Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko238
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
dbus
dbus

dbus

Dołączył 15 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 131
  • Znaleziska 46
  • Mikroblog 85
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 2
gerwazy-oko
gerwazy-oko
18.11.2025, 05:01:15
  • 78
dopoki na #linux nie bedzie mozna grac we wszystkie mozliwe gry
dopoki na #linux nie bedzie wszystkich sterownikow do sprzętu (nie mowie tu o sterownikach do sprzetu w pc)
dopoki #linux nie bedzie prostym i intuicyjnym systemem
nigdy nie dogoni #windows
jest 2025 rok linuksiarze spamuja tym linuchem kazdego dnia zamiast pochylic sie nad powyzszymi problemami. gwarantuje ze jakbym mogl np sprawic ze moj
  • 124
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 06:47:12 via Android
  • 27
@Lolenson1888 Srogo, winisz system operacyjny, ze producent ma do w dupie. Generalnie conajmniej 90% sprzetu jest wpierane, bo jak producent sprzetu nie napisalem sterownika, to zrobil to jakis pasionat. A brednie o kompilacji jadra to wziales z lat 2000? Od 20 lat mam linucha na roznych komputerach, plus gdzie moge to u rodzinu to go stawiam, zeby nie sluchac narzekan, ze cos nie tak (mowie to o Windows) i w zyciu
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 06:48:42 via Android
  • 0
@gerwazy-oko O jakim sofcie do produkcji muzyki mowisz?
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 11:26:09 via Wykop
  • 0
@PrzemekWolw: 10 sekund i mam to: https://rocm.docs.amd.com/projects/install-on-linux/en/latest/install/install-methods/package-manager-index.html
Nie wiem co jest p--------o w kopiuj-klej. I generalnie to znowu wina producenta sprzetu, ze instalacja wyglada jak wyglada.
Co to za egzotyczny laptop, ze trzeba sie zesrac zeby dzialal?
Co do glownego komputera, co mnie interesuje, ze po aktulizacji BIOS cos cos u ciebie nie dziala? Jak producent z----l to niech odkreca. To nie wina kernela. Ja mialem podobny problem z lapem
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 11:34:44 via Wykop
  • 0
@maad: Powiesz mi, ze w Windowsie, wszystko dziala out of box? Chyba jak kupujesz kompa/lapa z preinstalowanym systemem. Taki sprzet z Linuxem tez kupisz. Generalnie porownujac instalacje Windows vs. Linux, to ten drugi bedzie dzialal out of box. Windows instalowany od zera to najwiesze gowno jakie moze byc. Szukaj sobie sterownika na stronie producenta sprzetu (czasami np.: ten sam model lapa moze miec 2 rozne karty wifi, 2 roznych producentow
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 13:11:36 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem Fajny mem taki nieprawdziwy, bo ktorego studenta stac na Photoshopa? Genralnie teraz masz masz multum aplikacji graficznych (tez przegladarce). A jak ktos potrzebuje photoshopa, to znaczy, ze komp to narzedzie pracy i prawdopodobnie wybierze maca. Odnosnie "debili", to i tak maja racje. Przecietny zjadacz chleba nawet sie nie zorientuje, ze korzysta z Linuxa. Bo odpali streaming (chociaz od streamingu to dzisiaj sa tv), youtuba, wejdzie na konto bankowe, jakies strony
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 14:33:11 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem Jesli ktos musi miec Photoshopa to niech sobie go uzywa (wiadomo, ze wtedy ma Windowsa) Nie wiem, to jest p------e jak potrafia sie zesrac ludzie tacy jak ty, ja nikogo nie zmuszam. Pokazuje alternatywy. Sami power userzy, a problem z wklejeniem komend do terminala. Ja "zarzadzam" systemami w pracy, jak i dla rodziny i znajomych. Niestety w pracy, na lapie mam winde, dobrze, ze backend to linuch. I niestety wiekszosc
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 15:04:52 via Android
  • 0
@PrzemekWolw Tylko to na producencie sprzetu ciazy odpowiedzialnosc dostarczenia sterownikow, nie raz bylo, ze producenci wypuszczali spaprane sterowniki. To nie wina Linucha. Setki starych sprzetow (stare drukarki, skanery, stary sprzet, ale ciagle bedacy w uzyciu) przestalo dzialac ludziom po przesiadce na Win11 i idac zgodnie z twoim tokiem rozumowania to wina MS. Siedzisz w grafice to wiesz jakie byly przeboje ze sterownikami do grafik w linuchu. Tylko dzieki spolecznosci to poszlo
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 18.11.2025, 22:31:04 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem: Tak, Linux jest dla entuzjastow jesli chodzi o desktop. Bo problemem sa producenci sprzetu. Jesli wypuszczali by sterowniki jako DKMS na przyklad, albo wysylali wprost do jadra, to mysle, ze Linux z roku na rok zabieral by spory kawalek uzytkownikow Win.
Odnosnie softu to dzisiaj co jest potrzebne standardowemu uzytkownikowi? Przegladarka i gierki.
Duzo specialistycznego/graficznego softu mozna odpalic w przegladarce i np.: samo Adobe ma juz przez to problemy,
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 19.11.2025, 09:44:06 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem: Niestety, ze Wine dziala jak dziala to wina (tadam!) MS. Producenci softu nauczyli sie wykorzystywac bledy w blibiotekach Win. Stad takie problemy z kompatybilnoscia pod Wine, bo Wine musi tez emulowac bledy. To jest dopiero patologia.
Doskonale rozumiem frustracje. Jednak patrzac na to co wyrabia MS nie trudno czuc sie sfrustrowanym.
Patrzac na przyklad ktory opisales (YARG) to kolejny przyklad patologii i olewania uzytkownikow, identyczny jak przez producentow sprzetu.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 19.11.2025, 14:48:26 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem Ciekawe jest ze linuch z tego co mi wiadomo obsluguje wszystkie xboxowe kontrolery. Jesli cos nie dziala, bo silnik gry jest spartolony to gdzie tu wina systemu?
Odnosnie brania systemu na powaznie. Znowu bredzisz bo to tworca sprzetu ma obowiazek stworzyc sterowniki pod system. Ciekawe jest, ze ci sami producenci biora linucha na powaznie jesli chodzi o serwery, interesujace co nie?
Wiec tak, argument, ze to wina producentow jest jak
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 19.11.2025, 18:33:43 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem:

tak, Linux wszystko robi świetnie a wszystko na co ludzie narzekają to wina wszystkiego tylko nie systemu


Co ma z tym system wspolnego? Powiedz mi co jest z nim nie tak?
Ze gierki z Win nie dzialaj? Skontaktuj sie
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 19.11.2025, 20:37:32 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem: Ale wiesz, ze sam stawiasz teze, a potem chcesz bym ja obalil:

Poza jądrem to Android nie ma nic wspólnego z GNU/Linux na desktopa, zupełnie inne API, zupełnie inny usercase.

nagraj mi jak uruchomisz soft na desktopowego Linuxa na Androidzie natywnie bez żadnego kombinowania


Sam bardzo dobrze wiesz, ze sie tak nie da (chyba, ze mam za dobre zdanie o tobie). Bo powloka jest inna. Ale podstawa, to co odpowiada za komunikacje
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 20.11.2025, 06:35:14 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem

śmiesznie to brzmi skoro jednocześnie uważasz że ludzie są na tyle mądrzy że powinni głosować portfelem


Wlasnie opisales jak "smiesznym" wynalazkiem byl Android, ludzie zaglosowali portfelem.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 20.11.2025, 07:22:59 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem znowu wyparcie. Caly czas daje ci przyklady, dlaczego jest tak, a nie inaczej.
Pokazuje lenistwo devow, olewanie ze strony producentow, a ty brniesz w jakims dziwnym kierunku.

Kolejny przyklad, odnosnie linucha to to co uslyszeli ludzie od Torvalsa w kierunku Nvidii (jego slowa zreszta potwierdza to co pisze o producentach sprzetu).

Odnosnie hulajnogi i Tesli. To znowu zle
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 20.11.2025, 21:15:55 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem: Widac, ze ostatni raz miales linucha na tapecie dawno temu. Albo znasz go tylko z opowiesci.

Za to gdy chcesz zrobić aktualizacje dystrybucji Linuxa to nagle wywala ci Kernel


Siedze na linuchu 20 lat i cos takiego mi sie w zyciu nie przydazylo. Nie wiem kto ci takie kity wciska, ale nie sluchaj wiecej.
Jedyna mozliwosc jest taka, ze ktos, sam, recznie (mam nadzieje, ze nie ty) dodal jakies testowe/lewe/ujwiejakie
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 20.11.2025, 22:20:34 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem czlowieku ja w pracy mam profesionalny kontakt z supportem. Widac, ze to dla ciebie kompletnie obca bajka, bo historie bywaja czasem niesamowite jak placisz za cos kupe kasy, a otrzymujesz wsparcie, ze sam szybciej znajdziesz rozwiazanie przeszukujac fora. (Patrz, jak w Linuxie)

Do tego jak masz firme, to kupujesz kompa/lapa zbudowanego przez prodecenta, w zainstalowanym systemem. W zadnym, ale zadnym wypadku, nie bawisz sie w instalke od zera. Nikt nie ma
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 20.11.2025, 22:29:36 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem

system sie wywala


System sie nie wywala od zainstalowania programu. Wczesniej masz info o braku zgodnosci bibliotek, ktore pewnie olales i dales force. Sam pewnie nie wiedziales co sie zaciagnelo z repo. A potem placz. Linux niestety nie jest do konca idiotoodporny bo daje pelnego roota. Jak przekombinujesz to masz wyniki.
I tak to jest elastyczny system, bo mozesz testowac oprogramowie z poza glownej dystrybucji, rozne forki. Tylko trzeba miec chociaz
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 20.11.2025, 22:52:54 via Android
  • 0
@Niebadzksieciem wracajac jeszcze do kompow firmowych i Win na nich. Majac firme (niestety poruszam sie po korpo, wiec trudno mi mowic jak w malych firmach). To wraz z windowsem masz zapewne i kontroler domeny w Azure i Entra ID i Intune. I masz locka. Bo MS niby wspiera inne systemy, ale musisz ratowac sie Jamfem ktory tez ma swoje bolaczki. Wiec co bys wybral? Nie wiem jak ty, ale ja bym
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 21.11.2025, 09:04:21 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem: Przeczytalem caly wpis na blogu. Typ opisuje czemu Linux "przegral" na desktopie. Sam wpis jest z 2012 roku. Ciekawe jest to, ze tu nikt nie cisnal na wygrana. Bylo wtedy kilku ewnagslistow, ale nikt ich nie traktowal powaznie. Jesli za linuxem stala by firma skoncentrowana na rynku desktopowym, z chociazby cwierc budzetu jaki posiada Apple albo MS pewnie historia potoczyla by sie inaczej. Ale tutaj masz ludzi pracujacych za
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 21.11.2025, 09:35:33 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem:

trzeba było kombinować w zakład e "about:config"

Kiedy to bylo i z czym byl problem. Bo pierwsze slysze.

czy po każdej aktualizacji pythons trzeba bylo przekształcając wszystkie pakiety oparte na
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 21.11.2025, 10:02:46 via Wykop
  • 0
@Niebadzksieciem: Jeszcze tylko jedno dodam. Chromebooki z Chrome OS (z tego co mi wiadomo oparty na Gentoo). W stanach ma ponad 8 procent na dektopach. W szkolnictwie ma juz prawie 60% udzialow i ma byc wiecej. Stad wlasciwie kazdy producent probuje stworzyc cos na ksztalt z windows, ale jeden konkurent po drugim padaja jak muchy.
Podobno Google chce dodac do systemu stack androidowy. Czyli masz linucha z androidem by miec
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
23.10.2025, 08:50:37
  • 768
✨️ Rozwód po półtora roku małżeństwa – moja historia Ⓘ
Półtora roku od ślubu wniosłem o rozwód, a od wczoraj jestem już "wolnym człowiekiem"

Ja chciałem oszczędzać, myślałem o przyszłości, o tym żeby w końcu kupić własne M, żeby budować coś trwałego.
Ona ciągle wydawanie kasy, spontaniczne decyzje, knajpy, podróże, zakupy, zakupy, jedzenie na wynos. kiedy próbujesz odkładać na wspólny cel, a druga strona nie widzi w tym sensu, to po prostu zaczyna się frustracja.

Najbardziej
  • 365
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 23.10.2025, 13:58:25 via Android
  • 1
@janeeyrie Hiperbolizujesz. Nic takiego op nie napisal. Umowili sie na pewien styl zycia, ex opa zlamala umowe. To jest w pelni akceptowalny i legitny powod rozwodu. I gdzie ty tam widzisz p-----c ekonomiczna? Mieli oszczedzac. Ale jak sie r---------a pieniadze to trudno jest oszczedzic. Predzej o p-----c ekonomiczna mozna oskarzyc ex, bo op odkladal na ich wspolne cele, a ona rozpieprzala pieniadze.
  • Odpowiedz
Beszczebelny
Beszczebelny
16.10.2025, 12:47:16
  • 88
W końcu pierwsze pozwy dla niepotrzebnego nikomu społeczniaka Konfitury. Oby tych spraw było 100 nawet o p------y. O takie pierdoły o jakie on się najczęściej czepia innych.
#motoryzacja #konfitura #prawo
Beszczebelny - W końcu pierwsze pozwy dla niepotrzebnego nikomu społeczniaka Konfitur...

źródło: image_picker_384EDF11-379A-4961-BBAD-F575C9E2EF12-90734-0000199D849AE2BE

Pobierz
  • 82
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 16.10.2025, 16:54:01 via Android
  • 6
@Beszczebelny czytales w ogole czego dotyczy sprawa? "Dokuczania". Czyli "zlosliwe niepojonie drugiego czlowieka". Typ odwala cyrki na drodze, pewnie parkuje w miejscu niedozwolonym (sadzac po filmach Konfitury), gdzies na chodniku, wjezdzajac przez chodnik, ma zwrocona uwage i twierdzi, ze Konfitura mu dokucza. No blazen. Sam jestem kierowca, sam czesto dlugo szukam miejsca pod domem, bo tyle aut. I do glowy mi nie przyszlo, zeby byc tak spartolonym i jezdzic po chodniku
  • Odpowiedz
Ukiss
Ukiss
13.10.2025, 17:02:41
  • 242
To centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe, będące jedną z głównych atrakcji turystycznych miasta. Na placu Manufaktury organizuje się również wydarzenia kulturalne i sportowe. Powierzchnia całego centrum wynosi 27 ha.

Otwarcie obiektu nastąpiło 17 maja 2006 roku po 9 latach planowania i budowy na terenie dawnego kompleksu fabrycznego Izraela Poznańskiego. Przebudowa starej fabryki została przeprowadzona w taki sposób, by wciąż czuć było dawny klimat miejsca. Na terenie przeważają więc historyczne budynki z czerwonej, nieotynkowanej cegły, które jednak
Ukiss - To centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe, będące jedną z głównych atrakcji tur...

źródło: Łódzka Manufaktura przed i po rewitalizacji

Pobierz
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 14.10.2025, 18:57:58 via Wykop
  • 2
@elberet: Co ty wygadujesz? Wzrost cen najmu zly dla mieszkancow okolicy? To chyba dla przyjezdnych/najmcow, mieszkancy ktorzy wynajmuja swoje mieszkania moga sie tylko cieszyc. Korki? Lodz to jeden wielki korek. Fakt drewnowska sie zamula popoludniami, ale standard w calym miescie. Odnosnie eventow, glosniej slychac Audioriver niz koncerty w Manu.
Manu napedza okolice, ludzie maja prace, gdzie wyjsc, cos zjesc, spotkac sie. Do tego jak moze "kiedys" otworza dworzec koleji podziemnej
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 15.10.2025, 07:38:24 via Android
  • 0
@elberet Nie taki byl cel budowy manu. Nie wiem ile masz lat, ale chyba niepamietasz manu i okolic przed remontem/rewitalizacja. Po powstaniu manu, okolica zmienila sie nie do poznania, stara fabryka, a wlasciwie ruiny, znowu tetnia zyciem. Ludzie maja prace (sam kiedys pracowalem w manu). Okolica sie zmienila tez. Ogrodowa to juz nie ulica po ktorej sie nie chodzilo po zmroku. Nie wiem co toba kieruje, ze jestes taki anty do
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 15.10.2025, 09:49:48 via Wykop
  • 0
@elberet: Sprawdz najpierw definicje rewitalizacji. Bo to byla podrecznikowa rewitalizacja. Z trupa zrobili centrum handlowo-rozywkowe przyciagajace ludzi. Co za soba pociagnelo remonty pobliskich budynkow, ulic, parku. Zaorali lej po b----e z okoliczna patoligia szlajaca sie po ulicach. Wspomniales ksiezy mlyn, co jest totalnie bezsensu. Ksiezy mlyn to budynki mieszkalne, z okoliczna zabudowa fabryczna/biurowa. Tam sie przeciez nic nie dzieje (czasem jakies wydarzenia bez tlumow) Rozumiem, ze wedlug ciebie zbudowanie kolejnego
  • Odpowiedz
Polina2137
Polina2137
Polina2137
25.09.2025, 08:08:04
  • 2
#praca #it #korposwiat #programista15k

Hej, mam pytanie o teamsy na telefonie. Chce sobie pobrać apkę, ale IT mojego korpo chce dostep do historii przegladania, chyba zdjec i jakis ogolny dostep do telefonu (nie pamietam teraz dokladnie), ale moje pytanie jest takie - czy serio ktos w IT siedzi i to sprawdza/przegląda? Większość ludzi u mnie ma zainstalowane teamsy na tel i chyba się tym
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 25.09.2025, 09:57:30 via Wykop
  • 5
@PruderyjnyPejoratyw: Po to samsungach wymyslili Knox. Masz "kontener" z aplikacjami firmowymi i do niego sie logujesz.
  • Odpowiedz
Juliusz-Banioski
Juliusz-Banioski
05.09.2025, 03:01:05
  • 1070
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 145
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 05.09.2025, 06:42:57 via Wykop
  • 10
@Melkovva_: Srednia predkosc w polskich miastach to okolo 40km/h. Miasto nie jest zakorkowane przez przepisy enjoyer, ale przez glonojadow przyspawanych do tel. komorkowych oraz z-----------y enjoyer, bo musza sobie zrobic miejsce,zeby posrac z tlumika.
Parafrazujac mistrzow (idiotow) lewego pasa: jak w miescie nie potrafisz sie skupic na jezdzie,to lepiej za kierownice nie wsiadaj.
  • Odpowiedz
Gekon77
Gekon77
Gekon77
28.07.2025, 04:00:44
  • 38
#otomoto #samochody #samochodyuzywane #motoryzacja No i tak, udało się sprzedać auto. W tym samym dniu gościu dzwoni że mu turbina padła(coś mi tu śmierdzi), co robić? Dogadywać się z nim jakoś? Czy mieć w------e i zlać temat? Na umowie był zapis że kupujący zgadza się ze stanem auta i nie ma żadnych zastrzeżeń, jazda próbna wcześniej była, auto było przez niego sprawdzane. Ja tym
  • 106
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 04:45:35 via Android
  • 79
@Gekon77 jak sprzedales prywatnie, to nie ma gwarancji, rekojmii, zwrotow itd. Teraz cokolwiek zrobisz w temacie tego auta to bedzie tylko twoja dobra wola (Przerabialem to).Tymbardziej, ze jak pisales, turbina do teraz dzialala i nagle padla, akurat w dzien po zakupie (prawopodobienstwo nikle), wiec masz czyste sumienie, a typ chyba chce wydymac freda.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 05:24:51 via Android
  • 59
@semperfidelis @labedziejowski sprawdzcie sobie przepisy. Rekojmia jest, ale kupujacy musi udowodnic, ze sprzedajacy wiedzial o wadzie (powodzenia z tym, jak odbyla sie jazda probna). Do tego by powierdzic wade wymagana jest profesionalna analiza, byc moze biegly, a to tylko w wypadku gdy sprawa pojdzie do sadu. Wiec w praktyce rekojmia to tylko na papierze. Kupilem zalane auto od prywatnego sprzedawcy. Na serio sam o tym nie widzial i zwrocil gotowke.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 05:50:21 via Android
  • 10
@semperfidelis to, ze sprzedajacy uznal twojego bieglego, to miales szczescie. Mogl nie, a potem batalia. Biegly musial by przedstawic dowody, ze turbina byla zepsuta w momencie sprzedazy. A wystarczy spojrzenie na licznik kilometrow przejechanych od zakupu i stwierdzenie, ze w tym czasie turbina mogla sie uszkodzic i zostajesz z niczym, plus koszty sadowe.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 06:40:21 via Android
  • 0
@Bover ta, polecam lekture takich spraw. Jak juz sie uda, to po latach.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 09:13:02 via Android
  • 0
@Krupier jedyna "bzdura" jest to, ze nie ujalem rekojmi w cudzyslow. Powiedz gdzie jest ta bzdura przy sprzedazy jako osoba prywatna?
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 10:32:34 via Android
  • 0
@Krupier chcesz mi powiedziec, ze jak przedajesz cos np.: na olx to dajesz gwarancje? Robisz zwroty (w sensie, ze kupujesz twarza w twarz, nie online)? Mowie tu o sprzedazy nie na firme.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 28.07.2025, 15:31:44 via Android
  • 0
@feber wydaje mi sie, ze wszyscy wychodzimy tu z zalozenia, ze to uczciwy mirek sprzedal auto, i nie lepil jej na gume do zucia. Poza tym kupujacy sam sie przyznal, ze upalal na zimnym. Nieuczciwi sprzredawcy znajda sie zawsze i wedlug prawa batalia jest ciezka, badz wrecz niemozliwa.
  • Odpowiedz

385

Kamienice nie wytrzymały drgań, budowa tunelu stanęła

Kamienice nie wytrzymały drgań, budowa tunelu stanęła

Budowa tunelu średnicowego pod Łodzią stanęła, bo kamienice nie wytrzymały drgań. Wspólnoty mieszkaniowe muszą NA WŁASNY KOSZT wzmocnić budynki

StaryWedrowiec
z
youtube.com
dodany: 14.07.2025, 13:26:28
  • 149
  • #
    lodz
  • #
    ciekawostki
  • #
    technologia
  • #
    polska
  • #
    cpk
  • #
    kolej
dbus
dbus
dbus 14.07.2025, 20:40:37 via Wykop
  • 5
@N331: Co ty bredzisz. Prl to by wywlaszczyl i wlasciciele nic by pieniedzy nie zobaczyli. Dlatego po przemianach byli wlasciciele w sadach wygrywali sowite odszkodowania. W Lodzi byl nawet przypadek, ze miasto wyremontowalo kamienice za miliony i "nagle" znalazl sie wlasciciel z papierami. Miasto musialo oddac kamienice. Jesli chodzi o budowe tunelu, to te pekajace i zawalajace sie kamienice to ledwo stojace domki z kart. A i tak na "wolnym"
dbus
dbus
dbus 15.07.2025, 10:15:08 via Android
  • -1
@kopawdupeswiniom oczywiscie, ze maszyna ma wplyw na kamienice, ale i tak te kamienice staly na slowo honoru. Stan ich techniczny czesto jest zly, bo lata nikt w nie nie inwestowal. Zanim nie bylo budowy tunelu i tak na wielu z nich montowane szklane "czujniki", bo sciany pekaly. Duza czesc problemow przy budowie tunelu to skomplikowana budowa podziemna miasta, budowa fabrycznego pokazala, ze jak woda gruntowa sie ruszy to kamienice odlegle o
  • 13
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

dbus
dbus
dbus 15.07.2025, 10:44:22 via Android
  • 0
@kopawdupeswiniom dlaczego na koszt miasta? Kto jest inwestorem? Przeciez pkp, miasto tylko wspolpracuje. Poza tym stare budynki (ten co sie zawalil) sa prywatne. To panstwo powinno wywlaszczyc wlascicieli, zburzyc gruza. A co z mieszkancami? To sa prywatne kamienice, wlasciciel dostanie odszkodowanie i oleje mieszkancow. Inwestor teraz placi im za hotele (przez co zaraz zbankrutuje prawdopodobnie), ale ci ludzie jak kazdy wynajmujacy, musza sobie znalesc nowe mieszkania.
dbus
dbus
dbus 15.07.2025, 11:01:59 via Android
  • 0
To twoje "status quo" to coroczne kontrole stanu kamienic, czy aby juz przypadkiem nie groza zawaleniem (i tu nie potrzeba budowy tunelu), a prywatni wlascicie maja to gdzies, wazne by sie kasa zgadzala. Przyklad to "najladniejsza" kamienica na narutowicza, prywatna, oblozona siatka, wlasciciel ma jej wyglad i pewnie generalnie stan, gdzies. "Status quo" to zaprzestanie jakiegokolwiek rozwoju miasta, albo pakowanie pastwowej czyli twojej i mojej kasy w kieszenie prywatnych wlascicieli. Latami zaniedbywali,
dbus
dbus
dbus 15.07.2025, 12:13:09 via Android
  • -1
@kopawdupeswiniom czlowieku ja sie wchowalem i prawie 3 dekady mieszkalem w kamienicy. Akcje z pekajacymi scianami, osiadajacymi budynkami (po prawie 100 latach od postawienia), podpieraniem ich drewnianymi belami to spora czesc mojego zycia. Wiec znam temat od podszewki. Zreszta kamienica w ktorej mieszkalem byla w zlym stanie od kiedy pamietami i nie trzeba bylo tunelu. Pare kamienic w okolicy (ciekawe, ze wiekszosc byla prywatna) poszlo do wyburzenia, bo stan techniczny nie
dbus
dbus
dbus 15.07.2025, 14:07:44 via Android
  • -1
@kopawdupeswiniom o czym ty w ogole mowisz? Wydaje mi sie, ze masz spory bias na widzenie swiata. Taki hedonistyczny, mi sie nalezy. Zycie uczy, ze nic sie nie nalezy. Jak to mowio: jak masz tak srasz.
dbus
dbus
dbus 15.07.2025, 14:12:24 via Android
  • -1
@barber-barberski wiekszosc tych ludzi jak wykupowala mieszkania to z bonifikata, za 10%. Czyli za powiedzmy 50k masz gromne, niedogrzane mieszkanie (czesto z grzybem), ktore tylko bedzie generowalo kolejne koszty. Chyba, ze wpakujesz kupe kasy w remont i zostaniesz z takim mieszkaniem, bo kto chce takie cos, jak mozesz kupic nowe od deva.

1899

Dość hałasu na ulicach! Chcemy fotoradarów akustycznych

Dość hałasu na ulicach! Chcemy fotoradarów akustycznych

Petycja od "Miasto jest nasze" na Action Network. Podpisz sie!

Cayar
z
actionnetwork.org
dodany: 14.07.2025, 12:30:06
  • 332
  • #
    miasto
  • #
    polityka
  • #
    polska
  • #
    piracidrogowi
dbus
dbus
dbus 14.07.2025, 14:59:10 via Wykop
  • 5
@JanDzbanPL: No wlasnie, jest tak jak piszesz. Zero samokontroli, wspoldzialania. Jak swolocz. Jak debilom w glosnych pojazdach nie dasz po glowie, to sie debile nie naucza. Trzeba na nich bata bo inaczej nie potrafia zyc w spoleczenstwie.
Ludzie chca zyc spokojnie i bez nerwow. Jak kretyn jeden z drugim, nie rozumie, ze nie jest sam ze swoim zasranym tlumikiem, to kretyna trzeba karami do pionu postawic.
Btw. tys komune w
Howea
Howea
27.06.2025, 12:04:32
  • 693
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 89
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 27.06.2025, 14:08:52 via Android
  • 18
@Ignacy_Patzer Sprawdz sobie termin: dzieci ceausescu. I nie chodzi tutaj o doslownie jego dzieci. Plus wroci aborcyjne podziemie, i zabiegi dokonywane metalowym wieszakiem. Debile do tego doprowadza. W imie boga na chmurze. A przyklad rumunskiego dyktatora swietnie pokazuje, ze kazde dziecko ma byc urodzone. Potem mozna je traktowac jak odpad.
  • Odpowiedz

511

Francuzi też rezygnują z Microsoftu. Czas na Linux, PostgreSQL i OnlyOffice

Francuzi też rezygnują z Microsoftu. Czas na Linux, PostgreSQL i OnlyOffice

Władze Lyonu ogłosiły rezygnację z wykorzystywania komercyjnych rozwiązań firmy Microsoft, w tym popularnego pakietu Office. Drugi najważniejszy ośrodek gospodarczy w kraju planuje przejść na system Linux, bazę danych PostgreSQL oraz zestaw narzędzi open source. To kolejny region...

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 26.06.2025, 12:11:05
  • 157
  • #
    komputery
  • #
    technologia
  • #
    ciekawostki
  • #
    informacje
  • #
    informatyka
  • #
    linux
dbus
dbus
dbus 27.06.2025, 09:29:11 via Wykop
  • 0
@Pawel993: Zapomniales,ze teraz musisz miec Azure Entra ID, Sharepoint online, OneDrive (to przeciesz Sharepoint tez). Za wszystko to masz mothly pay. W potem to juz leci, rozwiazania governance (wymagany w urzedach), labeling i caly ten syf, zeby w ogole ogranac setki tysiecy dokumentow. I nagle sie okazuje ze zeby korzystac sensownie z Pureview potrzebujesz E5. Ludzim, nie siedzacym w tym wydaje sie, kupujesz licencje per stanowisko i starcza (jak do
Sratatatatatata
Sratatatatatata
Sratatatatatata
23.06.2025, 11:06:32
  • 1125
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 111
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 13:52:41 via Android
  • 12
@CREATE_USER Z opisu jak wedlug ciebie wyglada to w miescie latwo sie domyslic ze mieszkasz na wsi. Wychowalem sie w scislym centrum duzego miasta, linie tramwajowe ruch autobusowy i samochodowy, mieszkam teraz obok duzej ulicy gdzie mam glownie ruch samochodowy, ale co chwile jezdza tez ciezarowki. I nic tak nie w-----a, jak zjeby w zlomach, z uposledzeniem, ze ich samochod wydajacy dzwiek jak puzon i wystrzaly jak po kebabie z ostrym
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 14:25:07 via Wykop
  • 25
@CREATE_USER: Haha, jak korzystam z zycia i to korzystam tak by nikogo nie w------c, taka zasada wsrod rozwinietych emocionalnie ludzi. Twoje argumenty sa z jak zywcem wyjete z poradnika "Jak byc uposledzonym". "Klatka dla polaka", "korzystanie z zycia.", dorzuc jeszcze cos o "dobrej zabawie". Jesli ktos uwaza, ze jazda w kolko po miescie samochodem z tlumikiem ktory albo jest uszkodzony, albo taki udaje, tylko po to by narobic halasu i
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 14:56:43 via Wykop
  • 27
@CREATE_USER: Fajny samochod to pojecie wzgledne. Jesli widze nowy woz i on robi halas jak star bez tlumika, to mnie smiech ogarnia. bo ten samochod byl zbudowany by odciac dzwieki otoczenia. Co o czym sie mowi w kazdych testach samochodu. Wiec nie bredz, ze jak typ jedzie z pozamykanymi szybami, samochodem "premium" wyjac na po miasta to po to by posluchac samochodu, bo gowno slyszy. Slysza tylko ludzie dookola. Motocykle
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 15:37:29 via Wykop
  • 16
@CREATE_USER: Musze bo sie udusze, ustosunkowac do: "Jest spora część społeczeństwa, która się cieszy jak coś fajnego przejedzie", to jest tylko wasze wyobrazenie, a tym zdaniem pieknie potwierdziles, to o czym mowie, ludzie dookola musza zobaczyc, czyli chec pokazania sie, jakie to malostkowe :D To tego wyroznianie sie z huku miasta, jest dalej hukiem, tylko glosniejszym. Co za porabana logika, jest huk dodam troche jeszcze huku, tylko "fajniejszego".
Mam sporo
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 16:51:00 via Wykop
  • 9
@CREATE_USER: Lubie zglebiac tematy. Tak w ramach rozszerzania horyzontow. I zauwazylem, ze milosnikow glosnych wydechow, laczy pewien pattern, raczej maja pewien bias. Sa to bzdury, o potrzebie zabawy, spelniania sie, hobby, potrzeba zauwazenia, zwrocenia na siebie uwagi, bo sie jedzie czyms "fajnym". Do tego "rady" typu: "nie podoba sie, zamknij okno". Czyli: "mam glosny wydech, "fajny woz", ma mnie byc sluchac, wszyscy maja mnie slyszec, jak ci sie nie podoba
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 17:12:56 via Wykop
  • 4
@CREATE_USER: Haha! Wiedzialem, ze to powiesz :D
O tempora, o mores.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 23.06.2025, 21:10:34 via Wykop
  • 4
@CREATE_USER: Te przerobione pojazdy generuja halas powyzej norm, slychac to z 5 przecznic. Karetke masz uslyszec, bo jedzie kogos ratowac. Moze tego na przerobionym motocyklu. Karetka to okolo 110db, imbecyle z przerobionymi wydechami spokojnie ja zagluszaja, do tego generuja zupelnie inne czestotliwosci (to odnosnie odroznienia decybeli). Debili slychac nawet przez zamkniete okna, czego nie mozna powiedziec o karetce. A jak znajdziesz sasiada z wiertarka, psa co szczeka, lub krzyczace dzieci
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 09:35:11 via Android
  • 1
@CREATE_USER @CREATE_USER Ale kim ty (wy - kierowcy pierdziopojazdow) jestescie wy ukladac zycie reszcie ludzi? Jesli dzwiek ryczacego motocykla lub samochodu przypomina o tym, ze sie zyje, to to musi byc bardzo smutne zycie. Odnosnie jakosci zycia to wlasnie wycie znaczaco go obniza, stad odpor wielu, co widac po komentarzach. No i zachodzi pytanie dlaczego zamieszkac w lesie i bez internetu? Poza normalnymi dzwiekami miasta nic mi w nim nie
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 10:08:56 via Android
  • 1
@dbus Zaszla pomyla, nie moge edytowac wiec tu pisze, poprawiam: (...) "nienormalnymi" dzwiekami w miescie (pierdziowozy), nic mi w nim nie przeszkadza(..). Reszta bez zmian.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 10:42:44 via Android
  • 1
@CREATE_USER Typie, ale to ty i tobie podobni wlaza z butami w zycie reszty. Jak trzeba byc samolubnym by tego nie zrozumiec i uprawiedliwiac to, ze ma sie hobby. W ogole jak by sasiad grzal discopolo co wieczor, zagluszajac twoje mysli, to tez by bylo ok, bo ma hobby i musi poczuc, ze zyje? Do tego skala debili w pierdziowozach sie zwieksza, i to nie jest jeden/dwa na dzien. Przyjedz do
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 12:28:34 via Android
  • 1
@CREATE_USER @CREATE_USER Typie, ty mi tu o pogadaniu, a co ja wlasnie robie? Widac, ze do takiego trepa jak ty i tobie podobnych zadne argumenty nie przemawiaja. Wiec jak by przykladowy sasiad z discopolo zachowywal sie jak ty, to mailbys odczucie (ktore ja teraz mam), ze dyskutujesz z kims kto posiada spora dysfunkcje w mysleniu. Deficyt luzu? Wez dorosnij. Jak ci ktos na sra na motor albo samochod i powie:
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 13:48:51 via Wykop
  • 1
@CREATE_USER: Co za brednie. Probujesz cos z zen, ale znowu ci nie idzie. Uzdrowienie zaczyna sie tam, gdzie takie trepy jak ty (tak, jestes trepem) sa w stanie zrozumiec, ze wasze hobby nie jest najwazniejsze i samorealizacja nigdy nie powinna byc kosztem innych. Stawiasz swoje hobby na piedestal, ponad wszystko i wszystkich, zamkniety w swoim malym smutnym swiecie. Frustracje to ty odreagowujesz halasem,co z reszta sam przyznales. Brednie o "opasji,
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 14:18:29 via Android
  • 0
@CREATE_USER Moze ci w twoim wywodzie umknelo, ale wiesz, ze wlasnie zgodziles sie ze wszystkimi przeciwnikami glosnych pojazdow. Czyli zaczynamy, zgloszenia, mandaty, mediacje i w twoim przpadku czeste wizyty na SKP. Teraz juz sam sie gubisz w wywodach. Jedno to jechane z punktu A do B, a co innego wojaze po miescie w celu odreagowania stresow i pustki zycia, zeby nie czuc sie trybem, sam to tak opisales. Jak juz wczesniej
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 17:32:13 via Wykop
  • 0
@CREATE_USER: Zgodziles, przerobione wydechy i glosne silniki to CELOWE DZIALANIE! I "narusza moje prawo do spokoju’". Bo zapomniales o przepisach, a te jasno mowia jaki jest dopuszczalny poziom glosnosci dla pojazdow spalinowych.
Poza tym, znowu twoja logika lezy. Czy ty w ogole pojmujesz roznice miedzy kims kto chodzi na silownie, a kims kto jezdzi w kolko po miescie przekraczajc normy halasu? Nastepnym razem wpierw zrob sobie analize argumentow ktore stosujesz,
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 18:05:53 via Wykop
  • 0
Ty sie wlasnie zesrales. I tak, daj ludziom zyc, zamiast je uprzykrzac.
Milego wieczoru.
  • Odpowiedz
dbus
dbus
dbus 24.06.2025, 20:53:36 via Wykop
  • 0
@CREATE_USER: N-------s sie, ze twoje zdolnosci kognitywne sa jeszcze slabsze? Wez tam przystopuj bo ci zylka peknie. Sam pisales, o odreagowaniu po byciu trybikiem. Ot slaby typ jestes, ze slabym zyciem, co nic nie potrafi (22 miliony polakow ma prawo jazdy, nie jestes wyjatkowy). I cos sie tych tramwaji uczepil? Potracil cie ktorys w mlodosci? Odnosnie zainteresowan? Trepie, mnie czasu nie starcza na wszystkie zinteresownia, dzien za krotki :D Ale
  • Odpowiedz

439

To koniec KTM. Hindusi przejęli aktywa

To koniec KTM. Hindusi przejęli aktywa

Austriacki KTM, jeszcze niedawno lider europejskiego rynku motocykli, stanął na skraju bankructwa z długami sięgającymi blisko 3 miliardów euro. W ostatniej chwili hinduski Bajaj Auto przejął pełną kontrolę nad firmą, inwestując 600 milionów euro, by spłacić najpilniejsze zobowiązania.

motohigh
z
motopass.pl
dodany: 27.05.2025, 21:35:42
  • 118
  • #
    ktm
  • #
    motocykle
  • #
    motoryzacja
  • #
    samochody
  • #
    carboners
  • #
    ciekawostki
dbus
dbus
dbus 28.05.2025, 13:30:50 via Wykop
  • 16
@PrawdaPrawda: Szkoda, ze wysnuwasz wnioski z odwloka. Sami sie przyznali, ze zniszczyli KTM:
Pierer Mobility: Zniszczyliśmy markę KTM nadprodukcją i problemami z jakością, a teraz musimy to naprawić.
(nadprodukcja w czasie covidu i akcje serwisowe) I tak naprawili, ze padli.

475

Spotkanie "niewidomych" na drodze

Pokaż treści 18+

Spotkanie "niewidomych" na drodze

Niewidomi(niedowidzący) naprawdę mają ciężko.... a tu taka sytuacja. Niecodzienne zdarzenie w Białymstoku. Niewidoma(niedowidząca) kobieta z idzie z psem przewodnikiem po jezdni na parkingu w strefie zamieszkania. Z przeciwka jedzie audi i... Jak ocieniacie tą sytuacje? 6.05.2025 Białystok https://m

dynx
z
youtube.com
dodany: 08.05.2025, 13:13:34
  • 149
  • #
    stopcham
  • #
    polskiedrogi
  • #
    samochody
  • #
    patologiazmiasta
dbus
dbus
dbus 09.05.2025, 13:56:18 via Wykop
  • 12
@epicentrum_chaosu: Co ty bredzisz. W mysl przepisow pieszy w strefie zamieszkania nie ma obowiazku korzystac z chodnika, moze isc cala szerokoscia drogi i ma bezwzgledne pierwszenstwo przed pojazdami, do tego ta Pani to osoba o widocznej niepelnosprawnosci. Kierowca audi generalnie dopuscil sie potracenia pieszej, to max 2500 zl i 15 punktow.
Tamowanie ruchu bylo by jak by piesza stala, a szla, wiec kierowca powinien sie zatrzymac i ja przepuscic. Jak
Koziom
Koziom
17.03.2025, 16:46:51
  • 1156
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 17.03.2025, 19:44:51 via Wykop
  • 28
@eduardo-garcia: Troche roznica, co skanduje "random" na ulicy badz w internecie, a jakie slowa padaj z ze strony europosla, reprezentujacego nasz kraj, do tego to co wyglasza to mocne oskarzenia, za ktore powinien stracic immunitet. (ciekawym jest fakt, ze zdrobnienia majace umniejszyc rozmowcy wyglaszaja czesto prostacy z mania wyzszosci, zdaje sie tacy jak ty)
  • Odpowiedz

273

Domofon WAREL, czyli jak rozmawiać przez gniazdko [Adam Śmiałek]

Domofon WAREL, czyli jak rozmawiać przez gniazdko [Adam Śmiałek]

Ciekawy domofon z peerelu, który zamiast linii sygnałowych wykorzystywał sieć elektryczną, dzięki czemu mógł być stosowany wszędzie, gdzie tylko było doprowadzone zasilanie sieciowe.

sznaps82
z
youtube.com
dodany: 14.03.2025, 16:40:39
  • 55
  • #
    elektronika
  • #
    prl
  • #
    gruparatowaniapoziomu
  • #
    gimbynieznajo
  • #
    nostalgia
dbus
dbus
dbus 15.03.2025, 21:14:40 via Wykop
  • 2
emfazą


@DobrzeNaoliwioneLozysko: Czuje sie wywolany. Wychowalem sie w czasach w ktorych dopiero pojawiala sie globalnie nazwa internet, pierwsze polaczenie bylo za pomoca modemu 56K, a nazwa neostrada nie miala prawa pojawic sie w glowach marketingowcow z TP S.A. I tez twierdze, ze sposob wypowiedzi oraz maniera w glosie jaka prezentuje autor kanalu jest niezjadliwa. Wiec nie obrazaj innych, bo sam wychodzisz na z---a.

543

Czarna piramida odkryta głęboko pod lodem Antarktydy. Mój krótki AI film.

Czarna piramida odkryta głęboko pod lodem Antarktydy. Mój krótki AI film.

Ultra-realistyczna wizja ekspedycji na Antarktydę, eksplorując ogromne starożytne struktury odkryte głęboko pod lodem Antarktydy. Jeśli macie jakieś pytania, chętnie odpowiem.

DarkFantasyWykopRoom
z
youtube.com
dodany: 18.02.2025, 23:18:44
  • 147
  • #
    ai
  • #
    technologia
  • #
    sztucznainteligencja
  • #
    film
  • #
    aiart
  • #
    ciekawostki
dbus
dbus
dbus 21.02.2025, 11:26:20 via Wykop
  • 0
@Xagog: Do tego kapelusz flisaka na jednej :D

407

Gorączka sobotniej nocy w Warszawie. 340 mandatów za nielegalne wyścigi

Pokaż treści 18+

Gorączka sobotniej nocy w Warszawie. 340 mandatów za nielegalne wyścigi

Uczestnicy nielegalnych wyścigów spotkali się w sobotnią noc w Warszawie przy jednym z centrów handlowych. Mandaty na 120tys

Pasterz30
z
rmf24.pl
dodany: 10.02.2025, 18:52:37
  • 167
  • #
    warszawa
  • #
    bekaznormictwa
  • #
    samochody
  • #
    patologiazmiasta
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 07:23:10 via Android
  • 0
@milo1000 Co to za niedorowinieta metalnosc przedszkolaka. Nie to, ze patalachy scigaja sie po miescie, powoduja zagrozenie, samochody nie spelniaja norm, a pewnie i okoliczni mieszkancy musza wysluchiwac dzwiekow srania z przerobionych ukladow wydechowych, ale najwazniejsza jest zabawa. Dorosnij mentalnie czlowieku bo wyglada jak bys ty i oni ciagle do pieluchy robili.
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 07:34:38 via Android
  • 0
@milo1000 Tak i grzecznie w ramach ograniczen predkosci i halasu dojechali na miejsce, jak i po zakonczonej imprezie oddalili sie w ten sam sposob. Na miejscu tez grzecznie stali przy samochodach z wylaczonymi silnikami, a jak nie, to nawet na moment nawet nie pozwalajac sobie na podniesienie obrotow do czerwonej linii. Pozwolilem sobie zazartowac, bo mieszkam w duzym miescie, widzialem jak takie typy sie zachowuja na tych pseudo zlotach, wiec powtorze
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 07:47:12 via Android
  • -2
@milo1000 kosiarki nie "kosza" w srodku nocy, a i nie strzelaja jak z karabinu do ogluchniecia. Masz jeszcze jakies argumenty?
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 09:22:46 via Wykop
  • 0
@cwlmod: Wiekszosc tych imbecyli ma porobione przeloty, niesie sie to strasznie, To, ze sie wydaje, ze nikt tego gowna nie slyszy, to wlasnie, wydaje sie.I tu znowu pojawia sie argument zabawy. Mentalne dzieci: "ja chce sie bawic i juz", a to ze uprzykrzam innym zycie, to nie wazne, ja chce sie pobawic.Niedorobieni emocionalnie dorosli, moga kupic a-----l, glosowac, prowadzic auto, ale poza tym, ciagle gowno z pieluch w glowie.
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 10:38:22 via Wykop
  • 1
@cwlmod:

Tak tak, to samo można powiedzieć o każdym kogo hobby wymaga wyjścia z domu xD


Zastanawia mnie czasem ten kompletny brak refleksji nad argumentem. Abstrachujac od np.: szydelkowania czy filatelistyki wiekszosc hobby wymaga wyjscia z domu. Istnieje ta nie wielka grupa zainteresowan ktora zatruwa zycie innym ludziom i w tej grupie znajduja sie "milosnicy" scigania po miescie oraz tuningu
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 11:21:02 via Wykop
  • 1
@cwlmod: No i znowu brak zrozumienia tekstu. Przeczytaj moj wpis jeszcze raz, potem swoj i moge miec tylko nadzieje, ze dojrzysz jakie banialuki wypisujesz. A jesli nie to dopomoge, znaj moje dobre serce.

Ja:

Istnieje ta nie wielka
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 12:35:09 via Wykop
  • 1
@cwlmod: Usmialem sie od ucha do ucha czytajac co nawypisywales, wiec w przyplywie tego rozbawienia odpowiem.

No hipokryzja level max xD


Teraz uzywasz slow ktorych znaczen nie rozumiesz. Ja nie zabraniam innym jezdzic samochodami (trudno mi pisac, tak sie smieje), ja zabraniam, wkurzania innych i narazania na
dbus
dbus
dbus 11.02.2025, 13:50:39 via Wykop
  • 0
I to jest hipokryzja, bo zakazujesz innym tego czego sam nie robisz, bo.... ciebie to wkurza xD


Czlowieku, hipokryta to osoba ktora robi cos, jednoczesnie zakazujac tego innym. Ja pierdykam, czy ja musze cie doksztalcac.

Nie robie tego, bo mi sie to nie podba. Wiesz co jest, taka zasada w zyciu: nie rob drugiemu co tobie nie mile.

To
LetMeStay
LetMeStay
24.12.2024, 05:32:09
  • 7
LetMeStay

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 24.12.2024, 06:59:37 via Wykop
  • 1
@LetMeStay:
dbus - @LetMeStay:

źródło: uni

Pobierz
  • Odpowiedz
CrokusYounghand
CrokusYounghand
06.12.2024, 10:17:46
  • 3
Zakochaj się, w Warszawie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Piękny przykład rozrastającego się nowotworu samochodozowego agresywnego.

#warszawa #prawojazdy #samochodoza
CrokusYounghand - Zakochaj się, w Warszawie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Piękny przykład rozrastając...

źródło: Screenshot_20241206-111528_Firefox

Pobierz
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dbus
dbus
dbus 06.12.2024, 11:30:38 via Wykop
  • 3
@CrokusYounghand: Ale wjazd na ten parking jest nielegalny.Po pierwsze to nie jest parking, nie ma oznaczenia i nie mozna na nim parkowac, bo zeby na nim zaparkowac trzeba przejechac wzdluz po chodniku.(Polecam filmik od Konfitury).
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.12.2014

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking