Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko235
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
RapIArbuzy
RapIArbuzy

RapIArbuzy

Dołączył 3 lata i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 2309
  • Znaleziska 197
  • Mikroblog 2112
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 3
groman43
groman43
5 godz. i 55 min temu
  • 6
Najzabawniejsze w tym całym #kryzysit jest fakt, że ludzie najbardziej narzekający oraz straszący AI w życiu nie wrzucili ani jednego merytorycznego posta na tag.

#programowanie #programista15k #programista25k #pracait #pasjonat15k
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 5 godz. i 47 min temu via Wykop
  • 0
@groman43: Zabawne to dopiero będzie jak będziesz miał layoff, a to nie twój ericsson planuje layoff 1600 osób w samej szwecji na początku 2026? XD W szwecji gdzie jest bardzo pro-pracownicze prawo pracy, gdzie ciężko zwolnić pracownika.
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 5 godz. i 39 min temu via Wykop
  • 0
@groman43: No, to jest ten poziom właśnie. Wiesz różnica jest taka, że ja mam znajomych w big techach, sam tam pracowałem, ludzi po różnych unicornach i wniosek jest jeden, że llm to nie są zabawki. Tyle że ja llm się nie boję i nie uważam że to zagrozi mojemu zatrudnieniu, bo pracowałem w przeróżnych domenach i nie boję się ani ml, ani niskopoziomowych rzeczy. Ale jednocześnie wszyscy co bardziej ogarnięci
  • Odpowiedz
rolling_stone_with_no_hope
rolling_stone_with_no_hope
rolling_stone_with_no_hope
19 godz. i 13 min temu
  • 2
To jest chyba jakaś symulacja. Kończyłeś studia w 2005 roku studia i nie miałeś pracy to jechałeś się przemęczyć kilka lat i stawiałeś sobie dom.

Teraz to nawet nie ma alternatyw, nie mam pojęcia co będzie gdy serio AI sobie samo będzie pisało kod. Sporo ludzi pójdzie na bruk, część znajdzie coś pokrewnego.

Boże, wybrać sobie taki zawód… niewiarygodne, a wypadałoby jeszcze jakieś 40 lat pociągnąć i dzieci wychować. 40 lat xD
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 9 godz. i 51 min temu via Wykop
  • 0
@Jaszczurzysko: ta normalna praca to big tech w Szwajcarii lub UK?
  • Odpowiedz
cz4rnyy
cz4rnyy
21 godz. i 11 min temu
  • 10
#heheszki #humorobrazkowy #programista15k #programista25k #programowanie #heheszkialetakaprawda #sztucznainteligencja
cz4rnyy - #heheszki #humorobrazkowy #programista15k #programista25k #programowanie #h...

źródło: fabryka-crudow

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 20 godz. i 19 min temu via Wykop
  • 0
@CLBRKS: Llm po fine tunning pod kodowanie mają wczytany cały twój kontekst. Większość projektów w takim amazonie jest już klepanych llm, co prawda to amazon, ale still w big techu nie klepią już w większości manualnie kodu. To samo tyczy się mety, oni nawet mają wewnętrzny llm pod coding, ale inżynierowie mogą używać zarówno codexa, jak i clauda. Nvidia forsuje u siebie codexa i mają nawet lokalne llm wytrenowane na
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 20 godz. i 13 min temu via Wykop
  • 0
@CLBRKS: a tak btw, żeby nie być gołosłownym https://x.com/rauchg/status/2010411457880772924
RapIArbuzy - @CLBRKS: a tak btw, żeby nie być gołosłownym https://x.com/rauchg/status...
  • Odpowiedz
model_trzy_zmianowy
model_trzy_zmianowy
wczoraj, 08:23:03
  • 11
Poziomkoo

#programista15k #programista15k #korposwiat #pracait #programowanie #pracbaza #kolchoz #humorinformatykow #heheszki
modeltrzyzmianowy - Poziomkoo

#programista15k #programista15k #korposwiat #pracait #...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy wczoraj, 08:59:55 via Wykop
  • 0
@model_trzy_zmianowy: xDDD
  • Odpowiedz
Widelec_
Widelec_
23.02.2026, 12:21:42
  • 6
Team leada za 16k brutto. Startup produktowy 8-osobowy.

Myślicie, że znajdą? Totalny odjazd czy nowa normalność?


#programista15k #pracait #programowanie
Widelec_ - Team leada za 16k brutto. Startup produktowy 8-osobowy.

Myślicie, że znaj...

źródło: 3730

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 14:31:09 via Wykop
  • 0
siedzi tysiące po pół roku na bezrobociu nic nie robią tylko katują leetcode


@zmarnowalem-zycie-w-it: Bzdura, w polsce leetcode jest na dosyć niskim poziomie. Medium przekracza skill kucy, gdy rekrutowałem się do pewnego unicorna, to gość mi powiedział że nikt (prawie) nie jest w stanie skończyć w polsce medium leetcode i oceniają sposób myślenia XD w usa za medium to by zabili, a dostajesz na ryj harda od hindusa na h1b
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy przedwczoraj, 17:05:40 via Wykop
  • 0
@Werdna: różnie bywa, zależy od firmy
  • Odpowiedz
masz_fajne_donice
masz_fajne_donice
23.02.2026, 11:08:14
  • 9
hahahaha w mojej firmie poszła dyrektywa że programiści mają czas do końca roku żeby przestać pisać kod.
Tylko vibe coding będzie legalny.
Czym ja będę. Jakaś nowa nazwa by się przydała.

#programista15k #programowanie #chatgpt #c---------------a #sztucznainteligencja

Nowa nazwa dla programisty

  • Vibe engeener 14.1% (31)
  • Prompter 12.3% (27)
  • Wibrator (od vibe) 45.0% (99)
  • Zaklinacz AI 16.8% (37)
  • Approver pull requestów 11.8% (26)

Oddanych głosów: 220

  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 13:53:42 via Wykop
  • 1
@MxS89x: Llm zrobiły olbrzymi progres, dzisiaj zaimplementował mi optimistic locking w starym serwisie z zachowaniem całkowitej kompatybilności wstecznej i jeszcze dodał migracje dodającą pole na starych dokumentach. Dla kontrastru coś takiego zajęłoby z 1-2 dni pracy, bo trzeba przejść wszystkie pathy i obsłużyć odpowiednio optimistic locking XD Dodatkowo ostatnio robiłem implementacje na grafach i (prawie) całkowicie dobrze to wygenerował. I nie, to nie są crudy, tylko systemy eventowe z setkami
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 15:57:10 via Wykop
  • 0
@polskie-k0rpo: A skąd ty wiesz co tam jest? XD Bo nic nie napisałem o event sourcingu. Wiesz takie systemy są trochę bardziej skomplikowane niż ci się wydaje i nawet nie wspomniałem co tam jest robione oraz na jaką skale. Pamiętam cię, wykopowy troll, który twierdził że w databricks czy confluentcie zatrudniają cloud developerów do stawiania terraforma XD
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 22:52:01 via Wykop
  • 0
@polskie-k0rpo: Gościu, ale czy ty myślisz, że będę ci tłumaczył nad czym pracowałem zawodowo i próbował ci coś udowonić? XD Trollujesz na wykopie, przejrzałem twoje wpisy
https://wykop.pl/wpis/81562747/czy-komus-z-was-udalo-sie-w-ostatnim-czasie-przebr - chce się przekwalifikować na security
https://wykop.pl/wpis/83549123/17k-netto-b2b-vat-ile-to-bedzie-na-uop-pytanie-do- - zarobki na poziomie mida
https://wykop.pl/wpis/76184785/mam-ogromny-bol-d--y-bo-zawsze-chcialem-robic-cos- - narzekanie że klepiesz crudy

A później przychodzisz we wpisie i pieprzysz, że zajmujesz się kernelem XD Nawet jeśli, dobrze dla ciebie, ale cały twój content pokazuje że trollujesz na
@polskie-k0rpo +2
Czy komuś z was udało się w ostatnim czasie przebranżowić z programisty na jakieś stanowisko w działce IT security?

Jeżeli tak, to:
- W jakie stanowiska celowaliście?
- Czy był duży spadek wynagrodzenia? Załóżmy że wcześniej byliście senior programistą w jakimś języku
- Co było najtrudniejsze w procesie przebranżowienia się?
więcej
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 23:56:17 via Wykop
  • 0
czyli g---o robiłeś po prostu trafiły ci się fajne firmy


@polskie-k0rpo: Tak, g---o robiłem xD nie pasowało do narracji to odniosłeś się do epolla xD wiesz, mam wrażenie że połowy nie zrozumiałeś co tam napisałem, ale cóż. Najwyżej uniknąłes niskopoziomej infrastruktury z c++ i niskopoziomowym programowaniu sieciowym, bo mądrzej nie wspomnieć. szkoda czasu na ciebie, wracasz na czarną listę. Nadal uważam że jesteś trollem, a kernel to żaden rocket science
  • Odpowiedz
cat_tea
cat_tea
23.02.2026, 15:17:19
  • 4
"Haha, ci głupi programiści zawsze byli tylko parobkami w IT, nie to co ja, zajmujący się PRAWDZIWYM IT takim jak bezpieczeństwo, którego nie da się zastąpić i będę tylko jeszcze bardziej potrzebn-"
ACK! ( ͡º ͜ʖ͡º)

#programista15k #programowanie #claude
cattea - "Haha, ci głupi programiści zawsze byli tylko parobkami w IT, nie to co ja, ...

źródło: 1000006181

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 16:09:56 via Wykop
  • 4
@cat_tea: imagine studiować aktualnie cybersecurity XD
  • Odpowiedz
chaddeveloper
chaddeveloper
23.02.2026, 14:15:11
  • 63
Dostałem się do nowej roboty, stawka spoko i bardzo prosta rekru, dosłownie dwa etapy.
Jaki finał? Dostałem się, zero wdrożenia, zero "buddiego", dostałem tickety i masz z---------j xD. Tzn. w teorii buddiego mam, ale chyba niezbyt jest chętny do pomocy ciągle pisze w stylu "masz doświadcznie, dasz sobie radę"XD

Pociągne z miesiąc/dwa i s--------m z tej patologii.

#pracait #programowanie #programista15k #programista25k #java
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 23.02.2026, 14:18:24 via Wykop
  • 6
bardzo prosta rekru, dosłownie dwa etapy.


@chaddeveloper: No taka jest właśnie korelacja, im łatwiej się dostać, tym większa szansa na ułomków = kultura pracy c-----a.
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
22.02.2026, 18:05:26
  • 3
✨️ UOP czy B2B? Dylemat programisty Ⓘ
Co wybrać? 21k UOP obecne czy 30k b2b w nowej pracy? hehe programista.

na pierwszy rzut oka nie ma wątpliwości, tylko idiota wybierze UOP. Ale diabeł tkwi w szczegółach.

UOP to ok. 12,9k średnio na rękę (uśredniłem drugi próg) przez cały rok.
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 22.02.2026, 18:08:58 via Wykop
  • 0
@mirko_anonim: Zapomniałeś doliczyć dopłaty do internetu i prądu
  • Odpowiedz
FedoraTyrone
FedoraTyrone
22.02.2026, 15:49:20
  • 1
Od prawie 10 lat nie wysłałem żadnego CV. Rynek programistyczny jaki aktualnie jest każdy widzi. Zastanawiam się jednak czy nie zacząć rozsyłać CV. Tak żeby zbadać swoją wartość rynkową. Według moich oczekiwań i tego co teraz zarabiam akceptowalne wynagrodzenie to byłoby jakieś 35k na B2B (brak płatnych urlopów). Oj chyba będzie ciężko o taką stawkę na polskim rynku aktualnie co? Może siedzieć cicho i robić swoje tu gdzie jestem? Jest tu ktoś
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 22.02.2026, 15:54:10 via Wykop
  • 0
@FedoraTyrone: Topowe firmy - random, bias, błędy rekrutacyjne, dużo łatwiej odpaść niż kiedyś. Dobre firmy - poziom się jakoś mocno nie zmienił, ale nie wystarczy abyś oddychał i miał zasiedzianego seniora/leada w korpo. Jak zmieniałem robotę to przy topowych firmach to był cyrk, w sumie firma z najwyższym poziomem miała najlepszą rozmowę, bo ustandaryzowana. Przy dobrych firmach nie ma takiej padaki bo też nie mają kilka tysięcy osób na jedno
  • Odpowiedz
perfumowyswir
perfumowyswir
21.02.2026, 17:50:12
  • 9
#programista15k
perfumowyswir - #programista15k

źródło: IMG_8178

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 21.02.2026, 22:31:09 via Wykop
  • 2
@perfumowyswir: gnije że są takie kierunki jak CYBERSECURITY, jesteś na ostatnim roku, a tam claude wydaje agenta pod security. Przecież już typy od security w wielu przypadkach o---------ą się i nawet audyty są zautomatyzowane, to claude to będzie gwóźdź do trumny XDDD Tutaj nawet nie można dać argumentu architektury czy czegoś skomplikowanego.
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 22.02.2026, 12:53:34 via Wykop
  • 1
@some_ONE: No, dokładnie, mam takie samo doświadczenie. Nawet security review, to było tak naprawdę tylko przejrzenie statycznej analizy kodu pod względem security z sonara i jeszcze musiałem gościowi od security tłumaczyć referencje, a dziś gość pracuje jako researcher w microsoftcie XD
  • Odpowiedz
fremmm
fremmm
22.02.2026, 09:09:31
  • 4
Pierwsze 10 sekund.
Sytuacja na rynku pracy jet dramatyczna
#programista15k
fremmm - Pierwsze 10 sekund.
Sytuacja na rynku pracy jet dramatyczna
#programista15k
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 22.02.2026, 10:18:30 via Wykop
  • 1
@NIL1: Wiesz że L5 w google to nie ten sam poziom co senior w przeciętnym korpo? Ludzie z 10 lat expa plus dostają L4. Tam jest założenie że L4 to grade który może uzyskać każdy, ale L5 już nie, bo tutaj już wchodzi architektura i leading

@kastrator2 Jak tam w databricks albo w anthropic? Jakie masz TC?
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 22.02.2026, 10:21:38 via Wykop
  • 1
@NIL1: Pewnie dostał L3/L4. Dobry wpis na CV, otwiera dużo drzwi, ale to też nie anthropic, openai czy jane street
  • Odpowiedz

34

To już kolejna firma IT, która zwalnia w tym mieście. Bez pracy 60 osób

To już kolejna firma IT, która zwalnia w tym mieście. Bez pracy 60 osób

W Krakowie trwa fala zwolnień grupowych. Tym razem redukcję zatrudnienia zapowiedziała jedna z największych firm technologicznych w mieście - Sabre Polska. Z pracą ma się tam pożegnać około 60 osób

Anakee
z
bankier.pl
dodany: 20.02.2026, 09:30:29
  • 54
  • #
    programista15k
  • #
    pracait
  • #
    pracbaza
  • #
    korposwiat
  • #
    praca
  • #
    kolchoz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 20.02.2026, 11:09:02 via Wykop
  • -2
To, że firmy się lansują AI przy zwolnieniach nie oznacza, że te zwolnienia były w powodu AI. Na tej samej zasadzie można napisać, że firmy redukują świat węglowy, bo robole po zwolnieniu nie będą mieli pieniędzy na konsumpcję xd


@Saly: Ale typie to jest prawda, sabre to coś takiego jak amerykański comarch. Gównokorpo typu IBM, małpą można zastąpić niektórych "inżynierów" w takich firmach. A co bardziej się opłaca, zatrudnić 3
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 20.02.2026, 20:58:23 via Wykop
  • -1
@SmugglerFan: W IBM była zmiana CEO, masa layoffów i wykupowanie topowych firm jak confluent (jedna z najlepszych firma na świecie w domenie systemów rozproszonych), a później zarzynanie tych firm polityką z korpo. Pokazałeś tylko że polityka layoffów + rekordowe zyski to nowa rzeczywistość, a zwolnienia wynikają między innymi z RSU inżynierów. Przy czym sabre to sporo mniejsza firma specjalizująca się w mniej dochodowej domenie. Obie firmy z punktu widzenia inżynieringu
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 20.02.2026, 22:07:47 via Wykop
  • 0
@SmugglerFan: masz wylew?
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 21.02.2026, 01:30:01 via Wykop
  • 0
@SmugglerFan: zmykaj na tag przegryw gdy dorośli rozmawiają przygłupie
niemiecki_agent
niemiecki_agent
19.02.2026, 11:54:41
  • 14
#programowanie #programista15k #java #pracait #korposwiat #naukaprogramowania #studbaza #pracbaza
niemiecki_agent - #programowanie #programista15k #java #pracait #korposwiat #naukapro...

źródło: image

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 19.02.2026, 15:02:13 via Wykop
  • 0
@GooPae: pierwszych 2 tygodni*
  • Odpowiedz
dese
dese
18.02.2026, 18:46:07
  • 8
Zrobiłem całkowicie darmową (bez reklam, bez subskrypcji) aplikację (web + android + ios) do zarządzania urlopami/wolnymi/grafikami w małych i średnich firmach.

Backend pisałem od dłuższego czasu, dzięki AI szybciej udało mi się z frontem - szczególnie w kontekście zarządzania grafikami pracy.

W prosty sposób można przejrzeć swoje urlopy/wolne, składać wnioski a przełożeni mogą je akceptować/odrzucać, jest kalendarz firmy, powiadomienia, można podejrzeć ile urlopu wypoczynkowego zostało itd.

Więcej
@dese 580

Zrobiłem darmową aplikację do zarządzania urlopami i grafikami pracy

więcej
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 19:18:36 via Wykop
  • 3
@dese: Dramat, teraz tyle będzie "aplikacji" z vibe codingu
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 19:24:09 via Wykop
  • 1
@dese: Tutaj masz kolejny addon z vibe codingu do zamykania chrome xd https://wykop.pl/link/7891321/zrobilem-dodatek-do-chrome-reset-button-ponowne-uruchomienie-przegladarki Dramat, że tyle teraz tego powstaje. Wiesz, fajnie że coś sobie robisz na boku, ale tego typu aplikacji jest multum.
@danio987 15

Zrobiłem dodatek do Chrome. Reset Button - Ponowne uruchomienie przeglądarki.

więcej
  • Odpowiedz
mrocznegacie
mrocznegacie
18.02.2026, 08:57:20
  • 5
No i w 2 dni udało się napisać w pełni działający program.
Nie widzę już w ogóle problemu z samym programowaniem, to ai robi świetnie.
Widzę duży problem z tworzeniem architektury i działania programu, jego założeń.

Robiłem prosty program do ustalania grafiku w pracy dla 10 osób - tak wiem, programów do grafiku jest cała masa ale... nie takich.
Tu wyszło wiele różnych założeń i niuansów natury ludzkiej (np. ten z tym nie może robić
mrocznegacie - No i w 2 dni udało się napisać w pełni działający program.
Nie widzę j...

źródło: cl

Pobierz
  • 47
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 09:29:15 via Wykop
  • 6
Dlatego programiści będą nadal potrzebni, ale nie do klepania kodu, a zarządzania tym


@mrocznegacie: XD Dlaczego zawsze ludzie którzy nie mają z tym styczności mają takie przemyślenia? Mam taką zasadę w życiu, jak na czymś się nie znam, to o tym nie gadam
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 09:48:18 via Wykop
  • 1
mam z tym styczność od 20 lat.


@mrocznegacie: Napisałeś wyżej że nie masz wiedzy programistycznej, ergo nie wiesz jak wytwarza się software. Bycie product ownerem lub nietechnicznym managerem to nie znajomość software engineeringu
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 09:55:14 via Wykop
  • 1
@mrocznegacie: Czyli nie masz o tym pojęcia XD Powodzenia z podejściem vibowania bez performance testów, security audytów, czy samego review, które kończy się kodem ciężkim do utrzymywania, a efektywnie tech debtem. Wiesz że llm nie radzą sobie z żadnym podbiciem bibliotek gdzie jest breaking changes? A słyszałeś o czymś takim jak oncalle oraz troubleshooting? Llm są świetne do klepania powtarzalnych rzeczy bez complexity, a gdy wchodzi architektura, performance, observability, to
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 10:09:15 via Wykop
  • 14
Czyli standardowe p---------e znane z grupek na fb... XDDDD


@mrocznegacie: Jakich grupek? Hmm? A co mnie interesuje co ty budujesz? Pracuje z systemami rozproszonymi z ruchem setek tysięcy eventów na sekundę, jeden błąd kończy się lawsuitem od klientów i przychodzisz mi z argumentacją, że vibe codingiem wyklepiesz to samo. Nigdy nie miałeś styczności z poważnymi systemami i problemami, tylko "zlecasz" od 20 lat budowanie appek które średnio ogarnięty studenciak napisze na
  • Odpowiedz
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 18.02.2026, 10:20:37 via Wykop
  • 0
Nie wymyśliłeś koła od nowa - wszystko o czym mówisz istnieje od 20-30 lat i na tym trenuje się ai

Rok, dwa i to co napisałeś będzie bez znaczenia.


@mrocznegacie: Ale to ty właśnie powinieneś obawiać AI, programiści sobie poradzą, wszelkie intelektualne zawody są pierwsze do zastąpienia
  • Odpowiedz

15

Zrobiłem dodatek do Chrome. Reset Button - Ponowne uruchomienie przeglądarki.

Zrobiłem dodatek do Chrome. Reset Button - Ponowne uruchomienie przeglądarki.

O co chodzi? Po kilku godzinach pracy Chrome potrafi zużywać ponad 4 GB RAM. Zamiast korzystać z chrome://restart lub zamykać okna ręcznie, wystarczy jedno kliknięcie, by przeglądarka się zrestartowała, a wszystkie zakładki pozostały nienaruszone. Rozszerzenie korzysta z wbudowanej funkcji restartu

danio987
z
chrome-restart-button.online
dodany: 17.02.2026, 14:24:00
  • 29
  • #
    webdev
  • #
    programowanie
  • #
    javascript
  • #
    programista15k
  • #
    programista25k
  • #
    vibecoding
RapIArbuzy
RapIArbuzy
RapIArbuzy 17.02.2026, 16:47:22 via Wykop
  • 4
Vibe coding w pigułce xd
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 12
  • Strona 1 z 12
  • >

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 27.05.2022

    Gadżeciarz
  • Rocznica
    od 25.05.2025

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 04.06.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 06.07.2023

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking