Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko242
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
PepikPL
PepikPL

PepikPL

Dołączył 2 lata i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 11272
  • Znaleziska 10598
  • Mikroblog 674
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 1

1865

Przez system kaucyjny gminy są zmuszone do podwyżki opłaty za śmieci.

Przez system kaucyjny gminy są zmuszone do podwyżki opłaty za śmieci.

Ministerstwo Klimatu i Środowiska nie zgadza się z tym stwierdzeniem bo "systemu za okres październik-grudzień w zasadzie nie było". Czy ktoś tam ogarnie że wzrost opłat jest od stycznia?

caveflacon
z
businessinsider.com.pl
dodany: 22.01.2026, 10:04:42
  • 406
  • #
    kaucja
  • #
    systemkaucyjny
  • #
    butelki
  • #
    polska
  • #
    ekologia
  • #
    polityka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 22:10:44 via Wykop
  • 8
@dreadingit: Jakaś niepełnosprytna urzędniczka wymyśla kaucje na niepogniecione butelki plastikowe -> Wykopek pisze o niewidzialnej ręce wolnego rynku XD Ten portal nie przestaje mnie zaskakiwać...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 22:11:55 via Wykop
  • 0
@StaryPhilaCollinsa: I tak zarabia. Bo zamiast pieniędzy, wydają kupon, więc kasa wraca do nich...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 22:13:26 via Wykop
  • 7
@justBrowsin: Taką samą patologią jest to, że zamiast kasy, dostajesz kupony i jak chcesz pieniądze to musisz się z kierownikiem wykłócać. Przecież za to UOKiK z miejsca powinien doj*bać kary...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 23.01.2026, 09:24:59 via Wykop
  • 1
niewidzialna ręką rynku to pchanie zeby to wycofać - jakie czasy, takie mechanizmy.

@dreadingit: Ty chyba nie masz zielonego pojęcia o czym piszesz XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 23.01.2026, 11:21:57 via Wykop
  • 0
@NaczelnyWoody: Przypomniałeś mi by sprawdzić czy w Aldi koło mnie w końcu naprawili butelkomat czy nadal jest w wiecznej naprawie. Tak czy siak, ten system kaucyjny to piękna katastrofa a ciocia Kasia powinna za nią beknąć. I tutaj na serio nie wiem czemu wykopki tak się nią ekscytują. Przecież to kolejna pieprznięta urzędniczka...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 23.01.2026, 18:38:36 via Wykop
  • 0
Tam powinna wjechać kontrola i jak się okaże że wprowadzają ludzi w błąd a butelkomat normalnie działa do doyebać karę 100k dla przykładu

@NaczelnyWoody: Wolałbym jakby po prostu wycofali się z tego poronionego pomysłu. Tak samo jak z KSeF-u...

system kaucyjny w większości sporządził akurat Morawiecki xd

No to jeśli tylko chciała sobie przypisać sukces to coś poszło bardzo nie tak...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 24.01.2026, 10:44:35 via Wykop
  • 0
no ale i tak byś musiał dodatkowo płacić za odbiór tych butelek, no chyba że wyjebujesz śmieci do lasu albo do rzeki xd

@NaczelnyWoody: A nie mogłoby być do tej pory? I przypominam, że wprowadzono politykę jednolitych opłat właśnie po to, by ludzie nie wywozili śmieci do lasu XD Dlatego politycy robią wszystko, by to popsuć.

986

Ministerstwo Zdrowia nie ma na leczenie, ale ma na reklamy w Top Model w TVN

Ministerstwo Zdrowia nie ma na leczenie, ale ma na reklamy w Top Model w TVN

W systemie ochrony zdrowia brakuje pieniędzy na wykonywanie podstawowych badań pacjentom. Dla top model jest od NFZ ponad 300 tys.

redred1
z
share.google
dodany: 22.01.2026, 10:48:27
  • 105
  • #
    nfz
  • #
    topmodel
  • #
    tvn
  • #
    ministerstwozdrowia
  • #
    marnotrastwo
  • #
    glupota
PepikPL
PepikPL
PepikPL 23.01.2026, 09:24:29 via Wykop
  • 10
@jan-kowalski1500: PKP też a najlepsze jest to, że ww. mają przecież własne fundacje XD Także ten, Kapitan Państwo wspiera samego siebie, ale przez pośrednika, który część środków przeje, część wysadzi w powietrze i to dosłownie a część nawet do niego nie dotrze, bo trzeba z niej opłacić urzędników XD Tak czy inaczej, Juras stał się Rydzykiem liberałów XD

603

Wielka Brytania - przykład absurdalnego prawa dotyczącego "nienawiści".

W Wielkiej Brytanii powiedzenie komuś żeby mówił po angielsku, jest traktowane jako przestępstwo z nienawiści. "Mów wyraźnie" może zostać uznane za to samo, co "mów po angielsku", bo policjant to tak zinterpretuje.

MadMan1
z
facebook.com
dodany: 21.01.2026, 14:02:46
  • 107
  • #
    lewica
  • #
    wielkabrytania
  • #
    europa
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 07:47:25 via Wykop
  • 8
@Last_Viking: Ty chyba Szkotów nie słyszałeś. Albo Hindusów. Oni to na serio powinni mieć napisy XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 13:15:58 via Wykop
  • 5
@Duperel: Dlatego rozpierd*la mnie to co się dzieje wokół Prezydenta. Bo im bardziej libki się wk*rwiają, że coś im zawetował to tym słuszniej to zrobił XD Bo moją się uważać za wolnościowców i deklarować poparcie dla swobody wyrażania myśli i wyśmiewać paragraf dla obrazy uczuć religijnych, ale jak przychodzi co do czego to są pierwsi, by karać za wypowiedzi. I to w ramach "mowy nienawiści", która jest kryterium tak szerokim,
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 15:52:27 via Wykop
  • 1
@Duperel: Dokładnie, wszystko czym lemingi dały się nakręcić już istnieje w prawie. I nie jest to pierwszy raz kiedy tak się dzieje. Z aborcją było tak samo. Straciłem rachubę ile razy dyskutowałem z ludźmi, którzy byli święcie przekonani, że zakazano jej w ogóle. A jak kazałem im wygooglować czego tak naprawdę dotyczył wyrok TK to często dochodzili do wniosku, że w sumie to się z nim zgadzają XD Ale dali

455

Lewicowy feminista twierdzi, że zjawisko alienacji rodzicielskiej nie istnieje

Lewicowy feminista twierdzi, że zjawisko alienacji rodzicielskiej nie istnieje

Cała ta alienacja i ruchy ojców walczących o swoje prawa to zdaniem niejakiego Ralindela zwykła fantasmagoria facecików xD

Makavlani
z
youtube.com
dodany: 22.01.2026, 12:08:07
  • 73
  • #
    pieklomezczyzn
  • #
    polityka
  • #
    alienacjarodzicielska
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 14:53:11 via Wykop
  • 11
2026 i ktoś jeszcze słucha Ralindela?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

369

Emmanuel Macron grzmi o USA w Davos. "Chcą nas sobie podporządkować"

Emmanuel Macron grzmi o USA w Davos. "Chcą nas sobie podporządkować"

Konkurencja ze strony USA ma na celu podporządkowanie Europy. To jest niedopuszczalne powiedział francuski przywódca. Stwierdził również, że "potrzeba więcej chińskich inwestycji bezpośrednich w Europie w niektórych kluczowych sektorach".

sub_zero_1
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 20.01.2026, 15:22:01
  • 186
  • #
    ue
  • #
    trump
  • #
    davos
  • #
    polityka
  • #
    gospodarka
  • #
    europa
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 08:36:29 via Wykop
  • 19
@Xi_Velazquez: No cóż, zabawnie czyta się Macrona oburzonego podporządkowywaniem sobie innych kilka dni po tym jak von der Leyen pokazała środkowy palec polskim rolnikom w imię interesów niemieckiego i francuskiego automotive...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 10:07:34 via Wykop
  • 1
rolnictwo tworzy jakieś 2% PKB, (...)

@przeciwko78: A geje stanowią jeszcze mniejszy odsetek społeczeństwa, więc jak rozumiem zamierzasz porzucić opowiadanie się za nimi? Zwłaszcza, że w przeciwieństwie do zmuszania rolników do walki rynkowej na nierównych zasadach, brak możliwości sformalizowania ich związku nie zostawi nikogo bez środków do życia ;)

Poza tym nie 2%, tylko 7. Znaczit, same rolnictwo to 3.3% (stan na 2023), ale do tego należy doliczyć przetwórstwo spożywcze i ta
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 10:07:59 via Wykop
  • 3
@TheKirghizLight: Whataboutism... niemniej zgadzam się, że to było chore. Co teraz?
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 11:01:01 via Wykop
  • 0
@przeciwko78: Ależ piękny przykład odbijania piłeczki XD Na serio myślisz, że parafraza "chyba Ty" zamyka jakąkolwiek dyskusję? XD

pierwsi do ucieczki to są konfederaci, kwestionujący zagrożenie z rosji.

A to drogie dzieci, whataboutism. Dlatego nawet nie zamierzam wdawać się czy faktycznie kwestionują zagrożenie z Rosji, le tak. Jest to zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa. Tak samo jak demontaż sektorów strategicznych w tym rolnictwa. Także kto jest pierwszy do ucieczki, ten jest pierwszy, ale
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 11:39:51 via Wykop
  • 1
no to na przyszłość nie pisz, że libki są pierwsze do ucieczki, skoro tchórzami okazują się konfederaci liżący pałę putinowi i trumpowi.

@przeciwko78: Ty tak na serio czy jaja sobie robisz? Bo ja napisałem, że nie będę wdawał się w dyskusję na ten temat a Ty mi odpisujesz jakbym Ci przyznał rację XD I nie pisałem o libkach, tylko Tobie. Także pytanie, co zrobiłbyś jakby Ruskie weszły? Słucham, widzimy się w
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 11:59:06 via Wykop
  • 0
oczywiście że bym walczył, nie jestem przecież konfederatą.

@przeciwko78: Cieszy mnie to.

włączasz gejów do dyskusji żebyśmy się pośmiali, no to pokazuję jaki to "śmieszny" temat jest.

Nie przekręcaj. Włączyłem gejów, bo użyłeś szowinistycznego argumentu, że rolnicy są tak mali, że można ich zlać. Dlatego odwołałem się do Twojej lewicowej wrażliwości. A pośmiać chciałem się z Twojego tłumaczenia dlaczego potencjalne scenariusze z Twoich koszmarów o konfederatach sprawiają, że geje mają gorzej od rolników,
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 13:06:16 via Wykop
  • 0
skąd wziąłeś taką definicję szowinizmu?

@przeciwko78: Za SJPW PWN: "postawa kogoś, kto uważa, że grupa, do której należy, jest zdecydowanie lepsza od innych grup podobnego rodzaju, dlatego do przedstawicieli tych grup odnosi się z pogardą i dyskryminuje ich lub nawet prześladuje"
https://wsjp.pl/haslo/podglad/72097/szowinizm

Twierdzenie że udział rolnictwa w PKB jest niewielki w porównaniu do przemysłu to szowinizm i nie powinniśmy tak mówić?

Tu chodziło nie o stwierdzenie faktu, tylko o wnioski
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 13:56:18 via Wykop
  • 0
dotarłem do wniosku że powinniśmy zdobywać nowe rynki, (...)

@przeciwko78: Za cenę osłabienia naszego rolnictwa. Do czego się nie odniosłeś. I spytałem jakie rynki Polska zdobędzie. Do czego też się nie odniosłeś.

(...) zwłaszcza w kontekście utraty wiarygodności kluczowego partnera (...)

Osłabianie sektora strategicznego, bo Trump chce Grenlandię? To aby na pewno w interesie
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 07:27:06 via Wykop
  • 1
uważam że skoro całej reszcie ta umowa pasuje, to interesy rolnictwa są zabezpieczone.

@przeciwko78: Że co? XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 07:44:07 via Wykop
  • 1
że pstro.

@przeciwko78: To było pytanie retoryczne. Indukcja jakiej dokonałeś była tak żenująca, że najlepiej było ją przemilczeć.

Przecież nie jesteśmy jedynym krajem unijnym z sektorem rolnym.

I co? Francja wcale nie była krajem najbardziej przeciwnym Mercosurowi? A rolnicy z całej Unii nie zjechali się iluśkrotnie do Brukseli? A sama umowa nie została odesłana przez Europarlament do TSUE? XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 08:27:12 via Wykop
  • 1
@przeciwko78: Przepraszam, ale Ty na serio zachowujesz się jak NPC. Bez pamięci tego co było wcześniej, bez uwzględniania kontekstu...
- Jest git, nikt nie protestował.
- Przecież protestowali.
- Hahaha, o nie rolnicy protestowali. Haha, wszyscy zginiemy.
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 09:51:54 via Wykop
  • 1
przecież nigdzie nie napisałem że nikt nie protestował.

@przeciwko78: To teraz łapiemy za język? Niemniej jasne, masz rację. Gwoli ścisłości napisałeś, że "ich interesy są zabezpieczone". Także streszczenie naszej "dyskusji" z grubsza powinno wyglądać tak:
- Walić rolników! Są tak mali, że można.
- A co z gejami? A i winszuję rozwalanie sektora strategicznego.
- Osz Ty konfederato! A poza tym jednak nie walić rolników, ich interesy są zabezpieczone.
-
PepikPL
PepikPL
PepikPL 22.01.2026, 11:13:53 via Wykop
  • 1
najpierw coś zmyślasz, a potem ojej, za słowo mnie łapią!

@przeciwko78: To się nazywa parafraza. Masz autyzm czy to taka standardowa taktyka skupiać się na tym jak powiedziałeś a nie na tym co powiedziałeś? Bo rozmawiając z neuropkiem nigdy nie jestem pewien...

Bo wolny rynek zabiłby rolników gdyby skończyć z dopłatami i ograniczeniami importu.

Nie, jakby był wolny rynek to polski rolnik nie musiałby spełnić 40 stron rozpiski jak ma wyglądać sama obora.

178

Deweloperskie pustynie na mapie Polski. Gdzie rynek pierwotny nie istnieje?

Deweloperskie pustynie na mapie Polski. Gdzie rynek pierwotny nie istnieje?

Pamiętacie Państwo moje filmy w temacie nieruchomości o Polsce A, B i C? Nic nowego. To już jest grane. Są miejsca, gdzie doświadczyliśmy braku sprzedanych nowych mieszkań przez pięć lat. Polska 2060 - Polska A i B pozytywne (top 6 + satelity), a reszta wizyta w Castoramie.

Krzewiciel_prawdy
z
bankier.pl
dodany: 21.01.2026, 09:34:44
  • 98
  • #
    nieruchomosci
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
  • #
    gospodarka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 11:21:22 via Wykop
  • -2
Zero zaskoczenia. Na tym rynku liczy się kilka największych miast.

@sawes1: Oj zdziwiłbyś się co może być nieoczywiste dla szeregowego wykopka. Bo ja już straciłem rachubę ile razy podejmowałem dyskusję o tym, że wystarczy wyjechać 20 km od miasta wojewódzkiego, by zastać zgoła inną sytuację na rynku mieszkaniowym. Wezmą i porównają Ci kurnik w Krakowie z domem pod klucz we Wieliczce i "zoba, zoba, wcale nie jest taniej" XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 12:32:44 via Wykop
  • -1
@sawes1: Wpisz "wyprowadzają się na przedmieścia" to będziesz miał drugie tyle artykułów w tę stronę XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 20:14:41 via Wykop
  • 0
Przedmieścia sa fajne, jak już masz odchowane dzieci lub nie masz ich wcale.

@sawes1: Wszystko zależy jaki masz pomysł na siebie i rodzinę. Jeśli chcesz mieszkać 20 km od miasta wojewódzkiego, ale do pracy jedziesz na drugi koniec metropolii to powodzenia...

113

Patologia w niektórych schroniskach dla zwierząt. Doda nagłaśnia problem

Patologia w niektórych schroniskach dla zwierząt. Doda nagłaśnia problem

To nie są dziwne opowieści gwiazdeczki. Doda pokazuje realny problem. Pokazujemy raport, który to potwierdza.

artur-kielbasinski
z
zielonagospodarka.pl
dodany: 20.01.2026, 12:48:43
  • 46
  • #
    doda
  • #
    schroniska
  • #
    ochronazwierzat
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 10:22:08 via Wykop
  • -1
@kapitan-serwatka: Dokładnie a jak jakiś lewak ma obiekcje to powtórzyć mu jego argumenty za aborcją XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 10:23:37 via Wykop
  • 0
Naprawdę trzeba było tępej dzidy ze sztucznymi cyckami, by to do ludzi dotarło? Przecież jak prezydent wetował ustawę łańcuchową to się śmiałem, że oczywiście schroniska są z tego zwolnione, bo jak one trzymają psa w klatce 2x2 to jest spoko XD
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

237

Gubernator Kalifornii ma apel do Europy. "Nie dajcie się Trumpowi"

Gubernator Kalifornii ma apel do Europy. "Nie dajcie się Trumpowi"

Gubernator Kalifornii Gavin Newsom zwrócił się z apelem do Europy. Z Donaldem Trumpem nie ma miejsca na dyplomację jest jak T-Rex, albo się z nim sprzymierzysz, albo cię pożre. Dodał, że "żenujące" jest obserwowanie, jak światowi przywódcy rozmawiają o Trumpie za jego plecami, a mimo to się podliz

sub_zero_1
z
money.pl
dodany: 20.01.2026, 14:02:34
  • 72
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    polityka
  • #
    europa
  • #
    wydarzenia
  • #
    swiat
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 08:58:50 via Wykop
  • -16
@nixodus: Trzeba mieć naprawdę gwóźdź w mózgu, by wierzyć, że zaczynanie od dowalenia podatkiem to dobry pomysł. Nawet nie wiesz jak bardzo jesteś uzależniony od produktów Microsoftu, Google'a czy chociażby Amazona a alternatywy albo nie istnieją, albo są kiepskie, albo zmigrowanie na nie to ogromny koszt. I jak myślisz kto zapłaci za to, że, nie wiem, Allegro musi zapłacić podatek od AWS-a? No właśnie...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 09:48:38 via Wykop
  • -4
Czyli zostaje klaskanie i pokazanie wyrazów oburzenia. to wszystko co możemy zrobić

@nixodus: Między nie robieniem nic a wylewaniem dziecka z kąpielą jest całe spektrum możliwości. Amerykanie też z dnia na dzień nie porzuciły zależności finansowo-technicznych z Chinami, bo wiedzą, że to źle by się skończyło.

Nawet ruskie stworzyły własny system płatności i własne alternatywy usług cyfrowych, może i są trochę gorsze ale w razie odcięcia nie zostają z ręką w nocniku.

Tylko,

918

Sąd miażdży Trudeau. Zamrażanie kont uczestników Konwoju Wolności nielegalne

Sąd miażdży Trudeau. Zamrażanie kont uczestników Konwoju Wolności nielegalne

Sędziowie uznali, że ogłoszenie stanu wyjątkowego w 2022 roku, wykorzystane do rozpędzenia protestu znanego jako konwój wolności, było bezprawne i pozbawione podstaw.Sąd zakwestionował narrację rządu, według której nadzwyczajne środki byly niezbędne dla bezpieczeństwa...

jestemjakijestem1212
z
ithardware.pl
dodany: 20.01.2026, 22:03:25
  • 94
  • #
    ciekawostki
  • #
    wiadomosci
  • #
    kanada
  • #
    informacje
  • #
    swiat
  • #
    polityka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 07:52:28 via Wykop
  • 42
To jest niesamowite u libków. Kaczafi po tyłku nie może się podrabać bez bycia oskarżanym o zamordyzm a tu Dżastinek sobie zamraża ludziom konta za nielewomyślność i nic XD
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

1329

Kraków dziś z największym smogiem na świecie.

Kraków dziś z największym smogiem na świecie.

Tyle warty zakaz palenia drewnem i Strefa Czystego Transportu.

badtek
z
facebook.com
dodany: 20.01.2026, 11:26:13
  • 384
  • #
    krakow
  • #
    energetyka
  • #
    samochody
  • #
    ogrzewanie
  • #
    ciekawostki
  • #
    zdrowie
PepikPL
PepikPL
PepikPL 21.01.2026, 07:32:22 via Wykop
  • -1
@NieWiemWiecSieWypowiem: To trzeba być polskim urzędnikiem, by smog, który pojawia się w sezonie grzewczym zwalczać SCT XD

343

Klasy nie da się kupić.

Klasy nie da się kupić.

Różnica w elokwencji między Obamą a Trumpem. Trump chwalił się, że nie musi czytać by przemawiać. Może dlatego, że czyta jak pierwszoklasista.

sosiwoczostkowe
z
youtube.com
dodany: 19.01.2026, 15:41:01
  • 154
  • #
    usa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazkonfederacji
  • #
    bekazpisu
  • #
    trump
  • #
    polityka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 20.01.2026, 07:50:54 via Wykop
  • -7
@mbn-pl: Czego oczekujesz od neuropków? Że będą odróżniać elokwencję od charyzmy? XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 20.01.2026, 11:44:26 via Wykop
  • -2
@przeciwko78: No tak, jeśli zwrócisz uwagę, że Obama operował krótkimi i prostymi zdaniami to uważamy go za debila. A Trumpa za wybitnego intelektualistę XD Tak to działa XDD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 20.01.2026, 17:32:14 via Wykop
  • -1
@przeciwko78: Po jedno whataboutism. Po drugie gdzie go niby porównałem? XD

441

Jim Carrey: Trzeba się przyznać do tego, że źle się zagłosowało,

Jim Carrey: Trzeba się przyznać do tego, że źle się zagłosowało,

Ten rząd jest jak pies ze wścieklizną. Możesz podjąć złą decyzję co do kandydata. To nie oznacza, że to cię określa. To nie oznacza, że jesteś głupi albo inny. Problemem jest, że te siły zła przekonują nas, że jesteśmy odseparowani, że nie jesteśmy jednym krajem lecz dwoma. A nie ma dwóch krajów.

sosiwoczostkowe
z
youtube.com
dodany: 19.01.2026, 18:03:16
  • 168
  • #
    usa
  • #
    trump
  • #
    wojna
  • #
    kino
  • #
    polska
  • #
    polityka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 20.01.2026, 09:27:21 via Wykop
  • 9
@Njal: Wszedłem tylko po to, by to napisać XD Zdanie komika, przynajmniej w tym kontekście, jest warte tyle samo co Twojego wujka z imienin. Poza tym sorry, ale my mamy za mało krajowych wojenek, by ekscytować się zagranicznymi?

691

Osiem lat walki z urzędami za 82 opony. Finał sprawy.

Osiem lat walki z urzędami za 82 opony. Finał sprawy.

Właściciel wulkanizacji przekazał 82 zużyte opony dla fundacji, która tworzyła ekologiczny ogród. Za okazanie dobrej woli ostatecznie urzędnicy kazali mu oddać... ok. 2 mln zł w postaci kary, za nieekologiczne postępowanie.

ADMlN
z
auto-swiat.pl
dodany: 16.01.2026, 09:39:01
  • 144
  • #
    urzad
  • #
    ekologia
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:52:29 via Wykop
  • -2
@elberet: Wykorzystywanie fundacji do robienia przekrętów tak, by postronni jeszcze Cię bronili? Nowe, nie znałem XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:53:00 via Wykop
  • -3
Co to za "ekologiczny ogórd" ze starych opon? XD Znaczy wiem jak to wygląda, ale na serio, gdzie tu ekologia?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 18:05:02 via Wykop
  • 1
@NiekazdemusieudajewAmeryce: WOŚP to przedziwna instytucja. Sama idea pospolitego ruszenia nie jest zła, zwłaszcza jeśli wynika z niej coś dobrego, ale na pajacowanie Owsiaka, który ma do opchnięcia na licytacji lewą skarpetę Małysza nie mogę patrzeć... Poza tym to straszna wydmuszka. Impreza stoi na nieodpłatnej pracy szkół, strażaków, kół gospodyń wiejskich, drobnych przedsiębiorców a przede wszystkim dzieciaków stojących na mrozie. A to czego nie da się zorganizować za darmo samorządy biorą
PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 19:19:28 via Wykop
  • 1
@NiekazdemusieudajewAmeryce: Dokładnie, gdyby nie Juras to NFZ upadłoby już dawno temu XD A tak już na poważnie to ta cała szopka to w dużej Kapitan Państwo wspierający sam siebie, ale przez pośrednika, który część kasy weźmie na marżę dla siebie a część wysadzi w powietrze, dosłownie XD A część nawet nie trafi do niego, tylko do urzędników. Za pracę w niedzielę. Także dużo efektywniej byłoby darować sobie całą tą w

257

Karol Nawrocki z zaproszeniem do Rady Pokoju

Karol Nawrocki z zaproszeniem do Rady Pokoju

Prezydent Karol Nawrocki dostał od Donalda Trumpa propozycję wejścia do Rady Pokoju, która ma nadzorować sytuację na Bliskim Wschodzie. Onet potwierdził tę informację w dwóch niezależnych źródłach.

Stopa_Szopa
z
onet.pl
dodany: 19.01.2026, 13:03:04
  • 157
  • #
    trump
  • #
    nawrocki
  • #
    bliskiwschod
  • #
    radapokoju
  • #
    polityka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 18:14:44 via Wykop
  • -4
@kwiat_pustyni626: Libki gonna libki...

496

UK nowa "gra edukacyjna" o ekstremizmie

Pokaż treści 18+

UK nowa "gra edukacyjna" o ekstremizmie

Darmowa interaktywna symulacja o ekstremizmie, gdzie klikasz i widzisz, jak prawicowe poglądy prowadzą do terroryzmu. Ludzie w necie wściekli. Oficjalnie chwali za pre-bunking dezinformacji, ale na X i Reddit hejt: propaganda, ignoruje prawdziwe zagrożenia.

awres
z
shoutoutuk.org
dodany: 15.01.2026, 19:12:32
  • 189
  • #
    edukacja
  • #
    extremizm
  • #
    uk
  • #
    opinie
  • #
    dzieci
  • #
    gry
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 10:44:27 via Wykop
  • 16
Dziwicie się? Światem rządzą populiści (...)

@dekker: Z tym, że największych populistów masz w lewicowo-liberalnym mainstreamie. Zajeżdżają cały kontynent w imię bajek o multi-kulti i ekologii, ale oczywiście. To prawica jest problemem XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 11:01:51 via Wykop
  • 27
@blargotron: Nie, nie... grooming wśród pakistańskich imigrantów w Londynie to nie problem. Problemem jest to, że biali Brytole śmią wrzucać memy w tym temacie, to prawdziwy ekstremizm!
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 11:20:53 via Wykop
  • 5
w Polsce tylko prawica miała władzę przez 30 lat - (...)

@tengo_razones: Czekaj, co? Od 30 lat? Czyli SLD to prawica? XD

(...) co u nas lewica ma do powiedzenia?

A Platforma to co? Na serio, przekonaj mnie, że można ją zaklasyfikować jako
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 12:23:39 via Wykop
  • 1
dla prawicy lewaki = komuniści.

@dekker: A dla lewicy prawaki = f-----m. Hah, ostatnio na YouTubie wyświetlił mi się anglojęzyczny komentarz tłumaczący, że MAGA to f-----m, bo Vance powiedział, że imigranci mają negatywny wpływ na rynek mieszkaniowy XD

U nas "lewaków" nie było u władzy od kilku dekad.

Zamiast powtarzać za @tengo_razones to może przeczytaj co mu odpisałem? I skoro od dekad nie byli u władzy to dlaczego Nowa Lewica ma marszałka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 12:47:34 via Wykop
  • -1
tak, od 30 lat z małą przerwą na SLD (...)

@tengo_razones: Czy krótką? 7 marca 1995 do 31 października 1997 a potem 19 października 2001 do 31 października 2005 licząc premierami, bo prezydentem Kwaśniewski był od 23 grudnia 1995 do 23 grudnia 2005. No i jakby co to rebrand SLD współrządzi od 13 grudnia 2003 ;)

(...) (swoją drogą, w tej krótkiej chwili wolności od prawackiego glana załatwiono wejście do NATO i UE)
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 13:31:40 via Wykop
  • -2
dla prawicy lewaki = komuniści.

@dekker: Jedna rzecz, bo nie zarejestrowałem, że piłeś w tym momencie do "powiedział gość, który polskich komunistów klasyfikuje jako prawicę": Przecież SLD to rebranding PZPR finansowany pożyczką moskiewską i mający na koncie afery szpiegowskie (słynna sprawa Olina) a zarówno Kwaśniewski jak Oleksy, Cimoszewicz, Miller i Belka a ze współczesnych liderów Czarzasty to działacze komunistyczni. Także sorry, ale jak mam nazwać Senyszyn, która gloryfikowała Armię Czerwoną!?
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:32:02 via Wykop
  • -1
nie interesuje mnie co mówią na X.

@dekker: Jaki znowu X? Z czym Ty dyskutujesz w tym momencie? Bo odnoszę wrażenie, że moje posty w niczym Ci nie przeszkadzają XD

mówię o tym co mówią politycy. Kto to ostatnio trąbił że w Polsce skończył się komunizm? A no tak, PREZYDENT.

Skoro lubisz się oburzać na takie rzeczy to obczaj "Zieloną Granicę", w której z bohaterów broniących naszych granic robi się
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:43:21 via Wykop
  • 0
Jak chcesz uczulać ludzi na dezinformację? Odgórnie ją cenzurując?

@Eillis: Zacznijmy od tego, że pół biedy jakby zawetowany projekt faktycznie był skierowany w dezinformację, ale przesłanek do usunięcia treści DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ jest całe mnóstwo. I co ciekawe akurat dezinformacji tam nie ma XD
https://demagog.org.pl/na-biezaco/weto-do-ustawy-wdrazajacej-dsa-jakie-sa-argumenty-nawrockiego/
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 15:17:19 via Wykop
  • -2
Musisz być niezły w kosza bo ten piwot (...)

@dekker: Jaki znowu piwot? Przecież ja w przeciwieństwie do Ciebie odnoszę się do pytania i to Ty odpowiadasz whataboutismem.

(...) pytanie - robi się faszystów wg. ciebie czy ktoś z polityków nazywa ich faszystami?

Czyli Twoją linią obrony jest "ale żaden polski polityk nie nazwał ich wprost faszystami"? No tak, bo Tusk tak właściwie to powiedział, że "urządzają ohydne polowania na matki z dziećmi",
PepikPL - >Musisz być niezły w kosza bo ten piwot (...)
@dekker: Jaki znowu piwot? Pr...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 09:49:29 via Wykop
  • 0
Twierdzisz ze partie w których są komuniści to partie komunistyczne (...)

@dekker: ... co? XD Gdzie niby tak powiedziałem?

cope harder - nie masz takiego przykładu

Tak, przytaczanie Tuska gnojącego strażników za ochronę naszych granic to copium
PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 11:09:14 via Wykop
  • 0
@blargotron: Nie wiem jak to działa w UK, ale w Polsce sprawa rozbija się w dużej mierze o postkolonialne kompleksy. Masz konto na Wykopie, więc na pewno zauważyłeś, że neuropki mają nas za dzikusów, których Dobry Pan z Zachodu musi cywilizować, bo bez tego wrócilibyśmy z powrotem na drzewa. Może nawet nie są tego świadomi, ale cały ich światopogląd kręci się wokół tego, że czują się od takich Niemców zwyczajnie
PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 14:47:06 via Wykop
  • 0
trzeba wygrać wybory z umiarkowaną prawicą najpiew

@tengo_razones: A kto jaką jest prawicą jakbyś mógł mi to rozpisać? Bo już nie wiem kto nami rządził w latach 2015-2023. I w sumie jeszcze lepsze pytanie, kto nami rządzi teraz?

zakaz rozwodów - tutaj: (...)

No tak, skoro względnie niszowy portal 6 lat temu chciał zorganizować debatę pod baitowym tytułem to tak, prawicowi politycy chcą zakazać rozwodów, mit potwiedzony XD A prawo nagłówków Betteridge’a ni

10

Koniec wklejania środkowym przyciskiem myszy... Dzięki GNOME i Firefoxowi.

Koniec wklejania środkowym przyciskiem myszy... Dzięki GNOME i Firefoxowi.

Linux boryka się z rosnącym problemem związanym z interfejsem użytkownika. Nowe funkcje nie są w pełni testowane, a użytkownicy sugerują usunięcie funkcji istniejących od dawna. Przyglądamy się proponowanej zmianie polegającej na usunięciu funkcji wklejania za pomocą środkowego przycisku myszy.

ochucki
z
youtube.com
dodany: 06.01.2026, 17:24:02
  • 19
  • #
    linux
  • #
    gnome
  • #
    komputery
  • #
    firefox
  • #
    oprogramowanie
  • #
    ui
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 09:08:16 via Wykop
  • -1
X11 ma w sumie trzy schowki.

@meczace_loginy: I teraz wchodzi ekipa FreeDesktop cała na biało i stwierdza, że Wayland nie dostanie tego, bo w Xorgu tak jest XD Znaczy nie wiem czy akurat w tej sprawie była dyskusja, ale oni na serio potrafią tak argumentować decyzje. Dlatego chociażby od dwóch lat otwarty jest temat czy okna powinny móc zapamiętywać swoje położenie. Chociaż obiektywnie nie ma argumentu, by nie miały takiej
PepikPL
PepikPL
PepikPL 19.01.2026, 13:51:39 via Wykop
  • 0
Wayland ma na tyle odjechaną ideę, w kwestii, (...)

@meczace_loginy: W każdej kwestii XD U nich, z jakiegoś kompletnie dla mnie niezrozumiałego powodu, niemal każda funkcjonalność ma potencjał, by wzbudzić kontrowersje i skończyć się dyskusją ciągnącą się na wiele stron. A że "ale Xorg tak robi" wystarcza, by zablokować jej wdrożenie na całe lata to nic dziwnego, że po 20 latach to nadal WIP XD Hah, takie rzeczy tylko we fundacjach.

401

Miasta wpadły w pułapkę. Walka z samochodami oznacza mniejsze wpływy

Miasta wpadły w pułapkę. Walka z samochodami oznacza mniejsze wpływy

W wielu polskich miastach trwa przebudowa priorytetów: mniej miejsca dla samochodów, więcej dla pieszych, transportu publicznego. Realnie może to doprowadzić do pustynnienia centrów. Mniej kasy z podatków, niższe zadowolenie mieszkańców.

francuskie
z
francuskie.pl
dodany: 16.01.2026, 09:58:43
  • 229
  • #
    samochody
  • #
    motoryzacja
  • #
    miasto
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 13:56:40 via Wykop
  • 1
@dict: Do dużych miast nie da się dojechać a w małych nie ma pracy. Co złego może się stać?
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:01:36 via Wykop
  • 1
Praktycznie wszystkie miasta i ulice, które wprowadziły deptaki bardzo ma tym zyskały, a autor sugeruje, że zamknięcie ulic dla samochodów powoduje "pustynnienie centrów"…

@ukradlem_ksiezyc: Ten argument może i miałby sens jakby rzeczywiście chodziło o przerobieniu pojedynczych ulic na deptaki, ale w takiej Warszawie SCT obejmuje większość Śródmieścia i fragmenty Woli, Pragi-Północ i Pragi-Południe, łącznie 37 km2...
https://metropolie.pl/artykul/strefa-czystego-transportu-w-warszawie-juz-od-1-lipca
PepikPL - >Praktycznie wszystkie miasta i ulice, które wprowadziły deptaki bardzo ma ...

źródło: image

Pobierz
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:06:34 via Wykop
  • 0
@ukradlem_ksiezyc: Co i tak jest pikusiem w zestawieniu z tym co odwalili w Krakowie gdzie SCT obejmuje większość miasta XD
https://ztp.krakow.pl/wszystkie-aktualnosci/sct/zapoznaj-sie-z-nowym-projektem-uchwaly-nowej-strefy-czystego-transportu.html
PepikPL - @ukradlem_ksiezyc: Co i tak jest pikusiem w zestawieniu z tym co odwalili w...

źródło: image

Pobierz
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 14:45:11 via Wykop
  • -1
Co innego jest deptak, a co innego centrum o wielkości kilkunastu kilometrów kwadratowych.

@Hmrogrz: Żeby tylko kilkunastu. Tak jak pisałem, we Warszawie masz 37 km2 a w Krakowie jeszcze więcej. Zupełnie inna skala jak przerobienie kilku ulic wokół starówki na deptaki i porównywanie tych 2 sytuacji jest wręcz śmieszne...

Tam gdzie były auta były też chodniki więc można było wejść do sklepu i z ulicy i z auta, a teraz

478

Deweloperom grozi brak płynności. Nadmiar niesprzedanych mieszkań

Pokaż treści 18+

Deweloperom grozi brak płynności. Nadmiar niesprzedanych mieszkań

W wielu polskich miastach gwałtownie rośnie liczba mieszkań, które nie znalazły nowych właścicieli. Dla deweloperów taka sytuacja może oznaczać zagrożenie utratą płynności.

ozjasz4-9
z
polskieradio24.pl
dodany: 15.01.2026, 21:51:59
  • 175
  • #
    nieruchomosci
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    finanse
  • #
    gielda
  • #
    inwestycje
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 13:52:07 via Wykop
  • 3
@MagicznyMariusz: Władek to chyba zajmuje się wszystkim, tylko nie obronnością...

208

Gnome i Mozilla niszczą Linuksa, i siebie

Gnome i Mozilla niszczą Linuksa, i siebie

O tym jak Gnome i Mozilla niszczą ekosystem w którym działają. Jak zajmują się nieistotnymi problemami, które same najprzód tworzą, po czym bohatersko próbują je rozwiązać. Jak próbują naśladować systemy, do których aspirują i jak staczają się, ciągnąc za sobą Linuksa.

osetnik
z
youtube.com
dodany: 14.01.2026, 18:19:46
  • 264
  • #
    gnome
  • #
    mozilla
  • #
    linux
  • #
    windows
  • #
    google
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 08:44:56 via Wykop
  • 0
@JacekM86: Osobiście jestem sceptycznie nastawiony do GNOME'a odkąd wywrócili UX do góry nogami w wersji 3.X. Wtedy to kompletnie rozjechaliśmy się jeśli chodzi o filozofię, bo dosłownie applowali środowisko użytkownika. Usuwali przydatne ficzery i kastrowali konfigurowalność w imię bardziej "czystego" doświadczenia i do wszystkiego trzeba było instalować wtyczki, które są jak mody w grach. Niekoniecznie współpracują ze sobą i się psują z aktualizacją platformy do nowszej wersji XD A ostatnio
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 08:50:13 via Wykop
  • -2
To nie tyle wina Hyprlanda, co samego Waylanda, który ma problemy z programami robionymi dla xorg. Po instalacji xorg-wayland i włączeniu jego obsługi w konfiguracji hyprlanda jest ok.

@strach_overflow: Ogólnie to jest niesamowite, że po 20 latach Wayland nadal jest WIP. W dużej mierze z winy programistów, którzy od lat odmawiają zaimplementowania jakiś funkcji, bo tak. Bo XOrg tak ma. Albo bo oni mają inną wizję. I się męcz z
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 08:50:38 via Wykop
  • -2
@fervi: I to jest odpowiedź do czego?
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 08:52:22 via Wykop
  • -2
Czemu w lżejszym jak WSL to maszyna wirtualna, czyli VM? :P

@fervi: A to przypadkiem nie jest tylko warstwa zgodności a nie pełnoprawny Linux?
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 08:52:55 via Wykop
  • -2
@slonio: Masz jeszcze Ladybird, Servo i Flow ;)

@fervi: WebKit martwy?
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 08:55:19 via Wykop
  • -1
@Ilirian: Akurat z AI się wycofali, ale obecna kondycja Firefoksa przypomina mi końcówkę Opery na silniku Presto. Przeglądarka zaczęła łapać zadyszkę, strony ładowały się coraz wolniej i pojawiały się problemy z poprawnym renderowaniem a oni zamiast to ogarnąć, zajmowali się pierdołami, z których korzystało może z 5 ludzi XD
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 09:20:33 via Wykop
  • -2
Masz jakieś dziwne stereotypy od przebywania ze zgrywusami z Debiana xD

@solidna-opinia-polityczna: Dokładnie i osobiście powiedziałbym, że na Linuksie jak już jest problem w drugą stronę i środowisk graficznych jest za dużo. Tak samo dystrybucji, dla przykładu Endeavour OS to Arch z Calamares i paczką motywów. Równie dobrze mógłby być post install scriptem, ale trzeba mu przyznać, że wygląda zacnie i "kradnę" jego style do Artiksa.

Normalniejsi ludzie i gamerzy
PepikPL - >Masz jakieś dziwne stereotypy od przebywania ze zgrywusami z Debiana xD
@s...

źródło: VirtualBox_Endeavour OS_16_01_2026_10_12_32

Pobierz
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 09:51:29 via Wykop
  • -2
Gościu zaczął od stwierdzenia, że ta afera pokazuje zmianę kursu dwóch projektów, które kiedyś stanowiły fundament open source'u i o Firefoksie jak najbardziej mogę tak powiedzieć (do tej pory jest preinstalowany na niemal wszystkich dystrybucjach), ale Gnome? Przecież te środowisko to niekończąca się kontrowersja od 2011 kiedy to z wersją 3.X wywrócili UX do góry nogami. Dosłowna apllizacja Linuksa, upraszczają do bólu, wywalają przydatne funkcjonalności i ograniczają konfigurację dla bardziej "czystego" doświadczenia.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 09:52:30 via Wykop
  • -2
@solidna-opinia-polityczna: To prawda, stabilności Debianowi nie odbiorę, ale jego miłośnicy to jakaś sekta...
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 10:14:16 via Wykop
  • -1
@solidna-opinia-polityczna: Ja z pobudek, że tak powiem, zawodowych ograniczyłem na kilka lat Linucha, ale jak w tym roku wróciłem to miałem wręcz bekę, że nadal toczą się dyskusje, które zaczynały się jak byłem na studiach, chociażby Wayland XD Acz nie jestem przekonany czy Pingwin jako taki poszedł w dobrym kierunku od tego czasu. Bo w zasadzie taki systemd to microsoftyzacja. Wymuszamy sztywny standard "bo tak" a fani jeszcze będą tego
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 10:18:48 via Wykop
  • -1
@skoczek-wzwyz: Nie wiem czy można ich nazwać "lewakami" ale Red Hat ma obecnie ogromny wpływ na Linuksa i coraz więcej ich inicjatyw staje się de facto standardem. Tak jest chociażby z systemd, który z programu rozruchowego rozrósł się do całej warstwy zarządzania systemem niezgodnej z niczym innym i nawet na platformę inną niż Linux tego nie przeniesiesz. Tak samo wymusza się przejście na wymyślonego przez nich Waylanda, który po 20
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 13:51:07 via Wykop
  • 0
@fervi: Z tym, że samo Safari ma niecałe 15% udziałów w rynku czyli jakieś 3-4 razy więcej niż cała reszta nie-Chrome'a. A udział samego WebKita będzie jeszcze większy, bo wszystkie przeglądarki na iOS muszą z niego korzystać XD
https://developer.apple.com/app-store/review/guidelines/#software-requirements

Ale tak to siedzą na nim same no-name'y jak Midori, GNOME Web czy, nie wiem. Otter... Niemniej to nadal jeden z dwóch silników mających dwucyfrowe udziały w rynku a poza tym

249

Urzędniczka chce "rozkułaczyć" Amerykanów i upchnąć ich w lokalach socjalnych

Urzędniczka chce "rozkułaczyć" Amerykanów i upchnąć ich w lokalach socjalnych

W sieci krąży nowe nagranie z udziałem kontrowersyjnej szefowej Biura Burmistrza Nowego Jorku ds. Ochrony Najemców Cei Weaver. Urzędniczka ratusza Zohrana Mamdaniego ponownie skrytykowała w nim ideę wolnego rynku, a zamiast niej w kwestiach mieszkaniowych promuje pomysł pełnego mieszkalnictwa s

Modernizator_Wykopu
z
dziennik.com
dodany: 15.01.2026, 18:43:05
  • 123
  • #
    nowyjork
  • #
    mamdani
  • #
    usa
  • #
    wydarzenia
  • #
    4konserwy
  • #
    polityka
PepikPL
PepikPL
PepikPL 16.01.2026, 10:53:47 via Wykop
  • 5
@BNM2136: Czy afera? Jeden mirek znalazł coś ciekawego, wrzucił to, każdy zainteresowany to skomentował po czym się rozeszliśmy. No rzeczywiście, przeżywamy to jak sk*rwysyn XD
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 16
  • Strona 3 z 16
  • >

Osiągnięcia

  • Mikroblogger
    od 20.11.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 08.05.2025

    Komentator
  • Rocznica
    od 14.10.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking