Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
neo78

neo78

Dołączył 7 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 14408
  • Znaleziska 14290
  • Mikroblog 118
  • Obserwujący 21
  • Obserwowane 4

55

Szczere wyznanie eksperta: "Statystyki kredytowe to propaganda". Zapaść na rynku

Szczere wyznanie eksperta: "Statystyki kredytowe to propaganda". Zapaść na rynku

Rynek kredytów hipotecznych w Polsce wysyła obecnie sprzeczne sygnały, a oficjalne komunikaty często maskują głęboki spadek zainteresowania finansowaniem. Mimo że zdolność kredytowa przeciętnego Polaka wzrosła w ciągu roku, liczba faktycznie podpisanych umów znacznie spadła.

VoxClamantisInDeserto
z
biznesinfo.pl
dodany: 03.03.2026, 18:31:31
  • 36
  • #
    polska
  • #
    nieruchomosci
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    wydarzenia
  • #
    mieszkanie
neo78
neo78 03.03.2026, 19:15:03 via Wykop
  • 7
za rok po 6k za metr mordo. Xd


@Pharos: Może nie tak szybko, ale przez dekadę nie przewiduje wzrostu cen.
neo78
neo78 03.03.2026, 19:39:11 via Wykop
  • 5
może tak być Mireczku.


@Pharos: Tak było - w dużym uproszczeniu po 2008. Ceny stały do 2015r względem zarobków to spadły ze 30%, a ostro odbiły dopiero po 2018.
Tym razem odbicia może nie być, za dekadę demografia pokaże pazur.

156

USA zerwą stosunki handlowe z Hiszpanią. Trump: wydałem polecenie

USA zerwą stosunki handlowe z Hiszpanią. Trump: wydałem polecenie

Donald Trump podczas spotkania z kanclerzem Niemiec stwierdził, że polecił sekretarzowi skarbu USA zerwanie wszystkich s

Kupalataalekrotko
z
polskieradio24.pl
dodany: 03.03.2026, 17:32:58
  • 64
  • #
    wojna
  • #
    trump
  • #
    hiszpania
  • #
    israel
  • #
    iran
  • #
    polityka
neo78
neo78 03.03.2026, 19:12:32 via Wykop
  • -1
To już wiem kto kolejny po Kubie
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

11

Od dzisiaj 3 marca 2026 utrata prawka za +50 poza zabudowanym oraz PJ od 17 lat.

Od dzisiaj 3 marca 2026 utrata prawka za +50 poza zabudowanym oraz PJ od 17 lat.

Dzisiaj ważna data, 3 marca, dzisiaj bardzo wiele się zmienia na naszych drogach m.in. czasowa utrata prawka za +50 poza zabudowanym, hulajnoga elektryczna od 13 lat, prawko kategorii B od 17 lat, ciągnikiem rolniczym 40 km/h, czy okres próbny dla młodych kierowców.

ErogowyDrogowy
z
wykop.pl
dodany: 03.03.2026, 06:06:37
  • 27
  • #
    wykop
  • #
    heheszki
  • #
    motoryzacja
  • #
    prawojazdy
  • #
    pord
  • #
    przepisydrogowe
neo78
neo78 03.03.2026, 14:43:09 via Wykop
  • -2
@JohnVanClouds: Poczekaj jak się 17 latki przesiądą z hulajnogi do samochodów.
neo78
neo78 03.03.2026, 14:44:35 via Wykop
  • -1
teraz dzieci 17 lat na pewno poprawią bezpieczeństwo


@piotrz1: na pewno, po chodnikach na hulajnogach też bezpiecznie jeżdżą.
neo78
neo78 03.03.2026, 19:03:53 via Wykop
  • -1
Ale będą łapanki urządzać, nie zdjęte ograniczenie do 40 bo był remont w Pierdziszewie Mniejszym, lecisz 92 I cyk po prawku 😎


@ordynarny_cham: Bardziej się boje szalejących małolatów. Jeszcze się taki nie zaczął golić a już odłożył na stare BMW. Z hulajnogo przesiądzie się prosto w 2 tonowe auto.

635

Śląska Policja weszła człowiekowi do mieszkania i go zabiła

Pokaż treści 18+

Śląska Policja weszła człowiekowi do mieszkania i go zabiła

Członek rodziny martwił się, że stracili kontakt z jednym panem, więc powiadomili policję. Ta przyjechała, wlazła mu do mieszkania, a ponieważ nie chciał z nimi gadać i wymachiwał szablą, zamiast wycofać się wezwali kontrterrorystów, którzy użyli broni służbowej. Kolejny sukces polskiej policji!

steamy_capybara_bath
z
x.com
dodany: 03.03.2026, 06:40:04
  • 271
  • #
    polska
  • #
    bolzga
  • #
    policja
  • #
    polskapolicja
  • #
    morderstwo
  • #
    slask
neo78
neo78 03.03.2026, 18:15:23 via Wykop
  • 2
Sklad wiemy co było w mieszkaniu skoro nie otworzył drzwi? Mam nadzieję, że prokurator sie d--------i im do d--y.


@Adam_Konarski_z_Katowic: No co ty, oni się tylko bronili. Jak strzelali w plecy motocyklisty ostatnio to też się do nich nie przywaqili
neo78
neo78 03.03.2026, 18:16:26 via Wykop
  • -1
Ja p------e w kuchni mam kolekcje nozy kuchennych. Mam sie zglosic na policje zeby mnie o------i czy wystarczy, ze sie sam powiesze z tego powodu? Banda j------h morderców.


@xDchybazciebie: Z nożami... kup coś poważniejszego. Nie odchodź - sam
neo78
neo78 03.03.2026, 18:18:52 via Wykop
  • -1
a nie mogli przeczekać aż się uspokoi?


@severnight: jakby to był dziki niedźwiedź to by żył... a tak

1294

Minister obrony Pakistanu: syjonizm zagrożeniem dla ludzkości

Pokaż treści 18+

Minister obrony Pakistanu: syjonizm zagrożeniem dla ludzkości

Jak informują światowe media, w tym Al Jazeera, Associated Press oraz Reuters, minister obrony Pakistanu Khawaja Asif w ostrych słowach skomentował eskalację konfliktu wokół Iranu, określając syjonizm jako zagrożenie dla ludzkości i twierdząc, że wojna została Teheranowi narzucona.

marbar4241
z
gazetatrybunalska.info
dodany: 03.03.2026, 15:43:03
  • 126
  • #
    gazetatrybunalska
  • #
    iran
  • #
    wojna
  • #
    syjonizm
  • #
    zydzi
  • #
    polityka
neo78
neo78 03.03.2026, 18:08:10 via Wykop
  • -6
Dobrze powiedział. Polać mu.


@iskandar: Islamizm to zagrożenie. Izraelici maja rację.

399

Od 14 lat miasto bezprawnie wyciągało pieniądze z kieszeni Łodzian

Od 14 lat miasto bezprawnie wyciągało pieniądze z kieszeni Łodzian

..teraz gdy sprawa wyszła na jaw i zaczął się robić gnój władze miasta nabrały wody w usta

xxwykopekxxxx
z
lodz.wyborcza.pl
dodany: 03.03.2026, 05:28:18
  • 22
  • #
    motoryzacja
  • #
    ciekawostki
  • #
    polska
neo78
neo78 03.03.2026, 18:05:52 via Wykop
  • 18
Mam komunalne po dziadkach .ostatnio stwierdzili bez mierzenia (!) ze od 1949 było 54metry a teraz jest 49 i ze jakbym chcial zwrot za to ze bylo placone za duzo to sie nie należy


@patryk-tymczas: Należy się za ostatnie 5 lat, później to się przedawania.

2284

Katowice wykpiły Strefę Czystego Transportu. Będzie, ale nie obejmie mieszkańców

Katowice wykpiły Strefę Czystego Transportu. Będzie, ale nie obejmie mieszkańców

STC ma objąć teren, gdzie i tak nikt nie jeździ, głównie place i deptaki. Dodatkowo z ograniczeń strefy mają być całkowicie wyłączeni... wszyscy mieszkańcy, i to nie tylko Katowic, ale całej Metropolii (ponad 2 mln mieszkańców). UE zakpiła z Kato uznając pomiary nad autostradą, to Kato zakpiło z UE.

ZobaczLink
z
portal.katowice.pl
dodany: 03.03.2026, 13:38:41
  • 264
  • #
    katowice
  • #
    sct
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    heheszki
  • #
    ciekawostki
neo78
neo78 03.03.2026, 17:36:21 via Wykop
  • 1
W Warszawie strefa powinna być na całym terenie Łazienek Królewskich ¯\(ツ)/¯


@konkarne: Rozszerzył bym ją o Powązki. Tylko elektryczne znicze
neo78
neo78 03.03.2026, 17:45:10 via Wykop
  • 9
Katowice to lubią się dusić, mają dużo węgla, więc w sumie mogą wyginąć.


@krzyk2: Jakoś nie trafia do nikogo twoja narracja, nikt nie chce lewicujących prezydentów

339

Amerykańskie systemy obrony powietrznej na wyczerpaniu. "Nastrój jest napięty"

Amerykańskie systemy obrony powietrznej na wyczerpaniu. "Nastrój jest napięty"

W Waszyngtonie rośnie niepokój. Wysocy rangą amerykańscy wojskowi i przedstawiciele administracji prezydenta Donalda Trumpa alarmują, że zasoby systemów obrony powietrznej Stanów Zjednoczonych kurczą się w niepokojącym tempie.

gerwazy-oko
z
rmf24.pl
dodany: 02.03.2026, 14:07:27
  • 201
  • #
    usa
  • #
    iran
  • #
    wojna
  • #
    militaria
  • #
    izrael
  • #
    bliskiwschod
neo78
neo78 02.03.2026, 18:26:56 via Wykop
  • -12
Skoro Trump przyznał, że wojna mogłaby trwać 4-5 tygodni, to znaczy, że się przeliczyli i moim zdaniem będą starali się tą wojnę szybko skończyć. Bo już kraje zatoki perskiej w-------ą się na USA, że USA ich opuściło i że broni tylko Izrael. A pewnie chodzi o dwie rzeczy:

- większość rakiet irańskich poszło na Izrael

- Amerykanom też się kończą te rakiety


Mam wrażenie, że USA i Izrael się mocno przeliczyły jeśli
neo78
neo78 02.03.2026, 22:10:33 via Wykop
  • -13
Mogą, ale co to da? Nie da się zbombardować do gołej ziemi takiego dużego i ludnego kraju. Za to jakby Iran strzelał odpowiednio długo w Izrael to na wysoce zurbanizowanych terenach z gęstą zabudową może łatwo zniszczyć to i owo


@cebulowy_krezus: Mając przewagę w powietrzu możesz zrzucać na wroga niemalże "beczki" wypełniane tanim materiałem wybuchowym - koszt żaden.
Iran musi wyprodukować rakietę, która musi przylecieć - sam nie wiem 1000km?
neo78
neo78 02.03.2026, 22:35:32 via Wykop
  • -11
widziałeś dzisiaj zestrzelone myśliwce?


@b4994: Sami sobie zestrzelili, kto bogatemu zabroni. Dokładnie to chyba Kuwejt się pomylił

Ale na co masz rzucać? Na góry? Przecież Irańczycy mają swoje bazy głęboko pod ziemią


jasne cały Iran jest pod ziemią. Maja tam jeden czy dwa zakłady wzbogacania uranu pod ziemią i tyle. Te bazy są na tyle płytko ze w czerwcu przebiły się tam te amerykańskie b---y.
neo78
neo78 02.03.2026, 22:52:21 via Wykop
  • -11
Te same wiarygodne źródła podają, że Iran jest tygodnie/miesiące od skonstruowania b---y atomowej. I tak od jakichś 30 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@cebulowy_krezus: Tak, cały czas nad nią pracują, ale jak już są na ukończeniu to spada im na głowę jakaś b---a i muszą zaczynać od nowa.
neo78 - >Te same wiarygodne źródła podają, że Iran jest tygodnie/miesiące od skonstru...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 02.03.2026, 22:55:39 via Wykop
  • -11
W Iraku też mieli dominację w powietrzu a jednak po bombardowaniu zdecydowali się na operację lądową.


@cebulowy_krezus: Zdecydowali się na operacje lądową przed bombardowaniem. B-----------e i uzyskanie przewagi w powietrzu to był wstęp. Dzisiaj nie maja siła lądowych w tym rejonie, więc nie wiem jak mieliby przeprowadzić operację lądową.

Dzisiaj popłynęli sobie tylko pobombrować. I chwała i za to. Jedno celne uderzenie i głowa odcięta.
neo78
neo78 02.03.2026, 23:05:19 via Wykop
  • -8
Na pewno są głupi i cały wzbogacony uran trzymają 5 metrów pod ziemią w jednym kociołku. Na pewno nie wiedzą jakie b---y ma USA i co są w stanie zbombardować. Na pewno nie wpadli na pomysł wykopania 500 metrowego szybu (coś jak nasze kopalnie węgla) technologią z lat 70tych.


Po co to kopać taki dół? Przecież to plecy moga rozboleć. W najgorszym razie by Amerykanie zbombardowali i zniszczyli 30 lat pracy nad
neo78
neo78 02.03.2026, 23:19:19 via Wykop
  • -9
Mhm, totalnie rozwalili. To skoro już tam wszystko rozwalili i zagrożenie z b---ą conięte znowu o 5-15 lat, to po co pojechali tam na bombardowanko? ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@cebulowy_krezus: A kto powiedział ze całkiem? Taki z ciebie strateg a nie wiesz że do takich ośrodków to się głównie wejścia b--------e.

to po co pojechali tam na
neo78
neo78 02.03.2026, 23:59:01 via Wykop
  • -9
@cebulowy_krezus: A ja jestem za, choćby dlatego że to irańskie drony za sprawą Putina 10 września zaatakowały Polskę.
Też bym wolał Ukrainę, ale lepszy rydz jak nic.

Nie jestem w stanie ocenić czy Iran jest blisko broni jądrowej. Akurat nie dysponuję własną komórką wywiadowczą na terenie tego kraju.


No właśnie, nic nie wiesz, ale wiesz ze na pewno nie budują
neo78
neo78 03.03.2026, 00:18:29 via Wykop
  • -7
@b4994: Pewnie się nie lubią, pomarańczowy nie dostał nagrody Nobla...
Nie wiem wybierz co chcesz, ale przyjaciel mojego największego wroga jest również moim wrogiem.
Skoro Iran zbroi Rosję i pomaga jej technologicznie, to Iran przestaje być dla Polski neutralnym graczem, a staje się wspólnikiem wroga.

Więc mam to gdzieś, a szczególnie po tym jak Irańskie rakiety pół roku temu wleciały w naszą przestrzeń.
neo78
neo78 03.03.2026, 00:32:44 via Wykop
  • -8
@cebulowy_krezus:

Tylko mnie zastanawia dlaczego tak dużo miernot broni reźimu ajatollahów?
A b--ń jadrowa - jak im pozwolisz to zbudują i wtedy bedzie większy problem

Nie wiem wybierz co chcesz, ale przyjaciel mojego największego wroga jest również
neo78
neo78 03.03.2026, 00:59:19 via Wykop
  • -8
@b4994: @cebulowy_krezus

Reżim Irański, który buduje b--ń jądrową stoi po przeciwnej stronie barykady co mój kraj, co zresztą udowodnił.

Typie, weź mi zacytuj fragment gdzie ich bronię.

Twoja narracja od początku jest przeciwna ich likwidacji, wybielasz ich, podobnie jak
neo78
neo78 03.03.2026, 01:20:52 via Wykop
  • -8
@b4994: @cebulowy_krezus No tak, bo przecież te tysiące wirówek do wzbogacania uranu w bunkrach to Iran postawił, żeby szybciej kręcić watę cukrową dla dzieci, a drony wysyłają do Rosji wypełnione konfetti i życzeniami pokoju. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Teraz poleciałeś już w smoki, czym dałeś pokaz swojego intelektu.

Rozumiem, że dla Ciebie dowody wywiadowcze, zdjęcia satelitarne i tysiące wirówek to tylko efekty specjalne z Hollywood,
neo78
neo78 03.03.2026, 01:25:57 via Wykop
  • -7
@cebulowy_krezus:

na czy polega moje wybielanie? Nie mówię, że to dobry reżim. Mówię, że nam nie zagrażają bardziej niż Rosja? Zgadzasz się z tym czy nie?

Co nie znaczy ze jest neutralny, jest zagrożeniem bo gra do wspólnej bramki co Putin, dlaczego go nie zlikwidować?

A co jeśli USA utopi na wojnie z iranem kupę kasy. I jeśli nie uda im się obalić reżimu i jednocześnie całkowicie wycofają się z pomocy ukrainie?
neo78
neo78 03.03.2026, 07:36:07 via Wykop
  • -7
@b4994: Ojej, czyli jak nie dostaniesz tajnych raportów CIA na wykopie, to znaczy, że problemu nie ma? Wybitna logika.
Rozumiem, że jak nie widziałeś na żywo swojego mózgu, to też zakładasz, że go nie ma? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Naprawdę myślisz, że te irańskie zabawki mają wbudowany GPS z blokadą na granicy w Medyce? Gratuluję optymizmu. To, że teraz spadają na Kijów czy Lwów, to tylko
neo78
neo78 03.03.2026, 07:43:10 via Wykop
  • -7
@cebulowy_krezus: Fordow to był tylko jeden element układanki. To, że Trump coś ogłosił, nie oznacza, że Iran nagle stał się krajem miłującym pokój i przestał produkować drony, rakiety balistyczne czy wspierać Rosję.

I jeszcze jedno, bo widzę, że patrzysz na mapę przez dziurkę od klucza. Iran, Rosja i Korea Północna to dzisiaj jedna drużyna, która gra do tej samej bramki. Jak pozwolisz Iranowi urosnąć w siłę, to za chwilę te
neo78
neo78 03.03.2026, 08:24:08 via Wykop
  • -7
@cebulowy_krezus: Nie mam wpływu na to kogo leją Amerykanie, ale jeśli leją kogoś, kto uzbraja naszego wroga, to kibicuję im z całego serca. To jest właśnie polski interes, żeby nasi wrogowie tracili zęby Nieważne czy u siebie, czy u swoich przydupasów. Jeden dostarcza drony a inny żołnierzy.

Taka postawa jest nielogiczna i zwyczajnie sprzeczna z polskimi interesami

Pogięło cię?
Już zupełnie odjechałeś jak twierdzisz że nielogiczne jest bicie w dostawcę
neo78
neo78 03.03.2026, 08:53:06 via Wykop
  • -7
@cebulowy_krezus:
Najpierw cytujesz moje słowa: „Nie mam wpływu na to kogo leją Amerykanie”, a sekundę później dorabiasz do tego teorię, że napisałem, iż popieram to „kosztem zaangażowania przeciwko Rosji”. Ty w ogóle czytasz to, co sam produkujesz? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Już sam się pogubiłeś w tym, co piszesz. Twoja nadinterpretacja to czysta abstrakcja XD walczysz z argumentami, których nigdy nie użyłem. Zacznij sobie robić notatki,
neo78
neo78 03.03.2026, 09:20:07 via Wykop
  • -6
@cebulowy_krezus: A wyżej napisałem - patrz sceen:

Skoro nie mam no to wpływy XD
Mistrz, wyciąć fragment z ogólnego kontekstu XD

Dlatego, napisałem ci "Zacznij sobie robić notatki, jak z kimś dyskutujesz, bo takie przeskoki logiczne sugerują, że masz jakiś poważny problem z przetwarzaniem prostych inforamcji." Nie potrafisz skleić rozmowy do
neo78 - @cebulowy_krezus: A wyżej napisałem - patrz sceen:

Skoro nie mam no to wpływ...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 03.03.2026, 09:50:25 via Wykop
  • -4
Sam napisałeś czarno na białym, że popierasz interwencję w Iranie kosztem amerykańskiego zaangażowania w Europie. Potem się tego wyparłeś. Było tak czy nie? A teraz mi coś bredzisz, żebym notatki robił


@cebulowy_krezus: Przecież ci napisałem ze wyciąłeś fragment z kontekstu. Nawet Ci wysłałem sceen gdzie jasno temu zaprzeczyłem, nie będę tego robił w nieskończoność. Jak nie potrafisz połączyć kropek to nie mój problem:

Nie jest na rękę Ukrainie. Skąd taki wniosek wyciągnąłeś?
neo78
neo78 03.03.2026, 11:09:44 via Wykop
  • -3
Nietrafiona analogia. Moje rozumowanie jest takie, żeby ubić podpalacza to nie będzie podpalał. Twoje jest takie, żeby mu skasować dostawcę zapałek. Ale przecież podpalacz może zrobić swoje zapałki. I co wtedy?


@cebulowy_krezus: Skoro Trump już podjął decyzję i leje Iran, to wybór jest prosty: albo cieszymy się, że główny dostawca broni dla Rosji obrywa, albo udajemy, że to nam szkodzi. Twierdzenie, że osłabienie sojusznika Putina nie jest na rękę Ukrainie, to czysta
neo78
neo78 03.03.2026, 13:30:21 via Wykop
  • -3
@cebulowy_krezus: Przestań mi wmawiać to - kosztem zaangażowania w Europie, to twoja obsesja, której nigdzie nie napisałem. Sam sobie to wymyśliłeś, żeby mieć z czym walczyć, bo fakty o osłabianiu osi zła cię cos boli. Raz napisałeś głupotę i tak brniesz w to gu.... Skoro Trump już leje Iran, to każdy logicznie myślący człowiek widzi w tym zysk, a ty dalej udajesz, że to strata. I tak już ukrainie od
neo78
neo78 03.03.2026, 14:39:15 via Wykop
  • -1
@cebulowy_krezus: Już ci się argumenty skończyły to wycinasz moje odpowiedzi z kontekstu. Za to ty nie chcesz przyznać że Rosja i Iran grają do jednej bramki i osłabienie jednego czyni krzywdę drugiemu
neo78
neo78 03.03.2026, 14:46:08 via Wykop
  • -2
@cebulowy_krezus:No i w końcu, skoro sam przyznajesz, że grają do jednej bramki i osłabienie jednego czyni krzywdę drugiemu, to twoje wcześniejsze pytania po co ta wojna i twierdzenie, że to nie jest na rękę Ukrainie właśnie oficjalnie straciły sens. Sam się zaorałeś własną odpowiedzią.
neo78 - @cebulowy_krezus:No i w końcu, skoro sam przyznajesz, że grają do jednej bram...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 03.03.2026, 14:58:23 via Wykop
  • -1
@cebulowy_krezus: Dowodzi tego, że właśnie wycofujesz sie rakiem ze swojej wcześniejszej narracji. Najpierw twierdziłeś, że ten atak nie ma sensu i że w żaden sposób nie odciąży Ukrainy, a teraz nagle zmieniasz śpiewkę i przyznajesz że Rosja i Iran mają ścisłe powiązania i graja do jednej bramki.
Jesteś niesamowity XD
neo78
neo78 03.03.2026, 15:04:19 via Wykop
  • -1
Dla mnie i dla ciebie to jest marnowanie zasobów


@nirvikalpasamadhi: Doprecyzujmy. To nie są wasze zasoby, tylko amerykańskie. trump i tak już wcześniej wypiął się na Ukrainę i scedował pomoc na Europę. Skoro więc, te rakiety i tak nie trafią teraz pod bachmut, to zamiast leżeć w magazynach i rdzewieć, niech walą w najbliższego sprzymierzeńca Putina.
Wole, żeby te zasoby niszczyły fabryki dronów w Iranie, niż żeby nie robiły nic.
neo78
neo78 03.03.2026, 15:11:06 via Wykop
  • -2
Nigdzie tak nie napisałem. Napisałem, że nie ma sensu z Tobą gadać skoro uważasz, że dowalenie Iranowi jest dla Polski ważniejsze niż dowalenie Rosji. Próbuj dalej


@cebulowy_krezus: Nie kłam,
neo78 - >Nigdzie tak nie napisałem. Napisałem, że nie ma sensu z Tobą gadać skoro uwa...

źródło: image

Pobierz
neo78
neo78 03.03.2026, 15:20:46 via Wykop
  • -1
ale trochę to... niefajne wobec sojuszu. Jestem wkurzony ogólnie na cały amerykański rząd.


@nirvikalpasamadhi: Ja również, ale to już inna historia. Iranowi się należało, choćby za te wszystkie dostawy dla Rosji. Jedno nie wyklucza drugiego.
neo78
neo78 03.03.2026, 15:28:09 via Wykop
  • -1
Moim zdaniem nie jest i tego się trzymam, bo przez to mniej pomocy amerykańskiej pójdzie na Ukrainę.


@cebulowy_krezus:To że Ukraińcy nie pogardziliby sprzętem jest słuszna, ale ignorujesz fakt, że każdy szahed, który nie powstanie w Iranie, to szahed, którego Ukraina nie musi zestrzeliwać drogimi rakietami z USA. A USA i tak się wypięło.

445

Ledwo USA zaatakowały Iran, a tu taki ruch Putina

Ledwo USA zaatakowały Iran, a tu taki ruch Putina

W ukraińskich mediach pojawiła się informacja o tym, że Władimir Putin zrezygnował ze swoich postulatów w kwestii gwaran bezpieczeństwa

Jasiek-xD
z
newmedia24.pl
dodany: 01.03.2026, 11:40:16
  • 186
  • #
    wojna
  • #
    ukraina
  • #
    polityka
neo78
neo78 02.03.2026, 12:28:48 via Wykop
  • -1
@paw1470: Lechia przez ch lepiej brzmi
neo78
neo78 03.03.2026, 13:36:50 via Wykop
  • -3
Gdzie b--ń od USA byłaby bardziej przydatna, w Iranie czy na Ukrainie?


@nirvikalpasamadhi: To nie jest koncert życzeń,
Z mojego punktu widzenia na Ukrainie, ale jak się nie da to biorę to co dają i się cieszę z tego ze to również odciąży Ukrainę.

351

Pożar w Amazon Web Services. Irański odwet uderza w infrastrukturę IT

Pożar w Amazon Web Services. Irański odwet uderza w infrastrukturę IT

Jedno z centrów danych należących do Amazon Web Services w Zjednoczonych Emiratach Arabskich zostało w niedzielę poważnie uszkodzone w wyniku uderzenia bliżej nieokreślonych "obiektów".

goferek
z
bankier.pl
dodany: 02.03.2026, 18:03:52
  • 78
  • #
    iran
  • #
    wojna
  • #
    it
  • #
    aws
  • #
    amazon
neo78
neo78 02.03.2026, 20:01:44 via Wykop
  • -20
Wariaci zaczęli ostrzeliwać cała okolicę. Dobrze że nie maja tej atomówki. Lepiej ich zablokować teraz jak później.
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neo78
neo78 02.03.2026, 20:04:57 via Wykop
  • -4
Ale paczka z amazon dotrze na czas? nie będzie opóźnień?


@Endrula83: Paczka to pikuś, zaraz paliwo gaz podrożeje, mamy powtórkę z 2022. Inflacja do góry a co za tym idzie to i stop%.

Ty się o paczką przejmujesz a ty ludzie muszą kredyty spłacać jak bezrobocie wzrasta. Ale mamy to przetrenowane i wiemy że kredyciarz daje radę przy 7%
neo78
neo78 02.03.2026, 20:18:00 via Wykop
  • -2
ale to wazna paczka. Nowy telefon


@Endrula83: Teraz to będzie kryzys, nie dość ze paliwa to i pamięć podrożała.
neo78
neo78 02.03.2026, 20:57:30 via Wykop
  • -9
@dziki-wienczyslaw: czemu zarzucasz mi brak samodzielności?
neo78
neo78 02.03.2026, 21:09:22 via Wykop
  • -4
Bo już trzydzieści lat powtarzają ten numer z atomówkami i jak nie ma tak nie ma.


@dziki-wienczyslaw: Widzę, że masz problem z łączeniem faktów. Właśnie z powodu tego, że ten numer jest powtarzany Iran do dziś tych atomówek nie ma. To się nazywa prewencja, ale rozumiem, że dla Ciebie to zbyt skomplikowane.
neo78
neo78 02.03.2026, 21:17:03 via Wykop
  • -10
Dobrze że Poznania nie b--------ą, jeszcze by wykop przestał działać.


@K-S-: Nie mają czym, obstrzelali już wszystkich sąsiadów którzy trzymają ze światem zachodu. Ich rakiety do Poznania nie dolecą.
neo78
neo78 02.03.2026, 21:30:13 via Wykop
  • -4
@dziki-wienczyslaw: Porównujesz Ukrainę do reżimu, który w samym grudniu wyrżnął 2000 własnych obywateli na ulicach? Ukraina budowała atomówki i groziła sąsiadom końcem świata? XD
Na razie to ty brzmisz jak przekaz z Moskwy. Nie myślałeś żeby zacząć pisać za ruble?
neo78
neo78 02.03.2026, 22:04:51 via Wykop
  • -4
@dziki-wienczyslaw: Ty mi linkujesz teksty z 1972 roku, a sam nie ogarniasz podstaw historii? Ukraina nie budowała atomówek, tylko odziedziczyła je po ZSRR i jako jedyny kraj na świecie oddała je w imię pokoju To jest fakt. Skoro stawiasz znak równości między krajem oddającym b--ń jądrową a reżimem, który morduje tysiące własnych ludzi i sponsoruje terroryzm, to gratuluję. Właśnie udowodniłeś, że propaganda, o której tak chętnie czytasz, weszła u Ciebie
neo78
neo78 02.03.2026, 22:23:35 via Wykop
  • -5
@dziki-wienczyslaw: XD - porażka intelektualna.
Gdzie ich broniłeś, serio? XXXDDDD Cała Twoja narracja o numerze z atomówkami, który rzekomo jest tylko propagandą, to klasyczne wybielanie reżimu, który od lat grozi światu. Jak bym słyszał Miedwiediewa czy tam Pieskowa.

Merytorycznie leżysz i kwiczysz.

Ale wcale się nie dziwię, nie dało się tego obronić, czy jeszcze popróbujesz?
neo78
neo78 02.03.2026, 22:44:25 via Wykop
  • -4
@dziki-wienczyslaw: To nie są insynuacje, to twoja własna metoda na wybielanie zamordyzmu.
Spójrz na to, jak bardzo się zapętliłeś XD Bronisz morderców, udając, że tylko oceniasz styl wypowiedzi.
neo78
neo78 02.03.2026, 22:50:09 via Wykop
  • -5
@dziki-wienczyslaw: Co ma Izrael do faktu że Iran podpisał pakt o nierozprzestrzenianiu broni, a go łamie i terroryzuje świat i własnych obywateli? To jest właśnie twój problem: mixujesz wątki, żeby rozmyć odpowiedzialność reżimu. Wycierasz sobie gębę ukrainą i Izraelem, żeby nie musieć przyznać, że twoja narracja to zwykłe wspieranie zamordystów.

Przyznaj, jesteś przeciwny tej interwencji...
Ja uważam że była konieczna, może nie konieczna ale wskazana.
neo78
neo78 03.03.2026, 07:46:29 via Wykop
  • -2
@dziki-wienczyslaw: Skoro jesteś przeciwny łamaniu prawa międzynarodowego, to powinieneś pierwszy potępić Iran za łamanie paktu NPT, a nie nazywać ostrzeżenia przed ich atomówkami propagandą. wrzucanie opinii o relacjach USA Izrael nie zmienia tego, że wcześniej relatywizowałeś reżim ajatollahów.
neo78
neo78 03.03.2026, 13:32:36 via Wykop
  • -1
skoro masz rację to ciekawe czemu dostajesz minusy ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@yannikto: Bo wykop jest antyzymianski. Ja też ich nie lubie, ale jak czasem zrobią dobrą robotę to potrafię to przyznać. XD

827

Chcą wyciąć 400 letni dąb o obwodzie 6 m. Skandal.

Chcą wyciąć 400 letni dąb o obwodzie 6 m. Skandal.

Podpisz petycję o ochronę tego dębu: https://www.petycjeonline.com/petycja_przeciwko_planowanej_wycince_dbu_jozef_w_grabownicy_starzeskiej Podpisz też drugą petycję o przyspieszenie prac nad nowymi rezerwatami w woj. podkarpackim.

laslo
z
youtube.com
dodany: 02.03.2026, 16:12:00
  • 149
  • #
    drzewa
  • #
    ochronaprzyrody
  • #
    ciekawostki
  • #
    podkarpacie
  • #
    ekologia
  • #
    srodowisko
neo78
neo78 02.03.2026, 18:19:50 via Wykop
  • -8
Wygląda jak zwiędły kwat. Ciąć... jeszcze się przewróci na kogoś. W tym miejscu można posadzić coś ładniejszego.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neo78
neo78 02.03.2026, 19:41:36 via Wykop
  • -10
Jak drzewo przeszkadza to się je wycina. Można posadzić w innym lepszym miejscu trzy nowe. Te stare to i tak są nic nie warte.
To konkretne, ja się teraz na nie tak patrzę to powinno być wycięte ze 200 lat temu, to teraz by tu rósł ładny dąb.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neo78
neo78 02.03.2026, 20:13:46 via Wykop
  • -3
jeszcze drzewa nie zaczęły wypuszczać liści przecież xD


@Snuq: To "drzewo" już tych liści prawie nie ma, przyjrzyj się
neo78
neo78 03.03.2026, 07:47:56 via Wykop
  • 0
@paliwoda:

I czekać 100 lat, aż urosną. Chyba że sobie jakieś chwastopodobne śmieci posadzisz – typu tuje czy wierzba mandżurska.


jakby go wycieli 200 lat temu to byś dzisiaj nie czekał.

337

70% menedżerów ds. rekrutacji ufa AI

70% menedżerów ds. rekrutacji ufa AI

Zaufanie do sztucznej inteligencji w rekrutacji rośnie deklaruje je już 70% menedżerów, podczas gdy wśród kandydatów odsetek ten wynosi zaledwie 8%.

matixrr
z
coversentry.com
dodany: 02.03.2026, 19:50:44
  • 118
  • #
    praca
  • #
    pracbaza
  • #
    korposwiat
  • #
    ai
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    hr
neo78
neo78 02.03.2026, 23:26:13 via Wykop
  • 0
Problem polega na tym, że AI często mówi to, co chcesz usłyszeć. Jak typowy szarlatan albo podrywacz.


@LukaszSZCZ: Jak mu napiszesz - bądź krytyczny i jedź po mnie jak po burej k--w.. to się zachowuje inaczej.

646

Koniec dotykowego szaleństwa w autach. Chiny mówią "stop"

Koniec dotykowego szaleństwa w autach. Chiny mówią "stop"

Chińskie władze wprowadzają nowe przepisy, które nakazują producentom aut stosowanie fizycznych przycisków dla kluczowych funkcji pojazdu. Zmiana ma na celu poprawę bezpieczeństwa poprzez ograniczenie rozpraszania kierowców nadmiarem ekranów dotykowych.

matixrr
z
motoryzacja.interia.pl
dodany: 02.03.2026, 13:19:23
  • 165
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    kierowcy
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    tesla
  • #
    chiny
neo78
neo78 02.03.2026, 20:11:53 via Wykop
  • -1
Ciekawe kiedy wpadną na pomysł, że każdy producent powinien mieć minimum jeden model auta całkowicie analogowego. Bez żadnej elektroniki i gadżetów. Europejskich norm takie auto by nie miało szans spełnić ale reszta świata nie jest aż tak wybredna.


@g-c-m: Kupiłbym takie, bez tego syfu. Tylko podstawowe systemy - światła, klakson, i proste analogowe ogrzewanie. Za taką prostotę i brak awaryjności nawet jestem w stanie do korbek do otwierania okien wrócić.

994

Izrael zniszczył siedzibe rosyjskiej telewizji "russia today" w Iranie

Pokaż treści 18+

Izrael zniszczył siedzibe rosyjskiej telewizji "russia today" w Iranie

Dziennikarz Russia Today pokazuje skale znsizczeń, wszystko zostało zrównane z ziemią xD

KIaudik
z
x.com
dodany: 02.03.2026, 19:11:47
  • 103
  • #
    ukraina
  • #
    rosja
  • #
    iran
  • #
    usa
  • #
    izrael
neo78
neo78 02.03.2026, 20:06:35 via Wykop
  • 5
Oni też potrafią robić dobrą robotę.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

377

Arabia Saudyjska zamyka największą w kraju rafinerię ropy

Arabia Saudyjska zamyka największą w kraju rafinerię ropy

Saudi Aramco wstrzymał prace rafinerii w Ras Tanura po ataku dronów w pobliżu zakładu podała agencja Reuters. To największa rafineria w Arabii Saudyjskiej i kluczowy obiekt dla globalnych dostaw ropy.

EarpMIToR
z
forsal.pl
dodany: 02.03.2026, 13:10:13
  • 162
  • #
    swiat
  • #
    wydarzenia
  • #
    wojna
  • #
    geopolityka
  • #
    europa
  • #
    ciekawostki
neo78
neo78 02.03.2026, 19:49:23 via Wykop
  • 14
I mamy powtórkę z 2022. Inflacja zaraz znowu skoczy.

Te Glapiński, jak to czytasz to podnoś te stopy % od razu ze 3%, bo jak się będziesz tak pierdzielił jak ostatnim razem to znowu do 20% dobije. Mamy to już przetrenowane, że kredyciarze spokojnie dają radę przy 7% więc nie ma się co martwić, wytrzymają.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

neo78
neo78 02.03.2026, 19:52:10 via Wykop
  • -1
Wróci paliwo po 8 a może nawet 9 PLN. Dziękujemy wam żydmianie.


@bl33p33r: Iinflacja znowu idzie na 20%, a stopy % na 8%
neo78
neo78 02.03.2026, 19:53:48 via Wykop
  • 2
cena paliwa bedzie miec wplyw na kazdy aspekt twojego zycia. To, ze jezdzisz se komunikacja i nie masz samochodu nic nie zmienia (-‸ლ) zreszta zobaczysz jesli beda sie tam dlugo tluc.


@DziendobryMireczku: Inflacja znowu do góry, a co za tym idzie stopy % idą do góry

774

Epidemia samotności. Na brak dzieci nie pomogą już żłobki i 800+

Epidemia samotności. Na brak dzieci nie pomogą już żłobki i 800+

Apki randkowe są jak sokowirówki, w których mężczyzni niskiego wzrostu i statusu opadają na dno.

St_achu
z
oko.press
dodany: 26.02.2026, 21:16:28
  • 798
  • #
    samotnosc
  • #
    depresja
  • #
    zyciejestdodupy
  • #
    zwiazki
neo78
neo78 02.03.2026, 18:38:28 via Wykop
  • -1
Dlatego przejem składki Twoich dzieci i zabiorę im całą radość życia przez obciążenia podatkowe. NIkt Ci na starość szklanki nie poda, bo nie będzie miał czasu :-) To za 800+ z moich podatków :-)


@lukasz_crw: XD 800+ to początek, ostatnio coś wspominali, chyba w piątek o 200k za jedno dziecko - oprócz 800+ oczywiście. Zamilkło przez tą wojnę...
Ty to będziesz robił do 70 rż. A jak nie dasz rady

7

Umowa zamiast ślubu? Sejm otwiera drogę związkom partnerskim.

Umowa zamiast ślubu? Sejm otwiera drogę związkom partnerskim.

Nowa instytucja prawna ma funkcjonować obok małżeństwa. Nie wymaga świadków wystarczy akt notarialny i rejestracja w USC.

Pan_od_Internetu
z
forsal.pl
dodany: 25.02.2026, 08:12:45
  • 17
  • #
    spoleczenstwo
  • #
    polska
  • #
    wydarzenia
  • #
    lgbt
  • #
    sejm
  • #
    prawo
neo78
neo78 02.03.2026, 17:54:14 via Wykop
  • 0
Ale kogo to obchodzi że nie podważa związków? Pisałem o małżeństwie, a nawet napisałem:

Jednopłciowy to może być związek, jak przepisy na to pozwalają.


W związku z tym nie może być małżeństw jednopłciowych. Nie może i kropka

To
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

47

Stanowisko Irańczyków w Wojnie z USA

Stanowisko Irańczyków w Wojnie z USA

Posłuchajcie głosu Irańczyków w sprawie obecnej sytuacji w Iranie. W tym odcinku usłyszycie tekst który napisałem ostatnio.

iranczyk-w-polsce
z
youtube.com
dodany: 01.03.2026, 20:20:40
  • 26
  • #
    iran
  • #
    polska
  • #
    usa
  • #
    izrael
  • #
    wojna
  • #
    pokoj
neo78
neo78 01.03.2026, 20:55:49 via Wykop
  • -5
Nie wszyscy Irańczycy popierają obecny rząd, ale tym się różnią irańscy patrioci,


@Flavius_Claudius_Iulianus: Z nich tacy patrioci jak z naszych ORMOwców i ZOMOwców za stanu wojennego. Szumowiny są zmartwieni, zwykli ludzie się cieszą
neo78
neo78 01.03.2026, 21:46:27 via Wykop
  • -6
Zwykli ludzie:


@Flavius_Claudius_Iulianus: to nie ludzie, to ORMOwcy i inni którzy czerpali z ucisku zwykłych ludzi. U nas esbecy też jęczeli jak padła komuna
neo78
neo78 02.03.2026, 14:45:09 via Wykop
  • -2
@ZionOfel: to też na pewno Iran ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zastanawiam się co jest głupsze, wy czy wasza tępa propaganda…


@Flavius_Claudius_Iulianus: Zastanawiam się, dlaczego tak chętnie stajesz po stronie totalitarnego reżimu, a nie zwykłej ludności cywilnej. Trudno zrozumieć poparcie dla tyrana, który zaledwie dwa miesiące temu krwawo stłumił protesty, mordując ponad 2 tysiące własnych obywateli.
Twoje próby wybielania tyrana śmierdzą rosyjską propagandą na kilometr.
neo78
neo78 02.03.2026, 16:44:19 via Wykop
  • -3
@Flavius_Claudius_Iulianus: Jedyne, co potrafisz, to używać słowa propaganda i brednie jako tarczy, gdy brakuje ci jakiegokolwiek merytorycznego argumentu.
Tak, w skali kraju to faktycznie mogą być miliony beneficjentów tego zgniłego systemu, którzy od lat pasożytują na zwykłych obywatelach. Całe struktury tego reżimu trzęsą się dzisiaj ze strachu, bo wiedzą, że jak władza padnie, to stracą swoje ciepłe posadki i przywileje zdobyte na krzywdzie innych.
To nie są patrioci, to ludzie,
neo78
neo78 02.03.2026, 17:20:29 via Wykop
  • -3
@Flavius_Claudius_Iulianus: To porównanie do ORMO tak bardzo cię piecze, bo widocznie u ciebie w domu w 89 roku też panowała żałoba po upadku komuny. Bronisz tych irańskich aparatczyków z taką pasją, jakbyś odświeżał rodzinne wspomnienia o staniu po jedynej słusznej stronie barykady.
Wygląda na to, że mentalność sługusa reżimu masz po prostu w genach. Wtedy wasi płakali po PZPR, dzisiaj ty płaczesz nad losem irańskich siepaczy.

Masz to w genach,

1

Czy eskalacja na Bliskim Wschodzie powstrzyma RPP? Ekonomistów podzielił dylemat

Czy eskalacja na Bliskim Wschodzie powstrzyma RPP? Ekonomistów podzielił dylemat

Decyzja Rady Polityki Pieniężnej, która jeszcze tydzień temu wydawała się formalnością, dziś obarczona jest nowym ryzykiem wzrostu inflacji.

neo78
z
money.pl
dodany: 02.03.2026, 17:13:01
  • 0
  • #
    inflacja
  • #
    gospodarka
  • #
    ekonomia
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    polska

452

Korea Północna: kara śmierci za syjonizm i spór o Izrael

Korea Północna: kara śmierci za syjonizm i spór o Izrael

Władze Korei Północnej miały wprowadzić karę śmierci za propagowanie syjonizmu i jednocześnie określić Izrael jako nielegalne państwo

digital-nexus
z
digitalnexus.pl
dodany: 02.03.2026, 10:32:39
  • 40
  • #
    informacje
  • #
    wydarzenia
  • #
    swiat
  • #
    izrael
  • #
    wojna
  • #
    koreapolnocna
neo78
neo78 02.03.2026, 16:51:37 via Wykop
  • -2
No to już mamy następny cel po Wenezueli i Iranie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@TupacSzakur: No i spoko, ja tam minusów nie widzę.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 15
  • Strona 3 z 15
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 22.09.2023

    Komentator
  • Rocznica
    od 25.02.2026

    Rocznica
  • Wykopowicz
    od 07.03.2023

    Wykopowicz
  • Król Wykopaliska
    od 07.03.2023

    Król Wykopaliska

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking