Mikroblog

Łapcie Kamila bijącego rekord skoczni z 1 belki i lądującego do tego telemarkiem
#skoki
jacem - Łapcie Kamila bijącego rekord skoczni z 1 belki i lądującego do tego telemark...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Przestawcie zegarki żeby nikt mi się jutro nie spóźnił.
Jutro o 9 i 15:30 zadzieje się giełdy cud. (Na stare to by była 8 i 14:30)

#gielda
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sqrvol: kazdy tagowicz używa swojego tel biznesowego ( premium) do swojej aplikacji maklerskiej i widzi juz przestawiona godzine ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
Mieszkać sobie z ukochanym w domu blisko łąki czy na skraju lasu, niedaleko zbiornika wodnego i co dzień słyszeć ryk bażantów. A podczas eksploracji okolicznych terenów widywać je, przechadzające się w gęstwinach, może nawet rzucić czasem jakąś jagódką, żeby dokarmić wariacika. Warto śmiać, cieszyć się, warto kochać, i pewnie jeszcze marzyć, jak to Jacek Łaszczok śpiewał.
Winogronobezpestki1 - Mieszkać sobie z ukochanym w domu blisko łąki czy na skraju las...

źródło: 1000698426

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#prawojazdy Czemu ludzie robią tak, że jak jestem daleko przed nimi na pustej drodze, to mnie doganiają, a potem nie wyprzedzają tylko jadą za mną?, np teren zabudowany ale wiocha, droga prosciutka, brak zakazu wyprzedzania itp praktycznie 0 ruchu jade 60 na liczniku, czyli relanie troche mniej i w lustertku widze w c--j daleko typa, dogania mnie w c--j szybko obstawiam ze z 80 jedzie, ale jak dojezdrza do mnie
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 2
@rsrvo618: Każdy ma własne doświadczenia, własne upadki jak i przemyślenia. Dla jednego to co piszę jest śmieszne, a drugi to rozumie. ehh

()
  • Odpowiedz
Trzymajcie się. Widzimy się na tagu ponownie w listopadzie/grudniu xD Bo letnie GP nikogo nie interesują
#skoki
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Obudziłem się i przeglądam social media.
Koleżanka z którą chodziłem do podstawówki jest w ciąży, kumpel z technikum będzie się żenił i tak sobie leżę i myśle

a u mnie co się zmieni/zmieniło w życiu?

W sumie nic, planuje wyjść dziś na rower i tyle ¯\(ツ)/¯

#przegryw
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@Miteora ale już wg. ludzi ona jest „normalna” bo zakłada rodzinę itd.. „A ten tylko pracuje i w wolnym czasie jeździ rowerem zamiast sobie dziewczynę znaleźć”
@Enso_ nie no, teraz przecież są przeszczęśliwe związki i nawet nie myśli się o tym. Jest zaślepienie miłością i nie myśli się o jakichkolwiek potyczkach za X lat w związku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Wczoraj przyszła "Planeta śmierci" i dzięki temu, że "Cień olbrzyma" został opóźniony udało się ułożyć taki schludny prostokąt, wychodzą idealnie 33 Wymiary i 11 Eonów.
Na uznanie zasługuje fakt, że Vesper to wszystko wydał w niecałe 3 lata, a gdyby pominąć pierwsze 3 książki, to równo 2 lata. "Conan 1" wyszedł dokładnie tego samego dnia co "Planeta śmierci", tyle że 2 lata wcześniej.

#ksiazki #czytajzwykopem #vesper
Cerber108 - Wczoraj przyszła "Planeta śmierci" i dzięki temu, że "Cień olbrzyma" zost...

źródło: IMG_20260328_173303696

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 3
@solejukowski: kurczę, trudne się wylosowało. Każda z tych serii powstała w trochę innym celu, weź też pod uwagę, że w przypadku Wymiarów i Eonów przeczytałem ledwie ułamek całości.

- Uczta wyobraźni to największa niewiadoma, bo może się w niej znaleźć dosłownie wszystko, od aczytalnego pretensjonalnego pitolenia, poprzez zanudzanie, którego nie powstydziłaby się LeGuin, po faktycznie wciągające historie z atmosferą pierwszej klasy. Na ten moment nie trafiło się jeszcze nic, czemu dałbym
  • Odpowiedz