje KOsno to można odnieść wrażenie że to KOnonowicz właściwie dręczył POmagających, którzy POmagali oczywiście tylKO i wyłącznie z bezinteresownej chęci POmocy
#kononowicz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@aa-aa Kosno poprzez geny ojca - komunistycznego aparatczyka - to człowiek, który czerpie satysfakcje z faktu, że świat płonie, a on z chęcią będzie współpracował z podpalaczami dla własnych korzyści. Za okupacji współpracowałby z Niemcami i szerzył teorie, że Polacy nie doceniają faktu "nazizm wzmacnia weganizm". Będąc małym kretem za czasów komunizmu jestem przekonany, że w szkole po cichu opowiadał kolegom, że Sowieci przynieśli nam wolność i dostęp do medycyny (którą
  • Odpowiedz
jak byłam mała i oglądałam skoki to myślałam że na nogach tam gdzie im buty z tyłu odstają jak skaczą to myślałam że to ich kość i nogi im się tak wyginają do skakania
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1. Gdyby łysy podszedł z taką konsekwencją wobec obu dziewuch jak Kłotuś do młodej to skończyłoby się wiekszość jego problemów.
2. Gang Marcela to ustawka na całego. Ale pośmiać się można.
3. Rodzina ze Szkocji to ewidentnie liczy na współprace i reklamę z firmami budowlanymi. Nic innego tu nie widzę.
4. Rzymianie. Zal mi tych dzieci... Niby śmiesznie ale w sumie smutne to strasznie.
#zycienakredycie
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Martinos30: Julia uparcie naciska na ten ślub chociaż kotuś ma teraz problemy w biznesie na głowie. Ciekawe czy gdyby łysy zaproponował go z intercyzą to dalej byłaby taka chętna...
  • Odpowiedz
Jak ja tej urwy mszycy nienawidzę. Po co to w ogóle Bóg stworzył (°°
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jestem wtrakcie grania kilku gier Baldurek 3 i 2, fallout 4 i red dead 2 (ale tu mi sie srednio podoba akat bardzoej film niz gra) ale kurna juz prawie 4 miesiace nie gralem heheh
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jeśli już ma Merc dominować to wolę żeby to był Kimi tak samo Oscar ma być przed lando w McL

#f1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach