Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko192
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
lazarus-x
lazarus-x

lazarus-x

Dołączył 2 lata temu
  • Obserwuj
  • Akcje 715
  • Znaleziska 688
  • Mikroblog 27
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 1

296

VISA w iPhone kradzież bez odblokowywania!

VISA w iPhone kradzież bez odblokowywania!

Veritasium pokazuje, jak ukradł 10 000$ MKBHD. Ten hack jest znany od 2021 roku, jednak do tej pory nie został załatany. Zobaczcie na końcu, VP Visy tłumaczy się, dlaczego xD

arct2
z
youtube.com
dodany: 17 godz. i 44 min temu
  • 103
  • #
    visa
  • #
    banki
  • #
    pieniadze
  • #
    bankowosc
  • #
    iphone
  • #
    apple
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 5 godz. i 25 min temu via Wykop
  • 4
Prawda jest taka, że Visa i MasterCard mają luki, te znane i te, do których jeszcze ludzie nie dotarli "jeszcze". Zatrważające natomiast jest to, że takie błędy nie są traktowane jako "zero day" i naprawiane "od ręki". W dobie AI takie "błędy" będą szybko wykorzystane przez przestępców. Swoją drogą, wiele systemów z subskrypcjami zawiera dziury i wypływa dane naszych kart płatniczych. W ubiegłym roku ktoś w Nowym Jorku zrobił sobie zakup na
  • 6
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 4 godz. i 46 min temu via Wykop
  • 0
@krse: Wiem, kiedyś pracowałem dla jednego providera kart płatniczych. Problem rozwiązują banki na podstawie heurystyki powiązanej z geolokalizacją na podstawie danych z aplikacji mobilnej, ale to końcówka należąca do banków — tak śledzą nas, ale dla naszego dobra i bezpieczeństwa naszych pieniędzy.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 4 godz. i 34 min temu via Wykop
  • 0
@Tommy__: Mój kolega, który podróżuje, tak miał — skasowali go na sporą kwotę, ale po interwencji w banku i kilku miesiącach czekania odzyskał kasę. Gdyby był w mieście, gdzie dokonano transakcji, to kasy by nie odzyskał.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 50 min temu via Wykop
  • 0
@geronimo80: tak, wiem ale większosć ludzi tego nie wie (╥﹏╥)

3

Giganci uciekają przed kaucją. Rząd szykuje potężny cios

Część producentów ma przerzucać napoje do opakowań poza systemem kaucyjnym. Rząd analizuje, czy domknąć tę lukę kartonam

lazarus-x
z
spidersweb.pl
dodany: 5 godz. i 6 min temu
  • 9
  • #
    ekologia
  • #
    butelki
  • #
    opakowania
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    polska
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
4 godz. i 42 min temu via Wykop
  • 2
@Feles_Venator: Na przykładzie tego systemu widać, jaka jest ciągłość działania w zakresie wsparcia lobbystów – jeden rząd zagłosował za wprowadzenie systemu akcjonistycznego, a drugi, który teoretycznie jest przeciwieństwem tego pierwszego, wręcz dorzuca coraz to gorsze rozwiązanie.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
1 godz. i 12 min temu via Wykop
  • 0
@monika-bugaj: to, czy "przez cały 2026" to się jeszcze okaże ( ͡º ͜ʖ͡º) - zaraz maksyma "prawo nie działa wstecz" przestanie mieć zastosowanie (╥﹏╥)

2

3,6 mln oddanych opakowań w Netto. System kaucyjny nabiera tempa

3,6 mln oddanych opakowań w Netto. System kaucyjny nabiera tempa

Wg. niemieckiego sklepu system kaucyjny jest bardzo dobry - "Sehr gut System" - chciałoby się rzec "Jawohl, herr General!" Czekamy na statystyki Biedronki, Lidla, Stokrotki, Lewiatana

lazarus-x
z
portalspozywczy.pl
dodany: 4 godz. i 35 min temu
  • 4
  • #
    ekologia
  • #
    system
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    polska
  • #
    biedronka
  • #
    lidl
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
1 godz. i 18 min temu via Wykop
  • 0
@monika-bugaj: Chciałeś napisać - "na razie można lupić bez kaucji .."
pamareum
pamareum
19 godz. i 49 min temu
  • 966
Czynsz w SM Bródno za mieszkanie 82m2 wzrósł o 475 zł i wynosi teraz 2475 zł

#warszawa #nieruchomosci
pamareum - Czynsz w SM Bródno za mieszkanie 82m2 wzrósł o 475 zł i wynosi teraz 2475 ...

źródło: IMG_4641

Pobierz
  • 282
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 15 godz. i 2 min temu via Wykop
  • 4
Ło, Panie, to wychodzi rata kredytu za mały dom poza miastem.
  • Odpowiedz

419

Opłata za śmieci rośnie, system kaucyjny to kolejne problemy

Opłata za śmieci rośnie, system kaucyjny to kolejne problemy

System kaucyjny wprowadzony w drugiej połowie 2025 roku miał być proekologicznym programem, który miał pozwolić na uzyskiwanie większej ilości cennego surowca dzięki recyklingowi. W praktyce okazuje się, że powoduje on wiele problemów, którym muszą stawiać czoła Polacy. A jakby tego było mało, może

FXMAG
z
fxmag.pl
dodany: wczoraj, 11:05:09
  • 70
  • #
    polska
  • #
    wiadomosci
  • #
    informacje
  • #
    ciekawostki
  • #
    wydarzenia
  • #
    technologia
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 15 godz. i 50 min temu via Wykop
  • 0
@Jarusek: Weryfikowałeś ten artykuł - to samo źródło co wczoraj ( ͡º ͜ʖ͡º). Byłem dzisiaj oddać butelki - prawie wdepnąłem w butelkomacie w… zgadnij co. Ktoś, kto teoretycznie przegląda monitoring, nie ma refleksu, bo za s..anie nikogo nie zatrzymali i nie posprzątali.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 15 godz. i 46 min temu via Wykop
  • 0
@Wellmen: Planeta płonie - dorzućmy do pieca (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■). Dla wszystkich bohaterów - link do apki dla zbieraczy i oddawaczy do butelkomatów. Zmieni się rząd i będą naprawiali swoje i czyjeś błędy - kto obstawia zmianę na PIS w przyszłych wyborach? Raczej ludzie nie pójdą po rozum do głowy... zresztą nie na kogo głosować (╥﹏╥)
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 15 godz. i 23 min temu via Wykop
  • 1
@Wellmen: zgadzam się z Tobą, zabrakło pytań - kto, komu i za ile ( ͡~ ͜ʖ ͡°)

880

Protestują przeciwko budowie elektrowni atomowej w Polsce

Protestują przeciwko budowie elektrowni atomowej w Polsce

Przez między innymi takie działania straciliśmy prawie gotową E.J. Żarnowiec, teraz mimo, że plany są mgliste, mamy już początek takich akcji jak wtedy. Zbierają się na profilu https://www.facebook.com/niedladewastacjigminychoczewo

wykopwykopwykop1
z
wykop.pl
dodany: 23 godz. i 15 min temu
  • 161
  • #
    ciekawostki
  • #
    gospodarka
  • #
    elektrownia
  • #
    energetyka
  • #
    energia
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 18 godz. i 6 min temu via iOS
  • 1
@malkontent: przydałaby się kontr demonstracja (╯°□°)╯︵ ┻━┻

520

Sklep nie chce butelek? Zgłoś do UOKIK i IH w 15 sekund przez aplikację Botlo

Sklep nie chce butelek? Zgłoś do UOKIK i IH w 15 sekund przez aplikację Botlo

Nowa funkcjonalność w apce Botlo - w pare klików można wygenerować email zgłaszający sklep do UOKIK i Inspekcji Handlowej za łamanie przepisów dotyczących przyjmowania butelek i puszek

asenet
z
apps.apple.com
dodany: wczoraj, 06:57:02
  • 161
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    kaucja
  • #
    zwrot
  • #
    botlo
  • #
    butelki
  • #
    uokik
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x wczoraj, 10:27:48 via Wykop
  • -2
Tak, jesteś małym przedsiębiorcą na wsi i ... jeb zgłoszenie do UOKiK - dzięki Botlo!
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 23 godz. i 43 min temu via Wykop
  • 0
@promileq: chciałeś napisać - jeszcze nie musi ( ͡º ͜ʖ͡º)
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 23 godz. i 42 min temu via Wykop
  • -1
@Zylet: Jeszcze nie muszą, jak uszczelnią system to się to zmieni - wiesz u nas wszystko na 120% robią
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 22 godz. i 26 min temu via Wykop
  • -1
@Zylet: są tacy, co biedrę mają kilkanaście km od miejsca zamieszkania, a jedynym sklepem jest jakiś "groszek" czy też inna "poziomka". Jak uszczelnią system to właściciele będą mieli 2 wyjścia - zamknąć działalność lub zatrudnić kogoś do pomocy co spowoduje zmniejszenie opłacalności i doprowadzi do zamknięcia działalności.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 22 godz. i 11 min temu via Wykop
  • -1
@Zylet: Rozwiązaniem wtedy już nie są apki typu butelko mapka - sklep będzie musiał oddać kasę za kaucję przyjmując butelki i podzielić się z kimś, kto odstawi butelki do butelkomatu, chyba że doliczy koszt np. 1/2 kaucji z odbiorcą butelek to wtedy wyjdzie na zero - może ...

724

Z Polaków zrobiono śmieciarzy i dziadów? Są już kontrole w sklepach

Z Polaków zrobiono śmieciarzy i dziadów? Są już kontrole w sklepach

Ministerstwo Klimatu i Środowiska podsumowało ten okres i jednocześnie odpowiedziało na zarzuty, które kierowane są w stronę resortu właśnie w sprawie systemu kaucyjnego. Pojawiają się m.in. opinie, że "zrobiono z Polaków śmieciarzy i dziadów". - Nie uważam się za dziada - odpowiada wiceministra

freedomseeker
z
zielona.interia.pl
dodany: wczoraj, 07:46:23
  • 128
  • #
    pseudoekologia
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    ekonomia
  • #
    kaucjazabutelki
  • #
    afera
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x wczoraj, 10:25:49 via Wykop
  • 6
Od razu "śmieciarzy" - (╭☞σ ͜ʖσ)╭☞ BOHATERÓW
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

847

System kaucyjny irytuje Polaków

System kaucyjny irytuje Polaków

To lista największych problemów

PortalSpozywczy
z
portalspozywczy.pl
dodany: przedwczoraj, 15:44:26
  • 248
  • #
    systemkaucyjny
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x wczoraj, 08:32:07 via Wykop
  • 5
@Cogres: rozciągną ten system na każde opakowanie. To będzie największy transfer kapitału na zewnątrz PL i to w białych rękawiczkach.
Jarusek
Jarusek
przedwczoraj, 13:54:28
  • 977
Z cyklu fejki na głównej, ale zapłacili, więc nie zostanie usunięte.

Kłamstwo nr 1:
- gniecenie butelek nie sprawia, że nie nadają się ode do recyklingu. Butelki podczas recyklingu są mielone w całości:
https://ekobezkantow.pl/blog/recykling-butelek-pet/

Kłamstwo
Jarusek - Z cyklu fejki na głównej, ale zapłacili, więc nie zostanie usunięte.

Kłams...

źródło: Screenshot 2026-04-14 at 15-43-13 Wykop.pl - newsy aktualności gry wiadomości muzyka ciekawostki filmiki

Pobierz
  • 216
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 14:07:15 via Wykop
  • 15
@Jarusek: Ok, PiS przyjął wprowadzenie systemu kaucyjnego, ale kto pisał założenia, jak to ma działać? Pytam, bo nie wiem - zakładam, że już nie PiS ale mogę się mylić.
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 14:09:49 via Wykop
  • 18
@Jarusek: To ten obecny nie może jej zmienić - w sensie odbioru opakowań - przenieść obowiązek na odbiorców śmieci?
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 14:17:18 via iOS
  • 12
@Jarusek: jak na razie to takie zmiany bardziej pro operatorzy systemu, a nie zwykli ludzie ( ͡° ʖ̯ ͡°). Oddawanie opakowań prawem, a nie obowiązkiem - opłata kaucyjna nie powinna być doliczana do ceny towaru. kaucją za opakowanie powinna być wypłacana jeśli ktoś dobrowolnie wrzuci butelkę do butelkomatu. To odbierający śmieci powinni być zobligowani do segregowania, zbierania i oddawania opakowań.
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 14:47:26 via Wykop
  • 20
@Jarusek: system kaucyjny ma działać w 90% po stronie odbiorców śmieci - mają do tego ludzi, sortownie, samochody i infrastrukturę. Producenci powinni płacić firmom za zwrot ich opakowań. My powinniśmy partycypować dowolnie – jeśli oddasz butelkę, opakowanie do automatu, to dostajesz za to kasę – bonus za ekologię, a nie odbiór swoich ciężko zarobionych pieniędzy. W tym modelu nie są podnoszone opłaty za śmieci. Ludzie chętniej podniosą butelkę z trawnika
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 14:48:33 via Wykop
  • 2
@StdPtr: Ale teraz jest i ma wpływ na to, jakie uchwały przyjmuje, ale mogę się mylić.
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 18:57:26 via iOS
  • 1
@Jarusek: skończ podstawówkę kolego. Co miesiąc płacę 140 zł za wywóz śmieci, teraz muszę dołożyć jeszcze raz na kaucje, drugi raz na paliwo żeby kaucje odzyskać. Mieszkam w dużym mieście i u mnie jest dużo butelkomatow ale już u mojego kolegi mieszkającego w małej miejscowości butelkomatow nie ma, odbiorcy śmieci już zapowiadają, że podniosą opłaty bo nie mają już umów z zakładami produkującymi opakowania na zbieranie ich np. puszek, więc
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 19:00:08 via iOS
  • 0
@Pomarancza008: wiesz, że my wprowadzamy wymogi unijne na 120%? Nasi rządzący wchodzą bardzo głęboko unii aż po … domyśl się ( ͡° ͜ʖ ͡°).
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 19:19:09 via iOS
  • 0
@Jarusek: ja zbieram butelki w worki i trzymam w garażu. Jeśli jadę na zakupy to przeważnie kolejki do butelkomatów są ogromne, zdarzało się, że jechałem wieczorem specjalnie geniuszu. Idź spać bo do szkoły nie wstaniesz.
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 19:59:23 via iOS
  • 0
@Jarusek: ogólnie nie wiem, czy wiesz ale o godz. 22:00 nie ma kolejek w sklepach. Sklep mam 10 minut od domu, poza tym jak jadę z 3 wrotkami to mniejszy wstyd. Na IQ lepiej się ze mną nie mierz bo się zdziwisz ( ͡° ʖ̯ ͡°) widzę, że Ty z tych uśmiechniętych. Jeśli pasuje ci być zbieraczem twoja sprawa ale nie zmuszaj nikogo do swoich poglądów
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 20:20:09 via iOS
  • 0
@Jarusek: ehh… bo odbieram dzieci ze szkoły i zostawiam samochód pod sklepem - robię zakupy przy okazji - jazda wieczorem pod sklep bo mi worki przeszkadzają w garażu czasami jest koniecznością.
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 20:39:53 via Wykop
  • 0
@Jarusek: Czasami nie przypuszczasz, że wyjazd z butelkami się nie uda, ostatnio nie oddałem butelek o 22:00 butelkomat był zapchany, w Biedronce oddałem 1 worek, a 2 zostały.
Widzę, że Ciebie ten system przekonuje, albo mało butelek masz albo fanatyk. Ja mam 2 dzieci, ze szkoły przynoszą niedopitą wodę ze szkoły policz sobie 5 dni x2, w domu też butelkowaną pijemy - mam zmiękczacz w domu, więc trochę się tego
  • Odpowiedz
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x wczoraj, 00:07:45 via Wykop
  • 0
@wcfilmowe: widzę, że coś poszło nie tak i większość z was nie rozumie problemu. Kto powinien być obciążony systemem kaucyjnym - producent opakowań, czy kupujący? Do tej pory obciążony byłeś Ty i ja - płaciłeś za wywóz śmieci, w którym było sortowanie odpadów nawet tych, które Ty już posortowałeś np. metale i tworzywa sztuczne, szkło itd. odbierający śmieci mieli umowy z np. producentem piwa, że oddadzą w ich imieniu określoną
  • Odpowiedz

1

Złoto znów będzie tańsze? Analityk wyjaśnia, co dzieje się na rynku

Złoto znów będzie tańsze? Analityk wyjaśnia, co dzieje się na rynku

Kurs złota kolejny tydzień porusza się w zawieszeniu między wsparciem 4600 USD, a oporem 5000 USD za uncję. Zdaniem analityka Mateusza Gessnera rynek potrzebuje mocnego ochłodzenia i choć dotychczasowy, 26% spadek w rejon 4100 USD robi wrażenie, tak jest on niewielki w porównaniu do korekt z lat 70.

Korda
z
comparic.pl
dodany: przedwczoraj, 09:39:03
  • 8
  • #
    gielda
  • #
    zloto
  • #
    inwestycje
  • #
    xtb
  • #
    trading212
  • #
    trading
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 09:47:18 via Wykop
  • 4
Złoto tanieje z uwagi na sytuację na Bliskim Wschodzie - kraje arabskie zwiększyły wyprzedaż kruszcu. Za kilka miesięcy złoto znowu się umocni — idą trudne czasy, a złoto jest w takim przypadku gwarancją utrzymania kapitału.
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 10:08:27 via Wykop
  • 0
@Korda: Donald Trump chyba celowo dąży do blokady Bliskiego Wschodu i gra na upadek gospodarki US żeby "zresetować" zadłużenie państwa. Wygląda to na działania szaleńca, ale w ostatecznym rozrachunku to USA, Wenezuela, Kanada mają wystarczające zasoby ropy, aby prowadzić działania wojenne i działać w okresie "zawieruchy", co niechybnie osłabi gospodarki europejską i chińską, a doprowadzi do umocnienia dolara i jego powrotu do hegemonii.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 12:11:16 via iOS
  • 0
@BlogoslawionyTwarozyc: tylko, że banki centralne mają obecnie tendencję do gromadzenia złota, co niejako zapowiada długoterminowy kryzys. Nie zdziwił bym się gdyby „bokiem” US nie kupowały taniego złota jako zabezpieczenia na przyszłość.

0

Co oznaczałoby dla Twoich oszczędności wejście Polski do Strefy Euro?

Co oznaczałoby dla Twoich oszczędności wejście Polski do Strefy Euro?

Od 1 stycznia 2026 roku w strefie euro jest 21 państw dołączyła Bułgaria. Poza nią pozostają Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Szwecja i Dania (ta ostatnia z trwałym wyłączeniem traktatowym). Polska jest formalnie zobowiązana do przyjęcia wspólnej waluty, ale nie ma wyznaczonego terminu.

ForexClubPL
z
forexclub.pl
dodany: przedwczoraj, 06:41:17
  • 8
  • #
    euro
  • #
    strefaeuro
  • #
    europa
  • #
    pieniadze
  • #
    ekonomia
  • #
    finanse
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 09:19:33 via Wykop
  • -1
@Darth_Father: chciałeś chyba napisać, żeby stracić całe złoto, które mamy na rzecz niemiec i mieć gospodarkę centralnie sterowaną z berlina.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 09:54:58 via Wykop
  • 0
@jack_: I tu Cię zaskoczę — nie oglądam. Popatrz, co się dzieje z gospodarkami, które przyjmują euro – chłodna analiza sytuacji. Polska waluta jest niezależna i, co najważniejsze, ma pokrycie w złocie, którego jesteśmy właścicielami. Zadaj sobie pytanie - czy przelałbyś swoje pieniądze (oszczędności, pensje) nawet najlepszemu sąsiadowi, który by nimi zarządzał, wydawał itd. - to samo dotyczy przyjęcia euro, to krok do uzależnienia się od berlina. UE staje się

2

Pół roku systemu kaucyjnego. Ponad połowa Polaków oddała raz butelkę lub puszkę

Pół roku systemu kaucyjnego. Ponad połowa Polaków oddała raz butelkę lub puszkę

Przynajmniej raz oddało opakowanie w ramach systemu kaucyjnego 53 proc. Polaków

PIAN--A_A--KTYWNA
z
bankier.pl
dodany: przedwczoraj, 06:33:26
  • 4
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    kaucja
  • #
    polska
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 08:02:29 via Wykop
  • 0
To raczej średnia z całej populacji. Ludzie mieszkajacy w mniejszych miejscowościach nie mają dostępu do butelkomatów. W takich sytuacjach zostaje zgłaszanie odbioru przez różne apki np. ButelkoMapka, i liczyć, że ktoś obejmie ich zasięgiem i uda się odzyskać część kasy - ta apka daje możliwość takiego zwrotu lub są ponoć jakieś fora, na których można sprzedawać butelki z kaucją ale nie szukałem.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 08:04:21 via Wykop
  • 1
@Sangreal: hmm... brzmisz jak "błąd statystyczny" ( ͡º ͜ʖ͡º), a tak serio to ten system to system wyprowadzania kasy z PL, a nie system kaucyjny.

8

Młode Polki wolą być singielkami niż wejść w relacje z Polakiem

Młode Polki wolą być singielkami niż wejść w relacje z Polakiem

Polki chca byc innowacyjne, stawiaja na rozwoj i coraz wieksze wymagania wobec siebie i partnera. tekst -> https://pastebin.com/gYiiFwSe

Zimnok
z
newsweek.pl
dodany: przedwczoraj, 07:00:58
  • 23
  • #
    polska
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    tinder
  • #
    redpill
  • #
    przegryw
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 07:56:50 via Wykop
  • 1
Zakop za niemiecką politykę społeczną.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

933

Tak wielopoziomowy wał, że głowa boli. Stanowski o systemie kaucyjnym

Gdy mówię, że ktoś zarobi, to mam szczerą nadzieję, że będą to także skorumpowani politycy, bo byłoby mi po prostu prz

lazarus-x
z
zero.pl
dodany: 13.04.2026, 21:08:46
  • 268
  • #
    kaucja
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    butelkizwrotne
  • #
    butelkomaty
  • #
    recykling
  • #
    pseudoekologia
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
13.04.2026, 21:12:57 via Wykop
  • 11
Dobra wypowiedź trafiająca w samo sedno problemu, aczkolwiek szkoda mi tego niczemu niewinnego "bohatera", miejmy nadzieję, że ma do siebie dystans i wyczuje, że w jednym przypadku został użyty jako "dźwignia", a w drugim jako przykład "dźwigni".
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
13.04.2026, 21:17:43 via Wykop
  • 65
@czarnykredens: żartem śmiechem, ale ciekawe, kto Sejm obsługuje ( ͡º ͜ʖ͡º) - ten to już limuzyną pewnie jeździ.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
13.04.2026, 22:05:19 via Wykop
  • 7
@wkto: spryciarze - wiedzą, co robią ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
13.04.2026, 22:16:18 via Wykop
  • 271
@Wacek1991: to się możesz zdziwić - butelkomaty obok "mojej" Stokrotki postawione zostały w klimatyzowanym przeszklonym kontenerze. Jak będzie gorąco, to te butelkomaty będą miały bardziej komfortowe warunki niż niejeden człowiek – ekologia przez wielkie "E" – planeta płonie ( ͡° ͜ʖ ͡° )つ──☆*:・゚
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
przedwczoraj, 07:23:01 via Wykop
  • 5
@997patrzy: zastanawia mnie ile taki zestaw 2 butelkomatów, kontener i klimatyzacja dziennie energii zużywają, pewnie jak mała kawalarka - eeeeeko. Za kilka lat to będzie toaleta dla bezdomnych.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
przedwczoraj, 07:39:27 via Wykop
  • 4
@997patrzy: dofinansowanie, miękka polityka ekologiczna - Lidl butelkomaty miał już od kilku lat, przyzwyczajał ludzi. Nawet teraz możesz tam oddać butelki bez kaucji chyba 10gr sztuka. Gołym okiem widać, kto ma zarabiać na ekologii w UE.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x
Autor
przedwczoraj, 07:51:09 via iOS
  • 2
@katab: W lecie będzie to ostoja dla osób w „kryzysie” chwilowego braku alkoholu i innych substancji psychoaktywnych

685

Zaskakujące dane o systemie kaucyjnym.

Zaskakujące dane o systemie kaucyjnym.

Niemożliwe do odebrania kaucje, zalegające w sklepach worki z odpadami i automaty, które niszczą butelki tak, że te nie nadają się do recyklingu. Lobbing biznesu, podróżujące śmieci i palenie butelek.

alibaski
z
zero.pl
dodany: 13.04.2026, 09:46:22
  • 133
  • #
    kaucja
  • #
    butelki
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    ekologia
  • #
    polska
  • #
    polityka
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 14:48:23 via iOS
  • 10
I tu pojawia się pytanie czy jeśli ktoś będzie systematycznie oddawał butelki do butelkomatu to czy przy dużych wartościach zwrotu nie prowadzi już przypadkiem działalności i czy nie powinien w takiej sytuacji odprowadzić podatku?
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 14:50:09 via iOS
  • 2
@brygadzistausmiechnietejpolski: dolicz tych którzy będą jeździli po butelkomatach żeby oddać butelki, nie zawsze znajdziesz działający ( ͡º ͜ʖ͡º)
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 14:51:41 via iOS
  • -13
@PrezydentUSA: Ty też możesz zarobić - wystarczy, że znajdziesz kogoś, kto ma butelki i chce je oddać Tobie bo jemu się nie chce lub nie ma czasu.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 14:55:39 via iOS
  • -3
@Programista500plus: dlatego polecam umawiać się w takich apkach jak butelkomapka żeby jak najwięcej butelek wracało do systemu. Apka jest za darmowa.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 15:15:42 via iOS
  • 6
@Majk83: obok szkoły moich dzieciaków jest parking, na którym często zatrzymuje się jak idę po pacholęta i robię jednocześnie zakupy i jest dramat z butelkomatem, a raczej z dwoma. Ludzi jak „mrówków” kolejka jak za komuny, tylko ludzie z worami, a nie po zakupy. Każdy pod nosem wyraża swoje uczucia. I tak w sumie co drugi dzień, najgorzej było po świętach. Zastanawia mnie, kto odbiera butelki z kaucją z sejmu?
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 17:34:04 via Wykop
  • 0
Pan Stanowski, jak zawsze, w punkt, może za bardzo sobie tym "bohaterem" pozwolił, ale pozostałe… w punkt.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 19:18:43 via iOS
  • 2
@misiozaur: dokładnie w tą stronę zmierzamy. Zacznie kwitnąć rynek opakowań kaucyjnych.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x przedwczoraj, 07:36:50 via Wykop
  • 0
@cepheus: dobre ( ͡º ͜ʖ͡º)

6

Zarobek na butelkomatach. Kupują butelki i sprzedają drożej

Zarobek na butelkomatach. Kupują butelki i sprzedają drożej

Na kilku grupach internetowych dla mieszańców Trójmiasta i okolic umieszczono ogłoszenia o treści: "Przyjmę butelki, cena 30 gr. Minimum 50 sztuk na raz".

PortalSpozywczy
z
portalspozywczy.pl
dodany: 13.04.2026, 10:34:44
  • 25
  • #
    trojmiasto
  • #
    systemkaucyjny
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 11:17:49 via Wykop
  • 0
@KarmazynowyAstrofizyk: zgadzam się, niektórzy wolą nawet oddać takie butelki za free byle pozbyć się ich z domu/garażu. Są do tego apki butelkomapka.pl i botlo.app. O ile ktoś nie robi sobie z tego trwałego źródła dochodu to jest to legalne.
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 11:34:24 via Wykop
  • 0
@KarmazynowyAstrofizyk: W sklepach nie ma systemów monitorujących źródło zwracanych butelek, więc nawet jeśli ktoś sobie z tego zrobi działalność, to będzie trudno go namierzyć. Sale weselne, restauracje itd. Jest się o co bić.

584

"Za pracę na kasie samoobsługowej nikt nam nie płaci"

"Za pracę na kasie samoobsługowej nikt nam nie płaci"

"Jesteśmy tak zaradni, tak samowystarczalni, tak ogarnięci i tak wielozadaniowi, że z tego rozpędu świadczymy nieodpłatną pracę na kasach samoobsługowych na rzecz sklepów. Zrobimy zakupy, wydamy pieniądze i jeszcze sami się obsłużymy".

WroTaMar
z
kobieta.gazeta.pl
dodany: 12.04.2026, 14:13:20
  • 422
  • #
    gospodarka
  • #
    pieniadze
  • #
    zakupy
  • #
    ekonomia
  • #
    biedronka
  • #
    lidl
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 13.04.2026, 09:18:07 via Wykop
  • 1
Czekam na ruch sklepów, że kupujący będzie szedł na magazyn i wkładał towar z palet na półki ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

876

Wkurzyły mnie płatne apki do usypiania, więc napisałem własną i oddaje za darmo

Wkurzyły mnie płatne apki do usypiania, więc napisałem własną i oddaje za darmo

Cześć Mirki Szukając apki do usypiania córki, wszędzie odbijałem się od abonamentów i mikropłatności . Jakaś masakra , 60 zł na miesiac itp. Wziąłem więc sprawy w swoje ręce, trochę pokodziłem po godzinach i tak powstało BunnyBaby. Co jest w środku? Gdzie jest haczyk? Nie ma. Apka jest w 100% darmow

kobzkeny
z
wykop.pl
dodany: 11.04.2026, 08:40:55
  • 211
  • #
    chwalesie
  • #
    tatacontent
  • #
    dzieci
  • #
    rodzicielstwo
  • #
    ios
  • #
    android
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 12.04.2026, 14:17:46 via Wykop
  • 1
Wykop za inwencję i chęci. Powodzenia!
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

717

Gminy liczą straty po wprowadzeniu systemu kaucyjnego. Ministerstwo odpowiada

Gminy liczą straty po wprowadzeniu systemu kaucyjnego. Ministerstwo odpowiada

System kaucyjny może pogorszyć sytuację finansową gmin w Polsce? Zdaniem niektórych samorządowców tak. Ostatnio pojawiły się informacje o tym, że pierwsze gminy zdecydowały się na podniesienie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.

Spencer12
z
portalspozywczy.pl
dodany: 07.03.2026, 13:42:11
  • 259
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    finanse
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    ekologia
lazarus-x
lazarus-x
lazarus-x 12.04.2026, 13:56:31 via Wykop
  • 0
Niech gmina przekona swoich mieszkańców, żeby oddawali im butelki z kaucją - niech przekonają ich do założenia konta w ButelkoMapka lub BotloApp i niech będą głównym odbierającym - może zarobią więcej niż teraz. Zrobią reklamę tym aplikacjom i sami skorzystają. ButelkoMapka jest 100% darmowa. BotloApp chyba też.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Piotr Szwed

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 11.04.2026

    Rocznica
  • Komentator
    od 20.04.2025

    Komentator

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking