@LudzieToDebile nadgorliwy Najświętsza Maria Panna jest Królową Polski, a proszenie Jej o zarządzanie miastem brzmi jak nieporozumienie.
Żeby powiedział coś w stylu "będziemy miec w naszym mieście szczególne nabożeństwo", "będziemy wysławiać i prosić o wstawiennictwo, wszystkie nasze działania będą zgodne z Wolą Jezusa Chrystusa Twojego Syna". Byłby w oczach ludzi tak samo odklejony, ale przynajmniej nie katolicko bezczelny.
Ciężka sprawa. Ale temu radykalizmowi nie ma co się dziwić, gdy pojawiają się tak ciężkie oskarżenia i znajdują się dowody. Jednak katolicy są wezwani do wstrzymania się od ocen, szum informacyjny może być zwodniczy
Łk 6:37-38 Nie sądźcie, a nie będziecie sądzeni; nie potępiajcie, a nie będziecie potępieni; przebaczajcie, a będzie wam przebaczone. Dawajcie, a będzie wam dane; miarę dobrą, natłoczoną, utrzęsioną i przelewającą się dadzą w wasze zanadrze. Jaką bowiem miarą
@slx2000 to plaga niestety. Mordercy w ciężarówkach. Kłopot w tym, że technika jazdy defensywnej nie jest uczona w spójny sposób w całej Europie.
Np. w tym przypadku (tir z przodu, drugi tir z tyłu) stosuje się technikę dużego odstępu przed sobą oraz zjechania do prawej krawędzi pasa. Wtedy jak tir walnie z tyłu, to jest duża szansa na wyślizgnięcie się z kleszczy na pas awaryjny.
@Afrobiker sama konstrukcja silnika jest mało udana - używają w zasadzie tylko ruscy w swoim suchoju. Sami ruscy piszą, że po 2-4 tysiącach godzin pojawiają się pęknięcia w komorze spalania. A są przypadki, że już po tysiącu godzin. No to powodzenia, turbina klęknie i po silniku.
@gybek no to jaka jest zależność ceny produktu od xeny surowca w petrochemii? Jaki konkretnie mechanizm powoduje, że spadek ceny surowca nie wpływa na cenę produktu?
@gybek jaka jest cena zakupu surowca przez orlen a jaka przez bp? Porównajmy styczeń i listopad dla obu. Dla Ciebie to będzie minuta, zatem poproszę o dane :)
@gatunek8472 oczywiście, jasne, już od 10 lat ma być wszystko zautomatyzowane, ale jakoś nie jest.
Pracownicy manualni widać wychodzą taniej niż zakup i utrzymanie robotów, tym bardziej, że w fabryce samochodów też jest mnóstwo robotów, a nadal deskę rozdzielczą montują ludzie. A popatrz też na różnicę dokładności. Ktoś to musi kalibrować, utrzymać w ruchu, etc.
@krzyzakmm siema ziomku, jestem DBA i mechanikiem w jednym. Co do odkręcania glowicy - też zauważyłem. Inne wpadki też były, tylko już nie pamiętam szczegółów. I moim zdaniem takie szczegóły tworzą doskonałosć. Co do nadwymiaru w układzie tlok-cylinder, to wg mnie przed honowaniem sprawdzam rysy, wymiar, owalizację i beczkowatość. Jak wszystko ok, to zawsze przehonuję. Jak nie, to cylindry do szlifu, ale wtedy i tłoki i pierścienie idą w nadwymiarze, a nie
@lampart-marcin po rozszyfrowaniu Twojego komentarza wychodzi mi, że po ataku Chin na Tajwan z powodu śmierci pandy, kurs wona południowokoreańskiego pójdzie na dno ("podwod") i trzeba by shortować... ( ͡º͜ʖ͡º)
@HowHigh - o, nie Twoja ręka? Mam zamiar ją uciąć. Nic nie poczujesz, bo nie Twoja. (✌゚∀゚)☞
W tym przypadku - typ prawie nie widzi celu w lesie, sam sie przyznał. Czyli teraz zakaz uczestniczenia w polowaniach, cofnięcie pozwoleń, nakaz sprzedaży broni.
@HowHigh właśnie o tym mówię. Bezczelne kłamstwo często jest samozaoraniem i fajnie by było z tego skorzystać. Klamał, żeby uciec z gnoju, a wpadł w jeszcze gorszy.
@Kierowca-ufo kolego kierowco, przypominam, że na drodze zdarzają się sytuacje awaryjne. I nie jest to raz na 100 lat. Wg przepisów ruchu drogowego Twoja prędkość powinna być taka, abyś Ty mógł bezpiecznie zatrzymać swój pojazd w sytuacji zagrożenia.
Fakt, że kierujący w Polsce często jeżdzą niebezpiecznie blisko za innym pojazdem. Ale czy to znaczy, że mamy im ułatwiać życie i pozwalać na takie nieuważne kierowanie??
@H100 czy zatem Ty uważasz, że nie należy się stosować do niektórych przepisów, bo są złe? Wybierasz sobie jakieś przepisy, do których nie będziesz się stosował (np. odległość od pojazdu poprzedzającego) i sobie kierujesz?
A jak ktoś jedzie autostradą przed Tobą i popełni błąd i jego auto gwałtownie zahamuje, albo ktoś zasłabnie za kierownicą i zajedzie drogę komuś przed Tobą, to co, pewnie przywalisz. Co wtedy powiesz? Że ten przepis jest nieżyciowy?
@H100 nie, otrzymałem już dwa uderzenia, oba w tył BMW 735 i miałem bóle kręgosłupa i wachlarz innych dolegliwości.
Wytłumacz mi dlaczego progi zwalniające uniemożliwiają ucieczkę.
Ja zawsze szybko skręcam i wciskam gaz do oporu (i zaraz puszczam, bo się auto szybko rozpędza) i już jestem na sąsiednim pasie. A progi zwalniające? Co mi za krzywdę zrobią, jak jadę dopiero 30 km/h?
@H100 a, to już wszystko jasne. Boisz się progów zwalniających i one kosztują Cię ten czas na decyzję. Musisz świadomie pokonać lęk i wtedy to tak. No więc ja się nie boję i decyzja następuje u mnie bez opóźnień i dlatego Cię nie rozumiałem. Dla mnie czy profi są, czy nie ma, czy jest krawężnik, bez różnicy, jeśli trzeba się ratować.