Mikroblog

#f1 kto jest najgorszy?

kto jest najgorszy?

  • Norris 11.4% (12)
  • Russel 23.8% (25)
  • m0deracja 64.8% (68)

Oddanych głosów: 105

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#hotelparadise nie wiem po co on gadał wszystkim, że ma jakiś typ i inne się czują drugim wyborem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Najlepszy był Milan z poprzedniego sezonu, on gadał każdej, że jest jego numer jeden i każda była o niego zazdrosna xDDD Gracz powinien nawijać każdej makaron na uszy oraz kłamać ile wlezie
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Polnischefuhrer: To czy on gadał każdej czy nie gadał, tak naprawdę nie ma znaczenia. Problemem jest to , że każda z nich przyspawała się do swojego programowego partnera i oświadczyła Bartkowi, że nie chce być przez niego wybrana. I co zrobić w takiej sytuacji? Bartek znalazł się w niezłym bagnie. Współczuję mu.
  • Odpowiedz
Kocham jak tu przychodzą ananasy, które próbują nas wyjaśnić, po czym sami się kompromitują i s---------ą w podskokach
#blackpill
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#plk #koszykowka

Wczoraj zamknęło się okienko transferowe, składy pozostaną już takie jakie są do końca sezonu.
Przed nami 24. kolejka PLK, gramy od dziś do niedzieli, standardowe 4 mecze w TV, ale kolejkę w Wałbrzychu zaczynamy na YouTube.

Zanim o meczach, rzut oka w tabelę i tierowanie, bo trochę się tu powyjaśniało:
cultofluna - #plk #koszykowka

Wczoraj zamknęło się okienko transferowe, składy pozos...

źródło: HEUwfuEbYAAdZTG

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@cult_of_luna:

Arka (13-9) – GTK Gliwice

Tu Arka powinna mieć wręcz spacerek, a tak jak piszesz - gliwiczanie walczą o życie. Jszcze mają wysokie szanse, ale kandydatów do przegrywania z nimi po prostu nie ma.

Dziki (13-10) –
  • Odpowiedz
#hotelparadise Chamskie zachowania od wszystkich w stronę Bartka. Ktoś tu dobrze skojarzyl, że przypomina sytuacje Lucji.
Fajne kwasy się porobily, ale niech produkcja rozwali to towarzystwo wzajemnej adoracji.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Jak dla mnie póki co Bartek jest top wśród tych wymoczków typu Krystian, Tobiasz, a w szczególności żenujący Max. Ale dziewczyny wolą ciepłe kapcie, bo finał xD
  • Odpowiedz
  • 0
@hejhej_lalala: Dlatego powinna być zasada, że małżonek winny rozkładu pożycia małżeńskiego nie powinien co do zasady otrzymywać pełnej władzy nad dzieckiem.
  • Odpowiedz
Ogólnie moje ulubiony divy na Śląsku to:
1. Anetka z Bytomia
2.Zuzia z Dąbrowy Górniczej (ciasna i śliczna)
3. Majka z Tychów
4. Alicja z Katowic (cytaty m--f)
5. Milenka z Bytomia (ale ona strasznie humorzasta)
#przegryw
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

1 A gdy zapadł zmrok nad Narodowym, Jan Urban odprawił mejwenów i ponaglił piłkarzy, by wyszli na murawę. Reprezentacja zaś miotała się przed albańskim autobusem, a że nie potrafili go przebić, wiatr wiał im w oczy i trybuny buczały złowrogo.

2 O czwartej zmianie przyszedł do nich Jan, krocząc pewnie po linii bocznej. Piłkarze zaś zatrwożyli się, mówiąc: „Co on znowu wymyślił?”, i ze strachu zaczęli grać lagę

3 Lecz Jan zawołał do nich:
Davn - 1 A gdy zapadł zmrok nad Narodowym, Jan Urban odprawił mejwenów i ponaglił pił...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Shmuel_Rufeisen: nie no w pracy żeby gadać z kobietami jak z ludźmi nie trzeba mieć aż 185, wystarczy że masz dość dynamity i wtedy one też uważają cię za koleżankę co ma umiejętność sikania na stojąco. W sumie wywalone bo, ja nie traktuje ich jako obiekty s e x ualne więc interesuje mnie tylko żeby była miła atmosfera w pracy. Bo po co sobie dokładać stresów w życiu.
  • Odpowiedz